[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Oekol schreef op maandag 9 december 2024 @ 19:42:
Er zit vanavond in twee pakjes weer een fout in 't Chinees. Als je 475k en 425k heb liggen krijg je twee keer een compensatie. Ik brand me er niet meer aan. Heeft me al een miljoen gekost voor echt helemaal niks. Ja oké hero Sneijder er ooit uitgehaald.
foute info, de pack zijn wel goed, en er zit geen fout in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:45
bvbal79 schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:00:
[...]

foute info, de pack zijn wel goed, en er zit geen fout in.
We gaan 't zien. Heb 't in de app vertaald met gemini en dat was de tekst zeker incorrect.

Zijn verschillende keuzes wat betreft Chinees. Gok dat jouw bron dan de verkeerde Chinees heeft geselecteerd?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Tering...

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:01
Het is dat ik Paul Scholes wel eens zo heb zien scoren. Maar het blijft onwerkelijk dat het bijna makkelijker is om zo te scoren dan als je binnen de 16 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel recht op de keeper af, die 'm dan toch niet heeft. Keepers in dit spel... Nou okee, hij was ook wel erg hard. Schitterende goal natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 10-12-2024 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:09:
[...]

Het is dat ik Paul Scholes wel eens zo heb zien scoren. Maar het blijft onwerkelijk dat het bijna makkelijker is om zo te scoren dan als je binnen de 16 bent.
Ik heb weleens tegenstanders gehad die dit ook probeerden. Maar nog nooit zo een tegengoal gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Oekol schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:29:
[...]

We gaan 't zien. Heb 't in de app vertaald met gemini en dat was de tekst zeker incorrect.

Zijn verschillende keuzes wat betreft Chinees. Gok dat jouw bron dan de verkeerde Chinees heeft geselecteerd?
chat gpt

En zo ook anderen, inclusief de comments onder dit bericht

https://x.com/FutSheriff/status/1866193106435264721

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 10:30:
[...]

chat gpt

En zo ook anderen, inclusief de comments onder dit bericht

https://x.com/FutSheriff/status/1866193106435264721
Beste reactie:

This is what FIFA has come to… sad times.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Moody2204 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 10:33:
[...]

Beste reactie:

This is what FIFA has come to… sad times.
Vanuit een van de betere discords
Not intended
They don't care
They give up on the game is clear
Is just a card colection at this point
They made enough money for 100 generations now they kinda quit it
Is like : " We are dead let's monetize as much as you can until someone take our place "
The costs of building a new good game are so big that they don't want to stress
They don't even know if they are going to do this
So they just gamble no one can create a better game
And the truth is as bad is this game
No one can create a better football game
So at this point they give up this is why you see so many mistake
They don't care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Speelt er iemand met Del piero? Ik heb momenteel hem als leen speler maar wat een heerlijke speler zeg! Zit te denken om hem definitief te kopen. Speel momenteel ook met icon pichon (vrouw) tradable maar ook zij is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt, wat weet dit tyfusspel toch het bloed onder je nagels vandaan te halen!

Heb ik nog 2 wedstrijden om de kwalificatie te halen, speel je eerst met heel veel pech 4-4 en verlies je met penalty's. Wat toch een loterij blijft.

Dan voel je 'm al aankomen: laatste wedstrijd moet ik zien te winnen van een godsquad. En ja hoor, daar zie ik Braziliaanse Ronaldo, Ribery, en nog wat voor mij onhaalbare kaarten. Speelde niet eens slecht, maar ja....

Tyfusspel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 21:44:
Echt, wat weet dit tyfusspel toch het bloed onder je nagels vandaan te halen!

Heb ik nog 2 wedstrijden om de kwalificatie te halen, speel je eerst met heel veel pech 4-4 en verlies je met penalty's. Wat toch een loterij blijft.

Dan voel je 'm al aankomen: laatste wedstrijd moet ik zien te winnen van een godsquad. En ja hoor, daar zie ik Braziliaanse Ronaldo, Ribery, en nog wat voor mij onhaalbare kaarten. Speelde niet eens slecht, maar ja....

Tyfusspel!
Ik ga 't nog een keer zeggen....

Ga
Nou
Eens
Wat
Later
In
De
Week
Je
Kwalificatie
Doen

Het is al tig keer verteld dat de betere goden in begin van de week kwalificeren. Gaandeweg de week wordt het steeds makkelijker. Heb vanavond ook 3 potjes kwalificatie gedaan en 1 gewonnen. Vorige week vrijdag 3 gedaan en 3 gewonnen direct gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 21:56:
[...]

Ik ga 't nog een keer zeggen....

Ga
Nou
Eens
Wat
Later
In
De
Week
Je
Kwalificatie
Doen

Het is al tig keer verteld dat de betere goden in begin van de week kwalificeren. Gaandeweg de week wordt het steeds makkelijker. Heb vanavond ook 3 potjes kwalificatie gedaan en 1 gewonnen. Vorige week vrijdag 3 gedaan en 3 gewonnen direct gestopt.
Waarschijnlijk heb je helemaal gelijk. Maar ondanks dat speelde ik zo lekker dat ik echt dacht het makkelijk te gaan halen ondanks dat ik 2-2 ging. Maar wat mij toch ook opvalt is dat mijn kwalificaties vaak identiek verlopen. Ik twijfel dan toch altijd weer aan scripting en matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:06:
[...]

Waarschijnlijk heb je helemaal gelijk. Maar ondanks dat speelde ik zo lekker dat ik echt dacht het makkelijk te gaan halen ondanks dat ik 2-2 ging. Maar wat mij toch ook opvalt is dat mijn kwalificaties vaak identiek verlopen. Ik twijfel dan toch altijd weer aan scripting en matchmaking.
Tja, het is vrij normaal om eerst van je af te kijken ipv de oorzaak bij jezelf te zoeken.

Of dat je helpt is een ander verhaal.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 11 december 2024 @ 02:51:
[...]

Tja, het is vrij normaal om eerst van je af te kijken ipv de oorzaak bij jezelf te zoeken.

Of dat je helpt is een ander verhaal.
Ik vind dat er teveel factoren in het spel zitten waar je geen invloed op hebt, waardoor het soms random wordt of je wint of verliest.

Soms speel ik als een drol en win ik en soms heb ik wedstrijden dat ik de pannen van het dak speel maar toch niet kan winnen.

De waarheid ligt ergens in het midden waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:45:
[...]

Ik vind dat er teveel factoren in het spel zitten waar je geen invloed op hebt, waardoor het soms random wordt of je wint of verliest.

Soms speel ik als een drol en win ik en soms heb ik wedstrijden dat ik de pannen van het dak speel maar toch niet kan winnen.

De waarheid ligt ergens in het midden waarschijnlijk.
Doe je het weer, accepteer het nou gewoon eens en ga dan stapgewijs aan je verbeterpunten werken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:47
Moody, stop gewoon lekker :-)

Bevalt mij enorm om nu even afstand te hebben van dit spel. Sluit niet uit dat ik het wel eens weer opstart, maar voorlopig richt ik mij op andere dingen en het bevalt mij erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 21:41
Bossie schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:59:
[...]

Doe je het weer, accepteer het nou gewoon eens en ga dan stapgewijs aan je verbeterpunten werken.
Mee eens , ter vergelijking ik was er ook van overtuigd dat alles tegen zat tijdens een game, scripting ,spelers die ineens veranderen in 6e klasse zondag spelers.

Totdat mijn schoonzoon ging spelen op mijn account, zelfde opstelling zelfde spelers alles indentiek. Een wereld van verschil , Mbappe speelt zoals het hoort Diani RTTK zelfde verhaal. Achterin staat als een huis en t van Dijk stapt niet doelloos in. Alles met zo een gemak passen die aankomen. R1 (?) dribbel and R3 (?) dribbel met Diani en Mbappe is insane. Hij speelt met gemak mijn potjes in div 3-4 , waar ik 15 potten nodig heb om er 3 te winnen doet hij het met gemak.

Los van het feit dat deze fifa echt wel zijn flaws en nukken heeft ben ik er nu wel van overtuigd dat het ook een groot gedeelte te maken heeft met skill. Ik probeer veel van hem te leren en moet zeggen gaat steeds beter, dingen zoals kort draaien die r1 dribbel en sprintboost en niet continue mijn sprintknop inhouden hebben mij al veel geholpen.

hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Begrijp me niet verkeerd heren: ik weet echt wel dat ik niet de beste speler ben.

Maar ik constateer hier een neergaande lijn: van Rivals div. 2/1 (en zelfs elite gehaald) in Fifa23 naar max. div. 3 in EAFC 24 naar nu div. 4 in EAFC25.

Dat vind ik opvallend. Ach, misschien word ik nu echt te oud om het niveau bij te houden, dat kan ook. Of de gameplay van Fifa23 lag me beter.

Laten we er maar over ophouden, ik moest mijn frustratie ook weer even kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 21:41
Moody2204 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 12:00:
Begrijp me niet verkeerd heren: ik weet echt wel dat ik niet de beste speler ben.

Maar ik constateer hier een neergaande lijn: van Rivals div. 2/1 (en zelfs elite gehaald) in Fifa23 naar max. div. 3 in EAFC 24 naar nu div. 4 in EAFC25.

Dat vind ik opvallend. Ach, misschien word ik nu echt te oud om het niveau bij te houden, dat kan ook. Of de gameplay van Fifa23 lag me beter.

Laten we er maar over ophouden, ik moest mijn frustratie ook weer even kwijt.
Was trouwens geen aanval op jou btw begrijp je frustratie zeker, zat er zelf ook zo in. Maar speel nu met een andere mindset. Probeer in 5 dagen minimaal 3 wins per dag te pakken en daarna gaat het uit , merk ik dat het klote gaat en dat niets lukt dan schakel ik lekker naar Squad Batlles. Champions speel ik bij voorbaat als niet. Ik ervaar trouwens de eerste horde in een nieuwe divisie als het meest lastige, ben je daar voorbij dan gaat het vaak al wat makkelijker.
Is de schoonzoon op bezoek dan zijn die 3 wins een eitje , gouden regel niet promoveren :D

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Een vriend van me heeft ieder jaar weer pack luck. Dit jaar Thunderstruck Saliba, en Centurions Son. Vertel hem over die Cracking Player Pick, en jawel Mbappe. Ik doe er 3: Katoto, Foden, de Bruyne.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Nu online
Momenteel speel ik met dit team, heeft iemand wellicht wat leuke ideeën/tips voor nieuwe spelers of een leuke sbc?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KEgPMZZQ-8zGt3vzYpPlI6OhekM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dLwCaqSoP1q7D4BMghmbQ20z.jpg?f=fotoalbum_large

Het gaat dan vooral om de posities waar ik nu leen spelers heb staan en Frenkie mag er ook weleens uit! Del piero zit ik echt aan te denken om deze definitief te kopen echter kost deze wel een kleine 600K. Wellicht een andere leuke speler op die positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Iemand ervaring met Theo Hernandez en Ferland Mendy? Heb hier na een break van een maand de boel weer opgestart. Dan kijk je direct tegen een flinke achterstand aan. Kreeg gister Ferland Mendy die ik in focus charged gegooid heb. Daarna pack ik Theo Hernández. Ik heb al een LaLiga hybride en om Theo ik passen moet ik echt heel m’n team op de schop gooien en krijg in EOEA Morgan vrijwel niet meer ingepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:52
El Profesor schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:43:
Iemand ervaring met Theo Hernandez en Ferland Mendy? Heb hier na een break van een maand de boel weer opgestart. Dan kijk je direct tegen een flinke achterstand aan. Kreeg gister Ferland Mendy die ik in focus charged gegooid heb. Daarna pack ik Theo Hernández. Ik heb al een LaLiga hybride en om Theo ik passen moet ik echt heel m’n team op de schop gooien en krijg in EOEA Morgan vrijwel niet meer ingepast.
Ik heb theo hernandez vanaf het begin en ik ga die zeker niet uit de basis halen. Mendy geen idee, maar als ik één van beide tegen kom heb ik altijd meer moeite met theo hernandez

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:25
El Profesor schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:43:
Beide zijn prima om te gebruiken. Maar zelfs met evo's op Ferland Mendy, blijft Theo voor mij toch iets beter. Voornamelijk omdat ik ook aanvallende backs gebruik en Theo hier agressiever mee is. Mendy vind ik als verdedigende fullback iets toepasselijker. Als je een ruime vermogen hebt met je coins zou ik Theo halen. Zo niet, dan is Mendy even goed om te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 14:07:
[...]

Ik heb theo hernandez vanaf het begin en ik ga die zeker niet uit de basis halen. Mendy geen idee, maar als ik één van beide tegen kom heb ik altijd meer moeite met theo hernandez
Die Theo is echt een verschrikking om tegen te spelen…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Lashrom schreef op woensdag 11 december 2024 @ 15:27:
[...]
Beide zijn prima om te gebruiken. Maar zelfs met evo's op Ferland Mendy, blijft Theo voor mij toch iets beter. Voornamelijk omdat ik ook aanvallende backs gebruik en Theo hier agressiever mee is. Mendy vind ik als verdedigende fullback iets toepasselijker. Als je een ruime vermogen hebt met je coins zou ik Theo halen. Zo niet, dan is Mendy even goed om te gebruiken.
Ik heb beide Theo en Mendy untradable. Probleem is dat ik Theo graag wil inpassen maar niet zou weten hoe want ik wil Morgan en Kelley ook op full chem krijgen, dit is het geraamte van m’n team (Raphina gaat in de Dinho evo en zou evt. naar CAM kunnen):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yUJQJz_bDOuQ0V4Gdx8Pnx_AQlo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3yqrbwbGUQUzEHsZEdKprXxp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Traeces schreef op woensdag 11 december 2024 @ 16:32:
[...]

Die Theo is echt een verschrikking om tegen te spelen…….
Ik moet hem dus gaan inpassen. Morgan vervangen voor POT Moise Kean zou kunnen. Maar wil haar eigenlijk wel behouden. Zie bovenstaande post, hoe de puzzel in te vullen. Ben halverwege Buffon qua fodder. En zou 2 budget icons kunnen kopen (Gattuso en Roy Kean) alleen heb geen power op het middenveld dan. Hier zou ik een heel eind mee komen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5CHM3Qi2EgK5paXly3NSTK3TDcs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hiy5zBFE9B7U6N9j0iHVOD8H.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
El Profesor schreef op woensdag 11 december 2024 @ 17:25:
[...]

Ik moet hem dus gaan inpassen. Morgan vervangen voor POT Moise Kean zou kunnen. Maar wil haar eigenlijk wel behouden. Zie bovenstaande post, hoe de puzzel in te vullen. Ben halverwege Buffon qua fodder. En zou 2 budget icons kunnen kopen (Gattuso en Roy Kean) alleen heb geen power op het middenveld dan. Hier zou ik een heel eind mee komen:

[Afbeelding]
Kan je Rijkaard adviseren op het middenveld. Heerlijikw power speler en kan ook voetballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Traeces schreef op woensdag 11 december 2024 @ 17:51:
[...]

Kan je Rijkaard adviseren op het middenveld. Heerlijikw power speler en kan ook voetballen.
Rijkaard is inderdaad een goede optie voor een extra chem. Je zou eventueel Kounde naast Araujo kunnen zetten voor nog een extra chem omdat ze beide Frans zijn. Laatste optie zou zijn om te wisselen naar een 442 of andere opstelling waarbij je Theo op LM kan gebruiken naast Mendy op LA. Het is trouwens ook niet echt erg om Theo met twee chem punten te laten spelen. Verschil is echt minimaal. Theo is zonder chem al goed genoeg wat mij betreft. Een super meta speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
El Profesor schreef op woensdag 11 december 2024 @ 17:25:
[...]

[Afbeelding]
Sneijder op cam kan je gravenberg houden en wellicht zoals @Traeces Rijkaard er bij. Dan heb je genoeg chemistry denk ik. Sneijder is ook serie a voor theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bedankt voor de suggesties. Momenteel nog geen coins voor Rijkaard of Sneijder maar over een paar weken moet dat zeker lukken als de prijzen iets afkoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
El Profesor schreef op woensdag 11 december 2024 @ 19:47:
Bedankt voor de suggesties. Momenteel nog geen coins voor Rijkaard of Sneijder maar over een paar weken moet dat zeker lukken als de prijzen iets afkoelen.
Ik vind dat je teveel consessies doet om een linksback te laten passen in je team.

Voor mij is dat niet de meest belangrijke positie en heb liever een goede CM / CDM

Keane , Rui Costa en Gatusso zijn toch wel veruit de minste qua icons en heroes.

Speel dan Theo op 1 of 2 chemistry, maar ga wel voor betere spelers op het middenveld .

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Valverde uit zo’n seizoen pp helemaal prima. Eens proberen ipv Frenkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen ook nog Trailblazer Palmer uit die campaign pp. Gewoon ruim 300k nog :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op woensdag 11 december 2024 @ 21:54:
Ondertussen ook nog Trailblazer Palmer uit die campaign pp. Gewoon ruim 300k nog :)
Zal die campaign player pick zo ook ff doen. Als ik mij niet meer meld lig ik te huilen in 'n hoekje ;w

Edit: Williamson ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 11-12-2024 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Valandil schreef op woensdag 11 december 2024 @ 20:29:
[...]

Ik vind dat je teveel consessies doet om een linksback te laten passen in je team.

Voor mij is dat niet de meest belangrijke positie en heb liever een goede CM / CDM

Keane , Rui Costa en Gatusso zijn toch wel veruit de minste qua icons en heroes.

Speel dan Theo op 1 of 2 chemistry, maar ga wel voor betere spelers op het middenveld .
Eens. Ik bouw door en speel wel met Theo op 1 of 2 chem. Als de team chem rond de 30 is is dat volgens mij prima. Ik vraag me überhaupt af in hoeverre je die individuele chemistry styles nou echt veel uitmaken in game, hunter, shadow, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 11 december 2024 @ 21:54:
Lekker, hier nog steeds gouden Saliba als beste packluck. Die overigens al tijden in de basis staat.

Maar verder is mijn packluck nog nooit zo slecht geweest als in EAFC25 helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:34:
[...]

Lekker, hier nog steeds gouden Saliba als beste packluck. Die overigens al tijden in de basis staat.

Maar verder is mijn packluck nog nooit zo slecht geweest als in EAFC25 helaas...
Heb meestal weinig te klagen. Alleen icons en Hero’s zijn bij mij echt een drama. Krijg daar echt nooit iets uit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RpTOiV282SYEyQif7tEXR17B_Uo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wTBKiGyadUTzoPujOmpMmlBb.png?f=fotoalbum_large

Hoppa ! 300k er bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:03:
[...]

Eens. Ik bouw door en speel wel met Theo op 1 of 2 chem. Als de team chem rond de 30 is is dat volgens mij prima. Ik vraag me überhaupt af in hoeverre je die individuele chemistry styles nou echt veel uitmaken in game, hunter, shadow, etc.
Ik zie Maignan niet, die gebruik ik zelf voor Chem voor Leao. Met Theo gaat dat dubbelop, klinkt alsof je de rest met een manager kan oplossen?

• Denn90
  • Nu online
Ik zoek een speler voor op cam heb alleen echt werkelijk geen idee wie. Zou Rijkaard passen op deze positie?

Verder twijfel ik om Kompany te verkopen en vvd hiervoor te kopen. Dan houd ik ook nog zo’n 100.000 coins eraan over geloof ik. Zou dit een slimme zet zijn of wellicht een andere CB?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obOjFunOe0G93jrArs5bWy5qQU4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cp9nWfX4sp7VKfBVdTFM7dwK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Denn90 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:38:
Ik zoek een speler voor op cam heb alleen echt werkelijk geen idee wie. Zou Rijkaard passen op deze positie?

Verder twijfel ik om Kompany te verkopen en vvd hiervoor te kopen. Dan houd ik ook nog zo’n 100.000 coins eraan over geloof ik. Zou dit een slimme zet zijn of wellicht een andere CB?

[Afbeelding]
Ik ben erg enthousiast over Phil Foden. Zijn gouden card doet het echt fantastisch bij mij.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:10

Mauz1978

Console War Veteran

Foden, Palmer, Hamsik, Sneijder en Del Pierro zijn fantastische CAMs.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:56:
[...]

Ik zie Maignan niet, die gebruik ik zelf voor Chem voor Leao. Met Theo gaat dat dubbelop, klinkt alsof je de rest met een manager kan oplossen?
Klopt Maignan heb ik naar gekeken maar Buffon komt onder de lat. Manager heb ik nodig om Morgan en Kelley op full chem te krijgen. Als ik naast Buffon nog 2 icons in pas dan krijg ik Theo wel op 2 chem. Mooiste zou zijn van Dijk erbij en Leao, alleen dat zie ik niet eerder gebeuren dan half januari gezien na Buffon de club weer leeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
  • Nu online
Mauz1978 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:53:
Foden, Palmer, Hamsik, Sneijder en Del Pierro zijn fantastische CAMs.
Del piero idd echt geweldig! Had hem dus even als leen en twijfelde eerder hem te kopen. Maar om nou al mijn coins erin te stoppen voor alleen hem.. twijfel haha. Net als dat ik twijfel om kompany te verkopen en van dijk te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Moody2204 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:34:
[...]

Welcome to the club. Hier Theo untradable als beste pack luck. Maar ga verder niet klagen want dan is er nog uitdaging om wat te bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 09:11

[Afbeelding]
Ik gebruik rijkaard als CDM met de ++ center half. Daar is hij echt een beest... Altijd tussen alle ruimtes en fysiek heel sterk.

[Afbeelding]
Via de Barca links zou he putellas/bonmati kunnen proberen afhankelijk van welke role je gebruikt voor de CAM.

• heron
Iemand Xavi Simons met die Dinho evo al geprobeerd? Ziet er op papier erg goed uit, en ik ben nog op zoek naar een leuke CAM. Heb zijn Fc Pro gisteren geprobeerd en die is wel okay. Alleen erg duur, dus weer verkocht voordat hij opeens 100k minder waard is.

Vind het wel leuk om een Nederlander in te passen, Bundesliga links passen, en hoewel ik graag een Baggio zou willen doen, is die wel erg zwak in dit spel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bl83imn8OjEkbp-IxlYrVhDgoeM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rpdF6g1wLpWzdZoh6gYHPCcJ.png?f=fotoalbum_large

Wel lekker uit de icon sbc

• heron
Die is lekker. Hier helaas een Vidic. Wel beter dan de 86 Sol Campbell die er stond, maar ja - toch niet wat je hoopt.

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
heron schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:46:
[...]

Die is lekker. Hier helaas een Vidic. Wel beter dan de 86 Sol Campbell die er stond, maar ja - toch niet wat je hoopt.
Dit jaar nog niet mee gespeeld maar voorafgaande jaren was base Vidic toch altijd echt wel een beest?

• heron
Tim01 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:54:
[...]

Dit jaar nog niet mee gespeeld maar voorafgaande jaren was base Vidic toch altijd echt wel een beest?
Hoop het. En het is een Man United legende, dus hij past zeker in mijn team. Mooi naast Laurent Blanc die ik de vorige keer uit de icon SBC kreeg. Ze zijn alleen allebei niet zo snel.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Oekol

[Afbeelding]
Fabio carvalho fc pro kaart. Die man is echt geniaal met 5* weakfoot. Heb hem samen met Grealish, brolin en sneijder.

• Oekol
Weet iemand of je 'moet' gebruik maken van deze tactiek? Eigenlijk geen zin in want dan moet ik weer 1 van de 5 die ik nu gebruik verwijderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eRNWXvJ4lNrWs5J9jPgMkZIciI8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Mt9VeS0IhIqP5SpnfpFaHX6.jpg?f=fotoalbum_large

• Denn90
  • Nu online
Bossie schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:02:
[...]

Via de Barca links zou he putellas/bonmati kunnen proberen afhankelijk van welke role je gebruikt voor de CAM.
Dat is wel een goede wellicht bonmati is maar 40k putellas is over de 100k gek genoeg. Dacht dat bonmati beter is.

• Denn90
  • Nu online
Xenophoben schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:58:
[...]

Ik gebruik rijkaard als CDM met de ++ center half. Daar is hij echt een beest... Altijd tussen alle ruimtes en fysiek heel sterk.
Ik denk dat ik Rijkaard haal voor op de plek van Gerrard of frenkie

• Denn90
  • Nu online
Lekker man! Ga je heel veel plezier aan beleven. Laatst had iemand hem waar ik tegen speelde, tegenstander was niet goed maar hij stak er boven uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:38:
Weet iemand of je 'moet' gebruik maken van deze tactiek? Eigenlijk geen zin in want dan moet ik weer 1 van de 5 die ik nu gebruik verwijderen.

[Afbeelding]
Ja anders pakt hij niet.

• Denn90
  • Nu online
Als iemand nog leuke spits zoekt wel vrouwelijk kan ik pichon aanraden. Haar finesse shot is dodelijk. Sinds ik haar heb zijn er vele die leaven 😂

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 16:22
Eerst Thuram, Prinz, net Scholes gekregen en Gerrit kwam uit de laatste!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WJK6xGW-FyR_14cHzJsLYKQ4eIQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gvSe85AD584ddBAApHfoVSHq.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
heron schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:08:
Iemand Xavi Simons met die Dinho evo al geprobeerd? Ziet er op papier erg goed uit, en ik ben nog op zoek naar een leuke CAM. Heb zijn Fc Pro gisteren geprobeerd en die is wel okay. Alleen erg duur, dus weer verkocht voordat hij opeens 100k minder waard is.

Vind het wel leuk om een Nederlander in te passen, Bundesliga links passen, en hoewel ik graag een Baggio zou willen doen, is die wel erg zwak in dit spel.
Ja, echt een absolute aanrader!
Hoewel ik hem wel als LW gebruik en op CAM nog niet geprobeerd. Qua stats is hij vergelijkbaar met zijn FC Pro kaart en die gaat nu voor 720k.

Voor 100k is het echt een prima investering.

wijze woorden

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil
Eindelijk wat packluck 😃

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDoMNFf7EqH1DStLi1GRj1Aznlg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/a069PPOC3GyPhAARg2KC0GQv.jpg?f=user_large

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theman36
Toch blijf ik het bijzonder vinden dat die vrouwen een icon kaart hebben. Het merendeel weet verdomme net wat buitenspel is, maar als je vraagt of er lucht of zand in de bal zit hebben ze geen idee. Het niveau qua voetbal is gewoom om te janken. Het is puur marketing/commercieel ingericht bij EA, verder niet. Ik ben geen fan zoals je leest :P Los van het feit dat dit voetbal op tv niet om aan te zien is, heb ik dit ook op het veld ervaren. Enkele jaren geleden namelijk 2x tegen een professioneel vrouwenelftal gespeeld. 12-1 en 14-0.

[ Voor 15% gewijzigd door theman36 op 13-12-2024 12:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heron
theman36 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 09:48:
[...]

Toch blijf ik het bijzonder vinden dat die vrouwen een icon kaart hebben. Het merendeel weet verdomme net wat buitenspel is, maar als je vraagt of er lucht of zand in de bal zit hebben ze geen idee. Het niveau qua voetbal gewoom om te janken. Het is puur marketing/commercieel ingericht bij EA, verder niet. Ik ben geen fan zoals je leest :P Los van het feit dat dit voetbal op tv niet om aan te zien is, heb ik dit ook op het veld ervaren. Enkele jaren geleden namelijk 2x tegen een professioneel vrouwenelftal gespeeld. 12-1 en 14-0.
Ach lekker, beetje misogynie op de vrijdagochtend. Het is maar hoe je wakker wordt.

Als je over realisme gaat zeiken, dan zou je een Puskas ook niet de stats moeten geven die hij heeft. Het atletisch vermogen van profs nu vergeleken met de jaren 60 is enorm. Die zou er nu aan alle kanten uitgerend en gepresst worden.

Het gaat om wat die iconen voor de sport, hun clubs en hun tijd betekent hebben. Zo moeilijk is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
heron schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:26:
[...]

Ach lekker, beetje misogynie op de vrijdagochtend. Het is maar hoe je wakker wordt.

Als je over realisme gaat zeiken, dan zou je een Puskas ook niet de stats moeten geven die hij heeft. Het atletisch vermogen van profs nu vergeleken met de jaren 60 is enorm. Die zou er nu aan alle kanten uitgerend en gepresst worden.

Het gaat om wat die iconen voor de sport, hun clubs en hun tijd betekent hebben. Zo moeilijk is het niet.
Ja dat wordt Giroud ook altijd, maar die kan ze ook nog prima in het netje leggen toch? Daar gaat het niet om.
Vrouwen voetbal wordt pas sinds een jaar of 3 gehyped en daarvoor sprak niemand erover. Laat staan dat er iemand naar keek, behalve familie en/of ouders. Dan kan je toch ook geen rol van betekenis hebben gespeeld in de sport, de club of land (op voetbal gebied)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:50
[...]

Toch blijf ik het bijzonder vinden dat die vrouwen een icon kaart hebben. Het merendeel weet verdomme net wat buitenspel is, maar als je vraagt of er lucht of zand in de bal zit hebben ze geen idee. Het niveau qua voetbal gewoom om te janken. Het is puur marketing/commercieel ingericht bij EA, verder niet. Ik ben geen fan zoals je leest :P Los van het feit dat dit voetbal op tv niet om aan te zien is, heb ik dit ook op het veld ervaren. Enkele jaren geleden namelijk 2x tegen een professioneel vrouwenelftal gespeeld. 12-1 en 14-0.
ik vind het ook 3x niks die vrouwen.
Als ik Mia Hamm krijg gaat ze direct de SBC in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
[...]

Toch blijf ik het bijzonder vinden dat die vrouwen een icon kaart hebben. Het merendeel weet verdomme net wat buitenspel is, maar als je vraagt of er lucht of zand in de bal zit hebben ze geen idee. Het niveau qua voetbal is gewoom om te janken. Het is puur marketing/commercieel ingericht bij EA, verder niet. Ik ben geen fan zoals je leest :P Los van het feit dat dit voetbal op tv niet om aan te zien is, heb ik dit ook op het veld ervaren. Enkele jaren geleden namelijk 2x tegen een professioneel vrouwenelftal gespeeld. 12-1 en 14-0.
Vrouwenvoetbal staat nog volop in ontwikkeling. Dus om nu al Icons in het spel te stoppen slaat inderdaad nergens op. Ik geloof best dat een aantal vrouwen een flinke bijdragen hebben geleverd om vrouwenvoetbal op de kaart te krijgen, maar dat maakt ze nog geen icons.

Ik volg het vrouwenvoetbal zijdelings en je ziet wel dat ze enorme stappen maken, maar ook dat ze nog een lange weg te gaan hebben. Qua spel is het nog te rommelig, onzuiver en vol met beginnersfouten. Maargoed, er zit een stijgende lijn in.

Wat betreft Sawa; heerlijke kaart om op het middenveld te hebben. Gaat zeker niet een SBC in, maar gewoon in de basis.

EAFC heeft sowieso weinig met werkelijkheid te maken met heroes en icons, maar ook als je kijkt naar het spel;

/korte kritiek
constant dat gepingel, kappen, draaien, skills en dan scoren
kickoff goals
spelers met 90+ pace en 87+ dribbel zijn per definitie goed, terwijl ze in werkelijkheid geen pepernoot raken.
Spelers als Rodri, de Bruyne, Odegaard, Kane, etc zijn van wereldklasse, maar in dit spel onbruikbaar
/korte kritiek off

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

Ondertussen de laatste dagen weer wat aan het spelen. Ondertussen 2 team staan waar ik een beetje mee afwissel. Packluck is ver te zoeken vandaar dat ik met 2 team speel.

Mijn Premier League team:
https://www.futbin.com/25/squad/288635

Mijn NL/Eredivisie team:
https://www.futbin.com/25/squad/1149416

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:50
Valandil schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 14:40:
[...]

Vrouwenvoetbal staat nog volop in ontwikkeling. Dus om nu al Icons in het spel te stoppen slaat inderdaad nergens op. Ik geloof best dat een aantal vrouwen een flinke bijdragen hebben geleverd om vrouwenvoetbal op de kaart te krijgen, maar dat maakt ze nog geen icons.

Ik volg het vrouwenvoetbal zijdelings en je ziet wel dat ze enorme stappen maken, maar ook dat ze nog een lange weg te gaan hebben. Qua spel is het nog te rommelig, onzuiver en vol met beginnersfouten. Maargoed, er zit een stijgende lijn in.

Wat betreft Sawa; heerlijke kaart om op het middenveld te hebben. Gaat zeker niet een SBC in, maar gewoon in de basis.

EAFC heeft sowieso weinig met werkelijkheid te maken met heroes en icons, maar ook als je kijkt naar het spel;

/korte kritiek
constant dat gepingel, kappen, draaien, skills en dan scoren
kickoff goals
spelers met 90+ pace en 87+ dribbel zijn per definitie goed, terwijl ze in werkelijkheid geen pepernoot raken.
Spelers als Rodri, de Bruyne, Odegaard, Kane, etc zijn van wereldklasse, maar in dit spel onbruikbaar
/korte kritiek off
ze hadden beter de vrouwen gescheiden kunnen houden.
Gewoon een soort WL light en tournaments en dan gewoon serieuze packs gemixt zoals nu met mannen en vrouwen.
Dat zou voor mij een stuk toffer zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
joenes30 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 15:35:
[...]
ze hadden beter de vrouwen gescheiden kunnen houden.
Gewoon een soort WL light en tournaments en dan gewoon serieuze packs gemixt zoals nu met mannen en vrouwen.
Dat zou voor mij een stuk toffer zijn geweest.
Mee eens, de meeste goede vrouwen voelen ook echt aan als Neymar van 4 jaar geleden. Zo glitchy en glibberig.

Die Hansen die ik heb staan is echt verreweg de beste buitenspeler die ik dit jaar gebruikt hebt…. En vliegt voorbij mannelijke backs of het niks is. In het echt had ze in de bording gehangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Nu online
Zojuist icon SBC gedaan… krijg ik Smith pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die prijs voor de potm salah sbc is ook echt belachelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Nu online
Weet iemand toevallig of van dijk beter is dan heroes Kompany? Ik zou laatst genoemde dan kunnen verkopen en 200k in mijn zak steken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 16:28
Denn90 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 20:43:
Weet iemand toevallig of van dijk beter is dan heroes Kompany? Ik zou laatst genoemde dan kunnen verkopen en 200k in mijn zak steken..
Ik vind VVD 1 van de meest irritante verdedigers om tegen te spelen, die man zit altijd overal tussen en lijkt soms echt op de brommer kwa snelheid. Ik zou zeggen pak de coins

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt dit teken je gewoon niet uit. Ga 2-1 in de WL. 2-2.

Verlies kansloos van een hele goede speler.

Krijg je dit tegen in de beslissings wedstrijd ….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Kr64ZzT5J0_g0u32yp130vz5Ho=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zt9eiuju2QGBNOqqFCM9Xe5w.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Traeces schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 23:56:

[Afbeelding]
Blame it on EA. De hoeveelheid icon sbc's die ze wekelijks uitbrengen zorgt ervoor dat je nu al tegenstanders hebt met een enorm goede team. Vroegah betekende icons nog iets. Extreem zeldzaam om ze te krijgen. Nu vergelijk ik ze met de spelers die in de promo's zitten. Maar goed, ik denk dat EA ook wel merkt dat de actieve hoeveelheid spelers ieder jaar enorm aan het dalen is. Dus moeten ze wel zoveel sbc's uitgooien voor meer content en om uiteindelijk de interesse te blijven wekken.

De moeilijkste tegenstander die ik tegen ben gekomen had de volgende spelers; Thunderstruck Rashford, TS Mbappe, TS Gullit, TS Valverde, TS De Bruyne, Barella, Theo Hernandez, TS Desailly. TS Hierro en TS Thuram met een 41212 opstelling. Ondanks dat vooralsnog gelijk gespeeld. Maar om te bedenken dat je in december al zulke spelers in je team hebt, vraag ik mij af of het nog nut heeft om te spelen omdat je toch al de beste spelers hebt. Met dit team kan je makkelijk tot TOTS promo spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 02:05:
[...]

Blame it on EA. De hoeveelheid icon sbc's die ze wekelijks uitbrengen zorgt ervoor dat je nu al tegenstanders hebt met een enorm goede team. Vroegah betekende icons nog iets. Extreem zeldzaam om ze te krijgen. Nu vergelijk ik ze met de spelers die in de promo's zitten. Maar goed, ik denk dat EA ook wel merkt dat de actieve hoeveelheid spelers ieder jaar enorm aan het dalen is. Dus moeten ze wel zoveel sbc's uitgooien voor meer content en om uiteindelijk de interesse te blijven wekken.

De moeilijkste tegenstander die ik tegen ben gekomen had de volgende spelers; Thunderstruck Rashford, TS Mbappe, TS Gullit, TS Valverde, TS De Bruyne, Barella, Theo Hernandez, TS Desailly. TS Hierro en TS Thuram met een 41212 opstelling. Ondanks dat vooralsnog gelijk gespeeld. Maar om te bedenken dat je in december al zulke spelers in je team hebt, vraag ik mij af of het nog nut heeft om te spelen omdat je toch al de beste spelers hebt. Met dit team kan je makkelijk tot TOTS promo spelen.
Na TOTY heb je waarschijnlijk weer dubbele playstyle++ etc dus dan zullen dit soort spelers toch weer los op de packs gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 23:56:

[Afbeelding]
Vrijwel een exacte kopie van wat ik afgelopen week meemaakte bij mijn WL kwalificatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 09:39:
[...]

Vrijwel een exacte kopie van wat ik afgelopen week meemaakte bij mijn WL kwalificatie.
Ergste is nog dat ik door me eigen fout verloor.

Want zo goed was die persoon niet eens.

Speel zo de bal in de voeten van die R9. Nou dat is alleen schieten en dat weet je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Iemand een link waar duidelijk staat hoe ik welke swap token binnen haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Nu online
Heeft iemand een leuke suggestie voor de positie links achterin?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/igLb7I2V_rDTScf_-9jRULJCThs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1DosgTDFfodc1FOg1buq6nIB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denn90 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 11:30:
Heeft iemand een leuke suggestie voor de positie links achterin?

[Afbeelding]
Mendy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Bossie schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 02:35:
[...]

Na TOTY heb je waarschijnlijk weer dubbele playstyle++ etc dus dan zullen dit soort spelers toch weer los op de packs gaan 8)7
Op alle posities spelersrollen ++ ... 8)7

Anyway, wordt een weekje pauze nemen. WL was weer ruk met maar 10 wins (ging best lekker eerst met 9-1). EA besluit maar even om mijn hele team te nerfen. Uit het niets weer spelvertraging en mijn spelers die spelen alsof ze uit de kelderklasse komen. Uit rewards ook geen reet.

In ieder geval level 35 behaald. Hoef niet meer voor XP te grinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_Qt9HAdin1fZDAVsh2YsWyUN2k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/y8ThzeGzxnyQ7WBkoV4Lk2SC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Lashrom op 14-12-2024 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Weet iemand hoeveel punten je nodig hebt in squad battles om silver 1 te halen zodat je die speler hebt voor de sbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Iemand toevallig ervaring met Patri POTM en TS Barella. Twijfel welke van de twee ik doe als SBC, heb fodder voor één. Komt in een 4213 te spelen als CDM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

theman36 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 13:36:
Weet iemand hoeveel punten je nodig hebt in squad battles om silver 1 te halen zodat je die speler hebt voor de sbc?
Silver 1 lijkt me een potje of 3 a 4 squad battles spelen. Dat heb je wel geregeld in een klein uurtje denk ik

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 16:22
El Profesor schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 15:04:
Iemand toevallig ervaring met Patri POTM en TS Barella. Twijfel welke van de twee ik doe als SBC, heb fodder voor één. Komt in een 4213 te spelen als CDM.
Patri heb ik gedaan en zij speelt bij mij als cm. Door haar goede passing bevalt zij prima en ze is erg behendig wat ik in een cm prettig vind. Als cdm heb ik liever een lange breker die overal tussen zit. Die opties zijn gering of schreeuwend duur, dus ik heb William Carvalho ge'evod (Ultimate succession upgrade) en dat is een goedkoop monster die ook nog eens prima een bal kan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gwhyqsi4lidw_8NIPGDU6V7STO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lVMEQwaobpczp31JTCHDf8jX.jpg?f=fotoalbum_large

Pot in div 3, dit sloeg helemaal nergens op hoe slecht die gozer was. Echt breng degradatie terug ra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb zowel Patri en Payor gedaan, Barella is altijd een monster maar dan zou ik mijn team helemaal moeten aanpassen (hoewel, ik heb ook een Di Marco).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 16:31:
[...]
Heb zowel Patri en Payor gedaan, Barella is altijd een monster maar dan zou ik mijn team helemaal moeten aanpassen (hoewel, ik heb ook een Di Marco).
Het blijft lastig anticiperen ook met de december kaarten die nog komen. Barella kan ik alleen inpassen door Bastoni als CB. Dan is wel een manco. Zet nu al m’n coins opzij voor CR7 rush. Wellicht beter nog even wachten wat er verder komt, zeker nu fodder zo schaars is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Traeces schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 15:50:
[Afbeelding]

Pot in div 3, dit sloeg helemaal nergens op hoe slecht die gozer was. Echt breng degradatie terug ra.
Je zal die gast maar zijn en vastzitten in D3. Toch is 12-0 wel een bijzonder extreme uitslag. Wellicht ook een combinatie dat de server aan zijn kant slecht liep oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Nu online
Thanks! Mendy even proberen dan;) toevallig ook een tip voor de RM?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Yes ik heb Barella. Staat naast Casemiro. Op de linksback heb ik Dimarco. Net even gekeken maar ze spelen behalve maandag 2 makkelijke wedstrijden dus de upgrade moet wel lukken. Zeer veelzijdige middenvelder. Draait lekker makkelijk. Niet als 'n vrachtwagen zoals Casemiro (stiekem spijt van hem, maar de laatste tijd gaat 't wel weer goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Net de MM afgerond. EA is wel heel karig met de fodder deze editie. Als beste slechts één 84 rated speler. Duurt een eeuwigheid om SBC te doen op deze manier. Zelfs met SQB en Rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Oekol schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 18:11:
[...]

Yes ik heb Barella. Staat naast Casemiro. Op de linksback heb ik Dimarco. Net even gekeken maar ze spelen behalve maandag 2 makkelijke wedstrijden dus de upgrade moet wel lukken. Zeer veelzijdige middenvelder. Draait lekker makkelijk. Niet als 'n vrachtwagen zoals Casemiro (stiekem spijt van hem, maar de laatste tijd gaat 't wel weer goed).
Ik twijfelde over Casemero. Dit lezende wel blij dat ik hem niet gedaan heb. Was al bang dat hij zeer log zou draaien. Aan de andere kant, je hebt toch één zo’n type middenvelder nodig. Denk dat ik Barella dan doe over Patri als ik het red qua fodder. Lijkt me we een speler waar je tot TOTS aan toe plezier van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denn90 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 17:10:
[...]

Thanks! Mendy even proberen dan;) toevallig ook een tip voor de RM?
Ligt beetje aan je speelstyle , maar als die leen foden bevalt lekker die kopen.
Pagina: 1 ... 25 ... 68 Laatste