Werken deze bij jullie? Bij mij staan die al sinds het begin van dit seizoen op voltooid en kan ik dus geen XP halen met die extra modes. Dacht dat dit voor iedereen gebugged was...Lashrom schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:48:
[...]
Je kunt wekelijks nog bijna 2000 XP krijgen voor ieder ander game mode zoals Manager mode, Carriere en Clubs. In totaal bijna 6K extra aan XP.
Gisterenavond in iets meer dan een uurtje de spelers + managers carriëre voltooid. Stonden inderdaad al op voltooid, maar als je ermee aan de gang gaat loopt dat vanzelf goedTim01 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:43:
[...]
Werken deze bij jullie? Bij mij staan die al sinds het begin van dit seizoen op voltooid en kan ik dus geen XP halen met die extra modes. Dacht dat dit voor iedereen gebugged was...
Ik zit al dagen op 1. Heb nu 1500xp en volgens mij waren die dingen bugged.theman36 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:56:
Welk niveau zijn jullie eigenlijk? Ik zit op 12 maar heb het idee dat ik nauwelijks vooruit kom dit seizoen of mis ik gewoon veel?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja, ik dus ook. Ik dacht ook al doe ik iets fout?Oekol schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:57:
[...]
Ik zit al dagen op 1. Heb nu 1500xp en volgens mij waren die dingen bugged.
In Season 2 kon je daar volgens mij meer XP mee verdienen, nu vind ik het maar magertjes. 250XP geloof ik voor 6 wedstrijden spelen.theman36 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:47:
[...]
Gisterenavond in iets meer dan een uurtje de spelers + managers carriëre voltooid. Stonden inderdaad al op voltooid, maar als je ermee aan de gang gaat loopt dat vanzelf goed
Elect a clown, expect a circus.
Ik heb besloten met dit GORE TYFUS spel te stoppen.
EA krijgt geen euro meer van mij, NOOIT.
Geniet er van heren, blijkbaar lukt het sommigen wel, ik kan het niet mee opbrengen.
Mn TV/internet zit iets gigantisch mis, wel 50 instellingen geprobeerd maar ik blijf er tegen aan lopen dat alles met vertraging wordt uitgevoerd en dat irriteert me mateloos. Ik weiger na 2 jaar m’n TV hiervoor te vervangen, naar zogenaamd iets beters, geloof er geen reet meer van
Geniet er van heren, blijkbaar lukt het sommigen wel, ik kan het niet mee opbrengen.
Mn TV/internet zit iets gigantisch mis, wel 50 instellingen geprobeerd maar ik blijf er tegen aan lopen dat alles met vertraging wordt uitgevoerd en dat irriteert me mateloos. Ik weiger na 2 jaar m’n TV hiervoor te vervangen, naar zogenaamd iets beters, geloof er geen reet meer van
[ Voor 85% gewijzigd door Sleehond op 05-12-2024 00:14 ]
Tot vanavond. Ik gok dat je dan weer gespeeld hebtSleehond schreef op donderdag 5 december 2024 @ 00:06:

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Goeie timing. [Multi] UFL - Ultimate Football League is vandaag uit! En is gratisSleehond schreef op donderdag 5 december 2024 @ 00:06:
Something under the bed is drooling
3 days later ……Sleehond schreef op donderdag 5 december 2024 @ 00:06:
Haha, ik herken het. Ook al zo vaak gedacht om te stoppen, maar toch pak ik het telkens weer op. Ik heb inmiddels geaccepteerd dat WL te hoog gegrepen is en dat div. 5/4 in Rivals voor mij prima is. Al moet ik ook zeggen dat ik, hoe gek het ook klinkt, de WL wel mis. Voelt toch een beetje als het niet halen van de Champions League. Ik vind wel dat het spel sinds Fifa uit de naam is verdwenen achteruit holt.Sleehond schreef op donderdag 5 december 2024 @ 00:06:
Sinds de BF promo is de gameplay van wel om te janken, zoveel delay.. daarvoor werkte het vrij aardig.
100% eens!Moody2204 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:57:
[...]
Haha, ik herken het. Ook al zo vaak gedacht om te stoppen, maar toch pak ik het telkens weer op. Ik heb inmiddels geaccepteerd dat WL te hoog gegrepen is en dat div. 5/4 in Rivals voor mij prima is. Al moet ik ook zeggen dat ik, hoe gek het ook klinkt, de WL wel mis. Voelt toch een beetje als het niet halen van de Champions League. Ik vind wel dat het spel sinds Fifa uit de naam is verdwenen achteruit holt.
Maar stop nu echt, ben privé ook veel drukker geworden met m’n onderneming dat ik merk dat ik ook de rust er niet voor heb. En als het dan niet lekker loopt houdt het nu echt een keer op. Ik ga op zoek naar een andere ontspanning in de avond uurtjes, het is niet anders!
Pff tja… nog ff over nadenken of dit moet echt kloppen, ben benieuwdMauz1978 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:28:
[...]
Goeie timing. [Multi] UFL - Ultimate Football League is vandaag uit! En is gratis
Hmmm 5 icon sbc's gedaan de afgelopen drie dagen, geen enkel bruikbare. Uit Rivals rewards ook alleen maar fodders. Mijn geluk is echt op nu denk ik ...
Mijn 81-83 zijn opLashrom schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:10:
Hmmm 5 icon sbc's gedaan de afgelopen drie dagen, geen enkel bruikbare. Uit Rivals rewards ook alleen maar fodders. Mijn geluk is echt op nu denk ik ...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Er bestaan genoeg websites om even te ontstressen. Veel plezierSleehond schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:25:
[...]
100% eens!
Maar stop nu echt, ben privé ook veel drukker geworden met m’n onderneming dat ik merk dat ik ook de rust er niet voor heb. En als het dan niet lekker loopt houdt het nu echt een keer op. Ik ga op zoek naar een andere ontspanning in de avond uurtjes, het is niet anders!
En tot over een maand

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Finger…buthole?Sleehond schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:25:
[...]
100% eens!
Doe eens een game als Elden Ring (daar komt bovenstaande dus vandaar
Fut verandert niet, als je dat weet kun je je daar op aanpassen of idd iets anders gaan doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lekker Vampire Survivors spelen.Bossie schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:22:
[...]
Finger…buthole?
Doe eens een game als Elden Ring (daar komt bovenstaande dus vandaar) ipv je constant te irriteren aan fifa.
Fut verandert niet, als je dat weet kun je je daar op aanpassen of idd iets anders gaan doen.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Inmiddels tot dit team gekomen.
Speel niet veel, maar zojuist, met veel pijn en moeite gekwalificeerd voor de weekend league.
Patri viel wat tegen , maar de laatste twee wedstrijden stond ze op met goals en assists.
Smolarek heeft zijn beste tijd gehad, maar weet niet echt een vervanging zonder Malen op te weinig chemistry te krijgen. Maar even puzzelen de aankomende periode.
Afgelopen week Maicon gepackt en dat is wel een end-game rechtsback.
Speel niet veel, maar zojuist, met veel pijn en moeite gekwalificeerd voor de weekend league.
Patri viel wat tegen , maar de laatste twee wedstrijden stond ze op met goals en assists.
Smolarek heeft zijn beste tijd gehad, maar weet niet echt een vervanging zonder Malen op te weinig chemistry te krijgen. Maar even puzzelen de aankomende periode.
:strip_exif()/f/image/ORnCa0tNe2dEZt0fMFtTZNfr.jpg?f=fotoalbum_large)
wijze woorden
Hoe bevalt casemiro? Ik moet echt wennen aan 'm, eigenlijk beetje tegenvallen tot nu toe.Valandil schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:01:
Inmiddels tot dit team gekomen.
[Afbeelding]
Die Italiaanse cdm er naar barella volgens mij bevalt veel beter. Stuk behendbaarder.
:strip_exif()/f/image/pJFr2OEvMS2zuSqJBJ1dkRg7.jpg?f=fotoalbum_large)
Best wel goed.Oekol schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:34:
[...]
Hoe bevalt casemiro? Ik moet echt wennen aan 'm, eigenlijk beetje tegenvallen tot nu toe.
Die Italiaanse cdm er naar barella volgens mij bevalt veel beter. Stuk behendbaarder.
[Afbeelding]
Heb hem op Holding staan (dat is ++) en met zijn long ball stuurt hij de vleugelspelers de diepte in. Gerrard als deep playing middenvelder er naast. (Hoewel hij beter als b2b tot zijn recht komt)
Ja hij is wat log, maar hij is ook mijn achterblijvende CVM.
[ Voor 6% gewijzigd door Valandil op 05-12-2024 20:50 ]
wijze woorden
Holding met ball winning focus of defending (Staat die iets hoger). Of roaming zelfs zie ik als optie.Valandil schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:49:
[...]
Best wel goed.
Heb hem op Holding staan (dat is ++) en met zijn long ball stuurt hij de vleugelspelers de diepte in. Gerrard als deep playing middenvelder er naast. (Hoewel hij beter als b2b tot zijn recht komt)
Ja hij is wat log, maar hij is ook mijn achterblijvende CVM.
[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 05-12-2024 20:59 ]
Hoe vind je Sneijder ? Ik zoek een 10 welke een goede pass heeft en vanavond afstand kan knallen.Oekol schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:34:
[...]
Hoe bevalt casemiro? Ik moet echt wennen aan 'm, eigenlijk beetje tegenvallen tot nu toe.
[Afbeelding]
Dat kan die allebei uitstekend.Traeces schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:44:
[...]
Hoe vind je Sneijder ? Ik zoek een 10 welke een goede pass heeft en vanavond afstand kan knallen.
Gewoon defending.Oekol schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:59:
[...]
Holding met ball winning focus of defending (Staat die iets hoger). Of roaming zelfs zie ik als optie.
Ik selecteer gewoon tijdig mijn CVM om te verdedigen. CV’s laat ik zoveel mogelijk met rust om te selecteren.
wijze woorden
Het jaarlijkse Ffffffffffffffff*ccccck moment is daar.
Mijn SBC storage was vol dus ik wilde even snel wat legen. Dus ik ging 77+ doen om de lage gouden kwijt te raken. Toch zag ik dat hij met squad builder allemaal 87 IF gabriel en dat soort kaarten had toegevoegd.
Echter mijn muzzle memory ging rechts onderin klikken op de knop om het in te leveren.
Allemaal 84 en hoge rated kaarten weg uit mijn storage. Voor een 3x een 82 rated player pick retour..... haha
Mijn SBC storage was vol dus ik wilde even snel wat legen. Dus ik ging 77+ doen om de lage gouden kwijt te raken. Toch zag ik dat hij met squad builder allemaal 87 IF gabriel en dat soort kaarten had toegevoegd.
Echter mijn muzzle memory ging rechts onderin klikken op de knop om het in te leveren.
Allemaal 84 en hoge rated kaarten weg uit mijn storage. Voor een 3x een 82 rated player pick retour..... haha
Had ik gisteren met odegaard en hegerbergOekol schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:50:
Het jaarlijkse Ffffffffffffffff*ccccck moment is daar.

Worden die spelers wat je in de sbc storage hebt ook gewoon weergeven in de lijst als ik ga zoeken naar spelers bij de sbc?
Die hebben dan een apart tabblad die je met RB kan benaderen.Oxigeon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:00:
Worden die spelers wat je in de sbc storage hebt ook gewoon weergeven in de lijst als ik ga zoeken naar spelers bij de sbc?
Vanavond mijn elftal eens aanpassen. Ga Putellas en Hansen inpassen. Kan ze prima linken door Frenkie en Kounde in het elftal.
Altijd zo moeilijk tegen die 2 speelsters.
Putellas ga je wel plezier aan beleven. Heb haar samen met Bonmati als cm staan in de 442Traeces schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:54:
Vanavond mijn elftal eens aanpassen. Ga Putellas en Hansen inpassen. Kan ze prima linken door Frenkie en Kounde in het elftal.
Snap nog steeds niet waarom het zo lang duurt om de price range van Hamsik prime te wijzigen, evenals die van Stam. Deze twee spelers zijn al een week extinct, maar EA vertikt het om de price range te verhogen. Goed werk EA! Zoveel miljoenen verdienen maar simpel wijziging doorvoeren in het systeem, ho maar! Ondanks dat ik Hamsik enorm goed vind spelen en een grote aanwinst is voor mijn team, heb ik liever dat ik hem verkoop en Drogba binnenhaal. Wat een amateurs daar.
Ben heel benieuwd, vrouwelijke Gullit qua stats.theman36 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:59:
[...]
Putellas ga je wel plezier aan beleven. Heb haar samen met Bonmati als cm staan in de 442
Heb liever dat zie die miljoenen eens besteden aan behoorlijke servers. In de nacht / ochtend speelt het zoveel beter dan in de middag / avond.Lashrom schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:33:
Snap nog steeds niet waarom het zo lang duurt om de price range van Hamsik prime te wijzigen, evenals die van Stam. Deze twee spelers zijn al een week extinct, maar EA vertikt het om de price range te verhogen. Goed werk EA! Zoveel miljoenen verdienen maar simpel wijziging doorvoeren in het systeem, ho maar! Ondanks dat ik Hamsik enorm goed vind spelen en een grote aanwinst is voor mijn team, heb ik liever dat ik hem verkoop en Drogba binnenhaal. Wat een amateurs daar.
Waarbij ik ook nog steeds het gevoel heb dat landen / spelers met mindere verbindingen hierbij echt in het voordeel zijn. Maar dat kan ook puur een onderbuik gevoel zijn.
Maar snap je punt wel hoor, is dit jaar echt nog veel erger met alle ellende dan voorgaande jaren.
Haha die gaat er nooit komen helaas. EA geeft een dikke middelvinger wat dat betreft. Is toch van de zotte dat we telkens zelf tijd moeten inplannen om fatsoenlijk een wedstrijd te kunnen spelen? Het maakt trouwens niet uit hoe laag de ping is, er is altijd wel een vorm van delay. Of het na een tactiekwijziging is van de tegenstander, of de gehele wedstrijd op een vrijdagavond.Traeces schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:44:
[...]
Ben heel benieuwd, vrouwelijke Gullit qua stats.
[...]
Heb liever dat zie die miljoenen eens besteden aan behoorlijke servers. In de nacht / ochtend speelt het zoveel beter dan in de middag / avond.
Waarbij ik ook nog steeds het gevoel heb dat landen / spelers met mindere verbindingen hierbij echt in het voordeel zijn. Maar dat kan ook puur een onderbuik gevoel zijn.
Maar snap je punt wel hoor, is dit jaar echt nog veel erger met alle ellende dan voorgaande jaren.
Ik weet niet hoe de dev teams daar onderverdeeld is qua content. Maar zo moeilijk is het toch niet om dit soort simpele dingen door te voeren? We hebben het hier over EA Sports, een game developer die jaarlijks tientallen miljoenen strijkt met maar ÉÉN game!

Deed vanochtend 3 WL wedstrijden. Servers waren om te huilen. Ga nu 2-1 dus straks maar de laatste potjes spelen.
Gister avond laat hetzelfde , maakt volgens mij niet uit wanneer je nog speelt.Partypooper schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:16:
Deed vanochtend 3 WL wedstrijden. Servers waren om te huilen. Ga nu 2-1 dus straks maar de laatste potjes spelen.
Ging 2-0 naar 2-3 met de meeste belachelijke kluts doelpunten tegen. Gelukkig nog 3-3 gehaald….
Nee, ik dacht oh lekker rustig nog. Maar helaas. Met de rechter stick wisselen werkt voor geen meter, passes die alle kanten op gaan behalve de juiste, alles voelt vertraagd aan. Ach ja, we moeten er maar mee leven.Traeces schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:31:
[...]
Gister avond laat hetzelfde , maakt volgens mij niet uit wanneer je nog speelt.
Ging 2-0 naar 2-3 met de meeste belachelijke kluts doelpunten tegen. Gelukkig nog 3-3 gehaald….
Rivals daarentegen gaat dan weer dikke prima.
Ik merk echt de enorme delay als spelers continu tegen elkaar aanlopen als je een bal onderschept.Partypooper schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:45:
[...]
Nee, ik dacht oh lekker rustig nog. Maar helaas. Met de rechter stick wisselen werkt voor geen meter, passes die alle kanten op gaan behalve de juiste, alles voelt vertraagd aan. Ach ja, we moeten er maar mee leven.
Rivals daarentegen gaat dan weer dikke prima.
En als je vanaf de zijkant een bal onderschept en die ineens keihard perfect klutst richting de spits van de tegenstander.
Moet zeggen heb kompany gekocht ipv van dijk wat een verademing. Altijd op de goede plek en sterk in duels. De dames putellas en Hansen zijn ook echt geweldig.
Ik deed er vanochtend 2 voordat we weg moesten. Beide gewonnen. Speelde heerlijkPartypooper schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:16:
Beste WL ooit dit, verbinding drama, players switchen gaat niet, vertraging etc etc.
Heb de eerste 10 potjes maar door geploeterd sta nu 1-9. Morgen de laatste 5 potjes afmaken, hopen dat ik minimaal op 2 wins kan komen 😩
Heb de eerste 10 potjes maar door geploeterd sta nu 1-9. Morgen de laatste 5 potjes afmaken, hopen dat ik minimaal op 2 wins kan komen 😩
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Net tegen een compleet icon team
Henry eusebio gullit etc
Kom 3 0 achter (3 kansen 3 goals)
Hij krijgt rood
Einde 1e helft krijgt hij weer rood
4 2 achter bij rust
55e min krijgt hij weer rood
Hij speelt maar met 1 verdedigers
5 2 dan 6 2 dan 7 2 ik kom terug tot 7 6
8 6 en dan 9 6
9 schoten tegen en 34 voor
Ea zijn oprecht focking oplichters
Als je er geld in pompt win je
Ik loop 10x met spelers 1 op 1 en 8 keer gaat simpel pass naar links fout
Ea moet zich kapot schamen om zo
Mensen voor te trekken
Henry eusebio gullit etc
Hij krijgt rood
4 2 achter bij rust
8 6 en dan 9 6
Mensen voor te trekken
Ik zou toch ook echt in de spiegel kijken. Als je tegen 9 man speelt kan je per definitie rondtikken. Dus kap met rennen en speel het uit. Wissel nieuwe spelers er in voor nieuw elan en longen etc.Markvd1984 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:25:
Henry eusebio gullit etc
Hij krijgt rood
4 2 achter bij rust
8 6 en dan 9 6
Mensen voor te trekken
Die slechte servers ben ik het mee eens. Al gok ik bijna dat het niet aan de servers ligt maar aan de tegenstander.
In Nederland boffen we maar met een goede internet verbinding. Ik durf er bijna om te wedden dat FC de verbinding van de tegenstander aanhoud zodat het voor die gast niet te oneerlijk is. De mensen met een goede verbinding hebben dan vertraging en de mensen met een slechte verbinding kunnen gewoon spelen.
Ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan testen... misschien een download aanzetten op de achtergrond? Gewoon dat je ipv een ping van 14-23 een ping van 50-75 hebt ofzo.
In Nederland boffen we maar met een goede internet verbinding. Ik durf er bijna om te wedden dat FC de verbinding van de tegenstander aanhoud zodat het voor die gast niet te oneerlijk is. De mensen met een goede verbinding hebben dan vertraging en de mensen met een slechte verbinding kunnen gewoon spelen.
Ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan testen... misschien een download aanzetten op de achtergrond? Gewoon dat je ipv een ping van 14-23 een ping van 50-75 hebt ofzo.
Voor mij valt het juist op dat als ik een hogere ping heb (rond 18-22ms), dat het bij de tegenstander juist slechter loopt. Mijn spelers spelen als icons. Zodra ik rond de 6-10 ms speel, lijkt het alsof het bij de tegenstander ook soepel speelt en speelt diegene mij helemaal weg. Terwijl mijn spelers dan allemaal als bronzen aanvoelt. Schiet mij maar lek!Oxigeon schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:38:
Die slechte servers ben ik het mee eens. Al gok ik bijna dat het niet aan de servers ligt maar aan de tegenstander.

Waarom reageer je überhaupt nog op die gast?Oekol schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:28:
[...]
Ik zou toch ook echt in de spiegel kijken. Als je tegen 9 man speelt kan je per definitie rondtikken. Dus kap met rennen en speel het uit. Wissel nieuwe spelers er in voor nieuw elan en longen etc.
Die gast hahaBeavbusi schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:05:
[...]
Waarom reageer je überhaupt nog op die gast?
Mooie opmerking knul geen manieren ?
Ik benoem alleen een frustratie moment
Die ik volgens mij niet veel meer deel maar dit was er wel 1
Dat als je er geld in pomp je wint slaat nergens op. Ik heb gister een soortgelijk team gewoon Jantje gegeven en een rage quit.Markvd1984 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:25:
Henry eusebio gullit etc
Hij krijgt rood
4 2 achter bij rust
8 6 en dan 9 6
Mensen voor te trekken
Dat er soms onverklaarbare dingen in de game zitten zeker met slechte servers, prima dat is zeker waar. Is de game slecht met veel ellende dit jaar, ja zeker.
Dat je niet van 8 man kan winnen, is omdat je gewoon met pure frustratie speelt en is echt een jouw ding….
Ik win er idd ook wel is vanTraeces schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:09:
[...]
Dat als je er geld in pomp je wint slaat nergens op. Ik heb gister een soortgelijk team gewoon Jantje gegeven en een rage quit.
Dat er soms onverklaarbare dingen in de game zitten zeker met slechte servers, prima dat is zeker waar. Is de game slecht met veel ellende dit jaar, ja zeker.
Dat je niet van 8 man kan winnen, is omdat je gewoon met pure frustratie speelt en is echt een jouw ding….
Maar zo'n team is echt niet normaal
En dat ze dan alles maar alles meekrijgen blokbal rebound etc
En gewoon met h3nry en eusebio door alles en iedereen heen lopen en elk schot prijs is
En dat je dan echt 11x 1 op 1 komt en dan pasje links gewoon simpel of achter de man of handen keeper etc
Is gewoon frustrerend dat dan niks aankomt
En bij de andere op het dooie gemakje ze er 1 voor 1 in knalt
Best wel geluk gehad in die 82x14 packs.
Speciale kaart van Puttelas Maicon en oliseh krijgen die thunderstruck kaarten een upgrade ? Of had ik dat verkeerd gelezen
Speciale kaart van Puttelas Maicon en oliseh krijgen die thunderstruck kaarten een upgrade ? Of had ik dat verkeerd gelezen
Ik mis die 82x14 picks. Wilde 'm vandaag doen maar ze zijn verdwenen.... Geen sbc om spelers in de dumpen meer.
Moet ik de Nunez centurions SBC op de valreep nog doen? Heb onderstaande Nunez nu maar zijn 3* weakfoot is echt vervelend. In 2e helft komt Cavani er in en dan merk je hoeveel kansen je niet kan afmaken vanwegen z'n houten linkerpoot.
:strip_exif()/f/image/JJlgVg36mDLSf8nT6RbhEtja.jpg?f=fotoalbum_large)
Of de 1 uit 3 player pick doen in de hoop dat er een hero spits met 4 of 5 weak foot uit komt?
:strip_exif()/f/image/JJlgVg36mDLSf8nT6RbhEtja.jpg?f=fotoalbum_large)
Of de 1 uit 3 player pick doen in de hoop dat er een hero spits met 4 of 5 weak foot uit komt?
Vind die kaart niet heel spannend. Zit niet eens op de bank meer bij mij. Vind Cavani beter.Oekol schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:22:
Moet ik de Nunez centurions SBC op de valreep nog doen? Heb onderstaande Nunez nu maar zijn 3* weakfoot is echt vervelend. In 2e helft komt Cavani er in en dan merk je hoeveel kansen je niet kan afmaken vanwegen z'n houten linkerpoot.
[Afbeelding]
Die sbc was echt heel chill. Echt heel veel prima fodder uit gehaald.Oekol schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:19:
Ik mis die 82x14 picks. Wilde 'm vandaag doen maar ze zijn verdwenen.... Geen sbc om spelers in de dumpen meer.
Eerste WL is een feit, maar ook voorlopig de laatste. Ging vrijdag 5-2, vandaag geëindigd met 7-8 😂
En al dat harde werken voor een 85IF en een 84 Martinez gold als hoogste.
Nee bedankt
En al dat harde werken voor een 85IF en een 84 Martinez gold als hoogste.
Nee bedankt
wijze woorden
Hmm. Nee dat idee had ik de hele tijd al beetje. Maar hij heeft wel 4star weakfoot. Heb nu gewoon geen echte andere optie afgezien van Haaland gold. Cavani kan niet starten vanwege links. Heb PL met Italië team.Traeces schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:58:
[...]
Vind die kaart niet heel spannend. Zit niet eens op de bank meer bij mij. Vind Cavani beter.
Had thuram moeten kopen vanochtend voor 780k. Is nu 1,1mln
[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 07-12-2024 21:47 ]
Heb ook niet echt een tip voor je, misschien Torres ?Oekol schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 21:43:
[...]
Hmm. Nee dat idee had ik de hele tijd al beetje. Maar hij heeft wel 4star weakfoot. Heb nu gewoon geen echte andere optie afgezien van Haaland gold. Cavani kan niet starten vanwege links. Heb PL met Italië team.
Had thuram moeten kopen vanochtend voor 780k. Is nu 1,1mln
Ik ben van ellende 4 hybride compities gaan spelen om malen in te passen. Pas de eerste spits die me echt bevalt dit jaar.
Soms vraag ik mij af voor wat ik iedere week WL speel als ik toch geen reet uit pack. Het ging best vlekkeloos met 8-1. Bij de 9e wedstrijd was de aanwezigheid van de delay enorm. Ik verloor drie wedstrijden achter elkaar doordat mijn spelers als bronzen aanvoelde en als amateurvoetballers speelde.
Uiteindelijk toch 11 winsten behaald. Open je de rewards, krijg je alleen maar fodders. Uit 3x 85+ x 5 spelerskeuzes was Bruno Fernandez de beste speler. Uit 2x 3x TOTW +83 spelerspakket ook alleen low rated fodders waarvan ieder met een waarde van 10k. Uit de overige pakketjes ook niks en uiteindelijk twee keer Champions tokens krijg ik vervolgens dezelfde speler.
Top EA!
Uiteindelijk toch 11 winsten behaald. Open je de rewards, krijg je alleen maar fodders. Uit 3x 85+ x 5 spelerskeuzes was Bruno Fernandez de beste speler. Uit 2x 3x TOTW +83 spelerspakket ook alleen low rated fodders waarvan ieder met een waarde van 10k. Uit de overige pakketjes ook niks en uiteindelijk twee keer Champions tokens krijg ik vervolgens dezelfde speler.
Top EA!

Haal tot nu toe beter rewards uit rivals dan WL. Gemiddeld wel tussen de 50 en 100k er uit, spaar dat dan maar op voor goede spelers te kopen.Lashrom schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 22:35:
Soms vraag ik mij af voor wat ik iedere week WL speel als ik toch geen reet uit pack. Het ging best vlekkeloos met 8-1. Bij de 9e wedstrijd was de aanwezigheid van de delay enorm. Ik verloor drie wedstrijden achter elkaar doordat mijn spelers als bronzen aanvoelde en als amateurvoetballers speelde.
Top EA!
Elke TOTW pack bewaar ik tot woensdag 19u en open 'm dan. Dan krijg je er 't meeste geld voor terug. Weinig kaarten op de markt nog enzo.
Ik heb het al vaker gezegd: op deze manier probeert EA je naar het kopen van points te duwen!Lashrom schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 22:35:
Top EA!
Dat is dus wat ik wil zeggen. Hoe hoger je eigen ping hoe beter het voor jezelf loopt. De tegenstander met de lagere ping (de beste internetsnelheid) wordt aangepast naar diegene met de slechte internetverbinding.Lashrom schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:46:
[...]
Voor mij valt het juist op dat als ik een hogere ping heb (rond 18-22ms), dat het bij de tegenstander juist slechter loopt. Mijn spelers spelen als icons. Zodra ik rond de 6-10 ms speel, lijkt het alsof het bij de tegenstander ook soepel speelt en speelt diegene mij helemaal weg. Terwijl mijn spelers dan allemaal als bronzen aanvoelt. Schiet mij maar lek!
Hoe beter je internet Hoe meer nadeel je hebt in een potje. Ik zit meestal ergens tussen de 16-22 in en heb volgens mij niet zoon slechte ervaringen als jullie die een ping van 6-10 hebben.
Er zijn toch al vaker hele discusses geweest over how EA lag compensation heeft ingebouwd op een manier dat nadelig is voor de speler met de beste verbinding?Oxigeon schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:51:
[...]
Dat is dus wat ik wil zeggen. Hoe hoger je eigen ping hoe beter het voor jezelf loopt. De tegenstander met de lagere ping (de beste internetsnelheid) wordt aangepast naar diegene met de slechte internetverbinding.
Hoe beter je internet Hoe meer nadeel je hebt in een potje. Ik zit meestal ergens tussen de 16-22 in en heb volgens mij niet zoon slechte ervaringen als jullie die een ping van 6-10 hebben.
Dat ging fantastisch tot aan de 6-0. Daarna 4 verloren. Die 6e pot won ik met 8-2. Daarna alleen maar super goede teams gehad. Wellicht eens proberen als ik met 10-0 verlies of ik dan makkelijkere tegenstanders krijg.
Nu eerst zo een wijnproeverij. Gok dat ik vanavond niks meer win en op 6 steken blijf
Nu eerst zo een wijnproeverij. Gok dat ik vanavond niks meer win en op 6 steken blijf
Uit de Waag een poging spelerskeuze van de winkel. Blijkt weer een fout te zijn van EA volgens videos op TikTok. De kans is enorm groot dat je hem kan packen. Bij mij zat het in de tweede keer dat ik hem heb geopend. Het is trouwens niet gegarandeerd. Twee van mijn vrienden hebben het zojuist geprobeerd en beide hebben het niet gekregen.
:strip_exif()/f/image/n2GMUhVpTQ7vBmdwhgoxOMmb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Lashrom op 08-12-2024 14:50 ]
Helaas hier niks.Lashrom schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:48:
Uit de Waag een poging spelerskeuze van de winkel. Blijkt weer een fout te zijn van EA volgens videos op TikTok. De kans is enorm groot dat je hem kan packen. Bij mij zat het in de tweede keer dat ik hem heb geopend. Het is trouwens niet gegarandeerd. Twee van mijn vrienden hebben het zojuist geprobeerd en beide hebben het niet gekregen.
[Afbeelding]
Vorig jaar wel geluk gehad met toty Messi
Ik heb 87m Bruno Fernandez, 89 Martinez en keuze uit 90 bellingham en 91 del piero!
[ Voor 17% gewijzigd door Mauz1978 op 08-12-2024 15:05 ]
Hier ook niets, wel elke keer BrunoNachtapotheker schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:59:
[...]
Helaas hier niks.
Vorig jaar wel geluk gehad met toty Messi
Welke pack is dat ?Traeces schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:50:
Hier ook geen dinho, wel Gerrard !
Ook maar geprobeerd, 2x katoto als beste 😂
[ Voor 3% gewijzigd door Lil Tjappo op 08-12-2024 17:26 ]
Hier idemdito. Gegokt en verloren. Weg 75k haha.Lil Tjappo schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:26:
Ook maar geprobeerd, 2x katoto als beste 😂
Edit: ik had hier natuurlijk ook eerst moeten roeptoeteren dat mijn packluck echt ruk is dit jaar. Dan was het waarschijnlijk beter geweest
[ Voor 25% gewijzigd door Oxigeon op 08-12-2024 18:07 ]
Maar even gestopt met WL. Ging van 6-2 naar 6-4, waarbij me spelers ineens weer in de modder leken te staan.
EA ga verdomme wat doen een die kluts doelpunten, heb denk 5 normale doelpunten tegen gehad. De rest allemaal van die achterlijke frommel goals, waarbij je gewoon een speelbal bent van de game.
EA ga verdomme wat doen een die kluts doelpunten, heb denk 5 normale doelpunten tegen gehad. De rest allemaal van die achterlijke frommel goals, waarbij je gewoon een speelbal bent van de game.
Precies hetzelfde hier. Maar ja, 3x 75k is ongeveer de prijs van Steven Gerrard, dus ik hoop maar dat hij het waard is.Traeces schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:50:
Hier ook geen dinho, wel Gerrard !
Typerend voor mijn packluck deze editie.Lashrom schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:48:
[Afbeelding]
Gegokt en wederom verloren:
:strip_exif()/f/image/rNtuljp5ePPp6PcwYNe7gF8k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/phEreCcOErnIykwDkVCaAEJa.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 08-12-2024 18:36 ]
Same hereMoody2204 schreef op zondag 8 december 2024 @ 18:33:
[...]
Typerend voor mijn packluck deze editie.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik was btw ook 2x niet geplaatst voor wlMoody2204 schreef op zondag 8 december 2024 @ 18:33:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hen deze keer donderdag middag gedaan was vrij
Speelde soepel en ging meteen al 4 om 0 in de wl kwalificatie
Mss dan is proberen
Heb je nou al een keer WL gehaald? Je hebt nu 6 wedstrijden voor 3 winsMoody2204 schreef op zondag 8 december 2024 @ 18:33:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja vrijdag en gisteren WL gespeeld. 6 wins gehaald. Viel me nog niet eens heel erg tegen.DjoCalvic schreef op zondag 8 december 2024 @ 18:41:
[...]
Heb je nou al een keer WL gehaald? Je hebt nu 6 wedstrijden voor 3 wins
Maar sinds Fifa uit de naam is moet ik genoegen nemen met een paar niveautjes lager.
Toen het nog Fifa heette zat ik in Rivals rond div. 2/1 nu niet verder dan 4. En WL haalde ik altijd en dan ook meestal 9-11 wins. Nu haal ik de WL dus meestal niet en als het al lukt dus ook de helft minder aan overwinningen.
Heb inmiddels geaccepteerd dat sinds het EAFC heet, het niet meer zo best lukt. Ook qua packluck dus niet.
8-7 gehaald valt niet tegen. Jammer dat de severs weer zo belachelijk slecht waren, vanmiddag speelde het echt prima.
Rewards ook een keer goed. Salah en een special card uit de picks. En uit de packs verschillende walkouts en informs. Kleine 200k verdiend vandaag
Rewards ook een keer goed. Salah en een special card uit de picks. En uit de packs verschillende walkouts en informs. Kleine 200k verdiend vandaag
Net zoals vorig jaar dat ik geen messi kreeg nu drie gouden kaartjes. Echt irritant.Lashrom schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:48:
[Afbeelding]
Wat gaan jullie doen met de swaps? Na 2 weken grinden begint er een beetje vorm in te komen. Ik wil zelf gaan voor de base icon 88+ pp (16 tokens) en de 85+ x30 (8 tokens).
Vandaag wel in de WL swaps Mac Allister gekregen, wat echt een hele zieke kaart is. Zelfs beter dan m’n FC Pro Gravenberch t.w.v. bijna een miljoen coins
Vandaag wel in de WL swaps Mac Allister gekregen, wat echt een hele zieke kaart is. Zelfs beter dan m’n FC Pro Gravenberch t.w.v. bijna een miljoen coins
Hoeveel heb jij er al dan? Ik kom niet verder dan 6 zie ik nu.... ik ga denk ik voor rodrygo of Carlos albertoDjoCalvic schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:43:
Wat gaan jullie doen met de swaps? Na 2 weken grinden begint er een beetje vorm in te komen. Ik wil zelf gaan voor de base icon 88+ pp (16 tokens) en de 85+ x30 (8 tokens).
EA heeft heel duidelijk de keuze gemaakt om je meer te laten spelen tegen lagere beloningen om de store omzet te maximaliseren. Wellicht omdat ze weten dat GTA 6 er aan komt en ze dat ze waarschijnlijk flink omzet gaat kosten. Het lijkt wel averechts te werken, ze duwen spelers eerder weg dan dat ze meer engagement hebben. Ik kan me nog herinneren dat er jaren waren met 180k kijkers op Twitch, nu is dat rond rond de 40k in het weekend.Moody2204 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 23:16:
[...]
Ik heb het al vaker gezegd: op deze manier probeert EA je naar het kopen van points te duwen!
I like how you keep the mouse running...
GovveeeedmmmeOekol schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:47:
[...]
Net zoals vorig jaar dat ik geen messi kreeg nu drie gouden kaartjes. Echt irritant.
Kreeg mijn 91+ compensatie voor die 500k waar geen icon van 91+ in zat..
Iedereen krijgt weer ronaldinho ronaldo etc. Monsieur himself krijgt Van fucking Basten.
Zuur man. Zag net stream van Auzio die 64 compensaties van andere mensen had geopend. Kwamen er best wat veel slechte uit maar ook goede. Hopelijk heb je in de toekomst wat meer packluck!Oekol schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:46:
[...]
Govveeeedmmme
Iedereen krijgt weer ronaldinho ronaldo etc. Monsieur himself krijgt Van fucking Basten.
Toch echt vreemd dat er iedere week fouten wordt gemaakt door EA. Drie dagen geleden ook weer met een foute beschrijving in het Chinees en toevallig ook weer een icon pack in de winkel. Er gaan weer 90+ icon packs uitgedeeld worden ter compensatie.

Heb ook al een x gedacht dat ze spelers wegjagen om de servers wat meer te ontlasten. Maar dat is wat te ver gezocht denk ik. Dat er wel meer spelers afhaken bij deze editie geloof ik echter wel ja.El Profesor schreef op maandag 9 december 2024 @ 02:19:
[...]
EA heeft heel duidelijk de keuze gemaakt om je meer te laten spelen tegen lagere beloningen om de store omzet te maximaliseren. Wellicht omdat ze weten dat GTA 6 er aan komt en ze dat ze waarschijnlijk flink omzet gaat kosten. Het lijkt wel averechts te werken, ze duwen spelers eerder weg dan dat ze meer engagement hebben. Ik kan me nog herinneren dat er jaren waren met 180k kijkers op Twitch, nu is dat rond rond de 40k in het weekend.
Ik ga vanavond met een vriend rush doen, iemand zin om aan te sluiten? Wij zijn de afkers wel een beetje beu
full team zou leuk zijn. (nextgen version)
[ Voor 6% gewijzigd door Xenophoben op 09-12-2024 15:18 ]
Ik wil best een paar potjes mee doen. gok dat ik tegen 20.00 online kan zijn. PS5 is Martinooo36Xenophoben schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:18:
Ik ga vanavond met een vriend rush doen, iemand zin om aan te sluiten? Wij zijn de afkers wel een beetje beufull team zou leuk zijn. (nextgen version)
Je zou toch bijna denken dat die fouten opzettelijk gemaakt worden zodat meer mensen die packs kopenLashrom schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:03:
[...]
Toch echt vreemd dat er iedere week fouten wordt gemaakt door EA. Drie dagen geleden ook weer met een foute beschrijving in het Chinees en toevallig ook weer een icon pack in de winkel. Er gaan weer 90+ icon packs uitgedeeld worden ter compensatie.
Hier Yashin uit die compensatie. Redelijke end game keeper, maar je hoopt toch altijd op iets top tier.Oekol schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:46:
[...]
Klinkt logischer als zij juist bewust fouten maken zodat meer mensen de packs kopen. EA zal het vast niet erg vinden om meer compensaties te geven voor meer inkomsten. Ze zien toch al dat de fanbase met de jaren steeds meer ontevreden is.Moody2204 schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:10:
[...]
Heb ook al een x gedacht dat ze spelers wegjagen om de servers wat meer te ontlasten. Maar dat is wat te ver gezocht denk ik. Dat er wel meer spelers afhaken bij deze editie geloof ik echter wel ja.
Dit dus!Tim01 schreef op maandag 9 december 2024 @ 16:21:
[...]
Je zou toch bijna denken dat die fouten opzettelijk gemaakt worden zodat meer mensen die packs kopen
Ik had even de volgende vraag; ik heb zoals nu om maar even voorbeeld op te noemen een Koeman, Zanetti, Ruben dias, Ederson, Kompani. Wanneer moet je nou zulke spelers verkopen of in een SBC steken? Ik weet elke keer niet zo goed wat ik nou het beste kan doen, verkopen, sbc of opstellen.. hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, alle tips zijn welkom;)
Ik overweeg meestal de optiesDenn90 schreef op maandag 9 december 2024 @ 18:38:
Ik had even de volgende vraag; ik heb zoals nu om maar even voorbeeld op te noemen een Koeman, Zanetti, Ruben dias, Ederson, Kompani. Wanneer moet je nou zulke spelers verkopen of in een SBC steken? Ik weet elke keer niet zo goed wat ik nou het beste kan doen, verkopen, sbc of opstellen.. hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, alle tips zijn welkom;)
1. Past deze speler in mijn huidige team? Is daarop het antwoord nee dan ga ik naar optie 2.
2. Is deze speler tradable? Ja? Dan zet ik hem te koop. Bij nee ga je naar optie 3
3. De speler past niet in mijn huidige team en is niet tradeble? Dan gaat hij de sbc in.
Ik gok dat de meeste hier het zo doen als bovenstaande. Uiteraard de high rated fodder niet zomaar in een willekeurige sbc stoppen. Deze moet je een beetje bewaren als compensatie voor de lage die je erin gaat stoppen.
[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 09-12-2024 18:53 ]
Heldere uitleg en fijn stappenplan waar ik zeker iets aan heb;)! Bedankt.Oxigeon schreef op maandag 9 december 2024 @ 18:52:
[...]
Ik overweeg meestal de opties
1. Past deze speler in mijn huidige team? Is daarop het antwoord nee dan ga ik naar optie 2.
2. Is deze speler tradable? Ja? Dan zet ik hem te koop. Bij nee ga je naar optie 3
3. De speler past niet in mijn huidige team en is niet tradeble? Dan gaat hij de sbc in.
Ik gok dat de meeste hier het zo doen als bovenstaande. Uiteraard de high rated fodder niet zomaar in een willekeurige sbc stoppen. Deze moet je een beetje bewaren als compensatie voor de lage die je erin gaat stoppen.
Er zit vanavond in twee pakjes weer een fout in 't Chinees. Als je 475k en 425k heb liggen krijg je twee keer een compensatie. Ik brand me er niet meer aan. Heeft me al een miljoen gekost voor echt helemaal niks. Ja oké hero Sneijder er ooit uitgehaald.
Dit doet ea tog gewoon express om de pack verkoop te stuwen? Even 60,- eu incasseren en het kost hun een kaartje extra die ze niet boeit.Oekol schreef op maandag 9 december 2024 @ 19:42:
Er zit vanavond in twee pakjes weer een fout in 't Chinees. Als je 475k en 425k heb liggen krijg je twee keer een compensatie. Ik brand me er niet meer aan. Heeft me al een miljoen gekost voor echt helemaal niks. Ja oké hero Sneijder er ooit uitgehaald.
Slimme truc om extra geld binnen te fietsen
Win overigens ineens helemaal niks meer na die opdate van vorige week haha ik leg de controller even een weekje aan de kant mbt fc25 haha
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 09-12-2024 21:00 ]