[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Door Fabio Carvalho wilde ik anders gaan spelen en ik pakte ook nog eens Haaland waardoor Brolin nu op de bank zit. Waarom? Die voorzet van Grealish die ik via een instructie aan de zijlijn laat plakken is geweldig.

Dus ik bouw op via Fabio die helemaal opent keer op keer op Grealish. De tegenstander staat vrijwel altijd heel erg gecentreerd dus tijd zat om aan te nemen. Grealish geeft met een mooie boog de bal op Haaland en kassa.

Ging gisteren goed dus blijf nog even zo spelen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/muqK5kS.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0mWuX3v.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oWQKmZ9.png

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 18:21
ettie1990 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:19:
Je moet eigenlijk die posities kunnen omtrainen, linker cam is toch nagenoeg bijna een lm of lva

[...]
Is wel een idee om een 4213 variant ervan te maken - deze CAMs met een attack role zijn waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als een LW/RW met balanced role - ze blijven alleen wat breder en aanvallender staan bij balverlies ben ik bang.

De Centre Half en Falsebacks maken die gelinkte tactiek interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:10
Traeces schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:39:
Zondag na de WL van dijk etc verkocht. Verwachte een markt crash ivm bf. Maar die kaart is gewoon ruim 30k gestegen :+
Zo heb ik veel informs ingekocht van 85 rated 15k per stuk. Zijn nu 13k waard xD.

Ga nu 5-0 in de weekend league, beste start in deze fifa. Vanavond maar even verder. Speel nu met dit team, bijna allemaal untradeable omdat de rest in die informs zit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v6wpGwi3tnLZp19S--NiNl-Nsj8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uewIxpIEgXnpW5Y8gbKvAw15.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lil Tjappo schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:22:
[...]

Zo heb ik veel informs ingekocht van 85 rated 15k per stuk. Zijn nu 13k waard xD.

Ga nu 5-0 in de weekend league, beste start in deze fifa. Vanavond maar even verder. Speel nu met dit team, bijna allemaal untradeable omdat de rest in die informs zit.
[Afbeelding]
Ben heel benieuwd hoe zwaar het WL niveau deze week is. Ivm het verhogen van de kwali wedstrijden naar 6.

Hierdoor kunnen de mindere goden toch ook makkelijker kwalificeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CaDBnTWpwdUE42pEizUxIBRoMiA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/D1v3l495WBdwcKbbRDmVE17V.jpg?f=user_large

@lwd-kevin Mysterie opgelost denk ik.. M'n Gimenez kaart heeft dus wél een (gedeeltelijke) upgrade gehad. Naast deze staat ook nog van poacher+ naar poacher++ gegaan.

edit: ik had m'n evo voltooid voor de RTTK upgrade

[ Voor 6% gewijzigd door Rhain op 29-11-2024 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02:03
Heb het spel een tijdje laten liggen. Misschien komt het door mij, maar het lijkt erop alsof de gameplay nu helemaal niéts meer te maken heeft met skills.

Een grote ren je rot show, het voelt totaal willekeurig. Passing en tackles timen lijkt helemaal niet meer mogelijk. Als ik de bal al onderschep, flippert de bal weer met de tegenstander mee.

Iemand anders ook deze ervaring? Kan ook zijn dat ik er weer even in moet komen uiteraard..

[ Voor 10% gewijzigd door SH-FR op 29-11-2024 18:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:36
Wachten waard met rewards van Rivals. Mij hoor je niet meer klagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVstrvhzYZoMLta3ztb2b38uMeY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pgI7IgTHDpBPqlEV4tAn7vj9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Gaat er iemand voor die Cruyff sbc? Vind 15 teams waarvan 88 de hoogste is nog meevallen. Maar vind die status eigenlijk zo tegenvallen. Ben benieuwd hoe die ingame is.

[ Voor 255% gewijzigd door Vestendrie op 29-11-2024 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Vestendrie schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:21:
Gaat er iemand voor die Cruyff sbc? Vind 15 teams waarvan 88 de hoogste is nog meevallen. Maar vind die status eigenlijk zo tegenvallen. Ben benieuwd hoe die ingame is.
Centurion Gullit sbc afgelopen jaar had ook iets minder aantrekkelijkse stats. Maar in-game was het een beest. Ik gok dat het ook zo is met deze Cruyff sbc. Het is en blijft Cruyff icon die altijd wel iets speciaals heeft in-game. Wellicht kan hij later in een evo. Maar goed, anderzijds heb je op dit moment zoveel andere goede CAM's en SP's. Mocht je veel fodder over hebben dan kan het naar mijn mening geen kwaad. Ik speel met een vaste spits (Inaki evo) die ik denk ik nooit ga vervangen en gebruik geen opstelling met een CAM positie. Ik sla deze dus over. Anders wacht je even op een review van andere EAFC spelers.

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 29-11-2024 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht wel even af met Cruyff en Vini. Serieus pittig prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 14:37
Rhain schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:29:
[Afbeelding]

@lwd-kevin Mysterie opgelost denk ik.. M'n Gimenez kaart heeft dus wél een (gedeeltelijke) upgrade gehad. Naast deze staat ook nog van poacher+ naar poacher++ gegaan.

edit: ik had m'n evo voltooid voor de RTTK upgrade
Heerlijk! Wat een kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan die gouden kaart van vini kopen , maar twijfel. Zijn direct al me coins en aan de andere kant denk ik dat hij weer gaat stijgen…..

Keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:56:
Wacht wel even af met Cruyff en Vini. Serieus pittig prijzen.
Ben vooral benieuwd wat er later in December komt met ww.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:09
Gisteren avond uit eten geweest en drankje gedaan.

Daarna rond 00:00 thuis gekomen en dacht even lekker circa 35 pakjes openen. Resultaat: 1 TOTW van 86 rated en paar 84 en de rest lager. Pff mager resultaat.

Vervolgens nog even uurtje gespeeld, nog nooit zo goede gameplay gehad. Heerlijk hoe het spel speelde, lekker smooth, alles zoals het hoort.

Kennelijk kan EA alleen goede gameplay ‘s nachts nakomen. En kunnen ze de capaciteit van servers blijkbaar ‘s avonds niet even wat opschroeven ofzo… erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:45
Ik weet dat het geen fifa vraag is

Maat er is nu bf deal dat premium plus voor 106 ofzo
Ik heb nu gewoon basis pakket maandelijks

Ik wik graag voor een jaar premium maar ik krijg iedere keer de optie upgrade voor een maand naar premium ,en niet voor een jaar
Weet iemand hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:31:

Ik wik graag voor een jaar premium maar ik krijg iedere keer de optie upgrade voor een maand naar premium ,en niet voor een jaar
Weet iemand hoe ?
Check PlayStation topic ook ff

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:31:

Weet iemand hoe ?
Je hebt een optie bij je knoppen zitten dat je van maand naar jaar kan schakelen qua betaling.

Ga denk maar die Vini Potm te doen, verwacht voorlopig eigenlijk geen betere lw te kunnen kopen / te doen dan deze kaart.

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 30-11-2024 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:45
Traeces schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:52:
[...]

Je hebt een optie bij je knoppen zitten dat je van maand naar jaar kan schakelen qua betaling.

Ga denk maar die Vini Potm te doen, verwacht voorlopig eigenlijk geen betere lw te kunnen kopen / te doen dan deze kaart.
Klopt kan een jaar essential doen

Mast wil juist een jaar lang premium voor de bf deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Cavani is echt een beast en dat alleen voor een 84 team in te leveren😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markmaas schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:46:
Cavani is echt een beast en dat alleen voor een 84 team in te leveren😄
Heb die ook gedaan, heel benieuwd. zeker voor die ladingen fodder die je nu krijgt prima te doen.

Straks even uit testen als sterke spits. Die nunez bevalt me echt niet en mist de meest achterlijke kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:58:
[...]

Heb die ook gedaan, heel benieuwd. zeker voor die ladingen fodder die je nu krijgt prima te doen.

Straks even uit testen als sterke spits. Die nunez bevalt me echt niet en mist de meest achterlijke kansen.
Grappig hoe ervaringen wisselen. Nunez ramt hier alles er in. Heb meer moeite met mijn Robbie Keane…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:06
Traeces schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:52:
[...]

Geen vini kopen? Zit namelijk echt over precies hetzelfde te denken als jij. Ik ga hem wel als st gebruiken en garnacho op links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Met welke stadions spelen jullie? Ik word namelijk helemaal gek van die achterlijke schaduwen waardoor het soms zo klote is om die bal te volgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:48:
[...]

Geen vini kopen? Zit namelijk echt over precies hetzelfde te denken als jij. Ik ga hem wel als st gebruiken en garnacho op links
Ja twijfel om te kopen of die sbc te doen. Verhaal is wel dat die sbc ruim 500k duurder is voor een + 1 stats maar. Enige verschil die de playstyle + welke ik voor een winger eigenlijk beter vind van de gouden kaart dan de potm.

Dan hou ik nog coins over om een betere cv te kopen dan militiao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:49:
Met welke stadions spelen jullie? Ik word namelijk helemaal gek van die achterlijke schaduwen waardoor het soms zo klote is om die bal te volgen
Rivals de Kuip natuurlijk _/-\o_ WL helaas verplicht tot fut stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Weten jullie of de squad battle swap speler die je krijgt na 1 week ook te gebruiken zijn voor het inleveren bij de swap van bijv Alberto of muller? Of kan dat alleen maar met een rival/wl- swap speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ea verdiend zoveel geld en dat weer zulke pauper servers in de wl.

Rivals speelt echt prima , daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:16:
Ea verdiend zoveel geld en dat weer zulke pauper servers in de wl.

Rivals speelt echt prima , daar ligt het niet aan.
Rivals hier ook bagger

Vannacht dus TOP gameplay.
Nu stijve harken bende

Gvd zo klaar mee hè 😮‍💨

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:30:
[...]

Rivals hier ook bagger

Vannacht dus TOP gameplay.
Nu stijve harken bende

Gvd zo klaar mee hè 😮‍💨
Zelfde paar x nachts gespeeld of heel vroeg en dan loopt het echt prima. WL en Rivals was gewoon net een snelheid verschil van dag en nacht.

Vini nog niet echt onder de indruk van, aan de buitenkant loopt hij echt geen back eruit. Adama en Garnacho zijn echt weg dan, maar Vini wordt gewoon weer terug gehaald.

Geef hem een stuk of 20 wedstrijden , bevalt het niet mag hij weer gaan. Zeker nu ik Fernando Torres net pack uit de icon sbc. Kan prima naast Malen in de spits.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
De eerste twee mastery packs binnen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z9LlPfhgiqwRYk4cDPHmlwnPJfU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rAouL7E8lkwlG87wRntdBhEU.jpg?f=fotoalbum_large

Vanavond ook nog even casemiro doen. Ziet er toch wel interessant uit!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Traeces schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:37:
[...]

Rivals de Kuip natuurlijk _/-\o_ WL helaas verplicht tot fut stadion.
Die had ik uiteraard ook maar die schaduwen/donker veld in de kuip vind ik echt drama. Of is dat een instelling ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 18:13:
[...]

Die had ik uiteraard ook maar die schaduwen/donker veld in de kuip vind ik echt drama. Of is dat een instelling ofzo?
Ik gebruik tv uitzending. En misschien maai patroon veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Pack net prime hero Howard. Kan niet echt veel wijzer worden op futbin. Ga 'm maar eens proberen of het wat is. Er is echt niks ingevuld zie ik... is hij net pas toegevoegd in het spel?

[ Voor 25% gewijzigd door Oekol op 30-11-2024 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Oekol schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 19:18:
Pack net prime hero Howard. Kan niet echt veel wijzer worden op futbin. Ga 'm maar eens proberen of het wat is. Er is echt niks ingevuld zie ik... is hij net pas toegevoegd in het spel?
Was vandaag tijdens nieuwe content release uitgekomen samen met andere Prime Heroes die je in packs kunt krijgen. Ik ben een powershot merchant en kan nagenoeg zeggen dat zijn base al vreselijk irritant is. Hij heeft enorm goede reflexen, niet normaal. Nu met een upgrade, zeker het proberen waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Thunderstruck Walkout, Belg , jaaaaaaa kdb. Fuck de ketelaere zat ook in packs….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
SB rewards…. Zucht

Heel 25 nog niks fatsoenlijks gepacked.
Beetje paar 84/85/86 rated waar je niks mee kan
Rest gold fodder.

Zit absoluut nog niet mee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J9eMvsl0phe7HWhgUXPzDyHiy-c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8KGAvtY9qQzrWzKVbuNiylk2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Laatste tijd weet ik niet wat het is. Maar ik krijg echt de meest bizarre kaarten.

1,5 week - 2 weken terug Ginola uit de Hero sbc. Eto’o uit de base icon sbc gekregen gisteren. En ik doe net vervolgens een 84+ player pick en daar kwam Matuidi zijn Prime Hero kaart uit.

Al mijn luck is op denk ik voor de rest van deze FC 😂

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
14x12 pakketje , thunderstruck icon flares, Ian rush ffs……

Heb sinds het begin van ea fc ook echt geen hol meer gepackt :+

Ga denk Hierro kopen als cv naast rudiger. Weer eens want anders dan van Dijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 1 december 2024 @ 09:09:
SB rewards…. Zucht

Heel 25 nog niks fatsoenlijks gepacked.
Beetje paar 84/85/86 rated waar je niks mee kan
Rest gold fodder.

Zit absoluut nog niet mee

[Afbeelding]
Hier ook nog steeds gouden Saliba als beste. Die overigens nog steeds erg goed is. Voor de rest ook alles nog prut. Verder speel ik ook wel beduidend minder dan voorgaande jaren. Het is gewoon minder en minder leuk aan het worden voor casual spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-09 18:03
Traeces schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:58:
[...]

Ik zie geen sbc Cavani staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:02
Moody2204 schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:55:
[...]

Hier ook nog steeds gouden Saliba als beste. Die overigens nog steeds erg goed is. Voor de rest ook alles nog prut. Verder speel ik ook wel beduidend minder dan voorgaande jaren. Het is gewoon minder en minder leuk aan het worden voor casual spelers.
Mwah niet helemaal mee eens.

Hier speel eigenlijk rond hetzelfde als vorig jaar (div3/div4) en haal mn wins in 2 avondjes zonder teveel poespas wel binnen. WL laat ik nog steeds links liggen (tijd voor t gezin in t weekend) maar richting de 7 wins moet lukken, kwali tot op heden ook simpel gehaald.

Packluck vrij dramatisch maar middels de juiste sbc/evo echt een leuk team op de been gebracht.

Speel nu de nieuwe 4141 van div10. Na flink wennen speelt deze echt heerlijk weg. Veel passing en de vrije man zoeken met de cdm in een erg belangrijke rol (DLP).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_2H-RiXJ02oAwSgZQy6Z_Ots1Dc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vklcXWUyWCCntu1VLBAObBIO.jpg?f=fotoalbum_large

Denk in jou geval dat het tog een beetje domme pech is. Merk vooral dat je echt rustig moet wachten op de gaatjes en bewegingen van je spelers of deze op t juiste moment moet triggeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Denn90 schreef op zondag 1 december 2024 @ 14:33:
[...]

Alweer weg was 24 uur geldig, net als El shaawary. Die verloopt straks

[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 01-12-2024 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Augy schreef op zondag 1 december 2024 @ 14:34:
[...]

Alweer weg was 24 uur geldig, net als El shaawary. Die verloopt straks
Aha bedankt. Iemand die speelt met el shaarawy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 1 december 2024 @ 14:33:
[...]

Mwah niet helemaal mee eens.

Hier speel eigenlijk rond hetzelfde als vorig jaar (div3/div4) en haal mn wins in 2 avondjes zonder teveel poespas wel binnen. WL laat ik nog steeds links liggen (tijd voor t gezin in t weekend) maar richting de 7 wins moet lukken, kwali tot op heden ook simpel gehaald.

Packluck vrij dramatisch maar middels de juiste sbc/evo echt een leuk team op de been gebracht.

Speel nu de nieuwe 4141 van div10. Na flink wennen speelt deze echt heerlijk weg. Veel passing en de vrije man zoeken met de cdm in een erg belangrijke rol (DLP).

[Afbeelding]

Denk in jou geval dat het tog een beetje domme pech is. Merk vooral dat je echt rustig moet wachten op de gaatjes en bewegingen van je spelers of deze op t juiste moment moet triggeren
Heb je brilliant bombaster op Mendy gezet ?

Klopt wat ie aangeeft met evo,s. Mendy door evos heen gehaald en hij kan nu ook verdedigen en voetballen haha.

Iemand die nieuwe Guti kaart, lijkt me de perfecte vervanger van Frenkie ? Passing en dribbeling beter dan die van Frenkie ?

Edit, Vini verkocht sorry maar kan helemaal niks met die gozer. Zeker niet voor 800k

[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 01-12-2024 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uPzhabPdyKgmLS089G6jTmEggKI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/29nGgiCv98tps3kB8JhFXSlh.jpg?f=fotoalbum_large

Ea hoorde me klaagzang over packluck _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 1 december 2024 @ 15:13:
[...]

Heb je brilliant bombaster op Mendy gezet ?
Yes icm beter dribbelen evo.

Die verdedigende heb ik op bisseck gezet, dat is echt een aardig kaartje aan 't worden met 87 pace en 87 verdedigen. Geloof al z'n 4e evo, weet niet eens meer welke allemaal en kan de combinatie ook nergens terugvinden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 1 december 2024 @ 15:13:
[...]

Iemand die nieuwe Guti kaart, lijkt me de perfecte vervanger van Frenkie ? Passing en dribbeling beter dan die van Frenkie ?
Ik heb Guti en ook met Frenkie gespeeld. Maar ik vind het een lastige. Ik vind Frenkie lekkerder dribbelen, maar met Guti kan ik ook af en toe scoren, wat met Frenkie weer minder was. Daarentegen vond ik Frenkie verdedigend weer wat beter. Ik heb zelf wel een voorkeur voor Guti, maar dat komt ook omdat ik hem in real life altijd al geweldig vond. Guti bij mij dus wel basis boven Frenkie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:09:
[...]

Ik heb Guti en ook met Frenkie gespeeld. Maar ik vind het een lastige. Ik vind Frenkie lekkerder dribbelen, maar met Guti kan ik ook af en toe scoren, wat met Frenkie weer minder was. Daarentegen vond ik Frenkie verdedigend weer wat beter. Ik heb zelf wel een voorkeur voor Guti, maar dat komt ook omdat ik hem in real life altijd al geweldig vond. Guti bij mij dus wel basis boven Frenkie.
Zelfde conlusie hier, Guti weer verkocht. Verdedigend niet goed genoeg voor een 2 mans middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Manmanman wat zijn die wl servers weer drama. Je ziet de bal en spelers gewoon met schokken vooruit gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Traeces schreef op zondag 1 december 2024 @ 12:30:
14x12 pakketje , thunderstruck icon flares, Ian rush ffs……

Heb sinds het begin van ea fc ook echt geen hol meer gepackt :+

Ga denk Hierro kopen als cv naast rudiger. Weer eens want anders dan van Dijk.
Ik ga Hierro banken voor saliba gold weer. Vind Hierro echt he le maal niks. Totaal geen presence. Saliba is een auto defend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:57:
Manmanman wat zijn die wl servers weer drama. Je ziet de bal en spelers gewoon met schokken vooruit gaan
Ja de park de bus spelers zijn weer zwaar in het voordeel. Kom alleen maar auto defend teams tegen. Geen lol meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Traeces schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:20:
[...]

Ja de park de bus spelers zijn weer zwaar in het voordeel. Kom alleen maar auto defend teams tegen. Geen lol meer aan.
Ja idem. Deze wl is 1 groot drama. Nog wel 11 wins gehaald maar vraag me niet hoe. Uit de packs alleen die olise 88 maar uiteraard untreadable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Vanavond alleen squad battles gespeeld en was ook heel erg kut. Ging allemaal slomer dan normaal en passes mis die normaal prima gaan. Speel nooit eigenlijk zo vroeg SB. Doe 't altijd donderdag of vrijdag avond. Maar als servers zelfs slecht zijn met SB is 't wel echt slecht gesteld volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 07:26
Op 100 punten SB Silver 1 gehaald voor een Mastery Token. Nog meer SB spelen kon ik mentaal niet aan 😂

Overigens bizarre 48 uur gehad.
Slechtste weekend league ooit gespeeld, en maar 7 wins gehaald (normaal 10/12 wins) en dan pack je ineens RTTK VVD en Speciale kaart van Van de Ven.

Komt de icon SBC.. komt Gullit er ineens uit lopen en daarna Schmeichel.

En vandaag uit een 82x14 nog Reijnders die op dit moment Extinct is.

Uit de eerste icon pack 90+ Max had ik al Stoichkov.
Na zulke pulls heb ik toch serieus medelijden met m’n broer die tot nu toe echt elke Icon pack heeft gedaan maar letterlijk alleen maar belabberde Engelse heeft gekregen.

Voorlopig kan ik in ieder geval wel door zo…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ntOmrIEAM69suXvw4AwibN3Q9Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/feQWu0C6wHy3kkTKXEOfwt42.jpg?f=fotoalbum_large

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Denn90 schreef op zondag 1 december 2024 @ 14:33:
[...]

Dat was een tijdelijk sbc van 1 of 2 dagen tijdens black Friday. 1x 84 rated squad. Echt cheap

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Partypooper
3x de 82x14 sbc gedaan. Uit alles niks tot de laatste:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FoF_k1fpOrH99oxdvjC97sfcDJE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uRExNknYSsHj3GQLFmTrcSIg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Net ook ff 3x die 82x14 gedaan > 2x een TOTW van 86, Hegerberg van 89 en Kobel van 88.
Niet slecht maar geen klapper. Wel prima high rated fodder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
Gisteren Tim Howard gepacked. Het feit dat dit mijn beste speler is dit jaar die ik uit packs heb gekregen zegt volgens mij genoeg over mijn pack luck :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Tim01 schreef op maandag 2 december 2024 @ 12:32:
Gisteren Tim Howard gepacked. Het feit dat dit mijn beste speler is dit jaar die ik uit packs heb gekregen zegt volgens mij genoeg over mijn pack luck :'(
Tja hier gouden Saliba als beste!
Overigens lekkere speler hoor waar ik heel blij mee ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 2 december 2024 @ 13:39:
[...]

Tja hier gouden Saliba als beste!
Overigens lekkere speler hoor waar ik heel blij mee ben.
Hier dus ook enkel Saliba. Wij zijn te kritisch op EA denk ik.

Dus vanaf nu zeg ik: topspel!
:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:46
Gisteren voor het eerst een dikke pull: Centurions Son untradable. Past prima in het team. :D

Wat is de algemene opinie hier over SBC Pajor? W of L?

Ik denk om hem maar te doen. Kost niet veel fodder en de kans op een dubbele upgrade is wel heel groot. 1 win/ 4 goals voor vrouwen schijnbaar. Is ook wel in mijn team te passen. Heb IF Patri op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Casual Ruud schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:02:
Gisteren voor het eerst een dikke pull: Centurions Son untradable. Past prima in het team. :D

Wat is de algemene opinie hier over SBC Pajor? W of L?

Ik denk om hem maar te doen. Kost niet veel fodder en de kans op een dubbele upgrade is wel heel groot. 1 win/ 4 goals voor vrouwen schijnbaar. Is ook wel in mijn team te passen. Heb IF Patri op de bank.
Waarom Pajor doen als je Son al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Ik had een player pick item,kon kiezen tussen 3 spelers waaronder Watkins. De andere 2 ben ik naam even van kwijt. Ik wou hier op tweakers om een tip vragen. Echter nu is deze player pick item verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Denn90 schreef op maandag 2 december 2024 @ 20:21:
Ik had een player pick item,kon kiezen tussen 3 spelers waaronder Watkins. De andere 2 ben ik naam even van kwijt. Ik wou hier op tweakers om een tip vragen. Echter nu is deze player pick item verdwenen?
Edit: afsluiten opnieuw starten en is weer terug.

Keuze uit

Watkins,Geyoro of Balagun welke raden jullie aan?

Helaas hoogste was bij mij ook Hegerberg bij die 82x14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:46
Partypooper schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:56:
[...]

Waarom Pajor doen als je Son al hebt?
Omdat ik met 2 spitsen speel en ik Pajor hoger inschat dan Centurions Aspas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07:01
Bammm Saliba getrokken en nee niet de gouden maar een lijpe van 2.2 mil.
Ik klaag niet meer over packluck nu 🤣

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:22
Weet iemand het land van mysteryland dag 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er!k schreef op maandag 2 december 2024 @ 21:55:
Weet iemand het land van mysteryland dag 2?
Nee, sorry.

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 02-12-2024 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
Heb het gevonden: 3 geplaatste schoten met een speler uit Kroatië... Doe er je voordeel mee 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Er!k schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:06:
Heb het gevonden: 3 geplaatste schoten met een speler uit Kroatië... Doe er je voordeel mee 😀
Hoe lang hebben we nog?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
Leuke cadeaukaart gekregen, dus laat ik maar eens twee keer pakket openen van 475.000 met punten. Twee keer achter elkaar Courtois uitgekregen met dezelfde low rated Thunderstruck spelers. Laat een vriend van mij ook dezelfde pakket zien van zijn vriend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WF604NeKU2DcWW_Hp54vgZi-b4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5J3WLVgI5XuoBW3A8yIYZfsG.jpg?f=fotoalbum_large

Na Saliba te hebben gekregen wil ik niet klagen, maar dit is toch wel heel bijzonder haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Haha wat een pack joh... @Lashrom

Ik deed de 85+ campaign mix zojuist en kreeg Bremer trailblazers er uit... Ga hem toch maar eens proberen.
Hierro Thunderstruck valt tegen en Saliba gold vond ik eigenlijk beter. Enfin, Saliba en Hierro wordt nu bank. Kan nog niet helemaal kiezen wie, ik gok toch Saliba.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vC52STR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier net nog 1x de combo upgrade 85+ gedaan, Wat denk je:

1x 85-rated Jota. En 3x een 81-rated kaartje.

Packluck blijft nog steeds beperkt tot gouden Saliba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Moody2204 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:56:
Hier net nog 1x de combo upgrade 85+ gedaan, Wat denk je:

1x 85-rated Jota. En 3x een 81-rated kaartje.

Packluck blijft nog steeds beperkt tot gouden Saliba.
Die gouden combo 85+ heb ik nog 0x gedaan. Die 82+ x 14 zijn mega goed en die campaign pack ook. Doe ze dagelijks dus zeker veel pakketjes krijg je niks uit, maar ik doe in ieder geval deze 4 per dan (die 82+ x14 kan je drie keer doen en krijg je minimaal je inleg terug is mijn ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
Ligt het aan mij of kom ik de laatste dagen enorm veel mensen tegen die een kick-off glitch doen.

Was gisteren in 80% van de potten raak.
Leuk 5-5 spelen omdat je er 5 tegen krijgt na het maken van een doelpunt 😂…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
ZicoDon schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:44:
Ligt het aan mij of kom ik de laatste dagen enorm veel mensen tegen die een kick-off glitch doen.

Was gisteren in 80% van de potten raak.
Leuk 5-5 spelen omdat je er 5 tegen krijgt na het maken van een doelpunt 😂…
Er zitten van die dagen bij.. maar even serieus, na de 1e keer nog een keer laten gebeuren gebeurd mij ook.
Maar vijf keer?! Bij de aftrap moet je met je middenvelder of naar achteren rennen zodat je het voorkomt. Daarna weer lekker scoren en dit patroon doorbreken d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
Oekol schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:47:
[...]

Er zitten van die dagen bij.. maar even serieus, na de 1e keer nog een keer laten gebeuren gebeurd mij ook.
Maar vijf keer?! Bij de aftrap moet je met je middenvelder of naar achteren rennen zodat je het voorkomt. Daarna weer lekker scoren en dit patroon doorbreken d:)b
Ja helft van de tijd denk ik dan, ah shit! Vergeten dat die dit doet 😂 en zijn Kane won gewoon elk kopduel en kom dan zo doorlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:36:
[...]

Die gouden combo 85+ heb ik nog 0x gedaan. Die 82+ x 14 zijn mega goed en die campaign pack ook. Doe ze dagelijks dus zeker veel pakketjes krijg je niks uit, maar ik doe in ieder geval deze 4 per dan (die 82+ x14 kan je drie keer doen en krijg je minimaal je inleg terug is mijn ervaring).
Ja, die 82+ x14 leveren inderdaad meer op. Helaas ook nog geen klapper hier, maar wel vaker high rated kaarten en regelmatig informs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ZicoDon schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:37:
[...]

Ja helft van de tijd denk ik dan, ah shit! Vergeten dat die dit doet 😂 en zijn Kane won gewoon elk kopduel en kom dan zo doorlopen..
Dat heb ik dus ook. Ik weet hoe ik het moet en ook kan verdedigen, toch heb ik ook regelmatig dat ik denk shit, o ja, deze tegenstander doet dat.

Daarom vind ik ook dat het er niet in hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Tot 6/7 uur vanavond als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SuBF9i5hLz2ltUB9dByVXkBkF6I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7i5icoCjzKOCMLNVIedO2heq.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team momenteel al enkele weken. Alleen Hernandez is tradeable.
Wie kan mij een goede spits aanraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dani05 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 15:42:
[Afbeelding]

Wat zoek je, ik zou voornamelijk naar een spits zoeken met powershot/finesse++ naast die twee loopwonders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Dani05 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 15:42:
[Afbeelding]

Griezmann i.p.v. Leao?

Nunez voor de snelheid en koelere afwerking. Griezmann voor wat meer dribbel en geplaatste schoten?

Of in ieder geval dus een soortgelijke spits als hem?

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 03-12-2024 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uJLJiakX1r3_9jekpRjT0hTlARY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tsB5ZEhQAX7qFDzySfeH5XQL.jpg?f=fotoalbum_large

Heerlijk team nu staan.. loopt ook als de brandweer eindelijk. Sinds gisteravond nu 17 wins op rij 🥳

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Sleehond schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 16:43:
[...]

Griezmann i.p.v. Leao?

Nunez voor de snelheid en koelere afwerking. Griezmann voor wat meer dribbel en geplaatste schoten?

Of in ieder geval dus een soortgelijke spits als hem?
Jaa griezmann zou ook kunnen inderdaad.
Vind hem verschrikkelijk om tegen te spelen dus maar is proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 17:00

allstarted1

WTRFTS

Prima 75+ pick :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D46Wmc1DQ-h2j_poH1-IpHXrSX0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RsiP8Y5S8WSiQzhKBxr5sxJu.jpg?f=user_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Hier nog in dubio om de icon sbc nog een keer te doen. Kreeg de 1e keer suker..... kan het makkelijk voltooien met untreadables uit de club. Jullie enig idee welke sbc's er nog aan gaan komen die de moeite waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 22:11:
Hier nog in dubio om de icon sbc nog een keer te doen. Kreeg de 1e keer suker..... kan het makkelijk voltooien met untreadables uit de club. Jullie enig idee welke sbc's er nog aan gaan komen die de moeite waard zijn?
Ik zou dan toch eerder op zeker spelen en bijv. voor Raul gaan. Vorig jaar vond ik die fantastisch. Nu helaas bij lange na niet genoeg fodder en coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 22:11:
Ik hoop zelf op een kaart zoals WW Gullit later deze maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Moody2204 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 22:44:
[...]

Ik zou dan toch eerder op zeker spelen en bijv. voor Raul gaan. Vorig jaar vond ik die fantastisch. Nu helaas bij lange na niet genoeg fodder en coins.
Aah ja mooi dat je het zegt haha. Ik heb zijn 90 versie, maar die komt echt niet vooruit. Af en toe schiet hij de bal er leuk in, maar daar blijft het bij dus die +1 upgrade laat ik denk ik maar voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Bossie schreef op woensdag 4 december 2024 @ 00:33:
[...]

Ik hoop zelf op een kaart zoals WW Gullit later deze maand.
Die wordt wss ook 5x zo duur :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:02:
[...]

Die wordt wss ook 5x zo duur :P
Dat mag, beter een kaart die 2/3 maand blijft staan dan een sure sbc voor max 2-3 week.

Hoewel je het tegenwoordig niet meer weet wat je eventueel later kan upgraden/boosten met een evo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Welk niveau zijn jullie eigenlijk? Ik zit op 12 maar heb het idee dat ik nauwelijks vooruit kom dit seizoen of mis ik gewoon veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
alleen jammer dat die servers nu down zijn 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
theman36 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:56:
Welk niveau zijn jullie eigenlijk? Ik zit op 12 maar heb het idee dat ik nauwelijks vooruit kom dit seizoen of mis ik gewoon veel?
Hier pas niveau 4, maar heb weinig tijd gehad afgelopen week dus loop daarom voor mijn gevoel mega achter. Anderzijds zie ik ook weinig XP mogelijkheden of ik ben kneiter scheel....

Iemand nog leuke upgrade voor mij?

Denk met name mijn 2 CM die aan upgrade nodig zijn. Heb dus een mix aan PL en Bundesliga

Of zou voor mij Veron 88 SBC interessant kunnen zijn als CM? Met bijvoorbeeld engine erop en dan Odegaard er naast houden voor de wat meer sierlijke acties/passes?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YUxcnjgS-rOnBBxV_08MsWo4-Lg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mFaLZO2miFV9WjjA4ap8wJrp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door Sleehond op 04-12-2024 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 14:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

theman36 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:56:
ik kom op het moment niet verder dan 6 alleen heb ik die Arg/Ita vriendschappelijke wedstijden niet gedaan maar voor de rest volgens mij alles wel.

Heb jij ook nog andere gamemodus gespeeld naar FUT dan?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
beuker19 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:23:
[...]

ik kom op het moment niet verder dan 6 alleen heb ik die Arg/Ita vriendschappelijke wedstijden niet gedaan maar voor de rest volgens mij alles wel.

Je kunt wekelijks nog bijna 2000 XP krijgen voor ieder ander game mode zoals Manager mode, Carriere en Clubs. In totaal bijna 6K extra aan XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
beuker19 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:23:
[...]

Ja heb die paar doelstellingen van de managers/spelers carriëre gedaan en wel die arg/ita voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 14:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

theman36 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:51:
[...]

Ja heb die paar doelstellingen van de managers/spelers carriëre gedaan en wel die arg/ita voltooid.
duidelijk, maar denk nu de daily's weer terug zijn dat het wel weer harder gaat en vaak in de laatste paar weken krijgen we meer XP dan we nodig zijn.

Ik vind het wel jammer dat over 2 dagen die 14x82 sbc's weer verdwijnen.

Dit is trouwens mijn eerste Fifa(FC) sinds 2003/2004 en vind het best wel lastig omdat je tegenwoordig zoveel verschillende dingen kunt doen zoals finesse schoten, andere spelers laten lopen en weet ik wat allemaal nog meer.

Rivals is voor mij helemaal bijna niet te doen en ga nu ongeveer 1 win per 7 a 8 wedstrijden al word het wel steeds iets beter.
Net gisteren voor het eerst de 15 punten gepakt die nodig zijn voor de eerste set rewards _/-\o_

Ik denk dat ik nu qua team,(meta)spelers en formaties alles wel een beetje begrijp alleen het spelen zelf daar zal ik nog flink voor aan de bak moeten.

Jullie misschien nog handige tips waardoor het voor jullie misschien ineens makkelijker werd?

[ Voor 44% gewijzigd door beuker19 op 04-12-2024 13:11 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Pagina: 1 ... 23 ... 68 Laatste