Vandaag voor het eerst op een 144hz scherm gespeeld op de series x. Maar wat een verschil in snelheid in de game is dat zeg als je op 120fps kan spelen.
Hoe moeilijk is het om dat te verdedigen? Je selecteert toch gewoon verdediger bij zijn aftrap en rent naar achteren?Markvd1984 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 22:01:
Weer iemand die kick off glitch gebruikt 3 goals tegen uit de aftrap van mij goals
Hoe moeilijk is het om dat te patchen
Hoe moeilijk is dat om te patchen?naNs schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:57:
[...]
Hoe moeilijk is het om dat te verdedigen? Je selecteert toch gewoon verdediger bij zijn aftrap en rent naar achteren?
De kick-off goal zit al sinds de vorige editie in het spel.
Niet alleen de standaard glitch, lob-pass goal, maar hoe vaak krijg je niet een goal tegen in de eerst de beste aanval na de aftrap. Het is de oude code-base van EAFC24 met een paar kleine tweaks als je het mij vraagt.
Ik vermaak me prima met de offline mode en kan ik zeker aanbevelen.
wijze woorden
Ik heb al een tijdje terug een 4k/32" 144hz scherm gekocht om mijn 10 jaar oude Dell te vervangen in mijn werk kamer.Lil Tjappo schreef op donderdag 21 november 2024 @ 23:38:
Vandaag voor het eerst op een 144hz scherm gespeeld op de series x. Maar wat een verschil in snelheid in de game is dat zeg als je op 120fps kan spelen.
Echter sinds ik thuis werk zit ik al genoeg in mijn werk kamer dat ik de PS5 nog steeds niet getest heb met dit scherm
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Even off-topic vraagje;
Zojuist mijn nieuwe laptop binnen gekregen. Nu vroeg ik mij af dat stel wanneer ik eafc25 aanschaf voor de pc of ik dan met mijn account van de PS5 kan spelen?
Zojuist mijn nieuwe laptop binnen gekregen. Nu vroeg ik mij af dat stel wanneer ik eafc25 aanschaf voor de pc of ik dan met mijn account van de PS5 kan spelen?
Met delay van 10 sec ?naNs schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:57:
[...]
Hoe moeilijk is het om dat te verdedigen? Je selecteert toch gewoon verdediger bij zijn aftrap en rent naar achteren?
En verdedigers die standaard uitstappen?
Ongeacht of het te verdedigen valt het moet er gewoon uit omdat het een glitch is en er misbruik van gemaakt word
Dat dus hoe moeilijk is hetValandil schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:16:
[...]
Hoe moeilijk is dat om te patchen?
De kick-off goal zit al sinds de vorige editie in het spel.
Niet alleen de standaard glitch, lob-pass goal, maar hoe vaak krijg je niet een goal tegen in de eerst de beste aanval na de aftrap. Het is de oude code-base van EAFC24 met een paar kleine tweaks als je het mij vraagt.
Ik vermaak me prima met de offline mode en kan ik zeker aanbevelen.
Glitch ben ik met je eens en had al heel lang gepacht moeten worden.Markvd1984 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:25:
[...]
Met delay van 10 sec ?
En verdedigers die standaard uitstappen?
Ongeacht of het te verdedigen valt het moet er gewoon uit omdat het een glitch is en er misbruik van gemaakt word
Maar deze is ook heel makkelijk te verdedigen, ik zet standaard mijn cvm altijd bij me cvs.
Je weet al heel lang dat het aanwezig is, dus je kan er ook gewoon rekening mee houden.
En toch word je er soms door verrast. Het hoort gewoon niet in het spel.Traeces schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 18:42:
[...]
Glitch ben ik met je eens en had al heel lang gepacht moeten worden.
Maar deze is ook heel makkelijk te verdedigen, ik zet standaard mijn cvm altijd bij me cvs.
Je weet al heel lang dat het aanwezig is, dus je kan er ook gewoon rekening mee houden.
Mee eens dat gaf ik ook aan. Maar 3x achter elkaar zit je ook gewoon te slapen.Moody2204 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:21:
[...]
En toch word je er soms door verrast. Het hoort gewoon niet in het spel.
Nope dan moet je gewoon vanaf begin weer alles opbouwen.Denn90 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:27:
Even off-topic vraagje;
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ja ik snap niet waarom iedereen zo over die kick off glitch struikelt. Het is overigens al jaren aanwezig niet alleen deze twee edities.
Heel simpel te verdedigen door of je cm/cdm terug te sturen naar je cb’s. Of offside trap gebruiken. Alleen daar moet je wel goed mee timen anders maak je je tegenstander nog makkelijker.
Heel simpel te verdedigen door of je cm/cdm terug te sturen naar je cb’s. Of offside trap gebruiken. Alleen daar moet je wel goed mee timen anders maak je je tegenstander nog makkelijker.
Ja, dat is waar. Maar al na 1x kan ik een vloek niet onderdrukken.Traeces schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:28:
[...]
Mee eens dat gaf ik ook aan. Maar 3x achter elkaar zit je ook gewoon te slapen.
Kan wel zo zijn, maar ik WIL niet eens zo scoren!Partypooper schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 21:05:
Ja ik snap niet waarom iedereen zo over die kick off glitch struikelt. Het is overigens al jaren aanwezig niet alleen deze twee edities.
Ik heb het toch niet over scoren maar over verdedigen?Moody2204 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 21:15:
[...]
Kan wel zo zijn, maar ik WIL niet eens zo scoren!
Maar dat is ook mijn punt: het zou niet nodig moeten zijn om het te moeten verdedigen want het slaat gewoon nergens op. En daarom zei ik ook: ik wil op een normale manier scoren niet met zo'n domme glitch.Partypooper schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 21:27:
[...]
Ik heb het toch niet over scoren maar over verdedigen?
Zit zoveel vertraging in de menu’s dat ik nu Malen als reward heb terwijl ik voor Grealish aan het grinden was…
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Echt? Bizar hoeveel bugs er buiten de gameplay zitten deze editie.Bossie schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 22:14:
Zit zoveel vertraging in de menu’s dat ik nu Malen als reward heb terwijl ik voor Grealish aan het grinden was…
Hier inmiddels ook al weer 3x de promotiewedstrijd naar div. 4 verloren. Vanavond speelde ik telkens iedereen op een hoop behalve tijdens de promotiewedstrijd.
Dan lijkt het ineens een compleet ander voetbalspel.
Malen genomen uit de seizoen rewards. Dat is echt mbappe lite zonde 5* skills.
Eerste wedstrijd gelijk 4x geprikt.
Ik ben voorlopig nog niet zover, maar wilde zelf voor Grealish gaan, want die past zo in mijn team. Maar wat ik zo lees is Malen wel de betere. Heb alleen 0 Bundesliga spelers in mijn team.Traeces schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:49:
Malen genomen uit de seizoen rewards. Dat is echt mbappe lite zonde 5* skills.
Ik gebruik nog 3 andere Nederlandse spelers + slot als coach. Dus kon hem gelukkig inpassen.Moody2204 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:09:
[...]
Ik ben voorlopig nog niet zover, maar wilde zelf voor Grealish gaan, want die past zo in mijn team. Maar wat ik zo lees is Malen wel de betere. Heb alleen 0 Bundesliga spelers in mijn team.
Vind een hele fijne spits, 2 gespeeld 6 doelpunten.
Gisteren ook Malen vrijgespeeld, wat een beest is dat... Eindelijk een vervanger voor Thuram in spits.
Wat een snelheid en wat een schot, echt alles vliegt erin. Zeker met die heerlijke steekpasses van Sneijder.
Afgelopen week mazzel gehad en zowel Leao als Valverde untradable gekregen. Leao is vrij onzichtbaar, maar Valverde is top. Maignan vervangen door Courtois voor de chemie en dat bevalt bijzonder goed.
Nu gebruik ik de Thuram leen op RB, maar daar heb ik wel een vervanger voor nodig na dit weekend. Maar eens denken over Zanetti..
Wat een snelheid en wat een schot, echt alles vliegt erin. Zeker met die heerlijke steekpasses van Sneijder.
Afgelopen week mazzel gehad en zowel Leao als Valverde untradable gekregen. Leao is vrij onzichtbaar, maar Valverde is top. Maignan vervangen door Courtois voor de chemie en dat bevalt bijzonder goed.
Nu gebruik ik de Thuram leen op RB, maar daar heb ik wel een vervanger voor nodig na dit weekend. Maar eens denken over Zanetti..
:strip_exif()/f/image/zdc9yUEV07gVRzKFDLKxmwzc.jpg?f=fotoalbum_large)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik zou dan eerder die Boey SBC doen. Die Zanetti is de fodder het niet waard.M@cer schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:14:
Gisteren ook Malen vrijgespeeld, wat een beest is dat... Eindelijk een vervanger voor Thuram in spits.
[Afbeelding]
Heb zijn loan geprobeerd maar ik vond het niks bijzonders.
Ik Boey niet gedaan maar ik vond Thuram vooral erg lomp als RB, misschien is het qua stats meer een CB.Partypooper schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:50:
[...]
Ik zou dan eerder die Boey SBC doen. Die Zanetti is de fodder het niet waard.![]()
Heb zijn loan geprobeerd maar ik vond het niks bijzonders.
Ik blijf Kounde in ieder geval gewoon gebroken.
Iemand ervaring met die Conceicao kaart ? Lijkt me echt de perfecte super sub en mijn sbc opslag zit vol.
hmm ziet er niet zo super uit? Geen ervaring mee. Wacht anders even tot volgende week met BF.Traeces schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:34:
Iemand ervaring met die Conceicao kaart ? Lijkt me echt de perfecte super sub en mijn sbc opslag zit vol.
Zal vast wel leuks gereleased worden lijkt me
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Qua dribbel wel, dus als echte winger. Twijfel vooral over zijn afwerking, die is echt niet best.Oekol schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:01:
[...]
hmm ziet er niet zo super uit? Geen ervaring mee. Wacht anders even tot volgende week met BF.
Zal vast wel leuks gereleased worden lijkt me
Ik ga die Thuram vandaag proberen op RB. Heb die kaart vrijgespeeld voor 4 dagen.Bossie schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 19:12:
[...]
Ik Boey niet gedaan maar ik vond Thuram vooral erg lomp als RB, misschien is het qua stats meer een CB.
Ik blijf Kounde in ieder geval gewoon gebroken.
Klinkt misschien gek, maar ik mis de WL toch wel.
Maar helaas heb ik alleen de eerste 2x van deze editie het kunnen halen, daarna niet meer.
Kennelijk ben ik sinds EAFC25 niet goed genoeg meer om me te kunnen kwalificeren. Voor de zoveelste keer 2-3.
Maar helaas heb ik alleen de eerste 2x van deze editie het kunnen halen, daarna niet meer.
Kennelijk ben ik sinds EAFC25 niet goed genoeg meer om me te kunnen kwalificeren. Voor de zoveelste keer 2-3.
Jezus wat is rush met randoms irritant zeg. Was bezig met de FC pro potjes. Maar goed, ook weer binnen. Nog 100 xp en dan is Malen binnen.
Keane maar gedaan, aardig dodelijk duo in de spits met Nunez. 1 met de quickstep plus en 1 met powershot plus is een lekkere combinatie.
Middenveld moet snel anders.
Tonali TOTW waard om te kopen….? Als vervanger van Rodri.
Zit op level 28 seizoen, dus ga ik nog wel redden denk ik. Ga dan voor Grealish
Middenveld moet snel anders.
Tonali TOTW waard om te kopen….? Als vervanger van Rodri.
Zit op level 28 seizoen, dus ga ik nog wel redden denk ik. Ga dan voor Grealish
:strip_exif()/f/image/QqKtRK88zat5f2Isq6akTT2R.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie dit totaal niet als kritiek hè.Moody2204 schreef op zondag 24 november 2024 @ 15:53:
Klinkt misschien gek, maar ik mis de WL toch wel.
Maar ga nou eens kritisch naar je zelf kijken qua spel.
- Ligt de tactiek je wel ?
- Liggen de spelers je wel ?
- Waardoor krijg je veel tegen doelpunten ?
- Hoe scoor je meer ?
Ik kijk persoonlijk nooit naar meta tactieken etc. Of meta spelers. Maar naar een tactiek die mij ligt en spelers die mij liggen.
WL zijn pure meta hoeren en is ook een stukje analyseren.
Wanneer ik die Spaanse meid patri zie. Weet ik dat ik alleen maar boog balletjes kan verwachten.
Aanval van Son, salah etc etc. Die gaan vaak finess shot spammen.
Rashford en spelers met power shot. Die proberen in de buurt van je 16 te komen en poweshot te spammen.
Als je dit soort spelers ziet, kan je je al instellen op een soort speelstyle van je tegenstander.
Wanneer je de kwali niet haalt, wordt Wl echt een hel voor je. Ik kwali me vaak 3-1 of 4-1 en soms 3-2. Maar wordt in de wl echt soms als een speelbal gebruikt door me tegenstanders. Doe je eigen dat gewoon niet aan.
Ik zie dit zeker niet als kritiek. Hooguit als opbouwendeTraeces schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:45:
[...]
Zie dit totaal niet als kritiek hè.
Maar ga nou eens kritisch naar je zelf kijken qua spel.
- Ligt de tactiek je wel ?
- Liggen de spelers je wel ?
- Waardoor krijg je veel tegen doelpunten ?
- Hoe scoor je meer ?
Ik kijk persoonlijk nooit naar meta tactieken etc. Of meta spelers. Maar naar een tactiek die mij ligt en spelers die mij liggen.
WL zijn pure meta hoeren en is ook een stukje analyseren.
Wanneer ik die Spaanse meid patri zie. Weet ik dat ik alleen maar boog balletjes kan verwachten.
Aanval van Son, salah etc etc. Die gaan vaak finess shot spammen.
Rashford en spelers met power shot. Die proberen in de buurt van je 16 te komen en poweshot te spammen.
Als je dit soort spelers ziet, kan je je al instellen op een soort speelstyle van je tegenstander.
Wanneer je de kwali niet haalt, wordt Wl echt een hel voor je. Ik kwali me vaak 3-1 of 4-1 en soms 3-2. Maar wordt in de wl echt soms als een speelbal gebruikt door me tegenstanders. Doe je eigen dat gewoon niet aan.
Heb al vanalles geprobeerd. Eigen taktieken, YouTube tactieken, spelers die inderdaad bij me passen, maar op 1 of andere manier lukt het niet. Ik denk dat ik te aanvallend speel en te weinig geduld heb. Ik probeer altijd goals te forceren. En ik denk wel dat ik ook wel echt een pechvogel ben. Story of my life zeg maar.
WL 7-8, opzicht prima gezien ik veel te laat begonnen was. Laatste 6 potten was ik aardig moe waardoor ik er maar 1 won. Had amper focus meer.
In de laatste edities kon ik nog op halve kracht spelen. Maar dat is er nu echt niet bij.
Rewards was echt 3x niks. Wel al me “dure” 100k + spelers verkocht. Verwacht nog een flinke bf crash.
In de laatste edities kon ik nog op halve kracht spelen. Maar dat is er nu echt niet bij.
Rewards was echt 3x niks. Wel al me “dure” 100k + spelers verkocht. Verwacht nog een flinke bf crash.
Ja, die Saliba heb ik ook. Erg sterk. Hier vandaag het seizoen af kunnen maken vandaag. Na lang wikken en wegen toch voor Grealish gekozen. Toch ook omdat ik een hybride La Liga/Premiere League team heb.Sleehond schreef op zondag 24 november 2024 @ 22:43:
Vandaag:
Martinez 88 vrijgespeeld
Palacios 87 gepacked
Robinson 85 gekocht
Gomez 86 EVO klaar gespeeld
Nu dit, heerlijk team hoor!
Dodelijk spitsen duo, snelle flanken, snelle backs, Palacios erg tevreden over en García strooit prima passjes. Saliba is en blijf een baas.
[Afbeelding]
Op doel twijfel ik een beetje tussen die Martinez die jij ook hebt en Ederson, die ik eerder ook wel goed vond.
Essien uit de icon sbc
3e middenvelder uit de icon sbc na petit en alonso
Ook valverde gepackt
Eveb puzzelen op middenveld
3e middenvelder uit de icon sbc na petit en alonso
Ook valverde gepackt
Eveb puzzelen op middenveld
Zola uit icon sbc en FC Pro Gabriel Jesus uit de laatste season rewards. Prima pack dagje
De long ball van Ederson is wat mij betreft beter dan de keeper in het algemeen Martinez.Moody2204 schreef op zondag 24 november 2024 @ 22:58:
[...]
Ja, die Saliba heb ik ook. Erg sterk. Hier vandaag het seizoen af kunnen maken vandaag. Na lang wikken en wegen toch voor Grealish gekozen. Toch ook omdat ik een hybride La Liga/Premiere League team heb.
Op doel twijfel ik een beetje tussen die Martinez die jij ook hebt en Ederson, die ik eerder ook wel goed vond.
Dus ik heb Martinez weer gebanked voor Ederson.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb ze ook beiden, maar ik had exact hetzelfde idee. Ederson er weer in.Oekol schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:01:
[...]
De long ball van Ederson is wat mij betreft beter dan de keeper in het algemeen Martinez.
Dus ik heb Martinez weer gebanked voor Ederson.
Vraagje van iemand die na jaren weer terug komt.Terranova schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:31:
Zola uit icon sbc en FC Pro Gabriel Jesus uit de laatste season rewards. Prima pack dagje
Die seasons rewards, zijn dat gewoon de (rivals) seasons in FUT? Of is dat van champs?
Ik zie ook veel mensen packs bewaren, is dat handig? Word de inhoud van die pack pas bepaald als je hem opent? Dus komen nieuwe TOTW spelers (bijvoorbeeld) er dan ook in?
Ik zie ook veel Icon SBC's etc voorbij komen. Wachten jullie daarbij tot je genoeg spelers hebt (uit bv packs) of compleet je die door de goedkoopste op de markt te kopen?
Dit is nu mijn squad (na 1 week/ weekend)
/f/image/VXOAEZL4cg4IyRmDwKfhy7nP.png?f=fotoalbum_large)
Kost veel moeite (en muntjes) om die Hero SBC te doen, weet nog niet helemaal wat ik van Carvalho vind, maar er is geen mogelijkheid om hem te verkopen? Alleen te gebruiken bij andere SBC?
[ Voor 28% gewijzigd door barriie op 25-11-2024 11:28 ]
@lwd-kevin weet je hier het antwoord ondertussen al op? Ik heb de afgelopen 4 jaar al met best veel spitsen gespeeld, maar hij is zo'n beest voor mij, ongelooflijk gewoon. Dus het zou mooi zijn als hij nog verder kan upgraden om niet achter te blijven in de curve.lwd-kevin schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:45:
Weten jullie of deze kaart nog kan upgraden na de EVO? Feyenoord hoeft nog maar 1x te scoren en 1x te winnen voor +2. Dat maakt dit best interessant. [Afbeelding]
@barriie Ik zou niet teveel gok SBC's doen als je je team nog aan het opbouwen bent.. Voor die coins had je waarschijnlijk op bijna alle positief een upgrade kunnen doen en nu heb je 1 CV waar je nog niet zeker over bent.
Tegenwoordig krijg je bijna geen packs meer met spelers die je kan verhandelen. Je kan hem dus alleen inleveren bij een SBC of gebruiken.
Packs bewaren kan (als je het geduld hebt), je krijgt dan de spelers die op dat moment beschikbaar zijn. Maar elke week zijn er nieuwe special cards op vrijdag.
De Season rewards zijn een apart beloningsysteem welke je kan ontgrendelen door SP binnen te harken. Zitten best leuke dingen tussen.
De Rival Awards krijg je op Donderdag en SB op Zondag. Champions tegenwoordig gelijk na einde Weekend League.
Tegenwoordig krijg je bijna geen packs meer met spelers die je kan verhandelen. Je kan hem dus alleen inleveren bij een SBC of gebruiken.
Packs bewaren kan (als je het geduld hebt), je krijgt dan de spelers die op dat moment beschikbaar zijn. Maar elke week zijn er nieuwe special cards op vrijdag.
De Season rewards zijn een apart beloningsysteem welke je kan ontgrendelen door SP binnen te harken. Zitten best leuke dingen tussen.
De Rival Awards krijg je op Donderdag en SB op Zondag. Champions tegenwoordig gelijk na einde Weekend League.
[ Voor 10% gewijzigd door M@cer op 25-11-2024 14:20 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Baal er idd wel van dat ik al die spelers heb ingeleverd ja, agja leren van je fouten dan maarM@cer schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:18:
@barriie Ik zou niet teveel gok SBC's doen als je je team nog aan het opbouwen bent.. Voor die coins had je waarschijnlijk op bijna alle positief een upgrade kunnen doen en nu heb je 1 CV waar je nog niet zeker over bent.

Zo te lezen krijg je al best veel rewards door gewoon te spelen, laat de SBC's maar even liggen voor nu.
Controle vraag: Heb je hem al opnieuw opgestart?ettie1990 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 10:01:
[Afbeelding]
Kan deze niet voltooien, dus die blijft heel irritant staan, iemand een idee?
Gisteren veel pack luck gehad: Odegaard, Saliba, Alexander-Arnold, Modric en nog wat TOTW spelers.
/f/image/FUe9S0UbBk8oETJ4428fw1U6.png?f=fotoalbum_large)
Verder ook Horan / Carpenter gepacked, hopelijk nog wat andere spelers erbij zodat ik een frankenstein squadje kan maken
[ Voor 8% gewijzigd door barriie op 26-11-2024 11:53 ]
Weet iemand hoe ik FC25 op 120 fps kan zetten op de xbox series x? In de xbox settings staat hij op 120hz. Moet ik nog iets instellen in FC25?
Hangt van de tv/monitor waarop je je Xbox aansluit. Als je dan op de Xbox het hz goed instelt zou die tot 120 fps moeten draaien.
Als ik Google lijkt het alsof ze niet 120hz doen op console. Zal vanavond eens kijken wat mijn monitor aangeeft als ik van Xbox menu fifa opstart.
Ook maar eens goed nakijken op mijn Sony Bravia XR A84K
Ik zie 100hz verversing staan, dan weer een grote resolutie met 60hz en lagere resolutie met 120hz ik begrijp er geen reet van haha
Ik zie 3840 x 2160 en 100hz staan (plaatje 2) maar ook 4096 x 2160p met 60hz (plaatje 4) en 3840 x 2160p met 120hz (plaatje 4)
Begrijp er geen reet van hoor
/f/image/JmvYwF0hXft3macKbypwN1sj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1qyyLmAMhwbfFpEKcCJ00LuW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/k6CrdWmans2jlPYJUo9teTOv.png?f=fotoalbum_large)
Ik zie 100hz verversing staan, dan weer een grote resolutie met 60hz en lagere resolutie met 120hz ik begrijp er geen reet van haha
Ik zie 3840 x 2160 en 100hz staan (plaatje 2) maar ook 4096 x 2160p met 60hz (plaatje 4) en 3840 x 2160p met 120hz (plaatje 4)
Begrijp er geen reet van hoor
/f/image/JmvYwF0hXft3macKbypwN1sj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1qyyLmAMhwbfFpEKcCJ00LuW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/k6CrdWmans2jlPYJUo9teTOv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3jj0cWA1E9wOhD78vAvlL6En.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 26-11-2024 20:45 ]
Even een leuk potje rivals, lange dag werk. Gaat echt leuk gelijk op. Hij staat voor. Met 2-0. Ik scoor. Hij doet aftrap goal. Rust. Hij trapt af. Kut vergeten hij is zo'n rat. Weer kick off goal. Echt leuk
Hier ging ik 2-0 in de WL kwalificatie.
Ik dacht het zal toch niet dat ik het sinds tijden een keer haal? Ik ga er eens even goed voor zitten.
En inderdaad. Weer 2-3 en voor de zoveelste keer niet gehaald. En op wat voor manier ook hé? Een tegenstander die tegen mij aanloopt en daarvoor een penalty krijgt.............
Ik blijf het raar vinden dat je van altijd de kwalificatie halen in EAFC24 naar 0x halen in EAFC25 kan gaan.
Ik dacht het zal toch niet dat ik het sinds tijden een keer haal? Ik ga er eens even goed voor zitten.
En inderdaad. Weer 2-3 en voor de zoveelste keer niet gehaald. En op wat voor manier ook hé? Een tegenstander die tegen mij aanloopt en daarvoor een penalty krijgt.............
Ik blijf het raar vinden dat je van altijd de kwalificatie halen in EAFC24 naar 0x halen in EAFC25 kan gaan.
Hier raul uit de sbc gekregen. Als ik de waarde van hem zie kan het uiteraard veel slechter maar ook veel beter. Wel typisch.... krijg hem echt elke fifa uit zo'n sbc. Heb nu son en brolin voorin staan. Wel jammer dat brolin geen rm kan want ik speel deze editie voornamelijk 442 en ben niet ontevreden over brolin namelijk. Son schiet ze er nog steeds altijd in dus die blijft ook staan
[ Voor 16% gewijzigd door theman36 op 26-11-2024 21:29 ]
Maar je doet t ook echt wel op de moeilijkste dagen hoor. Ik red 't door de week ook niet maar op zaterdag of zondag lukt 't welMoody2204 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:25:
Hier ging ik 2-0 in de WL kwalificatie.
Als iemand mij vandaag een touw op werk had gegeven had ik 'm gebruikt. Fifa doet nu wederom hetzelfde. Moest 8 punten voor Rivals pakjes. Ben al twee uur bezig en moet nog steeds 5 punten. Ongelofelijk.
Cross play maar weer ns uitzetten. Doet altijd wonderen.
[ Voor 12% gewijzigd door Oekol op 26-11-2024 22:02 ]
Heb Torres 87 uit de icon sbc. Iemand ervaring met hem?
Doe ik altijd, crossplay aan is garantie voor ellende .Oekol schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:02:
Als iemand mij vandaag een touw op werk had gegeven had ik 'm gebruikt. Fifa doet nu wederom hetzelfde. Moest 8 punten voor Rivals pakjes. Ben al twee uur bezig en moet nog steeds 5 punten. Ongelofelijk.
Ik heb al zo vaak kwalificatie gespeeld, al vaker dan heel EAFC24 en Fifa23 bij elkaar denk ik. Dus ik heb ook alle dagen van de week al een x gehad. Dit is de eerste editie dat ik het nooit meer haal. Ben gewoon van de ene op de andere editie niet goed genoeg meer.Oekol schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:34:
[...]
Maar je doet t ook echt wel op de moeilijkste dagen hoor. Ik red 't door de week ook niet maar op zaterdag of zondag lukt 't wel
Daarentegen vandaag wel met 2 vingers in de neus div. 4 in Rivals gehaald.
Heb 't nu gehaald inderdaad. Bijzonder is 't. Vreselijke dag ook echt. Snel onder 't wol. Morgen nieuwe dag en lekker naar de voetbal in de avond.Traeces schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:24:
[...]
Doe ik altijd, crossplay aan is garantie voor ellende .
Nu 2 potten gespeeld. Heerlijk gameplay, speelt zo snel en smooth.
Die malen blijft een monster hoor. Net 5x gescoord in 1 Rivals pot en daarvoor ook een hattrick
Schot in de 16 is een doelpunt bij de beste man.
Boey SBC ook gedaan, prima vervanger van Walker.
Die malen blijft een monster hoor. Net 5x gescoord in 1 Rivals pot en daarvoor ook een hattrick

Schot in de 16 is een doelpunt bij de beste man.
Boey SBC ook gedaan, prima vervanger van Walker.
/f/image/KoqQ9kx37ziOYSNvQfvavnp0.png?f=fotoalbum_large)
Hij blijft als een malle gaan nu met 231 goals uit 126 wedstrijden, voornamelijk WL (waar ik 3-12 ging) en rivals div 7,6 en nu bijna div 5 (maar ja, die promotie wedstrijd he..).
Ik had 'm dus in de evo gegooid, nu benieuwd of hij nog z'n upgrade gaat krijgen. Dat is a.s. vrijdag of al de wedstrijd erna?
Ik durf het niet aan na het lezen van deze topic:Rhain schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:40:
[...]
@lwd-kevin weet je hier het antwoord ondertussen al op? Ik heb de afgelopen 4 jaar al met best veel spitsen gespeeld, maar hij is zo'n beest voor mij, ongelooflijk gewoon. Dus het zou mooi zijn als hij nog verder kan upgraden om niet achter te blijven in de curve.
https://answers.ea.com/t5...ding/td-p/14243141/page/2
De upgrades worden blijkbaar door de (afgeronde) EVO gelimiteerd. In het voorbeeld gebruiken ze Goncalo Inacio
@lwd-kevin Het blijft een beetje een welles-nietes volgens meerdere sites/topics. We gaan het zien. Heb voor nu screenshots gemaakt om te kijken wat er uiteindelijk gebeurd.
edit: Ook op Futbin zijn er in de comments best wel wat mensen die twijfelen, maar de Evo toch gedaan hebben.
edit: Ook op Futbin zijn er in de comments best wel wat mensen die twijfelen, maar de Evo toch gedaan hebben.
[ Voor 34% gewijzigd door Rhain op 27-11-2024 09:57 ]
Ja heb hem al een poos in de basis, puur omdat ik groot fan ben van Liverpool en Torres echt een legende vond in die tijd. Ik vind het een hele fijne spits in fc25.Lil Tjappo schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:22:
Heb Torres 87 uit de icon sbc. Iemand ervaring met hem?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Die Ito en Bensebaini zien er wel lekker uit als kaarten.
Linksback heb ik met Robinson wel een goede vind ik.
Ito trekt me wel erg aan. Met shadow erop heeft ie 94 acceleratie en erg sterke defensive stats + een goede composure.
Denk dat ik Ito meepak en daarmee Konate vervang.
Dan ga ik naar een centrum Saliba - Ito
Linksback heb ik met Robinson wel een goede vind ik.
Ito trekt me wel erg aan. Met shadow erop heeft ie 94 acceleratie en erg sterke defensive stats + een goede composure.
Denk dat ik Ito meepak en daarmee Konate vervang.
Dan ga ik naar een centrum Saliba - Ito
Hoop dat EA gewoon weer in alle divisies degradatie gaat toevoegen. Wat een belachelijk niveau verschil in divisie 3.
Soms tegenstanders die lijken op div 8 tegenstanders en je met 5-0 oprolt. Daarna weer een tegenstander die mij van de mat tikt.
Soms tegenstanders die lijken op div 8 tegenstanders en je met 5-0 oprolt. Daarna weer een tegenstander die mij van de mat tikt.
Weet iemand hoe het werkt met unclaimed objectives? Het seizoen eindigt morgenochtend, krijg ik dan de XP van objectives die ik niet geclained heb en de season pass spelers automatisch of moet ik ze voor het aflopen claimen?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik moet Thuram nog claimen. Dacht hoe langer ik wacht hoe meer dagen ik met 'm spelen kan.jona32 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 00:19:
Weet iemand hoe het werkt met unclaimed objectives? Het seizoen eindigt morgenochtend, krijg ik dan de XP van objectives die ik niet geclained heb en de season pass spelers automatisch of moet ik ze voor het aflopen claimen?
Ik heb wellicht iets heel doms gedaan. Mijn Konate is inmiddels al door zes evo's heen gegaan en ik heb hem een cosmetische Centurion evo gegeven. In de comments van Futbin las ik dat iemand een cosmetische evo heeft gegeven aan zijn TOTW speler en dus niet meer kan evo'en. Geldt dit ook voor deze cosmetische evo?
Wel weet ik dat als je een tradeable evo spelers snel verkoopt en weer terug koopt dat de cosmetische evo dan ongedaan wordt gemaakt. Maar gaan alle evo's dan weg en wordt het weer een gouden speler?
Weet het even niet meer.
Wel weet ik dat als je een tradeable evo spelers snel verkoopt en weer terug koopt dat de cosmetische evo dan ongedaan wordt gemaakt. Maar gaan alle evo's dan weg en wordt het weer een gouden speler?
Weet het even niet meer.
Ik had geinvesteerd in die Pro Live kaarten. Had die Oxlade Charmerlain en Fabio Carvalho.
Die oxlade wel verkocht en toen die Fabio niet meer op de markt was voor 150k heb ik 'm gehouden en die 3 a 4 andere kaartjes van m ook. Nu is hij weer 100k. Oke tot zo ver de walk of shame! Ga ze overigens houden tot januari als die gast weer moet ballen. Jammer van het geld die vier weken, maar het zal wel.
Nu dacht ik laat ik eens een andere opstelling proberen, was die 4411 wel zat. Met grealish en die Fabio dus twee CAMs met ++ roles. Echter ik wil grealish graag links hebben en fabio rechts (maakt ook weer niet de wereld uit) maar dan verdwijnen hun ++ roles ineens??

vs

Het staat als je de speler aanklikt bij Fabio wel, maar bij Grealish op links niet. Maar links of rechts CAM ook nog uit voor zo'n speler??
Hier rechts staat bij de speler wel twee ++ maar in de opstelilng niet??
Die oxlade wel verkocht en toen die Fabio niet meer op de markt was voor 150k heb ik 'm gehouden en die 3 a 4 andere kaartjes van m ook. Nu is hij weer 100k. Oke tot zo ver de walk of shame! Ga ze overigens houden tot januari als die gast weer moet ballen. Jammer van het geld die vier weken, maar het zal wel.
Nu dacht ik laat ik eens een andere opstelling proberen, was die 4411 wel zat. Met grealish en die Fabio dus twee CAMs met ++ roles. Echter ik wil grealish graag links hebben en fabio rechts (maakt ook weer niet de wereld uit) maar dan verdwijnen hun ++ roles ineens??

vs

Het staat als je de speler aanklikt bij Fabio wel, maar bij Grealish op links niet. Maar links of rechts CAM ook nog uit voor zo'n speler??
Hier rechts staat bij de speler wel twee ++ maar in de opstelilng niet??

[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 28-11-2024 08:34 ]
heb vernomen dat kwali nu 3 winst uit 6 wordt ipv 5.Moody2204 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:32:
[...]
Ik heb al zo vaak kwalificatie gespeeld, al vaker dan heel EAFC24 en Fifa23 bij elkaar denk ik. Dus ik heb ook alle dagen van de week al een x gehad. Dit is de eerste editie dat ik het nooit meer haal. Ben gewoon van de ene op de andere editie niet goed genoeg meer.
Daarentegen vandaag wel met 2 vingers in de neus div. 4 in Rivals gehaald.
Ik zie dat ze die swaps terug hebben gebracht. Maar kom je wel tot die tekens als je alleen rivals speelt? Kwalificatie voor de wl kom ik niet eens meer doorheen dit jaar. Echt drama
Is er morgen avond nog een speciale lancering o.i.d. van nieuwe kaart type?
Dan bewaar ik nog even mijn packs namelijk
Jazeker, één van de leukste promo's; Thunderstruck! Bewaar zoveel mogelijk fodders, want er komen leuke sbc spelers aan.Sleehond schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:33:
Is er morgen avond nog een speciale lancering o.i.d. van nieuwe kaart type?
Oja Thunderstruck is altijd leuk. Ben benieuwd!
Btw beide showdown Bundesliga kaarten toch maar al wel meegepakt…
Ito erg welkom en die andere kan naar LA en verkoop ik Robinson weer om wat centjes vrij te maken. En op Robinson ga ik 20/25k winst maken, dus prima
Btw beide showdown Bundesliga kaarten toch maar al wel meegepakt…
Ito erg welkom en die andere kan naar LA en verkoop ik Robinson weer om wat centjes vrij te maken. En op Robinson ga ik 20/25k winst maken, dus prima
[ Voor 74% gewijzigd door Sleehond op 28-11-2024 18:07 ]
Ik zit even in de nieuwe SBC"s te snuffelen maar dat hele Mastery gebeuren snap ik helemaal niets van.
Ik doe alleen maar Squad Battles, dus ik kan voor Squad Battle Mastery Raspadori spelen, maar geen idee wat ik daar voor moet doen.
Ik doe alleen maar Squad Battles, dus ik kan voor Squad Battle Mastery Raspadori spelen, maar geen idee wat ik daar voor moet doen.
Elect a clown, expect a circus.
Gelukkig ben ik niet de enige. Snap er ook nog geen hol van.Slasher schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:53:
Ik zit even in de nieuwe SBC"s te snuffelen maar dat hele Mastery gebeuren snap ik helemaal niets van.
Tering wat zijn die servers weer slecht. Lijkt wel weer oude opa voetbal.
Alles gewonnen vandaag. Zit op 12 punten nu. Gr OpaTraeces schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:29:
Tering wat zijn die servers weer slecht. Lijkt wel weer oude opa voetbal.
Ook gewoon me 2 potten gewonnen die ik speelde. Maar vond echt dramatisch traag spelen.Oekol schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:47:
[...]
Alles gewonnen vandaag. Zit op 12 punten nu. Gr Opa
Ik begrijp dat je die Mastery spelers krijgt die je in moet leveren voor die sbc's als je bepaalde niveaus haalt in rivals of squad battles. Maar wanneer, hoeveel punten, volstrekt onduidelijk gecommuniceerd weer door ons fijne bedrijf EA.....Slasher schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:53:
[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 28-11-2024 21:07 ]
Het is helemaal niet zo moeilijk? Bij Rivals, Squad Battles en WL kun je zien wat de Rewards zijn. Dan zie je ook direct hoeveel van die mastery pakjes je krijgt. Elk pakje heeft 1 speler. Je ziet bij die sbc's hoeveel spelers je in moet leveren om de beloning te krijgen. Hier heb je 4 weken de tijd voor.
WL is nu inderdaad 6 wedstrijden dus 1 meer om 3 wins te behalen.
Die upgrade van de Hero is die blijvend of tijdelijk?
Dat is dan alleen op de console te zien zeker? In de webapp zie ik er niks over. Wat ik dan ook meteen weer erg slecht vind van EA. Is het voor dat klotebedrijf nou zo moeilijk om even simpel uit te leggen wat de bedoeling is? Stoor me daar mateloos aan.Oekol schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:26:
Het is helemaal niet zo moeilijk? Bij Rivals, Squad Battles en WL kun je zien wat de Rewards zijn. Dan zie je ook direct hoeveel van die mastery pakjes je krijgt. Elk pakje heeft 1 speler. Je ziet bij die sbc's hoeveel spelers je in moet leveren om de beloning te krijgen. Hier heb je 4 weken de tijd voor.
6 gespeeld, 5 gewonnen. Liep vlekkeloos vanavondOekol schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:47:
[...]
Alles gewonnen vandaag. Zit op 12 punten nu. Gr Opa

Test nu een verrassend leuke 4231. Mocht iemand zin hebben:
https://x.com/TacticalMac...2UuRfJEHfhleBXL8BUPg&s=19
Pre order hero upgrade is blijvendKanters85 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:54:
Die upgrade van de Hero is die blijvend of tijdelijk?
Ziet er leuk uit, maar ik heb een paar goede spelers die alleen op de flanken (RM, RW, LM, LW) kunnen en niet op CAM... dat nieuwe FCIQ systeem heeft best wel wat nadelen.Augy schreef op donderdag 28 november 2024 @ 23:26:
[...]
6 gespeeld, 5 gewonnen. Liep vlekkeloos vanavond![]()
Test nu een verrassend leuke 4231. Mocht iemand zin hebben:
https://x.com/TacticalMac...2UuRfJEHfhleBXL8BUPg&s=19
Mijn Guti gaat meteen weer terug het elftal, bizarre upgrade
Zondag na de WL van dijk etc verkocht. Verwachte een markt crash ivm bf. Maar die kaart is gewoon ruim 30k gestegen
Hier idem dito! Welke chemistry heb jij nu op de upgrade staan?Bossie schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:47:
[...]
Mijn Guti gaat meteen weer terug het elftal, bizarre upgrade
Nog niet mee bezig geweest, voorlopig even geen PS maar ben wel dagelijk even een paar minuten bezig met de webapp.Moody2204 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:39:
[...]
Hier idem dito! Welke chemistry heb jij nu op de upgrade staan?
Je moet eigenlijk die posities kunnen omtrainen, linker cam is toch nagenoeg bijna een lm of lva
heron schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:40:
[...]
Ziet er leuk uit, maar ik heb een paar goede spelers die alleen op de flanken (RM, RW, LM, LW) kunnen en niet op CAM... dat nieuwe FCIQ systeem heeft best wel wat nadelen.
Zonder Konate in de season pass was die waarschijnlijk ook wel gezaktTraeces schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:39:
Zondag na de WL van dijk etc verkocht. Verwachte een markt crash ivm bf. Maar die kaart is gewoon ruim 30k gestegen
Komen er ook season mastery spelers in SBC's/Objectives? Als je zoals ik geen WL speelt en ook niet elke week zin hebt om voor je rivals punten te gaan blijft er dan vrij weinig over..