Hele weekend al feest hiertheman36 schreef op zondag 17 november 2024 @ 19:32:
Meer mensen enorm veel problemen om überhaupt in ultimate team te komen op ps5? De game blijft maar hangen op het begin scherm waar je de track stars en IF kaarten ziet.....
Is toch verschrikkelijk? Ik had vrijdagavond dat alles constant vast liep in het menu en vanavond weer drama. Zit ik in de game, blijft dat ding maar laden als je bijvoorbeeld de doelstellingen opent of een pakketje

Qua echt spits zeker. Son zijn Finesse shot is echt geweldig , maar qua afronden is Cahill beter.Moody2204 schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:06:
[...]
Jij speelde toch ook met Son? Vind je Cahill beter dan Son?
Ik kom het spel echt nauwelijks in, een rush potje voor m'n evo is helemaal kansloos zoals t nu lijkt. Servers zijn muddedtheman36 schreef op zondag 17 november 2024 @ 19:40:
[...]
Is toch verschrikkelijk? Ik had vrijdagavond dat alles constant vast liep in het menu en vanavond weer drama. Zit ik in de game, blijft dat ding maar laden als je bijvoorbeeld de doelstellingen opent of een pakketje
Wel vreemd om na al die jaren nu nooit meer Weekend League te kunnen spelen.
Het lukt me gewoon niet meer om door die kwalificatie heen te komen. Net ook weer: 2 wedstrijden in de kwali waarin ik 10x sterker was, maar ik krijg 2 counters tegen en weg ben ik. Weer 2-3....
(En ik speel niet eens met een hoge lijn)
Het lukt me gewoon niet meer om door die kwalificatie heen te komen. Net ook weer: 2 wedstrijden in de kwali waarin ik 10x sterker was, maar ik krijg 2 counters tegen en weg ben ik. Weer 2-3....
(En ik speel niet eens met een hoge lijn)
[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 17-11-2024 20:44 ]
Sta 3 -0 voor, tegenstander gaat weg. Ik krijg de melding dat hij weg is gegaan en vervolgens blijft de game in de wedstrijd hangen en blijf ik constant dat fc logo onderin m'n scherm zien. Enige wat ik kan doen is dus de game opnieuw opstarten. Kom ik weer terug in de game: je hebt de verbinding verbroken..... EA fix die teringzooi van jullie. Hier kunnen wij als consument toch helemaal niks mee eigenlijk?
Weer voor m'n leven aan 't strijden voor 4 wins in WL. Elke keer is 6 wel gelukt maar dit keer denk ik niet. 20u begonnen en elke keer als ik achter kom leave ik omdat ik 22u klaar wil zijn. Tot nu toe 3 wins en nog 3 wedstrijden te gaan...
Had net wel een potje met heeeeel veel voldoening. Was heel gelijk opgaand. Lastig. Ik kom voor en hij doet de kickoff glitch waardoor ik direct over de zeik was en het 1-1 was. Daarna concentratie en weer voorsprong, nu wel opletten bij aftrap en de 3-1 daarna gemaakt en hij leaved. Heeeeeerlijk
Had net wel een potje met heeeeel veel voldoening. Was heel gelijk opgaand. Lastig. Ik kom voor en hij doet de kickoff glitch waardoor ik direct over de zeik was en het 1-1 was. Daarna concentratie en weer voorsprong, nu wel opletten bij aftrap en de 3-1 daarna gemaakt en hij leaved. Heeeeeerlijk
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nee?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Al 5 keer vastlopen in het menu
Zo tering klaar mee zeg!
PS wel 2 lekkere Rivals potjes gewonnen hoor!
Zo tering klaar mee zeg!
Een voordeel voor mij dat dit de slechtste editie ooit is: op zondagavond ging ik nog weleens door tot 0:00/0:30 uur, nu vind ik er geen zak meer aan en lig ik om 22:00 uur op bed...

Idd, word nu wel zwaar irritant, hele avond voor 4 potjes rush ofzo. Mag hopen dat er snel een update komt die zorgt voor wat meer stabiliteitSleehond schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:58:
Al 5 keer vastlopen in het menu
Zo tering klaar mee zeg!
Niet lang geleden de beta gespeeld van UFL. Het speelt eerlijk gezegd voor geen meter en ze zijn er bij lange na niet om te tippen aan de coregameplay van EAFC (laten we nu even alle bugs, glitches, meta's, rebounds en alle achterlijke onnozele fouten in de game vergeten). Ik heb meer hoop in 2K dat zij een betere voetbalsimulatiespel kunnen neerzetten, mits zij ook van hun fouten hebben geleerd met NBA 2K. Ondanks dat er ieder jaar bugs, glitches, delay etc. aanwezig zijn bij EAFC/FIFA reeks, heeft EA toch de meest verfijne voetbalspel neergezet. Profclubs speelt bijvoorbeeld nog gewoon prima, naast de carriere en manager modus. Het is enkel Ultimate Team gamemode die ons het bloed onder de nagels vandaan haalt, omdat EA maar niet de moeite en geld erin wilt steken in het verbeteren van de servers en capaciteit die ten koste gaat van de gameplay.Mauz1978 schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:47:
5 december boys, dan hoop ik dat UFL het stokje kan overnemen van deze draak van een game waar ik wel een beetje klaar mee ben met alle achterlijke dingen dat het ingame doet en de (more) moneygrab wat het tot uitgroeit…
Een vriend van mij stond gister 4-1 voor met een promotiewedstrijd voor divisie 2. Tegenstander beeindigd de wedstrijd waardoor het spel vast liep. Hij moest wel EAFC opnieuw starten en wat blijkt? Geen winst gekregen, multiplier weg en is nu terug bij af helemaal vanaf de checkpoint. That's EA for you.theman36 schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:45:
Sta 3 -0 voor, tegenstander gaat weg. Ik krijg de melding dat hij weg is gegaan en vervolgens blijft de game in de wedstrijd hangen en blijf ik constant dat fc logo onderin m'n scherm zien. Enige wat ik kan doen is dus de game opnieuw opstarten. Kom ik weer terug in de game: je hebt de verbinding verbroken..... EA fix die teringzooi van jullie. Hier kunnen wij als consument toch helemaal niks mee eigenlijk?

Is er ook een oorzaak voor de bizar slechte gameplay dit weekend, was er een patch op donderdag/vrijdag etc?Augy schreef op zondag 17 november 2024 @ 22:23:
[...]
Idd, word nu wel zwaar irritant, hele avond voor 4 potjes rush ofzo. Mag hopen dat er snel een update komt die zorgt voor wat meer stabiliteit
Of zijn ze bij EA aan het live-testen wat de impact is als de game-servers even een weekendje niet dynamisch opschalen etc.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Voor zover ik weet geen updates geweest. Lijkt echt alsof er een fout is het spel zelf zit, in code ofzo (ben een enorme leek haha)Bossie schreef op zondag 17 november 2024 @ 22:28:
[...]
Is er ook een oorzaak voor de bizar slechte gameplay dit weekend, was er een patch op donderdag/vrijdag etc?
Of zijn ze bij EA aan het live-testen wat de impact is als de game-servers even een weekendje niet dynamisch opschalen etc.
Niet eens last van delay of wat dan ook maar echt complete random vastlopers in het spel, de menu's, na een wedstrijd, ervoor, store openen. Heb denk wel 20x opnieuw opgestart, echt van de zotte
Hier exact hetzelfde vandaar de vraag.Augy schreef op zondag 17 november 2024 @ 22:32:
[...]
Voor zover ik weet geen updates geweest. Lijkt echt alsof er een fout is het spel zelf zit, in code ofzo (ben een enorme leek haha)
Niet eens last van delay of wat dan ook maar echt complete random vastlopers in het spel, de menu's, na een wedstrijd, ervoor, store openen. Heb denk wel 20x opnieuw opgestart, echt van de zotte
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lijkt wel een console issue te ziijn, Heb van veel gemelde dingen gen last op pc.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Maar jij hebt dan weer andere leuke issues op de PCSn3gG3l schreef op maandag 18 november 2024 @ 00:40:
[...]
Lijkt wel een console issue te ziijn, Heb van veel gemelde dingen gen last op pc.
Of start jij 'm telkens voor de lol opnieuw op met Rush? Haha
Laat 't spel wel even liggen de komende dagen. DOnderdag weer rivals, daar kan k de camavinga evo ook wel in doen.
Team moest weer om haha, tevez uit de hero sbc dus team weer omgegooid. Fijn om mendy weer op lb te hebben ipv dimarco en ik mistte reijnders tog op t middenveld dus sissoko er maar uit en camavinga in de ballon d'or rodri
Team moest weer om haha, tevez uit de hero sbc dus team weer omgegooid. Fijn om mendy weer op lb te hebben ipv dimarco en ik mistte reijnders tog op t middenveld dus sissoko er maar uit en camavinga in de ballon d'or rodri
:strip_exif()/f/image/BqZTnONpayoAVV7GSXEfJkX6.jpg?f=fotoalbum_large)
Welke Special/Evo heb je op Leao ?Augy schreef op maandag 18 november 2024 @ 06:48:
Laat 't spel wel even liggen de komende dagen. DOnderdag weer rivals, daar kan k de camavinga evo ook wel in doen.
[Afbeelding]
Camavinga is een aanrader, heb hem zelf met no-pressure als LCM/Box to box.
Wie gaan jullie kiezen? Grealish of Malen?
Vond ze beide fijn spelen, waarbij ik bij Grealish z'n whipped pass echt heel erg kon waarderen en zijn dribbel. Is Malen meer straight forward rennen en eventueel scoren.
Wat te doen? Heb een all premier league team met wat icons en hero sneijder.
Vond ze beide fijn spelen, waarbij ik bij Grealish z'n whipped pass echt heel erg kon waarderen en zijn dribbel. Is Malen meer straight forward rennen en eventueel scoren.
Grealish, ik heb press proven + nodig om te compensaren voor mijn gebrek aan talent.Oekol schreef op maandag 18 november 2024 @ 11:22:
Wie gaan jullie kiezen? Grealish of Malen?
Ik heb Camavinga ook in de Balon d'Or Rodri gedaan. Bevalt prima en redelijk eenvoudig te behalen. Cheap Vieira schreef iemand op futbin.Augy schreef op maandag 18 november 2024 @ 06:48:
[Afbeelding]
Is hij wel snel genoeg op de flank? Op de flanken wil ik toch ook graag snelheid.Bossie schreef op maandag 18 november 2024 @ 11:27:
[...]
Grealish, ik heb press proven + nodig om te compensaren voor mijn gebrek aan talent.
Haha nou dan ik ook. Gebrek aan talent idem dito.Bossie schreef op maandag 18 november 2024 @ 11:27:
[...]
Grealish, ik heb press proven + nodig om te compensaren voor mijn gebrek aan talent.
Snel? Je geeft al een voorzet op de middenlijn zowat met deze kaart héMoody2204 schreef op maandag 18 november 2024 @ 12:12:
[...]
Is hij wel snel genoeg op de flank? Op de flanken wil ik toch ook graag snelheid.
Je rent niet op de flanken haha
Wou gister eigenlijk WL spelen, maar na 2 potten Rivals had ik al door hoe dat ging lopen.
Geen zin in een dag ergernis qua gameplay
Hero pack…. Smolarek, bedankt ea enige Hero in de club samen met de nieuwe Cahill. Dat is nu al de 2de keer
Snap dat het een gok sbc is, maar dit kan geen toeval meer zijn.
Geen zin in een dag ergernis qua gameplay
Hero pack…. Smolarek, bedankt ea enige Hero in de club samen met de nieuwe Cahill. Dat is nu al de 2de keer
Ok die snap ik even niet, is dit een SBC die ik niet zie?Moody2204 schreef op maandag 18 november 2024 @ 12:11:
[...]
Ik heb Camavinga ook in de Balon d'Or Rodri gedaan. Bevalt prima en redelijk eenvoudig te behalen. Cheap Vieira schreef iemand op futbin.
Elect a clown, expect a circus.
Hier al 3x Smolarek in 4 weken tijd als WL hero rewardTraeces schreef op maandag 18 november 2024 @ 13:47:
Wou gister eigenlijk WL spelen, maar na 2 potten Rivals had ik al door hoe dat ging lopen.
Geen zin in een dag ergernis qua gameplay![]()

Een evolution optieSlasher schreef op maandag 18 november 2024 @ 13:51:
[...]
Ok die snap ik even niet, is dit een SBC die ik niet zie?
Twijfel is weer hoog om de hero sbc te doen. De ICON heb ik overgeslagen omdat die stuk duurder zijn. Wilde eigenlijk wachten tot er een icon of hero player pick komt. Maar of ik dat red......
Idem, alhoewel hier geen max rating aan zit. Die icon was maximaal 88, dus daar schiet je niet heel veel mee op. Uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Zijn er al leaks voor die icon/hero player picks dan?Oekol schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:15:
Twijfel is weer hoog om de hero sbc te doen. De ICON heb ik overgeslagen omdat die stuk duurder zijn. Wilde eigenlijk wachten tot er een icon of hero player pick komt. Maar of ik dat red......
[ Voor 5% gewijzigd door theman36 op 18-11-2024 14:52 ]
Nee en vorig jaar rond deze tijd had je echt al heel veel ICON player sbc's die echt nog tot na de jaarwisseling super goed waren. Er wordt nog helemaal niks gereleased wat kaarten kan opdrijven. Hoop volgende week wat vuurwerk te zien qua sbc's en dergelijke.theman36 schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:48:
[...]
Idem, alhoewel hier geen max rating aan zit. Die icon was maximaal 88, dus daar schiet je niet heel veel mee op. Uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Zijn er al leaks voor die icon/hero player picks dan?
Ik ga nog een weekje wachten. Er zijn veel meer goede icons dan heroes. En eigenlijk hoop ik op een goede speler SBC van max 700k waarmee je een zekerheidje krijgt en niet een kleine kans op Cruijff, maar waarschijnlijk Scholes...
Niet doen..Gisteren op 2 accounts gedaan en daar kwam Kuijt en Giuly uit, dik verlies.. Je kan beter SBC's doen waarbij je weet wat je krijgt..Oekol schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:15:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Vanuit dat oogpunt twijfel ik erg of deze nieuwe Darwin Nunez een hele grote verbetering is t.o.v. mijn Nunez EvolutionM@cer schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:14:
[...]
Niet doen..Gisteren op 2 accounts gedaan en daar kwam Kuijt en Giuly uit, dik verlies.. Je kan beter SBC's doen waarbij je weet wat je krijgt..
https://www.fut.gg/compare/253072_649/50584720
Als je hem voor het grootste deel uit je club kan doen is het wel een aardige upgrade denk ik.Oekol schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:15:
[...]
Vanuit dat oogpunt twijfel ik erg of deze nieuwe Darwin Nunez een hele grote verbetering is t.o.v. mijn Nunez Evolution
https://www.fut.gg/compare/253072_649/50584720
Ik probeer coins zoveel mogelijk in verhandelbare spelers te stoppen zodat het niet weg is. Zeker met de SBC opslag hoef ik bijna niets meer te kopen.
En als je de Hero SBC niet doet bespaar je alweer ruim 100k en is Nunez alweer een stukkie goedkoper
[ Voor 13% gewijzigd door M@cer op 18-11-2024 15:20 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Eens! Iemand ervaring met die target role ++ die hij heeft? In combinatie met Grealish straks en z'n whipped passing wellicht dodelijk.M@cer schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:18:
[...]
Als je hem voor het grootste deel uit je club kan doen is het wel een aardige upgrade denk ik.
Ik probeer coins zoveel mogelijk in verhandelbare spelers te stoppen zodat het niet weg is. Zeker met de SBC opslag hoef ik bijna niets meer te kopen.
En als je de Hero SBC niet doet bespaar je alweer ruim 100k en is Nunez alweer een stukkie goedkoper
Nee een evolution: Ballon d'Or Winner: RodriSlasher schreef op maandag 18 november 2024 @ 13:51:
[...]
Ok die snap ik even niet, is dit een SBC die ik niet zie?
Eens. Heb me toch laten verleiden door die Hero SBC en werd meteen weer afgestraft: Carragher.M@cer schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:14:
[...]
Niet doen..Gisteren op 2 accounts gedaan en daar kwam Kuijt en Giuly uit, dik verlies.. Je kan beter SBC's doen waarbij je weet wat je krijgt..
Gouden Saliba blijft dus nog steeds mijn beste packluck.
Ik vind zelf Nunez behoorlijk tegenvallen. Maar goed dat is persoonlijk. Vind Keane sbc kaart een stuk beter.Oekol schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:28:
[...]
Eens! Iemand ervaring met die target role ++ die hij heeft? In combinatie met Grealish straks en z'n whipped passing wellicht dodelijk.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Zo een cosmetische vanuit lvl 32 geloof k van dit seizoenBossie schreef op maandag 18 november 2024 @ 10:12:
[...]
Welke Special/Evo heb je op Leao ?
Camavinga is een aanrader, heb hem zelf met no-pressure als LCM/Box to box.
Speelde van het weekend tegen Nunez in een team. Kwam 1-0 achter, toen 3-4 voor. Daarna schoot die Nunez er ff 3 in. Moet er wel bij zeggen dat 2 goals fouten van mij waren die hard werden afgestraft.Partypooper schreef op maandag 18 november 2024 @ 17:26:
[...]
Ik vind zelf Nunez behoorlijk tegenvallen. Maar goed dat is persoonlijk. Vind Keane sbc kaart een stuk beter.
Ik ben er ook niet kapot van in die zin dat hij weinig zelf creëert. Maar dacht wellicht is deze een stuk beter. Zie gewoon niet zoveel leuke sbc's om te doenPartypooper schreef op maandag 18 november 2024 @ 17:26:
[...]
Ik vind zelf Nunez behoorlijk tegenvallen. Maar goed dat is persoonlijk. Vind Keane sbc kaart een stuk beter.
Dan wellicht toch een hero gok sbc
Ik zat een beetje bij evo's te kijken.

Wtf is dit. 99 speed Kramer met Rapid+

Wtf is dit. 99 speed Kramer met Rapid+

Ja ik kon er vrij weinig mee. Voelde houterig aan als je de bal met hem had. Zelfs met een finisher. Qua schot mistte die soms echt 100% kansen die er bij Keane wel in gingen.Sn3gG3l schreef op maandag 18 november 2024 @ 17:54:
[...]
Speelde van het weekend tegen Nunez in een team. Kwam 1-0 achter, toen 3-4 voor. Daarna schoot die Nunez er ff 3 in. Moet er wel bij zeggen dat 2 goals fouten van mij waren die hard werden afgestraft.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Het is absoluut geen dribbelaar nee. Maar weggestoken worden 1 op 1 is eigenlijk standaard een goal.Partypooper schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:49:
[...]
Ja ik kon er vrij weinig mee. Voelde houterig aan als je de bal met hem had. Zelfs met een finisher. Qua schot mistte die soms echt 100% kansen die er bij Keane wel in gingen.
Wed 11 voor promotie verloren
Wat iedereen ook zegt over hogere teams dat je dan tegen speelt etc
Het is onzin me spelers kunnen in d9e wedstrijden er geen tering van
Iedereen loopt uit positie niemand loopt vrij of mee
Verliezen is niet erg maar niet k7nnen winnen omdat je spelers opeens niks meer doen is bullshit elke promotie wed weer kan geen enkele speler normaal spelen
Oprecht dit is echt een waardeloze fifa
J
Hoop snel op concurrentie
Verliezen is niet erg maar niet k7nnen winnen omdat je spelers opeens niks meer doen is bullshit elke promotie wed weer kan geen enkele speler normaal spelen
J
Heb hetzelfde mist echt bizarre kansen soms. Die Son, Cahill en Thuram wel 100% scoren.Partypooper schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:49:
[...]
Ja ik kon er vrij weinig mee. Voelde houterig aan als je de bal met hem had. Zelfs met een finisher. Qua schot mistte die soms echt 100% kansen die er bij Keane wel in gingen.
Vorig jaar was hij voornamelijk zo goed door de press proven plus. Hij zou prima passen in mijn elftal, maar koop liever Son.Traeces schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:07:
[...]
Heb hetzelfde mist echt bizarre kansen soms. Die Son, Cahill en Thuram wel 100% scoren.
Tot nu toe hoe ik het wel bij Griezmann en 86 keane
Rennen voor z'n broodje kroket kan die wel jaTerranova schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:48:
[Afbeelding]
Wtf is dit. 99 speed Kramer met Rapid+![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan over 10 minuten wel een paar potjes doenOekol schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:20:
Wordt er vanavond nog relaxt een aantal potjes Rush gedaan met die nieuwe tijdelijke event?
Heb in die geest het volgende topic aangemaakt: [Multi] UFLMarkvd1984 schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:53:
Wed 11 voor promotie verloren
J
Ik hoop zo dat die de kriebel weer kan terugbrengen! De Open Beta was wel leuk om te spelen destijds
Something under the bed is drooling
Zou de titel dan wel ff veranderen. Ik dacht even dat t een ander spel wasMauz1978 schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:35:
[...]
Heb in die geest het volgende topic aangemaakt: [Multi] UFC
Ik hoop zo dat die de kriebel weer kan terugbrengen! De Open Beta was wel leuk om te spelen destijds
O h ja in deze thread was dat een typo. 😁Oekol schreef op maandag 18 november 2024 @ 20:32:
[...]
Zou de titel dan wel ff veranderen. Ik dacht even dat t een ander spel was
Ik lees her en der wel dat steeds meer mensen afhaken bij EAFC25.
Merk het zelf ook, ik speel het veel minder dan zijn voorganger(s).
Mis ook de motivatie om te spelen, FUT welteverstaan.Moody2204 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:59:
Rewards zijn ronduit slecht.
Je moet belachelijk veel spelen om uberhaupt aan rewards toe te komen.
Gameplay is niet echt veel anders dan EAFC 24, oftewel, dezelfde meta, dezelfde glitches.
Volgens mij is dit ook een standaard fase in Fifa/EAFC. Rond november haken veel mensen af.
Spelers die ik koop, zakken een dag later weer in waarde, dus voor mijn schrale vermogen doet dat ook weinig goeds. Had Mendy en VVD gekocht, maar dat maak ik al weer verlies op
Ben nu voor de afwisseling een offline player career gestart. Ook leuk om eens te doen.
Even geen gedoe, gewoon je eigen carriere vormgeven.
[ Voor 11% gewijzigd door Valandil op 19-11-2024 10:36 ]
wijze woorden
Helemaal hetzelfde. Ondanks dat ik best wel aardige kaartjes heb gekregen (Mendy, Virgil, Campbell) vind ik de speelwijze met de extreme press, absurde tackles van achter en 6000x buitenspel staan per wedstrijd gewoon niet leuk meer om te spelen.Moody2204 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:59:
Ik moet ook hoognodig die offline modussen weer eens op gaan pakken. Dat vond ik vroeger ook altijd erg leuk om te doen.Valandil schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:35:
[...]
Mis ook de motivatie om te spelen, FUT welteverstaan.
Rewards zijn ronduit slecht.
Je moet belachelijk veel spelen om uberhaupt aan rewards toe te komen.
Gameplay is niet echt veel anders dan EAFC 24, oftewel, dezelfde meta, dezelfde glitches.
Volgens mij is dit ook een standaard fase in Fifa/EAFC. Rond november haken veel mensen af.
Spelers die ik koop, zakken een dag later weer in waarde, dus voor mijn schrale vermogen doet dat ook weinig goeds. Had Mendy en VVD gekocht, maar dat maak ik al weer verlies op![]()
Ben nu voor de afwisseling een offline player career gestart. Ook leuk om eens te doen.
Even geen gedoe, gewoon je eigen carriere vormgeven.
Las overigens wel dat er een relletje was omdat spelers als blessure 'cancer' zouden kunnen krijgen...
Kewell promo uit de 77+ player pick sbc's. Een paar wedstrijden mee gespeeld. Is niet de snelste, maar wel rete behendig met motor chemstyle. Scoort prima en maakt goede loopacties. Verder niks bijzonders.
Vind het wel tof hoe ze nu de player picks hebben gedaan met extra bevestiging, maar duurt dan net even langer om meerdere player picks te openen.
Vind het wel tof hoe ze nu de player picks hebben gedaan met extra bevestiging, maar duurt dan net even langer om meerdere player picks te openen.
[ Voor 30% gewijzigd door Lashrom op 19-11-2024 12:09 ]
Animatie bij de picks is leuk als het een icon of hero pick is ofzo, maar voor deze lage kaarten is het vooral erg vervelend en traag. Hadden ze beter tijd in de gameplay kunnen steken. Of de rarity filter in de webapp en companion app maken.
Het merendeel van de spelers heeft de gebrekkige gameplay inmidels wel een keer geaccepteerd, het grote verschil is dat de interface/menu's nu zelf ook constant freezes/crashes of issues heeft waardoor je de game moet herstarten.heron schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:37:
[...]
Helemaal hetzelfde. Ondanks dat ik best wel aardige kaartjes heb gekregen (Mendy, Virgil, Campbell) vind ik de speelwijze met de extreme press, absurde tackles van achter en 6000x buitenspel staan per wedstrijd gewoon niet leuk meer om te spelen.
Dat, maar menig FC youtuber heeft wel een ‘state of FC25’ filmpje gemaakt, en die zijn niet mals. Voor mij was dit weekend echt de maat vol. Ik doe m’n zoon nog een plezier om samen in zijn team spelen, maar fun heb ik al weken niet van dit spel…
[ Voor 42% gewijzigd door Mauz1978 op 19-11-2024 18:47 ]
Moet zeggen dat k na de update van vandaag nergens meer last van lijk te hebben, nu vanavond maar is kijken als er meer mensen online zijnBossie schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 16:09:
[...]
Het merendeel van de spelers heeft de gebrekkige gameplay inmidels wel een keer geaccepteerd, het grote verschil is dat de interface/menu's nu zelf ook constant freezes/crashes of issues heeft waardoor je de game moet herstarten.
Moet zeggen werkte thuis vandaag in me pauze even 2 potjes gespeeld. Dat liep prima en nu net ook een potje prima. Fingerscrossed dat zo blijft.Augy schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 18:57:
[...]
Moet zeggen dat k na de update van vandaag nergens meer last van lijk te hebben, nu vanavond maar is kijken als er meer mensen online zijn
Kan iemand mij uitleggen waarom die 87 Zanetti zo belachelijk duur is ?
Je weet toch wel dat zolang je achterin geen gele balkjes hebt, dat het geen walkout is, dan kan je hem zo doordrukken..heron schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:27:
Animatie bij de picks is leuk als het een icon of hero pick is ofzo, maar voor deze lage kaarten is het vooral erg vervelend en traag. Hadden ze beter tijd in de gameplay kunnen steken. Of de rarity filter in de webapp en companion app maken.
6 potten gespeeld 6 potten tegen 5 verdedigers en met 10 man achterin en spelen op buitenspel
Is er weer iemand die dit promoot ?
Is er weer iemand die dit promoot ?
Bij PP heb je die animatie toch helemaal niet? Je ziet gewoon 3 kaarten uiteindelijk en niet die tunnel.M@cer schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 20:56:
[...]
Je weet toch wel dat zolang je achterin geen gele balkjes hebt, dat het geen walkout is, dan kan je hem zo doordrukken..
Dit inderdaad. Die tunnelaninatie is er niet bij player picks. Daar wil je er 10-20 van maken en die lekker vlot doorklikken.Oekol schreef op woensdag 20 november 2024 @ 06:25:
[...]
Bij PP heb je die animatie toch helemaal niet? Je ziet gewoon 3 kaarten uiteindelijk en niet die tunnel.
Met de nieuwe manier is het wel veel moelijker om per ongeluk de verkeerde kaart aan te klikken. Dat dan weer wel.
Ik hoef helemaal geen animatie als er geen walk-out is, al dat flashy gedoe voor een common gold 78 rated kaartje soms.M@cer schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 20:56:
[...]
Je weet toch wel dat zolang je achterin geen gele balkjes hebt, dat het geen walkout is, dan kan je hem zo doordrukken..
Die nieuwe wijze van player picks bevalt me eigenlijk wel. Nu zie ik in ieder geval niet direct onder op de kaart staan dat ik die kaart al in mijn bezit heb zonder dat ik uberhaupt de speler zelf al kon zien. En daarbij, net wat je zegt, de kans op een misklik is hierdoor ook verdwenen. Ja het kost wellicht net iets meer tijd, maar goed ik vind dit wel een goede ontwikkeling.heron schreef op woensdag 20 november 2024 @ 07:00:
[...]
Dit inderdaad. Die tunnelaninatie is er niet bij player picks. Daar wil je er 10-20 van maken en die lekker vlot doorklikken.
Met de nieuwe manier is het wel veel moelijker om per ongeluk de verkeerde kaart aan te klikken. Dat dan weer wel.
Dat vind ik dus ook. Gisteren er een aantal gedaan en het merendeel is toch low rated.Bossie schreef op woensdag 20 november 2024 @ 09:28:
[...]
Ik hoef helemaal geen animatie als er geen walk-out is, al dat flashy gedoe voor een common gold 78 rated kaartje soms.
pfftTerranova schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:48:
[Afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Deze Kramer is echt geweldig om mee te spelen

Gisteravond al de 35 punten voor Rivals gehaald, dus vanavond vooral een paar rondjes Rush doen denk ik.
Had voor de lvl 40 reward Grealish gekozen omdat die beter in m'n team past en vanwege swerved pass. Had echter die Malen loan nog niet geopend. Net ff als sub gebruikt in een paar potten rivals maar wat een beest is die Malen!
Jij bent echt toe aan vakantie he.....Sn3gG3l schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:27:
Had voor de lvl 40 reward Grealish gekozen omdat die beter in m'n team past en vanwege swerved pass. Had echter die Malen loan nog niet geopend. Net ff als sub gebruikt in een paar potten rivals maar wat een beest is die Malen!
Er zijn 35 levels waarvan level 34 de keuze Grealish of Malen is haha
Malen is inderdaad zeker niet verkeerd, daarom was het ook (en nog steeds een beetje) mijn twijfel.
Ben zelf pas level 30 dus heb nog even om te twijfelen. Grealish past blind in mijn team en dat zal hem wel worden.
Je begrijpt het denk ik verkeerd. Ik had voor lvl 40 Grealish als reward gekozen (definitief). En die leen Malen reward had ik nog niet eerder geopend en pas vandaag gebruiktOekol schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:36:
[...]
Jij bent echt toe aan vakantie he.....
Er zijn 35 levels waarvan level 34 de keuze Grealish of Malen is haha
Malen is inderdaad zeker niet verkeerd, daarom was het ook (en nog steeds een beetje) mijn twijfel.
Ben zelf pas level 30 dus heb nog even om te twijfelen. Grealish past blind in mijn team en dat zal hem wel worden.
Wat is het spel nu echt ongekend slecht zeg, niet normaal!
Net een potje Rivals en oprecht het allerslechtste qua kwaliteit van deze editie. ELKE speler zo stijf als een lantaarn paal, bal aannemen en passen duurt 3/4 seconden, sprinten lukt totaal niet, wil het bijna wandelen noemen zo traag.
Tering, had hoop na de update weer op een impuls, maar hier knetter maar ook echt KNETTER slecht te spelen zo.
Deze editie is denk ik vroeg ten einde, en daar bel ik wel van
!!
Net een potje Rivals en oprecht het allerslechtste qua kwaliteit van deze editie. ELKE speler zo stijf als een lantaarn paal, bal aannemen en passen duurt 3/4 seconden, sprinten lukt totaal niet, wil het bijna wandelen noemen zo traag.
Tering, had hoop na de update weer op een impuls, maar hier knetter maar ook echt KNETTER slecht te spelen zo.
Deze editie is denk ik vroeg ten einde, en daar bel ik wel van
Volgens mij niet. Dit seizoen heeft max 35 levels. Veel plezier morgenSn3gG3l schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:39:
[...]
Je begrijpt het denk ik verkeerd. Ik had voor lvl 40 Grealish als reward gekozen (definitief). En die leen Malen reward had ik nog niet eerder geopend en pas vandaag gebruiktGrealish ook blind in mijn team daarom die als lvl 40 reward gekozen.
Hahah je hebt me idd toch te pakken! Vorig seizoen was lvl 40, dit seizoen inderdaad 35Oekol schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:30:
[...]
Volgens mij niet. Dit seizoen heeft max 35 levels. Veel plezier morgen

Zo heb ik deze Van Wolfswinkel met 97 sprint speedTerranova schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:48:
[Afbeelding]
![]()
![]()
![]()
:strip_exif()/f/image/gRAuFqIc675dlQkDmFg9QAtz.jpg?f=fotoalbum_large)
Zojuist twee potjes squadbattles gespeeld op professional maar twee maal nat gegaanSleehond schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:21:
Deze editie is denk ik vroeg ten einde, en daar bel ik wel van!!
Dat kan blijkbaar dus ook, maar beide potjes de bal ook vrijwel niet aangeraak en zodra je de bal hebt word je onderuit gebeukt en gaat het gewoon door. Verdedigen heeft ook geen zin want de tegenstander dribbelt gewoon door je spelers heen ??
Het gaat idd allemaal een beetje raar de laatste weken idd.
Hahaha sorrySn3gG3l schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:36:
[...]
Hahah je hebt me idd toch te pakken! Vorig seizoen was lvl 40, dit seizoen inderdaad 35. Maar goed je snapt m'n punt
M'n sbc storage werd vol dus hero sbc gedaan. Brolin gekregen. Kom ik vaak tegen dus ik zeg positief.
Had nul punten met Rivals. Inmiddels 5 wedstrijden gewonnen en naar divisie 4. Vrijwel niks verloren. Speelde heerlijk, paar rare momenten maarja... Benieuwd naar de rewards morgen.Sleehond schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:21:
Deze editie is denk ik vroeg ten einde, en daar bel ik wel van!!
Die Brolin zie ik ook regelmatig dus dat is wel een goeie volgens mij.Oekol schreef op woensdag 20 november 2024 @ 21:50:
[...]
Hahaha sorry
M'n sbc storage werd vol dus hero sbc gedaan. Brolin gekregen. Kom ik vaak tegen dus ik zeg positief.
Hier Brolin en Son als duo voorin. Werkt echt goed (divisie 1).Oekol schreef op woensdag 20 november 2024 @ 21:50:
[...]
Hahaha sorry
Het lijkt alsof de tegenstanders iedere week steeds moeilijker worden in divisie 2. Uiteindelijk met moeite wel al mijn beloningen kunnen behalen. Vooral veel tegenstanders die met 4213 enorm goed de balbezit kunnen behouden, hoge pressie spelen en uiteindelijk met goede spitsen goed afmaken.
Wat ik vooral merk bij mezelf is dat ik te vaak R1 ingedrukt houd om met meerdere spelers druk te geven. Hierdoor ligt er een gat en geef ik de mogelijkheid om een andere speler vrij te laten lopen. Dan wordt je vervolgens keihard gestraft. Ook met aannemen als aanvaller houd ik vaak de R2 ingedrukt om naar een kant toe te sprinten, maar dan neemt de speler echt superslecht de bal aan. Dit zijn de kleine dingen waardoor ik kansen mis voor een goede aanval en/of afgestraft wordt.
Tot nu toe divisie 1 niet kunnen bereiken, maar eerlijk gezegd heb ik daar de energie niet voor na zoveel te hebben 'gezweet' in Rivals. Ongelofelijk hoe ik van Rivals altijd ontspanning kreeg met de vorige edities, maar nu lijkt alsof ik naast WL ook een extra WL aan het spelen ben. Retestom dat ze die checkpoints voor divisie 2 en 1 hebben weggehaald.
Enfin, redelijke leuke team met nog 1,1 mio op de bank wachtende totdat Black Friday crash voorbij is. Inaki evo nog steeds mijn beste speler met zijn powershots. Afwachten of hij later nog weer in een evo past.
Wat ik vooral merk bij mezelf is dat ik te vaak R1 ingedrukt houd om met meerdere spelers druk te geven. Hierdoor ligt er een gat en geef ik de mogelijkheid om een andere speler vrij te laten lopen. Dan wordt je vervolgens keihard gestraft. Ook met aannemen als aanvaller houd ik vaak de R2 ingedrukt om naar een kant toe te sprinten, maar dan neemt de speler echt superslecht de bal aan. Dit zijn de kleine dingen waardoor ik kansen mis voor een goede aanval en/of afgestraft wordt.
Tot nu toe divisie 1 niet kunnen bereiken, maar eerlijk gezegd heb ik daar de energie niet voor na zoveel te hebben 'gezweet' in Rivals. Ongelofelijk hoe ik van Rivals altijd ontspanning kreeg met de vorige edities, maar nu lijkt alsof ik naast WL ook een extra WL aan het spelen ben. Retestom dat ze die checkpoints voor divisie 2 en 1 hebben weggehaald.
Enfin, redelijke leuke team met nog 1,1 mio op de bank wachtende totdat Black Friday crash voorbij is. Inaki evo nog steeds mijn beste speler met zijn powershots. Afwachten of hij later nog weer in een evo past.
/f/image/SO7KXTwayUvXQUnMVAMJlIwV.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 21-11-2024 03:38 ]
Welke opstelling heb jij?theman36 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 23:06:
[...]
Hier Brolin en Son als duo voorin. Werkt echt goed (divisie 1).
Speel nu met een 451 opstelling met Sneijder hero op CAM en Brolin dan nu in de spits ipv Nunez EVO.
De dribbel van Brolin is echt bizar t.o.v. Nunez. Heerlijk.
Ik speel 442 en die r1 dribbel met Brolin is inderdaad ideaal. Ook de sprint van hem in de eerste 2 meter. Heb hem wel op zijn playstyle ++ staan, maar daarvoor zakt hij voor mijn gevoel wel te diep terug dus daar wil ik nog even wat gaan finetunen.Oekol schreef op donderdag 21 november 2024 @ 08:06:
[...]
Welke opstelling heb jij?
Speel nu met een 451 opstelling met Sneijder hero op CAM en Brolin dan nu in de spits ipv Nunez EVO.
De dribbel van Brolin is echt bizar t.o.v. Nunez. Heerlijk.
Ik weet niet wat je budget is, maar Rush Lieke Martens en TB Horan hebben we positief verrast - en passen bij DianiKr44nVogel schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:40:
Ik zoek nog een goede lva en cam voor mijn team. Iemand ideeën ? Heb Diaby geprobeerd op cam maar passing is slecht. Normaal speel ik alleen maar met gepackte spelers maar merk dat deze posities echt een upgrade nodig hebben.[Afbeelding]
Ik ben erg tevreden met Alvarez EVO op CAM en Ferran Torres op LM/LW.Kr44nVogel schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:40:
Ik zoek nog een goede lva en cam voor mijn team. Iemand ideeën ? Heb Diaby geprobeerd op cam maar passing is slecht. Normaal speel ik alleen maar met gepackte spelers maar merk dat deze posities echt een upgrade nodig hebben.[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/T8sF430iDRDB8YJwDsqnyrft.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben zelf erg tevreden over Phil Foden.Kr44nVogel schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:40:
Goedkoop en met een hunter er op echt een hele goede kaart.
Zou je Kounde kunnen vervangen voor Walker voor chemistry.
Beide kaarten zijn niet super duur en nog steeds erg goed te gebruiken.
[ Voor 9% gewijzigd door Valandil op 21-11-2024 15:07 ]
wijze woorden
Klopt en die technical playstyle + is ook echt heerlijk van foden.Valandil schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:06:
[...]
Ben zelf erg tevreden over Phil Foden.
Goedkoop en met een hunter er op echt een hele goede kaart.
Zou je Kounde kunnen vervangen voor Walker voor chemistry.
Beide kaarten zijn niet super duur en nog steeds erg goed te gebruiken.
Denk dat voorlopig me laatste potje heb gespeeld. Wat een monster van een game heeft EA op de markt gebracht.
Weer hangende menu’s, weer alleen maar park the bus tegen, normale pass of steek ball werkt amper. Maar achterlijke piss boog balletjes wel.
Hoevaak ik een bal onderschep, die ineens keihard richting me centrum klutst en de spits van de tegenstander zo vrij kan doorlopen naar mijn doel en scoren. Net gewoon al 4x gehad met die pauper game play.
Weer hangende menu’s, weer alleen maar park the bus tegen, normale pass of steek ball werkt amper. Maar achterlijke piss boog balletjes wel.
Hoevaak ik een bal onderschep, die ineens keihard richting me centrum klutst en de spits van de tegenstander zo vrij kan doorlopen naar mijn doel en scoren. Net gewoon al 4x gehad met die pauper game play.
Het spel is ontworpen om je er volledig in te zuigen zodat je er continue mee bezig bent. Hier ondertussen bijna een week verder zonder EA FC en heb het letterlijk nog geen seconde gemist.Traeces schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:24:
Denk dat voorlopig me laatste potje heb gespeeld. Wat een monster van een game heeft EA op de markt gebracht.
I like how you keep the mouse running...
Nou haal Indd meer plezier uit wow dan ea fc.El Profesor schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:48:
[...]
Het spel is ontworpen om je er volledig in te zuigen zodat je er continue mee bezig bent. Hier ondertussen bijna een week verder zonder EA FC en heb het letterlijk nog geen seconde gemist.
Weer iemand die kick off glitch gebruikt 3 goals tegen uit de aftrap van mij goals
Hoe moeilijk is het om dat te patchen
Mongolen bij ea echt waar als het maar geld oplevert patchen ze alles
Hoe moeilijk is het om dat te patchen
Mongolen bij ea echt waar als het maar geld oplevert patchen ze alles
Haha nou was weer een gezellig avond lees ik. Heb squad battles gedaan en beetje rush. Daarna 1 potje rivals gewonnen en toen afgesloten. Einde dagboek.