[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:28
M@cer schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:55:
[...]

En volgend jaar staat we allemaal weer in de rij om de nieuwe versie te kopen... 8)7
Nee volgend jaar komt GTA uit. >:)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 25-09 14:40
Oekol schreef op donderdag 14 november 2024 @ 14:34:
[...]

Met geluk wel ja, met een beetje pech wordt het 2026
[...]

Daar kijk ik echt naar uit ja. Maar geduld is een schone zaak bij GTA.

Ik heb onlangs nog weer een keer PES geprobeerd (of hoe het nu ook mag heten), maar dat is het ook niet echt he?

Viel mij op dat NickRTFM zei dat sinds het geen Fifa meer in de naam heeft het achteruit is gehold. Zo ervaar ik het ook. Het is niet voor niks dat ik in Fifa23 voor het laatst elite heb gehaald denk ik.

Jammer dat er een neergaande lijn is en dat er geen alternatieven zijn. Dan blijf je als voetbalgame liefhebber het toch maar weer spelen.

En EA weet dat....

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-09 13:22
Tsja, het is de categorie: bij gebrek aan beter

Vurig hopen op ontwikkelingen bij de concurrentie.

En nog steeds geen rewards op de app…
Moody2204 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:56:
[...]

Daar kijk ik echt naar uit ja. Maar geduld is een schone zaak bij GTA.

Ik heb onlangs nog weer een keer PES geprobeerd (of hoe het nu ook mag heten), maar dat is het ook niet echt he?

Viel mij op dat NickRTFM zei dat sinds het geen Fifa meer in de naam heeft het achteruit is gehold. Zo ervaar ik het ook. Het is niet voor niks dat ik in Fifa23 voor het laatst elite heb gehaald denk ik.

Jammer dat er een neergaande lijn is en dat er geen alternatieven zijn. Dan blijf je als voetbalgame liefhebber het toch maar weer spelen.

En EA weet dat....
Vond vorig jaar nog wel gaan. En als de servers niet rot waren prima spelen.

Daar ook gewoon nog elite gehaald en WL met 14 tot 16 wins. Kon in 24 nog prima door 3 rijen dik heen dribbelen, combineren of skillen.

Maar in 25 lukt me dat gewoon niet meer. Zit alleen maar continu op l1 te rammen om attacking runs te triggeren omdat spelers zo passief zijn. En sommige spelers als Son staan echt continu buitenspel. Waar ik weer extra breed moet of terug.

Normale passing is volkomen kut, als ik een harde pass geef met r1 komt hij vaak beter aan dan een normale x pass.

Skillen werkt ook echt super traag. Enige wat nog wel effectief werkt is een shot cancel of fake shot.
Traeces schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:58:
[...]

Vond vorig jaar nog wel gaan. En als de servers niet rot waren prima spelen.

Daar ook gewoon nog elite gehaald en WL met 14 tot 16 wins. Kon in 24 nog prima door 3 rijen dik heen dribbelen, combineren of skillen.

Maar in 25 lukt me dat gewoon niet meer. Zit alleen maar continu op l1 te rammen om attacking runs te triggeren omdat spelers zo passief zijn. En sommige spelers als Son staan echt continu buitenspel. Waar ik weer extra breed moet of terug.

Normale passing is volkomen kut, als ik een harde pass geef met r1 komt hij vaak beter aan dan een normale x pass.

Skillen werkt ook echt super traag. Enige wat nog wel effectief werkt is een shot cancel of fake shot.
Hier ging EAFC24 ook wel iets beter dan nu. Deze vind ik ook een stuk slechter.

Hier overigens ook nog geen mogelijkheid om mijn rivals rewards te claimen (al zal he top console wel kunnen hoop ik).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
Moody2204 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:38:
[...]

Hier ging EAFC24 ook wel iets beter dan nu. Deze vind ik ook een stuk slechter.

Hier overigens ook nog geen mogelijkheid om mijn rivals rewards te claimen (al zal he top console wel kunnen hoop ik).
Denk dat veel ook meer het einde van FC 24 in gedachte hadden. Wel heb ik het idee dat FC 24 wat simpeler speelde zonder die AI enhanced defend meuk.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 14 november 2024 @ 18:04:
[...]

Denk dat veel ook meer het einde van FC 24 in gedachte hadden. Wel heb ik het idee dat FC 24 wat simpeler speelde zonder die AI enhanced defend meuk.
Tja, het is niet voor niets dat een jaargang altijd eindigt met promo’s waarbij iedereen de top spelers krijgt.
Vervolgens start dan heel toevallig de pre-order voor de nieuwe versie ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:08

ettie1990

PSN:ettiesick

Wat ook bizar is, je hebt nu een doelstelling van centurion, om 100x dezelfde sbc te doen, waar je constant 11 gouden spelers moeten inleveren.. ben er aan begonnen, maar wat een werk, net administratie dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ettie1990 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 18:33:
Wat ook bizar is, je hebt nu een doelstelling van centurion, om 100x dezelfde sbc te doen, waar je constant 11 gouden spelers moeten inleveren.. ben er aan begonnen, maar wat een werk, net administratie dit
Ik heb in deze fase misschien de fodder voor 10-20 …

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:06

Mauz1978

Console War Veteran

ettie1990 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 18:33:
Je hoeft niet elke keer elke speler zelf toe te voegen he? Als je squad builder gebruikt kan je ‘gold’ invoeren, ‘from low to high’, ‘untradable’, etc. Als je dan opnieuw begint moet je niet meteen squad builder gebruiken, maar pas als je de formatie ziet op L3 drukken, dan squad builder en dan is het voorgaande nog ingevuld. Dan ga je er redelijk snel doorheen.

Something under the bed is drooling

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
[...]

GTA zomaar de omzet en speeltijd van EA FC kunnen kan gaan halveren or erger.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand die nunez gebruikt ? Hoe sterk is hij in duels met sterke cv,s ?

• Oekol
Op de app en laptop lukt het innen van de rewards nog steeds niet. De player pick kan ik niet doen...
Irritant en geen zin om console op te starten vanavond. Andere zonder console al meer geluk?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:05
Traeces schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:28:
Iemand die nunez gebruikt ? Hoe sterk is hij in duels met sterke cv,s ?
Ik ben fan!
Prima sterk in duels hoor, 87 agressie en 88 kracht is hartstikke mooi toch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• El Profesor
Rivals rewards waren weer smullen met als hoogste een 83 rated kaart. Je kan veel zeggen van EA, van freezes tot rewards, ze doen er echt alles aan om je te doen stoppen met dit spel.

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:03
Ik speel nu met Hemp op links en Son in de spits. Het loopt als een trein! De 1 na de ander die weggaat. Weliswaar leen maar zit te denken om beide spelers te kopen. Meer mensen die met 1 van deze spelers spelen. Ze schieten ze echt van alle hoeken raak erin

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GTyGW4Ob_SUBGKx5t_QmSAgz7II=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MmgEYU2GufaHMtr0jxQCkcRz.jpg?f=fotoalbum_large

Vanmiddag team een beetje omgegooid om Martinez te proberen, vond zijn IF al echt heel goed. En vandaag ook Desailly gepackt uit de icon sbc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denn90 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:25:
Ik speel nu met Hemp op links en Son in de spits. Het loopt als een trein! De 1 na de ander die weggaat. Weliswaar leen maar zit te denken om beide spelers te kopen. Meer mensen die met 1 van deze spelers spelen. Ze schieten ze echt van alle hoeken raak erin
Ja ik speel hier ook met Son. Heb ook nog weleens regelmatig met een geplaatst schot gescoord met hem.

En een lobje:

YouTube: EAFC 25 - Lekker lobje van Son!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DjoCalvic schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:23:
[Afbeelding]

Vanmiddag team een beetje omgegooid om Martinez te proberen, vond zijn IF al echt heel goed. En vandaag ook Desailly gepackt uit de icon sbc
Zet Martinez ff heel snel op false nine :+

Net Alisson uit me elftal gehaald, wat een clown is dat. Courtiois er nu in. Wat een verademing die vent en geen gekke fratsen.

Son en Nunez is wel een goed koppel samen voorin. Vullen elkaar prima aan.

WL kwali gehaald, valt weer niet tegen.

• DjoCalvic
Bossie schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:48:
[...]

Zet Martinez ff heel snel op false nine :+
Zakt ie dan niet te veel naar randje 16 de hele tijd? Met z’n IF speelde ik ook als diepe spits en dat beviel mij toen eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjoCalvic schreef op donderdag 14 november 2024 @ 23:42:
[...]

Zakt ie dan niet te veel naar randje 16 de hele tijd? Met z’n IF speelde ik ook als diepe spits en dat beviel mij toen eigenlijk wel.
Persoonlijk vind ik het lekker in 442 als beide spitsen niet op dezelfde lijn staat, Martinez heeft false nine ++ en laat zich idd inzakken om de combinatie te zoeken, hierdoor kom je ook meteen in positie om zijn finesse shot te gebruiken of een-twee’s te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om in de reguliere career mode van FC 25 zogenaamde legendary / icon spelers te importeren of te kopen (misschien onder een andere naam?) Of is de career mode volledig dichtgetimmerd en moet je het doen met de spelers die in de teams zitten? Ik zie Beckham bijvoorbeeld op de posters van FC25 staan, maar heb geen idee of ik die kan contracteren in de career mode. Dat hele FUT gebeuren ga ik niet aan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:37:
[...]

Ja ik speel hier ook met Son. Heb ook nog weleens regelmatig met een geplaatst schot gescoord met hem.

En een lobje:

YouTube: EAFC 25 - Lekker lobje van Son!
Ik heb Son als leenspeler voor een paar wedstrijden, vind hem erg fijn spelen en ook al met eerste placed shot gescoord. Ga deze binnenkort wel kopen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Oekol schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:13:
Potentiële compensatie vanwege een verkeerde woordkeuze. Je kreeg in dit pakketje geen icon. Dus ik twee kopen.

Eerste keer sneijder hero geen icon. Tweede keer rosicky icon en angener icon. Dus dat tweede pakketje helemaal kut want ook geen compensatie gok ik.
Haha! Compensatie is binnen. Twee icon packs voor 2x 380k coins. Waarvan ik uit 1 pakje ook hero Sneijder kreeg. Ben benieuwd. Hoopte eigenlijk ooknog dat ik coins terug kreeg >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NbGL1rcafHdYtonO9TOEaXZ_B0s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6FRAYn28VVIsRX65mtZu1GBv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
Oekol schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:25:
[...]

Haha! Compensatie is binnen. Twee icon packs voor 2x 380k coins. Waarvan ik uit 1 pakje ook hero Sneijder kreeg. Ben benieuwd. Hoopte eigenlijk ooknog dat ik coins terug kreeg >:)

[Afbeelding]
2x base Hagi :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Fucking Scholes en Pirlo. Tfoe

Kan ik nu op 't middenveld zetten:

Lampard, Scholes en Pirlo.

[ Voor 16% gewijzigd door Oekol op 15-11-2024 16:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oekol schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:38:
[...]

Wees blij, heb nog 0 icons :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 00:02
Seizoen vandaag voltooid, wat een xp is er simpel op te halen zeg. Nu nog de zin vinden om überhaupt te spelen haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OA-QEOoLwxsFQBvQR9nUfCMlz1A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9B2FZssVsYRbJgYuL5DPSrLj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 01:09
Oekol schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:38:
[...]

van Basten hier uit compensatie. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Augy schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:55:
Seizoen vandaag voltooid, wat een xp is er simpel op te halen zeg. Nu nog de zin vinden om überhaupt te spelen haha
[Afbeelding]
Heb je dan ook die single-player objectives gedaan? Sla die tot nu toe over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:55:
[Afbeelding]
Zo snel al? Ik zit pas bij niveau 17!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Sn3gG3l schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 17:42:
[...]

Heb je dan ook die single-player objectives gedaan? Sla die tot nu toe over.
Die meestal die manager en speler doelstellingen, of iig degene die echt nagenoeg geen tijd kosten. Dan gaat 't echt wel hard

En uit de wekelijkse in fut pak je nu 10k ofzo

Rivals in div is wel echt hard werken dit jaar, zitten weinig echt leuke potjes tussen, vaak echt schaken en wachten tot de beweging van je spelers of veel runs laten maken.

[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 15-11-2024 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Augy schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 18:51:
[...]

Die meestal die manager en speler doelstellingen, of iig degene die echt nagenoeg geen tijd kosten. Dan gaat 't echt wel hard

En uit de wekelijkse in fut pak je nu 10k ofzo
Ok zal er nog eens naar kijken, meesten leken me te veel werk om te doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sn3gG3l schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 18:53:
[...]

Ok zal er nog eens naar kijken, meesten leken me te veel werk om te doen :P
https://x.com/PedsanUT/st...f4K6WKIu5XsGBbBfjrhQ&s=19

Heb deze gebruikt, prima handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ben denk ik blind maar zie die guide niet?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is toch ook wel mijn manco (en niet alleen van mij denk ik) deze EAFC25:

Voor de Ruben Dias sbc moet je als hoogste 1x een 87-rated team inleveren en 2x een 86-rated team. Voor Beasley idem dito.

Maar het team waar ik nu mee speel is 86-rated. Hoe ga ik dan een 87-rated team inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Sn3gG3l schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:03:
[...]

Ben denk ik blind maar zie die guide niet?! 8)7
Staan in de thread eronder gewoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:08:

Voor de Ruben Dias sbc moet je als hoogste 1x een 87-rated team inleveren en 2x een 86-rated team. Voor Beasley idem dito.

Maar het team waar ik nu mee speel is 86-rated. Hoe ga ik dan een 87-rated team inleveren?
Zelfde probleem hier, niet dus :)
Augy schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:09:
[...]

Lol, zie het nu, had niet naar beneden gescrolled... 8)7 Lijkt toch nog wel wat werk en veel afk taken... maar goed ieder z'n ding.

[ Voor 24% gewijzigd door Sn3gG3l op 15-11-2024 19:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theman36
Komt daar in 1x salah if en diaby promo uit een pakketje lopen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Sn3gG3l schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:10:
[...]

Zelfde probleem hier, niet dus :)

[...]

Lol, zie het nu, had niet naar beneden gescrolled... 8)7 Lijkt toch nog wel wat werk en veel afk taken... maar goed ieder z'n ding.
Zitten er echt een stuk of 10 tussen die je allemaal binnen kwartiertje doet. Die wedstrijden speel k ook allemaal niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:09:
[...]

Kan je anders niet een screenshotje delen, ik zie op mijn iPad ook niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Moody2204 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:08:

Door dag en nacht rush, rivals en SQB te grinden. Maar dat is het natuurlijk niet waard, zo stuurt je richting de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:17:
[...]

Het is een guide met meerdere stappen dus kan je niet zo ff screenshotten. Gewoon in die post ff naar beneden scrollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:17:
[...]

Manager:
Stel een trainingspak op
Neem een coach aan
Wijzig een tactiek
5 a transfer
Promoveer 3 90+ jeugdspelers
10 spelers op verlanglijst zetten

Speler
Maak een hattrick
Voltooi 5 activiteiten
Rust een speelstijl uit
Player of the month, week en ballon d''or winnen (3 doelstellingen)

Denk alles bijelkaar max een half uurtje (let op, instellingen op beginner en 3 minuten per wedstrijd)

Wekelijks echt wel een bak xp en doe t vaak op remote play als k met 1 vd kids op de bank zit en Vlad en niki op YouTube meekijken zat ben haha

Verder speel ik Wekelijks wel de rush objectives, sb en rivals. WL begin k niet eens aan

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 15-11-2024 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:34:
[...]

Manager:
Stel een trainingspak op
Neem een coach aan
Wijzig een tactiek
5 a transfer
Promoveer 3 90+ jeugdspelers
10 spelers op verlanglijst zetten

Speler
Maak een hattrick
Voltooi 5 activiteiten
Rust een speelstijl uit
Player of the month, week en ballon d''or winnen (3 doelstellingen)

Denk alles bijelkaar max een half uurtje (let op, instellingen op beginner en 3 minuten per wedstrijd)

Wekelijks echt wel een bak xp en doe t vaak op remote play als k met 1 vd kids op de bank zit en Vlad en niki op YouTube meekijken zat ben haha

Verder speel ik Wekelijks wel de rush objectives, sb en rivals. WL begin k niet eens aan
Oh deze heb ik vorig season ook steeds gedaan, duidelijk.
Vanaf volgende week zaterdag op vakantie, misschien dat ik op deze manier alsnog ff snel grealish mee kan pakken :)

Edit:had blijkbaar alleen de seasonal objectives gezien voor 200xp en niet eens naar weekly gekeken eerder dit seizoen en simpelweg aangenomen dat ze dit generfed hadden 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 15-11-2024 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Goeie! Was ik alweer vergeten om te doen. Even weer makkelijk 4k er bij. Geen zin om de wedstrijden te doen verder :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
oeh VD Ven uit een playerpick

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero Cahill gepackt, waarde kleine 60k. Verwachte er helemaal niks van, maar wat een kaart.

Goede loop acties en een keihard schot. Dribbel is ook behoorlijk en vult Son prima aan. Voorlopig Darwin naar de bank :+

Moet wel echt opzoek naar en goede rm / rw. Die Adama heeft een goede dribbel maar passing is een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 21:24:
Hero Cahill gepackt, waarde kleine 60k. Verwachte er helemaal niks van, maar wat een kaart.

Goede loop acties en een keihard schot. Dribbel is ook behoorlijk en vult Son prima aan. Voorlopig Darwin naar de bank :+

Moet wel echt opzoek naar en goede rm / rw. Die Adama heeft een goede dribbel maar passing is een ramp.
Hoe ziet je team eruit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Augy schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 18:51:
[...]
Rivals in div is wel echt hard werken dit jaar, zitten weinig echt leuke potjes tussen, vaak echt schaken en wachten tot de beweging van je spelers of veel runs laten maken.
Twijfel om voor het eerst uitsluitend offline te gaan spelen met SQB. Rivals vandaag 1 uit 7 potjes gewonnen. Dan moet je dus hypothetisch zo’n 100 wedstrijden spelen voor je rewards (meestal een 83 rated speler). Ook heb ik het gevoel dat de matchmaking niet goed werkt. Ik speel tegen spelers met een aanzienlijk hoger skill level dan in vorige edities.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
El Profesor schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 22:33:
[...]

Twijfel om voor het eerst uitsluitend offline te gaan spelen met SQB. Rivals vandaag 1 uit 7 potjes gewonnen. Dan moet je dus hypothetisch zo’n 100 wedstrijden spelen voor je rewards (meestal een 83 rated speler). Ook heb ik het gevoel dat de matchmaking niet goed werkt. Ik speel tegen spelers met een aanzienlijk hoger skill level dan in vorige edities.
Moet eerlijk zeggen dat vanavond alles weer anders was. 8 wins achter elkaar en veel rq na 1 of 2-0. Kane en guirassy zijn echt beesten voorin en die malen kaart gaat als een raket

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 22:33:
[...]

Ik heb net al eerder gezegd, maar ik speel tegenwoordig vrijwel alleen maar squadbattles en objectives. Rivals vaak alleen als ik echt tijd heb of als een objective/evo die ik wil doen het nodig heeft,

Speelt heel relaxed op deze manier, Mbappe pak je toch niet dus waarom alles totdat het zelfs vervelend door blijven grinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 22:59:
[...]
Ik heb net al eerder gezegd, maar ik speel tegenwoordig vrijwel alleen maar squadbattles en objectives. Rivals vaak alleen als ik echt tijd heb of als een objective/evo die ik wil doen het nodig heeft,

Speelt heel relaxed op deze manier, Mbappe pak je toch niet dus waarom alles totdat het zelfs vervelend door blijven grinden ?
Idd. Ik moet daar even aan gaan wennen maar hoop wel dat ik daarmee uiteindelijk het plezier terug vind in het spel. Online terug van die leen Mbappe Ballon D’Or naar Danjuma is zo’n groot verschil. Alsof je van een Ferrari in een roestige Eend stapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 23:07:
[...]

Idd. Ik moet daar even aan gaan wennen maar hoop wel dat ik daarmee uiteindelijk het plezier terug vind in het spel. Online terug van die leen Mbappe Ballon D’Or naar Danjuma is zo’n groot verschil. Alsof je van een Ferrari in een roestige Eend stapt.
Die mbappe was goed, maar scoor even makkelijk met Son van 100k. Vond die Mbappe nou niet zo geweldig als ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
Traeces schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 21:24:

Ik speel ook met adama op rechts met engine. Dan is passing en voorzetten echt dikke prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Weet echt niet wat ik moet doen om betere spelers te packen.
Uit compensatie van Basten eruit gekregen, een vriend heeft hem ook maar pakt lekker Torres uit. Vandaag met coins vier spelerkeuzes van stores geopend, beste komt Donovan uit. Een andere vriend probeert het ook uit en wie krijgt hij uit zijn eerste pick? Salah inform. En dan heb je een andere vriend die vandaag uit een hero pack van 10 wins WL, Yaya Toure eruit krijgt.

Ik pak wekelijks minimaal 9 wins, maar tot nu toe geen enkel reet uit gekregen. Alle hero en icon sbc's gedaan maar geen enkel klapper van rond een miljoen of hoger kunnen pakken. Ieder jaar weer hetzelfde verhaal. Waar blijft mijn tering geluk EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 03:05:
Uit compensatie van Basten eruit gekregen, een vriend heeft hem ook maar pakt lekker Torres uit. Vandaag met coins vier spelerkeuzes van stores geopend, beste komt Donovan uit. Een andere vriend probeert het ook uit en wie krijgt hij uit zijn eerste pick? Salah inform. En dan heb je een andere vriend die vandaag uit een hero pack van 10 wins WL, Yaya Toure eruit krijgt.

Ik pak wekelijks minimaal 9 wins, maar tot nu toe geen enkel reet uit gekregen. Alle hero en icon sbc's gedaan maar geen enkel klapper van rond een miljoen of hoger kunnen pakken. Ieder jaar weer hetzelfde verhaal. Waar blijft mijn tering geluk EA?
Maak gewoon eens een nieuw account aan. Kan je je eigen theorie checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Lashrom schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 03:05:

Kopen jouw vrienden toevallig fifa points? Een vriend van mij kocht wekelijks voor een paar tientjes packs met FC24 en die packte de dikste kaarten untradable. Ik speel sinds FIFA 99, en heb nog nooit een echt dikke kaart of icon gepakt uit rewards op Salah IF na een jaar of 7 geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
El Profesor schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 08:41:
[...]

Een vriend van mij kocht wekelijks voor een paar tientjes packs met FC24 en die packte de dikste kaarten untradable.
Dan heb je echt geld teveel 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Oekol op 16-11-2024 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oekol schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:10:
[...]

Dan heb je echt geld teveel 8)7
Is maar net waar mensen hun geld graag aan uitgeven he. De 1 gaat naar de kroeg, een ander koopt weer packs. Zou het zelf niet doen en vind dat je teveel naar de store geleid wordt mbt de rewards maar ieder z'n ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:19:
[...]

Is maar net waar mensen hun geld graag aan uitgeven he. De 1 gaat naar de kroeg, een ander koopt weer packs. Zou het zelf niet doen en vind dat je teveel naar de store geleid wordt mbt de rewards maar ieder z'n ding :)
Of de store is twee grijze blokken en je moet de game herstarten :+
Het idiote is dat ik geen probleem heb met mtx, maar als ik betaal voor een game geef me dan wel de optie om mtx te enabled/disablen.

Met freeware games heb ik daar geen probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 13:32:
[...]

Of de store is twee grijze blokken en je moet de game herstarten :+
Het idiote is dat ik geen probleem heb met mtx, maar als ik betaal voor een game geef me dan wel de optie om mtx te enabled/disablen.

Met freeware games heb ik daar geen probleem mee.
Mtx? Methotrexaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Micro-transactions of in fifa termen, packs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Het is vandaag bar en boos in de menu’s. Zo’n 10 keer de game moeten sluiten door vastlopers in 2 uur tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
El Profesor schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:20:
Het is vandaag bar en boos in de menu’s. Zo’n 10 keer de game moeten sluiten door vastlopers in 2 uur tijd.
Klopt, na vanochtend er mee opgehouden, waardeloos vandaag. Continu freezes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:25
Gameplay is ook drama vandaag, stroperig, laggy, vage klutsgoals etc..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 17:28:
Gameplay is ook drama vandaag, stroperig, laggy, vage klutsgoals etc..
Ik zit er nu 15 minuten in en inmiddels is de game al tweemaal bevroren in de menu’s
Heb nog geen potje gespeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 18:41:
[...]
Ik zit er nu 15 minuten in en inmiddels is de game al tweemaal bevroren in de menu’s
Heb nog geen potje gespeeld.
Het is heel de dag al een drama. Online enorme input delay, voelt als twee seconden. Ik heb het spel zojuist verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:21:
[...]

Het is heel de dag al een drama. Online enorme input delay, voelt als twee seconden. Ik heb het spel zojuist verwijderd.
Inmiddels nog 3-4 freezes gehad, nu is het tijd om een soortgelijke teleurstelling met het echte voetbal te gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:21
Op de Xbox hier geen problemen gehad met freezes. Gameplay blijft zoals het de laatste weken is helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Speelde ruk vandaag. Uiteindelijk 9 wins behaald en Al Owairan eruit gekregen. Kleine W ondanks dat ik genoeg spitsen en buitenspelers heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Oekol schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 07:16:
[...]

Maak gewoon eens een nieuw account aan. Kan je je eigen theorie checken.
Wil het wel doen, maar dan moet ik rekening houden met twee accounts. Eerlijk gezegd wil er niet teveel tijd in steken, vind namelijk dat ik het al teveel doe. :P
El Profesor schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 08:41:
[...]

Kopen jouw vrienden toevallig fifa points? Een vriend van mij kocht wekelijks voor een paar tientjes packs met FC24 en die packte de dikste kaarten untradable. Ik speel sinds FIFA 99, en heb nog nooit een echt dikke kaart of icon gepakt uit rewards op Salah IF na een jaar of 7 geleden.
Heel af en toe, meer van de kleine bedragen. Ze gebruiken voornamelijk hun eigen coins. Twee kopen zelfs niks van de store, maar krijgen het gewoon van de rewards of sbc's zelf.

Edit: Sorry voor spam. Enige idee hoe ik een bericht kan verwijderen? :P

[ Voor 66% gewijzigd door Lashrom op 17-11-2024 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:20
Misschien een domme vraag maar kan ik men account op een ander land zetten om munten te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zondag 17 november 2024 @ 02:34:
[...]

Wil het wel doen, maar dan moet ik rekening houden met twee accounts. Eerlijk gezegd wil er niet teveel tijd in steken, vind namelijk dat ik het al teveel doe. :P

[...]

Heel af en toe, meer van de kleine bedragen. Ze gebruiken voornamelijk hun eigen coins. Twee kopen zelfs niks van de store, maar krijgen het gewoon van de rewards of sbc's zelf.

Edit: Sorry voor spam. Enige idee hoe ik een bericht kan verwijderen? :P
Snap je wel hoor. Hier al enige tijd Saliba als beste packluck. Ik heb 2 zoons en we spelen alledrie, maar mijn oudste heeft altijd de meeste packluck. En niet alleen deze editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Moody2204 schreef op zondag 17 november 2024 @ 10:05:
[...]

Snap je wel hoor. Hier al enige tijd Saliba als beste packluck. Ik heb 2 zoons en we spelen alledrie, maar mijn oudste heeft altijd de meeste packluck. En niet alleen deze editie.
En gek genoeg heeft altijd ieder jaar dezelfde vriend de meeste packluck heeft van ons allen, ieder jaar weer. Ik zou zeggen; of het wordt op één of ander manier bepaald door hoe goed je bent of het is wellicht toch accountgebonden :+ .

Is je oudste juist heel goed of juist slechter dan de jongste?

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 17-11-2024 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:30
Ik ga ongeveer gelijk op met m’n maatje kwa speeltijd.
Beide spelen geen WL.
Maar hangen rond in div 5 & 6
En de Squad battles voltooien we tot elite 3.
Hij pakt gewoon M’bappe,Kewell en Beillingham RTTK in een week tijd en daarvoor ook nog icons,Hero en steeds hoge 90 kaarten.
En ik?
Mag het doen met stront.
Mag blij zijn als ik een keer een 87 jaar pakt.
Ik heb echt nog nooit zo’n oneerlijk spel gezien.
Dit heeft ook niks meer met geluk of pech te maken.
Zoveel geluk of pech kan je gewoon niet hebben met een spel.
Hij is gewoon de uitverkoren en ik sta op een zwarte lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op zondag 17 november 2024 @ 10:12:
[...]

En gek genoeg heeft altijd ieder jaar dezelfde vriend de meeste packluck heeft van ons allen, ieder jaar weer. Ik zou zeggen; of het wordt op één of ander manier bepaald door hoe goed je bent of het is wellicht toch accountgebonden :+ .

Misschien heeft de oudste een credit card :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik blijf me kapot lachen over uitverkorenen, zwarte lijsten en andere doemscenario's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Sn3gG3l schreef op zondag 17 november 2024 @ 11:01:
Ik blijf me kapot lachen over uitverkorenen, zwarte lijsten en andere doemscenario's :D
ik ben inmiddels wel het stadium van frustratie voorbij hoor.
Maar als ik mijn account vergelijk met het account van mijn neef dan is het verschil echt extreem.
En niet alleen dit jaar, verleden jaar ook al.
Als wij beide naar een roulette tafel een jaar lang gaan gaat het verschil nooit zo groot wezen in een jaar tijd.
Dus leg het mij maar uit dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 17 november 2024 @ 11:01:
Het zou mij in ieder geval niet verbazen dat in tijden waarin elke vorm van data kapot ge-analyseert word, er geen mechanism geimplemteerd is om spelers beïnvloeden.

Iets met customer engagement/retention of simpelweg winst-maximalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Bossie schreef op zondag 17 november 2024 @ 12:10:
[...]

Het zou mij in ieder geval niet verbazen dat in tijden waarin elke vorm van data kapot ge-analyseert word, er geen mechanism geimplemteerd is om spelers beïnvloeden.

Iets met customer engagement/retention of simpelweg winst-maximalisatie.
weet het gewoon 100% zeker.
Het verschil in packluck tussen verschillende personen is gewoon veel en veelste groot om te spreken over een geluksfactor.
Maar waarom doet EA dit is voor mij de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
joenes30 schreef op zondag 17 november 2024 @ 12:36:
[...]
weet het gewoon 100% zeker.
Het verschil in packluck tussen verschillende personen is gewoon veel en veelste groot om te spreken over een geluksfactor.
Maar waarom doet EA dit is voor mij de vraag.
Blijkbaar zijn ze er achter hoe harder ze jou zonder vaseline naaien, hoe meer je toch blijft praten over 't product en blijft spelen. Win - win voor ze. Nu nog echt geld spenderen aan pakjes, cirkeltje rond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 17 november 2024 @ 12:46:
[...]

Blijkbaar zijn ze er achter hoe harder ze jou zonder vaseline naaien, hoe meer je toch blijft praten over 't product en blijft spelen. Win - win voor ze. Nu nog echt geld spenderen aan pakjes, cirkeltje rond.
hier komt het wel op neer, maar "customer engagement" klinkt beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Bossie schreef op zondag 17 november 2024 @ 12:54:
[...]

hier komt het wel op neer, maar "customer engagement" klinkt beter :+
packs koop ik sowieso niet.
Ik mag het toch wel opmerkelijk vinden dat al 2 jaar lang
De beste kaarten steeds naar m’n neef gaan terwijl we hetzelfde niveau zijn en ongeveer hetzelfde spelen?
Het is nu zo overduidelijk dat dit niks meer met pech of geluk heeft te maken en blijkbaar ben ik niet de enige hier die dit ervaart.
Maar goed, ik hou erover op.
Win er toch niks mee met dit geklaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zondag 17 november 2024 @ 10:12:
[...]

Ja, mijn oudste is veruit de beste van ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 17 november 2024 @ 10:45:
[...]

Misschien heeft de oudste een credit card :+
Hahaha, nee dat heeft-ie niet en gaat ook niet gebeuren! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Mensen de Zanetti sbc gedaan? Hoe speelt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:00:
[...]

Ja, mijn oudste is veruit de beste van ons.
Als hij de beste is, dan krijgt hij toch de beste rewards en speelt hij meer/sneller rewards vrij ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als jullie een goede Afmaker zoeken kan ik die nieuwe Hero Cahill echt adviseren. Kost geen drol en echt een hele fijne spits.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005

Mauz1978

Console War Veteran

5 december boys, dan hoop ik dat UFL het stokje kan overnemen van deze draak van een game waar ik wel een beetje klaar mee ben met alle achterlijke dingen dat het ingame doet en de (more) moneygrab wat het tot uitgroeit…

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:52:
[...]

Als hij de beste is, dan krijgt hij toch de beste rewards en speelt hij meer/sneller rewards vrij ?
Zijn kans is wel groter ja. Maar zelfs toen ik nog wel van hem kon winnen kreeg hij nog betere rewards/packluck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:47:
Als jullie een goede Afmaker zoeken kan ik die nieuwe Hero Cahill echt adviseren. Kost geen drol en echt een hele fijne spits.
Jij speelde toch ook met Son? Vind je Cahill beter dan Son?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Mauz1978 schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:47:
5 december boys, dan hoop ik dat UFL het stokje kan overnemen van deze draak van een game waar ik wel een beetje klaar mee ben met alle achterlijke dingen dat het ingame doet en de (more) moneygrab wat het tot uitgroeit…
Nou frustraties voeren wel de boventoon de laatste dagen.

Probeer je je rush doelstellingen te halen, loopt t spel continu vast richting het potje, net 20 minuten bezig geweest met geen enkele wedstrijd als resultaat haha

Rivals en SB tot op heden nergens last van behalve sporadisch wat delay in rivals maar moet er niet aan denken hoe het in de WL er aan toe gaat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
Wat een schande is deze game toch. Laatste potje voor WL qualificatie, tegen een hacker waardoor ik niet kon sprinten, tegenstander schiet em erin en laat mijn game crashen.

Dat er hackers zijn prima, dat ga je altijd hebben. Maar dat hackers mijn besturing kunnen beinvloeden is gewoon amateurisme, dan zit je game slecht in elkaar.

Maar het allerergste is dat je gewoon niemand kan reporten of zoiets kan aanvechten. Ik moet nog opnieuw 1000 fucking punten halen om WL te spelen, want support contacten is onmogelijk en zelfs als dat zou kunnen, nooit niet dat ik ooit iets terug zou krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:06:
[...]

Jij speelde toch ook met Son? Vind je Cahill beter dan Son?
Ook inderdaad. Deelde laatst z'n team.

Speelt met Cahill en Son tegelijk voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Terranova schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:39:
Wat een schande is deze game toch. Laatste potje voor WL qualificatie, tegen een hacker waardoor ik niet kon sprinten, tegenstander schiet em erin en laat mijn game crashen.

Dat er hackers zijn prima, dat ga je altijd hebben. Maar dat hackers mijn besturing kunnen beinvloeden is gewoon amateurisme, dan zit je game slecht in elkaar.

Maar het allerergste is dat je gewoon niemand kan reporten of zoiets kan aanvechten. Ik moet nog opnieuw 1000 fucking punten halen om WL te spelen, want support contacten is onmogelijk en zelfs als dat zou kunnen, nooit niet dat ik ooit iets terug zou krijgen.
Hmm, ik heb nog 3 wedstrijden tegoed voor kwalificatie en de eerste twee gewonnen. Hoop dat t goed komt. Twijfel dan nog wel of ik vnv ook ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Meer mensen enorm veel problemen om überhaupt in ultimate team te komen op ps5? De game blijft maar hangen op het begin scherm waar je de track stars en IF kaarten ziet.....
Pagina: 1 ... 20 ... 68 Laatste