Steam: Sneggel Origin: Waus82
Nouja ik lul hier niet hoor….Bossie schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:48:
[...]
Beetje dramatisch niet, mijn 5x75 squad battles reward had zojuist twee tradable centurions.
Ik heb juist het gevoel dat de drop rates veel hoger zijn.
Opstelling hier laatst gepost, ik voltooi SBCs waar ik genoeg voor heb en de rest is gekocht van wedstrijden spelen en coins van rewards. Echt 0 interessant nog gepacked in 25, en speel praktisch elke dag wel…
Dus toch echt een beetje bad luck hier…
10 wins wouwLashrom schreef op zondag 10 november 2024 @ 02:24:
Met moeite uiteindelijk 10 winst behaald in WL en wie krijg je als hero? Een 40K speler Milito. Na zoveel weken, elke hero sbc te hebben gedaan, week in week uit hero packs krijgen uit WL rewards is mijn beste hero die ik heb gepackt; Morientes.
Het loont gewoon echt totaal niet. Begin weer te geloven dat mijn account gewoon black listed is. Ook is mijn beste speler die ik heb gepacked met de hoogste waarde Morientes van 300K. Al mijn vrienden; Okocha, Ze Roberto, Hamsik, Sneijder, Hansen, Mbappe, icons hier en daar ...
Zeg me EA, wat moet ik doen om een goede speler te packen verdorie?
Wat is je opstelling en tactics etc
Mss kom ik dan een keer hoger dan 8 haha
Ik heb het andersom, als ik nu in mijn sbc duplicate lijstje kijk zie ik onder andere Griezman, Saliba en Kounde.Sleehond schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:36:
[...]
Nouja ik lul hier niet hoor….
Opstelling hier laatst gepost, ik voltooi SBCs waar ik genoeg voor heb en de rest is gekocht van wedstrijden spelen en coins van rewards. Echt 0 interessant nog gepacked in 25, en speel praktisch elke dag wel…
Maar als je kijkt hoe de prijzen gaan momenteel dan lijkt alles binnen handbereik muv de echte meta kaartjes waarvan er elke week toch weer een nieuwe lichting komt.
Wel een klein foutje gemaakt met het kopen van Bellingham voor 200k om te proberen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hier ook hoor, ik heb zat pakketjes geopend inmiddels. Maar de hoogste is nog altijd Saliba. Verder ook echt helemaal niks bijzonders.Sleehond schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:36:
[...]
Nouja ik lul hier niet hoor….
Twijfel hem te doen…
Opsich mooie kaart denk ik met shadow erop. En met Nunez Centurion heb je dan wel iemand die lekker een bal er kan inpompen met voorzetheld +
[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 10-11-2024 13:54 ]
Ben zo blij dat ik Salah optijd verkocht heb. Is nu alweer beetje opgekrabbeld. Maar had er nu nog ruim 60k op verloren.Bossie schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:58:
[...]
Ik heb het andersom, als ik nu in mijn sbc duplicate lijstje kijk zie ik onder andere Griezman, Saliba en Kounde.
Maar als je kijkt hoe de prijzen gaan momenteel dan lijkt alles binnen handbereik muv de echte meta kaartjes waarvan er elke week toch weer een nieuwe lichting komt.
Wel een klein foutje gemaakt met het kopen van Bellingham voor 200k om te proberen
Had beter kunnen inkopen gister, stond al een melding op insta van een ea fc streamer, dat de prijzen vrijdag en zaterdag belachelijk laag stonden.
Ik probeer het positief te bekijken, dadelijk gewoon lekker 433 spelen met Putellas en Bonmatie op het middenveldTraeces schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:16:
[...]
Ben zo blij dat ik Salah optijd verkocht heb. Is nu alweer beetje opgekrabbeld. Maar had er nu nog ruim 60k op verloren.
Had beter kunnen inkopen gister, stond al een melding op insta van een ea fc streamer, dat de prijzen vrijdag en zaterdag belachelijk laag stonden.
Met deze lage prijzen, loont spelen gewoon veel meer. Je kan ook gewoon een competitief team maken denk ik tegenwoordig wat voor de helft bestaat uit season/objective rewards icm evo’s.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klopt zeker, verdien echt prima coins uit rivals en wl. Nu haast 350k staan alleen uit rewards.Bossie schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:21:
[...]
Ik probeer het positief te bekijken, dadelijk gewoon lekker 433 spelen met Putellas en Bonmatie op het middenveld![]()
Met deze lage prijzen, loont spelen gewoon veel meer. Je kan ook gewoon een competitief team maken denk ik tegenwoordig wat voor de helft bestaat uit season/objective rewards icm evo’s.
Dan pak je soms nog een lekkere onverhandelbare speler mee uit een pakje. En je kan een prima team bouwen.
Jep. Maar L1 dribbel blijkbaar. Geen idee hoe.triple20 schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:28:
Wat is die Mbappe Ballon d'or kaart traag
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Pc versus ps gameplay waarschijnlijk.Sn3gG3l schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:43:
Snap echt niet hoe jullie die Mbappe traag kunnen vinden...
Ja dat zou wel kunnen misschien. Hoor vaak mensen over langzame spelers maar merk ik op PC weinig van.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Trouwens. zodadelijk komt de Max 88 icon uit als SBC, toch? Gaan jullie die doen??
[ Voor 22% gewijzigd door SillBro op 10-11-2024 18:53 ]
Jeen. Wil niet maar ga 'm ws wel weer doen als ik genoeg fodder hebSillBro schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:48:
Trouwens. zodadelijk komt de Max 88 icon uit als SBC, toch? Gaan jullie die doen??
Ik niet. Een max 88 rated vind ik zo'n sbc niet waardSillBro schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:48:
Ik vond het echt een leuk weekend! Pack geen reet, maar het was gewoon leuk spelen! 11-4 in champions, hopen dat er weer eens een goed totw komt..
En raak wel te oud voor dit tempo 3-12 vreselijk haha
Team is wel leuk zo, 1e jaar deze formatie speelt ook fijn.
Maar wat een markt, in 1 maand tijd Rodrygo van 110.000 naar 10.000
/f/image/2lrfp8yoLVG1LcTQq8r3QvUq.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Mars18 op 10-11-2024 19:21 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Netjes hoor, 11 wins. Ik had mijn beste weekend tot nu toe, 10 wins. Tot nu elke keer 9 wins gehaald.SillBro schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:48:
Ik vond het echt een leuk weekend! Pack geen reet, maar het was gewoon leuk spelen! 11-4 in champions, hopen dat er weer eens een goed totw komt..
Ik ga hem zeker doen, alleen heb ik bijna geen 85 en 86 rated fodder. Ik heb nog wel veel 88 t/m 90 rated. Gebruiken jullie dan bijvoorbeeld een 88 kaart voor een 85 rated team? Het voelt altijd erg zonde aan om die hoge kaarten zo in te zetten
Jij ook netjes. Tussen 10 en 11 zit niet heel veel verschil. Gaat mij om die Hero.. maarja had Milito.. speelde leuk en continue tegen Mbappe kon ik mooi defence trainen haha.DjoCalvic schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:53:
[...]
Netjes hoor, 11 wins. Ik had mijn beste weekend tot nu toe, 10 wins. Tot nu elke keer 9 wins gehaald.
Ik ga hem zeker doen, alleen heb ik bijna geen 85 en 86 rated fodder. Ik heb nog wel veel 88 t/m 90 rated. Gebruiken jullie dan bijvoorbeeld een 88 kaart voor een 85 rated team? Het voelt altijd erg zonde aan om die hoge kaarten zo in te zetten
Misschien heb je hier wat aan? https://www.futbin.com/sbc-rating-combinations
Daar zie je de rating combinations. Eff aanklikken wat je gemiddelde moet zijn en dan zie je hoeveel een bepaald team kost. Dus ook wat het betekent als je een 85 rated team bouwt met een paar 88 rated spelers
[ Voor 13% gewijzigd door SillBro op 10-11-2024 20:38 ]
Ik speel op de PS5 en hij gaat bij mij ook als een raket.Sn3gG3l schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:16:
[...]
Ja dat zou wel kunnen misschien. Hoor vaak mensen over langzame spelers maar merk ik op PC weinig van.
I like how you keep the mouse running...
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Gebruik je dan l1 speedboost of gewoon r2El Profesor schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:55:
[...]
Ik speel op de PS5 en hij gaat bij mij ook als een raket.
Gebruik je dan l1 speedboost of gewoon r2El Profesor schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:55:
[...]
Ik speel op de PS5 en hij gaat bij mij ook als een raket.
Hij kan ze op hoge snelheid langs mijn spelers halen en als ik hetzelfde probeer met dezelfde spelre…. Wat denk je? Niet vooruit te branden.
Ben hier GVD zo klaar mee!
Mijn R2 knop is kapot, mijn glasvezel is kut, mijn tv staat niet goed ingesteld… HOE los je dat sprinten op!?
OKÉ BIJZONDER!
nieuwe wedstrijd gestart, opeens VLIEGEN mijn spelers en kom heel snel op 3-0 voor en tegenstander gaat er vandoor.
Wat een complete willekeur dit spel, godsamme zeg.
[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 10-11-2024 21:27 ]
Zou ook wel het verlossende antwoord willenSleehond schreef op zondag 10 november 2024 @ 21:21:
Net een potje online, tegenstander veel dezelfde spelers als ik.
Hij kan ze op hoge snelheid langs mijn spelers halen en als ik hetzelfde probeer met dezelfde spelre…. Wat denk je? Niet vooruit te branden.
Ben hier GVD zo klaar mee!
Mijn R2 knop is kapot, mijn glasvezel is kut, mijn tv staat niet goed ingesteld… HOE los je dat sprinten op!?
Tevens al een vervanger binnen voor mijn leen Mbappé. Onderstaande evo gedaan, maar wat een lekkere kaart is dit zeg:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dqSVZfB24OXgUqu0kbeQlU7S.jpg?f=user_large)
Sprinten werkt niet
Pass ik naar links gaat de bal niet naar links
Pass ik naar rechts gaat de bal niet naar rechts
Keepers laten alles los
Rondje verdedigend lukt niet, tegenstander blijft de bal houden en kan zo doorlopen…
Steekbal geven gaat 10 van de 10 mis
Het is echt maar dan ook echt verschrikkelijk.
Edit: 2,5 uur gespeeld, achter elkaar nieuwe wedstrijden gestart (friendly uit doelstelling voor 500xp) dacht ff snel te halen.
Fucking 2,5 uur wedstrijden spelen en 1 winst.
FC 24 zat me in november / december ook enorm in de weg. Tijd is weer aangebroken. Tyfus EA
[ Voor 34% gewijzigd door Sleehond op 10-11-2024 22:37 ]
😂Oekol schreef op zondag 10 november 2024 @ 22:39:
Ik heb serieus m'n kits verandert van uit en thuis tenue. Spel loop er na ineens vloeiender. Illuminati
Ja bizar. Uiteindelijk 6 wins WL en die objective balkon d'or 3 potjes gespeeld en alles gewonnen. 't zal wel.
Teveel gedoe. Ooit hoop je ieder jaar weer dat je packluck toch beter wordt. Niet dat ik er volledig in geloof, maar altijd heel bizar dat het ieder jaar weer telkens dezelfde vrienden zijn die zoveel 'geluk' hebben, waarbij zij zelfs wekelijks minder goede beloningen krijgen. Al goed, zal de komende tijd niks meer verwachten. Zojuist ook weer Hagi uit de icon sbc. Ook weer een speler waar ik geen upgrade mee zal maken in mijn team.Oekol schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:28:
[...]
Maar als je daar in geloofd waarom heb je dan nog nooit een nieuw account aangemaakt? Had je dit jaar op 't begin toch kunnen doen?
Ik begin altijd met 442 (code: i47GR2KJs?W). Als ik achter sta probeer ik aanvallender te spelen met 4-2-4 (code: oMAmXt8wyG4) om ook meer druk op te voeren in de aanvallende linie. Het zijn beide opstellingen en tactieken met achterin wat meer risico maar daar ben ik op ingespeeld.Markvd1984 schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:45:
[...]
10 wins wouw
Wat is je opstelling en tactics etc
Mss kom ik dan een keer hoger dan 8 haha
Het is denk ik even wennen, maar je zult al snel zien dat je wat meer kansen kan creëeren. Beide vleugelspelers gaan meer naar binnen voor een driehoekige tiki taka speelstijl met je middenvelders en spitsen. Gebruik dan ook vaak de 1-2 pass (L1) met als afsluiting een diepe of lobpass naar de spitsen toe. Vooral je middenvelders wegsturen voor een 1-2 zorgt ervoor dat een centrale verdediger van je tegenstander uit zijn positie staat.
Als je merkt dat het achterin toch een gatenkaas is, kan je wellicht proberen om je backs op verdedigend te zetten i.p.v. gebalanceerd. Verder is het een kwestie van oefening baart kunst. Moet daarnaast toch wel eerlijk bekennen dat ik enorm veel misbruik maak van de powershot van Inaki evo. Denk dat 70% van mijn doelpunten dan ook van hem komen. Wat een poeiers! Hopelijk kan je hier wat mee. Succes ;-)
R2. Timing is wel belangrijk. Aannemen of wegdraaien dan R2.triple20 schreef op zondag 10 november 2024 @ 21:11:
[...]
Gebruik je dan l1 speedboost of gewoon r2
En in je instellingen? Analoge sprint aan of uit? Misschien heb ik hem daar kats verkeerd staan…El Profesor schreef op maandag 11 november 2024 @ 07:29:
[...]
R2. Timing is wel belangrijk. Aannemen of wegdraaien dan R2.
Analoge sprint ALTIJD uitzetten. Maakt je spelers trager. Moet wel bekennen dat als ik jou reacties hier zo'n beetje lees, dat ik me afvraag of je niet misschien moet gaan accepteren dat jouw niveau qua fifa gewoon niet zo hoog is...Sleehond schreef op maandag 11 november 2024 @ 08:15:
[...]
En in je instellingen? Analoge sprint aan of uit? Misschien heb ik hem daar kats verkeerd staan…
Deze snap ik inderdaad ook niet. Je moet per se voor staan. Bij gelijkspel of achterstand krijg je alsnog geen win als de tegenstander leaved. Dat mogen ze inderdaad nog wel aanpassen.SillBro schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:41:
Ik moet wel zeggen dat ik niet snap hoe het kan dat mensen kunnen leaven en je dan niet de win krijgt. Echt ongelooflijk wie verzint het!
Aannemen doe je met L2 of een aparte knop ook nog of alleen linkerstick?El Profesor schreef op maandag 11 november 2024 @ 07:29:
[...]
R2. Timing is wel belangrijk. Aannemen of wegdraaien dan R2.
Pfoe. Even dubbelchecken vanavond.Arwintju schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:28:
[...]
Analoge sprint ALTIJD uitzetten. Maakt je spelers trager.
Precies, ik ga ook maar eens checken of dit misschien een boosdoener is (hopelijk is dat wel zo, want dan zou je zeggen dat ik daar verbetering kan ervaren...haha)
Waar kan je deze instelling vinden? Eerst bij ultimate team of direct op de ‘home pagina’ en waar ?Sleehond schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:56:
[...]
Precies, ik ga ook maar eens checken of dit misschien een boosdoener is (hopelijk is dat wel zo, want dan zou je zeggen dat ik daar verbetering kan ervaren...haha)
Bij settings en dan game settings onder het Gameplay tabje. Die analoge sprint staat standaard uit.Denn90 schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:56:
[...]
Waar kan je deze instelling vinden? Eerst bij ultimate team of direct op de ‘home pagina’ en waar ?
Ik scherm niet als ik aanneem. Werk veel met L3.Oekol schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:47:
[...]
Aannemen doe je met L2 of een aparte knop ook nog of alleen linkerstick?
Hoe bevalt Crespo? Moet mijn volgende spits worden, alleen 20k coins staan. Dus ben voorlopig nog wel even zoet.Partypooper schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:02:
Bijna 600k aan coins nu. Die laat ik even staan en dan ga ik voorlopig spelen met een untradable team.![]()
[Afbeelding]
Bevalt dikke prima! Hij schiet ze er bij mij in alle hoeken en standen in het doel, dribbling is prima maar verwacht geen Neymar achtige dribbling.El Profesor schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:41:
[...]
Hoe bevalt Crespo? Moet mijn volgende spits worden, alleen 20k coins staan. Dus ben voorlopig nog wel even zoet.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Heerlijk team!Partypooper schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:02:
Bijna 600k aan coins nu. Die laat ik even staan en dan ga ik voorlopig spelen met een untradable team.![]()
[Afbeelding]
L3? Wat doet dat dan? Dus indrukken? Dan bestuur je 'n andere speler toch?El Profesor schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:31:
[...]
Ik scherm niet als ik aanneem. Werk veel met L3.
Ik gebruik L3 alleen om te dribbelen.Oekol schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:08:
[...]
L3? Wat doet dat dan? Dus indrukken? Dan bestuur je 'n andere speler toch?
Maar als je een bal speelt beweeg je niet met je stick? Ik dacht dat L3 de knop is als je je joystick indrukt. Jij zegt dus dat je gewoon je linker joystick beweegt?El Profesor schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:09:
[...]
Ik gebruik L3 alleen om te dribbelen.
Yes! Moet alle tien potjes nog.Sn3gG3l schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:07:
Iemand zin in Rush? Moet nog een paar wins maar is niet te doen met al die afkers ingame
M'n naam is volgens mij leoon16
Ik ook wel. Martinoooo36 is de naam dacht ik, ben al onlineSn3gG3l schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:07:
Iemand zin in Rush? Moet nog een paar wins maar is niet te doen met al die afkers ingame
[ Voor 9% gewijzigd door theman36 op 11-11-2024 20:27 ]
Sorry ik bedoel niet de L3 functie maar de linker analoog. Ik doelde er op dat Mbappe bij mij als een raket gaat door weg te draaien of the dribbelen met L3 en te accelereren met R2.Oekol schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:44:
[...]
Maar als je een bal speelt beweeg je niet met je stick? Ik dacht dat L3 de knop is als je je joystick indrukt. Jij zegt dus dat je gewoon je linker joystick beweegt?
Vanavond weer wat mij betreft. Was leuk, goed en gezelligSn3gG3l schreef op maandag 11 november 2024 @ 22:21:
Net weer paar leuke rush potjes gehad met medetweakers. Zo veel meer fun dan solo met rubbberbanding afkers!
Something under the bed is drooling
Sure!Mauz1978 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:21:
[...]
Vanavond weer wat mij betreft. Was leuk, goed en gezellig
Ik ben pas rond 9uur aanwezig verwacht ikMauz1978 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:21:
[...]
Vanavond weer wat mij betreft. Was leuk, goed en gezellig
Het is gewoon enorm onwennig spelen, aangezien ik en denk zoals vele andere al jaren de R2 knop ingedrukt houden.Het is dan denk ik ook nieuwe manier van spelen en leren hoe je met bepaalde spelers wel de snelheid eruit krijgt.
Ga ik WL kwalificatie spelen, weer kansloos niet gehaald voor de zoveelste keer.
Ik blijf het apart vinden.
Alles gewonnen! En geplaatat voor weekend league.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Vind deze ea fc ook geen hol aan tot nu toe. Ook al win ik, heb nooit een idee dat normaal gaat.Moody2204 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 21:27:
De hele week draait het als een tierelier met veel wins.
Ga ik WL kwalificatie spelen, weer kansloos niet gehaald voor de zoveelste keer.
Ik blijf het apart vinden.
Lekker combineren, dribbelen tot de keeper is deze editie lastig voor mij en afstandsschoten wanneer je deze rustig timed gaan er makkelijk in..
Dank aan de Tweakers van vanavond voor paar potjes Rush! We gingen 1 keer finaal af met 3-12 door 1 dame die werkelijk alles kon. Verder hadden we het leuk hoor, haha
Was wel gezellig 😀😀Sleehond schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:43:
@Lashrom tja ik scoor met Nunez Centurions ook voornamelijk poeiers van 20/25 meter…
Lekker combineren, dribbelen tot de keeper is deze editie lastig voor mij en afstandsschoten wanneer je deze rustig times gaan er makkelijk in..
Dank aan de Tweakers van vanavond voor paar potjes Rush! We gingen 1 keer finaal af met 3-12 door 1 dame die werkelijk alles kon. Verder hadden we het leuk hoor, haha
Ik had gisteren eerst een paar potjes Rivals, die gingen prima.Traeces schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:10:
[...]
Vind deze ea fc ook geen hol aan tot nu toe. Ook al win ik, heb nooit een idee dat normaal gaat.
Maar toen die kwalificatie: schokkerig, stroperig, echt heel raar. Alsof je ineens een brakke versie van het spel speelt.
Speel ik daarna weer Rivals: dan is het weer prima (los van winst of verlies)
Beetje wat Griezman en Son ook doen toch, maar dit is wel heel constant uitgevoerdLashrom schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:29:
Is dit nog wel leuk?![]()
[YouTube: EA SPORTS FC 25_PS ABUSE]
Dat komt omdat de game code met het jaar slechter wordt. Ze bouwen code op code. We zijn ondertussen zo ver dat je per wedstrijd moet anticiperen op de delay.Moody2204 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:43:
[...]
Ik had gisteren eerst een paar potjes Rivals, die gingen prima.
Maar toen die kwalificatie: schokkerig, stroperig, echt heel raar. Alsof je ineens een brakke versie van het spel speelt.
Klinkt heel aannemelijk inderdaad.El Profesor schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:39:
[...]
Dat komt omdat de game code met het jaar slechter wordt. Ze bouwen code op code. We zijn ondertussen zo ver dat je per wedstrijd moet anticiperen op de delay.
Verder heb ik ook wel vaak mijn twijfels over de matchmaking. Maar omdat ik niet precies weet hoe dat werkt met de WL kwalificatie weet ik niet of dat ook echt zo is. Valt me wel op dat die serie van 5 vrijwel altijd identiek verloopt. De eerste verlies ik standaard bijvoorbeeld.
Waar baseer je die informatie op als ik mag vragen?El Profesor schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:39:
[...]
Dat komt omdat de game code met het jaar slechter wordt. Ze bouwen code op code. We zijn ondertussen zo ver dat je per wedstrijd moet anticiperen op de delay.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Had gister in Rivals dat mijn tegenstanders zijn spelers aan de speed zaten en mijne kneiter stoned.Moody2204 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:43:
[...]
Ik had gisteren eerst een paar potjes Rivals, die gingen prima.
Niet vooruit te branden en enorme input lag. Terwijl het leek of me tegenstanders gewoon normaal kon spelen.
Heel vaag weer.
Volgens mij baseren velen zich hier op onderbuikgevoelens die vervolgens als waarheden verkondigd wordenPartypooper schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:53:
[...]
Waar baseer je die informatie op als ik mag vragen?
Volgens mij was er een bepaalde youtuber die dit onlangs als oorzaak betoogde.Sn3gG3l schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:32:
[...]
Volgens mij baseren velen zich hier op onderbuikgevoelens die vervolgens als waarheden verkondigd worden
Het zou mij niet verbazen, aangezien elke release tegenwoordig voelt als een content patch/update met een paar bugfixes
NickRTFM heeft gisteren ook nog weer een vergelijkbare video op YouTube gezet over EAFC25 (is EAFC 25 the final straw?)Bossie schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:51:
[...]
Volgens mij was er een bepaalde youtuber die dit onlangs als oorzaak betoogde.
Het zou mij niet verbazen, aangezien elke release tegenwoordig voelt als een content patch/update met een paar bugfixes
Niet willen zien dat de game steeds slechter wordt, is je kop in het zand steken.
Nog een voorbeeld:
:strip_exif()/f/image/XDE3HVw9forsLWfyJ6OgBJFH.png?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Moody2204 op 13-11-2024 17:15 ]
Volgens mij post ik dit al jaren, de content word ieder jaar beter terwijl de gameplay juist slechter word.Moody2204 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:54:
[...]
NickRTFM heeft gisteren ook nog weer een vergelijkbare video op YouTube gezet over EAFC25 (is EAFC 25 the final straw?)
Niet willen zien dat de game steeds slechter wordt, is je kop in het zand steken.
Nog een voorbeeld:
[Afbeelding]
Was ook niet tegen jou persoonlijkBossie schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:26:
[...]
Volgens mij post ik dit al jaren, de content word ieder jaar beter terwijl de gameplay juist slechter word.
Meer in zijn algemeenheid: we betalen een flink bedrag voor een game die ieder jaar slechter wordt. Iets om over na te denken.
Tsja dat geld voor meer games. Ik haal uiteindelijk dat geld in uren er wel uit.Moody2204 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:11:
[...]
Was ook niet tegen jou persoonlijk![]()
Meer in zijn algemeenheid: we betalen een flink bedrag voor een game die ieder jaar slechter wordt. Iets om over na te denken.
Daar gaat het mij nog niet zozeer om: de prijs-kwaliteitsverhouding raakt steeds meer uit balans.Sn3gG3l schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:38:
[...]
Tsja dat geld voor meer games. Ik haal uiteindelijk dat geld in uren er wel uit.
Inception, deze video is zeer informatief.Partypooper schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:53:
[...]
Waar baseer je die informatie op als ik mag vragen?
Omdat je tegen AI speelt ipv een echt persoon die zelf van te voren wellicht niet eens weet welke kant die op gaat lopen?theman36 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:28:
Hier voor het eerst bezig met squad battle voor een paar doelstellingen. Normaal speel ik dat echt nooit want het is voor mij geestdodend maar wat speelt dit anders dan rivals/wl. Spelers maken nu vanuit hunzelf veeeeeeel meer loopacties zonder l1. Zowel de aanvallers als het middenveld. Hoe is dit mogelijk?
Blijf het alsnog raar vinden. Die spelers van mijnkunnen dat dan toch ook online doenOekol schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:01:
[...]
Omdat je tegen AI speelt ipv een echt persoon die zelf van te voren wellicht niet eens weet welke kant die op gaat lopen?

2e verloren
3e rode kaart hij leaved
4e verloren
5e kreeg pen in 83 min bij 2 2 hij drukt ps5 uit
6e verloren
Begint nu wel erg op te vallen dat in wed me spelers goed spelen, en in Promotie wed ze er geen reet meer van kunnen
Laat ze dan voor de wed aangeven dat ik maar 20% kams heb op winst. Dan is het eerlijk en kan ik meteen bij het begin een rq dan
En die rode kaarten en penal leave blijf het bizar vinden dat het al jaren kan
Wellicht dat de ps5 community zo gestoord is. Heb dit allemaal nog niet gehad dit jaar hoor. Alle rode kaarten die tegenstanders kregen bleven ze want ze wonnen alsnog ook als ze achter stonden.Markvd1984 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 23:55:
Promotie wed 1 verloren
2e verloren
3e rode kaart hij leaved
4e verloren
5e kreeg pen in 83 min bij 2 2 hij drukt ps5 uit
6e verloren
Begint nu wel erg op te vallen dat in wed me spelers goed spelen, en in Promotie wed ze er geen reet meer van kunnen
Laat ze dan voor de wed aangeven dat ik maar 20% kams heb op winst. Dan is het eerlijk en kan ik meteen bij het begin een rq dan
En die rode kaarten en penal leave blijf het bizar vinden dat het al jaren kan
En tja verliezen. De promotie westrijd is volgens mij tegen iemand uit die hogere divisie. Wellicht te moeilijk voor jou nog.
[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 14-11-2024 06:35 ]
Same here wegens onderhoud staat er bij mijSleehond schreef op donderdag 14 november 2024 @ 09:05:
Kan m’n Rivals rewards niet claimen, jullie ook? Spelerskeuze item, server niet beschikbaar
hier ook niet.Sleehond schreef op donderdag 14 november 2024 @ 09:05:
Kan m’n Rivals rewards niet claimen, jullie ook? Spelerskeuze item, server niet beschikbaar
Echt wat een debiel bedrijf is het ook.
Nope zoveelste bug dit jaar. Kan al een paar dagen geen picks openen op de app.Sleehond schreef op donderdag 14 november 2024 @ 09:05:
Ik heb dit ook meermaals gehad, vooral met duplicate loan-players ....Traeces schreef op donderdag 14 november 2024 @ 09:27:
[...]
Nope zoveelste bug dit jaar. Kan al een paar dagen geen picks openen op de app.
Zie dat er inmiddels weer een lading "fifa is bad" rant videos online staat, je word er bijna depressief van als je ze gaat kijken.
Zelfde hier. Via console lukte het wel.Sleehond schreef op donderdag 14 november 2024 @ 09:05:
En volgend jaar staat we allemaal weer in de rij om de nieuwe versie te kopen...Bossie schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:49:
[...]
Ik heb dit ook meermaals gehad, vooral met duplicate loan-players ....
Zie dat er inmiddels weer een lading "fifa is bad" rant videos online staat, je word er bijna depressief van als je ze gaat kijken.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als dit ook geldt voor de store schiet EA zichzelf in behoorlijk in de voet. Streamkijkers lijkt ook richting aan all time low te gaan. Het lijkt er voorzichtig op dat spelers langzaam aan het afhaken zijn.Traeces schreef op donderdag 14 november 2024 @ 09:27:
[...]
Nope zoveelste bug dit jaar. Kan al een paar dagen geen picks openen op de app.
Behalve de gameplay, is het aantal bugs ook veel hoger in voorgaande jaren.El Profesor schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:02:
[...]
Als dit ook geldt voor de store schiet EA zichzelf in behoorlijk in de voet. Streamkijkers lijkt ook richting aan all time low te gaan. Het lijkt er voorzichtig op dat spelers langzaam aan het afhaken zijn.
Hoevaak ik al de game heb moeten sluiten door een error in de menus is bizar.
Ik sluit het spel ook aan de lopende band. En het zijn ook nog eens vrij random freezes. Het geeft wel aan dat er echt een serieus probleem is met de code. Ik heb ergens eens gelezen dat de bouwers van Frostbite al lang niet meer bij EA zouden werken wat resulteert in veel bugs etc. Dat onderstreept wel wat Inception zegt is dat ze op de code aan het bouwen zijn, en het jaarlijks slechter wordt en met meer bugs.Bossie schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:06:
[...]
Behalve de gameplay, is het aantal bugs ook veel hoger in voorgaande jaren.
Hoevaak ik al de game heb moeten sluiten door een error in de menus is bizar.
Wil je mee in de XP voor de seizoenspas, dan moet je ook Manager-/Spelers-carriere spelen als je een beetje stappen wil maken. In Rush heb je vaker wel dan niet mensen die al bij de aftrap rubberbanden. Het is gewoon echt niet leuk meer.
Ik mis ook het grotere aantal potten Squad Battles - speelde dat graag zodat ik kon pauzeren als ik even iets voor/met de kinderen moest doen. Met 12 potten ben je er zo doorheen en bovendien kom ik vanwege de grotere playerbase niet eens verder meer dan Gold 1/Elite 3. Voor de rewards hoef ik het dus ook niet meer te doen.
De vele bugs en freezes heb ik dan nog niet eens meegenomen......
[ Voor 4% gewijzigd door allstarted1 op 14-11-2024 13:57 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Slechts 1 op de 10 potjes is makkelijk, maar dit spel heeft je zo angstig gemaakt dat je bij een 2-0 voorsprong je aandacht niet mag verslappen…
Er is geen skillgap meer.