[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:24
@Mauz1978 heb je ook gelijk in hoor. Blijkbaar voelen we ons allemaal wel gehoord hier dat je even mag zeiken…. En weer door 💪🏻

Op naar prachtige Rivals rewards 😂😜

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:15:
[...]

Sorry maar als je 7 tegen doelpunten tegen krijgt , wil je mij toch niet zeggen dat alleen aan de game ligt……..

Wat me ook opvalt is dat iedereen maar blijft sleutelen aan zijn tactiek. Ga nou eens spelen op een manier, die JOUW type spel goed ligt. En niet random kopiëren van internet. Ga de automatische nou eerst eens zien van een tactiek.

Dat is het zelfde als met spelers gebruiken. Niet iedere speler pas bij jouw spel. Of in een tactiek.
Alle youtubers schreeuwen om met een erg hoge lijn te spelen, maar dat is echt niet voor de gemiddelde speler. Dan krijg je potjes zoals de Real - Barca twee weken terug (i.e. je denkt dat Real wint, maar uiteindelijk ga je er kansloos af).

@Mauz1978 Dat dus, ik werd gisteravond ook overmoedig toen ik nog maar 1 punt nodig had voor mijn rivals rewards wat daardoor weer 3 potjes heeft gekost :+

De evo's in Rush zijn wel een beetje frustrerend aangezien je daar vrijwel kansloos bent als je AFK-ers hebt. In vrijwel de meestje potjes is het 3x3 ipv 4x4 :X

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 07-11-2024 09:34 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:30
Rewards div 4 ,met alle wins
84 pp
Mega pakket
Totw pakket
15x75
25x7
Hoogste 84 speler jammer weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 7 november 2024 @ 09:31:
[...]

Alle youtubers schreeuwen om met een erg hoge lijn te spelen, maar dat is echt niet voor de gemiddelde speler. Dan krijg je potjes zoals de Real - Barca twee weken terug (i.e. je denkt dat Real wint, maar uiteindelijk ga je er kansloos af).

@Mauz1978 Dat dus, ik werd gisteravond ook overmoedig toen ik nog maar 1 punt nodig had voor mijn rivals rewards wat daardoor weer 3 potjes heeft gekost :+

De evo's in Rush zijn wel een beetje frustrerend aangezien je daar vrijwel kansloos bent als je AFK-ers hebt. In vrijwel de meestje potjes is het 3x3 ipv 4x4 :X
Dit dus. Ik speel standard met 2 brekers op het middenveld ( Rijkaard en Sissoko ). Scheelt je zoveel gezeik dat Rijkaard achterblijft en het midden voor je cv’s afdekt.

Start meestal 4231 en ingame kijk ik qua tegenstander of het handig is om met een 10 te spelen of 2 spitsen.

Wanneer ik in de aanval ben in mijn 4231, wordt het een verkapte 343 omdat ik 1 back laat mee gaan.

Heb er ook een tijdje over gedaan om deze manier van spelen onder de knie te krijgen. Maar het wekt ook prima dus tegen die full pressure teams en park de bus.

Overigens zo’n 100k gehaald uit Rivals rewards. Helemaal prima !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 08:22:
Oh ik heb dezelfde frustraties. Gisteren moest ik 6 potjes doen om nog maar 1 punt te halen. Maar ben wel een beetje klaar met 10X ‘nu stop ik definitief’ comments en dan gewoon doorgaan ;)…

DIt spel haalt het slechtste in mij naar boven (zeker als ik alleen thuis ben), maar toch blijf je spelen.
Wat mij vooral helpt is op youtube ‘ FC 25 Rage’ filmpjes zoeken. Dan denk ik’ oh ja, het is maar een spelletje, wat debiel doe je eigenlijk’… <- pro tip mensen :P
Ben het wel met je eens hoor, maar ook met @Sleehond. Je mag best je frustraties uiten over een spel waar je 100 euro voor betaalt, maar wat gewoon brak is.

Maar inderdaad EA heeft het toch op 1 of andere manier voor elkaar gekregen dat we toch doorgaan tegen beter weten in.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27
Koop het spel dan niet.
Dat het spel brak is, dat is al jaren bekend en gaat echt niet veranderen.

Om nu steeds iedere verliespot de schuld te geven aan het spel, vind ik echt onzin.
Dan moeten tegenstanders er ook last van hebben.

Ja, het spel is geen 100% realistisch voetbalspel, maar zet gewoon die knop om en speel het met alle gebreken, of speel het dan niet.

Uiteraard is het delen van frustratie hier prima, dat doe ik zelf ook soms. Echter heb ik het gevoel dat de meeste na 3 a 4 verliespotten gelijk hier op het forum komen om het spel af te zeiken. Dit terwijl genoeg bekende spelers weekend in en weekend uit rank 1 behalen.

Win some, lose some. Onderaan speel je een game voor plezier en niet voor frustratie.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:09:
[...]

Dit dus. Ik speel standard met 2 brekers op het middenveld ( Rijkaard en Sissoko ). Scheelt je zoveel gezeik dat Rijkaard achterblijft en het midden voor je cv’s afdekt.

Start meestal 4231 en ingame kijk ik qua tegenstander of het handig is om met een 10 te spelen of 2 spitsen.

Wanneer ik in de aanval ben in mijn 4231, wordt het een verkapte 343 omdat ik 1 back laat mee gaan.

Heb er ook een tijdje over gedaan om deze manier van spelen onder de knie te krijgen. Maar het wekt ook prima dus tegen die full pressure teams en park de bus.

Overigens zo’n 100k gehaald uit Rivals rewards. Helemaal prima !
Ik ben ook een 4231/442 speler, echer door bepaalde drops zit ik nu redelijk aan 442 vast.
Mijn 4231 speelstijl is ongeveer gelijk, het liefst met een type busquets/alonso die zich laat inzakken tussen de CB's terwijl beide backs breed naar voren gaan.

Speelde gisteren overigens tegen 433 die ouderwets de wingers breed aan de zijlijn had en constant de crosspass gaf als hij onder druk kwam te staan. Soms loont echt voetbal ook ingame :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:10:
Koop het spel dan niet.

Om nu steeds iedere verliespot de schuld te geven aan het spel, vind ik echt onzin.

Ja, het spel is geen 100% realistisch voetbalspel, maar zet gewoon die knop om en speel het met alle gebreken, of speel het dan niet.

Uiteraard is het delen van frustratie hier prima, dat doe ik zelf ook soms. Echter heb ik het gevoel dat de meeste na 3 a 4 verliespotten gelijk hier op het forum komen om het spel af te zeiken. Dit terwijl genoeg bekende spelers weekend in en weekend uit rank 1 behalen.

Win some, lose some. Onderaan speel je een game voor plezier en niet voor frustratie.
Maak in mijn geval er i.p.v. 3 a 4 verliespotten maar 13 of 14 van |:(

Ik zal proberen mijn frustratie voor me te houden. Ik snap dat dat op een gegeven moment vervelend wordt.
Mijn perfectionisme en mijn rechtvaardigheidsgevoel zitten erg in de weg met dit spel.

Ik ga op advies van @Augy die div10 tactieken, die ik in de vorige versie ook altijd wel goed vond, eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:16
Valandil schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:10:
Koop het spel dan niet.

Mee eens. Ik denk dat de spelers zelf toch de grootste factor zijn. Ik herken die lag en " onspeelbaar" dan ook niet echt. Ik verlies ook een hoop maar dat komt meestal toch echt door mezelf al blijf je wel die
"Fifa" goals houden... Vorig seizoen zat ik in div 6 en vond ik het toch al best lastig. Nu zit ik in 7 en is het weer zeer goed te doen. Twijfel of ik nu in 7 blijf of toch maar naar 6 weer probeer te gaan.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:01:
[...]

Ik ben ook een 4231/442 speler, echer door bepaalde drops zit ik nu redelijk aan 442 vast.
Mijn 4231 speelstijl is ongeveer gelijk, het liefst met een type busquets/alonso die zich laat inzakken tussen de CB's terwijl beide backs breed naar voren gaan.

Speelde gisteren overigens tegen 433 die ouderwets de wingers breed aan de zijlijn had en constant de crosspass gaf als hij onder druk kwam te staan. Soms loont echt voetbal ook ingame :+
Vind dit momenteel echt de meest hybride tactieken waar ik meeste tegenstanders prima weerstand kan bieden. Met die Rutter kaart op 10 kan ik ook makkelijk switchen.

Gebruik die cross ook nog vaak zat. Werk inderdaad prima om onder volle druk vandaan te komen.
Moody2204 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:21:
[...]

Maak in mijn geval er i.p.v. 3 a 4 verliespotten maar 13 of 14 van |:(

Ik zal proberen mijn frustratie voor me te houden. Ik snap dat dat op een gegeven moment vervelend wordt.
Mijn perfectionisme en mijn rechtvaardigheidsgevoel zitten erg in de weg met dit spel.

Ik ga op advies van @Augy die div10 tactieken, die ik in de vorige versie ook altijd wel goed vond, eens proberen.
Zou dat echt proberen los te laten. FIFA / EA wordt echt voetbal vaak niet in beloond. Maar als je als een META slet speelt wel.

Die pass stiftballetjes wordt ik bv zelf helemaal gek van.

Wil best een oefen pot spelen tegen, om te checken of er iets beter kan of wat fout gaat ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:13
Na dagen lang snipen is, zoals k al verwachtte, olise IF eindelijk op de markt en onderweg in de evo die ik voor ogen had :)

Word een leuk kaartje na die power shot evo en de bag of tricks!

Vind sws echt tof dat je met evo's erg leuke teams kan maken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 07-11-2024 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:40
Al mensen fc25 met de 5 pro gespeeld? Of het ligt aan mij maar het ziet er echt veel strakker uit. Ik heb een 77 inch g4 overigens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:59

Mauz1978

Console War Veteran

harrybeuker schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:49:
Al mensen fc25 met de 5 pro gespeeld? Of het ligt aan mij maar het ziet er echt veel strakker uit. Ik heb een 77 inch g4 overigens
Ik wacht nog op levering (‘end of day’), maar ben zo benieuwd!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:38
Moody2204 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:21:
[...]
Zeker doen! Ik gebruik ze ook. Ook van zijn community. Hij heeft een discord waar die soms uitnodigingen voor uitstuurt. Zit er in en probeer wel eens wat uit.

Nu speel ik sinds vorige week met zijn 451. Perfect voor mijn spelers. De 4222 was ook top maar ik heb geen 2 cdms.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Moet zeggen dat 4-2-2-2 goed bevalt.

Gewoon hele simpele tactics en geen gekke poespas. Speelt heerlijk en bied een hele goede balans qua aanvallen en verdedigen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:00:
[...]

Wil best een oefen pot spelen tegen, om te checken of er iets beter kan of wat fout gaat ?
Word je niet vrolijk van denk ik, want ik bak er momenteel he-le-maal niks van. Denk dat ik al zeker 30 wedstrijden niet gewonnen heb (vandaar ook mijn frustratie hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:59

Mauz1978

Console War Veteran

harrybeuker schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:49:
Het ziet er echt een stuk strakker uit, zeker die cutscenes tussen de wedstrijden door. En ik weet niet of het met de Pro te maken heeft, maar heb eindelijk voor het eerst in lange tijd een lag vrije voetbalavond…

[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 07-11-2024 21:31 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 19:39
Laat het een waarschuwing zijn voor mensen die kick-off glitch gebruiken :+
Anyway, gekwalificeerd door alles te winnen. Ik kijk ernaar uit om allemaal leenspelers tegen te komen dit weekend.

[ Voor 26% gewijzigd door Lashrom op 07-11-2024 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Hero sbc gedaan tegen beter weten in. Kreeg Riise en heb capdevila al. Nu zag ik dat die op LM kan. Wil 'm daar wel eens proberen. Heb nu daar grealish als leenspeler. Die is wel fijn! Maar die zou ook later op cam kunnen. Tot we die straks echt vrij spelen wel even testen met Riisse.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:25:
Hero sbc gedaan tegen beter weten in. Kreeg Riise en heb capdevila al. Nu zag ik dat die op LM kan. Wil 'm daar wel eens proberen. Heb nu daar grealish als leenspeler. Die is wel fijn! Maar die zou ook later op cam kunnen. Tot we die straks echt vrij spelen wel even testen met Riisse.
Ruilen had Rui Costa ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Kuyt hier. Na zoveelste te hebben gedaan, nog steeds geen waardevolle hero uit kunnen krijgen. Zowel uit WL rewards als sbc. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:34:
[...]

Kuyt hier. Na zoveelste te hebben gedaan, nog steeds geen waardevolle hero uit kunnen krijgen. Zowel uit WL rewards als sbc. 8)7
Had ik vorige keer ook 8)7 kreeg eergisteren Lizarazu , maar heb Mendy al als linksback staan 8)7

Heb nog geen geluk uit de Hero packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kwalificatie weer gehaald 4 om 1

Mascherano uit hero sbc helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:09:
Na dagen lang snipen is, zoals k al verwachtte, olise IF eindelijk op de markt en onderweg in de evo die ik voor ogen had :)

Word een leuk kaartje na die power shot evo en de bag of tricks!

Vind sws echt tof dat je met evo's erg leuke teams kan maken :)
Heb er 3-4 in de basis staan inmiddels, heb ook het gevoel dat er simpelweg veel meer evo’s zijn ivm vorig seizoen?

EA heeft duidelijk een nieuwe mtx stream gevonden, dus we gaan er alleen maar meer van krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gYigVSSPXTfntf2FfQtUaYW4yeM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vGpNLcNk5wohrQSrAR18naNQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5eu6UWteiSsu7B059a2LyEsFmN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vVcmeCMcaCs6VtK8WBVYRrmH.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team nu. Heb nog 100k aan punten en twijfel om Saliba in te ruilen voor Virgil. Misschien iemand nog een andere goede tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Moody2204 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:15:
Nou, sinds de update win ik nog maar 1 op de 10 wedstrijden. Dit gaat de versie worden waarbij ik definitief afhaak.
Begrijp je punt. Ik lees hier nog mee maar speel eigenlijk nog amper. Rivals rewards tov de tijd die je er in moet steken is simpelweg de moeite niet met het nieuwe punten systeem. Ze hebben het niet voor niets aangepast van 45 naar 35. Denk dat veel spelers afgehaakt zijn.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ananas_NL schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 08:11:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit is mijn team nu. Heb nog 100k aan punten en twijfel om Saliba in te ruilen voor Virgil. Misschien iemand nog een andere goede tip?
Saliba lekker laten staan en dan bijvoorbeeld Mendy pakken ipv Alaba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 08:51:
[...]

Begrijp je punt. Ik lees hier nog mee maar speel eigenlijk nog amper. Rivals rewards tov de tijd die je er in moet steken is simpelweg de moeite niet met het nieuwe punten systeem. Ze hebben het niet voor niets aangepast van 45 naar 35. Denk dat veel spelers afgehaakt zijn.
Buiten dat heb ik voor het eerst sinds jaren dat ik echt niet meer kan aanhaken op een redelijk niveau. WL halen lukt al niet eens meer hier. Maar in Rivals speelde ik dan altijd nog wel leuke potjes. Maar sinds de update verlies ik alles. Ja dan is het ook wel logisch dat ik knorrig wordt toch? Voor de update ging het nog wel, toen schurkte ik tegen divisie 3 aan. Dat lijkt nu mijlen ver weg. Niveau lijkt voor mij nu ook wel hoger dan andere jaren. Daarnaast zit het nog niet echt mee. Beste packluck is Saliba tot dusver. Maar goed wie weet komt er nog een omslagpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:43
Bossie schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:57:
[...]

Saliba lekker laten staan en dan bijvoorbeeld Mendy pakken ipv Alaba?
Die heb ik zojuist uit mijn rewards gekregen van Rivals! Dus nog 100K te besteden. Nog een ander idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:13:
[...]

Buiten dat heb ik voor het eerst sinds jaren dat ik echt niet meer kan aanhaken op een redelijk niveau. WL halen lukt al niet eens meer hier. Maar in Rivals speelde ik dan altijd nog wel leuke potjes. Maar sinds de update verlies ik alles. Ja dan is het ook wel logisch dat ik knorrig wordt toch? Voor de update ging het nog wel, toen schurkte ik tegen divisie 3 aan. Dat lijkt nu mijlen ver weg. Niveau lijkt voor mij nu ook wel hoger dan andere jaren. Daarnaast zit het nog niet echt mee. Beste packluck is Saliba tot dusver. Maar goed wie weet komt er nog een omslagpunt.
Misschien moet je het bij jezelf zoeken, het is een nieuwe jaargang dus er zijn weer wat kleine veranderingen etc. Packluck is random en daar zou je dus sowieso niet naar moeten kijken tenzij je voor de rewards speelt.

Dus minder klagen, en simpelweg analyseren waarom je steeds verliest en dan stap voor stap verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16:12
Speel dit jaar echt met vleugelspelers voor het eerst, gaat lekker maar mis 1 skillmove in mijn repertoire waar ik zelf al jaren intrap :)
Wanneer je in volle sprint bent aan de zijkant ineens soort van kap/stilstaan waardoor de tegenstander doorloopt en het bos in stuurt. Hoe voer je deze uit? Vast de enige wie deze niet weet ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Leuk man, elke wedstrijd tegen leen mbappe en bonmati :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Augy schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:55:
Leuk man, elke wedstrijd tegen leen mbappe en bonmati :)
Die heb ik ook gekozen net als iedereen denk ik :P Event is maar tot dinsdag volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:06:
[...]

Die heb ik ook gekozen net als iedereen denk ik :P Event is maar tot dinsdag volgens mij.
Jup hier ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Wel irritant idd tegen van die supersnelle spitsen spelen. Gisteren paar lekkere potjes in rivals maar nu ging ik er meteen af met zijn Vini die er ff 5 in schoot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
1e pot wl ,connection failed
2e pot hetzelfde
Klapt gewoon fifa eruit en 2 loss wed was beide keren 3 min bezig ong

Wed erna geen enkele probleem
Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bij mij bleef ie wel net hangen, maar dat was voor de pot dus kreeg geen loss. Wel laatste rival potten verloren dus maar ff wat SB doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie allemaal crossplay aan staan ? Sinds ik dat uit gezet heb, heb ik een stuk minder gezeik met lag / delay etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:08

ettie1990

PSN:ettiesick

Traeces schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:32:
Hebben jullie allemaal crossplay aan staan ? Sinds ik dat uit gezet heb, heb ik een stuk minder gezeik met lag / delay etc.
Heb t ook uitgezet, merk ook dat ik minder potjes verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik speel op PC en heb het gewoon aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:09:
[...]

Dus minder klagen, en simpelweg analyseren waarom je steeds verliest en dan stap voor stap verbeteren.
Net gedaan in de kwalificatie voor de WL. 3x kansloos verloren. Lijkt wel of ik nog nooit Fifa heb gespeeld. Omslagpunt is wel de laatste update. Vanaf dat moment won ik niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:53
Die verschrikkelijke Mbappe kaart in het bruin die nu iedereen heeft..... bah..

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
sten123 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 17:57:
If you can't beat them, join them! Anders tot dinsdag ff spel weg leggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
sten123 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 17:57:
Haha zo herkenbaar, lijk wel de enige die hem niet kreeg in z'n keuze, dus k moest het doen met yamal en bonmati.

Na de zoveelste x mbappe ben k ze ook gaan gebruiken. Uiteindelijk redelijk eenvoudig rivals weer binnen en de olise evo af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:03
Hoe komt iedereen aan een leen bonmati/mbappe? Want ik zie niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 17:58:
[...]

Ik doe mijn squadbattles wel tot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Potentiële compensatie vanwege een verkeerde woordkeuze. Je kreeg in dit pakketje geen icon. Dus ik twee kopen.

Eerste keer sneijder hero geen icon. Tweede keer rosicky icon en angener icon. Dus dat tweede pakketje helemaal kut want ook geen compensatie gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Denn90 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:06:
Hoe komt iedereen aan een leen bonmati/mbappe? Want ik zie niets..
Centurion event. In de store kan je als het goed is 2 leenspelers krijgen van Ballon D'or. 1 van 5 uit m'n hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:16:
[...]

Centurion event. In de store kan je als het goed is 2 leenspelers krijgen van Ballon D'or. 1 van 5 uit m'n hoofd.
En alleen via je console/pc. Niet via de webapp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 17:58:
[...]

Die mbappe kaart word Sony ook wel blij van. Gaat ze een hoop nieuwe controllers opleveren _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Traeces schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:20:
[...]

Die mbappe kaart word Sony ook wel blij van. Gaat ze een hoop nieuwe controllers opleveren _O-
Lol, dat denk ik ook, zelfde met Vini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:16:
[...]

Twee keer de game moet herstarten om de loan player picks te kunnen openen, dat ze dit soort issues nog niet opgelost hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TUcKGmScSR5qM8KKkeoAcs2gl8A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iWsgcqQUK1mqeervaMfBIFn0.jpg?f=fotoalbum_large

Dit sloeg echt nergens meer op, dit was niet team credit card maar ultimate creditcard. Alle kaarten waren de duurste varianten aangevuld met die gouden kounde en Alisson. Gewoon een zola van een miljoen op de bank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
Moody2204 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:17:
[...]

En alleen via je console/pc. Niet via de webapp.
Ahaa dat verklaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Voor diegene die Squad Battles spelen wisten jullie dat dit je maximale punten oplevert?

For reference for max points you need to:
  1. Not Concede
  2. Score 5 goals
  3. Make 100 passes
  4. Take 5 corners
  5. 10 Shots on Target
Ik niet. Corners red ik niet maar rest meestal wel. Levert echt meer punten op.

[ Voor 18% gewijzigd door Oekol op 08-11-2024 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Nunez 87 binnen!

Samen in de spits met Salmon 86 geeft 2 spelers met Quickstep+ BAM!

Op 3 spelers na iedereen ook playstyles++

[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 08-11-2024 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Heb die leen Mbappe als Ballon D’Or. Dan gaat het ineens een stuk sneller voor de weekly wins. Het is iedere wedstrijd de grote Mbappe show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind wel echt dat EA echt weer volledig de plank mis slaat met deze leen spelers. Ze geven gewoon en “leen TOTS” kaart in oktober.

WL ook niet te doen vanavond heb nog nooit zoveel ziek goede team achter elkaar gezien. Afgezonderd van de leen Mbappe en vini,s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Traeces schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:34:
Vind wel echt dat EA echt weer volledig de plank mis slaat met deze leen spelers. Ze geven gewoon en “leen TOTS” kaart in oktober.

WL ook niet te doen vanavond heb nog nooit zoveel ziek goede team achter elkaar gezien. Afgezonderd van de leen Mbappe en vini,s.
Wat maken zulke spelers een verschil zeg. Ik speel geen WL maar echt bizar hoe zo’n Mbappe kaart speelt. Je rent verdedigers voorbij alsof ze er niet staan. Kan me voorstellen als je nu WL speelt dat je helemaal gek wordt als je tegen hem moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 07:26
Traeces schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:00:
[Afbeelding]

Dit sloeg echt nergens meer op, dit was niet team credit card maar ultimate creditcard. Alle kaarten waren de duurste varianten aangevuld met die gouden kounde en Alisson. Gewoon een zola van een miljoen op de bank.
Tja in de elite divisie, is dit op Mbappe na een standaard team al.. helaas.

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZicoDon schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:39:
[...]

Tja in de elite divisie, is dit op Mbappe na een standaard team al.. helaas.
Ja ik heb denk de pech gehad 2 van zulke teams te krijgen in de kwali. Nog niet gehad dit jaar da tik het niet gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
El Profesor schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:34:
Heb die leen Mbappe als Ballon D’Or. Dan gaat het ineens een stuk sneller voor de weekly wins. Het is iedere wedstrijd de grote Mbappe show.
Ik heb 'm ook en kan echt helemaal niks met 'm. Skill issue ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 07:26
Oekol schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:50:
[...]

Ik heb 'm ook en kan echt helemaal niks met 'm. Skill issue ben ik bang.
Nou ik heb hem ook, na de eerste paar potten snel eruit gehaald. Werd door elke random goude verdediger eruit gelopen. Govou weer in de spits gezet en het liep weer als een trein.

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:47
Mensen rush?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZicoDon schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:55:
[...]

Nou ik heb hem ook, na de eerste paar potten snel eruit gehaald. Werd door elke random goude verdediger eruit gelopen. Govou weer in de spits gezet en het liep weer als een trein.
Heb vorig jaar 3-4 Mbappes gepacked, dus dit keer voor Rodri/Bonmati gekozen voor mijn 442.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Echt een gemiste kans dat je bij die Ballon D’Or Winner evo weer zo’n lelijke groene kaart krijgt. Daar zouden ze m cosmetisch toch meer mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Dani05 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:45:
Speel dit jaar echt met vleugelspelers voor het eerst, gaat lekker maar mis 1 skillmove in mijn repertoire waar ik zelf al jaren intrap :)
Wanneer je in volle sprint bent aan de zijkant ineens soort van kap/stilstaan waardoor de tegenstander doorloopt en het bos in stuurt. Hoe voer je deze uit? Vast de enige wie deze niet weet ...
Niemand? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27
Fake shot / pass en niet met L3 bewegen (oftewel alles loslaten)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
El Profesor schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 23:03:
Echt een gemiste kans dat je bij die Ballon D’Or Winner evo weer zo’n lelijke groene kaart krijgt. Daar zouden ze m cosmetisch toch meer mee kunnen doen.
Van mij hadden ze die cosmetische troep over mogen slaan. Heb er nog geen enkele gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Ook ik sla champs even over dit week. Kwalificatie gedaan met mbappe ook. Als
Ik scoor neem ik mezelf niet serieus, en als ik ze van hem tegen krijg irriteer ik me 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 23:03:
Dat zal later nog wel weer komen, maar niet gratis.

Nunez zit er interessant uit, maar wat hem vorig jaar zo bizar goed maakte was natuurlijk de press proven +, Son lijkt me betere/goedkopere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Bossie gisteren Nunez gedaan, speelt echt zo fijn!

Team nu wel aardig tevreden mee.
Tijd om te richten op sterkere LA en RA.

Ook CVM nog niet helemaal over uit. Rodri, Tonali of een dame Mewis van 86 rated met 87 snelheid, ook wel lekker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7gDgz9E0jUCmIe1a9W8ut-cW6RU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9oGhYSd1VlrdrngjWSr0BgYU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 13:54:

Ook CVM nog niet helemaal over uit. Rodri, Tonali of een dame Mewis van 86 rated met 87 snelheid, ook wel lekker.

[Afbeelding]
Speelt fijn ivm met wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Links of rechts schieten maakt echt weinig uit, afronding is erg sterk. Afronding 98 en att. Position 99.

Quickstep plus natuurlijk top voor een aanvaller.

Finisher erop maakt hem gevoelsmatig ook echt iets wendbaarder. Agility komt op 88 dan en dribbling op 96 waarbij composure 82 prima voldoende is.

Kracht, conditie en agressie ook goed.

Koppen lukt hem ook nog eens.

Kortom, vind hem vrij compleet! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Als je wed wint verlies je over algemeen de wed er na
Net 2 0 achter kom terug na 2 2
Veel kansen
Hij drukt vanaf min 70 op pauze
En alles is traag elke pass die ik speel is hij al bij de man ik kreeg lag en zijn spelers waren overal
Ik snap echt niet hoe dit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 13:45:
[...]

Dat zal later nog wel weer komen, maar niet gratis.

Nunez zit er interessant uit, maar wat hem vorig jaar zo bizar goed maakte was natuurlijk de press proven +, Son lijkt me betere/goedkopere optie?
De evo kost nu ook 90k of 1200 punten. Daar mag je toch wel een mooi ontwerp voor verwachten.

Nunez ziet er interessant uit, ook als first owner. Heb de club net leeggeschraapt en op de valreep Alex Morgan gedaan. Dus geen Nunez.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 13:54:

[Afbeelding]
Ben aan 't twijfelen. Heb Nunez evo 84 met power shot. Denk dat ik dat liever heb dab die playstyle die die 87 rated heeft. Hoop dat ik 'm nog 'n keer in een evo stoppen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 16:39:
[...]

Ben aan 't twijfelen. Heb Nunez evo 84 met power shot. Denk dat ik dat liever heb dab die playstyle die die 87 rated heeft. Hoop dat ik 'm nog 'n keer in een evo stoppen kan.
Begrijp wat je bedoel. Voor een flank speler zou ik 100% quick step nemen.

Maar als ik naar me eigen kijk, ik speel constant rond de 16 van me tegenstander. Dan voegt die Quickstep weinig toe en had ik ook liever Powershot. Liefste heb ik toch finess + voor me spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Dacht ga eens proberen met leen vini op links. Nou valt mij echt zwaar tegen zeg, kom niemand voorbij en traag. Had echt meer van verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Denn90 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:36:
Dacht ga eens proberen met leen vini op links. Nou valt mij echt zwaar tegen zeg, kom niemand voorbij en traag. Had echt meer van verwacht.
Mbappe heeft zelfde die is ook ongelofelijk traag
Varane en van Dijk komt die niet voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Markvd1984 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:46:
[...]

Mbappe heeft zelfde die is ook ongelofelijk traag
Varane en van Dijk komt die niet voorbij
Je zou denken dat E.A. zulke spelers enorm snel en goed maken, zodat na dinsdag vele punten kopen en zulke spelers willen kopen. Maar ik hoef hem niet eens gratis in mijn team. Enorm traag idd kom echt serieus niemand voorbij. Technisch, trucjes etc is ook ver te zoeken bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Denn90 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:53:
[...]

Je zou denken dat E.A. zulke spelers enorm snel en goed maken, zodat na dinsdag vele punten kopen en zulke spelers willen kopen. Maar ik hoef hem niet eens gratis in mijn team. Enorm traag idd kom echt serieus niemand voorbij. Technisch, trucjes etc is ook ver te zoeken bij hem.
Haha dat.. Ik hoef mbappe ook niet gratis in m'n team en bonmati zit op de bank als vervanger van hero sneijder in de 2e helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Vini en Mbappe traag? Ziek snel zijn ze allebei. Heb wel idee dat verdedigers stuk makkelijker meelopen deze FC maar beide heren traag noemen met ca 98 speed lijkt me wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sn3gG3l schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:17:
Vini en Mbappe traag? Ziek snel zijn ze allebei. Heb wel idee dat verdedigers stuk makkelijker meelopen deze FC maar beide heren traag noemen met ca 98 speed lijkt me wat overdreven.
In de praktijk kan je met de sprint knop geen enkele verdediger voorbij rennen.

Hoe krijg jij het wel voor elkaar? Tips? Hoe staan jouw instellingen mbt sprinten…?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sleehond schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:23:
[...]

In de praktijk kan je met de sprint knop geen enkele verdediger voorbij rennen.

Hoe krijg jij het wel voor elkaar? Tips? Hoe staan jouw instellingen mbt sprinten…?
Ik heb alles gewoon standaard staan. De truc is meestal om niet de hele tijd sprint ingedrukt te houden (lastig, ik weet het) maar rustig rond te passen en dan in de draai weg te sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
4 wed weekend league verbinding verbroken
En kan nu geen tegenstanders meer vinden
4 loss in de wl door knaken servers ea
Wat een kut oplichters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Tijd om iets anders te gaan doen chef, stoom komt uit je oren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Sn3gG3l schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:18:
Tijd om iets anders te gaan doen chef, stoom komt uit je oren :p
Haha nee
Maar is toch lomp gewoon 4 van de 15 wedstrijden connection failed das toch extreem
En dat je dan ook gewoon 4 loss krijgt omdat hun de servers niet op orde hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:31:
[...]

Haha nee
Maar is toch lomp gewoon 4 van de 15 wedstrijden connection failed das toch extreem
En dat je dan ook gewoon 4 loss krijgt omdat hun de servers niet op orde hebben
Als je dat 4x hebt in een korte periode, dan zou ik eens bij jezelf gaan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:37:
[...]

Als je dat 4x hebt in een korte periode, dan zou ik eens bij jezelf gaan kijken?
Eigenlijk nooit connection dingen Eigenlijk ( gelukkig)
Vanavond 1x vanmiddag 1x en vanmiddag 2x
Wel 7 wins
Maar gewoon zuur dat wed wegvallen
En nee me internet verbinding is prima ligt daar niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:37:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8jyI0QQ3KkdSZgD4NCVF_xkoCfA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/McvnTsvhO5lasDQvINWIoQJH.jpg?f=fotoalbum_large

Zelfs op de app via tel dus geloof me licht aan ea en niet aan mijn verbinding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Met moeite uiteindelijk 10 winst behaald in WL en wie krijg je als hero? Een 40K speler Milito. Na zoveel weken, elke hero sbc te hebben gedaan, week in week uit hero packs krijgen uit WL rewards is mijn beste hero die ik heb gepackt; Morientes.

Het loont gewoon echt totaal niet. Begin weer te geloven dat mijn account gewoon black listed is. Ook is mijn beste speler die ik heb gepacked met de hoogste waarde Morientes van 300K. Al mijn vrienden; Okocha, Ze Roberto, Hamsik, Sneijder, Hansen, Mbappe, icons hier en daar ...

Zeg me EA, wat moet ik doen om een goede speler te packen verdorie?

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 10-11-2024 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nou hier niet geen spreker gepacked van meer dan 100k waarde dus het kan nog erger hoor. Alles hier is bij elkaar gespeeld met wedstrijd coins en sbc voltooien. Uit packs al JAREN geen gelukje. Altijd maar laag in de 80 rated kaarten als hoogste pulls haha.

PS pakjes krijgen die jaar is zwaar moeilijk, lijkt wel alsof ik 50% minder pakjes heb überhaupt….

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:05:
Nou hier niet geen spreker gepacked van meer dan 100k waarde dus het kan nog erger hoor. Alles hier is bij elkaar gespeeld met wedstrijd coins en sbc voltooien. Uit packs al JAREN geen gelukje. Altijd maar laag in de 80 rated kaarten als hoogste pulls haha.

PS pakjes krijgen die jaar is zwaar moeilijk, lijkt wel alsof ik 50% minder pakjes heb überhaupt….
Mag toch hopen dat je laatste opmerking een grap is ? Je kan juist pakjes in overvloed verdienen dit jaar, zeker door rush.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik packte gisteren Van Dijk untradable, die had ik echter al... wel een hoge fodder kaart erbij. Heb verder ook het idee dat er wel genoeg pakketjes zijn, wat er uit komt is inderdaad een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:07:
[...]

Mag toch hopen dat je laatste opmerking een grap is ? Je kan juist pakjes in overvloed verdienen dit jaar, zeker door rush.
Ik ervaar het blijkbaar anders… 🤷‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Net uit tradable SB packje............. Centurion..........oeh.........ahhh..... dayum blijkt het Sinclair te zijn, canadees vrouwtje uit de NWSL. Hopelijk kan ik er nog 90k voor vangen want verder heb ik er niet veel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:05:

Beetje dramatisch niet, mijn 5x75 squad battles reward had zojuist twee tradable centurions.
Ik heb juist het gevoel dat de drop rates veel hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op zondag 10 november 2024 @ 02:24:
Met moeite uiteindelijk 10 winst behaald in WL en wie krijg je als hero? Een 40K speler Milito. Na zoveel weken, elke hero sbc te hebben gedaan, week in week uit hero packs krijgen uit WL rewards is mijn beste hero die ik heb gepackt; Morientes.

Het loont gewoon echt totaal niet. Begin weer te geloven dat mijn account gewoon black listed is. Ook is mijn beste speler die ik heb gepacked met de hoogste waarde Morientes van 300K. Al mijn vrienden; Okocha, Ze Roberto, Hamsik, Sneijder, Hansen, Mbappe, icons hier en daar ...

Zeg me EA, wat moet ik doen om een goede speler te packen verdorie?
Maar als je daar in geloofd waarom heb je dan nog nooit een nieuw account aangemaakt? Had je dit jaar op 't begin toch kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 23:50:
[...]

[Afbeelding]

Zelfs op de app via tel dus geloof me licht aan ea en niet aan mijn verbinding
Dit weerspreekt toch wederom jouw eigen internet? Je bent verbonden met je wifi. Maargoed ik weet zeker als je de app opnieuw opstart dat die 't wel doet.

Pagina: 1 ... 18 ... 68 Laatste