[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:09
Ik snap niet dat er geen mogelijkheid is om mensen te rapporteren of video's etc te sturen om aan te tonen dat er gewoon vals gespeeld word

Het kan niet zo zijn dat ik makkelijk win en wed erna alles maar dan ook alles mis gaat
Spelers lopen niet meer uittrap druk ik normaal op x en past naast mijn cv in de voeten van de spits
3 pen tegen krijg in wed terwijl ik de speler zelf niet bestuur

Laat ze vooraf van de wed gewoon aangeven dat ik 30% kans heb op winst dan kan ik er nog voor kiezen niet te spelen

Na een overwinning is het vrijwel een zekerheid dat ik de wed erna verlies

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:25
Zullen we afspreken dat we met z'n allen niet zo enorm veel meer klagen en zeiken op het spel?

Ja het is vaak kut, ja het zit soms slecht in elkaar, ja het is vaak niet eerlijk, ja we hebben ddr. Lets deal with it.

Als je het echt zo erg vind, stop ermee en als je besluit door te gaan, zoek dan de leuke dingen want zo verschrikkelijk is het vast niet als je elke dag tog weer fc opstart ;)

Word het topic vast ook weer een stuk leuker van om te volgen d:)b

Edit: overigens snap k de frustraties echt wel, ervaar ze soms zelf ook maar kies ervoor ze te accepteren en niet continu in herhaling te vallen

[ Voor 39% gewijzigd door Augy op 02-11-2024 13:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Wie bij E.A. dacht dat het een goed idee zou zijn om 5 wedstrijden Rush te moeten winnen voor een evolution. Vrijwel ieder potje speel je met of een rubber bander of een clown die alleen voor zichzelf speelt.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
El Profesor schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:47:
Wie bij E.A. dacht dat het een goed idee zou zijn om 5 wedstrijden Rush te moeten winnen voor een evolution. Vrijwel ieder potje speel je met of een rubber bander of een clown die alleen voor zichzelf speelt.
Wat dacht je van continu buitenspel lopen? _O-

Zit ook 3 winnen in de weekly objectives :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Augy schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:54:
[...]

Wat dacht je van continu buitenspel lopen? _O-

Zit ook 3 winnen in de weekly objectives :)
Dan snap ik dat rubber banden niet. Wat heeft dat voor zin als je er 3 moet winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
El Profesor schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:57:
[...]

Dan snap ik dat rubber banden niet. Wat heeft dat voor zin als je er 3 moet winnen?
70k rushpunten halen voor de objective kan ook met rubber banden, met een beetje mazzel pak je de wins mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:57:
[...]

Vaak bepaald het score verloop hoe het spel gespeeld word, vaak als je snel 2-3 achter komt dan ben je opeens je halve team kwijt :+

Spelers gaan dan vaak rubber banden etc om toch de punten/objective mee te pakken :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 02-11-2024 14:06 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:42
Bossie schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:06:
[...]

Vaak bepaald het score verloop hoe het spel gespeeld word, vaak als je snel 2-3 achter komt dan ben je opeens je halve team kwijt :+

Spelers gaan dan vaak rubber banden etc om toch de punten/objective mee te pakken :'(
Alleen daarom zijn rush potjes te lang. De mode zelf zou 3 max 4 minuten moeten zijn. Ik denk dat het dan ook leuk is en mensen bij de les houdt. 7 minuten en dan een klok die stilgezet wordt bij ieder doelpunt en dode spelmoment maakt het net zo lang uiteindelijk als een gewone pot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Maar weer eens een andere formatie proberen. 4-2-2-2. Die vond ik in vorige versies ook leuk om te spelen dus ben benieuwd! :)

Zola is trouwens echt een beest. Echt super blij mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfatqANbn-9K0fD-Z7OE4idAciw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1IWBLGI2HoXNcefxJzpxFSCo.png?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:39
Dupe theory bevestigd. Hiervoor ook al met Giuly.
Van alle icon spelers. Zegt alles over mn packluck.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9llGXDs4RxQcRndSIRLVyxCEXsE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8PgImOn8AKZELvkIoYypVJFu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Nou 6 potjes Rush gewonnen. Maar wat een ellende. Ik laat vanaf heden EVO’s links liggen die gekoppeld zijn aan Rush. Rush had gewoon single player moeten zijn met de optie voor multiplayer. EA weet toch dat FC de meest toxische community heeft, en dan kiezen ze er toch voor Rush uitsluitend multi player te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL kwali weer 3-0, niveau was wel redelijk pittig. Eerste pot enorm verdedigende tegenstander, maar 1 vrije schot kans met Son en het was raak.

Andere 2 wel aanvallend en ook prima tegenstanders. Maar trok gelukkig aan het langste eind, Leao inbrengen is ook wel echt heerlijk om te kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Deze week voor 2de keer op rij gekwalificeerd voor WL. Begint wat beter te lopen, blijf ook stabiel op de 4-1-2-1-2 breed formatie en dan begin je ook de loop patronen te snappen waar iedereen een beetje staat en loopt. Kijken wat de WL gaat brengen, denk vandaag de helft en morgen de andere helft. Hoop dat ik over de 7-8 van vorige week kan gaan

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +2 Henk 'm!
3 potten wl, 3 potten in 45 min en min 90 een tegen goal , wat een grap 8)7

Hoop oprecht ook dat die boog balletjes gepatxht gaan worden……

Edit : nu win ik er zelf 1 in de 90 min >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 03-11-2024 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:57
Dit soort onzin zit er echt al jaren in, EA heeft 1 doel, dat is je frustreren, in de hoop dat je pakketten gaat kopen :)
Slechte reeksen zijn worden altijd weer opgevolgd door goede reeksen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:23:
Dit soort onzin zit er echt al jaren in, EA heeft 1 doel, dat is je frustreren, in de hoop dat je pakketten gaat kopen :)
Slechte reeksen zijn worden altijd weer opgevolgd door goede reeksen.
Volgens mij is er dit jaar nog nooit zoveel geld uitgegeven als normaal. Ik kom het ene na het andere monster team tegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VoQQpw30Ww04BrrXhu6wtx_ljyA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kgedBae2pZg9CEciYSej77xT.jpg?f=fotoalbum_large

Net dit weer tegen en er wordt gewoon casual een 550k tevens als wissel gebracht. Die haaland was overigens die duurste variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:32
4-1 WL kwalificatie. Twijfel om vanavond nog te spelen. Wellicht dat ik 'm volgend weekend ga inzetten (dat kan gewoon toch of wordt 't gereset?)

Ga ik als ik ga spelen Rivals doen om de wins te halen en te promoveren.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:57
Traeces schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:27:
[...]

Volgens mij is er dit jaar nog nooit zoveel geld uitgegeven als normaal. Ik kom het ene na het andere monster team tegen.

[Afbeelding]

Net dit weer tegen en er wordt gewoon casual een 550k tevens als wissel gebracht. Die haaland was overigens die duurste variant.
Ja dat wordt ook elk jaar gekker idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:43:
4-1 WL kwalificatie. Twijfel om vanavond nog te spelen. Wellicht dat ik 'm volgend weekend ga inzetten (dat kan gewoon toch of wordt 't gereset?)

Ga ik als ik ga spelen Rivals doen om de wins te halen en te promoveren.
Niveau is echt heel hoog vandaag in de wl. Zou het niet adviseren met dit tijdsbestek.

Ga nu 2-4, en alles is 50/ 50 wedstrijden. Die 9 potten straks nog maar even doen, na de f1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
Traeces schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:24:
3 potten wl, 3 potten in 45 min en min 90 een tegen goal , wat een grap 8)7

Hoop oprecht ook dat die boog balletjes gepatxht gaan worden……

Edit : nu win ik er zelf 1 in de 90 min >:)
Ik erger mij vooral aan EA die je bewust naait door de blessuretijd indicator volledig te negeren en je een goal tegen geeft terwijl de pot allang over moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:27:
[...]

Ik erger mij vooral aan EA die je bewust naait door de blessuretijd indicator volledig te negeren en je een goal tegen geeft terwijl de pot allang over moet zijn
Klopt, als er een aanval bezig is snap ik het.

Maar heb het ook vaak zat als ik de bal in beziet heb en gewoon een minuut langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Weet iemand of je kwalificatie voor WL blijft staan tot je 'm inlevert? Dus bijv over X aantal weken pas doen maar wel nu al gekwalificeerd?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Oekol schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:14:
Weet iemand of je kwalificatie voor WL blijft staan tot je 'm inlevert? Dus bijv over X aantal weken pas doen maar wel nu al gekwalificeerd?
Blijft staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
Traeces schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:03:
[...]

Klopt, als er een aanval bezig is snap ik het.

Maar heb het ook vaak zat als ik de bal in beziet heb en gewoon een minuut langer duurt.
Ik heb zelfs een keer gehad dat ie op 91:30 bij een +1 uit gaat en de ingooi naar de tegenstander gaat die dan scoort in de 93e minuut...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Top. Dan ga ik 'm volgende week lekker doen en weer op zondag kwalificeren. Dat gaat 'n stuk makkelijker en zodoende kan ik alsnog elke week spelen tenzij er een nieuw seizoen komt. Denk dat t dan wel reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bjorn en Noor uit de “gok” sbc’s :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
Iemand enig idee hoe ik garnacho uecl aan de praat krijgen? Heb hem al op lm, lcam en lva gebruikt maar krijg m niet aan de praat. Welke instructie werkt bij hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
Mijn team nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gksMgCIwXCMorKAnKvGnZL9-m3o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/r7zepvqdr68MPNOzliiniTIY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Voor het eerst in mijn leven gedacht ik ga eens niet ragen het blijft een game, waar hebben we het over. Zelfs de meest idiote pepernootgoals heb ik om gelachen. En ja hoor 12-3 gegaan. Overwinning op mijzelf en op het spel. Als klap op de vuurpijl helemaal niks gepacked uit de rewards😂

Mijn team: alleen Haaland en Robinson gekocht. Speelt leuk. Die Haaland is echt een beest als je m goed kent en weet te te gebruiken. Het is een RTG dus weet ook niet waar ik de coins aan uit wil geven. Wat heel grappig is, want in het echte leven houdt ik ook altijd de hand op de knip…. Speelt ook mee dat ik m’n team nu door en door ken en ook weet hoe ze spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NXccS2K6wceXb7dFWxyF69jo3bw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IfcbdEkEdAf4QEPVAST5loa3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door SillBro op 03-11-2024 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
theman36 schreef op zondag 3 november 2024 @ 19:47:
Iemand enig idee hoe ik garnacho uecl aan de praat krijgen? Heb hem al op lm, lcam en lva gebruikt maar krijg m niet aan de praat. Welke instructie werkt bij hem?
Welke opstelling speel je en waar zijn je spitsen op ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Campos uit de hero base upgrade haha. Kaaaaakkkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
SillBro schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:17:
[...]

Welke opstelling speel je en waar zijn je spitsen op ingesteld?
Aanvaller binnenkant op LM bij een 4411 opstelling waarbij son als diepe spits en dybala als schaduwspits. Bij een 4231 als lcam als spelmaker, son en dybala ongewijzigd en bij een 433 als aanvaller binnenkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
theman36 schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:30:
[...]

Aanvaller binnenkant op LM bij een 4411 opstelling waarbij son als diepe spits en dybala als schaduwspits. Bij een 4231 als lcam als spelmaker, son en dybala ongewijzigd en bij een 433 als aanvaller binnenkant
Sorry en vergeten te vragen, maar wat mis je nu precies aan hem? Doet die niet wat je wilt? Scoort te weinig? Soms ligt een speler je gewoon niet, dat kan natuurlijk ook nog.. ik had dat in het begin. Packte toen snel Ljungberg. Wat een drama😂

Als die te weinig naar binnen komt kan het komen omdat je misschien CM op box to box hebt?

[ Voor 20% gewijzigd door SillBro op 03-11-2024 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
SillBro schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:33:
[...]

Sorry en vergeten te vragen, maar wat mis je nu precies aan hem? Doet die niet wat je wilt? Scoort te weinig? Soms ligt een speler je gewoon niet, dat kan natuurlijk ook nog.. ik had dat in het begin. Packte toen snel Ljungberg. Wat een drama😂

Als die te weinig naar binnen komt kan het komen omdat je misschien CM op box to box hebt?
Weinig loopacties en voor mijn gevoel heel weinig in het spel aanwezig. Putellas staat als cm naast hem als spelmaker bij de 4411.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
Oekol schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:23:
Campos uit de hero base upgrade haha. Kaaaaakkkk
Hier smolarek 86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Beter dan campos. Blij mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
Oekol schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:50:
[...]

Beter dan campos. Blij mee?
Mhua kan er niet echt wat mee qua league want heb serie a/ premier league en die Spaanse vrouwen league. Daarnaast heb ik son in de spits en garnacho op links. Wordt een wissel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Alison gaat ook echt een sbc een wat een grap van een keeper :+ heeft de bal aan de voet, loop vooruit bal schiet ineens van ze voet en ja hoor gratis doelpunt voor mijn tegenstander _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Zijn er nog mensen die nu nog even vanavond wat Rush willen wegknallen?

Moet nog ff met Konate 3 wedstrijden winnen om z’n EVO af te ronden.

PS naam: Leon1987vl

[ Voor 32% gewijzigd door Sleehond op 03-11-2024 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zondag 3 november 2024 @ 19:47:
Hoe bedoel je aan de praat ? Heb hem ook en echt een geweldige dribbelaar.

Zijn r1 dribbel is echt heel goed, alle buiten posities speelt hij gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
theman36 schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:05:
[...]

Mhua kan er niet echt wat mee qua league want heb serie a/ premier league en die Spaanse vrouwen league. Daarnaast heb ik son in de spits en garnacho op links. Wordt een wissel denk ik
Hero's hebben toch een link met iedereen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb Smolarek ook, maar is echt een lompe hork in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
Traeces schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:56:
[...]

Hoe bedoel je aan de praat ? Heb hem ook en echt een geweldige dribbelaar.

Zijn r1 dribbel is echt heel goed, alle buiten posities speelt hij gewoon prima.
Hoe heb jij m staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Al Owairan uit de Hero pack. Mag niet klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Wat een kut avond zeg!

Al 4(!!!) vastlopers op de PS5 echt schandalig

En dan nog 2 potjes Rivals:

Tegenstander weet altijd zij spit tussen mijn verdedigers aan te spelen of achter mijn linie. Spits kan zo 1 op 1 doorlopen.

Ik? Mij 0 keer gelukt bij de tegenstander. Elke pass wordt er uit gehaald of ze staan met z’n 8en op een verdedigende linie.

Zit niet mee vanavond

Acties:
  • +2 Henk 'm!
We zouden niet meer klagen toch? 😉

Hoewel... hier tegen beter weten in nog een poging gewaagd om de kwalificatie voor de WL te halen.

De 2 beslissende wedstrijden:

1e een penalty tegen waarvan ik nu nog niet weet waarvoor, en helaas daardoor 1-0 verlies...

2e en laatste kans om het te halen: kom ik tegen een team met 7(!) icons en word ik als speelbal gebruikt

Ik denk dat ik nu sinds de start al zeker 15x de kwalificatie met 2-3 niet heb gehaald (en alle keren ook exact met dezelfde volgorde winst-verlies)

Tijd dus om nu echt er definitief een streep onder te zetten.

Overigens wil ik niet klagen, maar het spel is in mijn beleving nog nooit zo frustrerend geweest als EAFC25.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:37
Wel grappig dat iedereen zen verhaal hier lijkt te doen en te klagen, maar alsnog toch elke dag of ieder weekend terug blijven spelen😁.ik heb het ook dat ik zeg ik speel het nooit meer stront game, en 1 uur later ben ik terug bezig haha.
,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:09
Lizarazu uit de hero sbc

Heb net mendy met rush afgerond
Weet eigenlijk niet wie beter is

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:54:
Wel grappig dat iedereen zen verhaal hier lijkt te doen en te klagen, maar alsnog toch elke dag of ieder weekend terug blijven spelen😁.ik heb het ook dat ik zeg ik speel het nooit meer stront game, en 1 uur later ben ik terug bezig haha.
,
Klopt hoor. Ik geef ook eerlijk toe dat voetbalgames mijn verslaving zijn. Dat begon al bij deze games (benieuwd of iemand hier deze screenshots herkent):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yT9OrYxdGywzFb2yQIuTPNSPoUk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eJ3Hwh8dWmLKlZ5LtynkQHUH.jpg?f=fotoalbum_large

Of deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lsngu3jHchHFDRpPRAkRKSnQtA8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5BnhMVgPc3DT1W9VeQnmuhrQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 3 november 2024 @ 23:13:
[...]

Klopt hoor. Ik geef ook eerlijk toe dat voetbalgames mijn verslaving zijn. Dat begon al bij deze games (benieuwd of iemand hier deze screenshots herkent):

[Afbeelding]

Of deze:
[Afbeelding]
Dit is nog van voor mijn tijd, oude *** :+

Ik ben zelf begonnen met Nintendo world cup op de NES en fifa dacht ik met fifa 96 (maar niet constant gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Traeces schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:43:
[...]

Probeer het eens zaterdag overdag ? Heb dit 2x gedaan en 2x 4-1 gekwalificeerd.

Door de weeks is kwali altijd moeilijker. Had de eerste keer het op vrijdag gedaan en met pijn en moeite 3-2 gehaald nadat ik 0-2 ging.
Had 2 wedstrijden op vrijdag gespeeld, en 2 verloren.
Dank voor de tip, in het weekend wel de laatste 3 wedstrijden gewonnen.

Dus WL gespeeld, was 2 jaar geleden en leuke wedstrijden gezien 4 gewonnen 11 verloren, paar keer weggespeeld en toen bij 4-0 gequit, krijg je dan daarna ook een moeilijke tegenstander of kan je hem beter uitspelen zodat je daarna een "makkelijkere" tegenstander krijgt?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik vermaak me nog wel met spelen met niet standaard teams. Ben mijn evo's op Ajax aan het richten.
En met wat geluk Sneijder en Rijkaard gehad uit de icon en hero gok sbc nu wel een leuk Ajax past en present team. 🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/txHyQX9i4cn923gAu7TG3c3FUFs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/we1Vj8MAzR449lUBF16KXvJV.jpg?f=fotoalbum_large

Denk dat ik Rensch in de Bompaster evo stop en ik kan ook nog Hlynsson in de Bellingham evo stoppen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Speel nu trouwens met IF Kante op middenveld, en met IF Diaby in de spits.
Komen jullie die kaart wel eens tegen?

96 snelheid en haast niet te stoppen?
Gister 1e wedstrijd in div 6 (dat wel) gelijk 4 goals met hem

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31
SillBro schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:12:
Voor het eerst in mijn leven gedacht ik ga eens niet ragen het blijft een game, waar hebben we het over. Zelfs de meest idiote pepernootgoals heb ik om gelachen. En ja hoor 12-3 gegaan. Overwinning op mijzelf en op het spel. Als klap op de vuurpijl helemaal niks gepacked uit de rewards😂

Mijn team: alleen Haaland en Robinson gekocht. Speelt leuk. Die Haaland is echt een beest als je m goed kent en weet te te gebruiken. Het is een RTG dus weet ook niet waar ik de coins aan uit wil geven. Wat heel grappig is, want in het echte leven houdt ik ook altijd de hand op de knip…. Speelt ook mee dat ik m’n team nu door en door ken en ook weet hoe ze spelen.

[Afbeelding]
Nondeju, RTG? Wat heb je gepackt dat je zoveel coins hebt? Of trade je veel?

Ik heb zelf nu ~1 miljoen muntjes, en zit Divisie 2 en ~9 wins op WL.
Beste pull dit jaar: Saliba utnradeable. Tradeable nog niks boven de 30K gepackt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Jamesl schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:29:
[...]

Nondeju, RTG? Wat heb je gepackt dat je zoveel coins hebt? Of trade je veel?

Ik heb zelf nu ~1 miljoen muntjes, en zit Divisie 2 en ~9 wins op WL.
Beste pull dit jaar: Saliba utnradeable. Tradeable nog niks boven de 30K gepackt :+
Nee niet getrade. Packluck 2x in het begin. Leao verkocht voor 450k en had die rush Wirtz gepackt en die was 600k. Met weekend leagues etc erbij en rang 1 in Squad Battles kom je op dit bedrag. Maar goed ik wil graag ooit een keer Ronaldinho hebben. Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
DutchDevil79 schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:00:
Ik vermaak me nog wel met spelen met niet standaard teams. Ben mijn evo's op Ajax aan het richten.
En met wat geluk Sneijder en Rijkaard gehad uit de icon en hero gok sbc nu wel een leuk Ajax past en present team. 🥳

[Afbeelding]

Denk dat ik Rensch in de Bompaster evo stop en ik kan ook nog Hlynsson in de Bellingham evo stoppen.
Echt leuk team!! Hopelijk scoort Brobbey in game wel?😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Vraag me af hoe je in hemelsnaam rang 1 haalt in squad battles, gebruik je bepaalde tactiek alleen voor squad battles ofzo? Als ik teams van boven de 80 tegen krijg dan heb ik al moeite op wereldklasse dan tikken ze zoveel rond dat je niet eens in de buurt komt van de bal. Hoe doe jij dit dan?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
dennis112 schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:49:
Vraag me af hoe je in hemelsnaam rang 1 haalt in squad battles, gebruik je bepaalde tactiek alleen voor squad battles ofzo? Als ik teams van boven de 80 tegen krijg dan heb ik al moeite op wereldklasse dan tikken ze zoveel rond dat je niet eens in de buurt komt van de bal. Hoe doe jij dit dan?
Anticiperen op pass/ looprichtingen, snel met het pookje schakelen tussen verdedigers, zuinig druk zetten met 2e speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
dennis112 schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:49:
Volgens mij is Legendarisch niet veel moeilijker dan wereldklasse, speelt bijna hetzelfde. Zoals al gezegd is: inderdaad anticiperen op pass-/looprichtingen. Oefen maar eens een paar keer met die twee bovenste teams in squad battles, die kan je continu opnieuw spelen. Je zal zien dat de computer (hoe goed die ook lijkt) heel voorspelbaar is, dus je bent er snel op in gespeeld. Wat je inderdaad niet moet doen is 'happen', want dan wordt je weggespeeld. Rustig opbouwen, balbezit houden op het middenveld en wachten op de loopacties van je spelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuwe SBC is een beetje overpriced niet?
https://www.futbin.com/25...ull,null,null&pchem=3,3,3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 14-09 12:46
Speelde ff bij iemand fc25.
De tegenstander heeft zowat de hele helft de bal op eigen helft rond gespeeld ,zonder dat mijn maat aan de bal kon komen.
Het blijft een spel waarin nog veel gesleuteld moet worden.

Zijn maar ( weer)bf2042 gaan spelen.
:>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
Juist niet toch? Haar rush kaart is 1,6 miljoen. En daarnaast.. binnenkort black friday dus de prijs zal nog gaan zakken voor de sbc. Denk marktconforme prijs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Bizar zeg! Voor paar stats +1 _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SillBro schreef op maandag 4 november 2024 @ 19:28:
[...]

Juist niet toch? Haar rush kaart is 1,6 miljoen. En daarnaast.. binnenkort black friday dus de prijs zal nog gaan zakken voor de sbc. Denk marktconforme prijs!
Stats zijn vrijwel identiek als haar base kaartje, tenzij je 1.2m extra wilt betalen voor een andere ps++ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Zo irritant om niet uit div 6 te komen. Sta telkens 2-0 voor en dan toch nog gelijkspelen of verliezen. Heb nu 21 punten maar ik wil juist promoveren en niet die advanced pakjes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Bossie schreef op maandag 4 november 2024 @ 21:39:
[...]

Stats zijn vrijwel identiek als haar base kaartje, tenzij je 1.2m extra wilt betalen voor een andere ps++ 8)7
Oooh zie het nu ook ja! Hahaha niks gezegd. Zoveel verstand heb ik ervan.. was in het begin ook meteen met die Haaland potm.. was 500k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn een paar prima upgrades wanneer deze doorgevoerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 4 november 2024 @ 21:55:
Zo irritant om niet uit div 6 te komen. Sta telkens 2-0 voor en dan toch nog gelijkspelen of verliezen. Heb nu 21 punten maar ik wil juist promoveren en niet die advanced pakjes haha
Dit herken ik wel ja. Ik sta ook vaak voor om dan alsnog te verliezen. Eerst dacht ik dat ik teveel sprintte en dat daardoor stamina een rol ging spelen. Maar ik sprint eigenlijk helemaal niet zoveel.

Maar het valt me wel op dat de 1e en 2e helft vaak enorm verschillen!

Hier inmiddels wel weer in een wat betere flow en bijna door naar div. 5. Scheelt wel dat ik Militao if en Son (voor in de spits) heb gekocht. Die geven mijn team wel een flinke boost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:11
Vaak als ik achter sta verander ik mijn tactiek... bijvoorbeeld veel meer pressure (hogere verdedigende lijn..) heel vaak veranderd dan ineens het spelbeeld en komen ze niet meer aan pasen toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

SillBro schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:19:
[...]

Echt leuk team!! Hopelijk scoort Brobbey in game wel?😋
Haha ja hij speelt opvallend goed ingame. Schiet ze er een stuk makkelijker in dan in het echt. En anders heb ik nog een 85 rated Weghorst Evo op de bank zitten.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 09:25:
[...]

Zijn een paar prima upgrades wanneer deze doorgevoerd worden.
Is live lees ik net op X @Sleehond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 17:20
stroopwafel57 schreef op maandag 4 november 2024 @ 19:25:
Speelde ff bij iemand fc25.
De tegenstander heeft zowat de hele helft de bal op eigen helft rond gespeeld ,zonder dat mijn maat aan de bal kon komen.
Het blijft een spel waarin nog veel gesleuteld moet worden.

Zijn maar ( weer)bf2042 gaan spelen.
:>
FF offtopic, voeg me nick ff toe voor BFD2042, speel ik ook :P Origin naam staat in signature.

[ Voor 3% gewijzigd door Sn3gG3l op 05-11-2024 17:18 ]

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oké, ik weet niet wat er allemaal gebeurt. Maar ik kreeg uit notabene een 75x2 pack Cordoba.

Niks te klagen natuurlijk, maar ik heb al goede cbs’s. Heb nu de keuze uit Van Dijk, Varane, Saliba en Cordoba. Cordoba lijkt me heel tof, maar zijn lengte is niet je van het.

Wat zouden jullie doen? Ik speel nu momenteel met Varane en VVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:30:
Oké, ik weet niet wat er allemaal gebeurt. Maar ik kreeg uit notabene een 75x2 pack Cordoba.

Niks te klagen natuurlijk, maar ik heb al goede cbs’s. Heb nu de keuze uit Van Dijk, Varane, Saliba en Cordoba. Cordoba lijkt me heel tof, maar zijn lengte is niet je van het.

Wat zouden jullie doen? Ik speel nu momenteel met Varane en VVD.
Is ie tradeable? Dan denk ik verkopen, zo niet kan je gewoon testen.

Edit: Is rush weer gereset of visual bug? Zie bij rush 0/0 punten staan maar geen nieuwe point objective namelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Sn3gG3l op 05-11-2024 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:13:
[...]

Is ie tradeable? Dan denk ik verkopen, zo niet kan je gewoon testen.

Edit: Is rush weer gereset of visual bug? Zie bij rush 0/0 punten staan maar geen nieuwe point objective namelijk.
Helaas is alles untradable. Anders was het inderdaad een no brainer geweest. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:23:
[...]

Helaas is alles untradable. Anders was het inderdaad een no brainer geweest. :p
Haha ja is idd ook logisch. Dus je kan nu ook gewoon lekker Cordoba proberen en zien of ie bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:26:
[...]

Haha ja is idd ook logisch. Dus je kan nu ook gewoon lekker Cordoba proberen en zien of ie bevalt :)
Ik ga hem eens naast Varane proberen. Lees wel veel positieve dingen over de kaart dus ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
Update is om te janken. Alles gaat zo tering traag in het spel. Is echt niet normaal. Spelers komen gewoon totaal niet van de plek af, laat staan de balsnelheid met passen en schieten... hoe kan dit nu weer?

[ Voor 42% gewijzigd door theman36 op 05-11-2024 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:27:
[...]

Ik ga hem eens naast Varane proberen. Lees wel veel positieve dingen over de kaart dus ben benieuwd. :)
Go for it! Ik ben juist van mijn spaanse team afgestapt omdat ik VVD untradable packte en ik die toch altijd erg fijn vind in fc. Niet de snelste maar wel een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
theman36 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:29:
Update is om te janken. Alles gaat zo tering traag in het spel. Is echt niet normaal. Spelers komen gewoon totaal niet van de plek af, laat staan de balsnelheid met passen en schieten... hoe kan dit nu weer?
Jezus ik dacht je overdrijft. Maar man man man inderdaad. Heel ander spel nu. Lijkt alsof het geen gras is waar ze op spelen maar lijm. Pff!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
SillBro schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:23:
[...]

Jezus ik dacht je overdrijft. Maar man man man inderdaad. Heel ander spel nu. Lijkt alsof het geen gras is waar ze op spelen maar lijm. Pff!
We overdrijven hier nooit…!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Wel 5-0 geplaatst voor Champions Finals. Zijn altijd mensen die er meer last van hebben dan hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:29:
Zal dan aan je server liggen, vind heerlijk spelen vanavond. Kan heerlijk driehoekjes maken, skillmoves reageren normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:49:
[...]

Zal dan aan je server liggen, vind heerlijk spelen vanavond. Kan heerlijk driehoekjes maken, skillmoves reageren normaal.
Ik heb het trage, inputlag is duidelijk merkbaar in rush maar toch even doorgebeten om mijn evo af te ronden.
Denk dat bij mij echter niet aan de game lag aangezien kpn itv er ook last van had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanmiddag dacht ik: ja het is beter na die update. Ik won ook al mijn potjes. En vanavond exact het tegenovergestelde en verloor ik werkelijk alles.

En vanavond vond ik het ook traag zoals hier eerder al genoemd.

Daardoor heeft winnen of verliezen naar mijn idee soms niks te maken met of je beter of slechter bent, maar meer met de complete randomness van dit spel.

Ik speelde vanavond namelijk absoluut niet minder dan vanmiddag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ik vond het gisterenavond wel prima spelen om eerlijk te zijn. 3 potjes rivals gespeeld zonder problemen :)

Nu met alle packluck en dergelijke dit team neergezet. Alles is untradable op Di Marco na.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L_vX2murMrN7FinQbPPdVQfvY_4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8JjRq8rOnb3iqUhFZ05zaAnD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 14:37
Sinds gisteren een nieuw spitsenduo. Geluk gehad met de gamble sbc met Watkins en Keane hero sbc afgerond. Hij voelt als een light versie van Butra. Aanrader!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ML9daZEe3t3xTlTx3p8UqmsK3BE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nBNjuqt0dbfwZlbwHxDoCRwC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou, sinds de update win ik nog maar 1 op de 10 wedstrijden. Dit gaat de versie worden waarbij ik definitief afhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Moody2204 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:15:
Nou, sinds de update win ik nog maar 1 op de 10 wedstrijden. Dit gaat de versie worden waarbij ik definitief afhaak.
De tering was slecht hè??

Net mijn 1e potje na de laatste update.

Rivals 7-5 verloren
Ik 150 passes hij 90
Ik 62% balbezit hij 38%
Ik 4,5 expected goals hij 3,5
Ik 29 schoten hij 11
Ik 7 hoekschoppen hij 1

Oké hij is waanzinnig accuraat kun je dan zeggen. Prima!

Maar er gebeurden ook hele rare dingen:

- opeens mijn keeper die richting middencirkel rent!? Huh wat ik heb 0 commando gegeven, opeens komt hij uit richting middencirkel > ZWAAR WTF momentje!
- rondje staande tackle > praktisch hele wedstrijd kon tegenstander gewoon door mij heenlopen. Bal afhakken? Ho maar ik sta gewoon lekker stil!
- passing > ik richt met keeper bij een uittrap naar een speler die vrij staat > wat doet het spel > hij speelt hem naar andere kant in voeten tegenstander… SORRY?

Ik begrijp je heel goed @Moody2204

Heb alleen de pech dat ik het maar blijf proberen maar een stemmetje in m’n hoofd zegt waarom in godsnaam start je dit bagger spel nog op… toch een soort FOMO…?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:23:
[...]

Heb alleen de pech dat ik het maar blijf proberen maar een stemmetje in m’n hoofd zegt waarom in godsnaam start je dit bagger spel nog op… toch een soort FOMO…?
Ja hier blijf ik het ook maar proberen. Maar de rek begint er wel uit te gaan hier. Heb al verschillende tactieken geprobeerd, andere spelers, alles.

Maar vanavond: ik sta werkelijk elk potje binnen 2 minuten 1-0 achter. Ben er zo klaar mee.

Kennelijk ben ik echt niet goed genoeg meer voor dit spel.

Van ooit Elite naar niks kunnen winnen in div. 6.....

WL spelen is er zelfs helemaal niet meer bij.
Wat blijft er dan nog over wat leuk is?

Ja, dan zit er maar 1 ding op vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ik speel net 'even' snel 2 potjes na de nieuwe updates met 2 rq achter elkaar, fijn want voor de bisseck evo had ik die nog even nodig.

@Moody2204 ik speelde sinds kort de 4213 van div10 en wissel ingame als het niet loopt naar z'n 4222. Probeer die eens, die bevallen me echt heel goed!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2rU8_NeCOOTYq0ZWnCpkjY8wa_s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s0HRC2K3NQBg3GMmq0W93tDq.jpg?f=fotoalbum_large

Bij de 4222 gaat leao in de spits naast thuram en reinders & pulisic op cam. Zo behouden ze ook nog eens de juiste rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:24:
Ik speel net 'even' snel 2 potjes na de nieuwe updates met 2 rq achter elkaar, fijn want voor de bisseck evo had ik die nog even nodig.

@Moody2204 ik speelde sinds kort de 4213 van div10 en wissel ingame als het niet loopt naar z'n 4222. Probeer die eens, die bevallen me echt heel goed!

[Afbeelding]

Bij de 4222 gaat leao in de spits naast thuram en reinders & pulisic op cam. Zo behouden ze ook nog eens de juiste rollen
Die div10 tactieken vond ik in EAFC24 altijd wel goed. Ga ik dat nog maar eens proberen inderdaad want voor nu is alle plezier hier wel even verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:23:
[...]

De tering was slecht hè??

Net mijn 1e potje na de laatste update.

Rivals 7-5 verloren
Ik 150 passes hij 90
Ik 62% balbezit hij 38%
Ik 4,5 expected goals hij 3,5
Ik 29 schoten hij 11
Ik 7 hoekschoppen hij 1

Oké hij is waanzinnig accuraat kun je dan zeggen. Prima!

Maar er gebeurden ook hele rare dingen:

- opeens mijn keeper die richting middencirkel rent!? Huh wat ik heb 0 commando gegeven, opeens komt hij uit richting middencirkel > ZWAAR WTF momentje!
- rondje staande tackle > praktisch hele wedstrijd kon tegenstander gewoon door mij heenlopen. Bal afhakken? Ho maar ik sta gewoon lekker stil!
- passing > ik richt met keeper bij een uittrap naar een speler die vrij staat > wat doet het spel > hij speelt hem naar andere kant in voeten tegenstander… SORRY?

Sorry maar als je 7 tegen doelpunten tegen krijgt , wil je mij toch niet zeggen dat alleen aan de game ligt……..

Wat me ook opvalt is dat iedereen maar blijft sleutelen aan zijn tactiek. Ga nou eens spelen op een manier, die JOUW type spel goed ligt. En niet random kopiëren van internet. Ga de automatische nou eerst eens zien van een tactiek.

Dat is het zelfde als met spelers gebruiken. Niet iedere speler pas bij jouw spel. Of in een tactiek.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:35

Mauz1978

Console War Veteran

Moody2204 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:50:
[...]

Ja hier blijf ik het ook maar proberen. Maar de rek begint er wel uit te gaan hier. Heb al verschillende tactieken geprobeerd, andere spelers, alles.

Maar vanavond: ik sta werkelijk elk potje binnen 2 minuten 1-0 achter. Ben er zo klaar mee.

Kennelijk ben ik echt niet goed genoeg meer voor dit spel.

Van ooit Elite naar niks kunnen winnen in div. 6.....

WL spelen is er zelfs helemaal niet meer bij.
Wat blijft er dan nog over wat leuk is?

Ja, dan zit er maar 1 ding op vrees ik.
Hoe vaak ben jij nu al definitief gestopt?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister avond Salah weer verkocht, kan echt niks met die man. Enige wat ik fijn vind is zijn finesshot.

Voorlopig maar Adama terug en doorsparen voor een betere optie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Mauz1978 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 07:41:
[...]

Hoe vaak ben jij nu al definitief gestopt?
We mogen hier toch ook onze frustraties delen? Of is dit alleen maar positief zijn en de schijn ophouden alsof je het alleen maar leuk vind?

Ik wissel hele prettige avonden FC25 met grotendeels drama avonden af. Ga het niet mooier maken dan het is.

Gisteren poste ik ook iets dat het dramatisch was. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik daarna toch nog even doorging en opeens 4 Rivals wins achter elkaar behaalde met WEL prima gameplay. Ik was alleen dermate moe aan het worden dat ik daarna direct door naar bed ging en dat hier nog niet gepost had: bij deze ;)

En @Moody2204 ik snap je wel. Het is de frustratie dat je gewoon meer consistentie verwacht van een game en een developer die langer bestaan dan gisteren….

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 07-11-2024 08:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:35

Mauz1978

Console War Veteran

Oh ik heb dezelfde frustraties. Gisteren moest ik 6 potjes doen om nog maar 1 punt te halen. Maar ben wel een beetje klaar met 10X ‘nu stop ik definitief’ comments en dan gewoon doorgaan ;)…

DIt spel haalt het slechtste in mij naar boven (zeker als ik alleen thuis ben), maar toch blijf je spelen.
Wat mij vooral helpt is op youtube ‘ FC 25 Rage’ filmpjes zoeken. Dan denk ik’ oh ja, het is maar een spelletje, wat debiel doe je eigenlijk’… <- pro tip mensen :P

Something under the bed is drooling

Pagina: 1 ... 17 ... 68 Laatste