Af en toe lees ik dit topic nog door maar mijn god he, dit lijkt ondertussen meer een klaag topic geworden.
De 1 denkt dat een bepaalde avond EA tegen hem is, de andere denkt dat EA hem niks gunt qua rewards, de andere denkt weer dat hij niet mag promoveren van EA.
Ja mijn rewards zijn ook ruk, welkom bij de club.
Zonder mensen persoonlijk aan te vallen. maar deze game is 80% een mindgame. Laat je niet gek maken door een game. Laat je niet gek maken door je tegenstander, bijna elke tegenstander probeert het bloed onder je nagels weg te halen. Bijna iedereen zoekt de META op youtube en neemt het over.
Ook hier vraagt men naar elkaars opstelling en gaat het dan overnemen. Maar er is niet zoiets als een winnende formule in deze game. De 1 speelt beter met 2 spitsen, de andere wil vleugelspelers hebben. Weer een ander speelt veel op de counter/lange bal. Weer een ander is heel goed in druk zetten, etc etc.
Zo werkt het tegenwoordig in een voetbal scene anno 2024. Men kopieert shit over en gaat continu hetzelfde kunstje herhalen.
Terwijl het gaat om anticiperen.
De kickoff glitch bv, ik lees nog wel eens dat men daar over klaagt. Het zit er al JAREN in, anticipeer er gewoon op, selecteer handmatig een verdediger bij aftrap tegen en probeer het te voorkomen ipv achteraf er over te klagen.
En ja de game wordt ook elk jaar slechter, passing is dit jaar ruk. Tegengoals krijgen vlak voor rust en vlak voor het einde is erger dan normaal, maar wij worden allemaal ook ouder, de nieuwe generatie fifa spelers is heel anders dan spelers die 25 jaar of ouder zijn.
Als ik met 1 goal verschil voor sta en het is minuut 85 dan kies ik er voor om de bal rond te laten gaan op de helft van de tegenstander. Zodat de tegenstander twijfelt tussen verdedigen en of druk zetten, dan doe ik weer alsof ik naar zijn goal wil gaan en dan haal ik de bal er weer uit door bv mijn rechtsback aan te spelen. Dan weer een pass over de hele en ja dan maar ff lelijk doen en ook daarin gebeurd het nog wel eens dat ik de deksel op de neus krijg maar ja part of the game.
Ik heb ook vaak genoeg dat ik nog de gelijkmaker of de winnende goal maak in de laatste 5 min ingame tijd.
Nogmaals niemand hoeft zich aangevallen te voelen, het is gewoon mijn "objectieve mening" En nee ik ben ook echt geen wereldspeler. Zat gisteren in div1 en dat is behoorlijk pittig en frustrerend maar dat komt ook omdat ik veel te weinig fifa speel en lang niet alles bijhoud terwijl 90% van de spelers in die divisie dat wel doet. 5 atb opstellingen etc.
Ik weiger dat, ik speel gewoon old scool 433 hollandse school!
Veel fifa plezier allemaal en laat de tegentander/game niet in je hoofd komen. Laat het los, je zult zien dat het een veel leuker spelletje wordt