[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
theman36 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:30:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu al klaar ben met de rivals grind.... als je in divisie 1 zit is het gewoon echt bijna onmenselijk om die 45 punten te realiseren. Heb met pijn en moeite nu 15 punten. Weekend league is vergeleken met dit echt een makkie. Dat kan volgens mij niet helemaal de bedoeling zijn?
Degraderen naar D3 en daar de punten bij elkaar sprokkelen. Ik schreef hier eerder al, E.A. doet dit zodat het steeds moeilijker wordt beloningen te halen en je aan te zetten tot microtransacties. Ik geef steeds 2 potjes weg als ik voor promotie speel om te voorkomen dat ik promoveer. Eigenlijk bizar dat je aangezet wordt om zo spelen om aan je rewards te komen.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 Hero’s in mijn club, Smolarek en McManaman.

Hero sbc, wie pack ik. McMaman -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Traeces schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:31:
2 Hero’s in mijn club, Smolarek en McManaman.

Hero sbc, wie pack ik. McMaman -O-
Herkenbaar ik had dat met Giuly en Rosicky die ik toen dupe kreeg. Echt kut is dat.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
Tering spel zeg.

HOE sprint ik GVD langs een tegenstander?

Adama Traore en een dame in de spits met Quickstep plus en 90 snelheid.

Net wedstrijdje Rivals. Beide spelers NUL sprint duels gewonnen. Echt NUL. Kom NIET op snelheid langs de tegenstander.

Hoe werkt dit???

Wat zijn jullie instellingen???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:57
Sleehond schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:57:
Tering spel zeg.

Net wedstrijdje Rivals. Beide spelers NUL sprint duels gewonnen. Echt NUL. Kom NIET op snelheid langs de tegenstander.

Hoe werkt dit???

Alleen sprinten werkt inderdaad niet. Je moet eerst een actie maken. Bijv L2 rechts links. Dan 'hapt' de verdediger en kan je er langs sprinten.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:06
Kan deze game echt niet meer serieus nemen eigenlijk, wat een waardeloze gameplay eigenlijk! Waar is de tijd van fifa …

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:31
Sleehond schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:57:
Tering spel zeg.

Hoe werkt dit???

Het gaat nergens meer over hoor

Net div 2 ,verlies 2x weer in d3 en verlies 3x
Spelers doen niks
Pasen komen niet aan
Allemaal provencende lui
5 man achterin op buitenspel

Klurs goals rebounds gaat echt nergens meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 23:16:
[...]

Alleen sprinten werkt inderdaad niet. Je moet eerst een actie maken. Bijv L2 rechts links. Dan 'hapt' de verdediger en kan je er langs sprinten.
Oké ga ik proberen!

Maar eigenlijk is gat toch van de zotte? Je moet toch soms puur op snelheid er even langs mogen glippen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:30
Ik vindt ook dat de gameplay waardeloos is. Mijn spelers doen ook vrijwel niets, het is echt niet lekker spelen zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Heb wel het idee dat het met 25 nu ergers is dan voorheen qua commentaar op de gameplay.

Ik weet van mezelf dat ik er aardig los op kan gaan maar dit forum liegt er inmiddels ook niet om dat vrijwel iedereen er eigenlijk niet zo happy mee is.

Lijkt echt een erge editie te zijn so far…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 06:49:
[...]

Oké ga ik proberen!

Maar eigenlijk is gat toch van de zotte? Je moet toch soms puur op snelheid er even langs mogen glippen?
Tja ik heb er ook echt moeite mee hoor. Aanvallend moet ik de sprint knop niet indrukken eigenlijk. Met m'n linkerstick dribbelend van links naar rechts kappen om een verdediger op 't verkeerde been te zetten werkt veel beter dan sprinten. Daarna kan je even sprinten maar hij haalt je wel weer bij dus overspelen is dan 't devies.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
Sleehond schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 07:35:
Heb wel het idee dat het met 25 nu ergers is dan voorheen qua commentaar op de gameplay.

Ik weet van mezelf dat ik er aardig los op kan gaan maar dit forum liegt er inmiddels ook niet om dat vrijwel iedereen er eigenlijk niet zo happy mee is.

Lijkt echt een erge editie te zijn so far…
Mij zal je ook echt niet zo snel horen klagen. Echter merk ik gewoon dat spelers stil staan, niets doen, niet de juiste speler wordt geselecteerd en alsof er een vertraging op zit wbt de knoppen.

Straks maar weer eens proberen hoe het is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog los van de gameplay is dit ook wel de versie met de meeste bugs ooit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vxD9lpPsFRGtKTIfgHExwPkZakE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hydhPW6zpvtxzlcgLJy21C9y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vind dit qua gameplay ook verre weg de slechte in jaren.

Dribbelen, passing, aanvallende ai is heel slecht.

Die bizarre inconsistentie per wedstrijd en die ping pong bal doelpunten die je tegen krijgt. Soms werk je wel 8x die bal wel en nog komt hij perfect bij je tegenstander terecht.

Het valt me ook op dat je spelers in die situaties ook continu worden afgetroefd of omver gelopen. En je er gewoon niks tegen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Tja ik ben blij dat ik nu al op m'n aankoopbedrag zit qua waarde van m'n munten. Handel nog even door en dan ga ik alles verkopen en weer verder met m'n leven denk ik :+

Al vermaak ik me nu nog wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 30-10-2024 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:42
Hoe werkt het eigenlijk morgen? Dan is er een nieuw seizoen, maar worden we dan ook teruggezet in rang in Rivals? Ik zie dat morgen eerst het seizoen eindigt en de rewards net daarna komen. Betekent dat dan dat we rewards krijgen naar hoe we nu eindigen of worden we eerst teruggezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17
SillBro schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:08:
Hoe werkt het eigenlijk morgen? Dan is er een nieuw seizoen, maar worden we dan ook teruggezet in rang in Rivals? Ik zie dat morgen eerst het seizoen eindigt en de rewards net daarna komen. Betekent dat dan dat we rewards krijgen naar hoe we nu eindigen of worden we eerst teruggezet?
Ik hoop dat we de rewards krijgen van de divisie waar we nu inzitten. Anders heb ik voor niets tot 45 punten gespeeld. Maar het is EA, dus geen idee of / hoe groot de fuckup deze keer zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:20
heron schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:43:
[...]

Ik hoop dat we de rewards krijgen van de divisie waar we nu inzitten. Anders heb ik voor niets tot 45 punten gespeeld. Maar het is EA, dus geen idee of / hoe groot de fuckup deze keer zal zijn.
Nog knap gedaan. Ik heb deze week alleen weer de 5 wins gedaan, vond ik al pittig zat :+

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goal-UT
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 30-10-2024
Een domme fout gemaakt afgelopen weekend;
De RTTK EL kaart van Cherki de cosmetische 'goalscorer' evo gegeven. :F
Niet handig bij een kaart van 320k...untradable maken door hem zonder verstand een icoontje te geven. Wel een fijne kaart met zijn 5*/5* en 2 komende upgrades.

Verder geluk gehad vorige week door een Van Dijk untradable te packen (en had Marquinos Rush eerder gepackt, maar die is niet heel fijn).
Daarna maar die IF van Van de Ven gehaald, en hem de dribbel + pass evo gegeven.

En alsof ik nog niet niet genoeg cv's heb in de clubs; Varane SBC voltooid.
Ik hou niet van de kansloze gokjes bij hero/icon sbc's, dus al mijn fodder voor hem gebruikt.

Sissoko is een fijne kaart, helaas heb ik de 2 EVO's voor foundations al op Clasie heb gezet.
Wel jammer dat we door EA allemaal wel heel erg naar een Frans team worden gedirigeerd.
Ik zou graag zien dat creativiteit niet een enorm nadeel zou geven. Ik heb ze beide zelf niet, maar het is niet leuk om tegen de finesse spelers als Griezman en Son te spelen. Het verschil met of zonder bepaalde playstyles wordt wel erg groot.

Ik ben trouwens ook beschikbaar voor Rush, om met samenspel wat punten te harken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31
theman36 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:30:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu al klaar ben met de rivals grind.... als je in divisie 1 zit is het gewoon echt bijna onmenselijk om die 45 punten te realiseren. Heb met pijn en moeite nu 15 punten. Weekend league is vergeleken met dit echt een makkie. Dat kan volgens mij niet helemaal de bedoeling zijn?
Ja verschrikkelijk he... zit nu div 2 en het is nu vaak 50/50 wedstirjd, duurt enorm lang om 45 punten te halen, zit liever in 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goal-UT
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 30-10-2024
Jamesl schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 16:00:
[...]

Ja verschrikkelijk ... zit nu div 2 en het is nu vaak 50/50 wedstrijd, duurt enorm lang om 45 punten te halen, zit liever in 3.
Het maakt het hele spel ook wat doelloos.
Als je "klem zit" in een divisie, en je koopt een paar nieuwe dure spelers die een stukje beter zijn dan je vorige is het resultaat:
Je wint 2,3 of misschien 4 wedstrijden (waar je nieuwe spelers je 'dragen'), en komt dan net een divisie hoger "klem" te zitten.

95% van de gamers zitten in dit schuitje (behalve de pro's die bijna alles winnen, en de noobs die in D10 alles verliezen), en komen door matchmaking alleen maar in 50/50 wedstrijden uit.

Minder strakke matchmaking (in Rivals) zou beter zijn. Dat betekent wat meer wedstrijden die je als echt bovenliggende partij eenvoudiger kan winnen (en soms oprollen/RQ). En daar hoort ook bij dat je soms een aanzienlijke betere tegenstander treft waarbij je zelf het haasje bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Jamesl schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 16:00:
[...
Ja verschrikkelijk he... zit nu div 2 en het is nu vaak 50/50 wedstirjd, duurt enorm lang om 45 punten te halen, zit liever in 3.
Vorig jaar zat ik vast in D3 dus dit jaar in D6 blijven hangen. Kwam vrij makkelijk aan de 15 wins. Daar lijkt EA ondertussen wat op gevonden te hebben. Match nu voortdurend tegen spelers met duidelijk een veel hoger skill level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die de gameplay kut vindt en het dus niet aan m'n eigen ligt. Zit ondertussen in div 3 en merk dat dat eigenlijk net te hoog is aangezien ik bijna niks meer win. Heb sinds vrijdag elke avond wel rivals zitten spelen maar heb nog de 45 punten niet moet er nog 18 halen en dat gaat me niet meer lukken vandaag want heb er de tijd en de zin ook gewoon niet meer in.

Hoop dat er in de loop van het spel nog wel wat veranderd daaraan anders ben ik uiterlijk december wel helemaal klaar met het spel, eigenlijk nu al genoeg van. Is gewoon niet meer leuk om te spelen zo. Je staat ook 8 miljoen keer per wedstrijd buitenspel want elk team lijkt wel automatisch op de buitenspelval te spelen. Echt onrealistisch

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennis112 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 17:40:
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die de gameplay kut vindt en het dus niet aan m'n eigen ligt. Zit ondertussen in div 3 en merk dat dat eigenlijk net te hoog is aangezien ik bijna niks meer win. Heb sinds vrijdag elke avond wel rivals zitten spelen maar heb nog de 45 punten niet moet er nog 18 halen en dat gaat me niet meer lukken vandaag want heb er de tijd en de zin ook gewoon niet meer in.

Hoop dat er in de loop van het spel nog wel wat veranderd daaraan anders ben ik uiterlijk december wel helemaal klaar met het spel, eigenlijk nu al genoeg van. Is gewoon niet meer leuk om te spelen zo. Je staat ook 8 miljoen keer per wedstrijd buitenspel want elk team lijkt wel automatisch op de buitenspelval te spelen. Echt onrealistisch
De servers zijn gewoon bizar slecht, ik baal er behoorlijk van dat ik de Mendy evo gestart ben aangezien alle objectives online zijn.

Het is simpelweg een bijzondere trend, sinds de switch naar Frostbite word elk jaar de gameplay slechter naar mijn inziens terwijl de content steeds beter lijkt te worden. Aangezien de mtx inkomsten ook elk jaar blijven groeien is er voor EA geen enkele motivator om ook maar iets te veranderen.

Misschien dat een andere engine de (online) game nog kan redden :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 14:06
Bossie schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:37:
[...]

De servers zijn gewoon bizar slecht, ik baal er behoorlijk van dat ik de Mendy evo gestart ben aangezien alle objectives online zijn.

Het is simpelweg een bijzondere trend, sinds de switch naar Frostbite word elk jaar de gameplay slechter naar mijn inziens terwijl de content steeds beter lijkt te worden. Aangezien de mtx inkomsten ook elk jaar blijven groeien is er voor EA geen enkele motivator om ook maar iets te veranderen.

Misschien dat een andere engine de (online) game nog kan redden :X
Denk inderdaad dat de huidige next gen consoles wellicht Frostbite engine niet helemaal goed aan kan. Of het is een softwarematige kwestie die EA niet weet op te lossen. Wat ik mij afvraag is waarom zij niet met een uitleg willen komen waar het aan ligt. Dit is ieder jaar weer dezelfde verhaal. Alle streamers en pro spelers zijn zelfs overgegaan naar PC omdat het gewoonweg beter en vloeiender speelt dan op console. Of ze durven niet aan te geven dat het een server kwestie is, want er zijn immers veel minder spelers dan op consoles. Als profclubs 9/10 keren altijd soepeltjes speelt en dat met meer dan 6 tot 8 spelers in een potje, waarom zou het dan niet kunnen met UT? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 19:21:
[...]

Denk inderdaad dat de huidige next gen consoles wellicht Frostbite engine niet helemaal goed aan kan. Of het is een softwarematige kwestie die EA niet weet op te lossen. Wat ik mij afvraag is waarom zij niet met een uitleg willen komen waar het aan ligt. Dit is ieder jaar weer dezelfde verhaal. Alle streamers en pro spelers zijn zelfs overgegaan naar PC omdat het gewoonweg beter en vloeiender speelt dan op console. Of ze durven niet aan te geven dat het een server kwestie is, want er zijn immers veel minder spelers dan op consoles. Als profclubs 9/10 keren altijd soepeltjes speelt en dat met meer dan 6 tot 8 spelers in een potje, waarom zou het dan niet kunnen met UT? 8)7
Het was met de ps4 wel goed dan ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 14:06
Bossie schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 19:37:
[...]

Het was met de ps4 wel goed dan ?
Ook niet eerlijk gezegd, maar met de jaren is het veel erger geworden waarbij het soms zelfs onspeelbaar is. Nu de spelsnelheid van de wedstrijden in-game (delay uitgezonderd) nog trager is dan voorheen, is het nu erg merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Had m'n totw pakketje bewaard. Was 't waard. Deze staat nu op de TL. Toch weer 125k winst er bij :). Dank snelle WL afgelopen week!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lIdFG93TseqrDETFIf9ycqz6kCk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u0TXUvMaJtbqUDsDASmexSu2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 30-10-2024 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 12:03
Bossie schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:37:
[...]

Pfff ben idd wel even bezig geweest met deze evo. Vooral max 1 goals tegen krijgen in winst in rivals was een ware challenge haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2hU3dJJ5ZczmqgghepSnEy_Zvpk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bu3QZTaJIZE9em8FsJBRnc1g.jpg?f=fotoalbum_large

De tering wat een credit card team. Kwam deze tegen in de kwalificatie voor WL. Ben maar geleaved bij 2-0 achter. Nu 2-2. Beslissende pot nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17
Sn3gG3l schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 15:08:
[...]

Nog knap gedaan. Ik heb deze week alleen weer de 5 wins gedaan, vond ik al pittig zat :+
Is ook de eerste keer dat het me gelukt is. Dat ik de zin er in had. Die 45 punten is echt veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 20:47:
[...]

Pfff ben idd wel even bezig geweest met deze evo. Vooral max 1 goals tegen krijgen in winst in rivals was een ware challenge haha
Die zag ik nu ook pas, nog eentje maar voorlopig is de speeltijd even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Nou toch maar wat rivals potjes geprobeerd, moest er nog 6 winnen om de 45 punten te halen en het is toch wel gelukt gelukkig, dus krijgen we morgen weer wat extra crap in de club.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06:06
Kleine tip, zet je defensieve linie eens op 95, zetten ze de tegenstander compleet vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet niet of het waar is, maar ik kreeg dit doorgestuurd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EhJH0x1HKj28WPOVWZMi8v_0sI4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LEMazdLIfP77TQvh0hDr7r4i.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:10

Mauz1978

Console War Veteran

Dat zou super zijn!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Gisterenavond nog 1 overwinning nodig voor Rivals rewards, natuurlijk had ik daar een wedstrijd of 3 toch nog voor nodig…. _O-

Nu de rewards 1 vrouwelijke speler van 84 en de rest 82 of lager.

Ik snap best dat ik Mbappe niet pack, maar pff dit loont echt totaal niet. Krijg de indruk dat SB en Rush doelstellingen soms nog beter uitpakken ook nog!

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 31-10-2024 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

@Sleehond De rewards in Season 2 voor Squad Battles vallen ook tegen, heel veel timed spelers, en zelf eentje 2x.
Level 35 wel een 100 spelers van 75+ maar ja daar ga je Mbappe ook niet packen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 09:33:
Ik weet niet of het waar is, maar ik kreeg dit doorgestuurd:

[Afbeelding]
Kan het bevestigen, staat ook in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 10:16:
[...]

Kan het bevestigen, staat ook in de app.
Jij had leao gepackt tog laatst? Is hij het waard team om te gooien? Benieuwd naar je ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 10:20:
[...]

Jij had leao gepackt tog laatst? Is hij het waard team om te gooien? Benieuwd naar je ervaringen.
Vind Leao echt geweldig. Hele sterke dribbelaar.

Maar ligt ook aan je team natuurlijk. Want vind de serie a niet heel geweldig vergeleken met la Liga of de pl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 09:57:
Gisterenavond nog 1 overwinning nodig voor Rivals rewards, natuurlijk had ik daar een wedstrijd of 3 toch nog voor nodig…. _O-

Nu de rewards 1 vrouwelijke speler van 84 en de rest 82 of lager.

Ik snap best dat ik Mbappe niet pack, maar pff dit loont echt totaal niet. Krijg de indruk dat SB en Rush doelstellingen soms nog beter uitpakken ook nog!
Voor mijn divisie zijn de squadbattles rewards simpelweg beter. Ik speel dan ook alleen rivals icm objectives/evos en ga vaak dan even door totdat ik 15 punten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, wat een verschil. Van bijna divisie 3 naar nu niks kunnen winnen in divisie 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Moody2204 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 12:37:
Zo, wat een verschil. Van bijna divisie 3 naar nu niks kunnen winnen in divisie 6.
Logisch omdat met jou ook andere spelers uit D4 nu in D6 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1zAN2XJoJkKl73WZtv80hEENyRk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/M2Ws1RzzPuUPTISPRBBYgS3T.png?f=fotoalbum_large
Mensen met tips wie ik kan halen? Achteraan zou ik alles behouden momenteel maar zou wel willen investeren in een cm, flanken en misschien bijkomende spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Wat een waatdeloze rewards voor het nieuwe seizoen. Superveel timed loan spelers en vaak nog dubbel ook...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 10:45:
[...]

Vind Leao echt geweldig. Hele sterke dribbelaar.

Maar ligt ook aan je team natuurlijk. Want vind de serie a niet heel geweldig vergeleken met la Liga of de pl.
Heb een leuke hybride gebouwd met de tactics van div10.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vcwug0V-XB2JN5ofDqffcxY8htM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6H3GVu2jrYo4kF39IS1oRPpG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ben met Season 2 bezig met Squad Battles, maar de pakjes die ik verdien verschijnen niet in de store. Voor diegene die ook SB spelen, hebben jullie dit ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Rivals punten zijn verlaagd voor de upgrade! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gPJqXAtrQ0tNbMIKy_mCxS7m-QE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XC15n1NvTCFtzttW9GyDP2qb.jpg?f=fotoalbum_large

Oh sorry al 15x benoemd :D

[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 31-10-2024 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:49:
Wat een waatdeloze rewards voor het nieuwe seizoen. Superveel timed loan spelers en vaak nog dubbel ook...
Ik ga ervan uit dat de timed loan spelers aan objectives gekoppeld gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oekol schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:02:
Rivals punten zijn verlaagd voor de upgrade! [Afbeelding]

Oh sorry al 15x benoemd :D
Nice, ik ben ook naar div 8 dedegradeerd. Misschien eens in 7 blijven hangen en de weeklies halen. In div 6 was 5 wins qua rewards alleen niet de moeite...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:14
Sn3gG3l schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:49:
Wat een waardeloze rewards voor het nieuwe seizoen. Superveel timed loan spelers en vaak nog dubbel ook...
Hoop dat het een foutje is... Anders inderdaad wel weer een nieuw dieptepunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Er!k schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:47:
[...]

Ga er maar niet van uit. Ze willen natuurlijk dat je liever de packs koopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:54:
[...]

Heb een leuke hybride gebouwd met de tactics van div10.
[Afbeelding]
Prima team dit toch ?

Die Leao kaart is echt kapot, breng hem meestal in rond minuut 55. Als die backs moes zijn walst hij er gewoon doorheen _O-

Sinds ik die Sissoko sbc naast Rijkaard heb gezet, loopt het zoveel beter. Sta verdedigend ijzer sterk en begin eindelijk het dribbelen door te krijgen icm de speed boost.

[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 31-10-2024 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Er!k schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:47:
[...]

Als dit zo doorgaat ga ik niet meer meteen een FC release kopen volgend jaar dan pik ik hem wel op uit de budgetbak. Dit is natuurlijk zwaar teleurstellend.

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 31-10-2024 16:37 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Af en toe lees ik dit topic nog door maar mijn god he, dit lijkt ondertussen meer een klaag topic geworden.

De 1 denkt dat een bepaalde avond EA tegen hem is, de andere denkt dat EA hem niks gunt qua rewards, de andere denkt weer dat hij niet mag promoveren van EA.
Ja mijn rewards zijn ook ruk, welkom bij de club.

Zonder mensen persoonlijk aan te vallen. maar deze game is 80% een mindgame. Laat je niet gek maken door een game. Laat je niet gek maken door je tegenstander, bijna elke tegenstander probeert het bloed onder je nagels weg te halen. Bijna iedereen zoekt de META op youtube en neemt het over.
Ook hier vraagt men naar elkaars opstelling en gaat het dan overnemen. Maar er is niet zoiets als een winnende formule in deze game. De 1 speelt beter met 2 spitsen, de andere wil vleugelspelers hebben. Weer een ander speelt veel op de counter/lange bal. Weer een ander is heel goed in druk zetten, etc etc.

Zo werkt het tegenwoordig in een voetbal scene anno 2024. Men kopieert shit over en gaat continu hetzelfde kunstje herhalen.
Terwijl het gaat om anticiperen.

De kickoff glitch bv, ik lees nog wel eens dat men daar over klaagt. Het zit er al JAREN in, anticipeer er gewoon op, selecteer handmatig een verdediger bij aftrap tegen en probeer het te voorkomen ipv achteraf er over te klagen.

En ja de game wordt ook elk jaar slechter, passing is dit jaar ruk. Tegengoals krijgen vlak voor rust en vlak voor het einde is erger dan normaal, maar wij worden allemaal ook ouder, de nieuwe generatie fifa spelers is heel anders dan spelers die 25 jaar of ouder zijn.

Als ik met 1 goal verschil voor sta en het is minuut 85 dan kies ik er voor om de bal rond te laten gaan op de helft van de tegenstander. Zodat de tegenstander twijfelt tussen verdedigen en of druk zetten, dan doe ik weer alsof ik naar zijn goal wil gaan en dan haal ik de bal er weer uit door bv mijn rechtsback aan te spelen. Dan weer een pass over de hele en ja dan maar ff lelijk doen en ook daarin gebeurd het nog wel eens dat ik de deksel op de neus krijg maar ja part of the game.
Ik heb ook vaak genoeg dat ik nog de gelijkmaker of de winnende goal maak in de laatste 5 min ingame tijd.

Nogmaals niemand hoeft zich aangevallen te voelen, het is gewoon mijn "objectieve mening" En nee ik ben ook echt geen wereldspeler. Zat gisteren in div1 en dat is behoorlijk pittig en frustrerend maar dat komt ook omdat ik veel te weinig fifa speel en lang niet alles bijhoud terwijl 90% van de spelers in die divisie dat wel doet. 5 atb opstellingen etc.
Ik weiger dat, ik speel gewoon old scool 433 hollandse school!

Veel fifa plezier allemaal en laat de tegentander/game niet in je hoofd komen. Laat het los, je zult zien dat het een veel leuker spelletje wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
fifanoob schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:38:
Af en toe lees ik dit topic nog door maar mijn god he, dit lijkt ondertussen meer een klaag topic geworden.

De 1 denkt dat een bepaalde avond EA tegen hem is, de andere denkt dat EA hem niks gunt qua rewards, de andere denkt weer dat hij niet mag promoveren van EA.

Zonder mensen persoonlijk aan te vallen. maar deze game is 80% een mindgame. Laat je niet gek maken door een game. Laat je niet gek maken door je tegenstander, bijna elke tegenstander probeert het bloed onder je nagels weg te halen. Bijna iedereen zoekt de META op youtube en neemt het over.
Ook hier vraagt men naar elkaars opstelling en gaat het dan overnemen. Maar er is niet zoiets als een winnende formule in deze game. De 1 speelt beter met 2 spitsen, de andere wil vleugelspelers hebben. Weer een ander speelt veel op de counter/lange bal. Weer een ander is heel goed in druk zetten, etc etc.

Zo werkt het tegenwoordig in een voetbal scene anno 2024. Men kopieert shit over en gaat continu hetzelfde kunstje herhalen.

De kickoff glitch bv, ik lees nog wel eens dat men daar over klaagt. Het zit er al JAREN in, anticipeer er gewoon op, selecteer handmatig een verdediger bij aftrap tegen en probeer het te voorkomen ipv achteraf er over te klagen.

En ja de game wordt ook elk jaar slechter, passing is dit jaar ruk. Tegengoals krijgen vlak voor rust en vlak voor het einde is erger dan normaal, maar wij worden allemaal ook ouder, de nieuwe generatie fifa spelers is heel anders dan spelers die 25 jaar of ouder zijn.

Als ik met 1 goal verschil voor sta en het is minuut 85 dan kies ik er voor om de bal rond te laten gaan op de helft van de tegenstander. Zodat de tegenstander twijfelt tussen verdedigen en of druk zetten, dan doe ik weer alsof ik naar zijn goal wil gaan en dan haal ik de bal er weer uit door bv mijn rechtsback aan te spelen. Dan weer een pass over de hele en ja dan maar ff lelijk doen en ook daarin gebeurd het nog wel eens dat ik de deksel op de neus krijg maar ja part of the game.
Ik heb ook vaak genoeg dat ik nog de gelijkmaker of de winnende goal maak in de laatste 5 min ingame tijd.

Nogmaals niemand hoeft zich aangevallen te voelen, het is gewoon mijn "objectieve mening" En nee ik ben ook echt geen wereldspeler. Zat gisteren in div1 en dat is behoorlijk pittig en frustrerend maar dat komt ook omdat ik veel te weinig fifa speel en lang niet alles bijhoud terwijl 90% van de spelers in die divisie dat wel doet. 5 atb opstellingen etc.

Veel fifa plezier allemaal en laat de tegentander/game niet in je hoofd komen. Laat het los, je zult zien dat het een veel leuker spelletje wordt :)
JIJ WERKT VOOR EA ZEKER!! grapje. Helemaal met je eens!! Maar… beetje concurrentie zou wel goed zijn voor ze..

Overigens mag het de community ook deels aangerekend worden. Hebben we een leuke mode erbij en is groot gedeelte structureel AFK. Bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
SillBro schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:25:
[...]

JIJ WERKT VOOR EA ZEKER!! grapje. Helemaal met je eens!! Maar… beetje concurrentie zou wel goed zijn voor ze..

Overigens mag het de community ook deels aangerekend worden. Hebben we een leuke mode erbij en is groot gedeelte structureel AFK. Bah
Idd rush en afk is echt belachelijk, gisteren speeld we met 2 tegen 1 haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:38:

In bijna alles heb je gelijk hoor
Rewards etc zijn al jaren slecht ,1 of 2 spitsen is idd bij iedereen anders ,5 atb is vervelend maar zo gaat het idd in het echt ook

Maar aangezien je aangeeft " in het echt "
Kickoff glitch ,ik moet anticiperen omdat er een bug in zit is de omgekeerde wereld
In welk echt voetbal spelen vrouwen en mannen samen en zijn ook nog is beter vaak
Als iemand rood krijgt bij 0 0 krijg ik geen win

Dit zijn dingen die lijkt me makkelijk op te lossen en heeft niks met hedendaagse voetbal te maken

Youtubers doen idd gewoon hun werk maar ze posten ook erg veel dingen wat een ander kan irriteren of provoceren gaat vooral om kickoff glitch of alles dicht houden etc ,dat is vervelend dat iedereen dat soort dingen dan doet

Blij btw dat je weer op het forum zit 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Iedereen zit in het zelfde schuitje. Er is niet echt concurrentie en ondanks alle vele frusraties moeten we het er maar mee doen. Komt nog bij dat voebele sowieso al een competief spelletje is :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik neem het vooral Team Gullit (en andere Youtubers) kwalijk dat ze die glitches promoten. Het is een voetbalspel, niet een spel waarin glitches je aan een overwinning zouden moeten helpen. Alles voor de winst, bijna niemand speelt nog voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 12:48:
[...]

Logisch omdat met jou ook andere spelers uit D4 nu in D6 zitten.
Ja, op zich logisch, maar in div. 4 kwam ik makkelijk mee, Dan had ik het nu in D6 toch makkelijker verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:46:
Ik neem het vooral Team Gullit (en andere Youtubers) kwalijk dat ze die glitches promoten. Het is een voetbalspel, niet een spel waarin glitches je aan een overwinning zouden moeten helpen. Alles voor de winst, bijna niemand speelt nog voor de lol.
Dit dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Snap best wat jullie bedoelen hoor maar de glitches kan je je over het algemeen tog prima tegen wapenen?

Tuurlijk is een verdedigend team lastig maar met geconcentreerd spelen moet je daar tog ook doorheen komen?

Ik heb me vandaag kostelijk vermaakt in div6, in 1 x doorgestroomd naar div5 zonder al te veel gekke dingen glitches en veel leuke potjes gespeeld, maar miss heb ik dan geluk gehad ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:11:
Snap best wat jullie bedoelen hoor maar de glitches kan je je over het algemeen tog prima tegen wapenen?

Tuurlijk is een verdedigend team lastig maar met geconcentreerd spelen moet je daar tog ook doorheen komen?

Ik heb me vandaag kostelijk vermaakt in div6, in 1 x doorgestroomd naar div5 zonder al te veel gekke dingen glitches en veel leuke potjes gespeeld, maar miss heb ik dan geluk gehad ofzo :)
Het hoort gewoon niet in een voetbalspel. En wat fifanoob ook schrijft, je mag kritisch zijn op een miljardenbedrijf dat een game aflevert die maar half af is. En waar je 100 euro voor betaald. En ik weet wel dat je dat zelf doet, maar dan nog...

Heb ik het nog niet eens over de verachtelijke, slinkse wijze waarop EA je naar het kopen van points probeert te duwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Level 25 en 34 zijn geen tijdelijke spelers. Die houd je. EA op X aangegeven. Visueel is het fout maar je houdt ze in je club.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:27:
[...]

Het hoort gewoon niet in een voetbalspel. En wat fifanoob ook schrijft, je mag kritisch zijn op een miljardenbedrijf dat een game aflevert die maar half af is. En waar je 100 euro voor betaald. En ik weet wel dat je dat zelf doet, maar dan nog...

Heb ik het nog niet eens over de verachtelijke, slinkse wijze waarop EA je naar het kopen van points probeert te duwen.
Eens, het sturen naar FP vind ik echt verachtelijk bah. Spel word jaarlijks meer p2w.

Daarintegen kun je nu echt uit alle hoeken en gaten pakketjes vrijspelen en begin k rush een leuke game mode te vinden.

Gameplay vind ik leuk, behalve dat er meer lag als ooit lijkt te wezen. Vind t leuk dat het nog niet alleen maar op pace gericht is, ook niet na de afgelopen patches

[ Voor 22% gewijzigd door Augy op 31-10-2024 21:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Markvd1984 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:56:
[...]

In bijna alles heb je gelijk hoor
Rewards etc zijn al jaren slecht ,1 of 2 spitsen is idd bij iedereen anders ,5 atb is vervelend maar zo gaat het idd in het echt ook

Maar aangezien je aangeeft " in het echt "
Kickoff glitch ,ik moet anticiperen omdat er een bug in zit is de omgekeerde wereld
In welk echt voetbal spelen vrouwen en mannen samen en zijn ook nog is beter vaak
Als iemand rood krijgt bij 0 0 krijg ik geen win

Dit zijn dingen die lijkt me makkelijk op te lossen en heeft niks met hedendaagse voetbal te maken

Youtubers doen idd gewoon hun werk maar ze posten ook erg veel dingen wat een ander kan irriteren of provoceren gaat vooral om kickoff glitch of alles dicht houden etc ,dat is vervelend dat iedereen dat soort dingen dan doet

Blij btw dat je weer op het forum zit 😀
ja ik noem het een kickoff glitch maar is het een glitch/bug? Het is gewoon meteen je spits naar voren sturen en een diepte pass doen. Het is ook weer niet echt een glitch ofzo, het is een manier van aftrappen wat werkt maar je kan er op anticiperen. Het is niet dat je er niks tegen kan doen en het is ook niet dat je iets gebruikt wat tegen de regels is.

Mee eens hoor betreft de youtubers maar ja, die willen alleen views dus die kijken wat is handig. Zoveel mensen die zoeken op glitches in fifa daarop anticiperen weer de youtubers weer op.
Maar dat hoort helaas bij deze tijd. Daar ontkom je niet meer aan.

Verder wel met je eens met qua regels bij 0-0 dat iemand quit dat het geen auto win is voor de ander ongeacht de stand. Als je opgeeft moet de ander gewoon de win krijgen. Ook vaak genoeg dat men een rode kaart pakt, ze nog 1-0 voor staan, maar zodra ik de 1-1 maak leaven ze dan weer.
Heel erg toxic vind ik dat, maar daar zou EA heel makkelijk wat tegen kunnen doen. Verlaat iemand het spel zou het automatisch een win moeten zijn naar de ander, ongeacht de stand.
En betreft vrouwen in de game... Tjah, 1 van de redenen dat ik hem vorig jaar niet gehaald heb. Ik vind het zo kansloos en typisch woke gedrag dat vrouwen toegevoegd zijn. Prima dat ze in de game zijn, maar niet in 1 team samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:52:
[...]

ja ik noem het een kickoff glitch maar is het een glitch/bug? Het is gewoon meteen je spits naar voren sturen en een diepte pass doen. Het is ook weer niet echt een glitch ofzo, het is een manier van aftrappen wat werkt maar je kan er op anticiperen. Het is niet dat je er niks tegen kan doen en het is ook niet dat je iets gebruikt wat tegen de regels is.

Mee eens hoor betreft de youtubers maar ja, die willen alleen views dus die kijken wat is handig. Zoveel mensen die zoeken op glitches in fifa daarop anticiperen weer de youtubers weer op.
Maar dat hoort helaas bij deze tijd. Daar ontkom je niet meer aan.

Verder wel met je eens met qua regels bij 0-0 dat iemand quit dat het geen auto win is voor de ander ongeacht de stand. Als je opgeeft moet de ander gewoon de win krijgen. Ook vaak genoeg dat men een rode kaart pakt, ze nog 1-0 voor staan, maar zodra ik de 1-1 maak leaven ze dan weer.
Heel erg toxic vind ik dat, maar daar zou EA heel makkelijk wat tegen kunnen doen. Verlaat iemand het spel zou het automatisch een win moeten zijn naar de ander, ongeacht de stand.
En betreft vrouwen in de game... Tjah, 1 van de redenen dat ik hem vorig jaar niet gehaald heb. Ik vind het zo kansloos en typisch woke gedrag dat vrouwen toegevoegd zijn. Prima dat ze in de game zijn, maar niet in 1 team samen.
Helemaal eens met alles wat je zegt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja daar ben ik het ook mee eens.

Qua game vermaak ik me er verder best wel weer mee ondanks al mijn grieven. Maar waarom ik het vooral slecht vind is dat het veel bugs heeft. Geen enkel spel loopt vast op mijn PS5, behalve...

Pas had ik problemen met ultimate team, omdat ik een beetje zat te hanessen met instellen van taktieken. Kon ik geen ultimate team meer spelen! Met de hulp van een tweaker hier dit met een truc kunnen herstellen.

Nou ja, dat soort dingen dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Speel nu met een lekker team wel, snelheid voor, en achter staat het wel stevig, hopelijk nu eens wel kwalificatie voor de WL

Haaland zit op de bank nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v5LMUfGTmPHPb1WXCjCQmomzn9Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zjozW0zuWUrKkCR4AfbAS8l8.png?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Mars18 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:05:
Speel nu met een lekker team wel, snelheid voor, en achter staat het wel stevig, hopelijk nu eens wel kwalificatie voor de WL

Haaland zit op de bank nu.

[Afbeelding]
Ik vind Haaland echt super moeilijk te verdedigen. Ben benieuwd of je 'm er niet weer snel in hebt staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Oekol schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:07:
[...]

Ik vind Haaland echt super moeilijk te verdedigen. Ben benieuwd of je 'm er niet weer snel in hebt staan :)
Ga het proberen als sloper in de 2e helft ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:37:
[...]

Idd rush en afk is echt belachelijk, gisteren speeld we met 2 tegen 1 haha
Er moet gewoon een meld systeem komen hiervoor.

Zat gister in een team met 2 afkers. Nou dan ben je gewoon de lul.

Heb me controller ook maar aan de kant gelegen en de punten gepakt. Maar leuk is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:07:
[...]

Als hij op stoom is qua sprint wel, dan walst hij alles plat op zijn weg. Maar in en rond de 16 vind ik hem best simpel te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31
Iemand al van Persie gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:17:
[...]

Als hij op stoom is qua sprint wel, dan walst hij alles plat op zijn weg. Maar in en rond de 16 vind ik hem best simpel te verdedigen.
Hm na mijn makke. Speel heel ver naar voren met m'n lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Volgens mij nu 10 punten minder nodig voor bonus upgrade rivals! 35 ipv 45. Toch fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Hoe werkt Evolutions eigenlijk? Heb mij hier nooit in verdiept. Ik kan alleen maar slechte kaarten kiezen niet een Bellingham bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Denn90 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:14:
Hoe werkt Evolutions eigenlijk? Heb mij hier nooit in verdiept. Ik kan alleen maar slechte kaarten kiezen niet een Bellingham bijvoorbeeld.
Dat is exact het idee. Dat je mindere kaarten steeds beter maakt. Zie mijn Joelinton bijv.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y31G2IwVEkUp13_oqq3Gp05sJZM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cX0jnIsJHS6vJygoICXKV8i4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SU9S4crc318BWBnMIFAarIOlL1U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Aud3n5tXb0t4tEYuUZD4e6o.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:06:
Iedereen zit in het zelfde schuitje. Er is niet echt concurrentie en ondanks alle vele frusraties moeten we het er maar mee doen. Komt nog bij dat voebele sowieso al een competief spelletje is :)
Je hoeft het niet te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:11
Kan je eigenlijk een evo kaart na een upgrade opnieuw verder upgrade? Als in dat ze stacken.

[ Voor 14% gewijzigd door Xenophoben op 01-11-2024 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Xenophoben schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:25:
Kan je eigenlijk een evo kaart na een upgrade opnieuw verder upgrade? Als in dat ze stacken.
Yes dat kan, mits z'n na de upgrade voldoen aan de eisen

Ik nu te twijfelen guler voor 50k een extra upgrade te geven. Kaart ziet er aantrekkelijk op cam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was even vergeten dat ik met WL pensioen was gegaan. Voor de zoveelste keer de kwalificatie niet gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Oekol schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:23:
[...]

Dat is exact het idee. Dat je mindere kaarten steeds beter maakt. Zie mijn Joelinton bijv.

[Afbeelding][Afbeelding]
Thanks!! Hoe meer evo’s je doet, hoe betere kaarten je erdoorheen kan halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ximenez
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:35
Denn90 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:47:
[...]

Thanks!! Hoe meer evo’s je doet, hoe betere kaarten je erdoorheen kan halen?
Iedere evo staat op zichzelf. Het is niet zo dat je na drie evo's opeens vrije keuze hebt. Iedere evo heeft restricties, vaak op (een combinatie van) positie, rating, aantal playstyles, etc.
Wel is het zo dat je spelers door meerdere Evolutions kunt halen. Ik heb nu een 86 rated Hartman rondlopen omdat ik 'm door een paar evo's heb laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Ik denk dat ze de afk in rush al tegen kunnen gaan als de potjes wat korter worden. 4 minuten ofzo. Dit duurt ook wel heel lang allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:34:
Was even vergeten dat ik met WL pensioen was gegaan. Voor de zoveelste keer de kwalificatie niet gehaald
Probeer het eens zaterdag overdag ? Heb dit 2x gedaan en 2x 4-1 gekwalificeerd.

Door de weeks is kwali altijd moeilijker. Had de eerste keer het op vrijdag gedaan en met pijn en moeite 3-2 gehaald nadat ik 0-2 ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:43:
[...]

Probeer het eens zaterdag overdag ? Heb dit 2x gedaan en 2x 4-1 gekwalificeerd.

Door de weeks is kwali altijd moeilijker. Had de eerste keer het op vrijdag gedaan en met pijn en moeite 3-2 gehaald nadat ik 0-2 ging.
Eens vorige week ook net zoals deze week niet gelukt. Toen in weekend en lukte wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:07:
[...]

Eens vorige week ook net zoals deze week niet gelukt. Toen in weekend en lukte wel.
Speel rivals en Kwalificatie eigenlijk altijd zo veel mogelijk overdag, ook ivm de verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loont het nog om de objectives buiten FUT mee te pakken, deze lijken nu minder punten te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EAFC25 opgestart, 5x binnen 2 minuten 1-0 achter, 5x rq, EAFC25 weer afgesloten.

Zat je bijna in div. 3, kan je vervolgens niks meer winnen in div. 6.

Wat een spel. Klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Alonso uit de icon sbc
Weet niet of ik er blij mee moet zijn eigenlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 23:14:
EAFC25 opgestart, 5x binnen 2 minuten 1-0 achter, 5x rq, EAFC25 weer afgesloten.

Zat je bijna in div. 3, kan je vervolgens niks meer winnen in div. 6.

Wat een spel. Klaar mee.
Waar kan je je druk om maken. Iedereen van div 3 of 4 zit nu in 6. Dat snap je zelf toch ook? Iedereen gaat nu weer sweaten om zsm in een hoge divisie te komen voor goede rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:09:
[...]

Waar kan je je druk om maken. Iedereen van div 3 of 4 zit nu in 6. Dat snap je zelf toch ook? Iedereen gaat nu weer sweaten om zsm in een hoge divisie te komen voor goede rewards.
Ik vind het verschil wel erg groot. In div. 4 kwam ik vrij makkelijk mee, en nu totaal niet meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:11:
[...]

Ik vind het verschil wel erg groot. In div. 4 kwam ik vrij makkelijk mee, en nu totaal niet meer?
Iedereen wil nu weer zsm promoten. Dus ook de betere goden die bovenin 4 of zelfs div 3 zaten. Je wordt allemaal teruggezet. In de eerste week heb ik 't ook altijd moeilijk. Als die goeie weer gepromoveerd zijn wordt 't weer normaal. Elk seizoen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:17:
[...]

Iedereen wil nu weer zsm promoten. Dus ook de betere goden die boven 4 of zelfs div 3 zaten. Je wordt allemaal teruggezet. In de eerste week heb ik 't ook altijd moeilijk. Als die goeie weer gepromoveerd zijn wordt 't weer normaal. Elk seizoen zo.
Ja weet ik ook wel, alleen voor mijn gevoel heb ik het nog nooit zo moeilijk gehad. Maar dat is eigenlijk al sinds het EAFC heet en geen Fifa meer. Bij de laatste Fifa haalde ik nog elite, bij EAFC24 kwam ik al niet verder dan div. 2 en nu lijkt div. 4 het maximale. Daar zit mijn frustratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:20:
[...]

Ja weet ik ook wel, alleen voor mijn gevoel heb ik het nog nooit zo moeilijk gehad. Maar dat is eigenlijk al sinds het EAFC heet en geen Fifa meer. Bij de laatste Fifa haalde ik nog elite, bij EAFC24 kwam ik al niet verder dan div. 2 en nu lijkt div. 4 het maximale. Daar zit mijn frustratie.
Ik heb me er allang bij neergelegd dat mensen beter de dingen weten om te doen. Vroeger was ik ook beter en wist ik truckjes beter. Ik doe nu maar wat. Probeer wel m'n plezier er uit te halen, als 't niet gaat leave ik gewoon. Ben ik ook sneller van die goeie mensen af. Overigens nooit elite of zo gehaald. Bleef altijd al in div 4 hangen voor makkelijkere overwinningen. Nooit gevoeld dat ik mezelf wilde kwellen hogerop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:56:
[...]

Ik heb me er allang bij neergelegd dat mensen beter de dingen weten om te doen. Vroeger was ik ook beter en wist ik truckjes beter. Ik doe nu maar wat. Probeer wel m'n plezier er uit te halen, als 't niet gaat leave ik gewoon. Ben ik ook sneller van die goeie mensen af. Overigens nooit elite of zo gehaald. Bleef altijd al in div 4 hangen voor makkelijkere overwinningen. Nooit gevoeld dat ik mezelf wilde kwellen hogerop.
Ja dat lukt mij de ene keer beter dan de andere keer. 😉

Het liefst speel ik ook gewoon voor de lol, maar dat is soms erg lastig in dit spel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Nice, uit de icon sbc Zola gekregen! Erg blij mee!

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Pagina: 1 ... 16 ... 68 Laatste