[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
SillBro schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:05:
Hopelijk komt er goede concurrentie van die nieuwe voetbalgame UFL . Las dat Ronaldo daar ook heel veel in geïnvesteerd heeft?
Verwacht niet dat die enige concurrentie kunnen bieden. Voor wat ik er van gezien heb kun je zien dat het met een klein budget ontwikkeld is. Wellicht gaat FIFA iets met 2K doen. 2K houdt zich tot nu toe oppervlakkig, maar geeft wel aan dat het een zeer interessante franchise is.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
DjoCalvic schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:55:
[...]

Hier elite 1 en kimmich, een 84 en de rest lager. Maar je verwacht toch niet veel meer? Eens in de zoveel tijd heb je mazzel
Nee eens hoor, maar was vroeg wakker met de kids en dacht werk toch maar even aantal potjes nog weg en dan hoop je toch een leuke kaart te trekken. Maar goed, het spekt de club weer met spelers zullen we maar zeggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier een tradeable VVD en de keeper van de promo.
Heb al een SBC Varane en Saliba dus VVD gaat waarschijnlijk op de transferlijst.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09:18
Bossie schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:54:
Hier een tradeable VVD en de keeper van de promo.
Heb al een SBC Varane en Saliba dus VVD gaat waarschijnlijk op de transferlijst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xhmO0MGKBLUG1XlKA3TNScMQfUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DJ4ad02G48aaGOUjnccMdoeR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Uiteindelijk toch nog 10-5 geëindigd. Maar jezus je moet je echt iedere seconde focussen. Na iedere wedstrijd even thee pakken en even kort rust, dan door. Anders is het niet te doen. 1 fout en je bent gezien.

Update: wat pack ik dan zoal? IF Pedri, Bruno Fernandes en Frenkie, Messi, en Hero Robbie Keane. Opzich zeer prima. Heb nu 5 totw pakketjes opgespaard al voor als er keer goede totw is. Dan pack ik waarschijnlijk nog niks, maar aan dit totw heb ik toch niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 12:03
Ik heb puur om de lol het middenveld is wat omgegooid door die bellingham en sissoko combi, lijkt me persoonlijk erg fijn spelen!

Saliba straks nog even erin en dan rivals induiken haha kan die bellingham evo ook afgemaakt worden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHLS7SGIL4CW10rj4KnZO3ZgLhE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EvCqu50eCukpAAnOwPZKnH11.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, ik heb twee weken? terug ook Bellingham gehaald, maar die is ondertussen een klein beetje gedaald in prijs.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:39
Heeft er iemand ervaring met Iwobi? Zit te denken om deze te gaan doen. Hij past alleen niet echt in mijn team maar kan hem altijd inbrengen.

Een paar tegenstanders hadden hem en kreeg hem gewoon niet van de bal, liep iedereen zo voorbij en kwam sterk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Augy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 12:53:
Ik heb puur om de lol het middenveld is wat omgegooid door die bellingham en sissoko combi, lijkt me persoonlijk erg fijn spelen!

Saliba straks nog even erin en dan rivals induiken haha kan die bellingham evo ook afgemaakt worden
[Afbeelding]
Hoe bevalt Van Ewijk? Die gaat bij mij Rensch vervangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNsgzWxq4Qkjv25ISRDmG61DhsA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uudbAQuVNyAjLHMI3BNwcNhB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door El Profesor op 27-10-2024 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Even de TOTW sbc gedaan. Kreeg Lautaro Martinez IF eruit! Geen verkeerde pull. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Partypooper schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:12:
Even de TOTW sbc gedaan. Kreeg Lautaro Martinez IF eruit! Geen verkeerde pull. :)
Heb hem 3 weken geleden geprobeerd met WL. Heerlijke spits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:26
Partypooper schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:12:
Nice, ik kreeg een waardeloze 82 rating keeper uit de Bundesliga....

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjoCalvic schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:23:
[...]

Ik kan dit alleen maar bevestigen, zwaar underpriced voor wat hij brengt, daarnaast prima links met Barella/Bastoni/DiMarco.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
Denn90 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:04:
Heeft er iemand ervaring met Iwobi? Zit te denken om deze te gaan doen. Hij past alleen niet echt in mijn team maar kan hem altijd inbrengen.

Een paar tegenstanders hadden hem en kreeg hem gewoon niet van de bal, liep iedereen zo voorbij en kwam sterk over.
Ja doen!!! Gruwelijke speler en kan overal spelen. Zeker voor die prijs echte toevoeging. Zit ook in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
DjoCalvic schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:23:
[...]

Nice! Ben benieuwd!

Heb hem nu ook ingepast:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_7rUG2LOagJuWXOdkdhHyM4bhw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wefIMfTjCveSO8zguaNhrZ7G.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
SillBro schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:38:
[...]

Ja doen!!! Gruwelijke speler en kan overal spelen. Zeker voor die prijs echte toevoeging. Zit ook in mijn team.
Thanks! Dan ga ik ervoor :)

Heb bellingham als leenspeler moet zeggen speelt erg lekker op cam. Ik ga denk even sparen voor hem volgens mij wel de moeite waard. Rodrygo vind ik toch maar wat tegenvallen hier zou dan mooi Iwobi kunnen staan en weer wat munten terug :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:32
Iemand die mij nog tegen kan houden om de HERO SBC niet te doen? Was allemaal ruk wat er hier uit kwam toch? Dan zit Ramires er nog in..... ;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Oekol schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:19:
Iemand die mij nog tegen kan houden om de HERO SBC niet te doen? Was allemaal ruk wat er hier uit kwam toch? Dan zit Ramires er nog in..... ;)
Doe je ogen dicht en denk 10 seconden aan het volgende: je hebt al je fodder ingeleverd en drukt op de knop. Hazard, Touré, Kewell, ze gaan allemaal door je hoofd. Maar dan er komt geen walkout. Het is niet Al Owairan, nee het blijkt Ricken te zijn. Hoe voel je je? Heb je spijt?

Zo nee, dan kan je hem doen en de gok nemen!!!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekol
SillBro schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:31:
[...]

Doe je ogen dicht en denk 10 seconden aan het volgende: je hebt al je fodder ingeleverd en drukt op de knop. Hazard, Touré, Kewell, ze gaan allemaal door je hoofd. Maar dan er komt geen walkout. Het is niet Al Owairan, nee het blijkt Ricken te zijn. Hoe voel je je? Heb je spijt?

Zo nee, dan kan je hem doen en de gok nemen!!!!
Je was te laat, maar gelukkig heb je mij niet tegengehouden haha.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ql7uxsd.png

Hij mag de grote schoenen van Udogie proberen te passen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
Oekol schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:35:
[...]

Je was te laat, maar gelukkig heb je mij niet tegengehouden haha.

[Afbeelding]

Hij mag de grote schoenen van Udogie proberen te passen.
Nice! Was ook zeker niet tegenhouden maar meer de meest realistische kansen haha! Heerlijke pull!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
SillBro schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:36:
[...]

Nice! Was ook zeker niet tegenhouden maar meer de meest realistische kansen haha! Heerlijke pull!
Ja nu snel weer een smoes om te spelen en pakjes te krijgen. Iemand online voor Rush? Dan hebben we sneller die 70k en anders ga ik wellicht proberen te kwalificeren voor WL en dan even heel snel er doorheen (goal tegen? Leaven. Goal scoren? Uitvoetballen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:06
Oke speel fifa al jaren, maar net dit jaar ingestapt op UT.
Nu vraag ik me af hoe doen jullie dat die sbc , ik kan gaan een doen omdat ik een redelijk team heb en de spelers die ik zou willen halen moet ik een ganse selectie doorgeven van spelers +82 of meer en die heb ik totaal niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:28:
Oke speel fifa al jaren, maar net dit jaar ingestapt op UT.
Nu vraag ik me af hoe doen jullie dat die sbc , ik kan gaan een doen omdat ik een redelijk team heb en de spelers die ik zou willen halen moet ik een ganse selectie doorgeven van spelers +82 of meer en die heb ik totaal niet..
Vaker spelen, dan bouw je vanzelf een stapel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Bossie schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:51:
[...]

Vaker spelen, dan bouw je vanzelf een stapel op :)
Ja klinkt logisch, eigenlijk 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
El Profesor schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:06:
[...]

Hoe bevalt Van Ewijk? Die gaat bij mij Rensch vervangen:

[Afbeelding]
Nog maar 2 potjes meegespeeld maar prima back, lekker snel en fel.

Maar het zijn de eerste indrukken dus k hou je op de hoogte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
SillBro schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:36:
[...]

Ik had eergisteren Nakata daar ben ik ook enorm blij mee…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Die Sissoko is wel serieus goed. Heb hem nu een keer volledig door de foundation geleveled. Twijfel om hem nog een keer er doorheen te halen zodat die nog wat extra pace, dribbling en pinged pass en quick step erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Denn90 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:19:
[...]

Ik had eergisteren Nakata daar ben ik ook enorm blij mee…
Gekke Japanner. Gaat de Fodder kast maar in;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Technische vraag: ik heb een tactiek verwijderd, omdat die niet klopte, maar nu start FUT niet meer op op de PS5! Krijg telkens een foutmelding. Opnieuw downloaden/installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:42

ettie1990

PSN:ettiesick

Net in 1 potje rush, dat de tegenstander 5 keer schiet op goal, keeper red, tikt m zo in de tegenstander z’n voeten, gebeurde eerst 4x achter elkaar, te bizar dit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SillBro
Iemand die Icon SBC gaat doen?

Update: kon het niet laten —> Gattuso😂

Voor de jeugd is dit overigens wel een probleem hoor vind ik. Ze pushen die Hero sbc en icon sbc waardoor je fodder erdoor gaat en dan moedigen ze je zo aan pakketjes te kopen. Ik heb het besef dat ik veel fodder en munten heb en daar maak ik een afweging in, maar voor de jeugd is dit toch gewoon een gokelement?

[ Voor 110% gewijzigd door SillBro op 27-10-2024 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SillBro schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:22:

Voor de jeugd is dit overigens wel een probleem hoor vind ik. Ze pushen die Hero sbc en icon sbc waardoor je fodder erdoor gaat en dan moedigen ze je zo aan pakketjes te kopen. Ik heb het besef dat ik veel fodder en munten heb en daar maak ik een afweging in, maar voor de jeugd is dit toch gewoon een gokelement?
Ja, dat vind ik dus ook. EA is daar heel sneaky in. Maar het verbod hierop is er niet doorgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
Moody2204 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:03:
[...]

Ja, dat vind ik dus ook. EA is daar heel sneaky in. Maar het verbod hierop is er niet doorgekomen.
Inderdaad! Wat heel raar is. Want CSGO wat voor een oudere doelgroep is heeft wel een lock op het openen van kisten vanwege het gokelement. Niet te filmen toch..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:10
Moody2204 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:00:
Technische vraag: ik heb een tactiek verwijderd, omdat die niet klopte, maar nu start FUT niet meer op op de PS5! Krijg telkens een foutmelding. Opnieuw downloaden/installeren?
In web app een heel nieuw team maken, oude team verwijderen. En dan nog een keer proberen. Misschien dat dat helpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SillBro schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:41:
[...]

Inderdaad! Wat heel raar is. Want CSGO wat voor een oudere doelgroep is heeft wel een lock op het openen van kisten vanwege het gokelement. Niet te filmen toch..
Ik dacht omdat ze tegenwoordig weergeven wat de kansen zijn op de drops, ze aan de wetgeving voldoen.
Dat neemt echter niet weg dat ze dit soort triggers wel mogen aanpakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Profesor

Het hele spel is ingericht op het maximaliseren van microtransacties. E.A. heeft net als ieder commercieel bedrijf één doel, meer groei en winst maken dan het jaar ervoor. Daarom kun je m.i. bijv. niet degraderen vanaf D3 en lager. E.A. heeft er alle baat bij dat je vast komt te zitten in een divisie, niet aan 45 punten komt voor de beloningen en uit frustratie pakketten gaat kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:09:
[...]

Het hele spel is ingericht op het maximaliseren van microtransacties. E.A. heeft net als ieder commercieel bedrijf één doel, meer groei en winst maken dan het jaar ervoor. Daarom kun je m.i. bijv. niet degraderen vanaf D3 en lager. E.A. heeft er alle baat bij dat je vast komt te zitten in een divisie, niet aan 45 punten komt voor de beloningen en uit frustratie pakketten gaat kopen.
Het is alleen een beetje jammer dat er niets merkbaars van de mtx winsten gebruikt om daadwerkelijk een betere game op te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
7-8 weer geëindigd. Wedstrijd 2-0 voor en verloren. Laatste pot 4-3 voor en bij 83e minuut ging ik tijdrekken om 'm over de streep te halen. Ging mis. In verlenging doet hij 't zelfde maar dan de hele tweede helft en ik kan de bak maar niet krijgen. Uiteindelijk wint die 'm. 't kan je zo boos maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:26:
Die Sissoko is wel serieus goed. Heb hem nu een keer volledig door de foundation geleveled. Twijfel om hem nog een keer er doorheen te halen zodat die nog wat extra pace, dribbling en pinged pass en quick step erbij krijgt.
Klopt wat een baas, ik heb hem door de eerste evo gegooid en bellingham obj (na upgrade inmiddels) ernaast gezet. Heerlijk middenveld.

Morgen maar eens met mendy beginnen, wat een kaart word dat zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Zit nu in div 6 , maar kan ik beter blijven rivals spelen of gewoon de rush doelstellingen halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:46:
[...]

In web app een heel nieuw team maken, oude team verwijderen. En dan nog een keer proberen. Misschien dat dat helpt.
Ga ik proberen, thx! Ik hoop dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 14:06
Ashley Cole uit Icon SBC. Ik viende helemaal mooi! Hoef ik voor een tijdje even geen linksback te zoeken. Iemand Mingueza met de evo al geprobeerd? Of Dalot met Brilliant Bompastor evo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Jovinho99 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:18:
Zit nu in div 6 , maar kan ik beter blijven rivals spelen of gewoon de rush doelstellingen halen?
Het is op zich prima te doen om alles te doen, sb is 12 potjes, rush is een avondje en rivals ligt er maar net aan hoe snel en veel je wint :)

Aan 't einde van de rit maakt t tog geen reet uit want uit de packs komt tog niks _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-09 21:54
Ben op zoek naar een vervanger voor tonali, iemand nog een goede cvm tip of evolution ? Hybrid PL serie a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Dani05 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 08:08:
Ben op zoek naar een vervanger voor tonali, iemand nog een goede cvm tip of evolution ? Hybrid PL serie a
Tonali is een enorm goede deep lying playmaker, zowel op CDM als CM. Waar ben je naar op zoek?

Thuram kan natuurlijk, maar ik zou niet iemand anders uit de EPL of Serie A weten die beter is dan hem - dan kom je op een icon uit ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 09:00:
[...]

Tonali is een enorm goede deep lying playmaker, zowel op CDM als CM. Waar ben je naar op zoek?

Thuram kan natuurlijk, maar ik zou niet iemand anders uit de EPL of Serie A weten die beter is dan hem - dan kom je op een icon uit ben ik bang.
Daarnaast is het wel handig om je team te delen zodat we ook kunnen kijken of eventuele suggesties inderdaad passen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:46:
[...]

Heeft geholpen! Nogmaals mijn dank. Wel jammer dat EAFC25 zo 'buggy' is. Loopt hier ook regelmatig vast. Maar nu kwam ik FUT ook echt niet meer in, nadat ik wat met tactieken had zitten rommelen (wat toch gewoon moet kunnen zou je zeggen...).

Gelukkig heeft jouw suggestie geholpen en kan ik weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Dani05 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 08:08:
Waarom zou je die willen vervangen, Tonali is namelijk gewoon een Meta player. Als je die wil vervangen dan moet je aan kaartjes beginnen die minimaal half miljoen zijn of nog wel meer denk ik.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31
Ga deze week toch maar Varane halen. volgens mij is het zo'n idioot goede kaart.
Ik merk ook al zoveel verschil met Saliba in de defence ter vergljking met andere verdedigers.

Sissoko ook maar gehaald, vanavond even door de evo halen en nieuw team bouwen.
Het wordt tijd om Thuram eruit te halen, is een geweldige kaart maar genoeg mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Gisterenavond zag ik een grote dip in de markt, dus ik denk - lekker wat kaarten halen voor mijn team die ik hiervoor te duur vond. Valverde en Son als upgrades... wordt ik vanochtend wakker, zijn die nog verder naar beneden gekelderd (Valverde was 380, is 330 vanmorgen). Hoop maar dat hij dit waard is. En sowieso maar snel weer verkopen als ik mijn laatste drie winstpartijen in Rivals gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:04:
[...]

Ik dacht omdat ze tegenwoordig weergeven wat de kansen zijn op de drops, ze aan de wetgeving voldoen.
Dat neemt echter niet weg dat ze dit soort triggers wel mogen aanpakken.
Er is maar 1 pakketje wat je kan previewen volgens mij. Er zit dus nog steeds een zwaar gokelement in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 10:56:
[...]

Er is maar 1 pakketje wat je kan previewen volgens mij. Er zit dus nog steeds een zwaar gokelement in.
Het gaat niet om het previewen maar dat ze aangeven wat de kansen zijn om bepaalde items te packen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
heron schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 10:49:
Gisterenavond zag ik een grote dip in de markt, dus ik denk - lekker wat kaarten halen voor mijn team die ik hiervoor te duur vond. Valverde en Son als upgrades... wordt ik vanochtend wakker, zijn die nog verder naar beneden gekelderd (Valverde was 380, is 330 vanmorgen). Hoop maar dat hij dit waard is. En sowieso maar snel weer verkopen als ik mijn laatste drie winstpartijen in Rivals gehaald heb.
Hoe is het mogelijk zo’n enorme dip op de markt ineens? Bellingham wil ik graag kopen is nog maar 90K. Helaas heb ik maar 10k op de bank momenteel en vind het zonde om Rodrygo voor 20K te verkopen en Williams ook nog maar 20K. Frenkie is nog maar 22K…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 21:44
Een maand na release nu al 60% korting op PS5..... is het zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
buurman3 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:08:
Een maand na release nu al 60% korting op PS5..... is het zo slecht?
Dat is wel bizar veel korting ja zo snel na release. Meestal voorheen rond de kerstvakantie de eerste leuke aanbiedingen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Denn90 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 11:54:
[...]

Hoe is het mogelijk zo’n enorme dip op de markt ineens? Bellingham wil ik graag kopen is nog maar 90K. Helaas heb ik maar 10k op de bank momenteel en vind het zonde om Rodrygo voor 20K te verkopen en Williams ook nog maar 20K. Frenkie is nog maar 22K…
Zo dat zijn flinke dalingen in prijzen idd. Had Frenkie volgens mij 2 weken terug voor 69k gekocht. Zat erover te denken hem te verkopen en meer op een PL team te richten. Voor 22k heeft verkopen ook niet zoveel zin meer... Van het weekend superveel van die saaie objectives gedaan. Gisteren ook wat rivals en zowaar wat potjes gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Sn3gG3l schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:51:
[...]

Zo dat zijn flinke dalingen in prijzen idd. Had Frenkie volgens mij 2 weken terug voor 69k gekocht. Zat erover te denken hem te verkopen en meer op een PL team te richten. Voor 22k heeft verkopen ook niet zoveel zin meer... Van het weekend superveel van die saaie objectives gedaan. Gisteren ook wat rivals en zowaar wat potjes gewonnen!
Ja vindt het echt bizar zo’n extreme prijs dalingen in 1 dag. Idd verkopen heeft dan ook weinig zin. Ik zit er nu ook mee wou dus wat spelers verkopen om Bellingham te gaan halen. Maarja vindt ook zonde om mijn huidige spelers voor zo weinig weg te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Denn90 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:58:
[...]

Ja vindt het echt bizar zo’n extreme prijs dalingen in 1 dag. Idd verkopen heeft dan ook weinig zin. Ik zit er nu ook mee wou dus wat spelers verkopen om Bellingham te gaan halen. Maarja vindt ook zonde om mijn huidige spelers voor zo weinig weg te doen..
Ik heb nu zo'n 200k om te besteden. Ga echter volgende maand ook paar weken op vakantie. Misschien maar juist niet teveel uitgeven en kijken of alles eind van het jaar nog verder gezakt is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trequartistic96
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 05-09 09:56
Zag deze actie gisteren passeren op TikTok. Hilarisch!

https://www.tiktok.com/@b...video/7429029571900607777

Spelleke spelen en een gratis burger verdienen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Sn3gG3l schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:02:
[...]

Ik heb nu zo'n 200k om te besteden. Ga echter volgende maand ook paar weken op vakantie. Misschien maar juist niet teveel uitgeven en kijken of alles eind van het jaar nog verder gezakt is :)
Je zou zeggen beter nu kopen, lijkt mij eerder dat spelers juist t.z.t. zullen stijgen. Ik weet het ook niet wellicht heeft iemands hier er een betere kijk op;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Denn90 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:13:
[...]

Je zou zeggen beter nu kopen, lijkt mij eerder dat spelers juist t.z.t. zullen stijgen. Ik weet het ook niet wellicht heeft iemands hier er een betere kijk op;)
Ja zou ook kunnen, sta open voor advies want ik ben altijd mega slecht met bepalen wat een goede prijs is en of ze gaan dalen of stijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Denn90 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:13:
[...]

In principe gaan spelers nooit echt veel meer stijgen.. Misschien als er een SBC is waar je hoge spelers voor nodig hebt, maar ik kan me zelden herinneren dat spelers na een flinke dip weer terug op het oude niveau komen.

Hoe meer promo's erbij komen hoe minder de normale kaarten waard worden, op een enkele uitzondering na.

Hier de TOTW Martinez gekocht afgelopen zaterdag.. Al weken hetzelfde (rond de 190k) en zal je zien 1 dag nadat ik hem gekocht heb stort de prijs in richting 140k

[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 28-10-2024 13:18 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M@cer schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:15:
[...]

In principe gaan spelers nooit echt veel meer stijgen.. Misschien als er een SBC is waar je hoge spelers voor nodig hebt, maar ik kan me zelden herinneren dat spelers na een flinke dip weer terug op het oude niveau komen.

Hoe meer promo's erbij komen hoe minder de normale kaarten waard worden, op een enkele uitzondering na.

Hier de TOTW Martinez gekocht afgelopen zaterdag.. Al weken hetzelfde (rond de 190k) en zal je zien 1 dag nadat ik hem gekocht heb stort de prijs in richting 140k
Hier Bellingham (1,5 of 2 week terug), van 200k naar 94,5 vandaag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09

Ook maar gedaan.. Helaas Koeman..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Bossie schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:40:
[...]

Hier Bellingham (1,5 of 2 week terug), van 200k naar 94,5 vandaag 8)7
Hoe vind jij bellingham?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Denn90 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 11:54:
[...]

Mooie nieuwe evolutions, nieuwe Call of Duty waardoor mensen geen Fifa meer willen spelen, 10 coin pack in the store. Maar vooral een onverwachte icon SBC die iedereen wil doen, en waarvoor kaarten verkocht worden. Daarbij nieuwe coins vanuit de Weekend League beloningen, en dan krijg je een enorm aanbod. Normaal worden teams al verkocht op zondagavond, maar nu was het heel erg.

Je ziet ook de afgelopen 2 weken dat alleen de hele goede, dure kaarten continu stijgen - en alle normale gouden kaartjes zakken en zakken maar. Sowieso - zorg dat je op woensdagavonden je kaarten verkoopt, en op vrijdagen voordat nieuwe promo start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
30 dagen UT spelen en kan ik een pack kopen voor 150k.... Lijkt me nou niet echt een goede deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weinig getest aangezien ik momenteel veel met objectives/evo’s bezig ben.
Het is wel bizar dat hij diverse roles +/++ heeft op CAM maar niet op CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:21:
[...]

Weinig getest aangezien ik momenteel veel met objectives/evo’s bezig ben.
Het is wel bizar dat hij diverse roles +/++ heeft op CAM maar niet op CM.
Moet zeggen dat z'n broertje het wat dat betreft beter heeft met een b2b++ rol en als bijkomend voordeel sissoko helpt linken die na de evo echt een pareltje van een kaart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:43:
[...]

Moet zeggen dat z'n broertje het wat dat betreft beter heeft met een b2b++ rol en als bijkomend voordeel sissoko helpt linken die na de evo echt een pareltje van een kaart is
Die heb ik binnen zodra ik 10 goals in squadbattles heb gedaan, Sissoko is inmiddels ook binnen maar helaas had ik een evo al gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:48
Heb ik die icon sbc gedaan krijg ik blanc eruit.
Helaas heb ik al van de ven if en kompany.
Luxe probleem. Iemand ervaringen met blanc dit jaar? Of zal ik hem op cam gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Kanters85 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:26:
Heb ik die icon sbc gedaan krijg ik blanc eruit.
Helaas heb ik al van de ven if en kompany.
Luxe probleem. Iemand ervaringen met blanc dit jaar? Of zal ik hem op cam gebruiken ?
Zooo jaloers! Blanc had ik vrij vroeg vorig jaar vanwege die sbc. Hij is niet meer mijn team uit geweest wat een heerlijke speler die niemand doorlaat! Zou het gewoon eens proberen aantal potjes;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
Zojuist Bellingham gekocht voor 95K. Mijn team nu;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ehpGiZc3c2cyE_qb_2w2PTeyuig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XxwisT6e8coVp0co1HOtWl3w.jpg?f=fotoalbum_large

Heb ook sinds gisteren Iwobi wat een heerlijke speler is. Iemand tips voor de volgende upgrade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Denn90 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:38:
[...]

Zooo jaloers! Blanc had ik vrij vroeg vorig jaar vanwege die sbc. Hij is niet meer mijn team uit geweest wat een heerlijke speler die niemand doorlaat! Zou het gewoon eens proberen aantal potjes;)
Oh dat is wel een nice team, ik heb veel spelers van je team ook al. Misschien ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Geef hem maar aan mij hoor… o helaas dat gaat niet;) Wat is je team? Ben benieuwd!

Edit: wat bedoel je met misschien ook eens proberen?

[ Voor 25% gewijzigd door Denn90 op 28-10-2024 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Iemand zin in Rush? Moet nog even 50k punten halen. Krijg nu maar telkens 5k punten per wedstrijd. Even de verdubbelaar aanzetten ;)

Kan niet gezellig doen qua geluid en koptelefoon maar wel gewoon serieus spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bizarre avond qua gameplay, alles speelt versneld maar de input is dan juist weer vertraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Nou ik geef het op hoor met dit kut spel. Hele avond rivals zitten spelen en maar 3 potjes gewonnen. Heb er wel genoeg van om me helemaal de tering te spelen voor een paar klote pakketjes.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:48
Denn90 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:51:
Geef hem maar aan mij hoor… o helaas dat gaat niet;) Wat is je team? Ben benieuwd!

Edit: wat bedoel je met misschien ook eens proberen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nlh8vdr5zq3hOZFvf9BtcJXvQ90=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oDsVhACkI2PBYaF9EIkiOJUU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:42

ettie1990

PSN:ettiesick

5 potjes rivals gewonnen, is nog niet eerder voorgenomen volgens mij, gameplay ging vrij vlot vanavond en alle ballen gingen er nu wel jn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mis nog 25 punten voor level 40. Kan ik ineens niet meer friendlys laden, moest nog 1 win.

Echt bizar hoeveel bugs en fouten er in deze versie zitten. En maar geld harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:12:
Mis nog 25 punten voor level 40. Kan ik ineens niet meer friendlys laden, moest nog 1 win.

Echt bizar hoeveel bugs en fouten er in deze versie zitten. En maar geld harken.
Kan Rivals ook niet meer laden, zo te zien liggen de severs er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik kom ook nergens meer in gek genoeg, zal wel wat geknapt zijn her en der haha

Wilde de rush voor mendy nog even afmaken, nja dat word dus morgen haha

[ Voor 32% gewijzigd door Augy op 28-10-2024 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:17:
Ik kom ook nergens meer in gek genoeg, zal wel wat geknapt zijn her en der haha

Wilde de rush voor mendy nog even afmaken, nja dat word dus morgen haha
Ik heb het geprobeerd, maar ik kwam tweemaal keer in een lobby waar al iemand al met mendy speelde |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:33:
[...]

Ik heb het geprobeerd, maar ik kwam tweemaal keer in een lobby waar al iemand al met mendy speelde |:(
Haha ik heb nog even 2 potjes rivals kunnen spelen, morgenavond weer even rush met de nieuwe objectives erbij en dan donderdag afmaken in rivals want minder als 2 goals tegenkrijgen word niks in rush (de drie assist wel weer makkelijk)

Hoop wel even op een puntenknaller met dubbele punten met goals ofzo. 70k punten halen met 5k per potje duurt veel te lang

Was iig weer een druk evo weekje met sissoko, bellingham en mendy

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 28-10-2024 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saaslijer1
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-09 22:11
Hallo allemaal,

Ik heb even geen idee waar ik dit het beste kan vragen, dus ik hou het maar even op dit topic.

Zo nu en dan speel ik graag een potje EA FC (FIFA) online, of andere multiplayer games.
Waar ik de laatste tijd veel last van heb, is dat tijdens online potjes het spel soms voor 2 a 3 seconden vastloopt. Met als gevolg, een tegenstander die in die periode gewoon vrij heeft kunnen spelen en dus een goal heeft kunnen maken, of mijn spits in kansrijke positie onschadelijk heeft gemaakt. Nogal frustrerend tijdens een voetbalpotje.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Mijn NAT is gewoon Open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Dit weekend weer eens wat tijd in Rivals gestoken, en alles leek opeens te klikken. Misschien omdat ik met Virgil wat geluk uit een pack had gehad, en het me lukt iets rustiger te spelen. Zit ik met 9 winsten uit 10 gespeeld opeens in Div 4...

Gisteren toch de nieuwe icon sbc gedaan en Rijkaard gekregen. Die kan mooi Tonali vervangen en dan een 4141 gaan spelen, denk ik zo. Nu de laatste 3 winsten nog halen voor upgraded Rivals rewards, maar niveau verschil tussen div 6 en 4 is wel te merken ben ik bang.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_oSaWTjD-mTgu1_CjqKJd4suNVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/69cz0RCCb7yeVtrMS3GmK5Dq.jpg?f=fotoalbum_large

PS: weet iemand een goede manier om een ENG 2 manager league te krijgen zodat Sissoko op 3 chem komt? Een hoop consumables zijn niet genoeg op de markt 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door heron op 29-10-2024 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Brolin gisterenavond uit de Hero pack gekregen. :)

Nu zo gezet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LOPbloN_ESTPl9ZilRfIWtj3mLo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Mxu72UQE6klOOrRaqr17RPnq.png?f=fotoalbum_large

Alleen gek genoeg zegt Futbin dat Sissoko op 3 chem zou moeten uitkomen maar in FC staat die op 2 chem. Zal denk ik komen doordat ik de evo nog aan het afronden ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:06:
Dit weekend weer eens wat tijd in Rivals gestoken, en alles leek opeens te klikken. Misschien omdat ik met Virgil wat geluk uit een pack had gehad, en het me lukt iets rustiger te spelen. Zit ik met 9 winsten uit 10 gespeeld opeens in Div 4...

Gisteren toch de nieuwe icon sbc gedaan en Rijkaard gekregen. Die kan mooi Tonali vervangen en dan een 4141 gaan spelen, denk ik zo. Nu de laatste 3 winsten nog halen voor upgraded Rivals rewards, maar niveau verschil tussen div 6 en 4 is wel te merken ben ik bang.

[Afbeelding]

PS: weet iemand een goede manier om een ENG 2 manager league te krijgen zodat Sissoko op 3 chem komt? Een hoop consumables zijn niet genoeg op de markt 8)7
Snipen, ben wel even half uurtje zoet geweest ermee haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Partypooper schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:27:

Nu zo gezet:

[Afbeelding]

Alleen gek genoeg zegt Futbin dat Sissoko op 3 chem zou moeten uitkomen maar in FC staat die op 2 chem. Zal denk ik komen doordat ik de evo nog aan het afronden ben.
Komt door de evo - als die gedaan is, zou hij weer type "squad foundation" moeten zijn, waarmee hij de extra chem krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SillBro
Partypooper schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:27:

Nu zo gezet:

[Afbeelding]

5-2-1-2! Bah!!! 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Sinds gisteravond vindt ik Rivals niet lekker spelen en deze ochtend ook niet helemaal. Het lijkt wel alsof er vertraging op zit wanneer ik van speler wil wisselen/selecteren. Het verdedigen wordt hierdoor erg bemoeilijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Hahaha. Ja zal niet ontkennen dat het verdedigend als een huis staat. Maar aanvallend speelt dit ook heel leuk omdat beide backs ook meekomen en ik veel meer opties heb om de bal te kunnen spelen.

En wat een ander ervan vind, tsjah, lekker belangrijk. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:25:
[...]

Hahaha. Ja zal niet ontkennen dat het verdedigend als een huis staat. Maar aanvallend speelt dit ook heel leuk omdat beide backs ook meekomen en ik veel meer opties heb om de bal te kunnen spelen.

En wat een ander ervan vind, tsjah, lekker belangrijk. :p
Ik ben een enorme fan voor 3ATB en daar hoor je niemand over, echter verdedigend is dat gewoon 5ATB.
Je start formatie is toch ook simpelweg hoe je staat ingame zonder bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31
Denk dat ik Varane toch maar niet ga doen en mijn fodder bewaar.
Ik verwacht dat EA deze of volgende week wel met iets nieuws gaat komen voor die prijscategorie, zeker omdat iedereen zijn fodder in de Icon SBC en hero pack heeft gegooid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekol
Heb me toch 'n klapper gemaakt dit weekend. Had 86 rated ingekocht en ook 89 rated. Die 86 zijn allemaal al verkocht. IF 84 zijn iets gestegen maar winst is laag. Als ik de 89 rated nu ook verkoop bijna 8 ton a 1 mln winst.

Heerlijk, kan de volgende gok weer totaal mis gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Iemand zin in rush of die one nation friendly cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Sn3gG3l schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:58:
Iemand zin in rush of die one nation friendly cup?
Ja rush?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12:00
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu al klaar ben met de rivals grind.... als je in divisie 1 zit is het gewoon echt bijna onmenselijk om die 45 punten te realiseren. Heb met pijn en moeite nu 15 punten. Weekend league is vergeleken met dit echt een makkie. Dat kan volgens mij niet helemaal de bedoeling zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
theman36 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:30:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu al klaar ben met de rivals grind.... als je in divisie 1 zit is het gewoon echt bijna onmenselijk om die 45 punten te realiseren. Heb met pijn en moeite nu 15 punten. Weekend league is vergeleken met dit echt een makkie. Dat kan volgens mij niet helemaal de bedoeling zijn?
Heb 't tot nu toe 1x gehaald en moet zeggen dat ik die 5 wins meer dan prima vind. Beetje SB er bij die 12 wedstrijden en dan is WL bonus. Dan heb je best veel pakjes, hele team is in principe untradable (wel van geleerd afgelopen jaren) en met de rest ben ik aan 't handelen.

Pagina: 1 ... 15 ... 68 Laatste