Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 16-07 23:48
SillBro schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:23:
[...]

Als je ultimate editie hebt zal je ook 4600 fc points hebben naast je munten kan je dit zien in fut!

En je zal vast ergens eigenschappen van je game kunnen checken dus dan zie je in het hoofdmenu van je PS5 of eigenschappen van de game wel welke editie!
Dus gewoon FUT openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:12
Mijn rewards na promotie naar divisie 3 waren ook niet echt bijzonder helaas. Hero SBC kwam Govou uit. Ben benieuwd, iemand ervaring met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SillBro schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:54:

Hoe staat het met de rest, iedereen die wilde kwalificeren is het gelukt?
Nee, al 2x geëindigd op 2-3.
Nu eerst weer genoeg punten in Rivals halen en dan nog een poging wagen.

Maar ja je weet eigenlijk al dat na 2 avonden bijna alles winnen er een avond komt dat je onmogelijk kan winnen. Dat is dus vanavond hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:58
Ja game starten en naar ultimate team gaan. Dan moet je rechtsboven naast je munten ook 4600 fc points zien staan. Die krijg je erbij bij de ultimate edition.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Water_824
SillBro schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:31:
[...]

Ja game starten en naar ultimate team gaan. Dan moet je rechtsboven naast je munten ook 4600 fc points zien staan. Die krijg je erbij bij de ultimate edition.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AEuqLacZmrrIAKhsscZ8LVQPAfo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CXtYwgpEVTyGkHqY7bbfejSH.jpg?f=fotoalbum_large

:) Ok bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SillBro
Nice! Succes!! Alleen nog even je club badge veranderen😂

[ Voor 5% gewijzigd door SillBro op 24-10-2024 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Moody2204 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:31:
[...]

Nee, al 2x geëindigd op 2-3.
Nu eerst weer genoeg punten in Rivals halen en dan nog een poging wagen.

Maar ja je weet eigenlijk al dat na 2 avonden bijna alles winnen er een avond komt dat je onmogelijk kan winnen. Dat is dus vanavond hier.
Succes!! Binnenkort keer potje als je tijd hebt? Overigens heb je morgen ook nog voor kwalificatie dacht ik. Komt vast goed. En anders volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
2e probleem waar ik tegen aan loop bij het opstarten FUT.

Hoe krijg je die vrouwen uit je team weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:42

Oxigeon

En zo is dat!

Water_824 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:48:
2e probleem waar ik tegen aan loop bij het opstarten FUT.

Hoe krijg je die vrouwen uit je team weg?
Je kan erop klikken en stuur naar club. Dan zitten ze nog in je club maar kun je in elk geval een andere speler erneer zetten

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SillBro schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:40:
[...]

Succes!! Binnenkort keer potje als je tijd hebt? Overigens heb je morgen ook nog voor kwalificatie dacht ik. Komt vast goed. En anders volgende week
Ja speel je op PS5? Mijn gebruikersnaam is dezelfde als hier.

Zoals ik helaas al kon voorspellen bij dit spel kwam mijn voorspelling uit: deze avond win ik niks. Ik denk een potje of 7 gespeeld en soms zelfs 2-0 of 3-0 voor, maar als het je 'niet win avond' is, dan win je ook niet. Dus ik kan nog niet kwalificeren na 2 eerder mislukte pogingen (sta nu op 850/1000). Morgen wordt dan de 50-50 avond qua wins. Want zo gaat het al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-07 23:48
Net zo’n lekkere mindfuck…

Franse vlag!
Spits!
La Liga!

Kyliaaaaaan….. GRIEZZMAN!

DOH! 😩

Wel vanavond goud gepacked:

- Frenkie
- Gündogan
- Modric
- Griezmann
- Maignan

Goede aanvulling voor de SBC!

Nog 1 level omhoog voor Adama 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 23:02:
Net zo’n lekkere mindfuck…

Franse vlag!
Spits!
La Liga!

Kyliaaaaaan….. GRIEZZMAN!

DOH! 😩

Wel vanavond goud gepacked:

- Frenkie
- Gündogan
- Modric
- Griezmann
- Maignan

Goede aanvulling voor de SBC!

Nog 1 level omhoog voor Adama 😁
Season hier ook ff afgemaakt, Griezmann is nu paars :+
Adama kan meteen naar de bank, lvl40 rewards waren Courtois, Rice en de onvermijdelijke Renard.

Eerder deze week al Hero Keane, dus ben inmiddels alweer 442 aan het spelen met Keane/Griezmann.
Later maar eens testen hoe 442 gaat met Bellingham/Rice als CM’s.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:25
Moody2204 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:19:
[...]

Ja speel je op PS5? Mijn gebruikersnaam is dezelfde als hier.

Zoals ik helaas al kon voorspellen bij dit spel kwam mijn voorspelling uit: deze avond win ik niks. Ik denk een potje of 7 gespeeld en soms zelfs 2-0 of 3-0 voor, maar als het je 'niet win avond' is, dan win je ook niet. Dus ik kan nog niet kwalificeren na 2 eerder mislukte pogingen (sta nu op 850/1000). Morgen wordt dan de 50-50 avond qua wins. Want zo gaat het al jaren.
Heel eerlijk, ik won gister ook niks. Na een uurtje gewoon lekker uitgezet want die avond zijn er nou eenmaal haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 07:31:
[...]

Heel eerlijk, ik won gister ook niks. Na een uurtje gewoon lekker uitgezet want die avond zijn er nou eenmaal haha
Bij mij zit er al jaren een patroon in: Maandag meestal een matige avond. Dinsdag en woensdag meestal wel goed. Donderdag weer prut en vrijdag 50-50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:31:
[...]

Bij mij zit er al jaren een patroon in: Maandag meestal een matige avond. Dinsdag en woensdag meestal wel goed. Donderdag weer prut en vrijdag 50-50.
Gaat 't dan ook niet in je hoofd zitten? Fifa blijft echt wel een psychologisch spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:34:
[...]

Gaat 't dan ook niet in je hoofd zitten? Fifa blijft echt wel een psychologisch spelletje
Nee hoor, maar het is al jaren ongeveer hetzelfde. Fifa is gewoon voorspelbaar bedoel ik ermee te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:49:
[...]

Nee hoor, maar het is al jaren ongeveer hetzelfde. Fifa is gewoon voorspelbaar bedoel ik ermee te zeggen.
Klopt hoor. Gister win ik niks en loopt t voor geen meter, Vanochtend fluitend 5 wins. Wat overigens ook mn dagelijkse doel.is tot de 15 wins, heb k hem mooi al binnen voor einde weekend en kan k rustig sb gaan spelen tot donderdag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
[...]

Denk dat dat echt helemaal aan jezelf ligt. Ik heb zoiets nog nooit gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-02 19:08
DjoCalvic schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:17:
[...]

Denk dat dat echt helemaal aan jezelf ligt. Ik heb zoiets nog nooit gehoord
Ik lees regelmatig dat verschillende mensen de ene dag beter vinden dan een andere dag. Maar ja is het inderdaad niet gewoon zo dat je soms een mindere dag hebt en wedstrijden verliest? Net als in het echt voor welke club je ook bent, wint je club toch ook niet iedere week of winnen ze alleen op woensdag bijvoorbeeld :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:27
Ik denk dat het ook puur gevoelsmatig is. Gisteren nog wat Rivals geprobeerd maar snel weer gestopt, verloor alles.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denn90 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:46:
[...]

Ik lees regelmatig dat verschillende mensen de ene dag beter vinden dan een andere dag. Maar ja is het inderdaad niet gewoon zo dat je soms een mindere dag hebt en wedstrijden verliest? Net als in het echt voor welke club je ook bent, wint je club toch ook niet iedere week of winnen ze alleen op woensdag bijvoorbeeld :9
Er is wel een duidelijk patroon mbt gameplay, maar dat is vaak niet gekoppeld aan het resultaat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien stelde ik het te zwart-wit. Maar ook hier lees ik regelmatig soortgelijke ervaringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SillBro
Wat ik lastig vind is dat door te stellen dat prestaties afhankelijk zijn van de dag, dat je daarmee zegt er zelf nauwelijks invloed op te hebben. Terwijl ongeacht de servers of de dag heb je altijd zelf invloed op je spel. Je kan het spel altijd aanpassen. Langzamer rondtikken, laatste 10 min balbezit houden. Verdedigde opstelling kiezen etc.

Ik weet wel dat de servers op vrijdag slechter zijn en het daardoor trager speelt, maar anderzijds iedereen heeft daar last van.
Wat ik wel merk is dat hoe rustiger ik het zelf heb in mijn leven hoe makkelijker ik kan focussen op bijvoorbeeld Champions etc. Denk dat dat soort zaken meer invloed hebben op het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 01:37
Denn90 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:46:
[...]

Ik kan er hier deels mee eens zijn, puur omdat ik weet dat er wel dagen zijn dat er een vertraging in gameplay aanwezig is. Echter is dit compleet afhankelijk van welke game mode en op welke dag(deel). Zo weet ik dat ik nooit op de woensdagmiddag of avond nog Rivals wedstrijden ga spelen, omdat iedereen dan bezig is om zijn bonus rewards binnen te slepen. Het lijkt alsof ze aparte servers hebben voor iedere game mode, want dan spelen de meeste Rivals. Voor de Champs wedstrijden geldt dit op de vrijdagmiddag en avond. Op zaterdag of zondag voelt voor mij de vertraging en alle andere DDA meuk minder aan. Het speelt dan enorm soepel en snel. Op maandag en dinsdag speel ik dan ook weer direct de Rivals wedstrijden.

Maar goed, om vaste tijden te prikken voor EAFC lijkt me teveel van het goede en is het uiteraard allemaal niet waard. De belangrijkste is om lekker ontspannen te blijven spelen. Hoe gefrustreerder je bent, des te ongeduldiger je wordt in keuzes maken en je hierdoor makkelijk wedstrijden kan verliezen. Makkelijker gezegd dan gedaan haha! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu 5-2-1-2 aan het proberen. Dat bevalt me tot zover wel goed. Aanvallend is het dan een 3-4-2-1. Beide backs staan op attacking wingback.

Team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xbKGFroH3oQEUvbw8wG9Hfr5Ta0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xqjKPega03s0NG3f23rCEzJY.png?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Espresso14
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:56
Partypooper schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:36:
Ben nu 5-2-1-2 aan het proberen. Dat bevalt me tot zover wel goed. Aanvallend is het dan een 3-4-2-1. Beide backs staan op attacking wingback.

Team:

[Afbeelding]
Zou je jouw code m.b.t. jouw tactiek eens willen delen? Ik merk namelijk dat ik enorm zoekende ben. Ik ben even benieuwd welke roles etc. je hebt ingesteld. Zodoende kan ik eens kijken of dit een tactiek is die ik kan proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:36:

Team:

[Afbeelding]
Hoe is Ruttier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derde poging deze week om de kwalificatie voor de WL te halen, 3e keer weer 2-3. Ik geef het op. Na jarenlang WL gespeeld te hebben is het me deze editie niet meer gegeven en moet ik het wel opgeven. Hoe jammer ik dat ook vind.

Raphinha leek mij een leuke kaart. Maar 9 teams?!?!? In deze fase van het spel? Denkt EA dat ik nu al verzuip in de fodder ofzo? Dat bedrijf is echt gek geworden.

Zonder WL is dat sowieso al een kansloze zaak natuurlijk. Ik ga me maar focussen op online seizoenen ofzo. Klaar met dit spel.

Excuses voor mijn gezeur. Maar word er echt chagrijnig van en dat is het me niet waard.

[ Voor 47% gewijzigd door Moody2204 op 25-10-2024 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:02
Moody2204 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 18:59:
Derde poging deze week om de kwalificatie voor de WL te halen, 3e keer weer 2-3. Ik geef het op. Na jarenlang WL gespeeld te hebben is het me deze editie niet meer gegeven en moet ik het wel opgeven. Hoe jammer ik dat ook vind.

Raphinha leek mij een leuke kaart. Maar 9 teams?!?!? In deze fase van het spel? Denkt EA dat ik nu al verzuip in de fodder ofzo? Dat bedrijf is echt gek geworden.

Zonder WL is dat sowieso al een kansloze zaak natuurlijk. Ik ga me maar focussen op online seizoenen ofzo. Klaar met dit spel.

Excuses voor mijn gezeur. Maar word er echt chagrijnig van en dat is het me niet waard.
Hoe kun je dit 3x in 1 week doen ?
Dacht maar 1x per weer kwalificeren

Jij speelt ook 4411 he
Ik namelijk ook en kwalificeer me elke keer vrij makkelijk met 4 1 .ik ben nu in tactiek hoog gaan spelen
Dat veld kleiner word mss idee voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:28:
[...]

Jij speelt ook 4411 he
Ik namelijk ook en kwalificeer me elke keer vrij makkelijk met 4 1 .ik ben nu in tactiek hoog gaan spelen
Als je de kwali niet haalt, kan je het weer proberen als je weer genoeg punten hebt gehaald in Rivals.

Ik heb al zoveel tactieken geprobeerd, maar weet nog steeds niet welke in nu het fijnst vind (denk toch een 4-4-2). Maar voor nu ben ik voorlopig ff klaar met dit bananenspel. Heb er ff helemaal geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
Ik heb deze game gister gekocht de Ultimate Editie.
Dit kwam omdat de Ultimate Editie met korting was.
De Ulimate was maar een paar Euro duurder.

Eigenlijk bevalt dit me wel.
Van iets wat te goedkoop is ga zowiezo al uit de weg.
Je weet vantevoren al dat dit niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Markvd1984 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:28:
[...]

Jij speelt ook 4411 he
Helemaal eens met jou en speel precies hetzelfde 4-4-1-1! Toevallig ook hoogte van defensie op 70 staan? Gaat inderdaad vrij makkelijk. Je hebt controle op het hele veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SillBro schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:34:
[...]

Helemaal eens met jou en speel precies hetzelfde 4-4-1-1! Toevallig ook hoogte van defensie op 70 staan? Gaat inderdaad vrij makkelijk. Je hebt controle op het hele veld.
Heb je toevallig de code van die tactiek? Wil het ook weleens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ea wordt steeds gekker met die packs, je kan nu al packs kopen met 1000 seizoens punten haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
Moody2204 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:47:
[...]

Heb je toevallig de code van die tactiek? Wil het ook weleens proberen.
Is vanuit de Webapp dus hoop dat dat juist geïmporteerd wordt: KAj8s%eQ$me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
Traeces schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:00:
Ea wordt steeds gekker met die packs, je kan nu al packs kopen met 1000 seizoens punten haha.
Snap sowieso het nut van geld uitgeven niet. Game gaat na een jaar weg en je team dus ook en daarbij een RTG heeft altijd iets magisch. De spanning van packs en rewards openen is er niet als je toch alles koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:14
Traeces schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:00:
Waar zie jij die packs als ik vragen mag? Via de webapp in de store zie ik namelijk niks 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Espresso14 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:50:
[...]

Zou je jouw code m.b.t. jouw tactiek eens willen delen? Ik merk namelijk dat ik enorm zoekende ben. Ik ben even benieuwd welke roles etc. je hebt ingesteld. Zodoende kan ik eens kijken of dit een tactiek is die ik kan proberen. :)
Ja hoor! :)

XswLxr@dh5r
Bevalt prima. Is wel meer een assist man. Kan ook wel afmaken maar sommige kansen laat die ook wel eens liggen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:38:
[...]

Ja hoor! :)

XswLxr@dh5r

[...]

Bevalt prima. Is wel meer een assist man. Kan ook wel afmaken maar sommige kansen laat die ook wel eens liggen.
De combinatie van Premier League, Frans en 5/5 is wel verleidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17

Blijf het vreemd vinden dat het jou jarenlang wel lukt en nu opeens niet meer. Ben zelf 34 en speel ook al jarenlang WL maar kan me echt niet voorstellen dat je opeens je skills kwijt bent. Doe je dit jaar andere dingen dan normaal? Zijn er bepaalde vlakken wat dit jaar minder gaat en heb je daar een verklaring voor? Misschien kunnen we je helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:23:
[...]

Blijf het vreemd vinden dat het jou jarenlang wel lukt en nu opeens niet meer. Ben zelf 34 en speel ook al jarenlang WL maar kan me echt niet voorstellen dat je opeens je skills kwijt bent. Doe je dit jaar andere dingen dan normaal? Zijn er bepaalde vlakken wat dit jaar minder gaat en heb je daar een verklaring voor? Misschien kunnen we je helpen
Ik kan mijn vinger ook niet op de zere plek leggen, maar het gaat zoveel slechter dan in EAFC24. Maar dan vooral met alles wat met de WL te maken heeft. Heb het nu 2x gespeeld. 1e x ging ik 3-12 en 2e x was het 5-10 (tegen de 9 overwinningen die ik in EAFC24 altijd wel haalde). En nu kom ik al niet eens door de kwali heen. Er zit dus een dalende lijn in inmiddels.

In Rivals valt het nog mee, daar ben ik vandaag wederom bijna naar div. 3 gegaan.

Misschien is het toch de wat andere gameplay, het nieuwe tactieksysteem, ik weet het echt niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 25-10-2024 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
SillBro schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:34:
[...]

Speel op 95

Toevallig verloor ik er net 2 achhet elkaar in de wl
Nu naar 4231 met een rm en lm en liep ineens weer
Maar opstelling lijkt ook op elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
tukkerterror90 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:23:
[...]

Het is dit jaar natuurlijk al wat moeilijker om je te kwalificeren. En als je echt op het einde van dit seizoen op randje divisie 3 zit, ben je denk ik ook op het randje van wel/niet WL halen.

Ik ben zelf 32, heb 2 jaar helemaal geen console aaangeraakt en dit jaar gaat me gewoon prima af. Nu divisie 1 en haal 9/10 wins met WL. Kan mij dus ook niet voorstellen dat je opeens je skills kwijt bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:51
[...]

Mijn week is vrijwel 't zelfde :)
Herken 't echt.

Zondag (avond) is ook chill qua niveau.

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 25-10-2024 23:38 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
DjoCalvic schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 23:28:
[...]

Het is dit jaar natuurlijk al wat moeilijker om je te kwalificeren. En als je echt op het einde van dit seizoen op randje divisie 3 zit, ben je denk ik ook op het randje van wel/niet WL halen.

Ik ben zelf 32, heb 2 jaar helemaal geen console aaangeraakt en dit jaar gaat me gewoon prima af. Nu divisie 1 en haal 9/10 wins met WL. Kan mij dus ook niet voorstellen dat je opeens je skills kwijt bent
Could be. Heb 1 WL gedaan en 7 wins geëindigd. Kwalificeren lukte niet (1x geprobeerd). Nu ga ik proberen 45 punten in rivals te halen in plaats van WL. Iets minder stressvol ook.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MustacheNick schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:34:
[...]

Waar zie jij die packs als ik vragen mag? Via de webapp in de store zie ik namelijk niks 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FtROa4R-Cm6Ybaj2hvsvGZ9y-zI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BcO5gwVlmsevhBM3P1hxPVM8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
DjoCalvic schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 23:28:
[...]

Mwah niet helemaal mee eens, zit zelf in div4 en kwalificeer met echt makkelijk voor WL. Tot nu toe altijd binnen 4 wedstrijden 3 wins.

Denk dat t op een bepaald moment ook een mindset word, ik ga het tog niet halen, dat soort dingen.

Gisteren de 45 punten weer voltooid. Laatste wedstrijd moest ik gelijk spelen, stond in de 82 minuut 3-1 voor. Begint de game ineens te haperen, stotteren, alles, 3-3 geworden _O-

Wat een spel is het tog haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:01:
[...]

Mwah niet helemaal mee eens, zit zelf in div4 en kwalificeer met echt makkelijk voor WL. Tot nu toe altijd binnen 4 wedstrijden 3 wins.

Denk dat t op een bepaald moment ook een mindset word, ik ga het tog niet halen, dat soort dingen.

Gisteren de 45 punten weer voltooid. Laatste wedstrijd moest ik gelijk spelen, stond in de 82 minuut 3-1 voor. Begint de game ineens te haperen, stotteren, alles, 3-3 geworden _O-

Wat een spel is het tog haha
Ik geloof daar dus niet zo in, in die mindset. Ik zie eerder ongeveer vergelijkbare patronen. Die 3x mislukte kwalificaties verliepen vrijwel exact hetzelfde. Dat vind ik opvallend. Hetzelfde als weleens beweerd wordt dat packluck accountgebonden is. Of dat als je lang niet hebt gespeeld de kans op packluck groter is. En ik weet, het zijn allemaal dingen die niet hard te maken zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:33:
[...]

Ik geloof daar dus niet zo in, in die mindset. Ik zie eerder ongeveer vergelijkbare patronen. Die 3x mislukte kwalificaties verliepen vrijwel exact hetzelfde. Dat vind ik opvallend. Hetzelfde als weleens beweerd wordt dat packluck accountgebonden is. Of dat als je lang niet hebt gespeeld de kans op packluck groter is. En ik weet, het zijn allemaal dingen die niet hard te maken zijn.
Over packluck gesproken, uit de level 32 seizoen pack :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G_rO-kZkF3MorzjPzRqy6KT28K8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xVmD172HgZ1AAZtDGo2fxBr8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 10:53:
[...]

[Afbeelding]
Lekker! Die is zo goed. Mijn zoon heeft 'm ook.

En hier: 4x is scheepsrecht, toch de WL kwalificatie nog gehaald.
Leek wederom exact hetzelfde te gaan als de vorige 3 mislukte pogingen: verlies, winst, verlies, winst alleen nu de laatste ook winst en dus 3-2.

[ Voor 20% gewijzigd door Moody2204 op 26-10-2024 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:02:
[...]

Lekker! Die is zo goed. Mijn zoon heeft 'm ook.

En hier: 4x is scheepsrecht, toch de WL kwalificatie nog gehaald.
Leek wederom exact hetzelfde te gaan als de vorige 3 mislukte pogingen: verlies, winst, verlies, winst alleen nu de laatste ook winst en dus 3-2.
Vind bizar hoeveel hij waard is eigenlijk. Kan hem alleen niet linken heb een hybride pl / la Liga team.

Nu weer Griezmann uit zo’n season rewards. Die achterlijke objectives van Liverpool en city tikken aardig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:13:
[...]

Vind bizar hoeveel hij waard is eigenlijk. Kan hem alleen niet linken heb een hybride pl / la Liga team.

Nu weer Griezmann uit zo’n season rewards. Die achterlijke objectives van Liverpool en city tikken aardig aan.
Ja dat vond ik overigens best een leuke toevoeging die objectives van City en Liverpool. Toen schoot ik er ook hard door. Had daar zelf Saliba uit, mijn tot dusver enige packluck.

En ja, Leao is duur inderdaad. Maar hij is dan ook echt goed. Jammer dat je 'm niet kunt linken. Zou 'm zelf graag hebben in mijn Serie A/PL hybride team.

[ Voor 13% gewijzigd door Moody2204 op 26-10-2024 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:13:
[...]

Haha die moet ik nog, bewaar ze voor volgend seizoen aangezien k het seizoen tog allang klaar heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:18:
[...]

Ja dat vond ik overigens best een leuke toevoeging die objectives van City en Liverpool. Toen schoot ik er ook hard door. Had daar zelf Saliba uit, mijn tot dusver enige packluck.

En ja, Leao is duur inderdaad. Maar hij is dan ook echt goed. Jammer dat je 'm niet kunt linken. Zou 'm zelf graag hebben in mijn Serie A/PL hybride team.
Ga er straks wel even voor zitten hoe ik hem kan inpassen. Moet dan Thuram terug zetten als cvm maar wil Frenkie niet kwijt.
Augy schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:38:
[...]

Haha die moet ik nog, bewaar ze voor volgend seizoen aangezien k het seizoen tog allang klaar heb
Ben 2 weken later gestart dus moest ze wel doen. Anders haal ik Adama niet :P

Heb van ellende ook maar die shirts gekocht, anders lukt het nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Begin er wel klaar mee te worden
Het is zo ongelooflijk oneerlijk
Cpu en ea bepalen gewoon wie wint

31 schoten op doel tegen 3 verlies met 3 2 het gaat nergens over alles gaat mis keeper houdt ineens alles 5x paal

Wed erna speel je weer tegen 4 vrouwen
Heb van dijk nog nooit zo erg zien vliegen wist niet dat katato zo sterk was dat van dijk de lucht in vliegt

Nico m redelijk snel lijkt me maar rodri is veel sneller natuurlijk
En dab al die leen bale en al die andere leen spelers

Snap niet dat ze niet een keer wat aan de realisme van het spel doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 10:53:
[...]

[Afbeelding]
Jij hebt helemaal nooit packluck

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lashrom
Oekol schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 12:16:
[...]

Accountgebonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 12:16:
[...]

Het is wel heel erg dit jaar :9

Iemand ervaring met Salah dit jaar ?

Twijfel tussen hem en door sparen voor van dijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
@Traeces is werkzaam voor EA en probeert ons te influencen om geld er in te duwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:44:
[...]

Ga er straks wel even voor zitten hoe ik hem kan inpassen. Moet dan Thuram terug zetten als cvm maar wil Frenkie niet kwijt.

[...]

Ben 2 weken later gestart dus moest ze wel doen. Anders haal ik Adama niet :P

Heb van ellende ook maar die shirts gekocht, anders lukt het nooit.
Speel ook met hybrid aangezien ik een u tradeable Salah, Griezman en Leao heb. Als je Maignan (keeper Milan) combineert met Nunez als coach dan ben je er al bijna.

Theo Hernandez zou de oplossing zijn, maar die moet nog even een beetje dalen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 12:40:
@Traeces is werkzaam voor EA en probeert ons te influencen om geld er in te duwen
Klopt pack straks nog Mbappe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Voor niks 9 wins zitten zweten met Champs. Krijg je Al Jaber als hero en geen reet uit packs. Heel rewarding dit ... Al weken geen goede speler gepacked. De zoveelste hero pack ook niet één boven 500K. Vraag me af voor wat ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:35:
Voor niks 9 wins zitten zweten met Champs. Krijg je Al Jaber als hero en geen reet uit packs. Heel rewarding dit ... Al weken geen goede speler gepacked. De zoveelste hero pack ook niet één boven 500K. Vraag me af voor wat ik speel.
Als je elke week de duurste hero's en icons packed is het ook niet leuk hè? Heeft iedereen in div 1 zieke teams en de rest matig. Verschil te groot, de mindere goden stoppen vanwege 't verschil. De betere klagen over simpel spel snel uitgespeeld etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Oekol schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:38:
[...]

Als je elke week de duurste hero's en icons packed is het ook niet leuk hè? Heeft iedereen in div 1 zieke teams en de rest matig. Verschil te groot, de mindere goden stoppen vanwege 't verschil. De betere klagen over simpel spel snel uitgespeeld etc.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dXuRmEVKu0xum11rc3eUsVbTsqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0zoveCoc5nnNcYPaDOnpLcJI.jpg?f=fotoalbum_large

Waarvan Giuly duplicate. 7 hero packs en geen een boven waarde van 500K. Ik hoef het niet elke week te hebben, maar dit is wel echt zielig.

[ Voor 10% gewijzigd door Lashrom op 26-10-2024 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:41:
[...]

[Afbeelding]

Waarvan Giuly duplicate. 7 hero packs en geen een boven waarde van 500K. Ik hoef het niet elke week te hebben, maar dit is wel echt zielig.
Alsnog voor nu zo vroeg in 't spel bruikbare kaarten. Tuurlijk niet meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]

Ruilen tegen mijn Keane?

Zit echt te wachten op iets waarbij als je 3x dezelfde kaartje hebt, je deze dan kan upgraden naar een IF variant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gisteren heb ik voor het eerst in mijn fifa-bestaan alle seizoensrewards behaald. Uit de 3 x 87+ verwachtte ik fodder, maar kwam ene Hansen die bijna 9 ton waard blijkt te zijn.

Nu twijfel ik of ik Pires moet vervangen met Rafinha:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RjwstUNNXbndbD6SDps4AjEM5vE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YYxqKVAAEzGecg4d3XtP2gix.jpg?f=fotoalbum_large
Rafinha is behoorlijk duur en Pires doet het best redelijk. Twijfel, twijfel, twijfel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Capsaicin schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 15:08:
Gisteren heb ik voor het eerst in mijn fifa-bestaan alle seizoensrewards behaald. Uit de 3 x 87+ verwachtte ik fodder, maar kwam ene Hansen die bijna 9 ton waard blijkt te zijn.

[Afbeelding]
Rafinha is behoorlijk duur en Pires doet het best redelijk. Twijfel, twijfel, twijfel
Die ene Hansen is al twee jaar op rij de beste vrouwelijke speelster. Veel plezier daar mee! Niet @Lashrom pesten met je packluck btw. Die jongen heeft 't moeilijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capsaicin schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 15:08:

[Afbeelding]
Als Pires het goed doet, dan je fodder bewaren voor een upgrade die simpelweg wel een grote upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 15:22:
[...]

Als Pires het goed doet, dan je fodder bewaren voor een upgrade die simpelweg wel een grote upgrade is.
Pires deed het goed als cam, gemiddeld 1 assist of goal per wedstrijd, als lw moet ik hem nog testen. Maar ik verwacht dat hij ook als lw goed is. Dit jaar is snelheid van rennen veel minder belangrijk dan snelheid in handelen. Pires rent niet supersnel maar heeft een redelijke balbehandeling en is niet makkelijk van de bal te krijgen.

Ik las ook geruchten over een icon sbc en Jonathan David sbc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Capsaicin schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 15:35:
[...]
Pires deed het goed als cam, gemiddeld 1 assist of goal per wedstrijd, als lw moet ik hem nog testen. Maar ik verwacht dat hij ook als lw goed is. Dit jaar is snelheid van rennen veel minder belangrijk dan snelheid in handelen. Pires rent niet supersnel maar heeft een redelijke balbehandeling en is niet makkelijk van de bal te krijgen.

Ik las ook geruchten over een icon sbc en Jonathan David sbc.
Daar is die goed. Als ik me goed herinner speelt thefutaccountant met Pires op LM of LW omdat hij hem uit de icon pack kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3-0 wl kwali :) alleen even kijken hoe we het gaan doen dit weekend.

Classico straks, f1, hele dag voetbal keuzes :P

Edit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27NGZfpzU14v5xUanvoI-k1WkzE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p3900uSyEScsg2np6llDK0Q8.jpg?f=fotoalbum_large

Kreeg net dit team tegen in de wl. Echt wtf alle beste vrouwen, Mbappe , Toure, Vidic.

Verlies verdomme in minuut 120 door een kluts duel van Mbappe.

[ Voor 68% gewijzigd door Traeces op 26-10-2024 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-07 12:44

Hier ook weer niet gehaald ook 2-3
Ben wel bezig met Raphina, ben bij team 7 nu

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-07 19:30
Welke divisie zitten jullie met rivals?? Ik ben op 10 begonnen (jaaaaren geen fifa meer gespeeld) en zit nu nog 2 wins van divisie 5 af.
In mijn hoofd dacht ik dat het allemaal wel makkelijker zou zijn.
Afgelopen weekend 5-10 in de weekendleague, was ook al niet best 🤣🤣

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:05:
Welke divisie zitten jullie met rivals?? Ik ben op 10 begonnen (jaaaaren geen fifa meer gespeeld) en zit nu nog 2 wins van divisie 5 af.
Hier div. 4 en in WL kom ik ook ongeveer op hetzelfde resultaat als jij uit. Zit wel telkens dicht tegen div. 3 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:05:
DIV 3 maar speel niet heel extreem veel rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 07-07 15:21
[...]

[Afbeelding]

Ik kijk vaak op YouTube even zo’n video waarbij ze 50 van die SBC packs openen en dan krijg je een redelijk beeld hoe de pack weight is. Ik focus dit jaar op speler SBC’s.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 14:48
Nou heb gisteren de WL kwalificatie gehaald dus die kunnen we vanavond doen of anders morgen. Moet nog eerst de Squad Battles doen. Hoe pakken jullie die aan dit jaar. Vorige edities kon ik alles wel winnen op Wereldklasse en teams onder de 80 rating op Legendarisch maar als ik hem nu boven prof niveau zet ook al is het team maar 80 rating dan nog wordt ik scheel gespeeld.

Haalt de lol een beetje weg van de Squad Battles moet ik zeggen.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Seizoen ook klaar hier.

Adama dus binnen maar tot dusver vind ik hem een beetje mwah. Niet direct heel kapot van.

Uit de laatste pack had ik Odegard, Pajor en nog 1 die ik alweer kwijt ben, ook een beetje “mwah” dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn start van de WL: redelijk weggespeeld door een team met 7 vrouwen...

Wat zijn die behendig... pffff

Dan heb ik eindelijk de WL gehaald en word ik volledig weggespeeld. 1-6 nu. Sinds het geen Fifa meer heet bak ik er niks meer van.

Andermaal een signaal dat het tijd is voor mijn voetbalgame pensioen.

[ Voor 49% gewijzigd door Moody2204 op 26-10-2024 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:58:

Lijkt weer helemaal nergens op in de wl. Net 3 vingers in me neus alles gewonnen of terecht verloren.

Nu krijg ik weer doelpunten tegen, lijkt meer op skippyballen dan voetbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Profesor
Moody2204 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:58:

Dan heb ik eindelijk de WL gehaald en word ik volledig weggespeeld. 1-6 nu. Sinds het geen Fifa meer heet bak ik er niks meer van.

Andermaal een signaal dat het tijd is voor mijn voetbalgame pensioen.
Als niveau in de WL gevoelsmatig te hoog ligt, lekker Rivals spelen. Er is altijd wel iemand beter dan je zelf bent. Speel gewoon voor de fun, mooie potjes voetbal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:49:
[...]

Als niveau in de WL gevoelsmatig te hoog ligt, lekker Rivals spelen. Er is altijd wel iemand beter dan je zelf bent. Speel gewoon voor de fun, mooie potjes voetbal spelen.
Ja, alleen ga ik het dan toch eerder saai vinden vrees ik. WL ga ik wel skippen denk ik ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
dennis112 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:26:
Nou heb gisteren de WL kwalificatie gehaald dus die kunnen we vanavond doen of anders morgen. Moet nog eerst de Squad Battles doen. Hoe pakken jullie die aan dit jaar. Vorige edities kon ik alles wel winnen op Wereldklasse en teams onder de 80 rating op Legendarisch maar als ik hem nu boven prof niveau zet ook al is het team maar 80 rating dan nog wordt ik scheel gespeeld.

Haalt de lol een beetje weg van de Squad Battles moet ik zeggen.
Teamgeest bepaald hoe goed er gespeeld wordt alles onder de 25 teamgeest doe ik op legendarisch daarboven is wereldklasse. 33 teamgeest en Squad met 88+ rating professioneel want daar heb ik geen zin in hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
SillBro schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:18:
[...]

Teamgeest bepaald hoe goed er gespeeld wordt alles onder de 25 teamgeest doe ik op legendarisch daarboven is wereldklasse. 33 teamgeest en Squad met 88+ rating professioneel want daar heb ik geen zin in hahaha
Ik herinner me van voorgaande edities dat je in SB de teamgeest van je tegenstander overneemt. Is dit niet meer zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 22:27
Capsaicin schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:28:
[...]
Ik herinner me van voorgaande edities dat je in SB de teamgeest van je tegenstander overneemt. Is dit niet meer zo?
Nee je houdt gewoon je eigen Chemistry (sorry speel games altijd in Engels).

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WL lekker weg gedrukt, succes ermee.

- 2 disconnects , gratis 2 losses.
- 2x verloren van teams met miljoenen aan leen spelers.
- Kreeg in een 50/50 wedstrijd echt weer random rood. 3x dat moment terug gekeken, gewoon een schouder duw…..

Niet te doen deze game en gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:35:
WL lekker weg gedrukt, succes ermee.

- 2 disconnects , gratis 2 losses.
- 2x verloren van teams met miljoenen aan leen spelers.
- Kreeg in een 50/50 wedstrijd echt weer random rood. 3x dat moment terug gekeken, gewoon een schouder duw…..

Niet te doen deze game en gameplay.
Ik herken zo je frustratie. Het niveau van de WL was in het verleden altijd al wel hoger, maar dan haalde ik meestal nog wel een 50-50 resultaat. Maar nu kan ik echt niet meer aanhaken. Het is nu 20-80 geworden zoiets. Dus ik ben ook wel klaar met het hele WL gebeuren. Ik hou het wel bij Rivals en wat objectives verzamelen. En dan inderdaad alle bugs dit jaar nog niet meegenomen. Er is geen spel wat bij mij zo vaak is vastgelopen dan EAFC25. In feite is dit het enige spel wat hier regelmatig vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Ik kreeg in m'n beslissende squad battles pot een penalty tegen. Weet nog steeds niet wat er gebeurde. Daarna verlenging en met penalties verloren. 400 punten maar gekregen en geëindigd op elite 3 (nu nog elite 2 maar wordt wel 3). Helaas. Weer niet gelukt om hoger dan 3 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
SillBro schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:18:
[...]

Ik doe de bronzen teams op legendarisch. Gouden teams op wereld klasse en dan de teams rechts onderin die echt veel icons hebben enzo op professioneel of wereld klasse (dan verlies ik 'm wel eens).

Overigens neemt je eigen team de chem over dat staat er ook bij dus je eigen team wordt ook wat minder door een hele lage chem team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Champions is wel ziek dit jaar. Iedere pot moet je 100% gefocust zijn. Zo stom als ik ben toch door willen spelen gisteren, terwijl ik eigenlijk al geen focus meer had. Van 6-1 naar 6-5😂 nu nog 4 potten te gaan. Hoop i.i.g. 9 wins voor Hero pack Max 87 rated. Vroeger kon je met halve concentratie spelen, nu kost 1 fout je de wedstrijd al.. eigen schuld dikke bult.. ik ben zo dom om na 2-3 losses nog te denken ach ik speel nog even door.

Enige waar ik nog niet bij kan is 1 pot waarin ik in de 87ste minuut op voorsprong kom en de tegenstander vervolgens een minuut later een voorzet geeft en invaller Ito (Total rush) kaart met 49 nauwkeurigheid kopbal en lage springen waarde mijn IF Gvardiol die jumping 99 heeft even wegzet en binnen kopt. Ben vooral benieuwd wat dan bepaald en hoe berekent wordt wie er wint. Het was een voorzet van Riise dus misschien heeft hij iets wat dan heel nauwkeurig is ?

[ Voor 42% gewijzigd door SillBro op 27-10-2024 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Oekol schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 07:03:
[...]

Ik doe de bronzen teams op legendarisch. Gouden teams op wereld klasse en dan de teams rechts onderin die echt veel icons hebben enzo op professioneel of wereld klasse (dan verlies ik 'm wel eens).

Overigens neemt je eigen team de chem over dat staat er ook bij dus je eigen team wordt ook wat minder door een hele lage chem team.
Dat laatste heb ik echt nooit geweten! Ik dacht dat dat betekende dat de chemistry van de tegenstander gewoon bepaalde hoe goed ze gingen spelen. Bij hoge chem merk je bij tegenstanders echt tiki taka voetbal bijvoorbeeld en bij lage chem geven ze nauwelijks passjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Gister toch nog even Lamine Yamal POTM gedaan. Kostte me wel 70k maar wat een speler. Ik hoop dat e.a. dit jaar met een POTM evo komt dat je kaart zijn ontwerp houdt zoals ze dat met foundations en trailblazers gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 00:30:
[...]

Ik herken zo je frustratie. Het niveau van de WL was in het verleden altijd al wel hoger, maar dan haalde ik meestal nog wel een 50-50 resultaat. Maar nu kan ik echt niet meer aanhaken. Het is nu 20-80 geworden zoiets. Dus ik ben ook wel klaar met het hele WL gebeuren. Ik hou het wel bij Rivals en wat objectives verzamelen. En dan inderdaad alle bugs dit jaar nog niet meegenomen. Er is geen spel wat bij mij zo vaak is vastgelopen dan EAFC25. In feite is dit het enige spel wat hier regelmatig vastloopt.
Niveau maakt me echt niet uit. Dat ik verlies door een beter speler helemaal prima.

Maar had dit weekend het gevoel dat ik aan alle kanten genaaid werd door andere factoren. Die 2 dcs alleen al, verpest direct een goed resultaat met maar 15 wedstrijden.

Hoevaak een bal op een vage manier afketst op het middenveld. Hier door bij mijn tegenstander zijn spits komt , die perfect gepositioneerd staat tussen mijn cvs en direct door kan lopen naar me keeper.

Die Alisson van mij haalt soms ook fratsen uit, daar lusten de honden geen brood van. Hij weigert soms ook uit te komen, zelfs als ik handmatig bestuurd. Terwijl hij de bal zo kan oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 08:45:
[...]

Niveau maakt me echt niet uit. Dat ik verlies door een beter speler helemaal prima.

Maar had dit weekend het gevoel dat ik aan alle kanten genaaid werd door andere factoren. Die 2 dcs alleen al, verpest direct een goed resultaat met maar 15 wedstrijden.

Hoevaak een bal op een vage manier afketst op het middenveld. Hier door bij mijn tegenstander zijn spits komt , die perfect gepositioneerd staat tussen mijn cvs en direct door kan lopen naar me keeper.

Die Alisson van mij haalt soms ook fratsen uit, daar lusten de honden geen brood van. Hij weigert soms ook uit te komen, zelfs als ik handmatig bestuurd. Terwijl hij de bal zo kan oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die rare fratsen herken ik ook wel. Waar ik ook regelmatig tegenaan loop: ik ben echt veel beter dan mijn tegenstander en toch verlies ik 3-0. Zijn keeper (Raya) pakte echt de meest onmogelijke ballen. En zelf krijg je klotegoals tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
SB rewards goud 1 een vrouwelijke RA van 85 en de rest 83 of lager… tja!?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 14:48
Die rare fratsen herkennen we allemaal wel helaas, het lijkt er wel op dat EA elk jaar probeert om mensen nog geïrriteerder te maken als ze aan het spelen zijn. Rare fratsen van keepers, bal die je niet weggewerkt krijgt in de verdediging en kluts goals tegen krijgt, penalties om helemaal niks, ene helft speel je de sterren van de hemel en de 2de helft reageert alles traag en super sloom en verlies je alsnog, geen een verdediger die je op snelheid voorbij kan zelfs niet met 95 95 traore en zo kan ik nog wel even doorgaan.

En dan nog maar niet te spreken over de flink overpowerde vrouwen kaarten in het spel. Ze zijn allemaal super snel en draaien en spelen als prime messi's. Terwijl ze in het echt nog niet van een D mannenelftal kunnen winnen. Ken beter star wars spelen dat is nog realistischer

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoCalvic
Sleehond schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:41:
SB rewards goud 1 een vrouwelijke RA van 85 en de rest 83 of lager… tja!?
Hier elite 1 en kimmich, een 84 en de rest lager. Maar je verwacht toch niet veel meer? Eens in de zoveel tijd heb je mazzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Hopelijk komt er goede concurrentie van die nieuwe voetbalgame UFL . Las dat Ronaldo daar ook heel veel in geïnvesteerd heeft?
Pagina: 1 ... 14 ... 62 Laatste