Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 17:53:
[...]

Kluts goals is idd bizar veel
Ook het aantal rode kaarten wat ik tegen krijg is bizar
Daarin tegen krijg je wel veel minder penalty's dan vorig jaar

Keepers zijn ook iets wat stabieler
Alleen hoeveelheid paal en lat is wel enorm
Mwoah, tenzij we het over de keepers in Rush gaan hebben :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:44
Iemand zin in Rush? M'n id staat in de signature.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14:40
Bossie schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:12:
[...]

Mwoah, tenzij we het over de keepers in Rush gaan hebben :o
Ja dat is idd bizar klopt
Heb het over rivals wl etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 17:53:
[...]

Kluts goals is idd bizar veel
Ook het aantal rode kaarten wat ik tegen krijg is bizar
Daarin tegen krijg je wel veel minder penalty's dan vorig jaar

Keepers zijn ook iets wat stabieler
Alleen hoeveelheid paal en lat is wel enorm
Nou je mag mijn Alisson hebben, dat is soms een clown :+

Haha ja rood gaat nergens over, schouderduw net gewoon met rijkaard een speler. Dus overtreding , dus had al zoiets wtf , rood doei ea ga buitenspelen hoor _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:49:
[...]

Nou je mag mijn Alisson hebben, dat is soms een clown :+

Haha ja rood gaat nergens over, schouderduw net gewoon met rijkaard een speler. Dus overtreding , dus had al zoiets wtf , rood doei ea ga buitenspelen hoor _O-
Moet zeggen dat ik ook vaak rood pak deze fifa meeste keren denk ik geel had ook gekund
Heb nu ter stegen doet redelijk goed
Vond martinez ook erg goed

Buitspelval spelen heel veel mensen mee ie best lastig te bespelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verlies net 8-4 in rush met 5 a 6 goals tegen omdat die noob van een captain bij ons bij elke bal het halve veld in rende. Maar goed dat er geen voice chat is in Rush......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook nog niet zo te spreken over FC25. Na FC24 dacht ik dat het alleen maar beter kon worden maar valt tegen. Hier ook veel rode kaarten. Soms fluit die scheids en dan denk ik, he waarom fluit hij nu? Krijg ik rood! Oftewel: ik was me het niet eens bewust! Dat vind ik zoooooo slecht. Nog gekker zelfs: 1x rood gekregen terwijl ik een elastiekje om mijn controller had (niet mijn gewoonte, maar was voor een oblective of iets dacht ik). Maar goed, inmiddels toch nog een aardig representatief team kunnen bouwen. Had eindelijk een mazzeltje met Saliba uit de season objectives, en Di Lorenzo was ook een welkome sbc hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UrZcbJxPDiAOSTrw70o5FW851do=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HYTZ1jvfmfMIxIHdgTud3DVK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WL afgerond met pijn en moeite 7 wins Zucht, zeker nadat ik 4-1 ging. Speelde vanmiddag echt bagger slecht, net gelukkig weer een stuk beter.

Militiao en tchouamni verhandelbaar uit de rewards.

Frenkie er bij gekocht ipv Thuram, merk toch dat voetballende spelers beter bij me passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Eindelijk eens een goede kaart, Van Dijk untradable uit zon rush player choice. Misschien toch maar arraujo en frenkie verkopen en meer richten op een PL team.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:26
7-8 geëindigd in WL. Kwam niks uit de packs. Dus dat is jammer. SB ook niks gepacked. Waren weer veel uurtjes zwoegen voor nop. :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Even 2 vraagjes
Hoe stel je in dat je op buitenspel speelt ?
Bii mij zijn er best veel gaten en lange afstanden

En kan ik ook spelers blokkeren dat ik die bv niet meer in fifa kan treffen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-07 23:41
man man man, seizoen afgerond. Speel je ontzettend veel potjes voor een untradable Renard en 2 87 rated fodder spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:25
Hoi, ik krijg regelmatig de melding nieuw invoerapparaat verbonden. Heeft iemand enig idee waarom?

Ik gebruik een Xbox Series X controller voor de PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 09:51
Markvd1984 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:19:
Even 2 vraagjes
Hoe stel je in dat je op buitenspel speelt ?
Bii mij zijn er best veel gaten en lange afstanden

En kan ik ook spelers blokkeren dat ik die bv niet meer in fifa kan treffen ?
Volgens mij als je wil dat dit automatisch gebeurd dan moet je verdedigende aanpak op 95 zetten. Wil je het zelf doen in de wedstrijd dan druk je op D-Pad 2 x Up.

2de vraag weet ik niet

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
turkeyhakan schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:43:
Hoi, ik krijg regelmatig de melding nieuw invoerapparaat verbonden. Heeft iemand enig idee waarom?

Ik gebruik een Xbox Series X controller voor de PC.
1 van de vele bugs in FC, kan je verder negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOQT6RssWC83HRe234-VKVEb6rk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NhIMf7afI1B07jOZY046jhwf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQVgJW9VpC0dS1al3556e1Y7Tqo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sCcdmsxREBuv2BxSubRZqZ7Q.png?f=fotoalbum_large

Zo veel gespeeld en dit bij elkaar gesprokkeld. Speel met 3 cam’s ben alleen niet heel erg tevreden met Palmer. Belangrijkste is dat ik de spits wil vervangen. Eventueel met Rashford met de Magic Nights evolution. Maar misschien dat iemand anders een goede suggestie heeft? Ik heb Berbatov ook nog maar die is net te langzaam… Eventueel kan ik ook nog de SBC doen met de Icon. Alleen de kans op een spits is niet heel groot natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Ananas_NL op 21-10-2024 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Oekol schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:55:
7-8 geëindigd in WL. Kwam niks uit de packs. Dus dat is jammer. SB ook niks gepacked. Waren weer veel uurtjes zwoegen voor nop. :)
Door deze deelnames wel veel hoge fodder dus de ICON SBC helemaal voor nop kunnen doen.
Welkom in mijn team:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0ecXeMu.png

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oekol schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:20:
[...]

Door deze deelnames wel veel hoge fodder dus de ICON SBC helemaal voor nop kunnen doen.
Welkom in mijn team:

[Afbeelding]
Oeh die is wel nice ja. Ik heb helaas weinig fodder van 84+ dus krijg ook niet veel sbc's gedaan. Die icon heb ik de spelers nog niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:20:
[...]

Welkom in mijn team:

[Afbeelding]
Teveel kans op een Gatusso

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:00:
[...]

Teveel kans op een Gatusso
Voor jou nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het algemeen, ik heb mijn fodder dit weekend daarom in Varane gestoken.

[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 21-10-2024 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:22:
[...]

[quote]Oekol schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:20:
[...]

In het algemeen, ik heb mijn fodder dit weekend daarom in Varane gestoken.
Snap ik. Als er een goede CDM was geweest als SBC had ik 't ook daar in gestopt, die in m'n team zou passen. Durfde 't nu wel aan omdat zoveel spelers in deze fase nog wel een toevoeging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:27:
[...]

Snap ik. Als er een goede CDM was geweest als SBC had ik 't ook daar in gestopt, die in m'n team zou passen. Durfde 't nu wel aan omdat zoveel spelers in deze fase nog wel een toevoeging zijn.
Klopt, maar als een Wrighty, Shearer uitkomt dan is dat wel balen. Zonder rating cap op 87 zou ik best wel een gokje durven wagen.

Met Heroes heb overigens wel het gevoel dat de kans op een bruikbare speler hoger is hoewel ik al een Ricken/Kanu heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Mead, Katoto en duplicate Gundogan in lvl 40 reward pack. Had toch wel op wat betere kaarten gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 00:10
Net als bij Call of Duty, dat bijna ieder jaar voor decennia's lang opnieuw uitkomt en ik na verloop van tijd nauwelijks meer interessant vond omdat er weinig vernieuwend was, begin ik nu hetzelfde te voelen met EAFC.

Hoewel ik nog steeds wedstrijden win in Divisie 2 en redelijk tevreden ben met mijn wekelijkse resultaten in Champs, haal ik er helemaal geen voldoening meer uit. Waar ik de afgelopen edities dagelijks met gemak 15-20 Rivals-wedstrijden speelde, heb ik nu helemaal geen zin meer om Rivals te spelen. Eigenlijk speel ik alleen nog vanwege de beloningen, anders zou ik het volledig links laten liggen.

Na de laatste patch is de gameplay naar mijn gevoel nog erger geworden. Ik heb geprobeerd om de instellingen aan te passen, maar om de een of andere reden duurt het bijvoorbeeld langer om de juiste speler te selecteren waardoor de tegenstander er makkelijk doorheen komt. Soms werkt het helemaal niet en heb ik geen controle over mijn spelers. Centrale verdedigers krijgen onterecht een rode kaart of zijn net te laat met een staande tackle door de button delay. Om de bal weg te werken, lijkt het soms wel of ik eerst pinball moet spelen. De ene keer vliegt de bal keihard in het doel, en de andere keer schiet hij dramatisch naast. Dit zijn slechts enkele voorbeelden, maar consistentie is echt ver te zoeken in EAFC 25.

Ik hoop echt dat de 'verslaving' van Ultimate Team game mode enorm zal afnemen voor mij. Plezier zit er echt weinig in op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Mensen zo online voor die Rush objectives?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Level 40 eindelijk gehaald van de season objectives. En wat een rewards!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Utt4LogbIMrVXv8kKmK-_JmbmGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7y8WuOIt5GGqjytKbGzZXVLC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik had zondag een tradable 90 Bellingham, dat is nog een keer de moeite uit de Squad Battles.

Ik ben gister met Division Rivals begonnen, moet zeggen dat ik het toch wel leuk vind, ik verlies nog wel eens maar ik win ook vele potjes, zit in in Division 8.

Ik kom aardig mee moet ik zeggen, maar dat is vooral te danken aan Adama Traore uit de Season Objectives. Wat een beest van een speler zeg. Ik stuur hem weg met een diepte pass en dan gaat zijn playstyle in werking en dan issie me een partij rap zeg.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-07 21:27
Ik zie net pas dat je New Foundation evo 2x op dezelfde speler kunt doen.

Dat maakt het wel interessant. Geen van de spelers passen echt in mijn team, maar Aursnes lijkt wel een aardig sub.

Welke hebben jullie genomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt ffs hoor, speel me pot voor promotie naar div 3. Kom 3-1 voor geen centje pijn, zelf dom ingestapt bij de 0-1.

3-1 bij rust, ik geef een schouder duw net na rust met Chiesa tegen Thuram, fucking Thuram. En ja hoor echt om helemaal niks rood.

3-2 valt erna 4x zit ik er tussen, 4x stuitert hij naar me tegenstander. Waarbij de laatste keer precies bij de enige vrije tegenstander in de voeten valt en natuurlijk zo kan inschieten.

3-3 minuut 92, weer zo’n kluts goal. PS5 uitgezet en vind prima voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 20:43:
Echt ffs hoor, speel me pot voor promotie naar div 3. Kom 3-1 voor geen centje pijn, zelf dom ingestapt bij de 0-1.

3-1 bij rust, ik geef een schouder duw net na rust met Chiesa tegen Thuram, fucking Thuram. En ja hoor echt om helemaal niks rood.

3-2 valt erna 4x zit ik er tussen, 4x stuitert hij naar me tegenstander. Waarbij de laatste keer precies bij de enige vrije tegenstander in de voeten valt en natuurlijk zo kan inschieten.

3-3 minuut 92, weer zo’n kluts goal. PS5 uitgezet en vind prima voor vanavond.
Och ja, hier vanavond al 3x de promotiewedstrijd verloren met gelijksoortige taferelen. Dat is dan geen toeval meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:59
Rush is ook godvergeten grote lag partij

Controller reageert nergens op.

Ben al een pot of 20 aan het doen met een EVO kaart om die te upgraden maar kom er niet doorheen want zit altijd in het verliezende team.

En echt extreme lag dat Rush.

Pass knop indrukken > geen actie

Met rechter pookje even soort van de bal even langs tegenstander dribbelen > geen actie

Laatste potje 1 op 1 met keeper druk schieten in… en wat denk je? Mijn speler blijft gewoon rechtdoorlopen tegen de keeper

L2 en Rondje verdedigen werkt ook niet, pak nooit de bal af

DEZE gameplay is echt ronduit schandalig!!

Rivals speelt zelfs beter man!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-07 00:40
Bij mij precies andersom ik had niet in de gaten dat ik om promotie speelde en won met 7-3 .

Ik wilde alleen niet promoveren naar divisie 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SillBro
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-07 10:53
Heerlijk. Uit Squad battle rewards pack ik uit de 1x 85+ die rush Wirtz. Heerlijk die 620k erbij voor m’n rtg! Welterusten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:14:
Rush is ook godvergeten grote lag partij

Controller reageert nergens op.

Ben al een pot of 20 aan het doen met een EVO kaart om die te upgraden maar kom er niet doorheen want zit altijd in het verliezende team.

En echt extreme lag dat Rush.

Pass knop indrukken > geen actie

Met rechter pookje even soort van de bal even langs tegenstander dribbelen > geen actie

Laatste potje 1 op 1 met keeper druk schieten in… en wat denk je? Mijn speler blijft gewoon rechtdoorlopen tegen de keeper

L2 en Rondje verdedigen werkt ook niet, pak nooit de bal af

DEZE gameplay is echt ronduit schandalig!!

Rivals speelt zelfs beter man!!
Ik speelde met Tomori voor de Evo, die draait uit zichzelf al als een containerschip :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
038Zwolle schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:16:
Bij mij precies andersom ik had niet in de gaten dat ik om promotie speelde en won met 7-3 .

Ik wilde alleen niet promoveren naar divisie 3
Waarom zou je niet willen promoveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
SillBro schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:29:
[...]

Omdat ik de rewards van 4 prima vind en het nogal een grind is. Ik denk dat ik nu 2x zoveel wedstrijden moet spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07 09:44
SillBro schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:29:
[...]
Om niet vast te komen te zitten in een divisie waar je moeilijk in kunt meekomen. Ik ben twee keer vast komen te zitten in D3 vorig jaar. Blijf nu in D6 hangen, met een team dat ik vooral leuk vind ipv een meta team.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
038Zwolle schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:36:
[...]

Omdat ik de rewards van 4 prima vind en het nogal een grind is. Ik denk dat ik nu 2x zoveel wedstrijden moet spelen
Ooooh ja logisch! Sorry daar had ik niet aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 12:52
038Zwolle schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:36:
[...]

Same here, zit prima in 4 en haal relatief makkelijk m'n wins. Zelfs dan kost het me eigenlijk nog veel te veel tijd.

Krijg steeds meer lol in rush haha vandaag ook maar even kwali voor WL gehaald, nu nog kijken waneer en of ik ooit nog zin heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo klaar met dit spel. Voor, ik denk al de 7e x, de WL kwalificatie niet gehaald met weer de meest rare wedstrijden.

Het is voor de casual speler zoals ik echt niet leuk meer. Ik denk dat EA na deze editie veel klanten kwijt gaat raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:14:
Zo klaar met dit spel. Voor, ik denk al de 7e x, de WL kwalificatie niet gehaald met weer de meest rare wedstrijden.

Het is voor de casual speler zoals ik echt niet leuk meer. Ik denk dat EA na deze editie veel klanten kwijt gaat raken.
Ik denk dat EA misschien wat klanten gaat verliezen maar merendeel koopt de game volgend jaar gewoon weer hoor. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Ik vind het wel veel fijner dat je nu veel meer pakjes kan verdienen in verschillende modi. Eerder was 't vooral WL. Nu is het ook SB en Rivals (zelfs al met 5 winst potten). Ook Rush verdien je pakjes en dus fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja eigenlijk moet ik er ook helemaal niet rouwig om zijn dat ik de WL niet haal. Rewards zijn toch shit en het scheelt een bak ergernis.

En je kan in andere onderdelen ook inderdaad zat pakketjes scoren.

[ Voor 20% gewijzigd door Moody2204 op 22-10-2024 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
Vandaag naar DIV 1 gepromoveerd en ging vrij makkelijk (niet arrogant, maar bedoel meer dat ik continu gevoel van controle over de wedstrijd had). Misschien werkt het voor jullie:

4-4-1-1 , balanced, en verdedigende linie op 70. Ik speel RTG dus heb geen beest team. Alles makkelijk bij elkaar te spelen. Speel bijvoorbeeld nog met Konaté en Robertson.

Ben overigens echt geen ster in FIFA verder hoor. Kan geen enkel trucje bijvoorbeeld, hahahah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
SillBro schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:18:
Vandaag naar DIV 1 gepromoveerd en ging vrij makkelijk (niet arrogant, maar bedoel meer dat ik continu gevoel van controle over de wedstrijd had). Misschien werkt het voor jullie:

4-4-1-1 , balanced, en verdedigende linie op 70. Ik speel RTG dus heb geen beest team. Alles makkelijk bij elkaar te spelen. Speel bijvoorbeeld nog met Konaté en Robertson.

Ben overigens echt geen ster in FIFA verder hoor. Kan geen enkel trucje bijvoorbeeld, hahahah!
Wat is je team ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JLqEWFaRf3uOqdM306AMsoPDVo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OLEnNYtxoBfzaKwHF82gNsjU.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen Haaland gekocht 2 weken geleden. Rest is first owner. Franscescoli is echt een topper, maar verder geen spelers die niet vervangbaar zijn. Lampard is bijvoorbeeld leuk kaartje, maar nou ook weer niet dé speler die de doorslag geeft.

Volgens mij kan Otamendi morgen eerste upgrade krijgen als ze winnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Moody2204 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:09:
Ja eigenlijk moet ik er ook helemaal niet rouwig om zijn dat ik de WL niet haal. Rewards zijn toch shit en het scheelt een bak ergernis.

Het bevalt mij eigenlijk wel zonder de WL. Je kan nu met oa Rush best veel.packs vrijspelen en de season rewards zijn ook best aardig.

Ik heb inmiddels wel de wins binnen in div 3 voor de rewards. Dit ga ik niet elke week doen 😆

En de WL ging me toch alleen om de wins en ik speelde tegen meest vervelende spelers van de online gamewereld. Het is niet dat ik er echt plezier uithaalde ofzo

[ Voor 22% gewijzigd door 038Zwolle op 22-10-2024 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
Moody2204 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:14:

Keer potje doen tegen elkaar en kijken waar het aan ligt? Zijn vaak al simpele trics om wat te verbeteren zonder dat je vanalles moet onthouden. Dus dan nog steeds het casual gevoel zeg maar, zonder al dat meta gedoe alsof je een boek moet leren. Ik speel weer fifa na 7 jaar (2018) was de laatste. Basics zijn vaak wel hetzelfde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:52:
[...]

Het bevalt mij eigenlijk wel zonder de WL. Je kan nu met oa Rush best veel.packs vrijspelen en de season rewards zijn ook best aardig.
Ja ik speel ook regelmatig Rush, ook gewoon lekker voor de afwisseling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SillBro
Uiteindelijk wel of geen WL maakt inderdaad ook geen reet uit. Nog nooit een fifa gespeeld waarbij je zo makkelijk zoveel rewards kan krijgen en waarbij je eigenlijk alle spelers wel kan kopen. De prijzen stellen niks meer voor als je het vergelijkt met 10 jaar geleden. Inderdaad ook lekker genieten en het spelen om tot rust te komen. Dan kan je zelfs nog lachen door sommige flipperkast doelpunten etc, hahaha

[ Voor 4% gewijzigd door SillBro op 22-10-2024 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:09:

Rewards shit valt echt wel mee. Heb echt prima rewards gehaald uit 7 en 8 wins wl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En mijn tweede untradeable Saliba in een week, niets mis met de season reward packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:30:
[...]

Rewards shit valt echt wel mee. Heb echt prima rewards gehaald uit 7 en 8 wins wl.
Ik had 7 wins en ongeveer 100k verdiend. Niet verkeerd. De echte klapper komt wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Nou het begint eindelijk wat beter te lopen nadat ik dinsdag een nieuwe tactiek gemaakt heb en vast blijf houden aan die tactiek ipv constant wisselen. Dinsdag 5 rivals potjes achter elkaar gewonnen, maar de promotie wedstrijd naar div 3 verloor ik helaas. Gisteren nogmaals geprobeerd en uiteindelijk in div 3 gekomen.

WL kwalificatie wil echter nog niet lukken, eerste pot won ik maar daarna elke pot maar net verloren met 1 doelpunt verschil. Ben niet kansloos ofzo maar het valt gewoon elke keer niet mijn kant op. Kom ik voor dan is het binnen 2 seconden weer gelijk, lijkt wel of alles dan ineens fout gaat. Mijn keeper laat alles door en ik heb 100 kansen nodig om 1 goal te maken.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:39:
En mijn tweede untradeable Saliba in een week, niets mis met de season reward packs.
Klopt, daar haal je meer uit dan je Rivals/WL/SB rewards uit zo lijkt het. Ik had er ook Saliba uit. Alleen de level 40 rewards vielen dan wat tegen, maar wel 3x hoge rated fodder. En Adama is ook leuk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennis112 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 09:11:
Nou het begint eindelijk wat beter te lopen nadat ik dinsdag een nieuwe tactiek gemaakt heb en vast blijf houden aan die tactiek ipv constant wisselen. Dinsdag 5 rivals potjes achter elkaar gewonnen, maar de promotie wedstrijd naar div 3 verloor ik helaas. Gisteren nogmaals geprobeerd en uiteindelijk in div 3 gekomen.

WL kwalificatie wil echter nog niet lukken, eerste pot won ik maar daarna elke pot maar net verloren met 1 doelpunt verschil. Ben niet kansloos ofzo maar het valt gewoon elke keer niet mijn kant op. Kom ik voor dan is het binnen 2 seconden weer gelijk, lijkt wel of alles dan ineens fout gaat. Mijn keeper laat alles door en ik heb 100 kansen nodig om 1 goal te maken.
Ik doe exact hetzelfde. Speel inmiddels al een poos met 4-4-2.

Maar de kwalificatie ervaar ik helaas ook exact hetzelfde. In de beslissende wedstrijd stond ik 5 minuten voor tijd nog 3-2 voor om daarna met 2 bizarre goals uit het niets met 3-4 er af te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Moody2204 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:48:
[...]

Ik doe exact hetzelfde. Speel inmiddels al een poos met 4-4-2.

Maar de kwalificatie ervaar ik helaas ook exact hetzelfde. In de beslissende wedstrijd stond ik 5 minuten voor tijd nog 3-2 voor om daarna met 2 bizarre goals uit het niets met 3-4 er af te gaan.
Welke spelersrollen gebruik je in de 4-4-2 ? Speel je met 2x cm of 2x cvm? Welke rollen hebben je backs?

3-2 voor in minuut 85 is toch gewoon bal vasthouden en rondtikken? Hehehehe

Overigens helpt het ook al als je je kwalificatie dicht tegen het openen van de Champions finals doet, dan speel je vaak weer tegen een andere pool spelers. Dus woensdagavond/donderdagavond.

[ Voor 14% gewijzigd door SillBro op 23-10-2024 11:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennis112
Heb alle tactieken wel geprobeerd denk ik ondertussen en vindt de 4-5-1 formaties toch wel het fijnst spelen. Speel nu de 4-2-3-1 variant met 2 CVM's die ik ergens op youtube had gevonden en die bevalt me goed tot nu toe. Heb heel veel tactieken gehad waar ik net op middenveld pass opties te kort kwam of andere weer voorin spelers te kort kwam. Met deze heb ik in principe maar 1 aanvaller maar heb gewoon pass opties ook op de zijkanten om verdedigingen open te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:28
dennis112 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:27:
Heb alle tactieken wel geprobeerd denk ik ondertussen en vindt de 4-5-1 formaties toch wel het fijnst spelen. Speel nu de 4-2-3-1 variant met 2 CVM's die ik ergens op youtube had gevonden en die bevalt me goed tot nu toe. Heb heel veel tactieken gehad waar ik net op middenveld pass opties te kort kwam of andere weer voorin spelers te kort kwam. Met deze heb ik in principe maar 1 aanvaller maar heb gewoon pass opties ook op de zijkanten om verdedigingen open te spelen.
Heb hetzelfde. De 442 achtigen hebben een te groot gat tussen verdedigers en middenveld, en de 3-aanvaller varianten zorgen er vooral voor dat je drie man hebt die alleen maar voorin blijven hangen.

Nu een 4141 aan het proberen, en dat bevalt best. De CVM-CM-CM geven een hoop passing opties en beide buitenspelers staan in een aanvallende rol, waarmee ze best vlot bijsluiten bij de spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ximenez
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:38
Er valt zoals altijd best wat aan te merken op de game. Het meest irritant vind ik tot nu toe dat iedere defensie PERFECT op buitenspel stapt, keer op keer. Dat mogen ze van mij echt zo snel mogelijk aanpassen. Voorheen was het nog min of meer een skill omdat je de buitenspelval moest triggeren. Nu doet iedere defensie het automatisch en iedere keer stappen ze keurig synchroon uit. Prima dat het erin zit want het is een legitieme tactiek maar of laat mensen het zelf triggeren of laat een stat als defensive awareness meewegen zodat niet iedere keer de buitenspelval perfect openklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennis112 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:27:
Beide 4231 opties hebben CVM’s. De 451 speelt vooral erg lekker deze editie omdat de LM/RM lekker laag/verdedigend staan terwijl het aanvallend gewoon een 433 is.

In de 433 staan je vleugel aanvallers idd een beetje passief voor te wachten terwijl met een LM/RM ze in de omschakeling voor mijn gevoel veel gevaarlijker zijn omdat ze dan nog de ruimtes in moeten gaan ipv daar al samen met een back op de bal staan te wachten.

Ik ben nu zelf wat aan het testen met 4231 wide en 4213 omdat ik goede wingers heb (Leao/Salah) maar ook juist met een CAM wil spelen. Hiervoor speciaal bellingham gehaald nu moet ik alleen nog iets vinden waarin hij idd de hoofdrol maar zich toe kan trekken.

Dit is allemaal leuk en aardig, maar ik ben de komende dagen toch alleen maar bezig offline het seizoen af te maken omdan vervolgens weer met de rush evo verder te gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:28
Tsja, ik heb in de Hero SBC vorige week geluk gehad en Ze Roberto gepacked. Dus ik moet een opstelling hebben zonder CVM erin (hij kan alleen CM spelen, en op LB heb ik Ferland Mendy al staan). Dat nieuwe systeem beperkt je wel erg in je mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:04

ettie1990

PSN:ettiesick

je staat met 3-1 voor en in de 2e helft kunnen je spelers helemaal niks meer en loopt de tegenstander zo door je hele verdediging ineens, in de 1e helft lukte dat geen 1x, echt zo bizar hoe ineens de tegenstander alles lukt en dat je ineens helemaal niks meer kan. Het lukt me maar niet om van divisie 5 naar divisie 4 te promoveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 07:13:
[...]

Ik had 7 wins en ongeveer 100k verdiend. Niet verkeerd. De echte klapper komt wel een keer.
Uit het oude wl systeem haalde ik echt nooit coins. Nu Indd al 2x boven de 100k gezeten. Ook die leuke spelers uit packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:44:
[...]

Beide 4231 opties hebben CVM’s. De 451 speelt vooral erg lekker deze editie omdat de LM/RM lekker laag/verdedigend staan terwijl het aanvallend gewoon een 433 is.

In de 433 staan je vleugel aanvallers idd een beetje passief voor te wachten terwijl met een LM/RM ze in de omschakeling voor mijn gevoel veel gevaarlijker zijn omdat ze dan nog de ruimtes in moeten gaan ipv daar al samen met een back op de bal staan te wachten.

Ik ben nu zelf wat aan het testen met 4231 wide en 4213 omdat ik goede wingers heb (Leao/Salah) maar ook juist met een CAM wil spelen. Hiervoor speciaal bellingham gehaald nu moet ik alleen nog iets vinden waarin hij idd de hoofdrol maar zich toe kan trekken.

Dit is allemaal leuk en aardig, maar ik ben de komende dagen toch alleen maar bezig offline het seizoen af te maken omdan vervolgens weer met de rush evo verder te gaan 8)7
Ik speel zelf het liefst met 2 spitsen. Dit omdat ik bij een tactiek met 1 spits die ene spits altijd erg geïsoleerd vind staan. Zeker met die 5 atb opstellingen. Maar ook met 4 verdedigers vond ik het lastig. Dus ik probeer eigenlijk bijna alleen maar tactieken met 2 spitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:07:
[...]

Ik speel zelf het liefst met 2 spitsen. Dit omdat ik bij een tactiek met 1 spits die ene spits altijd erg geïsoleerd vind staan. Zeker met die 5 atb opstellingen. Maar ook met 4 verdedigers vond ik het lastig. Dus ik probeer eigenlijk bijna alleen maar tactieken met 2 spitsen.
Ik speel het liefst 352 waarbij je het veld erg breed houdt zodat je altijd naar een van beide kanten kan openen.

Echter door packluck (Leao, Griezman, Salah. Rodriygo) ben ik nu vooral vanaf het begin met formaties bezig waarin ik deze spelers zoveel mogelijk kan benutten. Leao/Salah vanaf de vleugel als inside forward is erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:15:
[...]

Ik speel het liefst 352 waarbij je het veld erg breed houdt zodat je altijd naar een van beide kanten kan openen.

Echter door packluck (Leao, Griezman, Salah. Rodriygo) ben ik nu vooral vanaf het begin met formaties bezig waarin ik deze spelers zoveel mogelijk kan benutten. Leao/Salah vanaf de vleugel als inside forward is erg prettig.
Salah geen ervaring mee, Leao heeft mijn zoon. Gisteren ff co-op met hem gedaan, maar die vond ik echt heel erg goed.

Ik heb zelf een 4-4-2 gevonden die aanvallend in een soort 3-5-2 veranderd. Maar misschien ligt daar dan wel mijn kwetsbaarheid bij een tegenaanval. En ik heb alleen Thuram als verdedigende middenvelder. Mijn andere middenvelder is Guti. Die heb ik aanvallender ingesteld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:23:
[...]

Salah geen ervaring mee, Leao heeft mijn zoon. Gisteren ff co-op met hem gedaan, maar die vond ik echt heel erg goed.

Ik heb zelf een 4-4-2 gevonden die aanvallend in een soort 3-5-2 veranderd. Maar misschien ligt daar dan wel mijn kwetsbaarheid bij een tegenaanval. En ik heb alleen Thuram als verdedigende middenvelder. Mijn andere middenvelder is Guti. Die heb ik aanvallender ingesteld staan.
Ik heb Guti ook, maar dat is meer een playmaker/shadow striker op CAM met zijn stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:31:
[...]

Ik heb Guti ook, maar dat is meer een playmaker/shadow striker op CAM met zijn stats.
Ja precies. Daarom is het ook niet ideaal bij mij. Ben ook nog wat zoekende naar tactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Bossie schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:44:
[...]

Ja ik speel ook de wide variant en graag met LM/RM omdat ik Salah heb en Son, deze staan er nu echter niet in want Son vindt ik zelf niet fijn spelen en had Bellingham gekregen dus heb nu Nico Williams op links, Bellingham op CAM en Adama Traore op rechts.

M'n ideale opstelling bevat zowel Bellingham als Salah maar heb ook mix met serie A dus dan krijg ik problemen met Chemistry helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennis112 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:08:
[...]

Ja ik speel ook de wide variant en graag met LM/RM omdat ik Salah heb en Son, deze staan er nu echter niet in want Son vindt ik zelf niet fijn spelen en had Bellingham gekregen dus heb nu Nico Williams op links, Bellingham op CAM en Adama Traore op rechts.

M'n ideale opstelling bevat zowel Bellingham als Salah maar heb ook mix met serie A dus dan krijg ik problemen met Chemistry helaas.
Hier ongeveer hetzelfde, maar vrijwel elke andere speler in mijn team is frans ( en 85 gravenberch).

@Moody2204
Ik probeer voornamelijk te ontdekken wat leuk speelt, de poppetjes vul ik later wel in. Ik zal waarschijnlijk wel weer uitkomen op een 442/4231 variant aangezien ik daar de patronen blind kan spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 23-10-2024 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
Dat maakt deze FIFA mijn inziens ook wel leuk. Ik heb namelijk het gevoel dat ik tegen heel veel verschillende soorten formaties kom te spelen (4-4-2 zie ik overigens wel steeds populairder worden). En door de rollen kan je alsnog je formatie tunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:23:
[...]

Ik ben van de 442 terug gegaan maar een 4411 met de cam op shadow striker.

Verdedigend retestabiel en met je rm/lm op inside forward komen die vaak genoeg naar binnen om voldoende passing mogelijkheden te generen.

Hier ook thuram als controlerende cm en Williams hero als playmaker++ en dus vaak zat ook naar voren knalt. Moet wel zeggen dat m'n backs op fullback/verdedigen staan, anders is het te kwetsbaar en ben kwa diepte ook teruggegaan naar 55.

Veel passen en de ruimtes zoeken voor een steekbal of kaatsen via je cam en buitenspelers die naar binnen komen

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 23-10-2024 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-07 20:37

Mauz1978

Console War Veteran

ettie1990 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:02:
je staat met 3-1 voor en in de 2e helft kunnen je spelers helemaal niks meer en loopt de tegenstander zo door je hele verdediging ineens, in de 1e helft lukte dat geen 1x, echt zo bizar hoe ineens de tegenstander alles lukt en dat je ineens helemaal niks meer kan. Het lukt me maar niet om van divisie 5 naar divisie 4 te promoveren
Dit. Precies dit. Het lijkt wel of er geen skill gap meer is, of dat het systeem dat probeert te voorkomen.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 00:10
Mauz1978 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:09:
[...]

Dit. Precies dit. Het lijkt wel of er geen skill gap meer is, of dat het systeem dat probeert te voorkomen.
Zodra je spelers ineens slechter beginnen te spelen kan je ervan uitgaan dat de tegenstander zijn tactieken heeft gewijzigd. Vaak pauzeer ik dan even om te kijken of dat daadwerkelijk zo is. Ik blijf dan nooit met dezelfde opstelling spelen en kijk ik wat logischerwijs werkt tegen zijn gewijzigde opstelling/tactiek. Vaak merk je dan ook dat je spelers verbazingwekkend genoeg weer iets beter spelen. Ondanks dat ik weet dat mijn beginnende opstelling sterk genoeg is, neem ik het risico toch om van tactiek te veranderen en nagenoeg ook met resultaat.

Voorbeeld; de tegenstander wijzigt naar 41212 en ik gebruik de 442 opstelling. Je kan er van uitgaan dat de kans hoog is dat ik deze pot ga verliezen. Ik speel dan of 4231 of 4213. Tegen 442 of een 5 verdediging opstelling gebruik ik 424 en tegen 433 gebruik ik 442 controlerend of als ik agressiever wil spelen de reguliere 442. Uiteraard is het niet gegarandeerd dat deze tactieken altijd het beste werken tegen de tegenstanders, met name omdat iedere tegenstander slechter of beter dan jou kan spelen. Dit zijn enkel mijn bevindingen in voornamelijk Rivals wedstrijden waar de niveau van mijn tegenstander meer gelijk is aan mijn speelstijl.

Conclusie; lekker andere opstellingen uitproberen tijdens een wedstrijd en bestudeer welke opstellingen het beste werken tegenover die van de tegenstanders. Daarnaast wissel ik ook van spelers (vaak aanvallers), vanwege de tegenstander die dan al bekend is met mijn ritme en speelstijl. De verandering kan zorgen voor een verassingselement. Verder ben ik er ook wel van bewust dat het een deel DDA/Script kan zijn die geactiveerd is.

Edit: Dit spel mag mij echt niet. Zojuist weer hero sbc gedaan, kwam Litmanen eruit. Lege plek is trouwens Giuly die ik voor de tweede keer had gekregen. Wanneer krijg ik ooit eens een klapper?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G0AgvFn9JplatMtYBLwNFBXRe9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WLPEM7kY0UZysbF4NyDDD4fp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Lashrom op 23-10-2024 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Haha ik een Franse jongedame van 1.72 die cv is. Gek genoeg 270k waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 28-07 17:12

hmr

Noor.... had Noor ook al uit mijn Ultimate Edition pack. K.*.t. spel.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt hoor, dit k*tspel!

Ik ben in 2 avonden van div. 5 naar bijna div. 3 gegaan, dus ik dacht nu wel een betere kans te hebben om me ook weer eens te kwalificeren voor de WL. Het liep namelijk zo lekker...

Maar dan de kwalificatie. Of ik een ander voetbalspel speel... Weer 2-3 en dus geen kwalificatie.

Die laatste wedstrijd was helemaal bizar. Bij rust 3-0 achter, dus ik dacht: ik ben klaar. Zeker na de rode kaart in de 2e helft. Echter scoor ik 4x na rust ondanks de 10 man!

Met nog 3 minuten te gaan dacht ik, wees nu slim en hou dit vast. Maar hoe mijn tegenstander het voor elkaar kreeg weet ik niet, maar al mijn verdedigers vielen om tijdens het verdedigen en dus in de 91e minuut de 4-4.

Eerste verlenging geen goals, 2e verlenging diep diep diep in de 2e verlenging scoort hij de 4-5. Hoe zuur is dit?

Maar goed na al weet ik hoe lang WL gespeeld te hebben zit het er sinds EAFC25 dus kennelijk niet meer in.

Ik ga maar Barcelona-Bayern kijken, anders kost het me ook nog een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:33:
[...]

Edit: Dit spel mag mij echt niet. Zojuist weer hero sbc gedaan, kwam Litmanen eruit. Lege plek is trouwens Giuly die ik voor de tweede keer had gekregen. Wanneer krijg ik ooit eens een klapper?

[Afbeelding]
Voorlopig 4 meer hero's dan ik zie ik. ;)

Ik heb ook niet genoeg fodder voor het hero-pack, en ik pack meestal ook Ricken of Kanu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Moody2204 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:52:
Echt hoor, dit k*tspel!

Ik ben in 2 avonden van div. 5 naar bijna div. 3 gegaan, dus ik dacht nu wel een betere kans te hebben om me ook weer eens te kwalificeren voor de WL. Het liep namelijk zo lekker...

Maar dan de kwalificatie. Of ik een ander voetbalspel speel... Weer 2-3 en dus geen kwalificatie.

Die laatste wedstrijd was helemaal bizar. Bij rust 3-0 achter, dus ik dacht: ik ben klaar. Zeker na de rode kaart in de 2e helft. Echter scoor ik 4x na rust ondanks de 10 man!

Met nog 3 minuten te gaan dacht ik, wees nu slim en hou dit vast. Maar hoe mijn tegenstander het voor elkaar kreeg weet ik niet, maar al mijn verdedigers vielen om tijdens het verdedigen en dus in de 91e minuut de 4-4.

Eerste verlenging geen goals, 2e verlenging diep diep diep in de 2e verlenging scoort hij de 4-5. Hoe zuur is dit?

Maar goed na al weet ik hoe lang WL gespeeld te hebben zit het er sinds EAFC25 dus kennelijk niet meer in.

Aan je skills ligt het niet als je gewoon div 3 rustig haalt. Gisteren las ik volgens mij ook dat je het weg gaf in de laatste minuten. Is het niet ook gewoon een stuk spanning, waardoor je misschien fouten maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SillBro schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:11:
[...]

Aan je skills ligt het niet als je gewoon div 3 rustig haalt. Gisteren las ik volgens mij ook dat je het weg gaf in de laatste minuten. Is het niet ook gewoon een stuk spanning, waardoor je misschien fouten maakt?
Nee dat is het zeker niet. Het zijn de beruchte goals in de 92e minuut als er maar 1 minuut extra is.

Ook zo'n typisch EA ding: na de mislukte kwalificatie nog een poging gedaan om div. 3 te halen. Had nog 4 overwinneningen nodig. De eerste 3 waren met 2 vingers in de neus. Dan de promotiewedstrijd: volstrekt kansloos. Ja ja.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O ja vergat ik er nog bij te vertellen, tegen een team met alleen maar gouden kaarten en als hoogste een 84 rated.

Begrijp me niet verkeerd overigens: gisteren en vandaag een aantal heerlijke wedstrijden gehad waarin het echt heel goed liep. Maar het zijn juist bovengenoemde dingen die zo frustreren, zeker omdat dit al jaren gebeurt bij eerst Fifa en nu EAFC.

[ Voor 127% gewijzigd door Moody2204 op 23-10-2024 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Ja maarja zo'n promotiewedstrijd is volgens mij wel altijd tegen iemand die ook kan promoveren dus dat zijn meestal geen slechte, tenminste dat denk ik aangezien dat altijd de moeilijkste potjes zijn van de hele divisie.

En goals in de 92ste minuut met maar 1 minuut extra dat is kut maarja je wil zelf ook niet dat die af fluit als je in de aanval zit en de extra tijd al voorbij is, dat zit nu eenmaal in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Twee vragen aan de EA FC 25 spelers:
  • Zit de Eerste Divisie in de game?
  • Kan ik een fictieve Beneliga maken en een seizoen spelen?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennis112 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:11:
Ja maarja zo'n promotiewedstrijd is volgens mij wel altijd tegen iemand die ook kan promoveren dus dat zijn meestal geen slechte, tenminste dat denk ik aangezien dat altijd de moeilijkste potjes zijn van de hele divisie.

En goals in de 92ste minuut met maar 1 minuut extra dat is kut maarja je wil zelf ook niet dat die af fluit als je in de aanval zit en de extra tijd al voorbij is, dat zit nu eenmaal in het spel.
Ik dacht zelfs dat een promotiewedstrijd al tegen iemand is uit die hogere divisie, maar dat weet ik niet zeker.

En die goals in extra tijd zitten ook al zo lang in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Laatst online: 28-07 20:37

Mauz1978

Console War Veteran

Lashrom schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:33:
[...]

Zodra je spelers ineens slechter beginnen te spelen kan je ervan uitgaan dat de tegenstander zijn tactieken heeft gewijzigd. Vaak pauzeer ik dan even om te kijken of dat daadwerkelijk zo is. Ik blijf dan nooit met dezelfde opstelling spelen en kijk ik wat logischerwijs werkt tegen zijn gewijzigde opstelling/tactiek. Vaak merk je dan ook dat je spelers verbazingwekkend genoeg weer iets beter spelen. Ondanks dat ik weet dat mijn beginnende opstelling sterk genoeg is, neem ik het risico toch om van tactiek te veranderen en nagenoeg ook met resultaat.

Voorbeeld; de tegenstander wijzigt naar 41212 en ik gebruik de 442 opstelling. Je kan er van uitgaan dat de kans hoog is dat ik deze pot ga verliezen. Ik speel dan of 4231 of 4213. Tegen 442 of een 5 verdediging opstelling gebruik ik 424 en tegen 433 gebruik ik 442 controlerend of als ik agressiever wil spelen de reguliere 442. Uiteraard is het niet gegarandeerd dat deze tactieken altijd het beste werken tegen de tegenstanders, met name omdat iedere tegenstander slechter of beter dan jou kan spelen. Dit zijn enkel mijn bevindingen in voornamelijk Rivals wedstrijden waar de niveau van mijn tegenstander meer gelijk is aan mijn speelstijl.

Conclusie; lekker andere opstellingen uitproberen tijdens een wedstrijd en bestudeer welke opstellingen het beste werken tegenover die van de tegenstanders. Daarnaast wissel ik ook van spelers (vaak aanvallers), vanwege de tegenstander die dan al bekend is met mijn ritme en speelstijl. De verandering kan zorgen voor een verassingselement. Verder ben ik er ook wel van bewust dat het een deel DDA/Script kan zijn die geactiveerd is.

[Afbeelding]
Thanks voor de tip. Is er ergens een overzicht van ‘natuurlijke’ counters van opstellingen?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Mog schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:13:
Twee vragen aan de EA FC 25 spelers:
  • Zit de Eerste Divisie in de game?
  • Kan ik een fictieve Beneliga maken en een seizoen spelen?
Eerste divisie zit niet in de game, alleen Eredivisie. Op je tweede vraag weet ik het antwoord niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
mensen ervaring met Watkins rttk?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Bij mij zaten er gewoon twee Hero’s in een pack,
Rosicky & Kompany 👌
Wel lucky…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:39
Moody2204 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:52:
Echt hoor, dit k*tspel!

Ik snap je volledig, hier ook vorig weekend 2x geprobeerd en 2x 2 gewonnen helaas.
Vanavond maar weer proberen, heb op papier een goed team haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:39
SillBro schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:57:
Uiteindelijk wel of geen WL maakt inderdaad ook geen reet uit. Nog nooit een fifa gespeeld waarbij je zo makkelijk zoveel rewards kan krijgen en waarbij je eigenlijk alle spelers wel kan kopen. De prijzen stellen niks meer voor als je het vergelijkt met 10 jaar geleden. Inderdaad ook lekker genieten en het spelen om tot rust te komen. Dan kan je zelfs nog lachen door sommige flipperkast doelpunten etc, hahaha
Ja dat is zo bizar, wel heerlijk overal krijg je pakketjes voor, maar die markt, bellingham ook van 400.000 naar 150.000 ofzo

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Uit Rivals rewards op 1 uit 84+. Allemaal 84 rates kaarten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-07 17:21
Gaat wel lekker zo met de EVO,s in het spel.
Al dagenlang geen content.
Het schijnt dat ze een probleem hebben en ze niet weten hoe het op te lossen.
Ook 0,0% communicatie naar hun achterban toe wat er aan de hand is.
Echt spijt dat ik hun 100 Euro heb gegeven en er zo weinig voor terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 19-07 09:44
joenes30 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:09:
Gaat wel lekker zo met de EVO,s in het spel.
Al dagenlang geen content.
Het schijnt dat ze een probleem hebben en ze niet weten hoe het op te lossen.
Ook 0,0% communicatie naar hun achterban toe wat er aan de hand is.
Echt spijt dat ik hun 100 Euro heb gegeven en er zo weinig voor terug krijg.
Volgens mij gaan de evo’s gewoon door. Ze hebben nog geen week geleden de New Foundation toegevoegd. Zal morgen vast wel weer een nieuwe evolution komen.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-07 17:21
El Profesor schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:13:
[...]

Volgens mij gaan de evo’s gewoon door. Ze hebben nog geen week geleden de New Foundation toegevoegd. Zal morgen vast wel weer een nieuwe evolution komen.
ze hadden veel meer beloofd.in de 1e week kwam er leuke content uit.
Je zegt het zelf, bijna een week geleden.
Dat is echt te karig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Vandaag uit de Rank 1 bonus rewards helemaal geen pepernoot gepackt. Nu wel een stabiele 1e divisie speler, maar wil vooral genieten. Kon vroeger nogal los gaan als dingen niet wilde lukken. Nu met mijn vrouw beneden weet ik wat belangrijker is ;)

Uit de Hero pack overigens wel Georges gekregen. Beest van een vrouw, ondanks haar lengte! Die speelstijl anticiperen+ is echt heerlijk. Alle Son’s onschadelijk gemaakt vandaag!

Hoe staat het met de rest, iedereen die wilde kwalificeren is het gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12:37
Maar ik heb een noob vraag.

Ik heb vandaag deze Game gekocht PS5.

En de Ultimate Edition was met korting.
Ik heb dus de Ultimate Edition gekocht.

Maar ik wil graag check of ik dus die Ultimate heb.
Ik kan dit niet vinden.
Hoe kun je zien of de game standaard editie is of Ultimate Editie?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillBro
Water_824 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:22:
Maar ik heb een noob vraag.

Ik heb vandaag deze Game gekocht PS5.

En de Ultimate Edition was met korting.
Ik heb dus de Ultimate Edition gekocht.

Maar ik wil graag check of ik dus die Ultimate heb.
Ik kan dit niet vinden.
Hoe kun je zien of de game standaard editie is of Ultimate Editie?

Iemand?
Als je ultimate editie hebt zal je ook 4600 fc points hebben naast je munten kan je dit zien in fut!

En je zal vast ergens eigenschappen van je game kunnen checken dus dan zie je in het hoofdmenu van je PS5 of eigenschappen van de game wel welke editie!

[ Voor 12% gewijzigd door SillBro op 24-10-2024 21:26 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 64 Laatste