Gok omdat weinigen nog zoveel xp hebbenLashrom schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:49:
Ging vlekkeloos binnen een half uurtje door de kwalificatiewedstrijden heen zojuist. Van de seizoensdoelstellingen ook Bale leenspeler gekregen. Nog 1000 exp, kan ik eindelijk ook Traore in mijn team toevoegen. Ik zie hem namelijk nog niet echt voorbij komen.
Gevonden, thanks! Er is in ieder geval meer dan genoeg SP beschikbaar om level 40 te halen.Lashrom schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:49:
Ging vlekkeloos binnen een half uurtje door de kwalificatiewedstrijden heen zojuist. Van de seizoensdoelstellingen ook Bale leenspeler gekregen. Nog 1000 exp, kan ik eindelijk ook Traore in mijn team toevoegen. Ik zie hem namelijk nog niet echt voorbij komen.
[...]
Ga naar doelstellingen onder Ultimate Team, vervolgens op L2 om de overige categoriedoelstellingen van ieder game mode te openen.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Na jaaaaren geen fifa nu toch maar begonnen. Vandaag de weekend league begonnen, tandjes dat is wel even een ander niveau. Begon met 3 lossen, sta nu 2-3 gelukkig. Kijken wat er nog in zit de resterende 10 potjes 🫣
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik ben inmiddels level 39, nog 125XP voor level 40 en Traore speelt erg lekkerLashrom schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:49:
[...]
Ga naar doelstellingen onder Ultimate Team, vervolgens op L2 om de overige categoriedoelstellingen van ieder game mode te openen.
Elect a clown, expect a circus.
Die lijke nu generfd te zijn en niet meer mee te tellen.Laan1988 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:25:
[...]
Spelerscarriere werkt ook best snel. Haaland kiezen, op laag niveau en dan win je in November van het jaar de Ballon D'or. (als je uiteraard gewoon regelmatig je doelpunten maakt) Daarnaast kan je met de wedstrijden alleen de aanvallende hoogtepunten spelen, dan ben je binnen 1 a 2 min klaar met een wedstrijd.
Die aanvallende hoogtepunten werkt ook in managercarriere trouwens.
Gewoon dit even doornemen en je hebt heel veel XP's te pakken zonder uberhaupt wedstrijden te spelen.
https://x.com/PedsanUT/status/1844756702589317526
En die objectives zijn ook trouwens gewoon in de Web App te zien onder FC HUB --> FC Objectives
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 18-10-2024 13:22 ]
Klopt het dat je dit jaar niks meer krijgt als je de ultimate edition als pre-order hebt gekocht?
Wat wil je krijgen dan? ip krijg je 4600 FP geloof ik. En had je gepre-orderd voor een bepaalde datum dan krijg je een hero.theman36 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:44:
Klopt het dat je dit jaar niks meer krijgt als je de ultimate edition als pre-order hebt gekocht?
[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 18-10-2024 13:50 ]
Vorig jaar kreeg je naast de fifa punten ook nog een hero speler.bvbal79 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:48:
[...]
Wat wil je krijgen dan? ip krijg je 4600 FP geloof ik.
Ah na nog een paar keer goed zoeken vond ik dit: x1 untradable Ultimate Team Prime Hero (can claim from November 28, 2024)* Duurt nog even dus. Geldt trouwens alleen voor de pre-order voor 20 augustus.
[ Voor 7% gewijzigd door theman36 op 18-10-2024 13:55 ]
Inderdaad 4600 FP. Maar Ultimate Edition was aantrekkelijk voor de release. Ook omdat je naast de Hero player pack (wel voor augustus te hebben aangeschaft) ook 7 dagen early access kreeg en met de punten je alvast goede team kan maken. Mocht je EAFC nog niet hebben, dan raad ik het je niet aan om Ultimate Edition te gaan halen. Ik vind zelf dat je nu vrij makkelijk een redelijke team kan maken zonder punten. Lekker de doelstellingen behalen en daarmee meer packs bemachtigen. De 250.000 club punten is ook enkel voor de cosmetica's van je eigen prof/rush speler. Totaal niet de moeite waard eerlijk gezegd.theman36 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:44:
Had de pre-order al tijdig geplaatst, dus heb m alLashrom schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:54:
[...]
Inderdaad 4600 FP. Maar Ultimate Edition was aantrekkelijk voor de release. Ook omdat je naast de Hero player pack (wel voor augustus te hebben aangeschaft) ook 7 dagen early access kreeg en met de punten je alvast goede team kan maken. Mocht je EAFC nog niet hebben, dan raad ik het je niet aan om Ultimate Edition te gaan halen. Ik vind zelf dat je nu vrij makkelijk een redelijke team kan maken zonder punten. Lekker de doelstellingen behalen en daarmee meer packs bemachtigen. De 250.000 club punten is ook enkel voor de cosmetica's van je eigen prof/rush speler. Totaal niet de moeite waard eerlijk gezegd.
Ik denk dat de club punten vooral als trigger zijn toegevoegd, ik heb redelijk wat posts bij release gezien waar spelers dachten dat ze 250k in FUT kregen.Lashrom schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:54:
[...]
Inderdaad 4600 FP. Maar Ultimate Edition was aantrekkelijk voor de release. Ook omdat je naast de Hero player pack (wel voor augustus te hebben aangeschaft) ook 7 dagen early access kreeg en met de punten je alvast goede team kan maken. Mocht je EAFC nog niet hebben, dan raad ik het je niet aan om Ultimate Edition te gaan halen. Ik vind zelf dat je nu vrij makkelijk een redelijke team kan maken zonder punten. Lekker de doelstellingen behalen en daarmee meer packs bemachtigen. De 250.000 club punten is ook enkel voor de cosmetica's van je eigen prof/rush speler. Totaal niet de moeite waard eerlijk gezegd.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Toch wel een raar spel geworden, 2 jaar geen FUT meer gespeeld, maar als je kijkt naar de waarde van de gouden kaarten heb je maar 2 kaarten boven de miljoen.
Dit team bij elkaar gespeeld gisteren, en vanavond maar eens proberen om de WL te halen.
Zit pas in divisie 6.
Voor het eerst dat ik Haaland heb, je drukt schieten in en hij scoort, verder is die wel wat lomp.
Dit team bij elkaar gespeeld gisteren, en vanavond maar eens proberen om de WL te halen.
Zit pas in divisie 6.
Voor het eerst dat ik Haaland heb, je drukt schieten in en hij scoort, verder is die wel wat lomp.
/f/image/PdWyoAVnVBVRaDApRERsqriC.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 18-10-2024 15:23 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ach je hebt daar die gast niet voor nodig. Ik zit na 2 weken op level 39, je moet weten wanneer de objectives resetten zoals de weekly en bi-weekly. Dan doe je alles overnieuw in Player en Manager career en je zit er zo.bvbal79 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:19:
[...]
Die lijke nu generfd te zijn en niet meer mee te tellen.
Gewoon dit even doornemen en je hebt heel veel XP's te pakken zonder uberhaupt wedstrijden te spelen.
https://x.com/PedsanUT/status/1844756702589317526
En die objectives zijn ook trouwens gewoon in de Web App te zien onder FC HUB --> FC Objectives
Elect a clown, expect a circus.
Ik ben trots op jeSlasher schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:45:
[...]
Ach je hebt daar die gast niet voor nodig. Ik zit na 2 weken op level 39, je moet weten wanneer de objectives resetten zoals de weekly en bi-weekly. Dan doe je alles overnieuw in Player en Manager career en je zit er zo.
Waar ik de afgelopen Weekend League potjes makkelijk potjes had gewonnen, is dit nu totaal niet het geval. Het speelt zo ongelofelijk zwaar. Ik kan geen spelers wisselen, verdedigers spelen als bronzen en geen enkel schot wilt erin. Misschien omdat ik de afgelopen WL wedstrijden allemaal op de zaterdagen had gespeeld, waar het wel heerlijk speelde. Maar zoals ik het nu zie, zal ik nooit op de vrijdagen spelen. Het speelt voor geen enkel meter. Ik wacht wel tot morgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 18-10-2024 16:44 ]
ik ook, dadelijk toch maar eens naar de extra objectives buiten FUT kijken dan.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben een paar dagen in het buitenland geweest en zet net de playstation aan. Wat is er met de gameplay gebeurd?
I like how you keep the mouse running...
Niets, de gameplay is altijd bagger op vrijdag toch ?El Profesor schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:52:
Ben een paar dagen in het buitenland geweest en zet net de playstation aan. Wat is er met de gameplay gebeurd?
Bedoel je niet de nieuwe patch ?El Profesor schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:52:
Heerlijk he? Beetje 5atb nerf er bij, huts!El Profesor schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:52:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dat zal het zijn, lijkt wel of mn twee centrale verdedigers uit elkaar trekken ipv het centrum dicht te houden.
Ik speel 4213. Maar als 5atb generfd is dan is dat zeker positief.
[ Voor 26% gewijzigd door El Profesor op 18-10-2024 19:10 ]
Saliba uit de 10 coin energizer pack
Kijk. Daar snap ik dus geen reet van. Wat triggert ea om dat pack te lanceren bij jou maar niet bij mij?
Ik merk dit vaker dat ik een bepaalde pack voor 1 of 10 coins kan claimen en dat een vriend dit niet kan
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zie ook geen 1 of 10 coin pack?
Dacht het hier van de week ook al te lezen, maar heb ze nog geen enkele keer gehad....
WHUT !?
Dacht het hier van de week ook al te lezen, maar heb ze nog geen enkele keer gehad....
WHUT !?
Volgens mij heeft het te maken met hoe vaak je online bent geweest de afgelopen dagen of zoiets. Ik heb ze ook niet altijd en een vriend die elke dag speelt wel meerdere keren in de week
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Laat de season rewards momenteel lekker zitten. 2 weken later gestart dus haal Adama nooit meer.
Ik heb er afgelopen week 1 gekregen. Merk ook dat het niet gelijk is. Maar zelfde met de Packs for you, die krijg ik ook niet gelijk met anderen. Wellicht dat de 1 of 10 coins pack ook te maken heeft met vanaf wanneer je speelt en hoeveel dagen je het al doet etc.Oxigeon schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:44:
[...]
Kijk. Daar snap ik dus geen reet van. Wat triggert ea om dat pack te lanceren bij jou maar niet bij mij?
Ik merk dit vaker dat ik een bepaalde pack voor 1 of 10 coins kan claimen en dat een vriend dit niet kan
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Die laatste update heeft de game op de PC wel echt verpest hoor..
Zou kunnen, hij stond in ieder geval onder de “Packs for you”.Oekol schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:35:
[...]
Ik heb er afgelopen week 1 gekregen. Merk ook dat het niet gelijk is. Maar zelfde met de Packs for you, die krijg ik ook niet gelijk met anderen. Wellicht dat de 1 of 10 coins pack ook te maken heeft met vanaf wanneer je speelt en hoeveel dagen je het al doet etc.
Nou, toch ongeveer 2 weken terug de game aangeschaft ondanks dat ik tegen mezelf zei dat ik het echt niet moet doen.
In het begin, ja speelt prima, weinig onzin en alles leuk en aardig. Totdat ik meer potjes rivals ging spelen. Wat is de gameplay op veel momenten <insert rant here> te noemen.
En dan heb ik het niet over mijn tegenstanders. Want ben gek genoeg weinig mensen tegen gekomen die volgens het “meta” boekje spelen. Maar de verbinding, de ontzettende vertraging tussen je input en de tijd wanneer het op het scherm gebeurd is absurd te noemen. En dan nog maar niet te spreken over de menu’s te die om de haverklap vast lopen en je vervolgens de game moet afsluiten en opnieuw moet opstarten.
De momenten dat het wel goed speelt zijn prima te noemen en dan speelt het ook wel goed weg. Maar de negatieve dingen hebben helaas wel de overhand waardoor ik neig om er voorlopig even mee te stoppen.
In het begin, ja speelt prima, weinig onzin en alles leuk en aardig. Totdat ik meer potjes rivals ging spelen. Wat is de gameplay op veel momenten <insert rant here> te noemen.
En dan heb ik het niet over mijn tegenstanders. Want ben gek genoeg weinig mensen tegen gekomen die volgens het “meta” boekje spelen. Maar de verbinding, de ontzettende vertraging tussen je input en de tijd wanneer het op het scherm gebeurd is absurd te noemen. En dan nog maar niet te spreken over de menu’s te die om de haverklap vast lopen en je vervolgens de game moet afsluiten en opnieuw moet opstarten.
De momenten dat het wel goed speelt zijn prima te noemen en dan speelt het ook wel goed weg. Maar de negatieve dingen hebben helaas wel de overhand waardoor ik neig om er voorlopig even mee te stoppen.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Wat een zaadlui in de weekend league
Laatste pot 2 1 achter vanaf minuut 50 rond spelen achter ,lobje kopbal terug op de keeper hele helft xo door
Stuurt die na de wed *gg*
Heb me niet laten verleiden te reageren
Maar als die voor me stond ... haha
3 potten 3x verloren. 3x 5 man achterin met natuurlijk van de ven en allemaal hele tijd kappen en draaien
Laatste pot 2 1 achter vanaf minuut 50 rond spelen achter ,lobje kopbal terug op de keeper hele helft xo door
Stuurt die na de wed *gg*
Heb me niet laten verleiden te reageren
Maar als die voor me stond ... haha
3 potten 3x verloren. 3x 5 man achterin met natuurlijk van de ven en allemaal hele tijd kappen en draaien
Level 40 bereikt .. voor de 6e keer ederson gepackt.
Nu maar lekker casual de rival games binnenharken deze week .
Nu maar lekker casual de rival games binnenharken deze week .
Vind ea fc25 opzicht niet heel slecht. 3 dingen vind ik echt volkomen kut.
1. Die kansloze Ping Pong goals. Dat die bal maar blijft terug komen bij je tegenstander.
2. Zodra er een druk tactiek wordt geactiveerd rammen zijn speler je continu om. Je kan er gewoon echt niks aan doen.
3. Tering wat is dat nieuwe tactieken systeem slecht, oude werkte gewoon prima. Dit is echt gewoon dramatisch.
1. Die kansloze Ping Pong goals. Dat die bal maar blijft terug komen bij je tegenstander.
2. Zodra er een druk tactiek wordt geactiveerd rammen zijn speler je continu om. Je kan er gewoon echt niks aan doen.
3. Tering wat is dat nieuwe tactieken systeem slecht, oude werkte gewoon prima. Dit is echt gewoon dramatisch.
De hele wedstrijd met hoge druk spelen en alsnog eindigen met minimaal 50% stamina.Traeces schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:49:
Vind ea fc25 opzicht niet heel slecht. 3 dingen vind ik echt volkomen kut.

Rivals en Rush spelen trouwens ook niet echt lekker. Ik wacht wel tot morgen.
Pack net Donovan tradable, toch mooie 90k waarde. Ik ga hem wel even lekker testen in de spits als duo met Chiesa
Moet zeggen dat het met wat kleine haperingen meer als prima speelde hier, vrij rap naar de 15 wins gespeeld.
Adama is echt een beest en rashford evo gaat als een speer maar wie me nog het meest heeft verbaasd zijn palmer op cam en sterling op lm. Vooral sterling is zo behendig en snel aan de bal, heerlijk.
Leuk ook die city en Liverpool objectives, krijg je ineens allemaal leenspelers tegen je haha
4411 speelt ook heerlijk weg, zelfs tegen de 5atb
Adama is echt een beest en rashford evo gaat als een speer maar wie me nog het meest heeft verbaasd zijn palmer op cam en sterling op lm. Vooral sterling is zo behendig en snel aan de bal, heerlijk.
Leuk ook die city en Liverpool objectives, krijg je ineens allemaal leenspelers tegen je haha
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 18-10-2024 22:46 ]
Ben helemaal klaar met die pleuris leen spelers. Net verdomme weer leen bale tegen in de WL kwali. Gewoon een speler van 3 miljoen.Augy schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:45:
Moet zeggen dat het met wat kleine haperingen meer als prima speelde hier, vrij rap naar de 15 wins gespeeld.
Bedankt …….
Rivals of Champs?Augy schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:45:
Zojuist ook Adama binnen. Welke chemistry style heb je hem gegeven en op RM of als spits? Als spits moet ik dan Griezman opgeven die naast Inaki evo speelt. Op RM kan ik hem met Giuly vervangen. Helaas moet ik dan ook Thuram op het middenveld opgeven voor Iwobi die ik helaas minder vind vanwege de chemistry. Enfin, we gaan het proberen. Daarnaast ook nog 850K op de bank maar geen idee wie ik kan halen. Wellicht toch Xavi Hernandez of Essien.
/f/image/0hJ93WaUEX7DPxlbzncSGs0j.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 18-10-2024 23:03 ]
Rivls haha champs kom ik echt niet verder als 5 tot 8 wins hahaLashrom schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:01:
[...]
Rivals of Champs?![]()
Zojuist ook Adama binnen. Welke chemistry style heb je hem gegeven en op RM of als spits? Als spits moet ik dan Griezman opgeven die naast Inaki evo speelt. Op RM kan ik hem met Giuly vervangen. Helaas moet ik dan ook Thuram op het middenveld opgeven voor Iwobi die ik helaas minder vind vanwege de chemistry. Enfin, we gaan het proberen. Daarnaast ook nog 850K op de bank maar geen idee wie ik kan halen. Wellicht toch Xavi Hernandez of Essien.
[Afbeelding]
Speelt bij mij RM met een deadeye, boosten van de passing
:strip_exif()/f/image/CmHg3RdPCimXmE6FoswYmXeB.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb ze ook wel eens gehad. De ene keer met de update om 19.00 staat er geen. Kijk ik smorgens eventjes als ik wakker ben om mijn spelers opnieuw te listen staat hij er bijvoorbeeld welSleehond schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:05:
Zie ook geen 1 of 10 coin pack?
WHUT !?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Poeh... wat een team nu al. Netjes hoor!Augy schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:26:
[...]
Rivls haha champs kom ik echt niet verder als 5 tot 8 wins haha
[Afbeelding]
Hoe krijg je dat paarse kaartje? Welke EVO is dat? Heb twee untradable die in aanmerking komen voor zulk mooi paars.Augy schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:26:
[...]
Rivls haha champs kom ik echt niet verder als 5 tot 8 wins haha
[Afbeelding]
Ik begin licht te twijfelen omdat ik ook veel fodder heb wat hoog is... Wellicht na de SB en Champions rewards dat ik toch probeer. Ben echt op zoek naar een CVM.Traeces schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 09:49:
Toch de icon pack maar gedaan ivm 88 en 87 spelers welke dubbel waren.
[Afbeelding]
Tevreden ! Wou eigenlijk makelele maar Rijkaard voldoet ook prima !
Hoe komen jullie al aan zoveel fodder? Ik kan denk ik hooguit 1 team doen van die icon sbc!
Je hebt goede kans op een cvm. Petit , Makele, Essien, Rijkaard zitten in die pack.Oekol schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 09:58:
[...]
Ik begin licht te twijfelen omdat ik ook veel fodder heb wat hoog is... Wellicht na de SB en Champions rewards dat ik toch probeer. Ben echt op zoek naar een CVM.
Wou hem eigenlijk niet doen maar kreeg nu zoveel dubbel dat ik geen pack meer kon openen. Beetje zonde om nu al 88 en 87 te discarden.
Ik heb sinds vorige week echt alles gespeeld waaronder WL en de hoogste aantal wins nodig can rivals. En dan nog de starter punten van de ultimate edition.Moody2204 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:02:
Hoe komen jullie al aan zoveel fodder? Ik kan denk ik hooguit 1 team doen van die icon sbc!
WL geeft bij 8 wins al een serieuse lading fodder.
Je kan ze opslaan in sbc opslag. R2 meen k.Traeces schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:15:
[...]
Je hebt goede kans op een cvm. Petit , Makele, Essien, Rijkaard zitten in die pack.
Wou hem eigenlijk niet doen maar kreeg nu zoveel dubbel dat ik geen pack meer kon openen. Beetje zonde om nu al 88 en 87 te discarden.
Kun je ze met een sbc gewoon daar uit halen
LVL 39 krijg je deze cosmetische evoOekol schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 08:08:
[...]
Hoe krijg je dat paarse kaartje? Welke EVO is dat? Heb twee untradable die in aanmerking komen voor zulk mooi paars.
Je krijgt in de season pass echt serieus wat fodder, vanaf lvl 25 geloof ik 85+Moody2204 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:02:
Thx voor de tip, wist dit echt niet. Zit er een Max spelers aan.Augy schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:29:
[...]
Je kan ze opslaan in sbc opslag. R2 meen k.
Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen haha. Misschien dat iemand anders dat weetTraeces schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:31:
[...]
Thx voor de tip, wist dit echt niet. Zit er een Max spelers aan.
Volgens mij max. 100.
Edit: even opgezocht: inderdaad 100.
[ Voor 48% gewijzigd door Moody2204 op 19-10-2024 10:36 ]
Top. Duw ik ze voortaan daar gewoon naartoeMoody2204 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:34:
Volgens mij max. 100.
Wat spelen jullie hier allemaal voor tactiek ? Ik twijfel nog steeds tussen 4231 of 442. Ik scoor ook echt heel moeilijk tov van de vorige jaren.Traeces schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:41:
[...]
Top. Duw ik ze voortaan daar gewoon naartoe
Dit vraag ik me dus af, hoe haal je een speler uit de SBC opslag? Mega veel naar toe gestuurd maar geen idee hoe ik er bij kom…Augy schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:29:
[...]
Je kan ze opslaan in sbc opslag. R2 meen k.
Domme vraag wellicht….
Heb nu iets van een 20k, wat kan ik hier het best uithalen of nog wat sparen?
Ingame, geen idee.Sleehond schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:43:
[...]
Dit vraag ik me dus af, hoe haal je een speler uit de SBC opslag? Mega veel naar toe gestuurd maar geen idee hoe ik er bij kom…
Domme vraag wellicht….
In de webapp is het simpelweg een optie als je een speler wilt added in een sbc (my club, transfermarket, sbc storage).
Soms open ik een sbc om te mijn sbc storage te bekijken, dat kan vast makkelijker maar het blijft EA.
Als je een sbc doet, kun je selecteren of je spelers uit je club haalt of uit de opslag.Sleehond schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:43:
[...]
Dit vraag ik me dus af, hoe haal je een speler uit de SBC opslag? Mega veel naar toe gestuurd maar geen idee hoe ik er bij kom…
Domme vraag wellicht….
En domme vragen bestaan niet he?
Dat is wel weer extreem. Hoeveel geld heb je er alweer inzittenTraeces schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:15:
[...]
Je hebt goede kans op een cvm. Petit , Makele, Essien, Rijkaard zitten in die pack.
Speel elke dag en m'n sbc storage is nog niet vol. Overigens hele hele chille toevoeging! Hogere fodder nooit meer hoeven discarden.
25 euro en de 4600 punten. Ben ook niet van plan meer bij de te kopen dit jaar.Oekol schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:46:
[...]
Dat is wel weer extreem. Hoeveel geld heb je er alweer inzitten
Speel elke dag en m'n sbc storage is nog niet vol. Overigens hele hele chille toevoeging! Hogere fodder nooit meer hoeven discarden.
Hèb ook echt niks te klagen wat er uit alle verdienen pakjes en picks kwam.
Verwacht ook nog wel een periode dat ik helemaal niks pack
[ Voor 6% gewijzigd door Traeces op 19-10-2024 12:06 ]
Die SBC opslag is inderdaad wel een zeer welkome toevoeging. Idd nu ontdekt hoe er bij te komen, top!
Hier nu level 30 van seizoen behaald net. Gezien het nog wel even duurt moet ik die 40 toch wel kunnen behalen lijkt mij.
Hier nu level 30 van seizoen behaald net. Gezien het nog wel even duurt moet ik die 40 toch wel kunnen behalen lijkt mij.
Misschien, maar het zou toch minder omslachtig zijn als je naar je club gaat, dat je daar ook je sbc storage kan inzien zonder daadwerkelijk eerst een sbc te moeten starten.Moody2204 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:10:
[...]
Als je een sbc doet, kun je selecteren of je spelers uit je club haalt of uit de opslag.
En domme vragen bestaan niet he?
Ja dat zou wel handig zijn maar dat is helaas niet. Enige manier om je SBC storage te zien is als je een SBC aan het doen bent.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Iemand ervaring met die sbc van Sterling?
wie kan mij helpen het hele team op max chem te krijgen zonder meer dan 1 speler te wijzigen? Ik word hier gek van.
:strip_exif()/f/image/ZFgEVQozkIMtyufDssl0UYJf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 75% gewijzigd door Syndicaat892 op 19-10-2024 14:02 ]
Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!
Moest je in deze versie niet nog een aantal potjes spelen met een speler om max chem te unlocken?Syndicaat892 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:00:
[Afbeelding]
wie kan mij helpen het hele team op max chem te krijgen zonder meer dan 1 speler te wijzigen? Ik word hier gek van.
Excuus, verkeerde (steenoude) teampie
.
Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!
Die 2 chem merk je helemaal niks van. Speel soms maar met 28 chem.Syndicaat892 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:00:
[Afbeelding]
Eerste WL: 9-6
Tweede: 11-4
Deze week: 7-8
Kan niks anders zeggen dat het echt enorm ruk speelt. Al is de tegenstander beneden mijn niveau (en dat kan je ook wel zien), alles werkt in zijn voordeel. Al mijn spelers voelen als bronzen spelers aan en de slapste spelers van de tegenstanders spelen als Icons. Het vreemde is dat ik vaak ook niet van spelers kan wisselen waardoor de tegenstander zo makkelijk door mijn verdediging kon heenlopen. Werkelijk echt ruk!
Kan niks anders zeggen dat het echt enorm ruk speelt. Al is de tegenstander beneden mijn niveau (en dat kan je ook wel zien), alles werkt in zijn voordeel. Al mijn spelers voelen als bronzen spelers aan en de slapste spelers van de tegenstanders spelen als Icons. Het vreemde is dat ik vaak ook niet van spelers kan wisselen waardoor de tegenstander zo makkelijk door mijn verdediging kon heenlopen. Werkelijk echt ruk!
[ Voor 17% gewijzigd door Lashrom op 19-10-2024 15:50 ]
Ja is ook onhandig inderdaad. Zo heeft EA wel meer onhandigheden. Zo vind ik het wisselen van taktiek ingame nu ook net te omslachtig.Bossie schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 12:18:
[...]
Misschien, maar het zou toch minder omslachtig zijn als je naar je club gaat, dat je daar ook je sbc storage kan inzien zonder daadwerkelijk eerst een sbc te moeten starten.
Oh ik vind WL echt verschrikkelijk zeg. Ga nu 3-4 en ik vind het echt niet zo leuk spelen haha.Lashrom schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 15:35:
Eerste WL: 9-6
Er staan vier verdedigers schouder aan schouder heel tijd elke wedstrijd. Via de flanken lukt niet want dat sprinten ze makkelijk bij. Echt heel lastig.
Doe je Hybrid Leauges, Hybrid Nations en League and Nation Hybrid allemaal?Traeces schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:48:
Vergeten jullie ook die hybride landen sbc etc niet ? Net de eerste 2 sbcs gedaan voor 1300 muntjes.
Maar kwam wel renard, Bruno Fernandes en pedri uit lopen.
Ja alleen niet tegelijk, wil er zo min mogelijk coins aan besteden. Net maar 1 speler hoeven kopen maar wel 100k aan packs ofzo retour.Oekol schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 15:59:
[...]
Doe je Hybrid Leauges, Hybrid Nations en League and Nation Hybrid allemaal?
Ik snap er ook niks van hoor. Echt elke match is een sweat. Daar waar ik vorig jaar gestaag de divisies opliep naar div 3-2 heb ik zo’n struggle in 6 en nu in div 5. Echt elke wedstrijd moet je 110% geven en dan nog is het kiele-kiele. Wat hierboven gezegd wordt: bronzen spelers versus icons, zo voelt het, vooral wanneer je 2-0 voorkomt, lijkt het alsof de controller gegeven wordt aan een pro, zo’n verschil is het ineens.
Ik plaats me zelfs niet voor de WL waar elke matchs een finale lijkt.
Ik plaats me zelfs niet voor de WL waar elke matchs een finale lijkt.
Something under the bed is drooling
WL bereikt, kwali 4-1 gewonnen.
Ben 4231 gaan spelen en foden op cam geplaatst. Echt een wereld van verschil, wat een bewegelijk speler en goede passing.
Konate vervangen voor militiao , dat scheelt ook echt enorm in kwaliteit.
Ben 4231 gaan spelen en foden op cam geplaatst. Echt een wereld van verschil, wat een bewegelijk speler en goede passing.
Foden op CAM kan ik aanradenTraeces schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 18:02:
WL bereikt, kwali 4-1 gewonnen.
:strip_exif()/f/image/MqTA6tOCuZhjxXQb1Mgw9f6Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Lekker team al hoor ! Saliba of van dijk moet mijn volgende upgrade worden. Van dijk nog steeds de beste cv ?
/f/image/BEOTz6esnYteUolqxnV3GKMF.png?f=fotoalbum_large)
Speel met dit elftal. Dat blok rijkaard en Thuram
Voor de verdediging is echt heerlijk. Rijkaard zit echt overal tussen.
Ga walker uitproberen, maar als hij niet veel beter is als carvajal gaat hij weer de verkoop in.
[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 19-10-2024 18:35 ]
Ik heb nooit echt anders geprobeerd. Kreeg zowel Saliba als VVD uit een objective pakje untradable. Dus denk ook dat ik de komende tijd niet anders ga proberen tenzij ik een icon pack of zoiets.Traeces schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 18:33:
[...]
Lekker team al hoor ! Saliba of van dijk moet mijn volgende upgrade worden. Van dijk nog steeds de beste cv ?
[Afbeelding]
Speel met dit elftal. Dat blok rijkaard en Thuram
Voor de verdediging is echt heerlijk. Rijkaard zit echt overal tussen.
Ga walker uitproberen, maar als hij niet veel beter is als carvajal gaat hij weer de verkoop in.
Mensen in voor wat rush?
Blijkbaar had ik vandaag de hele dag crossplay ingeschakeld en is het mij nu pas opgevallen. Gisteravond Rush wezen spelen met vrienden en was dit natuurlijk vergeten weer uit te schakelen. Jezus, lesje geleerd. Altijd kijken of crossplay uitstaat voordat je WL begint. Bij alle wedstrijden uiteraard niet gekeken of ik tegen PC spelers speelde, maar zij hebben zoals gewoonlijk een voordeel tegen console spelers. Denk dat het deels te maken heeft waarom ik zo slecht ging dit keer.
[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 20-10-2024 01:41 ]
Pfff ik geef het op, snap het gewoon niet meer met dit spel. Er gebeuren gewoon dingen die totaal niet logisch zijn en alleen bij de tegenstander voorkomen en niet bij mij. Tegenstander heeft zeeën van ruimte en bij mij staat elke keer binnen 1ms een speler voor mijn neus welke tactiek ik ook gebruik. Pasjes komen het middenveld gewoon niet voorbij pass constant tegen spelers aan. Iemand eruit rennen lukt al helemaal niet, zelfs niet met adama traore die toch 95 95 snelheid en acceleratie heeft en ook nog de razendsnel + goude speelstijl heeft. Wat moet je hebben om een keer iemand voorbij te kunnen rennen? Zelfs verdedigers met in de 70 snelheid ren je niet voorbij.
En dan nog maar niet te spreken over alle ballen die ik tegen paal of lat schiet en de keeper alles tegenhoudt en de mijne niks. En de vele penalties die ik tegen krijg om helemaal niks. Toenstraks zelfs een waar de 2 spelers gewoon een kopduel hadden en er niemand viel maar toch kreeg ik een penalty tegen. Hoe dan?
En dan nog maar niet te spreken over alle ballen die ik tegen paal of lat schiet en de keeper alles tegenhoudt en de mijne niks. En de vele penalties die ik tegen krijg om helemaal niks. Toenstraks zelfs een waar de 2 spelers gewoon een kopduel hadden en er niemand viel maar toch kreeg ik een penalty tegen. Hoe dan?
Hmm goeie. Echter als ik crossplay uitzet zet ik vooral PS5 uit. PC kan altijd tegen XboxLashrom schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:40:
Blijkbaar had ik vandaag de hele dag crossplay ingeschakeld en is het mij nu pas opgevallen. Gisteravond Rush wezen spelen met vrienden en was dit natuurlijk vergeten weer uit te schakelen. Jezus, lesje geleerd. Altijd kijken of crossplay uitstaat voordat je WL begint. Bij alle wedstrijden uiteraard niet gekeken of ik tegen PC spelers speelde, maar zij hebben zoals gewoonlijk een voordeel tegen console spelers. Denk dat het deels te maken heeft waarom ik zo slecht ging dit keer.
3-3 Champs tot nu toe, standaard ongeveer voor mij.
Heb wel moeite met een beetje druk op de bal krijgen in veel potjes. Speel 4-4-2 vrij basic alles defense line op 50.
Eerder had je had de instelling drukzetten na moeilijke pass die na gebalanceerd kwam. Hoe krijg ik zoiets in deze versie voor elkaar 😅
Heb wel moeite met een beetje druk op de bal krijgen in veel potjes. Speel 4-4-2 vrij basic alles defense line op 50.
Eerder had je had de instelling drukzetten na moeilijke pass die na gebalanceerd kwam. Hoe krijg ik zoiets in deze versie voor elkaar 😅
Ik had dat packetje van liverpool en city leenspelers, maar nu zijn een paar spelers uit men team zoals carvajal en bernardo silva enzo die vindt ik niet meer terug in men team?
Dit jaar volledig de focus gelegd op het maken van een Feyenoord past & present team. Daar speel ik alle wedstrijden mee en de inkomsten gaan naar de Evolutions. Jammer dat de Evos nog niet geïmplementeerd zijn zoals EA had gepromoot, waardoor ze vaak nog behoorlijk strikt zijn. Hopelijk wordt dat nog aangepast binnenkort. Dit is het team tot nu toe:
:strip_exif()/f/image/HQumbF3BjXZv3hDOnogz5qaf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben nog wat aan het experimenteren met de ideale opstelling, voorlopig is het 4-2-3-1 maar er is best wat variatie mogelijk. Gisteren gepromoveerd naar Divisie 4. Blijft toch heel leuk om dit team verder te ontwikkelen en veel betere teams te verslaan.
Ster van de show is Gimenez voorlopig. Zijn power shot+ is echt geweldig. Hij gaat het hele seizoen mijn spits zijn en het doel is om 1.000 goals met hem te maken. De eerste 107 zijn al binnen, allemaal in Rivals. Deze week een keer proberen te kwalificeren voor WL, daar heb ik nog geen poging voor gedaan. Ik denk ook niet dat ik er met dit team veel heb te zoeken maar wie weet!
:strip_exif()/f/image/HQumbF3BjXZv3hDOnogz5qaf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben nog wat aan het experimenteren met de ideale opstelling, voorlopig is het 4-2-3-1 maar er is best wat variatie mogelijk. Gisteren gepromoveerd naar Divisie 4. Blijft toch heel leuk om dit team verder te ontwikkelen en veel betere teams te verslaan.
Ster van de show is Gimenez voorlopig. Zijn power shot+ is echt geweldig. Hij gaat het hele seizoen mijn spits zijn en het doel is om 1.000 goals met hem te maken. De eerste 107 zijn al binnen, allemaal in Rivals. Deze week een keer proberen te kwalificeren voor WL, daar heb ik nog geen poging voor gedaan. Ik denk ook niet dat ik er met dit team veel heb te zoeken maar wie weet!
Wat is een selectie basis item?
Bij een EVO? Kan geen item selecteren maar snap deze “type” speler niet
Dat zijn spelers die je kunt verkrijgen door een set opdrachten te voltooien. Voor de Eredivisie is Clasie daar een voorbeeld van. Voor de squad foundation evo komen alleen die spelers in aanmerking om te voltooien.Sleehond schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:40:
Ik snap hem ff niet, om welke evo gaat het?Sleehond schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:40:
@Ximenez
Had Gimenez niet een objective kaartje voor dit team?
[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 20-10-2024 15:52 ]
Deze:Bossie schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:50:
[...]
Ik snap hem ff niet, om welke evo gaat het?
@Ximenez
Had Gimenez niet een objective kaartje voor dit team?
:strip_exif()/f/image/NpU0RImgyX2nBklOVG8Sadvs.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat @Ximenez al eerder aangaf dus, klinkt vooral als een wat ongelukkige vertaling.
Ja klopt, die was helaas maar tijdelijk te verkrijgen en viel precies tijdens mijn vakantie.
Iemand toevallig die Rutter gedaan? 5*5* met prima pace en roles. Erg benieuwd naar jullie ervaringen want inception heeft me niet overtuigd haha
Zou palmer potm vervangen
Zou palmer potm vervangen
Vind dit toch wel echt de slechte fifa / ea fc van de laatste jaren.
Het speelt zo bizar traag, passing is een stuk minder, 90% van mijn tegendoelpunten zijn achterlijke flipperkast doelpunten. Soms zit ik er letterlijk 8 keer tussen en weer beland hij bij mijn tegenstander.
Ging net 4-1 in de wl , stop even om wat in huis te doen. Nou het lijkt wel of ik een totaal andere game speel dan een uur geleden.
Net een inaki williams tegen, leek wel prime r9.
Van alle bizarre kanten vlogen ze er in.
Verdedigers werden weggezet of het kleuters waren. Of vallen bij het minste contact om.
Het speelt zo bizar traag, passing is een stuk minder, 90% van mijn tegendoelpunten zijn achterlijke flipperkast doelpunten. Soms zit ik er letterlijk 8 keer tussen en weer beland hij bij mijn tegenstander.
Ging net 4-1 in de wl , stop even om wat in huis te doen. Nou het lijkt wel of ik een totaal andere game speel dan een uur geleden.
Verdedigers werden weggezet of het kleuters waren. Of vallen bij het minste contact om.
Kluts goals is idd bizar veelTraeces schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 17:09:
Vind dit toch wel echt de slechte fifa / ea fc van de laatste jaren.
Ook het aantal rode kaarten wat ik tegen krijg is bizar
Daarin tegen krijg je wel veel minder penalty's dan vorig jaar
Keepers zijn ook iets wat stabieler
Alleen hoeveelheid paal en lat is wel enorm