Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zie alleen een 1 coin packOekol schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:13:
Stond weer een 10 coins pakket klaar in de store. Kreeg er niks uit. Maar gok dat @Traeces er wel weer een Mbappe uit haalt of zoiets dergelijks
Oh wellicht was het geen 10 maar 1.Traeces schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 17:27:
[...]
Zie alleen een 1 coin packen daar zat een 78 keeper in, kut pack luck altijd van mij
Keek heel snel en klikte nog sneller.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Grote gok, maar dit jaar zijn er best wel wat die prijzig maar ook goed bruikbaar zijn. Het blijft in ieder geval leuk om te doen. The surprise elementTraeces schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:11:
Wat vinden jullie van de prijs qua icon sbc ?
[ Voor 58% gewijzigd door Lashrom op 16-10-2024 19:27 ]
Als casual speler probeer ik alle gok sbc’s over te slaan tenzij er discard fodder ingaat om vervolgens all-in te kunnen in een player sbc.Traeces schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:11:
Vorig jaar was WW Gullit bijvoorbeeld een top sbc.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alleen de Hero SBC vorige week gedaan, en daar kreeg ik Ze Roberto uit. Dus dat was al mijn geluk voor deze maand ;-)
Duur extra squad tov vorig jaar. Zoveel fodder heb ik ook nog niet. Kies er voor om 't over te slaan en lekker verder te handelen.Traeces schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:11:
Dat is precies het probleem: wie heeft nu al zoveel fodder dat je wel even die sbc kunt doen? Tenzij je natuurlijk punten koopt denkt EA.Oekol schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:36:
[...]
Duur extra squad tov vorig jaar. Zoveel fodder heb ik ook nog niet. Kies er voor om 't over te slaan en lekker verder te handelen.
Hmm ja. Ach vorig jaar wel geleerd dat je beter iemand kan kopen (en dus sparen / handelen) wie je echt wilt proberen dan die gok dingen. Heb uit die icon sbc echt niks gehad dunkt me.Moody2204 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:40:
[...]
Dat is precies het probleem: wie heeft nu al zoveel fodder dat je wel even die sbc kunt doen? Tenzij je natuurlijk punten koopt denkt EA.
Tevens SBC's heb ik helemaal nog geen voorraad voor.
Kortom, loop alweer dramatisch achter zo.
Ok gelukkig dat gevoel had ik ook al. Ik koop normaal gesproken Fifa (FC) spellen nooit tijdens de release dus het is even wennen. Gaat hopelijk nog wel beter worden, anders weet ik het wel, dan ga ik nooit meer full retail price betalen voor een FC.Sleehond schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:57:
Vind dat je echt MEGA weinig packs krijgt tot dusver.
Tevens SBC's heb ik helemaal nog geen voorraad voor.
Kortom, loop alweer dramatisch achter zo.
Elect a clown, expect a circus.
Zelf heb ik enkel de Thuram broeders sbc voltooid die redelijk goedkoop waren en geen enkel andere spelers, dus had ik nog best veel high rated fodders over. Nu je ook de sbc-opslag hebt, zou je zelfs nog wat over kunnen hebben.
Deel je mening, heb best veel gespeeld en gewoon goede hoge fodder al. Kreeg veel pp uit de rush objectives. En wl rewards ook echt niks te klagen.Lashrom schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 20:16:
Vind het allemaal wel meevallen qua hoeveelheid packs. Vanuit de Seizoensdoelstellingen krijg je al redelijk een paar evenals de Rush doelstellingen. Daarnaast zijn de rewards voor Rivals en Champs veel beter dan voorheen. Uiteraard heeft het ook te maken met hoe hoog je eindigt.
Zelf heb ik enkel de Thuram broeders sbc voltooid die redelijk goedkoop waren en geen enkel andere spelers, dus had ik nog best veel high rated fodders over. Nu je ook de sbc-opslag hebt, zou je zelfs nog wat over kunnen hebben.
Heb if lewa, Kane , odegaard, alleen al qua hoge rated fodder. En nog 8 ifs en een lading 84 en 83.
Traeces schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:11:
Had Nick van runthefutmarket ongeveer een half uur gevolgd.Kanters85 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 20:25:
Toch maar gedaan petit gekregen .. kon zeker slechter
[...]
Was vooral Keane, Hernandez, Xabi Alonso , Suker en Lampard.
Soms een verdwaalde petit en Campbell, dus heb je zeker geluk gehad. En petit is gewoon een bruikbare kaart !
Dat is dan toch ook een kwestie van geluk denk ik. Want ik pack hier alleen dogshit.Traeces schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 20:22:
[...]
Deel je mening, heb best veel gespeeld en gewoon goede hoge fodder al. Kreeg veel pp uit de rush objectives. En wl rewards ook echt niks te klagen.
Heb if lewa, Kane , odegaard, alleen al qua hoge rated fodder. En nog 8 ifs en een lading 84 en 83.
En ik speel toch ook veel (vrijwel iedere avond).
Ik had pas bijv. een 83+ playerpick, keuze uit 3 spelers. Maar die plus kunnen ze bij mij wel weglaten, want uiteraard keuze uit enkel 83 rated.
Verder de packs uit die doelstellingen zijn ook laag qua rating 78+, misschien een keer 80. In ieder geval voor mij niet genoeg om een icon sbc te kunnen doen.
Dus ik vind het juist tegenvallen.
You win some you lose some. Volgens mijn packte jij vorig jaar ook niks en ineens Mbappe ? Als ik me niet vergis tenminste.Moody2204 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 21:31:
[...]
Dat is dan toch ook een kwestie van geluk denk ik. Want ik pack hier alleen dogshit.
En ik speel toch ook veel (vrijwel iedere avond).
Ik had pas bijv. een 83+ playerpick, keuze uit 3 spelers. Maar die plus kunnen ze bij mij wel weglaten, want uiteraard keuze uit enkel 83 rated.
Verder de packs uit die doelstellingen zijn ook laag qua rating 78+, misschien een keer 80. In ieder geval voor mij niet genoeg om een icon sbc te kunnen doen.
Dus ik vind het juist tegenvallen.
Net uit de 250 doelpunten 100k pack ook echt geen ene drol. Niet eens een walk out.
Klopt inderdaad.Traeces schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 21:50:
[...]
You win some you lose some. Volgens mijn packte jij vorig jaar ook niks en ineens Mbappe ? Als ik me niet vergis tenminste.
Net uit de 250 doelpunten 100k pack ook echt geen ene drol. Niet eens een walk out.
Maar ik stoor me vooral aan het feit dat EA ieder jaar erger wordt in het duwen richting het kopen van points. Wat ik stelselmatig weiger. Laat ze hun servers eerst maar eens opknappen.
[ Voor 12% gewijzigd door Lashrom op 17-10-2024 02:45 ]
Had ik gisteren ook. Had nog 1 punt nodig voor de 45 punten. Daar deed ik 5 wedstrijden over....Lashrom schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 01:34:
Ik had nog maar een punt nodig voor de bonus beloningen. Als ik had verloren moest ik terug naar divisie 3. Het werd uiteindelijk gelijk en dus blijf ik bij divisie 2. Hopelijk komen er morgen wat leuke beloningen uit. Maar dit soort situaties zijn altijd wel de billen knijpen.
Dat is balen! Mocht toevallig ook dat pakketje openen gisteren avond!Traeces schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 21:50:
[...]
You win some you lose some. Volgens mijn packte jij vorig jaar ook niks en ineens Mbappe ? Als ik me niet vergis tenminste.
Ik open hem.. Rush animatie.. ik ga half staan.. NL.. ik kom verder omhoog.. La Liga.. Ik denk FRENKIE.. Ik spring al half.. Daley Blind

En ook hier nog niet extreem veel fodder zoals vorig jaar. Maar toen was je af en toe meer bezig met het openen van packs dan dat je met wedstrijden bezig was
[ Voor 15% gewijzigd door Rhain op 17-10-2024 06:59 ]
Vorig jaar had ik in week 2-3 een untradeable mbappe, dat heeft er eigenlijk voor gezorgd dat ik toen ben blijven spelenTraeces schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 21:50:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wellicht wat vaker Jumping Jacks doen voor je coördinatie met springen?Rhain schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 06:57:
[...]
Bij het landen van m'n halve sprong ga ik nog door m'n enkel..
Dat gaat echt wel een sloot aan spelers en pakketjes opleveren. Veel fodder in ieder geval.
Hahah dat had ik van de week met een Noorse vlag en plRhain schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 06:57:
[...]
Dat is balen! Mocht toevallig ook dat pakketje openen gisteren avond!
Ik open hem.. Rush animatie.. ik ga half staan.. NL.. ik kom verder omhoog.. La Liga.. Ik denk FRENKIE.. Ik spring al half.. Daley BlindBij het landen van m'n halve sprong ga ik nog door m'n enkel.. De frustratie was weer compleet. Maar vooruit, er zat nog een Haaland en een IF achter.
En ook hier nog niet extreem veel fodder zoals vorig jaar. Maar toen was je af en toe meer bezig met het openen van packs dan dat je met wedstrijden bezig was. En ben blij dat met de seizoenrewards niet al die gare stadion bekledingen er meer bij zitten.

Ja zijn de normale Rivals rewards weer terug ? Had ik nog niet naar gekeken eigenlijk

Welcome, miljoen coins.
PSN: Maichel
Wanneer ga je een divisie terug?Lashrom schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 01:34:
Ik had nog maar een punt nodig voor de bonus beloningen. Als ik had verloren moest ik terug naar divisie 3. Het werd uiteindelijk gelijk en dus blijf ik bij divisie 2. Hopelijk komen er morgen wat leuke beloningen uit. Maar dit soort situaties zijn altijd wel de billen knijpen.
is dat als je op het onderste bolletje staat?
Zelf ben ik gisteren ineens in DIV5 uitgekomen, volgens mij het hoogste ooit in een Fifa die ik gespeeld heb
en dat met een 85 team met 22 Chem.

/f/image/cxXozeHvD6vrRYYRlqs11vIO.png?f=fotoalbum_large)
Heb inmiddels het verdedigen aardig onder de knie, en met een 4321 opstelling krijg je altijd wel een paar mogelijkheden om je spits weg te steken voor een 1 op 1 met de keeper
[ Voor 17% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 17-10-2024 09:20 ]
PSN: Patrick_D
Vanaf divisie 2 kan je ook degraderen naar divisie 3. Tot en met divisie 3 kan je niet degraderenPatrick_D_GTS schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:13:
[...]
Wanneer ga je een divisie terug?
is dat als je op het onderste bolletje staat?
Zelf ben ik gisteren ineens in DIV5 uitgekomen, volgens mij het hoogste ooit in een Fifa die ik gespeeld heb![]()
en dat met een 85 team met 22 Chem.![]()
Heb inmiddels het verdedigen aardig onder de knie, en met een 4321 opstelling krijg je altijd wel een paar mogelijkheden om je spits weg te steken voor een 1 op 1 met de keeper
Ik vond Reijnders EVO 84 best lekker spelen op het middenveldFrenkielittle schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 08:42:
Goedemorgen,
Nieuw hier op het forum en op dit draadje :-)
Loop een beetje vast qua team, gisteren Donny aangeschaft maar die is het niet voor mijn team. Mensen goedkope suggesties, heb nu nog maar iets van 10k aan coins. Krijg nog wel wat Rivals rewards vandaag.
[Afbeelding]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zuur is dat inderdaad.Moody2204 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 06:30:
[...]
Had ik gisteren ook. Had nog 1 punt nodig voor de 45 punten. Daar deed ik 5 wedstrijden over....
Uiteindelijk alleen Rudiger uit de beloningen. Prima 100K binnen.
Heb dit alleen maar met FC 25, en de wifi haalt wel een snelheid van 105 mb, geeft een Nat Type 2 aan, weet niet of dit nog van toepassing is?
Verder schrik ik wel van de markt, Neymar is zo goedkoop geworden, ben nog steeds blij met hem als CAM
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die rudiger is echt een beest. Weet niet wat je cv,s zijn maar zou hem eens proberen.Lashrom schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:18:
[...]
Zuur is dat inderdaad.
Gamen op wifi ? Het speelt bij ea vaak al niet normaal op de kabel. Laat staan dat je een veel mindere verbinding heb met wifi.Mars18 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:47:
Hebben meer mensen trouwens last van lag en icoontjes van data pakketjes in beeld op de PS5 als zij op WIFI spelen?
Heb dit alleen maar met FC 25, en de wifi haalt wel een snelheid van 105 mb, geeft een Nat Type 2 aan, weet niet of dit nog van toepassing is?
Verder schrik ik wel van de markt, Neymar is zo goedkoop geworden, ben nog steeds blij met hem als CAM
Uit icon SBC Suker gekregen, gezakt voor dat sociale experiment...
Grappig. Ik heb best een duur team, maar vind Donny echt een heel fijn kaartje. Helemaal voor die prijs.Frenkielittle schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 08:42:
Goedemorgen,
Nieuw hier op het forum en op dit draadje :-)
Loop een beetje vast qua team, gisteren Donny aangeschaft maar die is het niet voor mijn team. Mensen goedkope suggesties, heb nu nog maar iets van 10k aan coins. Krijg nog wel wat Rivals rewards vandaag.
[Afbeelding]
Nice, uit welk pack heb je die gehaald?Maichel schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:09:
Mijn packluck is echt bizar dit jaar
[Afbeelding]
Welcome, miljoen coins.
Elect a clown, expect a circus.
Rivals rewards, geen idee welk pack.
Voor de PS5?Sn3gG3l schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:23:
NIeuwe patch is uit.
Yes gelijk ff testen, veel wijzigingen gameplay
Heb de patch gister al op old gen gespeeld. Trivela's zijn echt hard generfd. Hoge steekballen zijn ook niet zo sterk meer, passing voelt voor mij wat stabieler aan. Helaas merk ik geen verschil met keepers.heron schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:36:
Ben heel benieuwd wat iedereen ervan vindt. Hopelijk wordt het mogelijk om wat meer voetbal en minder glitches te spelen (die trivela's bijvoorbeeld zijn absurd).
Hebben inmiddels ook iets gedaan aan de vele glitches/vastloopers in de menu’s etc?heron schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:36:
Ben heel benieuwd wat iedereen ervan vindt. Hopelijk wordt het mogelijk om wat meer voetbal en minder glitches te spelen (die trivela's bijvoorbeeld zijn absurd).
Stond wel in de patch notes. Daar heb ik ook continu last van op mijn Xbox, dus hoop van harte dat het werkt.Bossie schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:16:
[...]
Hebben inmiddels ook iets gedaan aan de vele glitches/vastloopers in de menu’s etc?
Voor alle platformen.
Inderdaad minstens zo belangrijk, frustreert enorm dat er niet een normale werking is van menu. Vind het zelf altijd frustrerend als dit traag is, komop het is 2024. En over vastlopers nog niet eens begonnen....Bossie schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:16:
[...]
Hebben inmiddels ook iets gedaan aan de vele glitches/vastloopers in de menu’s etc?
Ik hoop dat ze fixen dat mijn muiscursor niet steeds at random in het scherm vliegt en menuitems daardoor verspringen. Ga er echter niet van uit dat ze dat niet snel fixen.Sleehond schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:48:
[...]
Inderdaad minstens zo belangrijk, frustreert enorm dat er niet een normale werking is van menu. Vind het zelf altijd frustrerend als dit traag is, komop het is 2024. En over vastlopers nog niet eens begonnen....
Hier als beste Osimhen en Sommer. Tja, dat is ook niet echt om over naar huis te schrijven. Dus wederom niet veel mogelijkheden om mijn team te upgraden helaas. Ik wacht nog steeds op packluck a la vorige editie (gouden Mbappé)Lashrom schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:18:
[...]
Zuur is dat inderdaad.
Something under the bed is drooling
Werd wakker en packte eigenlijk helemaal niks
Precies mijn punt waar we het eerder over haddenTraeces schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:46:
Vanochtend Mbappe uit de rewards !!!!!!
Werd wakker en packte eigenlijk helemaal niks
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
30k aan muntjes was overigens wel lekker in div 4.Moody2204 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:56:
[...]
Precies mijn punt waar we het eerder over hadden
Tenue is ook maar 1000 sp in totaal geloof ik.Oekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:43:
Heb een beetje het idee dat ik met 13 dagen te gaan de level 40 rewards niet ga halen dit seizoen. Speel vrij veel, maar niet de win met 10 Spanjaarden in je team etc. Echt irritant eigenlijk dat zij bepalen hoe je speelt en niet het feit dat je vele speelt doorslaggevend is. Of dat je een tenue koopt...
Irritant inderdaad!Oekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:43:
Heb een beetje het idee dat ik met 13 dagen te gaan de level 40 rewards niet ga halen dit seizoen. Speel vrij veel, maar niet de win met 10 Spanjaarden in je team etc. Echt irritant eigenlijk dat zij bepalen hoe je speelt en niet het feit dat je vele speelt doorslaggevend is. Of dat je een tenue koopt...
Hier pas level 23… weet ook niet echt of ik het ga redden. Want ook nu heb ik sinds vorige week donderdag eigenlijk best heel weinig gespeeld. Druk op werk en weekendje weg zorgt voor weinig actie. Maar ach we gaan het zien
Nee 3600. 1800 home en 1800 away.Sn3gG3l schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:58:
[...]
Tenue is ook maar 1000 sp in totaal geloof ik.
Level 20 hier. Vrees met grote vrezen. Maar wil echt die lvl 40 reward hebben hahaSleehond schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 17:09:
[...]
Irritant inderdaad!
Hier pas level 23… weet ook niet echt of ik het ga redden. Want ook nu heb ik sinds vorige week donderdag eigenlijk best heel weinig gespeeld. Druk op werk en weekendje weg zorgt voor weinig actie. Maar ach we gaan het zien
Koop ff dan en invite mij voor co-op
Is goed. Kan ik tikkie sturen van 5 euro?
Nee sorry, ben blut

Is dat ook SP die voor multiplayer telt? Dat zou wat zijn...Oekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 17:23:
Zie wel bij objectives dit staan, lijkt carrière modus? Is wel veel SP...
[Afbeelding]
Geen idee, lijkt alleen voor manager carrière te zijn.Sn3gG3l schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 17:24:
[...]
Is dat ook SP die voor multiplayer telt? Dat zou wat zijn...
Die tellen mee voor je seizoen totaal, heb ik gisteren ook pas ontdektOekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 17:30:
[...]
Geen idee, lijkt alleen voor manager carrière te zijn.
Alleen niet echt zin om dat te doen.Den3004 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 17:53:
[...]
Die tellen mee voor je seizoen totaal, heb ik gisteren ook pas ontdekt
Ik heb nu voor de tweede week op rij helemaal niets uit de Rivals rewards. Wederom hoogst rated is speler 84. Kan zelfs op deze manier zelfs geen SBC. Je moet ongeveer Rivals, SQB, en WL spelen om een beetje team te kunnen bouwen en SBC’s te kunnen doen. Anders is er de optie om vooral veel pakketten te kopen. Ik kan me niet herinneren dat E.A. het zo sterk gemonetiseerd heeft als in FC25.Oekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:43:
I like how you keep the mouse running...
Hoor wat je zegt en dat is echt irritant echter voor m'n gevoel was coins maken ook nog nooit zo makkelijk. Zit al op 1.5mln transfer profit en heb geen enkele speler gepacked van waarde. Wel Saliba en VVD untradable maar that's it.El Profesor schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 18:05:
[...]
Ik heb nu voor de tweede week op rij helemaal niets uit de Rivals rewards. Wederom hoogst rated is speler 84. Kan zelfs op deze manier zelfs geen SBC. Je moet ongeveer Rivals, SQB, en WL spelen om een beetje team te kunnen bouwen en SBC’s te kunnen doen. Anders is er de optie om vooral veel pakketten te kopen. Ik kan me niet herinneren dat E.A. het zo sterk gemonetiseerd heeft als in FC25.
Ik heb ze wel gedaan . Je kan de moeilijkheid graad op amateur zetten en 3 min per helft instellen. Dan heb je het met een ruim half uur en kun je ondertussen wat anders doen.Oekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 18:03:
[...]
Alleen niet echt zin om dat te doen.Doe nooit singleplayer in fifa. Hoe lang doe je er over die 10 wedstrijden bijv? Ik denk dat ik liever 10 SB doe zodat ik de rewards krijg.
Afgelopen week heel casual gespeeld. Wat squad battles, Rush en een paar rival wedstrijden. Rewards waren weer waardeloos. Van de season rewards 2 packs vrijgespeeld en daarin zaten van Dijk, neuer en Saka.
Ik heb terwijl k met 1 vd kids op de bak zat (meer als 1 x overigens, Best paar uurtjes ingestoken) al die objectives zo een beetje gedaan.Oekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 17:23:
Zie wel bij objectives dit staan, lijkt carrière modus? Is wel veel SP...
[Afbeelding]
Nu bijna lvl 38 en heel dichtbij Adama
Zambrotta uit de Icon sbc, das een dikke meevaller
Wut! Nu al lvl 38 tering. Ga 't maar eens overwegen. Zal betekenen dat ik iets moet laten schieten qua pakjes generatoren.Augy schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 18:21:
[...]
Ik heb terwijl k met 1 vd kids op de bak zat (meer als 1 x overigens, Best paar uurtjes ingestoken) al die objectives zo een beetje gedaan.
Nu bijna lvl 38 en heel dichtbij Adama
Zambrotta uit de Icon sbc, das een dikke meevaller
Heb je 't dan ook over die objectives in carrière of clubs?
Ga vanavond SB doen en als ga dit wel even onderzoeken. Het zijn echt veel punten. En ik wil alle rewards graag hebben. Klote spel haha038Zwolle schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 18:12:
[...]
Ik heb ze wel gedaan . Je kan de moeilijkheid graad op amateur zetten en 3 min per helft instellen. Dan heb je het met een ruim half uur en kun je ondertussen wat anders doen.
Afgelopen week heel casual gespeeld. Wat squad battles, Rush en een paar rival wedstrijden. Rewards waren weer waardeloos. Van de season rewards 2 packs vrijgespeeld en daarin zaten van Dijk, neuer en Saka.
Dan ben je waarschijnlijk wel dagelijks actief aan het traden.Oekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 18:07:
[...]
Hoor wat je zegt en dat is echt irritant echter voor m'n gevoel was coins maken ook nog nooit zo makkelijk. Zit al op 1.5mln transfer profit en heb geen enkele speler gepacked van waarde. Wel Saliba en VVD untradable maar that's it.
I like how you keep the mouse running...
Wat is actief? Ik relist wel 8 tot 10x per dag inderdaad. Zoveel uur ben je er niet aan kwijt. Doe 't al jaren zo.El Profesor schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 18:56:
[...]
Dan ben je waarschijnlijk wel dagelijks actief aan het traden.
Tot nu toe bevalt het wel om casual te spelen en de WL ed over te slaan.
[ Voor 255% gewijzigd door 038Zwolle op 17-10-2024 19:54 ]
Lvl 40 al hahaOekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 18:23:
[...]
Wut! Nu al lvl 38 tering. Ga 't maar eens overwegen. Zal betekenen dat ik iets moet laten schieten qua pakjes generatoren.
Heb je 't dan ook over die objectives in carrière of clubs?
Idd die van manager en speler, die kan je met minimale tijd doen. Net 3k xp in 10 minuutjes
:strip_exif()/f/image/CptkVRFqtaWvcrN2CWtVQeZf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 17-10-2024 21:44 ]
Welke objectives? Ik doe nu die van manager en het is verschrikkelijk. Zit nu in m'n 4e wedstrijd en 19u begonnen.Augy schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:24:
[...]
Lvl 40 al haha
Idd die van manager en speler, die kan je met minimale tijd doen. Net 3k xp in 10 minuutjes
[Afbeelding]
Je moet telkens dingen tussendoor doen het is niet ff 5 wedstrijden snel.
[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 17-10-2024 20:29 ]
Je hebt ook wekelijkse uitdagingen voor Manager mode, Prof Career en Clubs die niet zoveel tijd kosten maar toch wel een paar duizenden SP's geven. Daarnaast ook seasonal, maar die duren wat langer om het te behalen. Heb binnen 2 dagen al bijna 10.000 SP's binnen, deadline van vorige week was dus gister.Oekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:43:
Je moet er even een handigheidje in krijgen je hoeft lang niet alles te doen. Tactiekje veranderen , manager kopen en 5 wedstrijden spelen is best snel te doen. Een andere manier is clubs spelen, gaat ook snel als je een team hebt.Oekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:27:
[...]
Welke objectives? Ik doe nu die van manager en het is verschrikkelijk. Zit nu in m'n 4e wedstrijd en 19u begonnen.
Adama is iig binnen.
Heb je hem wel op 3 minuten en beginner gezet?Oekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:27:
[...]
Welke objectives? Ik doe nu die van manager en het is verschrikkelijk. Zit nu in m'n 4e wedstrijd en 19u begonnen.
Uhm verander tactiek, huur een manager/coach en stel een trainingspak op was al 1500xp. Bij de wekelijkse doelstellingen. Voor speler was chemstyle toewijzen en opdracht voor zaakwaarnemer doen oid
Net een tegenstander welke niet eens een schot op mijn doel heeft gehad
Gelukkig met Son van afstand er in geramd.
Allemaal gedaan. Althans dat dacht ik, want ik zie dat ik geen xp heb gekregen. Zal wel weer wat verkeerd hebben gedaan. Ik word steeds meer een noob.Augy schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 21:12:
[...]
Heb je hem wel op 3 minuten en beginner gezet?
Uhm verander tactiek, huur een manager/coach en stel een trainingspak op was al 1500xp. Bij de wekelijkse doelstellingen. Voor speler was chemstyle toewijzen en opdracht voor zaakwaarnemer doen oid
Power shots zijn manual. Itt je instellingen. Dus je moet echt op doel richten en vasthoudenDenn90 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:03:
Inmiddels aantal wedstrijden gespeeld met Danjuma (sbc gedaan). Ik zal ongetwijfeld wat fout doen maar geen enkele power shot van mij gaat erin. Niet met Danjuma maar ook niet met andere spelers erg frustrerend..
Moet eerlijk bekennen dat ik er weinig last van heb, tenminste na de update een stuk minder. Ook inmiddels overgestapt naar een 4411 die dondersgoed lijkt te werken tegen die park the buss ellendeTraeces schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 21:15:
541 is echt niet normaal aanwezig weer. Je komt er ook amper doorheen.
Net een tegenstander welke niet eens een schot op mijn doel heeft gehad![]()
Gelukkig met Son van afstand er in geramd.
Code: QApC?$5Wasw
Wat bedoel je met instellingen? Kan ik hieraan wat aanpassen? Vasthouden, bedoel je hiermee de Trigger vasthouden voor de richting?Oekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:44:
[...]
Power shots zijn manual. Itt je instellingen. Dus je moet echt op doel richten en vasthouden
Op de PS5 is het R1 en L1 ingedrukt houden als je schiet.Denn90 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 00:30:
[...]
Wat bedoel je met instellingen? Kan ik hieraan wat aanpassen? Vasthouden, bedoel je hiermee de Trigger vasthouden voor de richting?
Bedankt, ik weet het maar ga er verder mee aan de slag;)Moody2204 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:31:
[...]
Op de PS5 is het R1 en L1 ingedrukt houden als je schiet.
Spelerscarriere werkt ook best snel. Haaland kiezen, op laag niveau en dan win je in November van het jaar de Ballon D'or. (als je uiteraard gewoon regelmatig je doelpunten maaktOekol schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:27:
[...]
Die aanvallende hoogtepunten werkt ook in managercarriere trouwens.
Ga naar doelstellingen onder Ultimate Team, vervolgens op L2 om de overige categoriedoelstellingen van ieder game mode te openen.Sn3gG3l schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:26:
Waar staan die objectives? Zie ze nergens. Heb wel die single player rotzooi opgestart, 1000 menu's om door te klikken maar zie geen objectives voor SP.