Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:15
Sleehond schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 22:31:
[...]

Ik snap wat je zegt, maar ik probeer juist praktisch niet R2 te gebruiken. Puur enkel pas als ik echt in de beoogde sprint kom. Zonder dat probeer ik rond te spelen ZONDER de R2 juist… :?

Team nu, suggesties?

[Afbeelding]
Leuk team! Speel zelf ook met Rodri. Ik weet niet of je het fijn vindt, maar ik speel Rodri op de plek waar je nu Rice hebt. De CVM is vaker aan de bal en schakel tussen verdediging aanval. Wat ik merk is dat de CVM dus veel aan de bal is en Rodri met Tiki Taka is dan echt fijn, omdat al die passes aankomen die die geeft. Ik speel overigens met hetzelfde middenveld, alleen heb ik dan Odegaard linker cm, Rodri als CVM en Rice als rechter cm.

Maar wat ik hier zeg is natuurlijk persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sleehond schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 22:31:
[...]

Ik snap wat je zegt, maar ik probeer juist praktisch niet R2 te gebruiken. Puur enkel pas als ik echt in de beoogde sprint kom. Zonder dat probeer ik rond te spelen ZONDER de R2 juist… :?

Team nu, suggesties?

[Afbeelding]
Wat betekenen die icoontjes rechtsboven op het kaartje eigenlijk?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slasher schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 22:46:
[...]

Wat betekenen die icoontjes rechtsboven op het kaartje eigenlijk?
Niets, puur cosmetisch via evo’s

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SillBro
Moody2204 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 22:17:
Ik had de ultimate edition gekocht, maar de voorsprong die ik daarmee had is in no time verdampt. Echt nog 0,0 packluck gehad...

En daardoor zijn de meeste teams dus al veel beter dan mijn team wat terug te zien is in de resultaten.

Daarnaast geloof ik nog steeds er in dat packluck accountgebonden is. Als ik zie wat mijn 2 zoons allemaal al weer gepackt hebben... en hier hier op dit forum ook...

Afijn, zal je zien dat ik komende week net een topper pack.
Zodra je zoons in bed liggen snel inloggen, alles verkopen en coins overzetten naar je account!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:36
Had zaterdag al m'n coins geïnvesteerd in IF Saka. Toen kwam de promo en zakte de prijs weer in. Geen idee of ik er nu echt goed aan heb gedaan maar heb al wel een Saka verkocht voor 133k terwijl ik 'm gekocht had iets boven de 80k. Heb er nu nog 7 over hoop dat de prijs verder stijgt wanneer de uit de pakjes is. Twijfel om weer bij te kopen aangezien ik nog 2 a 3 kopen kan. Wil ook niet alles in 1 speler stoppen met alle gevolgen van dien...

Edit:

Vaak ben je te bang. 3 bijgekocht. Nu 9 op TL en 1 in m'n team. We gaan 't zien.

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 13-10-2024 23:10 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:39
Kom nu met Konate en Tonali op dit uit:

Zal dit al beter werken!?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aTgHsnQiQFDga1QFs6pV7Qgdo4c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9qVkk6Q69MG10J37MTym3p6S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 23:00:

[Afbeelding]
Zou kunnen. Maar alsnog wel spelers die niet de snelste zijn. Als je spelers tegen je hebt met 80+ pace delf je al het onderspit..

Bijv. Nunez had ik ge-evolueert en is op kaartje heel snel maar ook log en voelt daardoor sloom. Nu met Son voorin voel je echt het verschil.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 07:57:
[...]

Zou kunnen. Maar alsnog wel spelers die niet de snelste zijn. Als je spelers tegen je hebt met 80+ pace delf je al het onderspit..

Bijv. Nunez had ik ge-evolueert en is op kaartje heel snel maar ook log en voelt daardoor sloom. Nu met Son voorin voel je echt het verschil.
Wel bizar idd dat het 350k kaartje beter aanvoelt dan het 2.5k kaartje :+

Ben benieuwd wanneer Son eens naar een echte top club gaat.

We hebben overigens wel een bizar aantal evo’s tot nu toe. Was dit vorig jaar ook zo in het begin of is dit de nieuwe melkkoe dit jaar?

[ Voor 0% gewijzigd door Bossie op 14-10-2024 09:12 . Reden: Evo’s niet ego’s :+ ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:41
Sleehond schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 23:00:

[Afbeelding]
Hoe speelt Palmer op de cam? Ik speel met 3 cam's dus een extra goede cam is altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:35:
[...]

Wel bizar idd dat het 350k kaartje beter aanvoelt dan het 2.5k kaartje :+

We hebben overigens wel een bizar aantal ego’s tot nu toe. Was dit vorig jaar ook zo in het begin of is dit de nieuwe melkkoe dit jaar?
Ja ik snap wat je bedoelt, maar wat ik meer wil zeggen is dat de statistieken niet alles zeggen.
Echt de 'snelle' spelers die Sleehond heeft zijn grotendeels log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Bossie schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:35:

Als hij ambitie gaat krijgen ;)
Maar ik denk het niet hij is al 32.

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 14-10-2024 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slasher schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 09:04:
[...]

Als hij ambitie gaat krijgen ;)
Maar ik denk het niet hij is al 32.
Ligt waarschijnlijk bij Levy aan de ketting helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Bossie schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 09:11:
[...]

Ligt waarschijnlijk bij Levy aan de ketting helaas.
Dat moet haast wel, zijn erelijst bij de club is allesbehalve indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-06 11:56
Moody2204 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 22:17:
Ik had de ultimate edition gekocht, maar de voorsprong die ik daarmee had is in no time verdampt. Echt nog 0,0 packluck gehad...

En daardoor zijn de meeste teams dus al veel beter dan mijn team wat terug te zien is in de resultaten.

Daarnaast geloof ik nog steeds er in dat packluck accountgebonden is. Als ik zie wat mijn 2 zoons allemaal al weer gepackt hebben... en hier hier op dit forum ook...

Afijn, zal je zien dat ik komende week net een topper pack.
Hoeveel tijd steek je in het spel vergeleken met je zoons en veel leden hier? Ik heb net als jij een matig team vergeleken met waar veel anderen mee spelen. Maar ik heb alleen tijd voor wat potjes Rivals. Ik heb nog geen 100k staan, en bijna geen fodder. De beste spelers die ik tot nu toe gehad heb zijn Araujo en KdB untradable (en Ljungberg uit dat guarantee Hero pack van de ultimate edition punten).

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:26
El Profesor schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 09:45:
[...]

Hoeveel tijd steek je in het spel vergeleken met je zoons en veel leden hier? Ik heb met als jij een matig team vergeleken met waar veel anderen mee spelen. Maar ik heb alleen tijd voor wat potjes Rivals. Ik heb nog geen 100k staan, en bijna geen fodder. De beste spelers die ik tot nu toe gehad heb zijn Araujo en KdB untradable (en Ljungberg uit dat guarantee Hero pack van de ultimate edition punten).
Ik heb er al best veel tijd ingestopt en ook nog steeds een matig team. Als je zoals ik niet zo goed bent en weinig packluck hebt dan is het: It is what it is :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 09:45:
[...]

Hoeveel tijd steek je in het spel vergeleken met je zoons en veel leden hier? Ik heb met als jij een matig team vergeleken met waar veel anderen mee spelen. Maar ik heb alleen tijd voor wat potjes Rivals. Ik heb nog geen 100k staan, en bijna geen fodder. De beste spelers die ik tot nu toe gehad heb zijn Araujo en KdB untradable (en Ljungberg uit dat guarantee Hero pack van de ultimate edition punten).
Over het algemeen speel ik vrijwel iedere avond wel. De omslag is bij mij ook wel gekomen sinds het geen Fifa meer heet maar EAFC. Bij Fifa 23 haalde ik nog de elite divisie. Bij EAFC24 niet verder gekomen dan div. 2. En nu al een poos vast in div. 5 (zit wel tegen div. 4 aan te hikken). Maar misschien word ik ook wel te oud om het niveau bij te benen. Verder vind ik het nog steeds leuk om te spelen. Maar hoe het spel zich nu ontwikkelt, met de vele promo's vind ik minder. Dan zijn je spelers veel sneller aan vervanging toe! En dan moet je of geluk hebben met een goede pull of geld uitgeven aan points. Dat laatste vertik ik uit principe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Ananas_NL schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:49:
[...]

Hoe speelt Palmer op de cam? Ik speel met 3 cam's dus een extra goede cam is altijd welkom!
Vind hem fijn spelen, vrij complete speler. Goede pass en schot. Snelheid/wendbaarheid is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:46
Na vorig jaar niet op mijn eigen account gespeeld te hebben, dit jaar toch maar weer opgestart..

Wederom begonnen met een Serie A team en ik denk dat ik dat dit jaar maar eens vol hou. Daar zijn veel spelers te vinden voor een mooie prijs.

Nu nog 2 PL spelers omdat ik Foden had gekregen als untradable, maar die verdwijnt vanzelf wel weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vLf0wVf-USgFsOC7qEFnwlnDUNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JqACWUtN9p3dqMRoRGjvn823.jpg?f=fotoalbum_large

Gelukkig is er wel weer aardig te handelen met gouden spelers dit jaar.. Heb er al weer heel wat ingekocht en met 3x de waarde verkocht.

[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 14-10-2024 10:27 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:08:
[...]

Over het algemeen speel ik vrijwel iedere avond wel. De omslag is bij mij ook wel gekomen sinds het geen Fifa meer heet maar EAFC. Bij Fifa 23 haalde ik nog de elite divisie. Bij EAFC24 niet verder gekomen dan div. 2. En nu al een poos vast in div. 5 (zit wel tegen div. 4 aan te hikken). Maar misschien word ik ook wel te oud om het niveau bij te benen. Verder vind ik het nog steeds leuk om te spelen. Maar hoe het spel zich nu ontwikkelt, met de vele promo's vind ik minder. Dan zijn je spelers veel sneller aan vervanging toe! En dan moet je of geluk hebben met een goede pull of geld uitgeven aan points. Dat laatste vertik ik uit principe!
Je geeft zelf het antwoord al een beetje en ik herken ook wel wat je zegt. Ik kan me soms ook frustreren maar leg nu dan gewoon FC ff weg en ga wat anders doen. Gisteren nog 2 potjes rivals geprobeerd, schoot alles op de paal en kreeg paar keer goal tegen omdat tegenstander gewoon dwars door mn AI verdeding sprintte die als een standbeeld bleef staan. Snel maar weer gestopt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik denk dat het vooral de vraag is wanneer je in de jaarlijkse game cycle deze divisies haalde.

Als je normaal in de eerst maand al in elite zit dan snap ik je frustration. Als je altijd aan het einde van de cycle in deze divisive beland dan zit je nu waarschijnlijk op de juiste plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
[...]

In de afgelopen jaren was ik zelf ook (naar mijn mening) best goed in FIFA en zat ik vrijwel iedere nieuwe seizoen in de Elite-divisie. Maar sinds de overgang naar EAFC 24 is dat een stuk moeilijker geworden. De gameplay is namelijk zo veranderd dat het voelde alsof ik het spel helemaal opnieuw moest leren.

De snelheid van het spel, de dominante speelstijlen en de tactieken zijn allemaal aangepast. Voorheen werkte mijn eigen snelle tiki-taka speelstijl prima, maar nu totaal niet meer. Ik moet nu vaker stilstaan en telkens draaien/dribbelen met de bal en geduldig wachten op een kans om een diepe pass te geven. Met enkel passen lukt dit niet meer. Ook werkt de AI tijdens het aanvallen anders; je moet nu handmatig spelers vrij laten lopen. Tijdens de counter tactiek hoefde je dit niet te doen en liepen je aanvallers zelf de ruimte in of achter de lijnen van de verdediging. Door de vertraging en de lagere snelheid in EAFC is dat echter ook iets lastiger geworden.

Daarnaast merk ik echt dat ik ouder word en minder geduld heb. Voorheen leerde ik eerst alle trucjes en tactieken voordat een nieuw seizoen begon. Maar nu heb ik een peuter en een baby thuis, waardoor ik minder tijd en energie heb om me in nieuwe strategieën/meta's te verdiepen. Mijn prioriteiten bij het spelen van het spel zijn nu anders dan voorheen, en daardoor raak ik achter de curve. Het verschil tussen hoe ik vroeger speelde en hoe ik nu speel is echt groot. Dat geldt trouwens ook voor andere spellen zoals Call of Duty. Ik heb niet meer het geduld, precisie en de focus die ik eerder had, wat ik helaas moet accepteren. Ik ben in ieder geval nog blij dat ik divisie 2 kan behalen en me kan kwalificeren voor de Weekend League. Waarschijnlijk zal ik volgend jaar niet meer zo ver komen, maar zoveel tijd heb ik helaas ook niet meer. Fun fact; zelfs tijdens promotiewedstrijden merk ik dat mijn handen bibberen van de spanning, wat ik voorheen nooit had hoeven te ervaren met een 'calm mind set'. Ach ja, ik kan in ieder geval nog een kleinbeetje genieten van EAFC ondanks de vele bugs, rebounds en de domme situaties van CPU's die in een wedstrijd kunnen ontstaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• M@cer
Maar de peuter en baby geven je waarschijnlijk veel meer vreugde dan FIFA je ooit heeft kunnen geven...

Het is maar een spelletje en aan het einde van het jaar verdwijnt je team en kan je weer helemaal opnieuw beginnen.. Ik ben 47 en heb allang niet meer die focus om goed te zijn, dus af en toe een potje winnen geeft mij al genoeg vreugde ;)

[ Voor 21% gewijzigd door M@cer op 14-10-2024 11:08 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:48
Nou 3 maal is scheepsrecht zeggen ze wel eens en bij de 3de poging gisteren eindelijk keer de weekend league gehaald. Laatste wedstrijd werd ik nog een rat genoemd omdat ik 5-3-2 speelde maarja dat neem ik maar op de koop toe hehe.

Helaas ging het niet zo lekker en op den duur stond ik op 1 winst en 7 verlies, uiteindelijk nog wel op 6-9 uitgekomen maar helaas geen kont uit de rewards gekregen. Enige was Chiesa die ik nog voor 90k heb kunnen verkopen.

In de WL merk je pas wat voor flut team je eigenlijk hebt als je tegenover de Meta spelers komt zoals Griezman, Rodrygo, Vini en alle overpowerde vrouwen kaartjes. En iedereen heeft ze natuurlijk in de WL behalve ik. Komt tegen miljoenen teams en kom je aan met je bij elkaar gesprokkeld team van nog geen 100k waarde echt niet te doen gewoon onderhand als je er geen honderden euro's insteekt want je krijgt gewoon geen ene kloot. En als je wel iets krijgt is het een 3de graads klote kaartje die traag reageert of wel een ander groot minpunt heeft.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M@cer schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:07:

Het is maar een spelletje en aan het einde van het jaar verdwijnt je team en kan je weer helemaal opnieuw beginnen.. Ik ben 47 en heb allang niet meer die focus om goed te zijn, dus af en toe een potje winnen geeft mij al genoeg vreugde ;)
Ik ben zelfs al ouder, maar ik kan nog steeds slecht tegen mijn verlies. Dat helpt niet echt. Bij vlagen kan ik het ook zoals jij het benadert. Dus daar zit mijn ontwikkelpunt ook. ;)

Maar begrijp me niet verkeerd hoor: ik vermaak me er ieder jaar weer prima mee. Af en toe de frustratie er even uit gooien en dan is het weer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
Tjah dat is met dit spel, meeste van de tijd plezierig maar af en toe haalt het de bloed onder je nagels vandaan. Vooral als je dingen ziet bij je tegenstander die op onmogelijk wijze allemaal lukken of dat de keeper elke bal doorlaat of je alles tegen krijgt van de scheids. Dan kun je je controller wel doormidden breken.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennis112 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:24:
Tjah dat is met dit spel, meeste van de tijd plezierig maar af en toe haalt het de bloed onder je nagels vandaan. Vooral als je dingen ziet bij je tegenstander die op onmogelijk wijze allemaal lukken of dat de keeper elke bal doorlaat of je alles tegen krijgt van de scheids. Dan kun je je controller wel doormidden breken.
Dit hebben beide kanten. Je krijgt zelf dit soort goals ook vaak genoeg mee, alleen erger je je meer als je ze zo tegen krijgt.

Gister in de wl ook een doelpunt mee gekregen, als ik die zelf had tegen gekregen had ik gek geworden. Keeper komt uit, stompt de bal
Tegen het achterhoofd van zijn speler en rolt zo tergend langzaam het doel in :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
Dat is de pest aan dit spel.. Je ergert je 10x meer aan een tegendoelpunt dan de vreugde van de doelpunten die je zelf maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Lol, volgens mij loopt iedereen hier tegen hetzelfde probleem aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
M@cer schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:07:
Maar de peuter en baby geven je waarschijnlijk veel meer vreugde dan FIFA je ooit heeft kunnen geven...

Uiteraard, helemaar waar! ;)

Zie nu ook dat je streamers kan laten betalen om WL voor je te spelen. Waar zijn we in hemelsnaam nou beland. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
SillBro schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 22:45:
[...]

Leuk team! Speel zelf ook met Rodri. Ik weet niet of je het fijn vindt, maar ik speel Rodri op de plek waar je nu Rice hebt. De CVM is vaker aan de bal en schakel tussen verdediging aanval. Wat ik merk is dat de CVM dus veel aan de bal is en Rodri met Tiki Taka is dan echt fijn, omdat al die passes aankomen die die geeft. Ik speel overigens met hetzelfde middenveld, alleen heb ik dan Odegaard linker cm, Rodri als CVM en Rice als rechter cm.

Maar wat ik hier zeg is natuurlijk persoonlijk.
Wat bedoel je met Rodri met Tiki Taka? Ik heb Rodri ook dus hoor het graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:37:
[...]

Uiteraard, helemaar waar! ;)

Zie nu ook dat je streamers kan laten betalen om WL voor je te spelen. Waar zijn we in hemelsnaam nou beland. 8)7
Kost het? :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ananas_NL schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:47:
[...]

Wat bedoel je met Rodri met Tiki Taka? Ik heb Rodri ook dus hoor het graag!
Playstyle +, hierdoor is zijn passing veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Traeces schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:28:
[...]

Playstyle +, hierdoor is zijn passing veel beter.
Moet ik daar iets voor doen of is dit iets wat hij standaard heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
Ananas_NL schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:46:
[...]

Heeft die standaard! Bij zijn bio kan je dat zien en wat het betekent. En je merkt het ook echt goed in zijn passing!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ananas_NL schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:46:
[...]

Nee heeft hij standaard. Je kan op futbin makkelijk zien welke spelers welke playstyles hebben.

https://www.futbin.com/25...odrigo-hernandez-cascante

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Oekol
Hopen dat deze update interessant wordt en voetbal terug brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:41
Oekol schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 18:52:

[Embed]
Ziet er veelbelovend uit. Zou eens een keer niet zijn dat met elke patch de aanvallers worden generfd.

En niet meer elke keer opnieuw starten na claimen objectives zou ook wel prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Embed]
Zeker die belachelijk Trivella shots mogen echt generfed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Laat maar komen die patch! Die Thuram is wel echt een beest. Kwam hem zo vaak tegen dat ik die sbc maar gedaan heb. Hij past alleen niet in m'n team dus gooi ik hem vaak als sub erin. Verlies nog steeds veel meer dan ik win maar scoor inmiddels wel wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-02 19:08
Heeft iemand wellicht een leuk idee om mijn team te ‘upgraden’. Henry heb ik nu even in de spits staan maar is leen. Op de bank heb ik wel voor de spits positie daarna Thuram en Alvarez.

Rechts in midden staat Inaki omdat zijn broer links voorin speelt en voor de pace. Voor die positie heb ik ook nog op de bank Tshouameni die wel goed is moet ik zeggen.

Iemand wat tips?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3WBtywH1MdmF9Qlz1YfZkAliJU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ILhitqTjRWFcZC4JPx23NKIz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Denn90 op 14-10-2024 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond

[Embed]
Klinkt wel goed!
Zat even te kijken, maar wanneer komt deze dan of is dat even afwachten? Kon het zo niet zien klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als er iemand zin heeft om rush te spelen hoor ik het graag. Helemaal klaar met die ego’s online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18-06 19:38

[Embed]
Waarom moeten ze de keepers nu weer gaan nerfen met een 1 vs 1 situatie. Het is veel beter dat je echt je best moet doen om te scoren in plaats van die pingpong standen te creëren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Rush anyone? Moet nog 9 assist :)
@Traeces zag 't te laat. Ik wil graag! Had je m'n naam voorbij zien komen?

Ik ben leoon165619

[ Voor 63% gewijzigd door Oekol op 14-10-2024 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 20:17:
Rush anyone? Moet nog 9 assist :)
@Traeces zag 't te laat. Ik wil graag! Had je m'n naam voorbij zien komen?

Ik ben leoon165619
Yes voeg je zo even toe. Moet ook nog een aantal assists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Embed]
Het is meer een workaround, oftewel EA gaat de sliders wat bijstellen …

5ATB is het probleem niet, maar het assisted/automated verdedigen is het probleem waardoor aanvallend spel onnodig moeilijk word gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-06 11:56
Denn90 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 19:08:
Heeft iemand wellicht een leuk idee om mijn team te ‘upgraden’. Henry heb ik nu even in de spits staan maar is leen. Op de bank heb ik wel voor de spits positie daarna Thuram en Alvarez.

Rechts in midden staat Inaki omdat zijn broer links voorin speelt en voor de pace. Voor die positie heb ik ook nog op de bank Tshouameni die wel goed is moet ik zeggen.

Iemand wat tips?

[Afbeelding]
Danjuma SBC doen voor de spits. Daar ga je veel plezier aan beleven. Hij is sterk, snel, 4*wf, goede dribbel en schiet ze er uit alle hoeken in.

[ Voor 3% gewijzigd door El Profesor op 14-10-2024 22:02 ]

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Iemand die Iwobi al gedaan? Hij kan ook op CM..... Dat is wellicht niet eens zo gek. Vrij goedkope SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-02 19:08
El Profesor schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 22:01:
[...]

Danjuma SBC doen voor de spits. Daar ga je veel plezier aan beleven. Hij is sterk, snel, 4*wf, goede dribbel en schiet ze er uit alle hoeken in.
Bedankt! Dat zou wel een goede kunnen zijn idd. Zal het laten weten mocht ik hem hebben en vooral hoe die dan bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alisson uit zo’n rush pp, prima hoef ik me coins niet aan een keeper te besteden. Vond Martinez echt niet besf in het doel.

Twijfel om Tonali te vervangen voor Frenkie of carvajal voor Walker. Keuzes Keuzes :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
Echt vreselijk wat voor een mensen dit spel spelen. Dan speel je Rush voor de punten, gaat 50% afk of rubberbanden.

Nu heeft EA assists toegevoegd, wil niemand scoren! Net een potje gespeeld (3-10 verloren , 3 goals van mij) waarbij wij heer en meester waren maar de anderen weigerden te scoren. Zelfs vrij voor goal schoten ze de bal terug op onze keeper of over de zijlijn.... inmiddels 4 potjes verder en 1 assist kunnen geven ..

Echt wat een vreselijke mensen in dit spel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:05
038Zwolle schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 23:39:
Echt vreselijk wat voor een mensen dit spel spelen. Dan speel je Rush voor de punten, gaat 50% afk of rubberbanden.

Nu heeft EA assists toegevoegd, wil niemand scoren! Net een potje gespeeld (3-10 verloren , 3 goals van mij) waarbij wij heer en meester waren maar de anderen weigerden te scoren. Zelfs vrij voor goal schoten ze de bal terug op onze keeper of over de zijlijn.... inmiddels 4 potjes verder en 1 assist kunnen geven ..

Echt wat een vreselijke mensen in dit spel
Ik block iedereen die rubberband of kut, kom je ze ooit nooit meer tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
Ga ik ook maar mee beginnen. De een na laatste Rush game had er 2 en de laatste zelfs 3. Ik geef deze op

Nog even 1 potje rivals om het af te leren. Ik mis 3 kansen en hij haalt me in d3 55ste minuut neer. Gele kaart en vrije bal... connection lost |:( :X :'(

[ Voor 43% gewijzigd door 038Zwolle op 15-10-2024 01:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Powershot +, al vanaf EAFC 24 mijn favoriete playstyle. Met Inaki Williams vliegen ze er allemaal in. Momenteel ook bezig met Rashford evo zodat ze naast elkaar kunnen spelen. Voor diegene die hier ook van houden heb ik een tip; schiet direct met powershot vanuit een pass en niet aannemen. Unstoppable!

[ Voor 20% gewijzigd door Lashrom op 15-10-2024 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Gisteren gepromoveerd naar divisie 4 dus het begint wat beter te lopen. Wel 1 pot waar ik 3-0 voor stond, niks aan de hand en tegenstander onderhand geen kans gehad. Tegenstander krijgt rood begin 2de helft dus denk die is binnen en ineens raakte ik helemaal niks meer, reageerde niks meer normaal, elke pass ging fout en dolde die me op de vierkante centimeter waardoor het uiteindelijk alsnog 3-3 was. Dat zijn potjes die ik echt niet begrijp en je kan mij niet wijs maken dat dit niks met het spel te maken heeft.

Net voordat ik gestopt ben gisteren van Nistelrooij gekocht, vanavond kijken hoe die speelt. Las er wel goede berichten over. Iemand die hem heeft toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 01:21:
Powershot +, al vanaf EAFC 24 mijn favoriete playstyle. Met Inaki Williams vliegen ze er allemaal in. Momenteel ook bezig met Rashford evo zodat ze naast elkaar kunnen spelen. Voor diegene die hier ook van houden heb ik een tip; schiet direct met powershot vanuit een pass en niet aannemen. Unstoppable!

[YouTube: EA SPORTS FC 25_Powershot+]

[YouTube: EA SPORTS FC 25_20240922002508]

[YouTube: EA SPORTS FC 25_20240922023920]
Ja, ik vind die powershots ook altijd leuk om te doen. Ik scoorde deze met Correa, die ging er ook best lekker in:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 17-06 14:55
100 euro, exclusief kwalifacite, die moet je dan zelf doen. Kunnen zij ook doen ben je meer geld kwijt. voor 100 euro heb je gegarandeerd rang 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:52

Oxigeon

En zo is dat!

Hier gisteren de pakjes geopend van de squad battles. Zat toch een gouden Rodri tussen. Is die beter dan een gouden Rice? Volgens futbin haalt die (rodri) wel een betere score.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:48

[Embed]
Wanneer moet die update plaatsvinden? Sta namelijk op het punt om Garnacho uecl en Son te halen (samen 700k) en als de updates net zo lopen als de afgelopen jaren gaat de game geheel anders spelen en worden veel spelers totaal onbruikbaar. Zie het namelijk wel weer gebeuren dat die 700k na één update 150k wordt ;w

[ Voor 6% gewijzigd door theman36 op 15-10-2024 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
theman36 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 12:03:
[...]

Wanneer moet die update plaatsvinden? Sta namelijk op het punt om Garnacho uecl en Son te halen (samen 700k) en als de updates net zo lopen als de afgelopen jaren gaat de game geheel anders spelen en worden veel spelers totaal onbruikbaar. Zie het namelijk wel weer gebeuren dat die 700k na één update 150k wordt ;w
Je ne sais pas. Helaas :(

Ik weet het wel: is gisteren gereleased.

https://quoramarketing.com/ea-sports-fc-patch-notes/

[ Voor 10% gewijzigd door Oekol op 15-10-2024 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Bovenstaande update is voor old gen lees ik nu..... Dus duurt nog wat langer voor next gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat kan je eigenlijk met die rush punten doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 13:24:
Wat kan je eigenlijk met die rush punten doen ?
Niks toch? Je speelt er objectives mee vrij, krijg je wat pakjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Niks inderdaad, puur een tracker om een paar waardeloze packs vrij te spelen bij xxxxx punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Mensen vanavond nog zin in een potje rush voor de objectives? Moet uit mijn hoofd nog in 5 of 7 wedstrijden een assist geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:38
Ik weet dat dit het verkeerde topic is, maar er is verder geen ander topic voor mijn vraag. Weten jullie toevallig of de player career mode weer maar maximaal 15 seizoenen heeft? Kan 't antwoord op mijn vraag nergens echt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:05

ettie1990

PSN:ettiesick

theman36 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 15:48:
Mensen vanavond nog zin in een potje rush voor de objectives? Moet uit mijn hoofd nog in 5 of 7 wedstrijden een assist geven
Is er al een groep binnen tweakers gemaakt voor enz. ? Misschien een idee om hiermee te starten als het er nog niet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NYjKIVpVDrWUl7QhZf6xnRHh7k8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oMvLuMyvkTqSIxl48SzPyQjr.jpg?f=fotoalbum_large

Netjes hoor EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
ettie1990 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 16:45:
[...]

Is er al een groep binnen tweakers gemaakt voor enz. ? Misschien een idee om hiermee te starten als het er nog niet is
Die had ik inderdaad gisteren ook opeens. Weer een restart maar dat ben ik inmiddels wel gewend }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit probleem ook al meerdere keren gehad. Ook een volledige Freeze van de game.

Zitten echt enorm veel bugs in nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:19:
[...]

Dit probleem ook al meerdere keren gehad. Ook een volledige Freeze van de game.

Zitten echt enorm veel bugs in nog.
Totale freeze van de game heb ik al wel meer dan 10X gehad inderdaad, super vervelend. Gisterenavond zelfs 2X. Na de 2e X ook niet meer opgestart en was ik er wel klaar mee. Dat wil je toch ook niet als EA zijnde!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sleehond schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:22:
[...]

Totale freeze van de game heb ik al wel meer dan 10X gehad inderdaad, super vervelend. Gisterenavond zelfs 2X. Na de 2e X ook niet meer opgestart en was ik er wel klaar mee. Dat wil je toch ook niet als EA zijnde!?
Boeit ze niet zoveel, is al jaren zo in het begin en soms zelfs tot halverwege game.

Edit: Iemand zin in Rush? M'n EA tag staat in signature.

[ Voor 6% gewijzigd door Sn3gG3l op 15-10-2024 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J5oXYnJ6pNPGBUX0nAQokgN7Gu8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iM7CyHChRdUHOdjEw5VkzjAF.jpg?f=fotoalbum_large

Mooi man die 80+ x5 SBC *O*. En nee, ik heb geen hoge verwachtingen, echt niet, maar dit is toch echt karig.

Ik zag de afgelopen dagen al de diverse reacties over een WL en over Rush etc. Gisteren de WL kwali afgemaakt, 5 verlies. Niks mocht er in, minimaal 5x paal etc. Daarna terug naar rivals waar alles er wel invliegt.. Ach we laten het maar voor wat het is.. Denk dat de meeste hier ouder en verstandiger worden.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Sn3gG3l schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:51:
[...]

Boeit ze niet zoveel, is al jaren zo in het begin en soms zelfs tot halverwege game.

Edit: Iemand zin in Rush? M'n EA tag staat in signature.
Ik kan rond 8 of net iets daarna. Martinooo36 is mijn ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
theman36 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:28:
[...]

Ik kan rond 8 of net iets daarna. Martinooo36 is mijn ps5
Kan alleen maar toevoegen met EA id, je psn heb ik niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Sn3gG3l schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:36:
[...]

Kan alleen maar toevoegen met EA id, je psn heb ik niks aan.
Is denk ik hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arghhh dacht eindelijk die assist gehaald te hebben. Telt me laaste pot de assist niet pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Traeces schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:49:
Arghhh dacht eindelijk die assist gehaald te hebben. Telt me laaste pot de assist niet pfff.
Special cards werken niet, alleen evo en goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:50:
[...]

Special cards werken niet, alleen evo en goud.
Speelde met goud dat is nog het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Traeces schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:01:
[...]

Speelde met goud dat is nog het ergste.
Oh dat is dan wel vaag. Misschien schot tegen de keeper en dan rebound. Dan telt je assist niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Oh wat is de L2 + driehoek steekpass een heerlijke zeg!

Zeker omdat ik spelers als Odegard, Palmer en Rodri op middenveld heb.

Net een Rivals potje, heb met Odegard de bal op de rand van de middencirkel en geef een L2 + driehoek steekpas over zeg dik 30 meter met een flinke boog zo achter de linie op Chiesa. Direct bij de aanname een powershot > onderkant lat doelpunt oOo

Poh echt mijn lekkerste doelpunt van 25 so far :o

Vanavond gaat het nu erg goed. Spel speelt heerlijk en met de powershots en L2 steekbal pass moet ik zeggen dat ik vandaag heerlijke potjes op de mat leg.

EA krijgt het weer voor elkaar dat ik vandaag juist weer helemaal tevreden ben. Wat een spel hè _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:13:

Net een Rivals potje, heb met Odegard de bal op de rand van de middencirkel en geef een L2 + driehoek steekpas over zeg dik 30 meter met een flinke boog zo achter de linie op Chiesa. Direct bij de aanname een powershot > onderkant lat doelpunt oOo

Vanavond gaat het nu erg goed. Spel speelt heerlijk en met de powershots en L2 steekbal pass moet ik zeggen dat ik vandaag heerlijke potjes op de mat leg.

EA krijgt het weer voor elkaar dat ik vandaag juist weer helemaal tevreden ben. Wat een spel hè _O-
Heb totaal het tegenover gestelde vandaag. Heb echt 2 totale wtf potten gehad. 2x komt mijn tegenstander met 10 man en daarna valt ook echt alles maar dan ook alles goed voor hem/haar.

Leek wel of die tegenstander een serieuze boost kreeg met 10 man en mijn spelers in modder liepen. Heel bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:07

Mauz1978

Console War Veteran

Sleehond schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:13:

Dan ga jij niet blij worden met de aankomende L2 driehoek nerf…

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Mauz1978 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:41:
[...]

Dan ga jij niet blij worden met de aankomende L2 driehoek nerf…
Wordt die generfed ja? Ik las vooral alleen 5atb en werd direct blij. Zojuist nog 2-0 voor 2-2 zien worden tegen 5atb. Moet nog 2 potten winnen voor m'n Rivals 15 punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SillBro
Vanavond uurtje gespeeld. Was in 20 minuten gekwalificeerd voor de champions finals. In korte tijd 3-0 en alle 3 rage quits.

Vervolgens dacht ik ik doe even die league en nations hybrid SBC’s (alledrie). GEENEEN walkout. Dat was even janken. Ik vind het wel een leuke FIFA moet ik zeggen. Genoeg afwisseling en fodder.

Zal nooit vergeten in fifa 09 t/m 11 je je club soms moest verwijderen omdat je geen munten meer had (voor contracten etc). Wat een tijden. Nu heb je een SBC opslag en heb je met Rush heerlijke afwisseling. Ik ga tevreden slapen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Traeces schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:34:
[...]

Heb totaal het tegenover gestelde vandaag. Heb echt 2 totale wtf potten gehad. 2x komt mijn tegenstander met 10 man en daarna valt ook echt alles maar dan ook alles goed voor hem/haar.

Leek wel of die tegenstander een serieuze boost kreeg met 10 man en mijn spelers in modder liepen. Heel bizar.
Volgens mij 3x meegemaakt dat tegenstander met 10 man komt te staan, maar dan lijkt het net of jij met 10 man komt te staan, alledrie gewoon verloren, echt bizar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleehond
Gisteren avond laatste potje Rush:

1 teamgenoot bij mij afwezig, doet niks vanaf start
9-9 bij eind, met dus man minder best knap
Golden goal begint
Afwezige beweegt opeens!
Afwezige verovert de bal!
Afwezige knalt powershot in kruising!
WINST!

LOL _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
ettie1990 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 06:42:
[...]

Volgens mij 3x meegemaakt dat tegenstander met 10 man komt te staan, maar dan lijkt het net of jij met 10 man komt te staan, alledrie gewoon verloren, echt bizar
Same here, 3-0 voor niks aan de hand tegenstander bijna nog geen kans gehad. Begin 2de helft krijgt die rood en daarna wordt ik compleet weggetikt, niks gaat meer goed, passes komen niet aan en spelers voelen stroperig. Uiteindelijk nog 3-3 geworden :o

De L2 steekpass ken ik niet eens, ik doe altijd de L1 steekpass. Wat doet de L2 anders dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 07:05:

9-9 bij eind, met dus man minder best knap
Golden goal begint
Afwezige beweegt opeens!
Afwezige verovert de bal!
Afwezige knalt powershot in kruising!
WINST!

LOL _O-
Klootzak in 't kwadraat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Haha nou inderdaad, maar zat wel even kort hardop te lachen op de bank :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Voor de geïnteresseerden: volgens mij komt er vanavond een max 87 icon sbc aan. Heb meerdere posts op fb voorbij zien komen. Ikzelf ga die overslaan waarschijnlijk, aangezien EA de sbc overpriced zal maken (zoals zo vaak) en een 87 rated eigenlijk alweer achter de feiten aanloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 21:02
Nadeel van deze editie is dat je best veel moet spelen om in aanmerking te komen voor rewards. De rewards zijn, zover ik kan zien, best wel ok.

Maar zulke dure sbc's laat ik aan mij voorbij gaan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:37:
Nadeel van deze editie is dat je best veel moet spelen om in aanmerking te komen voor rewards. De rewards zijn, zover ik kan zien, best wel ok.

Maar zulke dure sbc's laat ik aan mij voorbij gaan.
Ik vind de rewards juist ontzettend beroerd. Heb echt nog niks interessants er uit gekregen in ieder geval. Lijkt er op dat de packweight is teruggeschroefd ten opzichte van eerdere jaren. Wat dan ook wel weer typisch EA zou zijn. Want dan zijn mensen wellicht eerder geneigd tot het kopen van punten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 21:02
Moody2204 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:43:
[...]

Ik vind de rewards juist ontzettend beroerd. Heb echt nog niks interessants er uit gekregen in ieder geval. Lijkt er op dat de packweight is teruggeschroefd ten opzichte van eerdere jaren. Wat dan ook wel weer typisch EA zou zijn. Want dan zijn mensen wellicht eerder geneigd tot het kopen van punten...
Dat is zeker de gedachten gang.
Wat ik jammer vind is dat daarmee de game wat minder toegankelijk wordt voor de casual gamer die gewoon een paar potjes per week speelt, maar geen rewards krijgt.

Ja, allicht zullen een aantal fifa-points kopen en dat is volgnes mij ook exact de bedoeling. Maar als je circa 80 euro aftikt voor een spel, dan vind ik wel dat ze iets meer hadden mogen doen om wat packs te verdienen.

Ik heb geen tijd om 45 punten te behalen in rivals in een week tijd. Daarnaast ben ik ook weer niet zo goed dat ik dit ook makkelijk red, omdat ik ook genoeg wedstrijden zal verliezen.

Hopelijk stellen ze de criteria nog bij, maar daar heb ik een hard hoofd in.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Valandil schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:12:
[...]

Dat is zeker de gedachten gang.
Wat ik jammer vind is dat daarmee de game wat minder toegankelijk wordt voor de casual gamer die gewoon een paar potjes per week speelt, maar geen rewards krijgt.

Ja, allicht zullen een aantal fifa-points kopen en dat is volgnes mij ook exact de bedoeling. Maar als je circa 80 euro aftikt voor een spel, dan vind ik wel dat ze iets meer hadden mogen doen om wat packs te verdienen.

Ik heb geen tijd om 45 punten te behalen in rivals in een week tijd. Daarnaast ben ik ook weer niet zo goed dat ik dit ook makkelijk red, omdat ik ook genoeg wedstrijden zal verliezen.

Hopelijk stellen ze de criteria nog bij, maar daar heb ik een hard hoofd in.
Daarnaast had je voor de casual spelers in de tijden van FIFA 21/22/23 nog best goede spelers die je kon ontgrendelen d.m.v. uitdagingen in vriendschappelijke wedstrijden. Nou heb je spelers die bijna net zo goed zijn als gouden zeldzame spelers. Daar heb je als casual FIFA /EAFC gamer natuurlijk vrij weinig aan als je geen tijd hebt voor Rivals.

Wat ik wel top vind, is dat je vooralsnog redelijk veel packs en player picks kan krijgen vanuit de FC Seizoensdoelstellingen als je ook Manager, Prof en Clubs game modes speelt. De wekelijkse uitdagingen zijn vrij makkelijk om te ontgrendelen. Evenals de wekelijkse Rush wedstrijden. Al zijn de player picks vaak bagger merk ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:40
Lashrom schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:42:
[...]

Daarnaast had je voor de casual spelers in de tijden van FIFA 21/22/23 nog best goede spelers die je kon ontgrendelen d.m.v. uitdagingen in vriendschappelijke wedstrijden. Nou heb je spelers die bijna net zo goed zijn als gouden zeldzame spelers. Daar heb je als casual FIFA /EAFC gamer natuurlijk vrij weinig aan als je geen tijd hebt voor Rivals.

Wat ik wel top vind, is dat je vooralsnog redelijk veel packs en player picks kan krijgen vanuit de FC Seizoensdoelstellingen als je ook Manager, Prof en Clubs game modes speelt. De wekelijkse uitdagingen zijn vrij makkelijk om te ontgrendelen. Evenals de wekelijkse Rush wedstrijden. Al zijn de player picks vaak bagger merk ik.
De icon tokens was er 1 van
Was een kleine grind maar wel leuk om een icon te krijgen dmv spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Lashrom schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:42:
[...]

Ik vind wel dat je heel weinig doelstellingen hebt in vergelijking met vorig jaar. Toen vloog je door het seizoen heen en kon je met doelstellingen een hoop punten halen. Nu is er eigenlijk vrij weinig te spelen voor punten. Soms 5 of 6 wedstrijden zonder een doelstelling te halen, dat was vorige jaren echt niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Sleehond schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 07:05:

Dit heb ik dus heel vaak erg frustrerend, als er 1 iemand niet meedoet is het altijd kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Slasher schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:06:
[...]

Dit heb ik dus heel vaak erg frustrerend, als er 1 iemand niet meedoet is het altijd kansloos.
Meestal wel, alhoewel ik dus met 3 wel tot 9-9 kwam omdat we heel effectief waren. Soms lopen tegenstanders ook als kippen zonder kop over het veld. Opstelling op het veld en loopacties zijn hier ook wel erg bepalend. Onmogelijk nee, lastig ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:43:
[...]

Ja dat idee heb ik ook inderdaad, hard werken voor een paar rotpakkies waar lage fodder of dupes uitkomen.

Pagina: 1 ... 10 ... 59 Laatste