Jammer. Maar ik wil hem toch via KPN hebben_Bailey_ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 07:25:
álle 18 Pro en Pro Max kleuren 256Gb en 512Gb vandaag gewoon op te halen bij de Apple Store (Amsterdam)
DHL Express heeft vannacht hard doorgewerkt. M'n aanstaande 18 Pro heeft weer de nodige ritjes gemaakt. Ik zou het sorteercentrum wel eens willen zien. Denk dat er veel dezelfde bruine doosjes verwerkt worden vandaag.
Er lijkt inmiddels ook beweging te zitten in m'n Apple Watch U4 bestelling. Creditcard heeft opeens een reservering en verzenden wordt nu voorbereid. Zou origineel tussen 6-13 oktober geleverd worden.
Er lijkt inmiddels ook beweging te zitten in m'n Apple Watch U4 bestelling. Creditcard heeft opeens een reservering en verzenden wordt nu voorbereid. Zou origineel tussen 6-13 oktober geleverd worden.
Had verwacht dat er bij Coolblue iig iets beschikbaar kwam, maar nu staan alle Pro en Pro Max op uitverkocht of verwacht
per aspera ad astra
Had een series 12 besteld bij CB en die kan ik zo halen. Kreeg gisteren mail. Had ik ook niet verwacht eigenlijk…LAD93 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 07:59:
Had verwacht dat er bij Coolblue iig iets beschikbaar kwam, maar nu staan alle Pro en Pro Max op uitverkocht of verwacht
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik ga zo in de rij staan. Bij m’n voordeur. M’n partner staat achter mij. Ben ik de eerste die de iPhone straks in handen heeft!
Veel plezier met de uitpakparty straks.
Veel plezier met de uitpakparty straks.
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Coolblue is as we speak modellen op voorraad aan het zetten op de website
Damn, die zijn dan of alweer uitverkocht of ik heb een andere caching ofzo_Bailey_ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:19:
Coolblue is as we speak modellen op voorraad aan het zetten op de website
per aspera ad astra
In de vestiging op Ekkersrijt (Son) komt een 18 Pro 256GB Burgundy beschikbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2026 08:24 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
welke zoek je precies?LAD93 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:23:
[...]
Damn, die zijn dan of alweer uitverkocht of ik heb een andere caching ofzo
ah ja, die zie ik hier inderdaad ook niet op voorraad. Voornamelijk de gewone 18 Pro modellen. Denk dat ze nog druk bezig zijn met het inscannen wat ze binnen hebben gekregen.
die Pro Max moddelen zijn ook echte vliegdekschepen joh, vraag @Donstil maar. Die is er ook van genezen
[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 18-09-2026 08:29 ]
Iedereen die z'n nieuwe speeltje vandaag kan ophalen of als deze vandaag wordt bezorgd; heel veel plezier! Wij ga zo op pad naar de Apple Store om onze Pro Black en Pro Max Burgundy op te halen!
Duikboten waren dat toch? 🫣😜_Bailey_ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:28:
[...]
ah ja, die zie ik hier inderdaad ook niet op voorraad. Voornamelijk de gewone 18 Pro modellen. Denk dat ze nog druk bezig zijn met het inscannen wat ze binnen hebben gekregen.
die Pro Max moddelen zijn ook echte vliegdekschepen joh, vraag @Donstil maar. Die is er ook van genezen
zo, jou al lang niet meer gezien hier
Haha! Ach ja!! Onkruid vergaat niet he?! Still up and running!_Bailey_ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:33:
[...]
zo, jou al lang niet meer gezien hierhaha klopt, ook duikboten
Zo check! Veel de Plus / Max modellen gehad maar dat is mij echt te groot tegenwoordig._Bailey_ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:28:
[...]
Wat mij betreft was de iPhone X de perfecte maat voor een iPhone.
I wake up in the morning and I piss excellence
Hier nog eentje._Bailey_ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:28:
[...]
Lang geleden begonnen met de allereerste Galaxy Note en de Note II, toen ik daar op was uitgekeken naar kleiner gegaan (iPhone 5s en de eerste SE) en na een paar generaties Pro Max ga ik nu weer naar de gewone Pro.
Het gras blijft groener aan de overkant, misschien 😋
Ik snap daar ook echt de noodzaak niet meer van sinds de batterij van een Pro het niveau van de Max heeft behaald._Bailey_ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:28:
[...]
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Ik wel, een gewone iPhone is mijn echt te klein. Zeker bij het typen.THE_BASE schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:47:
[...]
Ik snap daar ook echt de noodzaak niet meer van sinds de batterij van een Pro het niveau van de Max heeft behaald.
Woensdagavond om 21:15 de Iphone 18 pro 512gb Burgundy besteld als verlenging bij Odido. Gisteren track&trace ontvangen, zal vandaag binnen moeten komen
"There's no place like 127.0.0.1"
zaterdag klokslag 14u besteld bij telenet (Belgie) via toestelkorting.
Bestelling nog steeds in verwerking, had ook niets anders verwacht van hen ;-) geduld is een schone deugd. Desalniettemin veel plezier iedereen die 'm vandaag al mag in gebruik nemen.
Bestelling nog steeds in verwerking, had ook niets anders verwacht van hen ;-) geduld is een schone deugd. Desalniettemin veel plezier iedereen die 'm vandaag al mag in gebruik nemen.
Waar zie jij dat tijdslot? Ik zie op de DHL site bij mijn t&t staan "Estimated Delivery 18 September 2026 - By End of Day" en in de DHL app staat "Onderweg met de bezorger" maar geen tijdslot te zien.Donstil schreef op donderdag 17 september 2026 @ 21:09:
[...]
Jawel DHL Express geeft ook een tijdslot, althans hier wel.
Een tijdslot van 2 uur.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik heb dit laatst ook een keer gehad met DHL Express. Even later kreeg ik een nieuwe melding met "Onderweg met de bezorger" en toen stond er wel een tijdvak bij. Soms krijg je die melding dus dubbel. Eventjes in de gaten houden. Anders is DHL Express erg makkelijk te bereiken via telefoon of chat is mijn ervaring.AJM schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:13:
[...]
Waar zie jij dat tijdslot? Ik zie op de DHL site bij mijn t&t staan "Estimated Delivery 18 September 2026 - By End of Day" en in de DHL app staat "Onderweg met de bezorger" maar geen tijdslot te zien.
Via de tracking kreeg ik ook geen slot te zien. Zojuist een Whatsapp bericht gehad waarin wel een slot stondMykos schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:18:
[...]
Ik heb dit laatst ook een keer gehad met DHL Express. Even later kreeg ik een nieuwe melding met "Onderweg met de bezorger" en toen stond er wel een tijdvak bij. Soms krijg je die melding dus dubbel. Eventjes in de gaten houden. Anders is DHL Express erg makkelijk te bereiken via telefoon of chat is mijn ervaring.
Krijg ik altijd een SMS van als de bezorgder daadwerkelijk onderweg is.AJM schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:13:
[...]
Waar zie jij dat tijdslot? Ik zie op de DHL site bij mijn t&t staan "Estimated Delivery 18 September 2026 - By End of Day" en in de DHL app staat "Onderweg met de bezorger" maar geen tijdslot te zien.
I wake up in the morning and I piss excellence
Zit te wachten op een code die ik via de mail van kpn krijg die blijkbaar PostNL nodig heeft. Anders mag die niet afgegeven worden. Voor het eerst dat ik dat meemaak?
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
/f/image/J674LV6dYSizCmloPePO09sO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1s1F2PZneYx0yh4YE2gURYrN.png?f=fotoalbum_large)