• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:37
_Bailey_ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 07:25:
álle 18 Pro en Pro Max kleuren 256Gb en 512Gb vandaag gewoon op te halen bij de Apple Store (Amsterdam)
Jammer. Maar ik wil hem toch via KPN hebben :D

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:55
DHL Express heeft vannacht hard doorgewerkt. M'n aanstaande 18 Pro heeft weer de nodige ritjes gemaakt. Ik zou het sorteercentrum wel eens willen zien. Denk dat er veel dezelfde bruine doosjes verwerkt worden vandaag.

Er lijkt inmiddels ook beweging te zitten in m'n Apple Watch U4 bestelling. Creditcard heeft opeens een reservering en verzenden wordt nu voorbereid. Zou origineel tussen 6-13 oktober geleverd worden.

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Had verwacht dat er bij Coolblue iig iets beschikbaar kwam, maar nu staan alle Pro en Pro Max op uitverkocht of verwacht

per aspera ad astra

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:12

pdavie2311

Live life to the fullest..

LAD93 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 07:59:
Had verwacht dat er bij Coolblue iig iets beschikbaar kwam, maar nu staan alle Pro en Pro Max op uitverkocht of verwacht
Had een series 12 besteld bij CB en die kan ik zo halen. Kreeg gisteren mail. Had ik ook niet verwacht eigenlijk…

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
UPS zegt: Vrijdag, September 18 tussen 10:30 - 12:30.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ga zo in de rij staan. Bij m’n voordeur. M’n partner staat achter mij. Ben ik de eerste die de iPhone straks in handen heeft!

Veel plezier met de uitpakparty straks. :)

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Coolblue is as we speak modellen op voorraad aan het zetten op de website

• LAD93
  • Niet online
_Bailey_ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:19:
Coolblue is as we speak modellen op voorraad aan het zetten op de website
Damn, die zijn dan of alweer uitverkocht of ik heb een andere caching ofzo :|

per aspera ad astra

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
In de vestiging op Ekkersrijt (Son) komt een 18 Pro 256GB Burgundy beschikbaar. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2026 08:24 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• _Bailey_
  • Niet online
LAD93 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:23:
[...]

Damn, die zijn dan of alweer uitverkocht of ik heb een andere caching ofzo :|
welke zoek je precies?

• LAD93
  • Niet online
Pro Max 256GB Zwart

per aspera ad astra

• _Bailey_
  • Niet online
ah ja, die zie ik hier inderdaad ook niet op voorraad. Voornamelijk de gewone 18 Pro modellen. Denk dat ze nog druk bezig zijn met het inscannen wat ze binnen hebben gekregen.

die Pro Max moddelen zijn ook echte vliegdekschepen joh, vraag @Donstil maar. Die is er ook van genezen

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 18-09-2026 08:29 ]

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:32
Iedereen die z'n nieuwe speeltje vandaag kan ophalen of als deze vandaag wordt bezorgd; heel veel plezier! Wij ga zo op pad naar de Apple Store om onze Pro Black en Pro Max Burgundy op te halen!

• pdavie2311

pdavie2311

_Bailey_ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:28:
[...]

ah ja, die zie ik hier inderdaad ook niet op voorraad. Voornamelijk de gewone 18 Pro modellen. Denk dat ze nog druk bezig zijn met het inscannen wat ze binnen hebben gekregen.

die Pro Max moddelen zijn ook echte vliegdekschepen joh, vraag @Donstil maar. Die is er ook van genezen
Duikboten waren dat toch? 🫣😜

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:32:
[...]

Duikboten waren dat toch? 🫣😜
zo, jou al lang niet meer gezien hier ;) haha klopt, ook duikboten

• _Bailey_
  • Niet online
@LAD93 nu de 2Tb 18 Pro Max Zwart beschikbaar bij Coolblue. Ook echt een koopje zie ik; € 3129

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 18-09-2026 08:35 ]

• pdavie2311

pdavie2311

_Bailey_ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:33:
[...]

zo, jou al lang niet meer gezien hier ;) haha klopt, ook duikboten
Haha! Ach ja!! Onkruid vergaat niet he?! Still up and running!

[...]
Zo check! Veel de Plus / Max modellen gehad maar dat is mij echt te groot tegenwoordig.

Wat mij betreft was de iPhone X de perfecte maat voor een iPhone.

I wake up in the morning and I piss excellence

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:02
[...]

Hier nog eentje.

Lang geleden begonnen met de allereerste Galaxy Note en de Note II, toen ik daar op was uitgekeken naar kleiner gegaan (iPhone 5s en de eerste SE) en na een paar generaties Pro Max ga ik nu weer naar de gewone Pro.

Het gras blijft groener aan de overkant, misschien 😋

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Ik snap daar ook echt de noodzaak niet meer van sinds de batterij van een Pro het niveau van de Max heeft behaald.

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
THE_BASE schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:47:
[...]

Ik snap daar ook echt de noodzaak niet meer van sinds de batterij van een Pro het niveau van de Max heeft behaald.
Ik wel, een gewone iPhone is mijn echt te klein. Zeker bij het typen.

• Eftalou
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Woensdagavond om 21:15 de Iphone 18 pro 512gb Burgundy besteld als verlenging bij Odido. Gisteren track&trace ontvangen, zal vandaag binnen moeten komen :)

"There's no place like 127.0.0.1"

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:13
zaterdag klokslag 14u besteld bij telenet (Belgie) via toestelkorting.

Bestelling nog steeds in verwerking, had ook niets anders verwacht van hen ;-) geduld is een schone deugd. Desalniettemin veel plezier iedereen die 'm vandaag al mag in gebruik nemen.

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

AJM

Donstil schreef op donderdag 17 september 2026 @ 21:09:
[...]

Jawel DHL Express geeft ook een tijdslot, althans hier wel.
Een tijdslot van 2 uur.
Waar zie jij dat tijdslot? Ik zie op de DHL site bij mijn t&t staan "Estimated Delivery 18 September 2026 - By End of Day" en in de DHL app staat "Onderweg met de bezorger" maar geen tijdslot te zien.

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
o o. Zending vertraagd status.... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FiIkt8a-ivF6G_8fP295fdrppOY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J674LV6dYSizCmloPePO09sO.png?f=fotoalbum_large

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m0VbLYGbcW6ww_uQ7n0ZcH3oXao=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1s1F2PZneYx0yh4YE2gURYrN.png?f=fotoalbum_large Can't wait!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Mykos
  • Registratie: September 2026
  • Nu online
AJM schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:13:
[...]

Waar zie jij dat tijdslot? Ik zie op de DHL site bij mijn t&t staan "Estimated Delivery 18 September 2026 - By End of Day" en in de DHL app staat "Onderweg met de bezorger" maar geen tijdslot te zien.
Ik heb dit laatst ook een keer gehad met DHL Express. Even later kreeg ik een nieuwe melding met "Onderweg met de bezorger" en toen stond er wel een tijdvak bij. Soms krijg je die melding dus dubbel. Eventjes in de gaten houden. Anders is DHL Express erg makkelijk te bereiken via telefoon of chat is mijn ervaring.

• arj1o1
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Mykos schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:18:
[...]

Ik heb dit laatst ook een keer gehad met DHL Express. Even later kreeg ik een nieuwe melding met "Onderweg met de bezorger" en toen stond er wel een tijdvak bij. Soms krijg je die melding dus dubbel. Eventjes in de gaten houden. Anders is DHL Express erg makkelijk te bereiken via telefoon of chat is mijn ervaring.
Via de tracking kreeg ik ook geen slot te zien. Zojuist een Whatsapp bericht gehad waarin wel een slot stond
AJM schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:13:
[...]

Krijg ik altijd een SMS van als de bezorgder daadwerkelijk onderweg is.

I wake up in the morning and I piss excellence

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Zit te wachten op een code die ik via de mail van kpn krijg die blijkbaar PostNL nodig heeft. Anders mag die niet afgegeven worden. Voor het eerst dat ik dat meemaak?
Pagina: 1 ... 58 59 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.