• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:20

Dennisb1

VCDS 058

Nevalus schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:37:
[...]

Ze krijgen de provider toestellen niet van Apple zelf nee, maar een abonnement kan ook worden aangesloten met een iPhone van Apple zelf :)
Zo werkt het alleen niet vanuit de winkel en provider.
Aparte voorraad en inkoop.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisb1 op 19-09-2024 08:40 ]

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:51
Van MM (nog) geen mail over vertraging gezien

Pro 256GB black, staat nu ook nog als 'online op voorraad'
Bestelnummer 2274730XX (bevestiging mail 14.13)
Ik begin bijna hoop te krijgen dat hij er morgen ook daadwerkelijk is om op te halen
Nevalus schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:37:
[...]

Ze krijgen de provider toestellen niet van Apple zelf nee, maar een abonnement kan ook worden aangesloten met een iPhone van Apple zelf :)
Maar dan wacht je op launch veel langer en bied je helemaal niets. Maar whatever floats your boat…

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:25
Wilde net bestellen bij Amazon en betalen met iDeal via de Rabo app wat normaal nooit een probleem is, heb ik opeens weer die irritante Raboscanner nodig.. Niet bij me natuurlijk. Grrmpf. :(

Dus met creditcard geprobeerd, kreeg ik prompt een mail dat de betaling is declined voor onbekende reden. Bestedingruimte en saldo e.d. is in orde.. Het gekke is dat bij het besteloverzicht niet staat dat er niet betaald is en kan ik het ook niet opnieuw doen.
Zal eens de bestrlling annuleren en opnieuw doen. Wat een gedoe weer...

[ Voor 6% gewijzigd door Tranquility op 19-09-2024 08:46 ]

• Nevalus
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-09 15:09
Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:45:
[...]

Maar dan wacht je op launch weken langer en bied je helemaal niets. Maar whatever floats your boat…
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ze krijgen net als Coolblue/MM de toestellen voor de 20ste binnen van Apple, gebruiken dit toestel om een KPN abonnement aan te sluiten en je hebt hem op de release datum.

Waar zit je dan weken langer op te wachten?

• Zilverdael80
Tranquility schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:45:
Wilde net bestellen bij Amazon en betalen met iDeal via de Rabo app wat normaal nooit een probleem is, heb ik opeens weer die irritante Raboscanner nodig.. Niet bij me natuurlijk. Grrmpf. :(

Dus met creditcard geprobeerd, kreeg ik prompt een mail dat de betaling is declined voor onbekende reden. Bestedingruimte en saldo e.d. is in orde.. Het gekke is dat bij het besteloverzicht niet staat dat er niet betaald is en kan ik het ook niet opnieuw doen.
Zal eens de bestrlling annuleren en opnieuw doen. Wat een gedoe weer...
Van die raboscanner heeft te maken met een instelling, standaard boven de 500 naar een 'vreemde' partij wordt scanner gevraagd.
En is alleen op te hogen met..... scanner :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nevalus schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:47:
[...]

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ze krijgen net als Coolblue/MM de toestellen voor de 20ste binnen van Apple, gebruiken dit toestel om een KPN abonnement aan te sluiten en je hebt hem op de release datum.

Waar zit je dan weken langer op te wachten?
Nee dat klopt niet, de toestellen die ze voor release binnen krijgen komen vanuit de providers.
Als ze dus 1000 Toestellen van KPN krijgen maar er zijn er 1001 Met KPN Abonnement besteld heeft er 1 iemand pech.

Ze kunnen geen Odildo telefoon gebruiken voor een KPN abonnement, etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 19-09-2024 08:49 ]

• Tranquility
Zilverdael80 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:48:
Van die raboscanner heeft te maken met een instelling, standaard boven de 500 naar een 'vreemde' partij wordt scanner gevraagd.
En is alleen op te hogen met..... scanner :X
Zoiets zal het wel zijn. De Rabobank is volgens mij nog de enige bank die een reader of scanner verseist boven een bepaald bedrag.

• Nevalus
Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:48:
[...]

Nee dat klopt niet, de toestellen die ze voor release binnen krijgen komen vanuit de providers.
Als ze dus 1000 Toestellen van KPN krijgen maar er zijn er 1001 Met KPN Abonnement besteld heeft er 1 iemand pech.

Ze kunnen geen Odildo telefoon gebruiken voor een KPN abonnement, etc.
Dat was jaren geleden zo, maar inmiddels zijn zij en Mobiel.nl gewoon officieel partner met Apple en krijgen ook toestellen direct voor de release net als MM, CB en Amac.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 06:38
@THE_BASE ik begin toch te twijfelen of ik nu de afgelopen jaren geluk heb gehad met pre-orders.. één van de twee bestellingen staat nog op controleren, terwijl er maar 15 minuten tussen heeft gezeten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Hier vannacht ook het contract ontvangen van Vodafone. De order staat nu op “wordt ingepakt”. Nog geen t&t gekregen, maar dat zal wel in de loop van de dag volgen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:02
Iemand van KPN belde me net, die gaf aan dat ze 240 toestellen hebben ontvangen, en er 790 bestellingen waren voor de iPhone 16 Pro Max 256GB, lever tijd is dus als je nu bij KPN gaat verlengen ong 3 weken.

• turkeyhakan
Reem0nN schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:59:
Iemand van KPN belde me net, die gaf aan dat ze 240 toestellen hebben ontvangen, en er 790 bestellingen waren voor de iPhone 16 Pro Max 256GB, lever tijd is dus als je nu bij KPN gaat verlengen ong 3 weken.
Je werd gebeld door KPN? Dat is uitzonderlijk?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Reem0nN
turkeyhakan schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:59:
[...]

Je werd gebeld door KPN? Dat is uitzonderlijk?
Nee hoor, ik wilde graag weten wat de backlog was omdat ik pas morgen mag verlengen bij KPN, en diegene heeft netjes woord gehouden en me teruggebeld met een indicatie hoe lang ong de levertijd voor mij zal zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turkeyhakan
Reem0nN schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:00:
[...]

Nee hoor, ik wilde graag weten wat de backlog was omdat ik pas morgen mag verlengen bij KPN, en diegene heeft netjes woord gehouden en me teruggebeld met een indicatie hoe lang ong de levertijd voor mij zal zijn.
Nice hoor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomidimus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-07 13:47
Vodafone F&F bestelling vrijdag 14:33, vannacht om 0:42 het contract per mail ontvangen, status nu 'Je bestelling wordt momenteel ingepakt'. Spannend!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tranquility schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:12:
Bij Amazon zijn ze ook te bestellen en claimen zaterdag te leveren.
Iemand ervaring met het bestellen van een iPhone bij Amazon?
Dank net de pro max besteld morgen geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IndecentStapler
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Tranquility schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:12:
Bij Amazon zijn ze ook te bestellen en claimen zaterdag te leveren.
Iemand ervaring met het bestellen van een iPhone bij Amazon?
Held, dankjewel! Doe ik ineens toch mee met de releasevoorprethypestress.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Slux schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:03:
[...]
Dank net de pro max besteld morgen geleverd.
Nice!

Ik heb net mijn bestelling geannulleerd vanwege de declined betaling van de creditcard.
Net opnieuw besteld en nu lijkt het wel goed te gaan. Moest de betaing ook goedkeuren met de Rabo app wat gewoon lukte.

Het grappige is dat bij de eerste geannuleerde bestelling de levering op zaterdag stond, maar nu op vrijdag!
Dus met een beetje geluk krijg ik hem morgen ook binnen. :)
Nevalus schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:52:
[...]

Dat was jaren geleden zo, maar inmiddels zijn zij en Mobiel.nl gewoon officieel partner met Apple en krijgen ook toestellen direct voor de release net als MM, CB en Amac.
Vorig jaar was dit in ieder geval nog zo, toestellen die voor release binnen komen komen van of zijn bedoelt voor bepaalde providers.

Daarom zie je ook altijd bepaalde toestellen met Provider X op voorraad en met Provider Y niet.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 06:58
Tranquility schreef op donderdag 19 september 2024 @ 07:23:
[...]

Maak je jezelf nog maar niet blij..
Dat staat er bij mij ook nog steeds maar kreeg gisteren een mail dat de mijne niet bij de eerste batch zit...
Dacht dat er eerst wat anders stond 8)7
Maar ik heb nog geen mail ontvangen dat het uitgesteld is noch dat die er wel is.
Toch hoop ik erop :>

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• MarioMark1541
  • Laatst online: 22:41
Verzend mediamarkt met PostNL of DHL ?
Vroeger was t altijd PostNL maar met kleine bestellingen dhl mis dat bij iPhones ook zo ?

Net mail van CB dat m’n bestelling morgen klaar ligt om af te halen

[ Voor 22% gewijzigd door MarioMark1541 op 19-09-2024 09:23 ]

• Nevalus
Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:11:
[...]

Vorig jaar was dit in ieder geval nog zo, toestellen die voor release binnen komen komen van of zijn bedoelt voor bepaalde providers.

Daarom zie je ook altijd bepaalde toestellen met Provider X op voorraad en met Provider Y niet.
Ze zullen inderdaad zoals je zegt niet iPhones van Odido met KPN mogen aansluiten, daar zal denk ik het verschil in levertijden vandaan komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronbont
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 07:04
Zo dan, gisteren al de bevestiging van Odido dat mijn nieuwe iPhone onderweg is en zojuist ook dat de nieuwe zwarte ultra2 aan de koerier is overgedragen!
Maar waarom de iPhone met PostNL geleverd wordt en de Watch net AMP snap ik niet!

[ Voor 21% gewijzigd door ronbont op 19-09-2024 09:50 ]

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Bij Odido nu inderdaad ook mail en track en trace (nog zonder tijd) van postNL binnen. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marv87
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:03
T&T Vodafone binnen 🥳

• MarioMark1541
SalimRMAF schreef op woensdag 18 september 2024 @ 23:19:
MediaMarkt: Update over jouw iPhone 16 Pre-order

Bedankt voor je pre-order van de nieuwe Apple iPhone 16 met bestelnummer: 1337
We zijn blij te bevestigen dat je bestelling succesvol is ontvangen en verwerkt.

Op dit moment zien we dat, op basis van de beschikbaarheid vanuit Apple, jouw iPhone helaas niet bij de eerste levering zal zitten. Hoewel we begrijpen dat dit mogelijk niet het nieuws is waarop je had gehoopt, willen we benadrukken dat jouw pre-order nog steeds de snelste manier is om je iPhone 16 te bemachtigen, gezien de hoge vraag en beperkte beschikbaarheid.

Apple verwacht de komende weken meerdere leveringen te doen. We houden je op de hoogte en zullen je iPhone uitleveren zodra er nieuwe voorraad beschikbaar is. We hanteren hierbij de volgorde van binnenkomst van bestellingen.
Heb je dit per mail gekregen ?

Ik heb namelijk nog geen mail gehad maar medewerker op Twitter stuurt mij een zelfde geautomatiseerde bericht dat iedereen dit krijgt ?

Beetje gek ik was er echt vroeg bij 13:56

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 16:18

s0kkie

Cowabunga

MarioMark1541 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:52:
[...]

Heb je dit per mail gekregen ?

Ik heb namelijk nog geen mail gehad maar medewerker op Twitter stuurt mij een zelfde geautomatiseerde bericht dat iedereen dit krijgt ?

Beetje gek ik was er echt vroeg bij 13:56
Dus zolang je niks ontvangt behoor je dus wel bij de eerste levering 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarioMark1541
s0kkie schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:55:
[...]

Dus zolang je niks ontvangt behoor je dus wel bij de eerste levering 8)7
Dat weet ik niet

Klantenservice via Twitter zegt dat dit voor iedereen geldt ? Maar nogmaals ik heb die mail niet ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

MarioMark1541 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:59:
[...]

Dat weet ik niet

Klantenservice via Twitter zegt dat dit voor iedereen geldt ? Maar nogmaals ik heb die mail niet ontvangen
'Op dit moment zien we dat, op basis van de beschikbaarheid vanuit Apple, jouw iPhone helaas niet bij de eerste levering zal zitten.'

Ze geven aan dat er een eerste levering zal zijn, sommige mensen vallen daar helaas net buiten.
Bij mij staat er nog steeds bezorging op vrijdag 20-9 in mijn MM account.

• Zilverdael80
MarioMark1541 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:59:
[...]

Dat weet ik niet

Dergelijke mail ook niet ontvangen en de telefoon die ik heb besteld staat tot op heden als 'online op voorraad' terwijl andere modellen weldegelijk op 'uitverkocht' staan ...
Ik heb dus nog een klein beetje hoop dat er morgen alsnog uitgeleverd kan worden ... Wellicht wat naïef

• MarioMark1541
s0kkie schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:02:
[...]

'Op dit moment zien we dat, op basis van de beschikbaarheid vanuit Apple, jouw iPhone helaas niet bij de eerste levering zal zitten.'

Ze geven aan dat er een eerste levering zal zijn, sommige mensen vallen daar helaas net buiten.
Dus jij hebt de mail ook nog niet gehad ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Maar staat er op of vanaf.

Want dat zou wel de bevestiging kunnen zijn dat iedereen die vanaf heeft er gewoon niet bijzit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:12

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

[...]

Staar er op 20/9, of vanaf 20/9?

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

• Worker123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:51
VF zojuist t&T ontvangen, besteld op 13/9 14.12u

• Tranquility
Tja, ondanks die mail staat de status wanneer ik inlog bij "Mijn bestellingen/Aankopen" nog steeds op "Op te halen vanaf vrijdag, 20-09-2024 om 14:00".
Maar ik heb hem nu ook bij Amazon besteld die zegt voor morgenavond te leveren.
Dus mocht die van de MediaMarkt alsnog morgen opgehaald kunnen worden volgens de belofte, annulleer ik de bestelling bij Amazon. Als die van de MM morgen niet opgehaald kan worden, annuleer ik die.
Dus twee kansen. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Tranquility schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:13:
Tja, ondanks die mail staat de status wanneer ik inlog bij "Mijn bestellingen/Aankopen" nog steeds op "Op te halen vanaf vrijdag, 20-09-2024 om 14:00".
Maar ik heb hem nu ook bij Amazon besteld die zegt voor morgenavond te leveren.
Dus mocht die van de MediaMarkt alsnog morgen opgehaald kunnen worden volgens de belofte, annulleer ik de bestelling bij Amazon. Als die van de MM morgen niet opgehaald kan worden, annuleer ik die.
Dus twee kansen. :)
Zucht. Waarom dit gesodemieter, je hebt al besteld dus dan ga je toch niet onnodig een andere winkel in de kosten jagen??
Straks weer retourkosten enz voor de winkel, goed bezig... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

MarioMark1541 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:08:
[...]

Dus jij hebt de mail ook nog niet gehad ?
Alleen wie ze niet kunnen leveren hebben gister de mail gehad, ik heb de mail ook niet gehad en had om 13:55 besteld.

Op de MM site staat heel duidelijk:
De uitlevering van producten gebeurt op basis van beschikbaarheid en in volgorde van binnenkomst van bestellingen. De bezorgdatum die wordt weergegeven is slechts indicatief en kan variëren afhankelijk van de voorraadstatus. Wij kunnen geen garanties geven over de exacte leverdatum

[ Voor 36% gewijzigd door Dennisb1 op 19-09-2024 10:18 ]

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
Pikkie_Noga schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:20:
Iemand die besteld heeft bij Apple inmiddels een mail gekregen t.b.v. ophalen? Tot op heden nog stil....
Ik heb nog niets ontvangen van Apple, als ik inlog zie ik ook staan dat er nog niets is verzonden.... Zal in de loop vd dag wel veranderen aangezien er nog steeds staat dat hij morgen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarioMark1541
Dennisb1 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:17:
[...]

Alleen wie ze niet kunnen leveren hebben gister de mail gehad, ik heb de mail ook niet gehad en had om 13:55 besteld.
Dit staat er in mijn mediamarkt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y4cG-qHNVoR6UPwVbl2ZrbMq5Nc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TwDV7WNAEZPBqaoZZbmtnkv7.jpg?f=fotoalbum_large

• Thiago
  • Laatst online: 17-09 15:33
Iemand hier toevallig bij Proximus (België) besteld?

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranquility
Dennisb1 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:16:
[...]
Zucht. Waarom dit gesodemieter, je hebt al besteld dus dan ga je toch niet onnodig een andere winkel in de kosten jagen??
Je snapt het niet.
Ik annuleer alleen een bestelling als die nog niet verzonden of geleverd is uiteraard.
Ik vind dat de MediaMarkt maar transparanter moet zijn en mij niet in de waan laten dat deze morgen geleverd wordt terwijl ze een standaard mail sturen die het tegendeel zegt.. In mijn account staat nog steeds dat die morgen afgehaald kan worden. En als die van Amazon morgen gewoon binnenkomt en ik annuleer de MediaMarkt, dan jaag ik niemand op kosten. Die van de MediaMarkt is ook nog niet betaald (betalen bij afhalen), dus is er niets aan de hand.

[ Voor 5% gewijzigd door Tranquility op 19-09-2024 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Tranquility schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:23:
[...]

Je snapt het niet.
Ik annuleer alleen een bestelling als die nog niet verzonden of geleverd is uiteraard.
Ik vind dat de MediaMarkt maar transparanter moet zijn en mij niet in de waan laten dat deze morgen geleverd wordt terwijl ik een standaard meel kreeg die het tegendeel zegt.. En als die van Amazon morgen gewoon binnenkomt en ik annuleer de MediaMarkt, jaag ik niemand op kosten. Die van de MediaMarkt is ook nog niet betaald (betalen bij afhaen), dus is er niets aan de hand.
Ik snap het heel goed, want als de MM jou morgen middag mailt dat je hem kan ophalen heeft Amazon hem allang verstuurd en onderweg naar jou. De MM maakt allang kosten, personeel bijvoorbeeld van het magazijn die het voor jou regelt.

Ik praat zeker niet goed wat de MM geheel doet maar dit soort operaties zijn ook erg lastig met release data en niet wetende wat je krijgt maar dat van jou verdiend ook geen schoonheidsprijs.

[ Voor 15% gewijzigd door Dennisb1 op 19-09-2024 10:27 ]

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 15:39
Hier hetzelfde, maar betekend dat niet gewoon dat mediamarkt "een batch" heeft ontvangen en ze gaan versturen. En dat wij ze werkelijk morgen zullen ontvangen helemaal niet zeker is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranquility
Dennisb1 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:25:
[...]
Ik snap het heel goed, want als de MM jou morgen middag mailt dat je hem kan ophalen heeft Amazon hem allang verstuurd en onderweg naar jou. De MM maakt allang kosten, personeel bijvoorbeeld van het magazijn die het voor jou regelt.
Als die van Amazon echt verzonden is naar mij dan neem ik die en annulleer ik de MediaMarkt. Die raken een niet-afgehaalde 16 PM zonder problemen kwijt. Zo wordt niemand benadeeld en kan ik een ander blijmaken met een vrijgekomen 16 PM indien deze alsnog afgehaald kan worden, maar nognaals, de mail vertelt mij wat anders.. Dan moeten ze maar meer duidelijkheid verschaffen.

[ Voor 13% gewijzigd door Tranquility op 19-09-2024 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Dennisb1 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:25:
[...]

Ik praat zeker niet goed wat de MM geheel doet maar dit soort operaties zijn ook erg lastig met release data en niet wetende wat je krijgt maar dat van jou verdiend ook geen schoonheidsprijs.
Nogmaals, ik benadeel niemand en degene die naar mij verstuurd wordt is degene die ik neem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Coolblue heeft het pakket zojuist verzonden. Maandag om 15:30 besteld (paar uur later gaf CB uitverkocht aan, dus was nog net op tijd)

T&T schijn ik rond 22.00 vanavond te ontvangen

16P 128GB Desert Titanium

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dennisb1 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:16:
[...]

Dan moet de MM wat duidelijker zijn, en de klant niet teleurgesteld achterlaten.

Vrienden van mij hadden ook bij de MM besteld en geprobeerd te annuleren maar dat gaat niet eens omdat hun contact formulier niet werkt en telefonisch slecht bereikbaar zijn.

Zij hebben nu ook allemaal bij Amazon besteld, en dat de MM kosten maakt voor retourkosten enz is echt hun eigen schuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SE USER
  • Registratie: Maart 2021
  • Nu online
Slux schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:43:
[...]

Dan moet de MM wat duidelijker zijn, en de klant niet teleurgesteld achterlaten.

Vrienden van mij hadden ook bij de MM besteld en geprobeerd te annuleren maar dat gaat niet eens omdat hun contact formulier niet werkt en telefonisch slecht bereikbaar zijn.

Zij hebben nu ook allemaal bij Amazon besteld, en dat de MM kosten maakt voor retourkosten enz is echt hun eigen schuld.
Is "Mijn bestellingen/Aankopen "Op te halen vanaf vrijdag, 20-09-2024 om 14:00". niet duidelijk genoeg? Of moeten ze er een tekeningetje bij maken?

• Tranquility
Slux schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:43:
[...]

De MM zal niets hoeven te retourneren. Ze sturen gewoon bericht aan iemand anders die op de wachtlijst staat de telefoon kan ophalen. Mits deze echt morgen opgehaald kan worden, maar die mail zegt toch echt anders.

• Slux
  • Niet online
SE USER schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:45:
[...]

Is "Mijn bestellingen/Aankopen "Op te halen vanaf vrijdag, 20-09-2024 om 14:00". niet duidelijk genoeg? Of moeten ze er een tekeningetje bij maken?
Ik heb het over de bestellingen die verzonden zouden worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SE USER schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:45:
[...]

Nah ik vind dat woordje “vanaf” inderdaad niet duidelijk genoeg. Zoals ik gisteren al zei impliceert dit dat er vrijdag 20-09-2024 om 14:00 wat voor je klaarligt maar blijkt dat helemaal niet altijd zo te zijn.

Hoe jij dat duidelijker kunt maken in een tekeningetje ben ik overigens wel benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik heb de mail van Coolblue ontvangen dat hij morgen om 9u in de winkel voor mij klaarligt. Direct bij de launch besteld.

• Tranquility
De witte 16 PM is bij Amazon nog steeds te bestellen voor levering morgen.
"GRATIS bezorging op Releasedatum morgen, 20 september. Bestel binnen 12 u 51 m"
De andere kleuren staat inmiddels geen leverdatum bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Tranquility op 19-09-2024 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:52:
[...]
Nah ik vind dat woordje “vanaf” inderdaad niet duidelijk genoeg. Zoals ik gisteren al zei impliceert dit dat er vrijdag 20-09-2024 om 14:00 wat voor je klaarligt maar blijkt dat helemaal niet altijd zo te zijn.

Hoe jij dat duidelijker kunt maken in een tekeningetje ben ik overigens wel benieuwd naar.
En die mail dat ik niet bij de eerste levering zal zijn heeft er in feite voor gezorgd dat ik bij Amazon heb besteld. Anders had ik dat niet eens gedaan.

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:31
Iemand al iets gehoord van Belsimpel?

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34

Vuvuzela

My spire is forming

Odido bestelling, Heb net een mail ontvangen van PostNL, Morgen middag komen ze langs, tekenen voor ontvangst.

I served in a company of heroes.

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:21
Net Belsimpel gesproken gezien er een vraag was over abonnement voor wijzigen. Dat wordt later aanpassen, gezien ik anders weer achteraan in de lijn zou staan voor de telefoon. De vrijdag binnen 4 min besteld zou goed moeten gaan vandaag, gaan het zien. O-)

Ze hadden nog geen zicht op de iPhones en leveringen helaas.

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:11
Arthur-94 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:58:
Iemand al iets gehoord van Belsimpel?
Nope, die hebben lang weekend denk ik :+

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Tranquility schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:56:
[...]

En die mail dat ik niet bij de eerste levering zal zijn.heeft er in feite voor gezorgd dat ik bij Amazon heb besteld. Anders had ik dat niet eens gedaan.
Ik quote uit de bestelmail van de MM van 13:55
Let op: De uitlevering van producten gebeurt op basis van beschikbaarheid en in volgorde van binnenkomst van bestellingen. De bezorgdatum die wordt weergegeven is slechts indicatief en kan variëren afhankelijk van de voorraadstatus. Wij kunnen geen garanties geven over de exacte leverdatum.

• wanwing
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-09-2024
Iemand al iets gehoord van Odido voor degenen die gaan ophalen in de winkel?

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:52
Belsimpel ga je meestal wat van horen rond einde middag/begin avond.

I don't have dreams, I have goals!!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/upYaiixMfUBls47MnZ56zuZRTdU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E0VHho5c2GQkDvCYEluFN40d.png?f=fotoalbum_large
Ben benieuwd, er staat nog steeds dat ze morgen bezorgen maar er zit nog weinig beweging in :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

DennusB schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:03:
[Afbeelding]
Ben benieuwd, er staat nog steeds dat ze morgen bezorgen maar er zit nog weinig beweging in :P
Duimpje omlaag dan maar bij
Heeft dit je geholpen.
Zou direct elders bestellen zoals de rest O-)

• Luca92
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-02 10:49
Meerdere mensen die tussen 14 en 15 bij kpn hebben besteld en nog steeds geen beweging in de order? Pro Max 16 256 naturel titanium in dit geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb mail gehad dat mijn pre-order bij Coolblue vanaf morgen klaar ligt. Ik kan echter pas zaterdag ophalen dus we doen lekker rustig aan. Ik ben vrijdag de hele dag onder de plak tot 's avonds laat.

16 Pro Max 512 NT, besteld om 14:07 omdat Apple mij op dat moment nog steeds niet de store in liet.

ingen vill veta var du köpt din tröja

• MarioMark1541
SalimRMAF schreef op woensdag 18 september 2024 @ 23:19:
MediaMarkt: Update over jouw iPhone 16 Pre-order

Bedankt voor je pre-order van de nieuwe Apple iPhone 16 met bestelnummer: 1337
We zijn blij te bevestigen dat je bestelling succesvol is ontvangen en verwerkt.

Op dit moment zien we dat, op basis van de beschikbaarheid vanuit Apple, jouw iPhone helaas niet bij de eerste levering zal zitten. Hoewel we begrijpen dat dit mogelijk niet het nieuws is waarop je had gehoopt, willen we benadrukken dat jouw pre-order nog steeds de snelste manier is om je iPhone 16 te bemachtigen, gezien de hoge vraag en beperkte beschikbaarheid.

Apple verwacht de komende weken meerdere leveringen te doen. We houden je op de hoogte en zullen je iPhone uitleveren zodra er nieuwe voorraad beschikbaar is. We hanteren hierbij de volgorde van binnenkomst van bestellingen.
Ben wel benieuwd hoe laat jij je bestelling hebt geplaatst dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pitux
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
Besteld om 14:06 op 13 september, denk dat ze druk bezig zijn..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z1DdccB-DSkB66_PrIHISr3dS-4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GIPwSeZCLyUWOOU96hxuM5oZ.png?f=fotoalbum_large

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03:29
Luca92 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:06:
Meerdere mensen die tussen 14 en 15 bij kpn hebben besteld en nog steeds geen beweging in de order? Pro Max 16 256 naturel titanium in dit geval
Heb om 14:06 besteld en sta op stap 3. Heb ook een serienummer in mijn factuur staan. Laatste mail omtrent mijn bestelling is van afgelopen vrijdag. Heb nog niks gehoord van KPN sindsdien. Verwacht dat ze in de loop vd dag avond wel wat zullen laten horen.

• silent785
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-08 10:18
Heb al een mail ontvangen bij Coolblue dat ik hem morgen kan komen afhalen. Heb liever dat zij de screenprotector plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Dennisb1 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:01:
[...]
Ik quote uit de bestelmail van de MM van 13:55
Tja dat is een vage disclaimer, daar kan niemand wat mee.

• Luca92
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-02 10:49
CJSP schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:10:
[...]

Heb om 14:06 besteld en sta op stap 3. Heb ook een serienummer in mijn factuur staan. Laatste mail omtrent mijn bestelling is van afgelopen vrijdag. Heb nog niks gehoord van KPN sindsdien. Verwacht dat ze in de loop vd dag avond wel wat zullen laten horen.
mijne om 14:47. zal dat zoveel verschil maken? njah we zien het wel

• ratz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 21:30

ratz

Gadgetgeek

Track & Trace KPN hier zichtbaar in de PostNL app.

Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:46
Luca92 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:18:
[...]

mijne om 14:47. zal dat zoveel verschil maken? njah we zien het wel
Iemand hier zei dat kpn 240 voorraad had en 760 besteld waren van alleen al de PM256gb. Dus ik gok dat hun voorraad er hard door heen ging. Ik heb 23:00 pas besteld vanuit t buitenland. En ik zit pas bij stap 1.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• TomoNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-05 16:45
Heeft er iemand iets van Mobiel.nl gehoord? Ik heb mijn bestelling voor los toestel 256GB pro zwart geplaatst op maandag, de status is bij mij nog "Je bestelling wacht op lancering.".

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:35
Ja echt bizar dat MM niet eens een fatsoenlijke annuleer optie heeft...

Heb em gister via contactformulier geannuleerd en nog geen annuleer bevestiging gehad.

Nou dan ist idd eigen schuld dikke bult voor de kosten die ze maken op m'n bestelling.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
Alekz87 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:21:
[...]

Iemand hier zei dat kpn 240 voorraad had en 760 besteld waren van alleen al de PM256gb. Dus ik gok dat hun voorraad er hard door heen ging. Ik heb 23:00 pas besteld vanuit t buitenland. En ik zit pas bij stap 1.
Dat was ik, een kleine correctie want jij impliceert over alle 16 PM 256GB, maar dat ging alleen over de 16 PM 256GB Black model, de overige modellen had ik geen informatie over, alleen dat de 16 PM 256GB Black het meeste is besteld bij KPN.

• Tranquility
Sc0tTy schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:28:
Ja echt bizar dat MM niet eens een fatsoenlijke annuleer optie heeft...

Heb em gister via contactformulier geannuleerd en nog geen annuleer bevestiging gehad.

Nou dan ist idd eigen schuld dikke bult voor de kosten die ze maken op m'n bestelling.
Het leuke in dit verhaal is dat ze geneens kosten maken, want mocht die telefoon, in tegenstelling tot de mail dat je niet bij de eerste levering zit, toch kunnen worden afgehaald, gaat die gewoon naar een ander. Krijgt die ander een leuke verrassing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
TomoNL schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:24:
Heeft er iemand iets van Mobiel.nl gehoord? Ik heb mijn bestelling voor los toestel 256GB pro zwart geplaatst op maandag, de status is bij mij nog "Je bestelling wacht op lancering.".
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat als je maandag pas besteld hebt bij mobiel je bij de eerste zending zit.

De voorraad bij mobiel was de laatste jaren erg matig.

• Dams9666
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 06-10-2024
Vuvuzela schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:01:
Odido bestelling, Heb net een mail ontvangen van PostNL, Morgen middag komen ze langs, tekenen voor ontvangst.
Hoe laat besteld

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:23
Luca92 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:06:
Same, hetzelfde toestel besteld om 14:07 en nog geen verandering te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
mail van vodafone dat ze morgen hem gaan leveren :) inc track en trace van postnl

vodafone 16pro desert titanium 256 om 14:13 besteld

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

14.02 ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Regen
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 24-10-2024
Zwarte iPhone Pro 128gb besteld bij Odido op 13-9 om 21.30 's avonds.
Word morgen tussen 11 en 13 geleverd met PostNL :)

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:32
*wacht nog steeds op sms van Odido winkel* (zal idd wel morgen pas zijn, maar ach… moet me toch ergens druk om maken)

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Regen schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:44:
Zwarte iPhone Pro 128gb besteld bij Odido op 13-9 om 21.30 's avonds.
Word morgen tussen 11 en 13 geleverd met PostNL :)
Dan heeft Odido toch best flinke aantallen. Zwart 128gb lijkt mij 1 van de meest bestelde opties.

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Vuvuzela schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:48:
[...]

Dan heeft Odido toch best flinke aantallen. Zwart 128gb lijkt mij 1 van de meest bestelde opties.
Lijkt mij niet, meeste kiezen keer op keer voor 256gb

• Jonny Tarantino
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-10-2024
Morgenochtend lekker vroeg de deur uit, mag mijn NT bij de opening van Coolblue ophalen. Ik had 14;10 besteld op de pre order dag :)

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Eerste keer pre-order en bij Odido: iPhone 16 Pro Zwart 256gb om 20:00 besteld -> Tracking code zojuist gekregen, komt morgen middag binnen.

• hugo92
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:33
Mensen hier die morgen naar de apple store gaan voor hun reservering. Hebben jullie iets gehoord dat 'ie klaarligt? En is bij jullie het bedrag ook afgeschreven van cc?

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nevalus schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:24:
[...]

Ze zullen inderdaad zoals je zegt niet iPhones van Odido met KPN mogen aansluiten, daar zal denk ik het verschil in levertijden vandaan komen.
Dat mag absoluut niet. De inkoopprijs van die iPhones is bij Odido lager dan bij KPN en Voraf, dus het kan verleidelijk zijn. Echter worden in de systemen de IMEI-nummers gecontroleerd.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Reem0nN
Ik krijg morgen al mijn bestelling binnen van Apple, maar had blijkbaar een bestelling nog openstaan waar de betaling niet van werd afgerond bij Coolblue.

Ze houden dus je bestelling alsnog vast tot de betaling rond is, wel netjes.

[ Voor 42% gewijzigd door Reem0nN op 19-09-2024 11:58 ]

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Zojuist twee mailtjes van Coolblue:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WqHR8dkO_s6oWb9QCRMdXMBZFA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N2QFzhwuAOzAWcNLOoGT5aQZ.png?f=fotoalbum_large

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-09 18:55
Weet iemand of ze in de AMAC winkels of een media markt of zo typisch vanaf de 20e alle modellen en kleuren hebben liggen om te bekijken? Voorraad om te bestellen boeit me niet zo, maar wil ze in het echt zien ergens.

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 15:47
Johan Bogle schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:02:
Weet iemand of ze in de AMAC winkels of een media markt of zo typisch vanaf de 20e alle modellen en kleuren hebben liggen om te bekijken? Voorraad om te bestellen boeit me niet zo, maar wil ze in het echt zien ergens.
Tegen mij zeiden ze ga maar vanuit in December, ga het als nog morgen proberen

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Bij mij is Mediamarkt veranderd van 'bestelling ontvangen' naar 'bestelling in behandeling', de regel levering op 20-9 is veranderd naar 'tot 20-9'.
256GB Pro zwart

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 11:42
Ik heb nog niks van KPN gehoord, er is ook nog geen update te zien op https://mijn-bestelling.kpn.com/ maar ik zie in mijn postnl app al wel een misterieus pakketje met als afzender KPN.
Ik heb rond 14.25 uur besteld en 14.33 uur heb ik het mailtje ontvangen "Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone".
Dit betreft overigens de 16 pro 128GB Black.

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

s0kkie schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:06:
Bij mij is Mediamarkt veranderd van 'bestelling ontvangen' naar 'bestelling in behandeling', de regel levering op 20-9 is veranderd naar 'tot 20-9'.
256GB Pro zwart
Ik snap je laatste deel niet helemaal met Tot 20-9 maar hoe laat had je dan besteld en gekozen voor bezorging of afhalen?

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Dennisb1 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:07:
[...]

Ik snap je laatste deel niet helemaal met Tot 20-9 maar hoe laat had je dan besteld en gekozen voor bezorging of afhalen?
Ik vind dat ook vaag van ze maar het staat er echt zo :P
Besteld op 13-9 om precies 14.00 en voor bezorging gekozen. Bij een vriend is er nog niks veranderd, hij heeft de 128GB besteld en rond 14.08 uur. Maar hij heeft ook geen bericht dat hij buiten de 1e levering valt.
Dus ik denk dat ze bezig zijn op volgorde van bestellingen.

[ Voor 12% gewijzigd door s0kkie op 19-09-2024 12:10 ]

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:17
Bij Apple wordt mijn verzending nog steeds voorbereid, bezorging staat nog wel op morgen. Iemand al een t&t ontvangen? Moet wel zeggen dat ik bij Apple België heb besteld
Pagina: 1 ... 12 ... 40 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.