Er komen regelmatig (kleine) verbeteringen, maar denk dat de auto zeker nog wel paar maanden software updates nodig heeft om echt goed te zijn. Die gaan er ook zeker wel komen, maar als je nu in een auto stapt zijn er wel veel irritaties. Auto zelf is echt top, rijden top, audio inderdaad top...We Are Borg schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 21:27:
De polestar 3 staat / stond op mijn shortlist voor mijn nieuwe lease. Volgens mij erg mooie auto en top audio begreep ik.
Kwam even hier lezen qua ervaringen en lees niet veel goeds qua betrouwbaarheid en software.
Is die december update inmiddels geweest en heeft dat de betrouwbaarheid verbeterd?
maar er is en blijft grote willekeur aan rare meldingen waarvan je niet weet of ze waar zijn of 'phantom'. En dingen die werken (zoals keyfobs/digital key) die opeens niet meer werken. Het geeft vooral ongemak wat best wat wegneemt van plezier met deze heerlijke auto.
Wat @DG1975 ook schrijft, het lijkt per auto wisselend, maar ik heb het idee dat het vooral te maken heeft dat de software/computer vastloopt, overflows krijgt ofzo en dan random sensoren etc niet kan uitlezen.
Bijzonder gezien ze samenwerken met Nvidia hiervoor en alles behoorlijk snel is. Lijkt me dus vooral programmeer fouten die zeker op te lossen zijn, maar wat gezien huidige tempo toch wel wat tijd gaat kosten.
Maar ik rijd er nu bijna 6000km alweer mee, en stap er nog elke dag graag in. Alleen je instelling moet wel zijn 'wat moet ik nu vandaag weer resetten/accepteren'... helaas....