MBP 2.4/2GB/160GB@7.2k/15.4mat :: iPod 5.5G 80Gb :: Nokia N73 ME :: Nokia N800 :: SE K800i :: iPod Nano 4Gb
Weet je wat ze gedaan hebben? Toch niet alleen de software update?
Ik heb de OTA vanmiddag geïnstalleerd.
En eind van de maand mag de P3 ook naar de garage, heb een afspraak gemaakt om het achterlicht te fixen, één van de achterlicht units is niet goed gesealed, de condens gaat er niet uit.
Ik heb de OTA vanmiddag geïnstalleerd.
En eind van de maand mag de P3 ook naar de garage, heb een afspraak gemaakt om het achterlicht te fixen, één van de achterlicht units is niet goed gesealed, de condens gaat er niet uit.
Dit zou toch gewoon met een software update kunnen bij de P3?
https://youtu.be/hFkawDRudkA?si=1ypchxYUt_cDgQou
https://youtu.be/hFkawDRudkA?si=1ypchxYUt_cDgQou
Als het goed is komt dat nog met een software update, maar om heel eerlijk te zijn had ik dat wel iets eerder verwacht,.. inmiddels al ruim 11.000 km gereden en er missen nog steeds dingen die er wel op zouden moeten zitten.
Er is een recall voor de Polestar 3, je hebt als het goed is al bericht gehad of krijgt die nog:
Niet een handige timing zo vlak voor de zomervakanties, maar fijn dat dit opgepakt wordt!Melding belangrijke veiligheidsterugroepactie
Geachte klant, Polestar heeft besloten een veiligheidsterugroepactie uit te voeren voor een beperkt aantal Polestar 3 voertuigen. Dit houdt verband met een probleem bij de stekker die de bumperkabelboom met de motorruimtekabelboom verbindt. De bumperkabelboom is gekoppeld aan verschillende voertuigsystemen en -functies, zoals parkeerhulp en Pilot Assist.
Uit onderzoek is gebleken dat er een risico bestaat op het binnendringen van vloeistof in de stekkerbehuizing, wat kan leiden tot corrosie van de connectorpennen. Dit kan, afhankelijk van de betreffende pen, leiden tot diverse elektrische problemen, zoals een vastzittende parkeerrem, startproblemen, meerdere foutmeldingen of verlies van stuurbekrachtiging.
Hoewel alle gemelde storingen optraden tijdens het starten van de auto en er geen gewonden of ongevallen zijn gemeld, kan Polestar de mogelijkheid niet uitsluiten dat dergelijke gebeurtenissen zich tijdens het rijden voordoen. Op basis van technisch inzicht en de mogelijke impact op kritieke functies, wordt het probleem beschouwd als een veiligheidsrisico.
Terugroepactienummer: RP1063
Om het probleem bij de betrokken voertuigen te verhelpen, vervangt Polestar de bumperkabelboom en de stekkerverbinding met de motorruimtekabelboom. De procedure wordt kosteloos uitgevoerd en neemt ongeveer een halve dag in beslag. Vanwege de planning kan het zijn dat de Polestar servicelocatie uw auto langer nodig heeft.
U kunt contact opnemen met uw Polestar servicelocatie voor het maken van een werkplaatsafspraak. Vermeld hierbij het nummer van de terugroepactie: RP1063. Neem gerust contact op met Polestar support indien u vragen heeft: 0345-744048.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit kan veroorzaken.
Met vriendelijke groet,
Polestar Support
Voor mij is het 2 september. Maar gezien Polestar Zweden ook zo'n beetje 6 weken 'dicht' is deze zomer vind ik het niet heel erg... Wel handig als die standy staan...HSL schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 16:27:
Ik heb op 1 sept een afspraak voor de recall,.. ze hadden niet eerder tijd.
Maak wel 3000km trip met de P3 deze zomer, maar heb wel vertrouwen dat het niet voor (meer) problemen gaat zorgen... zolang het maar niet te veel regent dan
Volgens mij valt het wel mee hoe erg het is. Ik had een afspraak voor de 30e staan voor de achterlicht unit met condens, maar die heb ik wel afgezegd, ze mogen de auto niet teruggeven voor de recall is afgehandeld. Achterlicht unit doen ze tegelijk met de rest in september.
Ik ga dit weekend een Enphase IQ EV Charger 2 bestellen, mijn oude wallbox werkt niet helemaal lekker met alleen op zonne-energie laden. En de Enphase gaat later dit jaar bi-directioneel laden ondersteunen.
Ik ga dit weekend een Enphase IQ EV Charger 2 bestellen, mijn oude wallbox werkt niet helemaal lekker met alleen op zonne-energie laden. En de Enphase gaat later dit jaar bi-directioneel laden ondersteunen.