Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12:23
Ik ga dit jaar waarschijnlijk ook de upgrade maken naar de iPhone 16 Pro of Pro Max (ik twijfel nog over de grootte).

Ik kom van een iPhone 13 Pro Max, opzich een prima telefoon, alleen batterij is aardig gedegradeerd. M’n moeder heeft echter wel een nieuwe telefoon nodig, heeft nog een OnePlus 6 die bijna het lootje legt.

Ik ga dus de batterij van 13 pro Max laten vervangen, die aan m’n moeder geven en vervolgens zelf upgraden naar de 16 pro of pro Max.

Kleur zit ik ook nog over te twijfelen… ik neig wel naar de natural titanium

When nothing goes right, go left

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:33
syltheboy schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:48:
[...]

Netjes, eigenlijk is het ook veel beter om om het jaar te upgraden ipv elk jaar. Ik twijfel om te upgraden vanaf mijn 12 Pro Max, want hij doet het nog prima.
Ik upgrade ook elk jaar, maar schuif elk jaar de telefoon door naar partner en dan 2 jaar oud toestel weer inruilen/verkopen.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:14

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik zit nu op een 11 Pro Max en vind het ondertussen wel tijd om weer te updaten. Verschil van 11 naar 16 is groot genoeg. Ook voor het eerst dat ik 5 jaar doe met een telefoon. Ga toch weer voor een Pro Max

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
knny schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:43:
Die van mijn partner iPhone 14 Pro 256gb gaat naar Swappie voor €670,-
Zij krijgt mijn 15 pro dan weer. Zo doen we het bijna elk jaar.
Begrijp ik goed dat het dan elk jaar 600/700 zelf bijleggen is om allebei een telefoon te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:39
Dennisdn schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:25:
[...]

De afgelopen jaren ging het prima op. Van 13 naar 14 heb ik 250 bijgelegd, van 14 naar 15 nog geen 200. En nu krijg ik van Sobby 760 euro voor de 15P waar ik maar 950 voor heb betaald bij Vodafone. Das samen 650 over 3 jaar. Nóg zo'n jaar erbij en ik heb 4x een nieuwe gehad voor de prijs van 1 waar anderen 4 jaar mee doen. Goedkoper zal het niet zijn, maar ook niet veel duurder.
Moet je wel shoppen en niet van de adviesprijzen uitgaan. Bij een provider kopen is een optie, maar daar krijg je pas scherpe prijzen na een tijdje als het model uit is óf als je de basis prijzen accepteert van de abonnementen. Je had ook je oudere foon kunnen houden en een scherpe sim-only prijs kunnen afspreken bij wijze van spreken. Linksom of rechtsom blijft hetzelfde, maar ook dat is weer momentum. Apple houdt stug vast aan de adviesprijzen en als je bij de eerste batch wilt zitten dan betaal je die prijs. Ik zie het daarom ook meer als een argument om jezelf te pleasen. Ik keek daar vroeger ook naar (lees: waardevast), maar doe dat niet meer met simpele gebruiksvoorwerpen. Los van het feit dat het niet meer hoeft en ik beter mijn tijd elders kan besteden, weet ik toch dat Apple producten populair zijn en je er snel vanaf komt. Dat is mij ook iets waard.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterve
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:29
Zou je bij Coolblue ook al kunnen pre-orderen vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:39
De eerste heeft zich alweer gemeld voor m'n 16 Pro volgend jaar. _O-

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:48
Pieterve schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:01:
Zou je bij Coolblue ook al kunnen pre-orderen vrijdag?
Ja, dat gaat gebeuren. :)

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Iemand weet wanneer je bij proximus kunt bestellen met een abonnement bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10-09 18:34
Vinden jullie 8gb voor de pro max niet een beetje karig? Ik las her en der dat er mogelijk sprake kan zijn van planned obsolescence en om iets achter de hand te houden. Dus 12gb or 16gb voor iPhone 17 pro max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 28-08 17:36
Jaws77 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:28:
[...]

Wat is jouw batterij conditie? Ik zit er ook aan te denken om m'n accu te laten wisselen. Zit zelf op 84%, ben benieuwd welk (merkbaar) verschil een nieuwe accu gaat maken
90%. Ik merk dat het best snel leeg gaat. Dus om de 2 dagen laden. Dat terwijl ik het amper gebruik.

Misschien uurtje tiktok per dag? Maximaal dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:00
SamSid schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:09:
Vinden jullie 8gb voor de pro max niet een beetje karig?
Heb je ooit het idee gehad dat je RAM te kort kwam? Ik zou niet eens weten hoe je dat op een phone zou moeten merken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:33
Skinnyice schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:58:
[...]
Begrijp ik goed dat het dan elk jaar 600/700 zelf bijleggen is om allebei een telefoon te hebben?
ja klopt wel ongeveer denk ik >:)
Ach allebei een SO van 15e in de maand ofzo

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 13:49
PhilipsFan schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:11:
[...]
Of je moet de boel belazeren en geen BTW aangifte doen bij de douane, maar daar doen we hier niet aan...
En we hebben allemaal een NAS om al die Linux-iso's in op te slaan O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:05
Waah schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:31:
[...]

En we hebben allemaal een NAS om al die Linux-iso's in op te slaan O-)
Absoluut. 50TB aan Linux iso's. Iemand moet ze bewaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
volgens KPN https://www.kpn.com/belee...-pro-vs-iphone-15-pro.htm
Software en extra functies vergelijken
Op het gebied van software, is 1 van de opvallende nieuwigheden Apple Intelligence. Dit tilt kunstmatige intelligentie naar een hoger niveau. Het maakt taken zoals het automatisch organiseren van je foto's of het voorspellen van je volgende acties nog nauwkeuriger en efficiënter. In de EU moeten we nog even wachten op de komst van Apple’s AI als je 't in het Nederlands wil gebruiken. Maar als je je iPhone 16 Pro instelt ‘U.S. English’, werkt het al wel. Een update voor Nederland volgt later.
Dat klopt toch niet?

[ Voor 5% gewijzigd door shoombak op 10-09-2024 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08 17:24
Bij welke provider zou hij het goedkoopst zijn ?

Ik kan verlengen en zit niet perse vast aan mijn huidige provider (KPN). Ik heb nu een iPhone 11, batterij is nog maar 74% en uit het niets heb ik rare strepen bovenin mijn scherm (niet gevallen, geen vocht). Volgens telefoonwinkel is het gewoon dode pixels en is het pech.

Dus tijd voor een upgrade. Ik heb nu 128gb en daar heb ik, zoals het nu lijkt, genoeg aan. Ik heb nu nog 48gb over aan ruimte, dat zit wel goed. De Pro Max vind ik net te duur.

Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10-09 18:34
Volgens mij bedoelen ze installeren via de Amerikaanse App Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:43
denyos schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:30:
Hier nog een iPhone 12, overweeg de overstap te maken naar de 16 pro, maar schrik toch (ondanks dat ik stevig in het apple ecosysteem zit) wel weer van de prijs. Laatste tijd ben ik wat meer foto's en filmpjes aan het maken, waardoor een upgrade wel een mooie stap gaat zijn. Twijfels, twijfels :)
Als je weer 4 jaar met je iPhone gaat doen (die je waarschijnlijk iedere dag een aantal uur gebruikt) en er ook blij mee bent…

Vul de rest zelf maar in. :+

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
mevrouwKees_1 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 17:21:
Bij welke provider zou hij het goedkoopst zijn ?

Ik kan verlengen en zit niet perse vast aan mijn huidige provider (KPN). Ik heb nu een iPhone 11, batterij is nog maar 74% en uit het niets heb ik rare strepen bovenin mijn scherm (niet gevallen, geen vocht). Volgens telefoonwinkel is het gewoon dode pixels en is het pech.

Dus tijd voor een upgrade. Ik heb nu 128gb en daar heb ik, zoals het nu lijkt, genoeg aan. Ik heb nu nog 48gb over aan ruimte, dat zit wel goed. De Pro Max vind ik net te duur.
Gewoon even kijken op Belsimpel en anders je eigen provider bellen en zeggen dat je een aanbod wilt. Schikt het aanbod je niet dan zeg je dat je over gaat stappen. Dan komen ze vanzelf wel met iets.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:29
Is hier iemand die überhaupt gaat upgraden van een 15 pro (max) naar een 16 pro (max)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:36
Granaatappel schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 18:27:
Is hier iemand die überhaupt gaat upgraden van een 15 pro (max) naar een 16 pro (max)?
Ja, @Donstil volgens mij

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:05
Jazeker. Ik upgrade elk jaar. Het toestel van vorig jaar doet het (mits onbeschadigd) uitstekend op de tweedehands markt. Hoewel ik nu wel wat last krijg van de steeds kleiner wordende verschillen tussen de pro en de normale iPhone. Mensen kopen voor een vergelijkbaar bedrag liever een nieuwe normale dan een pro van vorig jaar.

Ik verheug mij met name op de betere telelens en cameraknop. Ook de hogere resolutie van de groothoeklens vind ik wel fijn, ik vond die foto's altijd wat karig afsteken t.o.v. de normale lens. Voor de rest is de upgrade eigenlijk wel beperkt. Beetje groter scherm doe ik het niet voor. Wat betere accuduur is wel prettig.

[ Voor 13% gewijzigd door PhilipsFan op 10-09-2024 18:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sowieso! Zie geen reden om dat niet te doen, sterker nog die camera knop voelt als een echte upgrade!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:18
Ik ga ook upgraden van een 15 Pro naar een 16 Pro Max:) Wil graag weer een groter scherm + betere accuduur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 16:42
SuBBaSS schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:34:
[...]

Ik zat met hezelfde (en ook ongeveer zelfde nog beschikbaar). Voor mij betekent dat 'gewoon' dat mijn gebruik niet hoger is. Gaat het ook niet worden met een 16 pro. Maak nu al veel foto's en als ik bijv. kijk naar het aantal apps dat ik erop heb staan zou ik zo zonder een heel aantal kunnen.
Groter is vooral 'omdat het kan' maar da's net als een huis met een grotere zolder kopen: je kunt er meer in kwijt, maar dat betekent niet automatisch dat het even nuttig is.
Je wordt minder kritisch met weggooien.

Da's voor mij geen argument om naar 256 GB te gaan (maar 'to each their own' natuurlijk).
Hou er allebei wel rekening mee dat de bestandsgrootte van de foto’s steeds groter worden.. Als je het steeds van je iPhone afhaalt natuurlijk geen probleem maar anders zou ik voor meer geheugen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12:15
Jep, toestel was vorig jaar al ‘verkocht’ direct na launch. Voor 850 verkocht dus voor afgerond 400 heb ik een compleet nieuw toestel.
Grootmoeder tevreden met nieuwe gsm waar ze jaren mee door kan, ik tevreden want heb het nieuwste van het nieuwste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:01
Ik sla een jaartje over. De cameraknop ziet er wel superhandig uit, maar voor de rest weinig voordelen om een 15 Pro te upgraden naar de 16 Pro. Vooral het feit dat de rest van de vernieuwingen niet in de EU komt voorlopig doet mij dit besluiten. Laat ze dat eerst maar op orde brengen.

Watch 10 al wel besteld :)

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 18:47:
[...]

Sowieso! Zie geen reden om dat niet te doen, sterker nog die camera knop voelt als een echte upgrade!
Ik denk zomaar dat er genoeg redenen zijn om het niet te doen. De upgrade is namelijk verwaarloosbaar. Maarja FOMO en 1 gimmick is schijnbaar genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003

vhal

ಠ_ಠ

Is die nieuwe cameraknop dan de enige manier om settings te veranderen in de camera-app of wordt het een alternatief naast de reguliere knoppen op 't scherm?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:35
Waar ik vroeger hyped was voor nieuwe telefoons voel ik die drang nu totaal niet. (Of ik wordt oud) Na 4 jaar dit jaar toch weer het moment om m’n huidige 12 pro te vervangen.

De komende dagen nog even op zoek naar een mooie case en screen protector. Tips welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:17:
[...]

Ik denk zomaar dat er genoeg redenen zijn om het niet te doen. De upgrade is namelijk verwaarloosbaar. Maarja FOMO en 1 gimmick is schijnbaar genoeg.
Ja dat mag natuurlijk en voor die mensen is er dan de keuze om het vooral niet te doen zou je zeggen.

Voor mij is de knop alleen voldoende maar het nieuwe scherm met de dunne bezels natuurlijk ook leuk meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Nu online
Zijn de nieuwe iPhones inmiddels vast te houden bij elke Apple Store? En geldt dat ook voor Amac, of liggen ze daar pas vanaf launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jixreme schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:26:
Zijn de nieuwe iPhones inmiddels vast te houden bij elke Apple Store? En geldt dat ook voor Amac, of liggen ze daar pas vanaf launch?
Volgende week vrijdag inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:58
Ik twijfel nog steeds over de kleur

Silve rof de desert kleur
Maar op video’s lijkt het net een soort roze gloed ?

[ Voor 4% gewijzigd door MarioMark1541 op 10-09-2024 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:31:
[...]

Bedoel je voor Apple of Amac? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:28
Natural titanium pro max wordt het voor mij. Was vorig jaar al jaloers en zwart wat ik nu heb is maar zo zwart. Jammer dat ik niet terug kan naar 128 Gb (heb nu 256). Das eigenlijk genoeg voor mij. Maar ach.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:31:
[...]

Black Pro Max it is? Of de Pro…

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jixreme schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:37:
[...]

Bedoel je voor Apple of Amac? :+
Alle twee :)
Toestel is niet eerder in de winkel te zien dan volgende vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
henkjan101 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:24:
Best gek dat volgens de vergelijkingspagina van Apple de non-pro óók Always-On heeft. Foutje, bedankt..?

[Afbeelding]
Is ondertussen aangepast

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:41:
[...]

Black Pro Max it is? Of de Pro…
Jeukt toch wel een beetje om gewoon voor de Pro Max te gaan en dan de grote van het toestel voor lief te nemen. Toch wel fraai met die dunne bezels enz.

Edit: En fraai in zwart ook.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 10-09-2024 19:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:55
Welke iPhone 16 Pro Max of iPhone 16 (Plus) gaan jullie voor?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGjGixSb5o6l7yEycyN1_7DQxEM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/XjYFAGW50DwgOWGtHVfr4WmS.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o69ZKxCv5rgc53x118aRsjofW2I=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/rPQJNimjmaivRAQ3SifXnZds.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AtegwP95q7nJiGITkrXDbHrSu2M=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/LDG2OuJ0n8iebj45SBUbY70W.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hlJEDXldjpqjOVTsXKj5c5K5kqw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/QNG0AcFlWPTv8wssjWSZhOyJ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNQm2CbQFQazS6i67yf5M_FRIQY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/gfAkqw9bQ2re01NMHRThwAp2.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FomzcxWbLdih7314P66yEq9Jn5s=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/61vbkldgkVP6O0Ns6e4vOgf5.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LWPCSP0M8fSaFOGwzWyqDcwQVa8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/pSt0Q9Um6DvtkdDhLlaf4u7f.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e05ZZc8m5ZdId3dlBSLUS83fw4A=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/rRuF1fwtym12fza9UyAmMwI7.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VziLCKqeEMEM_kOAtCFNWJ-1FMk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/9gqrxWlTddnPrXFQr2CCT1s1.png?f=fotoalbum_tile

Klik voor een high-res image. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:49:
[...]

Jeukt toch wel een beetje om gewoon voor de Pro Max te gaan en dan de grote van het toestel voor lief te nemen. Toch wel fraai met die dunne bezels enz.

Edit: En fraai in zwart ook.
Nu de 15 Pro Max en ik wil niet kleiner meer hoor!
Wordt gewoon weer die roeiboot! Of zwart of Natural…

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Desert titanium. Heb nu natural titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Knoezelbos schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:41:
Jammer dat ik niet terug kan naar 128 Gb (heb nu 256). Das eigenlijk genoeg voor mij. Maar ach.
Als je aan 128 genoeg hebt ben je niet verplicht om weer 256 te nemen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Davidas schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:57:
[...]

Same! Ben heel benieuwd hoe die er in het echt uitziet. Vind de video's op je beeldscherm die je ziet van de iPhone's nooit representatief voor de 'echte' kleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Dennisdn schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:58:
[...]

Als je aan 128 genoeg hebt ben je niet verplicht om weer 256 te nemen toch?
Denk dat hij de Pro Max bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:43
Vrijdag wordt ook een mooie dag om de voorraad een beetje in de gaten te houden. Op YouTube is men niet laaiend enthousiast over de nieuwe iPhones en heb er in mijn omgeving nog niet zo veel over gehoord. Vooral nieuwsgierig dus of we de 'minimale' upgrades ook terugzien in dalende verkoopcijfers.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Mr.ZeroNull! schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:01:
[...]

Hou er allebei wel rekening mee dat de bestandsgrootte van de foto’s steeds groter worden.. Als je het steeds van je iPhone afhaalt natuurlijk geen probleem maar anders zou ik voor meer geheugen gaan.
Fair point hoor.
Toch zie ik m'n gebruik wat dat betreft niet extreem toenemen dat ik ineens 25+ GB meer data ga genereren.
Maar het is (natuurlijk) wel iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Davidas schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:59:
[...]

Denk dat hij de Pro Max bedoelt.
Oh ja, die Max is er helemaal niet in 128 natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:54:
[...]

Nu de 15 Pro Max en ik wil niet kleiner meer hoor!
Wordt gewoon weer die roeiboot! Of zwart of Natural…
iPhone 6 Plus
iPhone 6s Plus
iPhone 7 Plus
iPhone XS Plus
iPhone 11 Pro Max
iPhone 12 Pro Max

Ik heb genoeg grote gehad, alleen de 12 Pro Max vond ik zo onwijs oncomfortabel in gebruik dat ik met de 13 Pro weer naar het kleine formaat gegaan ben en dat bevalt eigenlijk ook wel prima.

Alleen het scherm van de 13/14/15 pro Max is wel echt top. Ik wil het liefst alleen de rest (gewicht/formaat) niet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
iPhone 16 Pro 128GB Natural Titanium of Desert Titanium. Ik heb nu een iPhone 15 Pro Black Titanium en het is tijd voor iets anders. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:09:
[...]

iPhone 6 Plus
iPhone 6s Plus
iPhone 7 Plus
iPhone XS Plus
iPhone 11 Pro Max
iPhone 12 Pro Max

Ik heb genoeg grote gehad, alleen de 12 Pro Max vond ik zo onwijs oncomfortabel in gebruik dat ik met de 13 Pro weer naar het kleine formaat gegaan ben en dat bevalt eigenlijk ook wel prima.

Alleen het scherm van de 13/14/15 pro Max is wel echt top. Ik wil het liefst alleen de rest (gewicht/formaat) niet :P
De Pro Max vind ik echt lomp groot, fijn voor thuis maar onderweg totaal niet handig, lijkt wel of je een koelkast in je broekzak hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Davidas schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:57:
[...]

Is er ooit al eens eerder zo’n kleur geweest waar kan ik de kleur mee vergelijken ?

Zand/ bruin ?

Op video’s zie je ook een soort roze gloed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Davidas schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:16:
[...]

De Pro Max vind ik echt lomp groot, fijn voor thuis maar onderweg totaal niet handig, lijkt wel of je een koelkast in je broekzak hebt zitten.
Ik heb redelijk kleine handen, zo'n ding is dan ook nooit een optie voor me.
Heb er normaal ook altijd wel een case/cover omheen, dat maakt die dingen helemaal monsterlijk groot.
(Mijn pa had een 13 pro max met zo'n otterbox case waardoor het een kluis leek. Damnnnn, dat was echt bizar lomp).

Maar goed, het is persoonlijk, dat is wel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
MarioMark1541 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:21:
[...]

Is er ooit al eens eerder zo’n kleur geweest waar kan ik de kleur mee vergelijken ?

Zand/ bruin ?

Op video’s zie je ook een soort roze gloed ?
Ik nijg heel erg naar Rosé Gold van iPhone XS.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nmNiokQiEDhe-MVNyQbtvM6Bkzg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wlciueksy9abHaN1BbLTCp5s.png?f=user_small

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:36
Jaa het wordt de black titanium! Dat i.c.m. Het grotere scherm van de Max en titanium rand (zowel scherm als camera) jumjum :9
Zit alleen met hoesje. Afgelopen jaar geen case gebruikt (NT). Met zwart ben ik wat voorzichtiger hierin.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:15
Jaymone schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:46:
[...]

Jaa het wordt de black titanium! Dat i.c.m. Het grotere scherm van de Max en titanium rand (zowel scherm als camera) jumjum :9
Zit alleen met hoesje. Afgelopen jaar geen case gebruikt (NT). Met zwart ben ik wat voorzichtiger hierin.
Deze, en zoals altijd geen hoes. Anders maakt de kleur ook niet uit die je koopt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09 19:40
Na de iPhone 11 en 13 ga ik voor de 16, ik denk de groene. Een top telefoon, alleen de 60hz is een doorn in het oog. Maar dat is precies wat Apple wil, zodat ik een Pro ga kopen. Ik ga toch voor de gewone 16, de enige hier als ik alle reacties zo lees :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaymone schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:46:
[...]

Ja hier ook zonder case. Hopen dat het titanium niet chipt enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-09 13:25
SuBBaSS schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:48:
Van 11 naar 16 pro, zwart titanium 128 GB.

Even geduld hebben tot 14 sept. dus.
Zat eerlijk gezegd wel te popelen om meteen te kopen, maar dat kan in de regel nooit net na dit soort events toch?
Je kan hem preorderen a.s. vrijdag vanaf 14:00 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

cracking cloud schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:02:
[...]

Je kan hem preorderen a.s. vrijdag vanaf 14:00 uur
Dank, was me al duidelijk. Was wel wat naief te denken dat ik meteen kon bestellen, maar in de apple store app werd het me al snel duidelijk.
Dat geduld kan ik nog wel opbrengen. :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 09:38
Twijfel over desert titanium of black...Denk toch maar black...hmm wat een stresss

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Ruud0012 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:08:
Twijfel over desert titanium of black...Denk toch maar black...hmm wat een stresss
Ahjoh, Desert Titanium :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azmodann
  • Laatst online: 14:46
Yep den deze hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Desert titanium joh, dan is Black voor mij weer wat makkelijker te krijgen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud0012
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:12:
[...]

Desert titanium joh, dan is Black voor mij weer wat makkelijker te krijgen :P
De 1TB is er meestal wel. Black of desert...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:23
Voor mij afhankelijk van het verschil in kwaliteit van foto's. Als deze zichtbaar significant beter is, dan mogelijk wel. Dus wacht nog even de eerste reviews af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Deze ook. van Pro Max 15, naar Pro Max 16. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:57
@Donstil Ik heb vanmiddag even de Natural Titanium in het echt bekeken bij de MediaMarkt (15 Pro Max). Ik ben er nu van overtuigd dat het deze kleur gaat worden.

Vorig jaar, toen er steeds voorraad voor de NT beschikbaar was, wekenlang gedacht van: “zal ik?”

Dus ik kies dit jaar eens niet voor White of Black. Had vorig jaar een Black en vond de kleur tegenvallen. Alsnog een witte gehaald, maar had toch graag de NT gehad.

Dan dit jaar maar in 1x goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glycerine00
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 10-09 23:06
Ik kijk nu puur naar de looks als een vrouw die een 15PM heeft en die makkelijk in de handtas kwijt kan:

Vind het jammer dat het design van de Pro's precies een beetje veranderd is, in de negatieve zin voor mij. Ik vind de bezels te dun (eigen mening) en die hele ronde hoekjes ook zo raar. Vind het nu ook een rare andere verhouding, ook al is het maar een beetje groter. Zou ze eens graag zien in een hoesje, want nu vind ik het gewoon niet zo mooi. Mss moet ik nog wennen...

En de Iphone 16 heeft wel alles wat je in een iPhone zou wensen, maar als je hem op zijn zij houdt kan ik niks anders zien dan "Wall-E" of een verrekijker of zo. Mss omdat de randjes rond de camera ook zo donker zijn dat het meer opvalt, geen idee.

Vond alle modellen van vorig jaar en de hele presentatie op zich (van wat ik mij nog herinner) gewoon leuker.
Dacht meer hype te zijn na de keynote maar valt een beetje tegen, misschien ook omdat de presentatie zo langdradig aanvoelde.

Niettemin kan ik soms zo meegaan in die hype van "als eerste bestellen", of "als eerste in de winkel kopen" dat ik mij toch ga moeten tegenhouden en geen ondoordachte dingen doe haha :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:17:
@Donstil Ik heb vanmiddag even de Natural Titanium in het echt bekeken bij de MediaMarkt (15 Pro Max). Ik ben er nu van overtuigd dat het deze kleur gaat worden.

Vorig jaar, toen er steeds voorraad voor de NT beschikbaar was, wekenlang gedacht van: “zal ik?”

Dus ik kies dit jaar eens niet voor White of Black. Had vorig jaar een Black en vond de kleur tegenvallen. Alsnog een witte gehaald, maar had toch graag de NT gehad.

Ja heel fraai, die heb ik nu inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:17:

Eens hoor. Ben Black of Space Grey wil een keer zat. Vorig jaar Naturel nog links laten liggen, maar dit jaar wordt dat hem waarschijnlijk, of toch de nieuwe kleur. Sowieso voor het eerst sinds de iPhone X in het groen dat ik weer voor kleur kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Nope. Deze sla ik over. Ben altijd wel iemand die in de hype train stap, maar ik film niet met mijn telefoon en daar heeft de 16 pro wel een mooie stap gemaakt.

Daarnaast krijgt de 15 pro volgens mij ook wel wat AI spulletjes met IOS 18, dus daar heb ik de 16 pro niet voor nodig.

De camera knop heb ik nu ook in een iets uitgeklede versie. Ik gebruik die configureerbaar knop om de camera app snel te starten en kan er dan ook een foto mee maken.

Maar goed. Allemaal persoonlijk dus. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Laatst online: 03-09 20:37
Twijfel van kleur hier ook,jaren zwart maar wil nu iets anders. De nieuwe kleur lijkt weer meer op goud ? Meer voor vrouwen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
Jaren zwart en space gray gehad. De 12 pro en 15 pro hadden een leuke kleur blauw. Had ik graag weer gezien. Elke keer als ik upgrade is die er niet :)
Twijfel nu tussen zwart en natural… nog 3 dagen….

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:30:
[...]

Eens hoor. Ben Black of Space Grey wil een keer zat. Vorig jaar Naturel nog links laten liggen, maar dit jaar wordt dat hem waarschijnlijk, of toch de nieuwe kleur. Sowieso voor het eerst sinds de iPhone X in het groen dat ik weer voor kleur kies.
De 11 pro was er in het groen, de X (mooiste iPhone tot nu toe) in het Zilver en Space Gray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 14:20
CarJunkyXL schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:36:
[...]

Nope. Deze sla ik over. Ben altijd wel iemand die in de hype train stapt. Maar ik film niet met mijn telefoon, en daar heeft de 16 pro wel een mooie stap gemaakt.

En de 15 pro krijgt volgens mij ook wel wat AI spulletjes met IOS 18, dus daar heb ik de 16 pro niet voor nodigt

De camera knop heb ik nu ook in een iets uitgeklede versie. Ik gebruik die configureerbaar knop om de camera app snel te starten en kan er dan ook een foto mee maken.

Maar goed. Allemaal persoonlijk dus. 😉
Ik ben het eens met je punt. Ik sla deze generatie (voor nu) ook even over. Al vraag ik me af of ik hier over een aantal weken nog hetzelfde over denk.

Wat betreft AI in IOS18, ik heb de bèta draaien sinds release en in Europa werkt dit (nog) niet wegens de Digital Markets Act hier in Europa. Je kan het alsnog krijgen door en US Apple ID aan te maken en de taal op US English te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:24
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:55:
[...]

De 11 pro was er in het groen, de X (mooiste iPhone tot nu toe) in het Zilver en Space Gray.
Die groene was mooi, jammer van de slechte afwerking van de behuizing waardoor hij vrij snel gewoon zilver werd bij mij...

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 19:48
Ja, @Dennisweb en ik. Ik vind de uitbreiding naar 6,9 inch, de dunnere bezels en camera control toch wel erg mooi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ik ga voor de desert titanium, al die andere opties zijn zo saai. Beetje kleur mag wel.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 13:06
Ik heb besloten de natural titanium te nemen. ben toch niet zo'n goud/bronzen type. en zwart zie je krassen en vingers sneller op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:24
laracroftonline schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 23:02:
Ik heb besloten de natural titanium te nemen. ben toch niet zo'n goud/bronzen type. en zwart zie je krassen en vingers sneller op.
Moet zeggen dat het met de 14 en 15 Pro aardig mee viel met de 'black' versies. Gewoon lekker stealthy en altijd prima kleur vind ik zelf.

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gCLD3Z3SSdItw7n-oxUZni9OxzQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6TMrWNXyLFwnqmpcdYj1KCA2.jpg?f=fotoalbum_large

Euh… weet niet of die vergelijking héél positief is :+

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:27
@Dennisdn ik gok zo dat het de bedoeling was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisdn schreef op woensdag 11 september 2024 @ 07:20:
[Afbeelding]

Euh… weet niet of die vergelijking héél positief is :+
De Telegraaf… :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik ga ook upgraden en mijn wederhelft ook. Beiden van een 15 Pro naar 16 Pro. Jaarlijks feestje.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:08
Ik wil wel upgraden maar iets houdt mij tegen. Heb altijd geleerd bij Apple: “bij twijfel toch doen” ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Alekz87 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:01:
Ik wil wel upgraden maar iets houdt mij tegen. Heb altijd geleerd bij Apple: “bij twijfel toch doen” ;)
gewoon lekker doen; een 5 minuten dopamine shot bij het uitpakken van de 16 Pro en daarna is je iPhone experience exact hetzelfde als nu :+

edit: oh wacht, het zijn maar 3 minuten.... :9

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 11-09-2024 08:11 ]

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:38
Ik ga in maart van 14 Pro Max, naar 16 Pro Max en een van fijnste, is dat het usb c heeft (ja 15PM ook, maar ga liefst altijd voor nieuwste)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Laatst online: 07-09 22:01
glycerine00 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:19:
Niettemin kan ik soms zo meegaan in die hype van "als eerste bestellen", of "als eerste in de winkel kopen" dat ik mij toch ga moeten tegenhouden en geen ondoordachte dingen doe haha :$
Dit heb ik echt nooit begrepen.
Zelfde met die rijen vroeger.

Je gaan uren in een rij staan om als eerste een telefoon te hebben, die het meest van de tijd in je zak zit. Het zou een soort statussymbool zijn voor sommigen, maar 99% van de mensen ziet aan de buitenkant niet of jij nou een iPhone 15 of 16 hebt.

En twee weken later kun je hem overal vrij verkrijgen.

Mijn tijd is mij redelijk kostbaar, waardoor ik sowieso niet langs winkels ga om een telefoon te kopen. Ik bestel wel wanneer hij beschikbaar is.

Bij een auto snap ik het nog, dat ziet iedereen. Maar een telefoon…

Ieder zijn ding hoor, dat mag. Ik zal het alleen nooit begrijpen 😅

Zelf dacht ik eerst eens een keer voor de normale 16 te gaan, nadat ik eigenlijk altijd de pro modellen van Apple koop. MacBook Pro, iPhones pro, AirPods Pro. Ik had altijd het idee dat die beter in elkaar zitten.

Maar afgelopen jaar ook een MacBook Air gekocht voor de kinderen en ik moet zeggen dat die niet onderdoen voor mijn pro. Geluid merk ik wel dat bij de pro beter is. Maar verder…

Maar als ik dan nu de 16 en 16 pro vergelijk, verschilt de prijs ook weer niet zo veel. Dus dan toch maar de pro?

Ik twijfel. Maar goed, ik hoef hem niet als eerste te hebben, kan ik er nog even over nadenken 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:01:
Je kunt beter spijt hebben van iets wat je wel gedaan hebt dan andersom :+

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:27
@Tweak_ers 120Hz een must? dan moet je de Pro hebben.......... Als de normale 120Hz zou hebben dan was ik ook niet meer voor een pro gegaan, pluspunten: ze zijn goedkoper EN hebben wel leuke kleuren

• Tweak_ers
SuperVeloce schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:17:
Ik ga in maart van 14 Pro Max, naar 16 Pro Max en een van fijnste, is dat het usb c heeft (ja 15PM ook, maar ga liefst altijd voor nieuwste)
Ja die overgang is alleen zo vervelend.
Ik merk het nu al, de AirPods zijn nog Lightning.
Magic Mouse 1 usbC 1 lightning. Apple TV afstandsbedieningen 1 usbc 2 lightning.
Apple Watch 1 usbc 1 lightning. Gelukkig kunnen die wel op elkaars lader, maar de uiteinden van kabels is dan ook usbc, moet ik in de auto weer rekening mee houden en vakanties.

Maar die overgang gaat nog wel wat jaren duren 😅

• MarioMark1541
Aaargh! schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:48:
[...]

Ik ga voor de desert titanium, al die andere opties zijn zo saai. Beetje kleur mag wel.
Ik twijfel

Lijkt me meer een vrouwen kleur
Neigt naar baart goud/ roze

• Tweak_ers
Cardwizard schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:49:
@Tweak_ers 120Hz een must? dan moet je de Pro hebben.......... Als de normale 120Hz zou hebben dan was ik ook niet meer voor een pro gegaan, pluspunten: ze zijn goedkoper EN hebben wel leuke kleuren
Geen idee eigenlijk. Zo veel scroll ik denk ik niet.
Daar merk je het toch vooral?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
MarioMark1541 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:51:
[...]

Ik twijfel

Lijkt me meer een vrouwen kleur
Neigt naar baart goud/ roze
Dacht ik met 12 Pro Deep Purple ook. Maar vond het een mooie kleur.
En de kleur is in ieder geval nog hetgeen waaraan ik ieder jaar kan zien dat ik een nieuwe telefoon heb. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Tweak_ers
Donstil schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:48:
[...]

Je kunt beter spijt hebben van iets wat je wel gedaan hebt dan andersom :+
*rent direct naar de Ferrari dealer* :+
Pagina: 1 ... 3 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de ervaringen met de iPhone 16. Voor levertijden en beschikbaarheid is:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 16, Plus, Pro & Pro Max] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.