Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19:45
voor ij is de 60HZ wel echt een dingetje. Ik ben daar best gevoelig voor en zie het dus altijd. Maar daar zou ik overheen kunnen komen. maar merk dat ik een always on display wel echt een must vindt. Het niet je telefoon op te hoeven pakken om te zien of er meldingen of iets zijn.

wat dat betreft denk ik dat Android dat wel beter voor elkaar heeft met opties, maar de iphone heeft dan wel weer een mooi always on display.

ben bang dat deze mij niet over gaat halen om vanuit het android kamp te komen. al trekt het simplisme va IOS me namelijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:54
Lekker in het Androidkamp blijven!

Nu zou je toch verwachten dat die Spatial video geüpgraded zou worden, maar hij blijft steken op 1080...

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-08 19:48
Ik ga normaal altijd voor de pro versie, maar vind de verschillen in functionaliteit dit jaar wel heel gering, camera, scherm, processor, allemaal dingen die je denk ik bij gewoon dagelijks gebruik niet echt gaat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:37

Flipm0de

geen

De camera knop zorgt wel voor uber lelijke hoesjes 😢.hopelijk kunnen meer merken iets doen als Apple. Nu zie je een lelijke cutout veel.

[ Voor 42% gewijzigd door Flipm0de op 10-09-2024 08:12 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:36
Davidas schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 00:10:
[...]

Inruilwaarde krijg je teruggestort op de rekening waarmee je je nieuwe iPhone koopt.
Nooit eerder iets tijdens launch ingeruild, ook mede dat ik daardoor mogelijk achter het net vang, of zal dat niet uitmaken tijdens het bestelproces, enig idee?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13
Mad Wally schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:01:
Ik ga normaal altijd voor de pro versie, maar vind de verschillen in functionaliteit dit jaar wel heel gering, camera, scherm, processor, allemaal dingen die je denk ik bij gewoon dagelijks gebruik niet echt gaat merken.
Geen ProMotion is echt een no-go voor mij. Alleen al daarvoor pak ik altijd de Pro versie.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:13
Mijn 13 Pro met 82% resterende batterij capaciteit gaat nu wel heel erg snel leeg, mooi moment dus om weer eens te upgraden. Zou ook echt niet zonder 120hz meer kunnen. Op het moment dat Apple dit gaat toevoegen aan de non Pro's wordt de keus wellicht makkelijker om van de Pro af te stappen maar dat gaan we zien in de toekomst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
Ik zit bij Odido en kan verlengen. Is het voordeliger om de nieuwe Iphone via de verlenging te kopen of levert dat tegenwoordig geen korting meer op en kan ik hem net zo goed elders kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Scrtz schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:28:
Mijn 13 Pro met 82% resterende batterij capaciteit gaat nu wel heel erg snel leeg, mooi moment dus om weer eens te upgraden. Zou ook echt niet zonder 120hz meer kunnen. Op het moment dat Apple dit gaat toevoegen aan de non Pro's wordt de keus wellicht makkelijker om van de Pro af te stappen maar dat gaan we zien in de toekomst..
Denk persoonlijk dat 120Hz juist een van hun belangrijkste wapens is om de Pro te stimuleren. Tegen de tijd dat dat ook naar de non-pro's komt, zullen ze wel weer een ander pro-exclusive techniek hebben uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het laten zien van nieuwe modellen maakt het vergelijken met het vorige model elk jaar interessanter. Als de verschillen zo minimaal lijken is de doelgroep niet de upgraders van vorig jaar maar de nog oudere upgraders. Van 12 naar 16 kan prima, maar van 15 naar 16 is hooguit cosmetisch.

Ik blijf erbij dat Apple niet een jaarlijkse upgrade voorziet van zijn gebruikers maar meer richting een 4-jarenplan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
viel mij op dat er beduidend meer aandacht besteed aan de non Pro versie dit keer.
Voorgaande jaren hooguit 10 minuten voor de non Pro.
Nu zeker zo'n 25 minuten tijdens deze Keynote.

Apple zet dit jaar in op de non Pro maar vooral AI. Apple springt gewoon mee op de algemene AI hypetrain welke je bij vrijwel alle fabrikanten ziet.
Maar goed, zoals al in treurnis besproken, AI is voor ons in de EU voorlopig volkomen irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronk
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 03:17
Hoe achterlijk is het feit dat ze nogsteeds 60hz toepassen op de base modellen? Tegen die torenhoge prijzen?? Mensen smijten met geld 8)7

Lijkt weinig verschil in te zitten dit jaar. Toch geen spijt van mijn iphone 15 pro marktplaats aankoop gisteren. Ik merk uberhaupt weinig verschil tussen mijn oude 12 en de 15 pro, naast de snellere CPU en 120hz.

[ Voor 67% gewijzigd door Stronk op 10-09-2024 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Stronk schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:42:
Hoe achterlijk is het feit dat ze nogsteeds 60hz toepassen op de base modellen?
Apple luistert alleen maar naar geld , blijkbaar verkopen die non Pro modellen als zoete broodjes, vooral de zakelijke markt gok ik zo.
Dan is zo'n 60Hz scherm uit het jaar 1891 niet zo boeiend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
Jaymone schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:10:
[...]

Nooit eerder iets tijdens launch ingeruild, ook mede dat ik daardoor mogelijk achter het net vang, of zal dat niet uitmaken tijdens het bestelproces, enig idee?
Nee, ik heb het al zeker 5 keer gebruikt tijdens launch. Maakt geen verschil.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronk
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 03:17
_Bailey_ schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:44:
[...]

Apple luistert alleen maar naar geld , blijkbaar verkopen die non Pro modellen als zoete broodjes, vooral de zakelijke markt gok ik zo.
Dan is zo'n 60Hz scherm uit het jaar 1891 niet zo boeiend
Ik denk dat de non pro modellen nu ook functioneren als verleiding voor de pro modellen. Dit is een gevalletje versgeperste sinaasappelsap flesje verkopen voor 20 cent minder dan de grote fles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
Ik twijfel tussen Desert titanium en Black titanium. Vind de eerste erg verschillen per video waardoor ik de ene keer verkocht ben en de andere keer denk meh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de gewone 15 gekocht in april. Moet ik upgraden?

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:53:
je iPhone is zo'n 5 maanden oud. Dus ja, upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:52
Eindelijk ga ik dit jaar upgraden van m'n XS. Ik was voornemens de iPhone 16 Pro Max te nemen, aangezien ik er vaker op browse en videos kijk dan dat ik aan het reizen ben of moet bellen (ik werk volledig thuis).

Uiteraard moet ik af en toe de kinderen op de fiets naar school brengen, of toch het dorp in lopen.

Met z'n 6,9" is de telefoon toch een flink stuk groter vergeleken met m'n XS (1 inch ongeveer).
Ik was niet van plan een hoesje er omheen te doen.

Aan de anderen hier dan de vraag: Hoe dragen jullie de telefoon bij je? In de broekzak? Hoe dan, die zijn toch veel te klein om er comfortabel in te doen? Hoe anders?
M'n vrouw heeft wel zo'n koord op de telefoon, maar dat vereist een hoesje en ik vind het nogal lelijk dat een telefoon zo om je heen bungelt.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:47
Meeste mensen kopen toch een iphone onder andere vanwege goede kwaliteit foto's en video's ? dan is zo'n telezoom toch essentieel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:53:
ja ..... al bijna een half jaar oud en ook nog een gewone -O-
--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zit te twijfelen over de kleur, heb nu een paarse 14 PM, maar wat een vlekkenmagneet is dat zeg, vooral de glimmende zijkanten.

Zwart heb ik eigenlijk nooit maar is denk ik wel de mooiste als het aankomt op 1 geheel vormen, hoe is deze kleur mbt vlekken? (15 PM zal ongeveer hetzelfde zijn gok ik), volgens mij is de naturel titanium eigenlijk de beste optie mbt stof en vlekken.

Nee ik stop hem niet in een hoes }:O

[ Voor 53% gewijzigd door Cardwizard op 10-09-2024 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan101
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09:08
Best gek dat volgens de vergelijkingspagina van Apple de non-pro óók Always-On heeft. Foutje, bedankt..?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ciDwSBTX1HalxyqBcZ-T0BR8yj4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/47FO4ZhBOSly2FIZqYYCBjqe.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Cardwizard schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:59:
[...]

hoe is deze kleur mbt vlekken? (15 PM zal ongeveer hetzelfde zijn gok ik),
Nee ik stop hem niet in een hoes }:O
Dan geen Black Titanium nemen, dat is een vlekkenmagneet.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
Toch gek dat 0.2 inch een zichtbaar verschil is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dudUKkrwD9aMs5MNwIDn9r0UlwY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3ObGNkeoHW4oeY98Z55WPFrS.png?f=fotoalbum_large

En die randen zijn nog dunner geworden, ben benieuwd hoe de iPhone 17/18 gaat worden (randloos)?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Reem0nN schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:45:

[Afbeelding]

En die randen zijn nog dunner geworden, ben benieuwd hoe de iPhone 17/18 gaat worden (randloos)?
De 16 Pro Max heeft een nóg groter scherm dan de 15 Pro Max. Op dit moment is het gewoon raar dat we maar 4 app iconen op een rij krijgen. Het voelt bijna Fisher Price aan. Geef de Pro’s 5 icoontjes op een rij en ik ga serieus twijfelen om up te graden.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:36
Ik ben eind van de maand in Amerika en ben in de markt voor een nieuwe telefoon dus wil de 16 Pro meenemen alleen geen idee of ik tegen issues aan ga lopen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ga ervan uit dat garantie gewoon blijft gelden, maar kan ik er in NL een apple care op zetten of is dat altijd gekoppeld aan het land van aankoop? Apple Intelligence boeit me niet (heb ik er ook liever niet op), maar geen idee of dat ingebakken zit in de USA modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Reem0nN schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:45:

[Afbeelding]

Mooi hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:50
kleautviool schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:54:
Ik ben eind van de maand in Amerika en ben in de markt voor een nieuwe telefoon dus wil de 16 Pro meenemen alleen geen idee of ik tegen issues aan ga lopen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ga ervan uit dat garantie gewoon blijft gelden, maar kan ik er in NL een apple care op zetten of is dat altijd gekoppeld aan het land van aankoop? Apple Intelligence boeit me niet (heb ik er ook liever niet op), maar geen idee of dat ingebakken zit in de USA modellen.
Houd er wel rekening mee dat je geen fysieke simkaart kunt gebruiken. Verder werkt het denk ik wel gewoon zoals een Europese iPhone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
Zeker!! Ik voel me haast de enige op het internet die enthousiast is om van de 15 Pro Max naar de 16 Pro Max te upgrade.. 8)7

Edit: Typ0

[ Voor 3% gewijzigd door Reem0nN op 10-09-2024 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
henkjan101 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:24:
Best gek dat volgens de vergelijkingspagina van Apple de non-pro óók Always-On heeft. Foutje, bedankt..?

[Afbeelding]
Volgens de berichten heeft hij dat ook. Nog een reden om voor de niet-pro versie te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:16
Ik geniet, als één van de weinige volgens mij :), van de batterij discussies hier. Vind het wel interessant om te zien hoeveel capaciteit een toestel nog heeft na x periode met de daarbij gebruikte manier van opladen.
Je iPhone 16 opladen via een kabel kan tot maximaal 40 watt, waar dit voorheen tot 27 watt was. Daar heb je dan natuurlijk wel een geschikte lader voor nodig.
Is er nou daadwerkelijk ooit bewezen dat opladen met een hogere wattage minder goed is voor de batterij eigenlijk? Je leest er zoveel verschillende dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
THE_BASE schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:43:
[...]

Dan geen Black Titanium nemen, dat is een vlekkenmagneet.
Was/ben van plan om dit jaar zwart titanium te nemen, afgelopen jaar natural titanium, zonder case gebruikt. Maar is dat heel erg met zwart?
Zwart is dit jaar iets meer zwart op basis van de 1e bevindingen van youtubers en ziet er weer chique uit, ook de randen van het scherm maakt het visueel weer aantrekkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kleautviool schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:54:

Kan allemaal hoor, ik heb al meermaals iPhones in de v.s. gekocht en nooit problemen ervaren.
Mijn huidige 15 pro komt ook uit de states. Wel mis je het fysieke sim slot maar dat was voor mij ook niet echt een issue.

AppleCare afsluiten in Nederland kan gewoon.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

gupfishy schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 07:52:
voor ij is de 60HZ wel echt een dingetje. Ik ben daar best gevoelig voor en zie het dus altijd.
Ik zie dat dus niet, merk je dat verschil met scrollen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:57

Nitai

Live the life you love.

Jan_V schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:57:
Eindelijk ga ik dit jaar upgraden van m'n XS. Ik was voornemens de iPhone 16 Pro Max te nemen, aangezien ik er vaker op browse en videos kijk dan dat ik aan het reizen ben of moet bellen (ik werk volledig thuis).

Uiteraard moet ik af en toe de kinderen op de fiets naar school brengen, of toch het dorp in lopen.

Met z'n 6,9" is de telefoon toch een flink stuk groter vergeleken met m'n XS (1 inch ongeveer).

Aan de anderen hier dan de vraag: Hoe dragen jullie de telefoon bij je? In de broekzak? Hoe dan, die zijn toch veel te klein om er comfortabel in te doen? Hoe anders?
Gaat gewoon met silicon hoes in m'n broekzak (jeans). De 14 Pro Max was zwaar, de 15 Pro Max is veel lichter dus je merkt het niet echt. M'n zoontje gaat op de fiets met een 13 Pro Max in z'n broekzak naar school, dus het valt reuze mee.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:16
Mensen die de afgelopen jaren online bij Vodafone hebben besteld: is het mogelijk om het toestel te laten bezorgen in een winkel en het daar af te halen?

Ik ben nooit zo'n fan om zulke dure spullen thuis te laten bezorgen door de koeriersdiensten.. Er wil nog weleens wat kwijtraken vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan101
Mad Wally schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:59:
[...]

Volgens de berichten heeft hij dat ook. Nog een reden om voor de niet-pro versie te gaan
Wat gek dat daar dan met geen woord over is gerept in de keynote of heb ik dat gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
henkjan101 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:33:
[...]

Wat gek dat daar dan met geen woord over is gerept in de keynote of heb ik dat gemist?
De non pro modellen hebben geen Always On display, ook niet de iPhone 16, omdat die geen Promotion display hebben, dus er is geen variabele verversingssnelheid om het scherm op 1 hertz te zetten, wat benodigd is voor Always on display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline0182
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 15:17
TZC-T1-FX schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:48:
Jeetje, had niet verwacht dat de 15 Pro Max zo hard volgens Apple is afgeschreven. Krijg er nog slechts 680 euro voor.
Ik weet niet hoever je woont, anders wil ik hem wel voor 700 van je kopen hahaha

NB: Ik ging er vanuit dat de normale 16 pro zou instappen met 256GB. Maar dat is dus nog steeds met die beroerde 128GB. Baal een beetje dat ik nu flink moet bijbetalen voor iets waarvan ik vind dat het standaard zou moeten zijn anno 2024. Neig nu dus om voor de Max te gaan (die uiteraard nog duurder is), puur uit principe.

[ Voor 34% gewijzigd door Adrenaline0182 op 10-09-2024 10:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
iPhone 15 Pro is nog maar 660 euro waard via Apple, gelukkig nog wel aangemeld via Sobby en Swappie, maar ik denk dat het V&A of Marktplaats gaat worden. Vind 50% minder waarde in een jaar echt bizar laag voor een bedrijf dat zegt duurzaam te zijn.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan101
Reem0nN schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:38:
[...]

De non pro modellen hebben geen Always On display, ook niet de iPhone 16, omdat die geen Promotion display hebben, dus er is geen variabele verversingssnelheid om het scherm op 1 hertz te zetten, wat benodigd is voor Always on display.
Klinkt logisch, thanks. Dan vind ik de informatie op Apple website momenteel wel misleidend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19:39
Adrenaline0182 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:39:
[...]
NB: Ik ging er vanuit dat de normale 16 pro zou instappen met 256GB. Maar dat is dus nog steeds met die beroerde 128GB. Baal een beetje dat ik nu flink moet bijbetalen voor iets waarvan ik vind dat het standaard zou moeten zijn anno 2024. Neig nu dus om voor de Max te gaan (die uiteraard nog duurder is), puur uit principe.
Apple ziet jouw principes en noemt het upselling. :P
Maar begrijpelijk hoor; ik overweeg de Pro omdat ik de 16 met 60Hz vertik. Voor nu misschien nog oké, maar ik wil er ook tot 2030 mee doen. Dan kunnen ze nog zeggen zo groen te zijn, maar futureproof is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Laatst online: 19:31
THE_BASE schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:45:
iPhone 15 Pro is nog maar 660 euro waard via Apple, gelukkig nog wel aangemeld via Sobby en Swappie, maar ik denk dat het V&A of Marktplaats gaat worden. Vind 50% minder waarde in een jaar echt bizar laag voor een bedrijf dat zegt duurzaam te zijn.
Swappie geeft nog maar € 676 voor de 128GB variant van de 15 Pro. Inderdaad best wel teleurstellend na slechts 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dit jaar m'n 15 Pro voor € 750 verkocht aan m'n schoonpa.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is dan ook een stuk duurzamer om niet te upgraden, dus dat zal de insteek van Apple wel zijn :+

Zonder gekheid ik kreeg voor een 15 pro 256 (als nieuw) 755 bij Sobby, dus dat doorgegeven aan een maatje en die vond het allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19:45
Slasher schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:14:
[...]

Ik zie dat dus niet, merk je dat verschil met scrollen?
met scrollen merk je het heel erg ja. alsof die traag is. dat is die niet, maar zo voelt het dan aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:32
Rivanov schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:56:
[...]

Mijn pro wordt verkocht aan mijn oma voor 850 (oma wilt altijd wel wat meer geven voor haar kleinzoon)

Ik vind anders de inruilwaardes zeer laag dit jaar en niet enkel bij Apple.
Bij swappie slechts 675 euro voor de 15 pro terwijl ik vorig jaar voor de 14 pro 830 kreeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Jixreme schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:56:
[...]

Apple ziet jouw principes en noemt het upselling. :P
Maar begrijpelijk hoor; ik overweeg de Pro omdat ik de 16 met 60Hz vertik. Voor nu misschien nog oké, maar ik wil er ook tot 2030 mee doen. Dan kunnen ze nog zeggen zo groen te zijn, maar futureproof is het niet.
Dan zou ik eerder een jaartje wachten. Gaan veel geruchten dat volgend jaar de non-pro ook 120hz krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 01:13
Jan_V schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:57:

M'n vrouw heeft wel zo'n koord op de telefoon, maar dat vereist een hoesje en ik vind het nogal lelijk dat een telefoon zo om je heen bungelt.
Hier ook nog een xs max en twijfel of de 16 max niet te groot gaat zijn. Als vrouw zijn broekzakken een stuk kleiner, en een koord zie je mij niet mee. Als man zou ik dat ook niet doen :)
Ik vind het lastig, twijfel en wil geen spijt van de keuze krijgen. Pro te klein of max te groot… 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@NouraA De gewone Pro is qua scherm maar iets kleiner dan een XS Max. Dus het zal niet te klein zijn. Ik zou hem ook serieus overwegen vanaf een 12 Pro Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:47
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:13:
[...]

Kan allemaal hoor, ik heb al meermaals iPhones in de v.s. gekocht en nooit problemen ervaren.
Mijn huidige 15 pro komt ook uit de states. Wel mis je het fysieke sim slot maar dat was voor mij ook niet echt een issue.

wat een prijsverschil :X jammer dat ik nooit naar de USA hoef te vliegen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 01:13
syltheboy schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:15:
@NouraA De gewone Pro is qua scherm maar iets kleiner dan een XS Max. Dus het zal niet te klein zijn. Ik zou hem ook serieus overwegen vanaf een 12 Pro Max.
Ja het voelt een beetje als dinosaurus model nu,
Gek genoeg ziet hij er nog als nieuw uit.
Na eerder ieder jaar upgraden ben ik daar blijven steken
Met kleine handen is het mischien ook lastig. Maar hij valt nu soms al bijna uit de broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:55
Waar is de 16 mini :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Geruchten zijn toch volgend jaar een nieuwe SE ?

mini is er al even niet meer.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:55
ZeRoC00L schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:25:
[...]

Geruchten zijn toch volgend jaar een nieuwe SE ?
Ja maar dat is dan weer met afgezwakte specs, gebaseerd op oud model et cetera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:59:
[...]

Het is dan ook een stuk duurzamer om niet te upgraden, dus dat zal de insteek van Apple wel zijn :+
Ik wist dat deze zou komen. ;)

Duurzaam of niet: ik wil van mijn zo goed als nieuwe iPhone 15 Pro af voor een acceptabele prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:13
Rivanov schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:56:
[...]

Ouch, dan gaat het argument dat ieder jaar upgraden goedkoper is niet bepaald meer op. (1229-750)x5=€2395 over 5 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 19:37
lexuzu schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:26:
[...]

Ouch, dan gaat het argument dat ieder jaar upgraden goedkoper is niet bepaald meer op. (1229-750)x5=€2395 over 5 jaar.
Dat argument is altijd al bullshit geweest, maar alleen maar bedoeld om een goede wending te geven mbt de aanschaf van een nieuwe foon. Cognitieve dissonantie zullen we maar zeggen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
Redondo1982 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:33:
[...]

Dat argument is altijd al bullshit geweest, maar alleen maar bedoeld om een goede wending te geven mbt de aanschaf van een nieuwe foon. Cognitieve dissonantie zullen we maar zeggen.
oneens, de laatste jaren klopt dat inderdaad wel maar vroeger kon je een iPhone na een jaar gebruik makkelijk verkopen voor 100/150 euro van de nieuwprijs af... daarom was het toen ook zo leuk om jaarlijks te upgraden... voor een klein bedrag bijleggen het nieuwe model (en toe waren ze ook merkbaar beter jaarlijks) dus win-win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:08
Adrenaline0182 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:39:
[...]

Ik weet niet hoever je woont, anders wil ik hem wel voor 700 van je kopen hahaha

Doen ze expres. Heet geloof ik 'price laddering' en is een veelgebruikte prijs/marketing techniek. Geeft de consument net dat zetje om iets meer te spenderen.

[ Voor 3% gewijzigd door CuBras op 10-09-2024 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Cardwizard schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:35:
[...]

oneens, de laatste jaren klopt dat inderdaad wel maar vroeger kon je een iPhone na een jaar gebruik makkelijk verkopen voor 100/150 euro van de nieuwprijs af... daarom was het toen ook zo leuk om jaarlijks te upgraden... voor een klein bedrag bijleggen het nieuwe model (en toe waren ze ook merkbaar beter jaarlijks) dus win-win
Dat was wel in de tijd dat de prijzen nog een héél stuk lager waren. € 150,- op € 850,- is wat anders dan € 150,- op € 1250,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 19:47
CuBras schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:39:
[...]

Doen ze expres. Heet geloof ik 'price laddering' en is een veelgebruikte prijs/marketing techniek. Geeft de consument net dat zetje om iets meer te spenderen.
En het werkt gezien zijn comment.

Zelf zit ik ook echt te kijken naar de Pro Max. Puur omdat ik 256gb wel minimaal wil..... Maar het prijsverschil tussen de pro en pro max is dan "nog maar" 120 euro. En aangezien ik met de 11 pro Max gewoon 5 jaar heb gedaan.... (En als het scherm niet gebarsten was en zo belachelijk duur, ik hem had kunnen houden).

Toevallig ook een barst in het scherm van de iPad 2017 thuis. Die heeft nog een aparte digitizer voor het scherm. Kosten: 45 euro voor een nieuwe digitizer _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Ik koop dit jaar het toestel dus los, maar vraag mij af wat het beste is. Dat ik hem pre order op Coolblue of dat ik wacht op de release dag op bol.com

Aangezien hun vaak tegenwoordig ook een vrije verkoop hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Redondo1982 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:43:
[...]

Dat was wel in de tijd dat de prijzen nog een héél stuk lager waren. € 150,- op € 850,- is wat anders dan € 150,- op € 1250,-.
Dat zeg ik ook en dus was het niet altijd bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
NLjorn schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:46:
Ik koop dit jaar het toestel dus los, maar vraag mij af wat het beste is. Dat ik hem pre order op Coolblue of dat ik wacht op de release dag op bol.com

Aangezien hun vaak tegenwoordig ook een vrije verkoop hebben.
Apple, al die derde partijen zijn niet altijd accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:13:
Ohh, dan is er toch geen reden meer om geen iPhone in de US te kopen? (Er vanuit gaande dat je in de US bent O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmatsko
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-08 08:18
Ik ben van plan om mijn iPhone 12 Pro Max te upgraden naar iPhone 16 Pro, maar vraag mij af hoeveel opslag ik nu echt nodig heb als ik deze telefoon weer een aantal jaar ~3-4 wil houden.

Mijn iPhone 12 op dit moment heeft ook 128gb, daarbij is nog zo ongeveer 25GB van vrij. Als ik foto's/video's maak zet ik die ook op mijn NAS dus kan ik in theorie nog wat ruimte in vrij maken.

Ga ik hiermee ook de komende aantal jaar mee volhouden of is het wijs om €130,- meer te betalen en voor de 256GB te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Redondo1982 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:58:
[...]

Apple, al die derde partijen zijn niet altijd accuraat.
Zelf niet zo veel problemen mee. Bij Apple is het altijd maar de vraag hoe snel je er door heen komt. Bij mij pas altijd na een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 28-08 17:36
Ik kocht om de 2 jaar een nieuwe iPhone...

heb momenteel een iPhone 14 pro en denk....tja?

Behalve m'n accu niks te klagen. Wellicht ga ik toch voor een nieuwe accu dan maar.

Enige voordeel wat ik zie is USB-C. Verder ga ik niks ervan merken vrees ik.
(maak zelden foto's\video's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
lexuzu schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:26:
[...]

Nee hoor. Vorig jaar m’n 14 Pro voor € 900 verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:59
Atsiz schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:08:

Behalve m'n accu niks te klagen. Wellicht ga ik toch voor een nieuwe accu dan maar.

Ik heb ook de 14 pro. Naast het gegeven dat je na 30 min niet eens meer weet dat je een nieuw toestel hebt, zou voor mij de grootste overweging het gewicht nog zijn en de meer ronde afwerking. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06:49
Atsiz schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:08:

Wat is jouw batterij conditie? Ik zit er ook aan te denken om m'n accu te laten wisselen. Zit zelf op 84%, ben benieuwd welk (merkbaar) verschil een nieuwe accu gaat maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:28
Hier nog een iPhone 12, overweeg de overstap te maken naar de 16 pro, maar schrik toch (ondanks dat ik stevig in het apple ecosysteem zit) wel weer van de prijs. Laatste tijd ben ik wat meer foto's en filmpjes aan het maken, waardoor een upgrade wel een mooie stap gaat zijn. Twijfels, twijfels :)

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

bartmatsko schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:06:
Ik ben van plan om mijn iPhone 12 Pro Max te upgraden naar iPhone 16 Pro, maar vraag mij af hoeveel opslag ik nu echt nodig heb als ik deze telefoon weer een aantal jaar ~3-4 wil houden.

Mijn iPhone 12 op dit moment heeft ook 128gb, daarbij is nog zo ongeveer 25GB van vrij. Als ik foto's/video's maak zet ik die ook op mijn NAS dus kan ik in theorie nog wat ruimte in vrij maken.

Ga ik hiermee ook de komende aantal jaar mee volhouden of is het wijs om €130,- meer te betalen en voor de 256GB te gaan?
Ik zat met hezelfde (en ook ongeveer zelfde nog beschikbaar). Voor mij betekent dat 'gewoon' dat mijn gebruik niet hoger is. Gaat het ook niet worden met een 16 pro. Maak nu al veel foto's en als ik bijv. kijk naar het aantal apps dat ik erop heb staan zou ik zo zonder een heel aantal kunnen.
Groter is vooral 'omdat het kan' maar da's net als een huis met een grotere zolder kopen: je kunt er meer in kwijt, maar dat betekent niet automatisch dat het even nuttig is.
Je wordt minder kritisch met weggooien.

Da's voor mij geen argument om naar 256 GB te gaan (maar 'to each their own' natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Laatst online: 18:36
Ik twijfel tussen dimmer de kleur desert

Afbeeldingen en video’s bekeken maar weet niet waar ik de kleur mee moet vergelijken

Lastig lastig

Ik ga upgraden vanaf een 14 pro Max purple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

[...]

Op zich kan het wel als je niet meteen op release het nieuwe model haalt. De reguliere iPhone 15 was dit voorjaar bijvoorbeeld bij meerdere providers (icm abonnement) te krijgen voor €550-€650… dat is dus €300 tot €400 onder de adviesprijs.

Tegelijkertijd lagen de inruilwaardes voor een (in uitstekende staat verkerende) iPhone 14 heel dicht bij dat bedrag.

Bij de Pro modellen is het effect natuurlijk wat kleiner, want daar wordt minder mee gestunt en de inruilwaardes dalen ook harder. Toch kan het met een beetje tactisch timen nog steeds wel relatief goedkoop Ijn (lees: óf je oude telefoon voor release van het nieuwe Pro model inruilen, óf een aantal maanden wachten waardoor je meer korting krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tristan schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:04:
[...]

Ohh, dan is er toch geen reden meer om geen iPhone in de US te kopen? (Er vanuit gaande dat je in de US bent O-))
Klopt, die reden is er idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 01:05
Waah schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:15:
[...]

wat een prijsverschil :X jammer dat ik nooit naar de USA hoef te vliegen _O-
Er is geen prijsverschil. Het is zelfs duurder om in de USA te kopen. Ik heb het uitgerekend voor Canada:
  • iPhone 16 Pro kost daar CDN 1449 (omgerekend EUR 968)
  • Er komt 12% BTW bij die prijs. Dat wordt dan CDN 1623
  • Tegen de huidige koers (xe.com) is dat EUR 1084
  • Bij invoer in Nederland betaal je 21% BTW, ik neem aan over het bedrag exlusief BTW. Dus dat komt op 968*0,21 is 203 euro
  • Totaal betaal je dan EUR 1287. Terwijl het toestel in Nederland EUR 1229 kost.
Dus je bent helemaal niet goedkoper uit, het is juist duurder. Of je moet de boel belazeren en geen BTW aangifte doen bij de douane, maar daar doen we hier niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 11:12
PhilipsFan schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:11:
[...]

Er is geen prijsverschil. Het is zelfs duurder om in de USA te kopen. Ik heb het uitgerekend voor Canada:
  • Bij invoer in Nederland betaal je 21% BTW, ik neem aan over het bedrag exlusief BTW. Dus dat komt op 968*0,21 is 203 euro
  • Totaal betaal je dan EUR 1287. Terwijl het toestel in Nederland EUR 1229 kost.
Dus je bent helemaal niet goedkoper uit, het is juist duurder. Of je moet de boel belazeren en geen BTW aangifte doen bij de douane, maar daar doen we hier niet aan...
Als je hem in NYC haalt scheelt het €48,- ( $1199 + 8.875% TAX = $1305 == € 1182.81 +21%= € 1431.20)
Zou me het gedoe besparen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
[...]

Je betaalt geen twee keer belasting, wel eventuele invoerrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
[...]

Gewoon zorgen dat je hem al in gebruik hebt, scheelt je 21%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Roy Tollenaar schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:26:
[...]

Lees z'n laatste zin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roy Tollenaar schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:26:
[...]

Wat niets zegt overigens, want officieel ben je dan nog steeds de btw verschuldigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Als je hem gewoon in gebruik neemt belazer je niks, je moet hem niet stiekem mee nemen nieuw in de doos want dat is inderdaad niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of je moet de boel belazeren en geen BTW aangifte doen bij de douane, maar daar doen we hier niet aan...
Haha ik zoek even een open deur om in te trappen hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Roy Tollenaar schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:43:
[...]

Als je hem gewoon in gebruik neemt belazer je niks, je moet hem niet stiekem mee nemen nieuw in de doos want dat is inderdaad niet de bedoeling.
Nee dat is niet correct, als je het product in het buitenland al in gebruik neemt belazer je nog steeds "het systeem" als je geen aangifte doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:45:
[...]

Nee dat is niet correct, als je het product in het buitenland al in gebruik neemt belazer je nog steeds "het systeem" als je geen aangifte doet.
Lijkt de Big Reset wel..
@Donstil ben je er al uit, kleur en model?

[ Voor 7% gewijzigd door Jaymone op 10-09-2024 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:46:
[...]

Lijkt de Big Reset wel..
@Donstil ben je er al uit, kleur en model?
Kleur wel, ik neem een zwarte.
Model nog niet :)

Jij wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad Wally
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:50:
[...]

Jij wel?
Ik twijfel tussen wit en naturel Ti, zwart kan net zo goed alu zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:50:
[...]

Jij wel?
Model wel Pro Max en kleur neig ik naar zwart maar kan nog ri NT. Voorlopig blijft het bij zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca92
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-02 10:49
Hi!

Kom van een s23U. Gezien de verschillen met de 15 pro en 16 pro zo klein zijn. Kan ik dan beter voor de 15PM gaan of de 16 Pro ? De promax 16 lijkt me net zo groot als de s23U en wil toch een iets kleinere/makkelijkere telefoon. Misschien dat vanwege de afgeronde hoeken de 16pm wel geschikt zou kunnen zijn?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Uniciteit schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:59:
[...]

Op zich kan het wel als je niet meteen op release het nieuwe model haalt. De reguliere iPhone 15 was dit voorjaar bijvoorbeeld bij meerdere providers (icm abonnement) te krijgen voor €550-€650… dat is dus €300 tot €400 onder de adviesprijs.

Tegelijkertijd lagen de inruilwaardes voor een (in uitstekende staat verkerende) iPhone 14 heel dicht bij dat bedrag.

Bij de Pro modellen is het effect natuurlijk wat kleiner, want daar wordt minder mee gestunt en de inruilwaardes dalen ook harder. Toch kan het met een beetje tactisch timen nog steeds wel relatief goedkoop Ijn (lees: óf je oude telefoon voor release van het nieuwe Pro model inruilen, óf een aantal maanden wachten waardoor je meer korting krijgt).
Moet je echt het momentum pakken, alleen wil je dat haha?! Ik wilde dat ook als voorbeeld geven, want de iPhone 15 Pro is al vanaf februari ergens rond de € 1000 te koop. Als je er dan € 800,- voor terug kan krijgen dan is je verlies minimaal. De vraag is of je nog € 800,- krijgt na een jaar, even van uitgaand dat je zelfde trucje uithaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
[...]

De afgelopen jaren ging het prima op. Van 13 naar 14 heb ik 250 bijgelegd, van 14 naar 15 nog geen 200. En nu krijg ik van Sobby 760 euro voor de 15P waar ik maar 950 voor heb betaald bij Vodafone. Das samen 650 over 3 jaar. Nóg zo'n jaar erbij en ik heb 4x een nieuwe gehad voor de prijs van 1 waar anderen 4 jaar mee doen. Goedkoper zal het niet zijn, maar ook niet veel duurder.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 10-09-2024 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Laatst online: 18:36
Dennisdn schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:25:
[...]

De afgelopen jaren ging het prima op. Van 13 naar 14 heb ik 250 bijgelegd, van 14 naar 15 nog geen 200. En nu krijg ik van Sobby 760 euro voor de 15P waar ik maar 950 voor heb betaald bij Vodafone. Das samen 650 over 3 jaar. Nóg zo'n jaar erbij en ik heb 4x een nieuwe gehad voor de prijs van 1 waar anderen 4 jaar mee doen. Goedkoper zal het niet zijn, maar ook niet veel duurder.
Is Sobby wel vertrouwd

Vind het altijd zo eng een toestel opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
MarioMark1541 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:33:
[...]

Is Sobby wel vertrouwd

Ja, hier de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
MarioMark1541 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:33:
[...]

Is Sobby wel vertrouwd

Ik heb ervaring met Sobby, Rebuy en Swappie en kies jaarlijks degenen die het meeste bieden. Ik heb er nooit problemen mee gehad en bij alle 3 altijd vloeiende ervaringen gehad. (Maar ik laat altijd wel ff AppleCare+ doorlopen tot ik het geld op de rekening heb staan voor het geval ze zeggen: hij was stuk). Vooral: aanbieden zoals zij het willen hebben. De ene wil bijvoorbeeld wel een doos, de andere juist niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 10-09-2024 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:38
Die van mijn partner iPhone 14 Pro 256gb gaat naar Swappie voor €670,-
Zij krijgt mijn 15 pro dan weer. Zo doen we het bijna elk jaar.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 01:05
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:45:
[...]

Precies. Ik weet nog niet of ik het ga doen, als ik toch in Canada ben kan ik ook meteen een nieuwe iPad Pro kopen want die wilde ik toch al hebben en dan loont het ineens wel om geen aangifte te doen. Maar ik vind het niet correct en weet ook niet of ik dat durf.

Maar voor de berekening kun je daar niet vanuit gaan. Als je de verkoopprijs hier inclusief BTW vergelijkt met de verkoopprijs zonder BTW als je 'm illegaal importeert, dan vergelijk je Apples met peren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
knny schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:43:
Die van mijn partner iPhone 14 Pro 256gb gaat naar Swappie voor €670,-
Zij krijgt mijn 15 pro dan weer. Zo doen we het bijna elk jaar.
Netjes, eigenlijk is het ook veel beter om om het jaar te upgraden ipv elk jaar. Ik twijfel om te upgraden vanaf mijn 12 Pro Max, want hij doet het nog prima.
Pagina: 1 2 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de ervaringen met de iPhone 16. Voor levertijden en beschikbaarheid is:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 16, Plus, Pro & Pro Max] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.