Dcrainmaker.hk12nl schreef op donderdag 17 september 2026 @ 21:51:
Leuke reviews maar ze missen nog een beetje diepte. Is ook lastig in zo’n korte tijd. Ben zelf wel benieuwd naar de waarneembare verschillen tussen de Ultra 3 en 4 en met name bij de sensoren. Vraag mij af als je actief met je gezondheid bezig bent, of dit dan de upgrade nog waart is.
Hopelijk zijn er vanaf morgen wat tweakers die mij dit kunnen vertellen :)
Thx. Deze heb ik idd ook gezien. Toch nog steeds lastig bepalen haha. Wat vond jij er van?
©2004
Dat de verbeteringen telkens nuttelozer worden. Als je bezig bent met gezondheid: eet gezond en ga lekker sporten.hk12nl schreef op donderdag 17 september 2026 @ 22:12:
[...]
Thx. Deze heb ik idd ook gezien. Toch nog steeds lastig bepalen haha. Wat vond jij er van?
Toch komt morgen de ultra 4 vanaf de ultra 3. Vind die hartsensor leuk.
Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires
De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires
De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.