Hey Siri, please unclap lung!
Of op zijn minst ook in NLmatthijst schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:01:
Jaja fitness, doe 's wereldwijd dan
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Wat vinden van Woke en diversiteit in ieder geval nietFlashforward schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:01:
Aah tuurlijk woke en diversiteit. What is new.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Benieuwd of we de keynote dit keer weer bij kunnen houden. Sinds er geen publiek meer is gaan ze snel
©2004
Dat is alleen in the matrix hè
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Good morning.
Mooie regenboog Tim
Haters everywhere but I don’t really care
Je weet het nooitmprkooij schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:03:
AirPods, iPhone en Watch dus.
Hij heeft geen ultra om in ieder geval.
Die Tim Cook heeft ook de uitstraling van een veldmuis. Totaal geen charisma.
Nieuwe kicks Tim?
Ik zou het doen!
Die is echt. Bekijk maar eens via maps.hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:03:
Zal die regenboog echt zijn?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Nieuw dunner watchje om de pols?
Deze ziet er fake uit maar hij staat er wel echt.hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:03:
Watch time. 🤪
Dank uSlasher schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:55:
Hopelijk de Watch eerst daar ben ik het meeste in geintresseerd
Elect a clown, expect a circus.
Schoon gemaaktDonstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:04:
[...]
Deze ziet er fake uit maar hij staat er wel echt.
Vlieg maar eens naar San Francisco. Dan zie je het vanuit vliegtuig.hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:03:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het is toch ook een usercracking cloud schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:04:
ughhh je klanten users noemen
Knap dat er van dat nieuwe design niets gelekt is. Het kan dus nog steeds.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Kan mijn caravan daarachter?Rivanov schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:04:
[...]
Vlieg maar eens naar San Francisco. Dan zie je het vanuit vliegtuig.
©2004
Die staat er toch al sinds het begin?Flashforward schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:05:
Doodziek word ik van die regenbogen.
Zelfde design. Kneus.
All new design?
Hij is wat dunner en meer afgerond zo te zien
Hij is wat dunner en meer afgerond zo te zien
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hij lijkt wel donker
edit: in de war met de ultra haha
edit: in de war met de ultra haha
[ Voor 48% gewijzigd door hk12nl op 09-09-2024 19:06 ]
©2004
Ik zie aan de buitenkant geen verschil. Maar ik zou graag een Ultra 3 willen om mijn 1 te upgraden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nieuw design? LOL.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Huh design is gewoon hetzelfde
Geen Series X
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Sarcastisch hoop ikTHE_BASE schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:05:
Knap dat er van dat nieuwe design niets gelekt is. Het kan dus nog steeds.
Maar die kneus werkt wel aan de nieuwste dingen en verdient er meer mee dan jijmatthijst schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:05:
Zelfde design. Kneus.
Wow, alles is nieuwer aan deze horloge, hoe doen ze het toch!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voor een leek, voor een echte kenner nietDonstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:06:
Huh design is gewoon hetzelfde
©2004
Vergelijken ze hem nou echt met een series 6 ?
Serieus. Vergelijken met een Series 6.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Oei groter dan Ultra, dan stap ik zeker weer over.
Dan 99% van de wereld idd.Toppe schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:07:
[...]
Maar die kneus werkt wel aan de nieuwste dingen en verdient er meer mee dan jij
Ik had een S5 titanium, draagt als een aluminium.dcell schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:07:
Doe maar een titanium watch 10 dan overweeg ik hem
Echt de meerprijs niet waard.
Hij staat wel op een heuvel, hij moet steeds z'n evenwicht corrigeren.
Totaal niets vernieuwends aan die die watch 10. Iets groter nou nou nou.
Sigh. En ik wilde m'n S4 vervangen. Maar wilde persé een écht nieuwe AW.
Bleek niet nodig, kreng is niet anders dan de vorige 9.
Denk niet dat zo'n watch wat voor me zal worden.
Heb er eentje gehad, maar vond het vooral een bemoeial.
Kan 'k mooi nog ff sjijten.
Heb er eentje gehad, maar vond het vooral een bemoeial.
Kan 'k mooi nog ff sjijten.
Tenzij de ultra 3 weer groter is/wordt.Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:07:
Oei groter dan Ultra, dan stap ik zeker weer over.

Wel gelukkig de zelfde bandjes
En batterylife? gaarne 1week+ aub
Ik zou het doen!
Haha true, ik ben 2m dus heb nog wel wat ruimte overTheKerremenke schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:08:
[...]
Tenzij de ultra 3 weer groter is/wordt.
Ik blijf wel bij de ultra. Gezien het aantal x dat ik hem stoot
©2004
Jet Black. Dat was met de iPhone 7 ook heel succesvol.
Maar kan je er mee duiken??!
iPhones zijn net van glossy af, komen ze er mee bij de Watches...
Mm gepoetst aluminium.
Hoef je ook geen RVS meer te kopen.
Kan je rekenen?carpebios schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:09:
Volgens mij staat ie achter een greenscreen.
Zo lang geleden alweerDennisweb schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:09:
Ik denk ervoor, anders zie je zo weinigFlashforward schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:09:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Buiten de zwarte kleur is er naar mijn idee weinig veranderd. Had wat meer verwacht voor de tiende Watch eerlijk gezegd.
Voor hoop ik, anders zou je m niet zien ;PFlashforward schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:09:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Die jet black is wel dope.
Dan zou je 'm niet zien.Flashforward schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:09:
Tuurlijk, maar of ie het daarna nog doetcarpebios schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:09:
Ik zou het doen!
Ik noteer alvast #scuffgate trending.Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:09:
Mm gepoetst aluminium.
Elect a clown, expect a circus.
Jet black… Was er geen iPhone in die kleur die echt extreem ziekelijk hard kraste?
krast dat niet als de t*ring ? Mijn alu S7 had na een paar dagen al krasjes.Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:09:
Mm gepoetst aluminium.
Sorry ik ben dronken.DennusB schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:10:
[...]
Voor hoop ik, anders zou je m niet zien ;P
Ik zit op Apple US kanaal die volgens mij gehacked is. Tim Cook roept op tijdens de uitzending crypto te storten en Apple verdubbeld dat bedrag. Gevalletje AI?😊
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Al zou de AW het kunnen.. ík kan het dan nog steeds niet.carpebios schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:09:
Oh god, muziek afspelen via de speakers. Ik zie al die paupers er al mee lopen die nu met JBL speakers lopen
Jazeker. Maar was ander materiaal.WhatsappHack schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:10:
Jet black… Was er geen iPhone in die kleur die echt extreem ziekelijk hard kraste?
Die was prachtig!!! (In de doos)Dennisweb schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:09:
Vraag eens aan je vrouw of ze het merkt als hij 10% kleiner ishk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:10:
10% dunner, zou je dat echt zien/merken?
Waar is de echte innovatie? Dit is echt minimaal allemaal.
ok alle tokkies met de muziek door de speaker ?
Ik zou het doen!
Klopt, ik ook hoor.. upgrade sinds de iPhone 2G elk jaar.Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:24:
[...]
Vorigjaar? Ik ben er al langer bij dan dat we iPhones hebben
Is legit.Lekker Ventje schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:10:
Ik zit op Apple US kanaal die volgens mij gehacked is. Tim Cook roept op tijdens de uitzending crypto te storten en Apple verdubbeld dat bedrag. Gevalletje AI?😊
NSO: SW-7515-1623-5706
Nee, gevalletje SPAM / fake kanaal. LOL.Lekker Ventje schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:10:
Hier moet je zijn: YouTube: Apple Event - September 9Lekker Ventje schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:10:
Jij zit op een fake kanaal, sorry.
Is niet hun kanaal.Lekker Ventje schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:10:
Oh fijn, nu mensen die lelijk muziek afspelen via de watch in de trein..
Dat is ook een fake kanaalLekker Ventje schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:10:
DennusB schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:11:
Oh god, muziek afspelen via de speakers. Ik zie al die paupers er al mee lopen die nu met JBL speakers lopen

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zoiets wisselt toch regelmatig van grootte?Toppe schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:11:
[...]
Vraag eens aan je vrouw of ze het merkt als hij 10% kleiner is
Ik switch nogal veel tussen Garmin en AW. Dunner merk je in mijn ogen direct, zeker met mouwen.hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:10:
10% dunner, zou je dat echt zien/merken?
die kunnen geen watch betalenDennusB schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:11:
Titanium! Wel tof
Mm jammer, vond het gewichtige van de RVS juist heel fijn altijd.
Die sluiten er wel een lening voor af.
Dit topic is gesloten.