Acties:
  • +14 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:11
Apple Special Event: It's Glowtime

Maandag 9 September 2024 om 19:00 Nederlandse tijd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJQd2dOjZ7mNGGWWuJ__G_mzuoQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ryIm1XGzBLYvF2ApwmsEg1I5.png?f=fotoalbum_large

iPhone 16: Wat kunnen we verwachten?

De iPhone 16-serie zal naar verwachting verschillende nieuwe functies en verbeteringen brengen:
  • Groter Display: De iPhone 16 Pro en Pro Max zullen iets grotere schermen en een nieuwe beeldverhouding hebben.
  • Ontwerpveranderingen: De standaardmodellen krijgen een verticale camera-indeling, wat ruimtelijke video-opnamen mogelijk maakt. Daarnaast zal de Actieknop, die meerdere functies kan uitvoeren, beschikbaar zijn op alle iPhone 16-modellen.
  • Apple Intelligence en Verbeterde Siri: iOS 18.1 introduceert Apple Intelligence, AI-tools die de Siri-ervaring aanzienlijk verbeteren, exclusief voor de nieuwste modellen.
  • Nieuwe Camera Technologie: Verwacht wordt dat de iPhone 16 Pro-modellen een verbeterde 48-megapixel Ultra Wide-lens en 5x telelens krijgen.
  • Batterijinnovaties: De Pro-modellen krijgen mogelijk een gestapelde batterijtechnologie voor een langere levensduur en sneller opladen.
  • Processor Upgrades: De Pro-modellen zullen worden aangedreven door de A18 Pro-processor, met verbeteringen in snelheid en AI-mogelijkheden.
  • Overige Functies: Mogelijk krijgt de iPhone 16 Pro Max een super telefoto periscoopcamera en WiFi 7 voor snellere connectiviteit.

Apple Watch Series 10

Apple wordt verwacht in 2024 een dunnere versie van de Apple Watch uit te brengen. Deze zal waarschijnlijk niet significant anders zijn dan de huidige modellen, aldus Mark Gurman van Bloomberg. Er wordt echter wel een groter scherm verwacht, en Apple is van plan om twee modellen te blijven aanbieden.

Het grootste model van de huidige standaard Apple Watch-behuizingen, het 45mm-model, zal naar verwachting de kleinste optie worden. Tegelijkertijd wordt er een geheel nieuwe 49mm-behuizing geïntroduceerd, die vergelijkbaar is met de huidige Apple Watch Ultra, als de nieuwe, grotere optie.

Apple-analist Ming-Chi Kuo voorspelt ook dat de Apple Watch Series 10 in 2024 een slanker ontwerp zal hebben met grotere schermen. Volgens Kuo zal de Series 10 beschikbaar zijn in de formaten 45mm en 49mm, wat een toename is ten opzichte van de huidige 41mm en 45mm opties.

De volgende generatie Apple Watch zal waarschijnlijk gebruikmaken van met hars bekleed koper, wat een dunnere logische printplaat mogelijk maakt. Dit zou niet alleen de duurzaamheid en waterbestendigheid verbeteren, maar ook extra interne ruimte creëren voor andere componenten.

Eerder meldde Mark Gurman dat Apple overwoog een magnetisch bandsysteem te introduceren, wat meer ruimte binnenin de Apple Watch zou vrijmaken. Zijn laatste rapporten vermelden deze functie echter niet. Als dit systeem wordt geïmplementeerd, kan het ervoor zorgen dat bestaande bandjes niet compatibel zijn met de nieuwe modellen.

Apple werkt ook aan functies voor het detecteren van hypertensie en slaapapneu in de Series 10, maar Gurman waarschuwt dat deze mogelijk niet klaar zullen zijn voor de lancering. Apple zou te maken hebben met betrouwbaarheidsproblemen met de hypertensiefunctie, wat tot vertragingen kan leiden. Bovendien is de detectie van slaapapneu afhankelijk van zuurstofmetingen in het bloed, een functie die Apple tijdelijk heeft verwijderd uit de Apple Watch vanwege octrooigeschillen.

Apple Watch Ultra 3

Toen de Apple Watch Ultra 2 vorig jaar werd geïntroduceerd, waren de belangrijkste nieuwe functies een 50% helderder display, een snellere S9-chip, een "Dubbel Tik"-gebaar voor interactie zonder het scherm aan te raken, Siri op het apparaat, en meer interne opslag. De iteratie van dit jaar lijkt echter bescheidener te zijn.

Aanvankelijk werd gedacht dat Apple werkte aan een Apple Watch Ultra met een microLED-display, wat zou zorgen voor meer helderheid, beter contrast en verbeterde energie-efficiëntie. Deze plannen lijken echter voor onbepaalde tijd te zijn uitgesteld.

Als gevolg hiervan zal het ontwerp van de Apple Watch Ultra 3 waarschijnlijk grotendeels ongewijzigd blijven. Volgens verslaggever Mark Gurman zal de derde generatie van de Apple Watch Ultra dit jaar "ongeveer dezelfde uitstraling hebben als het origineel." Hij suggereerde eerder dat een volledig opnieuw ontworpen "Apple Watch X" met een dunnere behuizing en magnetische bandjes in 2024 of 2025 zou verschijnen, maar dit zal waarschijnlijk een ander model zijn dan de Ultra.

Apple-toeleveringsketenanalist Ming-Chi Kuo voorspelt dat de Apple Watch Ultra 3 "bijna geen" nieuwe hardware-upgrades zal bevatten ten opzichte van de Apple Watch Ultra 2. Dit impliceert dat geruchten over bloeddruk- en slaapapneudetectie waarschijnlijk gebaseerd zijn op machine learning en software, gebruikmakend van bestaande sensoren. Mark Gurman meldt echter dat de Apple Watch Ultra 3 een nieuwe processor zal bevatten als opvolger van de S9-chip, wat "de basis kan leggen voor toekomstige AI-verbeteringen."

De Apple Watch Ultra 3 zou verbeterde gezondheidsfuncties zoals bloeddrukmonitoring en slaapapneudetectie kunnen bevatten, in lijn met geruchten over de Apple Watch Series 10. Echter, zoals eerder vermeld, kunnen deze functies later worden geïntroduceerd.

Daarnaast wordt gespeculeerd dat Apple nieuwe low-energy OLED-paneeltechnologie toepast in nieuwe Apple Watch-modellen om het energieverbruik van het always-on display verder te verminderen. Als dit het geval is, is het onwaarschijnlijk dat Apple deze technologie zou introduceren in de nieuwste Series-modellen zonder deze ook toe te passen in de nieuwste Apple Watch Ultra.

Apple Watch SE 3

Volgens recente rapporten zou de derde generatie Apple Watch SE aanzienlijke veranderingen kunnen ondergaan. Onderzoeksanalist David Hsieh suggereert dat het nieuwe model een groter display zal hebben, vergelijkbaar met de Apple Watch Series 8, met behuizingsformaten van 41mm en 45mm. Dit betekent een toename ten opzichte van de huidige 40mm en 44mm opties, wat ongeveer 12% meer schermoppervlak kan opleveren.

Mark Gurman van Bloomberg meldt dat Apple waarschijnlijk stijf plastic in plaats van aluminium zal gebruiken voor de behuizing van het horloge. Deze materiaalverandering zou de productiekosten kunnen verlagen en aantrekkelijk zijn voor ouders die een horloge voor hun kinderen kopen. Deze updates wijzen op Apple's strategie om een toegankelijkere smartwatch-optie te creëren, waarbij moderne functies worden gebalanceerd met betaalbaarheid en duurzaamheid.

AirPods 4

De vierde generatie AirPods wordt naar verwachting in september of oktober gelanceerd, waarbij Apple waarschijnlijk twee versies op verschillende prijspunten zal aanbieden. Beide modellen zullen een vernieuwd ontwerp hebben, met een USB-C-poort in plaats van de Lightning-poort, kortere stelen vergelijkbaar met de AirPods Pro, een verbeterde pasvorm, en verbeterde geluidskwaliteit.

De duurdere versie zal waarschijnlijk Active Noise Cancellation (ANC) bevatten, wat voor het eerst ANC biedt tegen een lagere prijs. Deze versie zal waarschijnlijk ook een luidspreker in de oplaadcase bevatten voor "Zoek Mijn"-locatietracking. Hoewel deze goedkoper zal zijn dan de AirPods Pro ($249), zullen functies zoals siliconen oordopjes ontbreken.

De volgende generatie AirPods zal waarschijnlijk de H2-chip van de tweede generatie AirPods Pro overnemen. Momenteel gebruiken de tweede en derde generatie AirPods de H1-chip. De H2-chip biedt Bluetooth 5.3-connectiviteit, wat snellere en betrouwbaardere verbindingen met Bluetooth-accessoires mogelijk maakt, evenals verbeterde energie-efficiëntie die kan leiden tot een langere batterijduur.

Apple beweert dat de H2-chip een "uitzonderlijke akoestische ervaring" levert wanneer deze wordt gekoppeld aan een nieuwe low-distortion audiodriver en aangepaste versterker in de AirPods Pro. Dit resulteert in rijkere bas en helderder geluid over een breder frequentiebereik, dankzij computergestuurde audioverbeteringen. Het is zeer waarschijnlijk dat soortgelijke verbeteringen te vinden zullen zijn in de vierde generatie AirPods.

AirPods Max 2 (mogelijk)

Apple zou de tweede generatie AirPods Max kunnen uitbrengen tijdens het evenement in september, maar net als de AirPods 4, kunnen deze pas later in oktober verschijnen. Geruchten wijzen alleen op een release "eind 2024." De AirPods Max zijn momenteel het oudste model in de AirPods-lijn van Apple, aangezien ze in december 2020 werden uitgebracht. Nu, meer dan drie jaar later, beginnen er geruchten op te duiken over een nieuw model dat later dit jaar wordt verwacht.

Een belangrijke verandering zou de vervanging van de Lightning-poort door een USB-C-poort zijn, in lijn met de Europese regelgeving en om uniformiteit te creëren in de hele AirPods-lijn van Apple. Hierdoor zullen de AirPods Max 2 een USB-C-naar-USB-C-oplaadkabel bevatten in plaats van de vorige Lightning-naar-USB-C-kabel. Bovendien zal Apple waarschijnlijk een USB-C-naar-3,5mm-audiokabel aanbieden zodat gebruikers de AirPods Max 2 kunnen aansluiten op apparaten met 3,5mm-audiopoorten.

De Bluetooth 5.3-specificatie, die al aanwezig is in de AirPods Pro 2, iPhone 15-serie en de nieuwste Apple Watch-modellen, zal vrijwel zeker worden opgenomen in de tweede generatie AirPods Max.

Apple zal naar verwachting de nieuwe AirPods Max uitbrengen in nieuwe kleuren, hoewel de exacte tinten nog onbekend zijn. Momenteel zijn ze verkrijgbaar in Spacegrijs, Zilver, Groen, Sky Blue en Roze, met verwisselbare oorkussens voor aangepaste kleurencombinaties.

Hoewel er geen specifieke geruchten zijn over de H2-chip in de AirPods Max 2, lijkt het waarschijnlijk dat deze wel aanwezig zal zijn. De H2-chip, ontworpen voor Apple's oordopjes en hoofdtelefoons, verbetert de geluidskwaliteit, verhoogt de batterijduur en ondersteunt functies zoals Gepersonaliseerd Volume en Gespreksbewustzijn.

[ Voor 199% gewijzigd door mprkooij op 28-08-2024 11:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Topic wordt nog aangepast :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Lekker Ludo.

Ik ben er weer bij! iPhone 16 Pro, AirPods Max 2 en Watch Ultra 3 staan op de planning.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:58
Na de iPhone 6, iPhone SE 2020 eindelijk maar weer eens een nieuwe kopen dit jaar *O*
Waarschijnlijk de Pro, die moet ook wel weer 4 a 5 jaar mee kunnen dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:01
Daar zijn we weer! Ik denk dat dit mijn eerste jaar gaat worden dat ik een vol jaar met een Max rond ga lopen!!!

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:44:
Daar zijn we weer! Ik denk dat dit mijn eerste jaar gaat worden dat ik een vol jaar met een Max rond ga lopen!!!
Ik zat ook in die boot tot ik deze foto zag:
Afbeeldingslocatie: https://images.macrumors.com/t/G5g-rjCqQdplOrcFBGv_EeXZqos=/2500x0/filters:no_upscale()/article-new/2024/05/iphone-15-pro-max-vs-iphone-16-pro-max.jpg

De 14/15 Pro Max vond ik al te groot maar nu hij wederom groeit weet ik het zo net nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21:25
Dit jaar sowieso iPhone 16 pro en ligt aan de innovaties of ik ook upgrade van AW Ultra 2 naar 3.

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik ga mijn 14 Pro upgraden voor een 16 Pro is de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:37
Zo weinig boeiende updates dat het me nog teveel moeite is om de bestelknop te drukken.
Misschien in januari maar eens een keertje overstappen op Samsung :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 00:13
Hier gaan we weer, als er geen significante prijsstijging zou zijn voor de iPhone dan zullen we dit jaar weer eens upgraden van 15 pro naar 16 pro.
Ook de Apple Watch is eens aan vervanging toe dus hopelijk heeft de series 10 wat leuke upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Donstil schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:59:
[...]

Ik zat ook in die boot tot ik deze foto zag:
[Afbeelding]

De 14/15 Pro Max vond ik al te groot maar nu hij wederom groeit weet ik het zo net nog niet.
Ja, ik denk dat hij ook een grotere batterij krijgt, voor de echte 2 dagen batterijduur. (Hoop ik).

Qua Apple Watch hou ik het bij mijn AWU2 voor nu. Denk dat het geen significante update gaat worden.

[ Voor 8% gewijzigd door SgtElPotato op 26-08-2024 19:03 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik ben alleen in de markt voor een Apple Watch Series X. Ik heb nu een Ultra (1) en kan niet wachten om weer een lichter, meer “fashionable” horloge te dragen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 19:02:
[...]

Ja, ik denk dat hij ook een grotere batterij krijgt, voor de echte 2 dagen batterijduur. (Hoop ik).

Qua Apple Watch hou ik het bij mijn AWU2 voor nu. Denk dat het geen significante update gaat worden.
Ja de iPhone is hier sowieso leeg einde dag, een Max ook dus daar hoef ik het helaas niet voor te doen.

Ik heb nu een ultra 1, prima dingetje behalve dat ik de Stainless steel versie nog steeds mooier vind (maar te klein), hij is alleen over de bodem van een zwembad gegaan twee weken terug en de hele bovenkant is nu een gigantische schaaf 8)7 daarom toch maar upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik hoop op een wat 'slimmer' design voor de Apple Watch 10/X. Ik hoop ook dat ze het goed aanpakken dit jaar met de Apple Watch. Dit is wel de 10e launch. Lijkt me een bijzondere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lisa1994
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-04 17:38
Ik ga voor de 16 pro dit jaar 😁🔥

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mprkooij schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 19:11:
Ik hoop op een wat 'slimmer' design voor de Apple Watch 10/X. Ik hoop ook dat ze het goed aanpakken dit jaar met de Apple Watch. Dit is wel de 10e launch. Lijkt me een bijzondere?
Ja de geruchten van een redesign gingen al eerder heel stevig. Kwam toen niets van terecht.

Nu zijn de laatste geruchten dat het huidige design blijft maar er wel een grotere 49mm variant komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:10
Ik ga er weer voor zitten echter voor nu geen plannen om te upgraden. Zit met een iPhone 14pro, ultra 1 en AirPods Pro 2 nog prima.

of er moet tijdens de presentatie iets verrassends komen #makkelijkovertehalen😅

Edit: als de iPhone geen grote upgrade krijgt ga ik misschien wel voor een iPhone 15 pro #ziejedaargaikal

[ Voor 19% gewijzigd door hk12nl op 26-08-2024 19:24 ]

©2004

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:50
Met deze minimale update denk ik dat ik maar een jaartje oversla….

Tuurlijk niet! :+
Batterij naar 99% gedowngrade dus ik moét wel een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Foutje, dikke vinger syndroom🙈

[ Voor 178% gewijzigd door hk12nl op 26-08-2024 19:25 ]

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:13
iPhone 16 max pro here we come.

Ultra 2 vond ik zo'n slechte upgrade dat ik dat niet gedaan heb, ik weet niet wat de geruchten zijn voor de 3, maar als dat weer zo slecht is, dan gaat die ook aan mij voorbij.

AirPods Max draag ik eigenlijk nooit, dus ik blijf bij de oude :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Zou Glowtime nog een hint zijn? Ik link dat niet direct aan AI ofzo…

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Dennisdn schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 19:40:
Glow als in haal alvast maar je glimmende creditcard tevoorschijn…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46

OMD

Pino112 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:40:
Na de iPhone 6, iPhone SE 2020 eindelijk maar weer eens een nieuwe kopen dit jaar *O*
Waarschijnlijk de Pro, die moet ook wel weer 4 a 5 jaar mee kunnen dacht ik zo.
Lijkt mij geen probleem. Ik ben van een iPhone 6 naar de iPhone 12 Pro gegaan in september 2020. Ik heb echt geen reden om deze te vervangen en hoop er nog minimaal 3 jaar mee te doen. iPhone 6 heb ik 6 jaar mee gedaan.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:17
Dennisdn schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 19:40:
Denk dat het een verwijzing is naar deze functie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik kan het event lekker vanaf ons vakantie huisje in Spanje kijken, tijd voor een vervanger van m’n iPhone 14 Pro!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:09
Toen ik overstapte naar iPhone met de 14PM was ik echt van plan elk jaar te upgraden, maar de 14PM bevalt nog erg goed en volgens mij brengt de 16 niet echt iets nieuws. Om in de sferen te blijven ga ik wel de presentatie kijken. De Dynamic Island met de 14 was ook een verrassing, wie weet krijgt de 16 ook wat nieuws/aparts.

Ik vind de verwachte hardware er alleen op hinten dat ze niet echt een idee hebben welke richting ze op wilden. Zo lijkt hij gezien de verwachte hoeveelheid RAM te zijn ontworpen vóór ze Apple Intelligence bedachten. Dus de 16 zal al gehandicapt zijn voordat hij uit is. En gaan ze voor een abonnementsmodel of komt AI pas tot leven met de 17?

De 48MP ultrawide klinkt erg leuk, maar betekent dat dat de telelens nog niet zo’n chip krijgt? Terwijl die van mij wel wat minder noise mag. Die wordt dan dus ook achtergehouden voor de 17?

Behalve goede ideeën voor de 17 biedt de 16 mij dus niet zo veel :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-06 23:58
Ik riep 2 jaar geleden dat ik wellicht langer als 2 jaar met m’n iPhone 14 Pro Max ging doen….. maar het kriebelt toch weer. Ook al is het ws een update die ik helemaal niet nodig heb.
Het enige wat ik hoop is dat het dit jaar een beetje vlot gaat met bestellen en uitleveren bij Odido (toen nog t-mobile)…. Dat was me een ramp toen. Kan er nog gefrustreerd van raken als ik daar aan terug denk.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:03

Aiii

何これ

Ik zal eerlijk bekennen dat ik niet echt snap waarom mensen met een 14 of 15 pro (max) zouden gaan upgraden? Met de huidige kosten voor zo’n ding is het de minimale upgrade toch echt niet waard. Lijkt me een recept tot spijt.

Ik ga echt mijn 13 Pro Max niet weg doen voor een camera-knopje en een beetje extra zoom op een cameralens die je bijna nooit gebruikt. Dan kan ik die 1500 Euro wel beter besteden, dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-06 00:00
Jaarlijkse upgrade cyclus kriebels beginnen weer op te komen.

Wil toch van de 15 Pro Max naar de 16 Pro Max gaan.

Ik kan op 20-09 weer bij KPN verlengen, vaak krijg je dan ook nog is €100 toestelkorting als je direct alles afbetaald, maar 20-09 betekend dus dat ik dan niet kan preorderen want volgens mij is dat release day, of doet KPN niet moeilijk om een paar dagen eerder te kunnen verlengen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennisdn
Aiii schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 21:26:
Met de huidige kosten voor zo’n ding is het de minimale upgrade toch echt niet waard. Lijkt me een recept tot spijt.

Dan kan ik die 1500 Euro wel beter besteden, dunkt me.
Jaarlijks updaten hoeft niet duur te zijn. Als je een beetje zuinig bent op het toestel hoef je maar een paar honderd bij te leggen. Een telefoon in 4-5 jaar volledig afschrijven is duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-06 23:58
Aiii schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 21:26:
Ik zal eerlijk bekennen dat ik niet echt snap waarom mensen met een 14 of 15 pro (max) zouden gaan upgraden? Met de huidige kosten voor zo’n ding is het de minimale upgrade toch echt niet waard. Lijkt me een recept tot spijt.

Ik ga echt mijn 13 Pro Max niet weg doen voor een camera-knopje en een beetje extra zoom op een cameralens die je bijna nooit gebruikt. Dan kan ik die 1500 Euro wel beter besteden, dunkt me.
Dat hoef ik ook zeker niet te doen.. maar het 2 jaarlijkse kapitalistische engeltje/duiveltje op mijn schouder zegt anders.. Oh en verder maak ik er ook sport van om mijn toestel in een zo perfect mogelijke staat te houden. Dus deze (zwart) ziet er nog piekfijn uit zonder krasjes en gaat marktplaats op voor een mooi bedrag. Scheelt weer in de totale kosten. Ieder z’n ding zeg ik maar. 😉

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Reem0nN schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 21:33:
Jaarlijkse upgrade cyclus kriebels beginnen weer op te komen.

Wil toch van de 15 Pro Max naar de 16 Pro Max gaan.

Ik kan op 20-09 weer bij KPN verlengen, vaak krijg je dan ook nog is €100 toestelkorting als je direct alles afbetaald, maar 20-09 betekend dus dat ik dan niet kan preorderen want volgens mij is dat release day, of doet KPN niet moeilijk om een paar dagen eerder te kunnen verlengen?
Meestal kan je 3 maand van te voren al verlengen, bij elke provider, trouwens. Moet je even controleren in de voorwaarden die je hebt. Je kunt dus nu al verlengen en dat contract dan 20 september a.s. in laten gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 26-08-2024 21:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Gerucht van een upgrade van de accu capaciteit, ik vermoed om het verbruik van de lokale LLM te compenseren. Maar als in de EU geen AI beschikbaar is, zouden we hier dan een iPhone die langer meegaat op een accu lading hebben?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ben al maanden aan het overwegen naar een Android phone, maar durf het ook niet aan. iPhone voelt zo vertrouwd, maar design is wel na genoeg hetzelfde al jaren. Overweeg te upgraden van 13 Pro naar 16 Pro Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Vorige maand een nieuwe iPhone 15 Pro voor 900,- gekocht en van het weekend en een zo goed als nieuwe Apple Watch Ultra 2.

iPhone 16 Pro zie ik wel zitten want voor het eerst ook de 5x camera die voorheen alleen op de Max zat en die extra button voor foto's nemen is wel wat voor mij.

Die Apple Watch Ultra 3 ga ik denk laten schieten, want zie niet echt iets waar ik warm van wordt en 300,- extra waard vind.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:59
Nog steeds tevreden met mijn AWU1 en zijde eigenlijk geen reden om te upgraden maar ergens mis ik mijn mooie SS AW 7 nog steeds :p

Ben benieuwd of het eindelijk weer eens de moeite is om te upgraden want het liefst heb ik elk jaar het nieuwste van het nieuwste maar wanneer het nauwelijks een upgrade is kan ik tegenwoordig heel makkelijk nog een jaar (of langer) wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 02:03
Het upgraden sla ik dit jaar over mbt de iphone. De 15 pro voldoet prima en ergens ben ik benieuwd naar de 17 ultra/flex of hoe dat andere model ook mag gaan heten.

Een Apple Watch staat wel op de verlanglijst aangezien de series 6 nu wel erg begint na te laten wat betreft de batterij. Wel enkel indien de 10 (of X) genoeg vernieuwingen…

Hoop stiekem ook wel op een home aankondiging. Matter 1.2/1.3 ondersteuning mag inmiddels wel.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SgtElPotato
Chun schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 21:47:
Ben al maanden aan het overwegen naar een Android phone, maar durf het ook niet aan. iPhone voelt zo vertrouwd, maar design is wel na genoeg hetzelfde al jaren. Overweeg te upgraden van 13 Pro naar 16 Pro Max.
Ik denk dat er samen met jou, waaronder ik, meerdere zijn die wel eens de switch hebben gemaakt. In het begin is het leuk, even wennen, na een tijdje ga je toch de soeplesse missen van een iPhone.
S24U, Pixel 9 Pro, Xperia V etc zijn geweldige toestellen, maar qua software komt er, voor mij, niks boven iOS.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SgtElPotato schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 23:22:
Ik denk dat er samen met jou, waaronder ik, meerdere zijn die wel eens de switch hebben gemaakt. In het begin is het leuk, even wennen, na een tijdje ga je toch de soeplesse missen van een iPhone.
S24U, Pixel 9 Pro, Xperia V etc zijn geweldige toestellen, maar qua software komt er, voor mij, niks boven iOS.
Ik heb in Mei de overstap naar iPhone gemaakt, maar vooralsnog ben ik niet echt overtuigd van iOS. Ook iOS heeft quirks die niet even goed werken en waar ik mij stiekem wel een beetje aan erger. Een ding is dan het swipen van notificaties, dat moet best ver, veel verder dan ik bij Android gewend was. De een vindt het fijn, de ander niet, ieder zijn voorkeur natuurlijk.

Maar voor hier lijkt het me iets te offtopic. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 23:46
Natuurlijk weer van de partij. Normaal ben ik vrij snel met de topics, maar even andere dingen aan het hoofd. Volgende week maandag verhuizen. De televisie om het event te kijken hangt er al. ;)

Uiteraard upgraden we dit jaar de iPhone weer naar de 16 Pro Max. Mogelijk in het Natural Titanium, want die vond ik het hele jaar mooi, terwijl ik een witte had. :) De 15 Pro Max gaat dan in de verkoop.

De AWU 1 blijft nog een jaartje, als Apple Care+ nog te verlengen valt. En dan is er eerst wel weer genoeg gekd uitgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arthur345
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 15:30
Hier een 77% iPhone mini 12. Ga denk ik nog niet upgraden voor 16 maar pas bij 17. Ding doet het nog mooi.

Al vind ik het toch wel irritant dat die nogal warm wordt in de zomer. Wat dat betreft heb ik liever een Max iPhone bij de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
@Arthur345 wat bedoel je met 77%?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-06 20:03
Ben vooral benieuwd hoeveel groter de 16pro is tov de 15pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
cracking cloud schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:18:
Ben vooral benieuwd hoeveel groter de 16pro is tov de 15pro.
6,3 vs 6,1 inch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-06 15:00
Hoop op een iets grotere batterij, (nog zuinigere chip) voor de 16 serie zonder prijs increase (voor normaal en Pro model in ieder geval) - Met betere batterij duur ga ik waarschijnlijk de switch van Android 1+ 9 Pro naar iPhone 16 / Pro maken. We kunnen hopen O-)

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-06 13:11
Arthur345 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 02:17:
Hier een 77% iPhone mini 12. Ga denk ik nog niet upgraden voor 16 maar pas bij 17. Ding doet het nog mooi.

Al vind ik het toch wel irritant dat die nogal warm wordt in de zomer. Wat dat betreft heb ik liever een Max iPhone bij de volgende.
Wat "kwel" je jezelf toch, upgraden die hap! :+
77% accu op een Mini 12, ik geloof je best, maar ik wil niet eens weten hoe snel je door de accu heen bent.

Hier ga ik voor het éérst sinds de 4 níét jaarlijks upgraden, het steekt toch een beetje haha maar ik ga ook al een Ultra 3 halen en de verbouwingsplannen betalen zich ook niet zelf natuurlijk.
M'n vriendin gaat wel voor de upgrade van 'n 12 Pro naar de 16 Pro, kan ik toch een beetje meegenieten! :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
De maataanduiding is toch altijd schermgrootte en niet perse toestelgrootte?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hk12nl schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:44:
[...]

ja dacht het wel. En lees al paar maanden geruchten dat de gewone Pro van 6,1 naar 6,3 beeldscherm gaat.
En de 16 Pro Max naar 6,9 als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 21:33:
[...]

Jaarlijks updaten hoeft niet duur te zijn. Als je een beetje zuinig bent op het toestel hoef je maar een paar honderd bij te leggen. Een telefoon in 4-5 jaar volledig afschrijven is duurder.
Ja dit idd, mijn toestel is op release vaak al verkocht ook :P

En wat er dan bij moet is misschien net een keertje goed uit eten 🤷‍♂️

Acties:
  • +3 Henk 'm!
hk12nl schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:44:
[...]

Idd. Scherm groeit bij alle twee de pro modellen 0,2” aldus de geruchten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 23:58:
Uiteraard upgraden we dit jaar de iPhone weer naar de 16 Pro Max. Mogelijk in het Natural Titanium, want die vond ik het hele jaar mooi, terwijl ik een witte had. :) De 15 Pro Max gaat dan in de verkoop.
Ja fraai ja, blijft een mooie tint.
Ik ga dit jaar voor die diarree bruine denk ik, als de geruchten en dummy’s kloppen lijkt mij dat wel fraai.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_BiG4JgJThTxxIAtoth9_wt7zYU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/goAKikf4dmLjRQxsYGqFWbDr.jpg?f=fotoalbum_large

(Ik had de 3g,3gs,4s,5,5s,6,6s,7,X,XS, 11p12p,13p,14p allemaal in het wit/silver dus kan zomaar zijn dat ik last minute toch die weer bestel 8)7 )

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 27-08-2024 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-06 00:00
Dennisweb schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 23:58:
Natuurlijk weer van de partij. Normaal ben ik vrij snel met de topics, maar even andere dingen aan het hoofd. Volgende week maandag verhuizen. De televisie om het event te kijken hangt er al. ;)

De AWU 1 blijft nog een jaartje, als Apple Care+ nog te verlengen valt. En dan is er eerst wel weer genoeg gekd uitgegeven.
Ik heb dit jaar de 15 Pro Max Naturel Titanium in bezit, maar ga toch weer kiezen voor een donkere tint 16 Pro Max, voor een beetje afwisseling :)

Mijn AWU1 werkt ook nog perfect, dus die blijf ik gewoon nog gebruiken, ben normaal van het jaarlijks upgrade maar met de Watch heb ik die behoefte toch niet echt, misschien omdat ik het ook meer als een sieraad en verlenging van mijn iPhone zie.

Ben ieder geval weer hyped en ben benieuwd of de geruchten allemaal weer kloppen of dat Apple ons toch gaat verrassen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:09:
[...]

En wat er dan bij moet is misschien net een keertje goed uit eten 🤷‍♂️
Ligt er aan hoe je het bekijkt… met een gezin goed uit eten kun je tegenwoordig ook een iPhone voor kopen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:49:
[...]

Ligt er aan hoe je het bekijkt… met een gezin goed uit eten kun je tegenwoordig ook een iPhone voor kopen 😂
Haha ja precies, en iedereen maar zeuren dat de iPhone zo duur is tegenwoordig 😂

Maar goed als je moet kiezen dan is een jaartje extra met een iPhone doen tegenwoordig geen straf, dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Er zijn ook geruchten over de Airpods 4 en dan een goedkopere variant (zonder ruisonderdrukking) en een duurdere (met ruisonderdrukking). Met die laatste is er toch geen verschil meer met de Airpods pro 2? Zullen die dan uit assortiment gaan?

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hk12nl schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:59:
Er zijn ook geruchten over de Airpods 4 en dan een goedkopere variant (zonder ruisonderdrukking) en een duurdere (met ruisonderdrukking). Met die laatste is er toch geen verschil meer met de Airpods pro 2? Zullen die dan uit assortiment gaan?
Vraag mij bij dat soort geruchten altijd af of het iets is wat de gerucht verspreider daadwerkelijk gehoord heeft of dat het een wens is.

Zou toch helemaal nergens op slaan om de AirPods 4 met NC uit te brengen en zo een kanonskogel door de verkopen van de Pro’s te schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

De voorraad van iPad mini’s begint op te raken bij de Apple Stores. Krijgen we een surprise? (Bron)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
Mog schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:38:
De voorraad van iPad mini’s begint op te raken bij de Apple Stores. Krijgen we een surprise? (Bron)
The dream? Een iPad Mini met een OLED scherm, FaceID, 120hz? Instant buy.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
SgtElPotato schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:52:
[...]

Met Pro-labeltje en daarom een prijskaartje van €2500 in Europa bij het model met 3.5GB opslag :9~ :Y

* Ample Energy vindt iPads een klein beetje overpriced :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
[...]

En als laatste klap: net zo dun als de Pro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

En 2 uur batterij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Worth it, gadget gehalte +100.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Dromen mag altijd. Maar ik denk dat je beter kunt kijken naar de meest recente Air refresh. Dus een M2 processor, een camera bovenin in landscape mode, nieuwe kleurtjes en dat is het dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:33
Hier zoals ieder jaar het idee om niet te upgraden, de 15 Pro bevalt nog uitstekend en is op een krasje van 2cm op het scherm ook verrassend netjes gebleven moet ik zeggen (gebruik geen hoesje).

Uiteindelijk zal ik op de leverdatum wel weer in dit topic hangen om uit te zoeken waar voorraad is 🤓

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Mog schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:59:
[...]

Dromen mag altijd. Maar ik denk dat je beter kunt kijken naar de meest recente Air refresh. Dus een M2 processor, een camera bovenin in landscape mode, nieuwe kleurtjes en dat is het dan.
Ja niet interessant. Heb een Pro 11" M4, die Mini zou perfect zijn voor 'erbij'. :P :9

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:58:
[...]

Worth it, gadget gehalte +100.
Haha ja eens, zou wel cool zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 20:53
Ik ben voor niks dit jaar in de markt. Zowel iPhone als airpods kunnen nog wel een jaartje mee. Iphone 13 pro werkt nog prima, het is gewoon een degelijk product. Ik denk zelfs dat ik volgend jaar oversla tenzij Apple dan wel iets heel spectaculairs doet, maar dat betwijfel ik.
Gerucht is dat de airpods non-pro noise canceling krijgen, dat vind ik leuk. Maar met airpods probeer ik ze 'op' te gebruiken, tot ik ze vervang. (Al was in mijn geval de laatste keer dat ik er eentje verloor...)

En Apple Watch is een product waar ik geen enkele behoefte aan heb. Ik draag domme horloges en dat bevalt me een stuk beter. Ik heb een Garmin maar die ligt vooral stof te vergaren.

Maar, ik vind het wel leuk om het event te bekijken.

[ Voor 17% gewijzigd door PrimusIP op 27-08-2024 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ample Energy schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:55:
[...]

Met Pro-labeltje en daarom een prijskaartje van €2500 in Europa bij het model met 3.5GB opslag :9~ :Y

* Ample Energy vindt iPads een klein beetje overpriced :+
Wat van Apple is niet overpriced? ;)
Dit zegt een groot Apple hardware fan :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Slasher schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:52:
[...]

Dit zegt een groot Apple hardware fan :)
Met hoe veel ik mijn iPhone gebruik vind ik die zelf niet overpriced. Prijs per dag is ook niet veel hoger dan een midrange Android. En mijn Watch heeft ook echt toegevoegde waarde. Maar persoonlijk ga ik geen €1000-€1500 voor een gehandicapte gadget (iPad) neertellen.

Maar was maar een grapje. Als ze echt met een €2500 iPad Mini komen zullen er gerust mensen zijn die kunnen beargumenteren dat ze hem na 3 uur al hebben terugverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-06 10:36
Zelf ben ik in de markt voor een AW Ultra 3. De iPhone 15 Pro Max houd ik nog een jaartje, helemaal nu het hele Apple Intelligence gedeelte in de EU waarschijnlijk voorlopig nog niet mag worden geïntroduceerd omwille van de lopende rechtzaak.

[ Voor 3% gewijzigd door crazylegs op 27-08-2024 14:42 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 23:46
Op mijn nieuwe Philips TV (Android TV) kon ik ook Apple TV installeren. Kan ik die app gewoon gebruiken om het event te kijkem, of kan dit alleen via de Apple TV (box)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-06 10:36
Dennisweb schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:03:
Op mijn nieuwe Philips TV (Android TV) kon ik ook Apple TV installeren. Kan ik die app gewoon gebruiken om het event te kijkem, of kan dit alleen via de Apple TV (box)?
Kan! Zo kijk ik ook altijd via de app op mijn LG tv

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:03

Aiii

何これ

Of je kijkt gewoon via YouTube.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:03:
Ja hoor natuurlijk, de kwaliteit is meestal de beste via de tv+ app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slasher schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:52:
[...]

Ja joh overpriced is ook maar relatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
PrimusIP schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:39:
Ik ben voor niks dit jaar in de markt. Zowel iPhone als airpods kunnen nog wel een jaartje mee. Iphone 13 pro werkt nog prima, het is gewoon een degelijk product. Ik denk zelfs dat ik volgend jaar oversla tenzij Apple dan wel iets heel spectaculairs doet, maar dat betwijfel ik.
Gerucht is dat de airpods non-pro noise canceling krijgen, dat vind ik leuk. Maar met airpods probeer ik ze 'op' te gebruiken, tot ik ze vervang. (Al was in mijn geval de laatste keer dat ik er eentje verloor...)

En Apple Watch is een product waar ik geen enkele behoefte aan heb. Ik draag domme horloges en dat bevalt me een stuk beter. Ik heb een Garmin maar die ligt vooral stof te vergaren.

Maar, ik vind het wel leuk om het event te bekijken.
Hier ook. Ik upgrade graag, maar zie weinig reden dit jaar om van mijn iPhone 13 Pro Max over te stappen. Het schijnt dat de iPhone 17 wel vernieuwing zal brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arthur345
AntraXxX schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:43:
[...]

77% accu op een Mini 12, ik geloof je best, maar ik wil niet eens weten hoe snel je door de accu heen bent.

Hier ga ik voor het éérst sinds de 4 níét jaarlijks upgraden, het steekt toch een beetje haha maar ik ga ook al een Ultra 3 halen en de verbouwingsplannen betalen zich ook niet zelf natuurlijk.
M'n vriendin gaat wel voor de upgrade van 'n 12 Pro naar de 16 Pro, kan ik toch een beetje meegenieten! :)
Gaat aardig snel zo'n accu, maar thuis geen last van. Pas op vakantie stoorde het eens een beetje. Voor de rest zeker nog een top ding, maakt het voor mij ook wat moeilijker om er afstand van te nemen. Gotta have something to wish for denk ik dan ook een beetje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

[...]

De iPhones worden steeds groter dus over een paar jaar komt je droom waarschijnlijk uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Greatsword schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:35:
[...]

De iPhones worden steeds groter dus over een paar jaar komt je droom waarschijnlijk uit ;)
Dit jaar al als het formaat van de Pro Max klopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:24
Ik denk dat het voor mij een upgrade wordt van iPhone 12 naar iPhone 16 óf iPhone 16 Pro. Wil eigenlijk al generaties lang een Pro model omdat ik competitief Pokémon GO speel en hoop dat dat iets van verschil gaat brengen. Zit steeds tegen de prijs aan te hikken, maar mogelijke batterijduur upgrade gaat me wellicht toch over de streep trekken. Ben in ieder geval erg benieuwd naar de aankondigingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:14:
[...]

Vraag mij bij dat soort geruchten altijd af of het iets is wat de gerucht verspreider daadwerkelijk gehoord heeft of dat het een wens is.

Zou toch helemaal nergens op slaan om de AirPods 4 met NC uit te brengen en zo een kanonskogel door de verkopen van de Pro’s te schieten?
Toevallig kwam ik dit artikel zojuist tegen:

https://9to5mac.com/2024/...better-noise-cancelation/

Zou het nog steeds bijzonder vinden als er AirPods komen met NC. Ben benieuwd of dit gaat gebeuren en wat de usp dan wordt tov de AirPods Pro 2.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecrazygun11
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06 20:01
iPhone 12 Pro -> iPhone 16 pro. De max waarschijnlijk te groot voor 1 hand bediening? Voor foto’s op de fiets. 😁

[ Voor 12% gewijzigd door thecrazygun11 op 27-08-2024 20:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 20:53
thecrazygun11 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:22:
iPhone 12 Pro -> iPhone 16 pro. De max waarschijnlijk te groot voor 1 hand bediening? Voor foto’s op de fiets. 😁
Groot of klein, je krijgt een boete. 😄

Ik zou zeggen, is 12 pro een telefoon waar je met gemak alles kunt bereiken met één hand? Zo nee, de max gaat dat niet beter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur345
Ik vind sowieso dat software veel beter gebouwd zou kunnen worden voor 1 handig gebruik. Namelijk knoppen veel meer op de onderste helft dan boven. Zou makkelijk moeten lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Arthur345 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 00:19:
Ik vind sowieso dat software veel beter gebouwd zou kunnen worden voor 1 handig gebruik. Namelijk knoppen veel meer op de onderste helft dan boven. Zou makkelijk moeten lukken
Daar hebben ze iets op bedacht. Onderste stukje van scherm bij dat streepje naar beneden trekken en je kan overal bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:40
Dennisdn schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 06:48:
[...]

Daar hebben ze iets op bedacht. Onderste stukje van scherm bij dat streepje naar beneden trekken en je kan overal bij :)
Als ik dat doe blijven bij mij de knoppen aan de zijkant gewoon op dezelfde plaats zitten hoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:07
Zin in, ik ga voor de nieuwe iPhone.
Ik had een 14 via werk, pas van baan veranderd en nu een 12 in de leen. Dus een upgrade naar de 16pro zie ik wel zitten. :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben redelijk Apple-leek (na een iPod 2G/G2 nu een iPhone 15 PM), vroeg ik mij even af, betekend dit ook dat op 9 september a.s. de nieuwe versie van iOS wordt gereleased?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
CH4OS schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:26:
Ik ben redelijk Apple-leek (na een iPod 2G/G2 nu een iPhone 15 PM), vroeg ik mij even af, betekend dit ook dat op 9 september a.s. de nieuwe versie van iOS wordt gereleased?
De beta's zijn er al, maar de definitieve versie kondigen ze inderdaad aan en komt dan ook uit :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

CH4OS schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:26:
Op basis van afgelopen jaren kondigen ze dan de release aan die meestal binnen 1 a 2 weken plaatsvindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur345
Dennisdn schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 06:48:
[...]

Ja ik ken die feature, vind het alleen wat suboptimaal werken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:57
AntraXxX schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:43:
[...]

Kan uit eigen ervaring spreken met een 12 mini en 75% batterij die naar een 15 regulier heeft geupgrade: meer dan waard qua batterij. Met weinig tot normaal gebruik haalde je een dag nog wel. Ging je een lange wandeling maken met gps of een paar uur YT kijken dan moest je al eerder opladen.

Nu doe je minimaal een dag, vaak 1,5 dag en soms zelfs wel 2 dagen met een lading. Zo fijn. Hij is alleen wel een stuk groter/lomper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:18:
[...]

Toevallig kwam ik dit artikel zojuist tegen:

https://9to5mac.com/2024/...better-noise-cancelation/

Zou het nog steeds bijzonder vinden als er AirPods komen met NC. Ben benieuwd of dit gaat gebeuren en wat de usp dan wordt tov de AirPods Pro 2.
Blijf het een vreemd gerucht vinden.

De meerwaarde van de Pro 2 of 3 valt dan toch weg zou je zeggen. Er zit wel iets meer op een Pro naast ANC maar het wordt wel erg marginaal dan allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:03:
[...]

Blijf het een vreemd gerucht vinden.

De meerwaarde van de Pro 2 of 3 valt dan toch weg zou je zeggen. Er zit wel iets meer op een Pro naast ANC maar het wordt wel erg marginaal dan allemaal
Bij iPhones zie je ook eens dat de Pro-functies enkele jaren later naar de non-pro's komen. Ik kan mij voorstellen dat de Non-pro's de ANC van de huidige Pro's krijgen en dan de Pro's gaan verkopen met de allerbeste versie bijvoorbeeld. Maar ook dan blijft het wat gek, want de huidige ANC is al prima en dan zou er weinig intentie zijn om nog voor de dure versies te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:08
60hz voor de "gewone" iphone kan eigenlijk echt niet meer. zo jammer. dat had dan een perfecte instap iphone geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisdn schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:29:
[...]

Bij iPhones zie je ook eens dat de Pro-functies enkele jaren later naar de non-pro's komen. Ik kan mij voorstellen dat de Non-pro's de ANC van de huidige Pro's krijgen en dan de Pro's gaan verkopen met de allerbeste versie bijvoorbeeld. Maar ook dan blijft het wat gek, want de huidige ANC is al prima en dan zou er weinig intentie zijn om nog voor de dure versies te gaan...
Ja alleen er blijven vaak wel wat key features over die dan "nooit" naar de normale lijn komen.
Zoals bijvoorbeeld een derde camera oid. ANC lijkt mij nou net een feature die je echt aan je Pro's wilt laten hangen.

Of laat ik het anders uitleggen, Ik heb de pro's puur en alleen voor ANC op kantoor. Dat ze iets beter klinken kan mij gestolen worden want daar heb ik de Max voor. Als de Airpods 4 ANC krijgen koop ik op zeker geen pro's meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Wie weet krijgen wel een glimps van de toekomst te zien en zien we een iPhone 16 Pro Max Bend?

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

gupfishy schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:59:
60hz voor de "gewone" iphone kan eigenlijk echt niet meer. zo jammer. dat had dan een perfecte instap iphone geweest
Ik heb er echt geen problemen mee. Zelfs als ik een iPhone 15 met 60hz en iPhone 15 Pro met120hz naast elkaar leg zie ik eigenlijk amper verschil.

Wat doe jij dan de hele tijd dat je het echt ziet/merkt?

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 28-08-2024 16:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

gupfishy schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:59:
Wat? Zelfs onder tech personen hoor ik vrijwel nooit iemand over 60/90/120hz schermen. 120hz is nice voor de mensen die het verschil zien. Maar het percentage wat een telefoon koopt of laat liggen op basis van 60~120hz lijkt mij echt heel klein.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.