Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ook niet. Bekeek net even de oude iPhone 15 pro 'pack shots' van Apple, daar zie je duidelijk een mat gestreept uiterlijk. Nu is het een aluminium afwerking.Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:47:
[...]
Ja dat vind ik niet direct heel mooi eigenlijk.
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
20 september wordt bij mij aangegeven?Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:49:
PpFf die Milanese titanium band voor de ultra kost pas half tot eind oktober 😬
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
idem hier, ik wil leuke kleurtjes niet zo zakelijk grijs. Bahrefused81 schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:49:
ik ben iemand van 'kleuren'....Iphone RED, 14pro PURPLE......
die 16 pro serie is boring...grijs...wit..zwart...(en dan nog wat brons achtig)....geen KLEUR!
de 16 serie....probeert iets beter hun best...maar nee....dank je....
Ik zou het doen!
Alleen de keuze > 16 Pro of Pro MAX > De Pro MAX met 512 GB opslag is wel echt tering veel geld zeg.
Neig dus bijna naar Pro met 256 GB....
Via Odido is de AWU2 €119 goedkoper
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
©2004
Ja hoor wel leverbaar in combinatie. Voor de band alleen moet ik een maand wachten
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ah vandaar.Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:52:
[...]
Ja hoor wel leverbaar in combinatie. Voor de band alleen moet ik een maand wachten
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Hier ook gemarkeerd, vanaf hoe laat kunnen we ook alweer een pre order plaatsen?Jaymone schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:48:
16 Pro Max 256gb Zwart titanium als favoriet gemarkeerd voor vrijdag
Het staat letterlijk op de website.Reem0nN schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:53:
[...]
Hier ook gemarkeerd, vanaf hoe laat kunnen we ook alweer een pre order plaatsen?
/f/image/ELBAydowx0mfhoFeMlx5gcOD.png?f=fotoalbum_large)
Van iPhones wel ja, tenminste de vanaf prijzenLothiriel schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:50:
Prijzen zijn zelfde als vorig jaar (in EUR)?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Ja, series 9 en ultra 2 ook.Knoezelbos schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:53:
Zit die apneu functie ook op de ultra 2?
PSN: Sluuz
©2004
Dankjewel, ik zat in de Apple Store app en kon het toen net nog niet vinden, excuses.Rivanov schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:54:
[...]
Het staat letterlijk op de website.
[Afbeelding]
Een nette 11 van 150 naar 110.Lekker Ventje schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:48:
Maximaal €190 terug voor mijn 12, dat is de moeite niet. De 16 kost €969.
Ook bijna de moeite niet (maar dat was me al duidelijk).
dan is dat == onze portemonnee.
Als je op dit moment een iPhone 13-14-15 hebt .....is upgraden een verspilling van bovenstaande.
De enige reden om te upgraden is omdat je huidige tel afgeschreven is OF je bent een echt PRO die het laatste en beste nodig heeft. Maar serieus...99% van dit forum hoort niet in deze categorie.
Maar niet in het zwart, enkel natural titanium
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Toch is de kans groot dat ik de komende dagen Marktplaats in de gaten houd om daar een iPhone 15 pro 256gb vandaan te halen.
2 jaar geleden ook gedaan met de 13 pro.
Rivanov schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:57:
Pre-order op vrijdag de 13e. Dat kan niet goed gaan.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Jezus, die prijzen liggen ook veel lager dan vorig jaar…733€ stellen ze voor!
welke kleur vind je mooi?G33st schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:58:
Hmm. Twijfel nog klein beetje voor een iPhone 16, nieuwe kleur is mooi.
Toch is de kans groot dat ik de komende dagen Marktplaats in de gaten houd om daar een iPhone 15 pro 256gb vandaan te halen.
2 jaar geleden ook gedaan met de 13 pro.
[ Voor 37% gewijzigd door carpebios op 09-09-2024 21:01 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gewoon via V&A verkopen. Tussenpartij moet er altijd ook op verdienen.P3rf3ct1on schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:58:
Net swappie ff gechecked om te zien wat ik voor mn 15 pro 256gb in absolute nieuwstaat met 100% batterijcapaciteit zou krijgen….
Is ook wel logisch gezien de lagere nieuwprijzen van de iPhone 15 serie gecombineerd met een naar mijn gevoel sterkere prijsdaling van diezelfde 15 serie gedurende het jaarP3rf3ct1on schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:58:
Net swappie ff gechecked om te zien wat ik voor mn 15 pro 256gb in absolute nieuwstaat met 100% batterijcapaciteit zou krijgen….
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
Geen woord over de veelbelovende nieuw “stacked” batterijtechniek waar ze het in elke YT video over hadden. Daar hadden ze het in de rumors bij de 15 ook al over en toen bleek daarvan ook niets waar te zijn. Nu dus ook niet.. wel veel details over de cameralenzen, die nauwelijks zijn veranderd.
Geen “one more thing”.. Saaie kleuren van de Pro modellen..
Kortom, het “gekriebel” van voor het event is helemaal weg. Ik ga denk ik mijn 15 Pro Max weer van V&A halen en doe er nog een jaartje mee en ga dan voor de 17 Pro Max.
Waarom zou je een chip uit september 2023 willen ipv een nieuwe?Yzord schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:05:
Waar heb ik in godsnaam anderhalf uur naar zitten kijken dan? Ze doen niet eens meer de moeite om de Ultra een level up te geven. Het is echt maf waar Apple naar toe aan het gaan is...het innovatieve is volledig spoorloos en het lijkt wel alsof ze het erom doen. Bij de iPhone slaan ze gewoon ff de A17 chip over (waarom, tis maar een naam?). Wat gebeurt daar? Teveel aan de LSD gezeten?
Wachten tot volgend jaar. Kun je voor de 17 slim gaan. Geheel nieuw model. Mits de geruchten kloppen.Tranquility schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:05:
Valt tegen allemaal, weinig vernieuwend.
Geen woord over de veelbelovende nieuw “stacked” batterijtechniek waar ze het in elke YT video over hadden. Daar hadden ze het in de rumors bij de 15 ook al over en toen bleek daarvan ook niets waar te zijn. Nu dus ook niet.. wel veel details over de cameralenzen, die nauwelijks zijn veranderd.
Kortom, het “gekriebel” van voor het event is helemaal weg. Ik ga denk ik mijn 15 Pro Max weer van V&A halen en doe er nog een jaartje mee en ga dan voor de 17 Pro Max.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Inderdaad. Ik heb het idee dat de nieuwprijzen van zowel de reguliere iPhone 15 en iPhone 15 Pro afgelopen jaar veel harder zijn gezakt (via resellers, en telco's) dan andere jaren.Lothiriel schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:05:
[...]
Is ook wel logisch gezien de lagere nieuwprijzen van de iPhone 15 serie gecombineerd met een naar mijn gevoel sterkere prijsdaling van diezelfde 15 serie gedurende het jaar
€1000 voor de 256gb versie…Tranquility schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:05:
Valt tegen allemaal, weinig vernieuwend.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Heb geruchten voorbij zien komen waar werd gezegd dat de nieuwe iPhones geen nummers meer zouden krijgen. Alles voor de clicks.TheKerremenke schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:08:
[...]
Wachten tot volgend jaar. Kun je voor de 17 slim gaan. Geheel nieuw model. Mits de geruchten kloppen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Tja wat heb je eraan? Wat heb je aan een spO2 meter? Wat heb je aan een HRV meting? Wat heb je aan een warchface die rood kan worden?Drials schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:04:
[...]
Maar wat heb je hier aan? Je gebruikt het 1 keer om te zien of je het wel of niet hebt…
Wat wil je van me horen? Iemand stelt een vraag of die functie ook op de ultra 2 komt. Ja dat komt ie.
Wat je eraan hebt zal voor iedereen persoonlijk zijn. En slaapapneu kan je nu niet hebben en over een jaar ineens wel.
PSN: Sluuz
Dat was het idee. Dan zou ik evengoed €479,- moeten bijleggen. En waarvoor vraag ik mij nu af na het zien van de Keynote.
Gaat hem niet worden ben ik bang..

En daarvoor met o.a. de 14 Pro Max waarna ik ben overgestapt naar Apple, dus die vond ik ook leuk.
Dit jaar was zonde van de tijd voor mij. Heb ik hier nou een zak chips voor leeg gegeten…
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
boringSuperVeloce schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:15:
[Afbeelding]
Had gehoopt op deze kleur, maar word dus toch een zwarte 16 PM
Ja hoor.Vic83 schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:17:
Hebben jullie een idee of ‘oude’ bandjes voor de Apple Watch nog passen op Apple Watch X? Ik kan daar op de website van Apple nog niets over vinden nl…
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Hier wel, ben al aan het installeren.SuperVeloce schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:18:
Watch Ultra geen RC software update?
Ik had beta uit gezet, maar met beta aan is de RC er wel
Volgens mij wel, de watch X is niet groter dan de 8 en 9.Vic83 schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:17:
Hebben jullie een idee of ‘oude’ bandjes voor de Apple Watch nog passen op Apple Watch X? Ik kan daar op de website van Apple nog niets over vinden nl…
sorry, ik vind het hier altijd zeer plezant maar ze konden het licht van de PC niet appreciëren
Tja, is de rest zo veel vooruit? Alle grote fabrikanten zitten niet ver van elkaar hé.noslen schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:38:
De innovatie is er niet meer
Ik ben wel gecharmeerd door de camera mogelijkheden. Zelfs met de 12pro vind ik de camera al behoorlijk goed, en nu verwacht ik dat de 16pro daar nog even boven gaat.
120 Hz scherm is ook een stap vooruit, en ik hoop dat er toch een paar van die AI functies naar EU komen.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Zwarte Ultra ook wel mooi. Maar vind die oranje knoppen erop tyfuslelijk.
©2004
:fill(white):strip_exif()/f/image/ec2V8WJ0qB1RmidErtfFv1at.png?f=user_large)
Kleurloos.
Maar goed. Ook hier zal vrijdag DHL wel weer voor de deur staan.

Ik denk dat de wachtrijen weer enorm zullen zijn helaasrenegrunn schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:30:
Zojuist de keynote eens bekeken. Als ik de iPhone pro bij elkaar klik vat deze keuzeoptie de keynote wel erg goed samen:
[Afbeelding]
Kleurloos.
Welke kleur ga je nemen ?
Ik twijfel tussen zwart en desert.renegrunn schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:30:
Zojuist de keynote eens bekeken. Als ik de iPhone pro bij elkaar klik vat deze keuzeoptie de keynote wel erg goed samen:
[Afbeelding]
Kleurloos.
Geen idee nog. Maar vorig jaar waren ze in mijn beleving prima te bestellen?MarioMark1541 schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:31:
[...]
Ik denk dat de wachtrijen weer enorm zullen zijn helaas
Welke kleur ga je nemen ?
Wordt de 20e geleverd.
Nu is de volgende taak komende vrijdag een iPhone 16 Pro Max te bestellen anders heb ik nog niets aan het horloge
Voor mij zijn er zat vernieuwingen gezien mijn laatste iPhone de 11 pro max was. Die speciale foto knop lijkt me erg handig en qua foto's en video's is het, zoals praktisch elk jaar, gewoon 1 van de beste toestellen. Voor het eerst in de geschiedenis vind ik trouwens alle kleuren mooi. Dat wordt hopelijk komende vrijdag dus iets makkelijk qua bestellen, alhoewel ik wel neig richting desert of white.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
zwarte watch met vies bruin bandje?MazeWing schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:35:
Meteen toen het kon de Apple Watch 10 jet black besteld icm de dark taupe magnetic link
[Afbeelding]
Wordt de 20e geleverd.
Nu is de volgende taak komende vrijdag een iPhone 16 Pro Max te bestellen anders heb ik nog niets aan het horloge![]()
Voor mij zijn er zat vernieuwingen gezien mijn laatste iPhone de 11 pro max was. Die speciale foto knop lijkt me erg handig en qua foto's en video's is het, zoals praktisch elk jaar, gewoon 1 van de beste toestellen. Voor het eerst in de geschiedenis vind ik trouwens alle kleuren mooi. Dat wordt hopelijk komende vrijdag dus iets makkelijk qua bestellen, alhoewel ik wel neig richting desert of white.
Vind het zelf best een mooie combinatie. Had het liever iets meer cognac kleur gezien.
Haha ik heb toch een andere gekozen:
Lees toch teveel slechte ervaringen over die fine woven bandjes.
[ Voor 52% gewijzigd door MazeWing op 09-09-2024 22:12 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ja maar niet op release in huis en wachtrij was enormrenegrunn schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:33:
[...]
Geen idee nog. Maar vorig jaar waren ze in mijn beleving prima te bestellen?
Ging het toen ook om de pro Max ?
Bij Apple zelf liep de wachttijd al snel op
[ Voor 7% gewijzigd door MarioMark1541 op 09-09-2024 21:52 ]
Ze hebben niks gezegd over nieuwe batterijtechnologie, dus de “stacked” batterijtechnologie uit de geruchtenmolen kun je dus vergeten. Anders hadden ze dat echt wel vermeld.Skinnyice schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:43:
Was van plan om de 15 Pro op te pikken om de portemonnee wat te dempen. Maar na de Keynote en vooral de claims over batterij begint het toch weer te kriebelen om een 16 Pro te nemen. In Desert Titanium denk. Ben benieuwd of resellers ook vanaf vrijdag aan de gang mogen.
Niet de stacked nee, maar wel “best battery in an iPhone” en diverse iOS verbeteringen om hem zo zuinig mogelijk te maken. Heb nu een 13 pro en volgens de website kun je 4 uur langer video kijken, wat ik best fors vind.Tranquility schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:53:
[...]
Ze hebben niks gezegd over nieuwe batterijtechnologie, dus de “stacked” batterijtechnologie uit de geruchtenmolen kun je dus vergeten. Anders hadden ze dat echt wel vermeld.
Als ik de specs vergelijk is er wel heel weinig verschil. AI meuk die niet werkt, mindere kleur. Zoom van 3 naar 5 is leuk, maar verder zelfs de camera vrijwel gelijk. Accu 4 uurtjes meer is wel lekker en heel klein beetje lichter.
Had met name qua camera toch wel wat meer verbetering verwacht in twee generaties. Doe op zij minst een betere selfie cam en een iets grotere sensor.
[ Voor 22% gewijzigd door Johan Bogle op 09-09-2024 21:59 ]
Dat zeggen ze elk jaar natuurlijkSkinnyice schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:55:
[...]
Niet de stacked nee, maar wel “best battery in an iPhone” en diverse iOS verbeteringen om hem zo zuinig mogelijk te maken. Heb nu een 13 pro en volgens de website kun je 4 uur langer video kijken, wat ik best fors vind.
Pending FDA, later deze maand verwachten ze goedkeuring te krijgen.Davidas schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:00:
Wanneer komen de updates voor slaapapneu en gehoorhulp naar de AirPods Pro en Apple Watch, iemand dit ergens gezien / gelezen?
Zucht...
Ik heb precies dezelfde besteld via Apple maar krijg hem pas 20 Oktober... hoe dan
Heeft dat niet met het bandje te maken? Ik heb namelijk een uurtje geleden dit bandje los besteld in naturel, en die staat op dit moment op begin Oktober.Smit260 schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:23:
[...]
Ik heb precies dezelfde besteld via Apple maar krijg hem pas 20 Oktober... hoe dan
Echt? Ik was er direct bij en heb 15 oktoberDavidas schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:25:
[...]
Heeft dat niet met het bandje te maken? Ik heb namelijk een uurtje geleden dit bandje los besteld in naturel, en die staat op dit moment op begin Oktober.

Ook alleen naturel band?Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:35:
[...]
Echt? Ik was er direct bij en heb 15 oktober
Dat zou kunnen inderdaad, als mijn IPhone 16 Pro Max maar ongeveer tegelijk aankomtDavidas schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:25:
[...]
Heeft dat niet met het bandje te maken? Ik heb namelijk een uurtje geleden dit bandje los besteld in naturel, en die staat op dit moment op begin Oktober.
Weet iemand trouwens nog wat het verschil is met de Apple Watch Hermès Ultra 2 behalve de band?
[ Voor 37% gewijzigd door Shaq01 op 09-09-2024 22:50 ]
Ja losse titanium Milanese loop ding.
De Hermes heeft, of had dat kan ook, unieke klokjes in de software.Shaq01 schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:49:
Heb net de Zwart Titanium AWU besteld met zwarte trailband. Bezorgdatum 20 sept
Weet iemand trouwens nog wat het verschil is met de Apple Watch Hermès Ultra 2 behalve de band?
Jammer dat die in Nederland niet beschikbaar is.. Vind de band namelijk wel erg mooi.Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:52:
[...]
De Hermes heeft, of had dat kan ook, unieke klokjes in de software.
Weet iemand of als je de band los koopt je de speciale watchface ook erbij krijgt?
NeeShaq01 schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:57:
[...]
Weet iemand of als je de band los koopt je de speciale watchface ook erbij krijgt?
Ooh ja dat zou wel kunnen idd, ik heb large
AirPods 4 zijn precies wat ik ervan has gehoopt: geen in-ear, verder wel degelijke upgrades. Die (met ANC) gaan er dus komen ter vervanging van mijn AirPods 3.
iPhone's qua kleuren ook wel positief verrast. De reguliere modellen zien er - ondanks het iPhone 12 design - door de nieuwe camera setup en kleuren toch redelijk fris uit. Bij de Pro’s vind ik het goude/desert model - in ieder geval op de renders - er zeer strak uitzien.
Tot slot de Apple Watch: allemaal zo spannend niet. Positief verrast door de verbeterde display tech, maar dat is het dan ook wel. Verder hetzelfde trucje wat ze nu al een paar jaar op rij bij verschillende producten doen: het heel duidelijk hebben over een “all new design”… die zie ik in ieder geval niet.
De camera control was al enigszins gelekt, maar qua uitwerking daarin toch ook wel positief verrast - zowel de software kant als de hardware kant en de onderliggende techniek. Doet me bijna denken aan het oude Apple: in eerste instantie een feature waarbij je een beetje denkt “hebben we dit wel nodig?” Tegelijkertijd zie ik dit de komende jaren juist één van de features die iedereen wil hebben. Zoiets waarvan anderen dat bij jou zien en vragen: “Huh, dat is handig, kan ik dat ook met mijn iPhone 14??”
Niet elk jaar claimen ze 4 uur langer video kijken.
Ben benieuwd hoeveel dat in de praktijk is.
Nog altijd afhankelijk van dingen als beeldschermhelderheid ed. toch?cracking cloud schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:53:
Klopt. 14pro en 15pro claimen beide 23 uur video afspelen. 16pro zegt 27uur.
Ben benieuwd hoeveel dat in de praktijk is.
Snap die fixatie niet zo goed, maar goed. Ben zelf waarschijnlijk niet zo'n power user die halve dagen 4K video denkt te moeten kijken op een smartphone.
[Edit] bij nader inzien geen fixatie. ik zie het licht.SuBBaSS schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:19:
[...]
Nog altijd afhankelijk van dingen als beeldschermhelderheid ed. toch?
Snap die fixatie niet zo goed, maar goed. Ben zelf waarschijnlijk niet zo'n power user die halve dagen 4K video denkt te moeten kijken op een smartphone.
[ Voor 21% gewijzigd door SamSid op 10-09-2024 11:36 ]
Ja het blijft altijd afhankelijk van allemaal factoren, dus ja ga je er heel veel van merken geen idee.SuBBaSS schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:19:
[...]
Nog altijd afhankelijk van dingen als beeldschermhelderheid ed. toch?
Ik zelf kijk ook geen films op mijn 15 pro max, misschien eens een keer youtube filmpje en dat houd het op(Verder alleen whatsapp filmpjes).
Ik zit geen Netflix of iets te kijken op mijn iphone, daar heb ik een 65 inch Oled tv voor
Maar goed 27 uur bijv film kunnen kijken, betekend ook wellicht langer een dag normaal gebruik door komen(Normaal gebruik geen halve dag netflix/ gamen etc even genoemd).
Nu moet dat over algemeen wel prima lukken, maar mocht je toch eens de lader vergeten. kan handig zijn je nog wat langer kan volhouden.
[ Voor 17% gewijzigd door Carlos0_0 op 10-09-2024 11:24 ]
Een weekendje weg zou ik een lader gewoon sowieso mee nemenSamSid schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:23:
[...]
Gelukkig voor jou is het geen fixatie. Maar voor anderen is batterijduur wel belangrijk. Het is een verschil of je een lader meeneemt voor een weekendje weg of niet (bijvoorbeeld).
Maar stel je vergeet hem, dat je weet als ik nou niet al te gek doe. kom ik wellicht wel het weekend door tot ik thuis ben met de volle accu als je vertrekt.
[ Voor 53% gewijzigd door Carlos0_0 op 10-09-2024 11:29 ]
Dan nog!SamSid schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:23:
[...]
Gelukkig voor jou is het geen fixatie. Maar voor anderen is batterijduur wel belangrijk. Het is een verschil of je een lader meeneemt voor een weekendje weg of niet (bijvoorbeeld).
Is het alsnog afhankelijk van meerdere factoren.
Maar blijf je blind staren op harde getallen.
Kun je er straks "fijn" over vallen.
Naar mijn weten ook 'pas' vanaf de 20steSuperVeloce schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:13:
Vanaf wanneer liggen die nieuwe iphones en watches in de winkel? Ook pas vanaf 20ste of kan je al eerder bekijken? (Hoe ging dat vorig jaar in bijv mediamarkt?)
- [iPhone 16, Plus, Pro & Pro Max] Ervaringen & Discussie
- [Apple Watch (Ultra)] Ervaringen & Discussie - Deel 5
- [Airpods 4e Generatie (2024)] Ervaring & Discussie
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.