Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:28
Mog schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 16:18:
[...]

Wat? Zelfs onder tech personen hoor ik vrijwel nooit iemand over 60/90/120hz schermen. 120hz is nice voor de mensen die het verschil zien. Maar het percentage wat een telefoon koopt of laat liggen op basis van 60~120hz lijkt mij echt heel klein.
Het is ook vooral een dingetje zodat je kunt wijzen naar de specs. Maar menig Android toestel met 120hz dat trager aan voelt dan een iPhone 15 met 60hz.

Al ben ik het er wel mee eens dat de kosten om het wel te leveren niet het probleem zijn voor Apple maar dat het echt een verschil is tussen Pro / niet Pro.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:45
Mog schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 16:18:
[...]

Wat? Zelfs onder tech personen hoor ik vrijwel nooit iemand over 60/90/120hz schermen. 120hz is nice voor de mensen die het verschil zien. Maar het percentage wat een telefoon koopt of laat liggen op basis van 60~120hz lijkt mij echt heel klein.
als ik het hoor zijn er zoveel mensen die de 60hz gewoon niet willen. als ik een 90 of 120 hz naast een iphone met 60 hz leg is het net of die van stroop is
ook als ik de pro naast de gewone leg (beide 15) is het echt niet normaal. kan het er ook zo uithalen.

60 HZ is echt wel wat verouderd op het moment

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

gupfishy schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 16:22:
[...]

ook als ik de pro naast de gewone leg (beide 15) is het echt niet normaal. kan het er ook zo uithalen.
Ik zou bijna een weddenschap met je willen afsluiten.

Ik leg 15 iPhones naast elkaar, jij mag lekker scrollen en apps openen.

Als jij er 1 fout hebt, krijg ik een iPhone 16(pro) van je ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Greatsword op 28-08-2024 16:42 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
Greatsword schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 16:39:
[...]

Die durf ik ook wel aan.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:45
En wat krijg ik als ik het allemaal goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:57:
Wie weet krijgen wel een glimps van de toekomst te zien en zien we een iPhone 16 Pro Max Bend?
Zo maar een iPhone 16 Pro Fold zou ik graag hebben zeg!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nah dat kan ik ook wel hoor. Zet ik mijn Pro op 60 Hz is het verschil gigantisch.

Niet dat ik van mening ben dat 60 Hz niet meer kan op de normale iPhone overigens.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 28-08-2024 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Donstil schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 16:53:
[...]

Zet ik mijn Pro op 60 Hz is het verschil gigantisch.
Wist niet eens dat dat kon, zal het eens aanzetten, misschien dat ik het dan wel zie/merk ;)

https://www.makeuseof.com...e-120hz-promotion-iphone/

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Laatst online: 20:51
Greatsword schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 16:58:
[...]

Wist niet eens dat dat kon, zal het eens aanzetten, misschien dat ik het dan wel zie/merk ;)

https://www.makeuseof.com...e-120hz-promotion-iphone/
Het kan nog sneller: even op batterij besparings stand zetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisdn schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:00:
[...]

Het kan nog sneller: even op batterij besparings stand zetten :)
Ja dat bedoelde ik eigenlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26
Tja, ook ik heb twijfels om te upgraden. Mijn 15 Pro Max bevalt nog steeds erg goed en zit nog op 100% batterijcapaciteit. Maar toch kriebelt het. Nog groter scherm, nog dikkere batterij met "stacked" technologie, hmm..

Toch maar even kijken wat de 15 PM bij Swappie, Sobby en Rebuy doet vlak voor launch day. Als het meevalt: upgraden. Ik heb nu de Natural Titanium, maar als ik zou gaan upgraden wordt het waarschijnlijk de witte. Jammer dat paars niet meer terugkeert. Onbegrijpelijk dat Apple als extra kleur voor de pro modellen voor een ontlastingkleur heeft gekozen. Die zou ik nou echt nooit nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-06 09:52
Hier staat een upgrade van m'n oude Xr naar een 16 Pro op de planning. Denk dat ik het verschil wel ga merken.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:36
Die mogen ze van mij lekker houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Zie je niets van met een hoesje erom

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
SirLenncelot schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 00:19:
Zeker maar gebruik mijn IPhone altijd zonder hoesje, maar er zal vast ook een kleurtje zijn wat wel bij mij past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Aparte kleur. Het lijkt meer op terracotta dan zand. Dit is volgens mijn zo’n kleur die je in het echt moet zien.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
“Vroeger” ging ik ook zonder hoesje om het toeste. De buitenkant is immers al de hoes die de daadwerkelijke telefoon beschermt.

Maar met de glazen achterkant en prijzen ben ik uiteindelijk toch maar een hoesje gaan toevoegen. Zonde van het hele design maar zo blijft het toestel uiteraard ontzettend veel mooier.

Overigens zie je de randen en het camera eiland toch nog. Dus de kleur is niet helemaal verstopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SE USER
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22:54
SirLenncelot schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 00:19:
Wel als je hoesje transparant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-06 00:00
Verlengdatum KPN 20-09, event is 09-09 meestal kan je een dag of paar dagen daarna een pre-order plaatsen, en is de release rond de 20-09.

Volgens KPN kan ik dus echt pas verlengen op 20-09 en niet eerder, en dus ook niet een pre-order plaatsen om als eerste de 16 Pro Max in huis te hebben, en toestelkorting (vaak rond de €100) als je een 2 jarig contract weer neemt en direct afbetaald.

Ik denk dat ik dit jaar weer net als de 15 Pro Max lekker los ga bestellen, en een sim only ga nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Moet je niet net lekkere trek hebben. Is net een chocoladereep.. _O-
Maar blijf het toch een beetje een poepkleur vinden. Hadden ze maar de donker paarse, zoals de 14 PM, weer uitgebracht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:05
Ik vind het ook een poepkleur, maar deze dummy (vanaf 10:54) vind ik echt heel erg gaaf :9~
De glimmende rand ziet er weer stijlvol uit, net als mijn huidige paarse14 pro (max) maar vlekken zie je te goed, dat stoort mij heel erg en volgens mij zijn de matte randen van de 15 pro (max) dan de oplossing...

YouTube: iPhone 16 + iPhone 16 Pro Max NEW Colors

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 23:27
[...]

Als die alles goed heeft krijgt hij een 16?

Want ik heb hier in huis een 11 pro max en een 13 pro max. Verschil is dat en nacht.

Zou er nooit een nieuwe telefoon voor kopen, of laten liggen. Maar 120hz zie je echt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ik had echt mijn zinnen gezet op de Pixel 9 (pro) maar video blijft toch voor mij het allerbelangrijkste. En daar heeft de Pixel toch niet overtuigd. Ik hoop dat ze weer een stap in video gaan maken. Het liefst zie ik 4K120 maar dat zal wel niet gebeuren...

De 11 Pro Max heeft een gebarsten scherm sinds een week (door de screenprotector heen!) En reparatie is eigenlijk duurder als de waarde.... Dus maar zien wat de 16 pro max gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Waah schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:05:
[...]

Als die alles goed heeft krijgt hij een 16?

Want ik heb hier in huis een 11 pro max en een 13 pro max. Verschil is dat en nacht.

Zou er nooit een nieuwe telefoon voor kopen, of laten liggen. Maar 120hz zie je echt wel...
Ja, ik zou die weddenschap ook aangaan en makkelijk winnen.

Er zijn nou eenmaal mensen die meer gevoelig zijn voor lage framerate , als je daar zelf geen last van hebt kun je het waarschijnlijk niet voorstellen maar het verschil is voor mij ook ontzettend groot tussen de 11pro en de 15pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja ik vind dat dus best wel fraai eigenlijk, misschien dat ik eens afwijk van het bekende Wit (altijd) en grijs (dit jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:44
Wow, het is toch te hopen dat ze met de 17 weer met een leuke kleur komen, want no way dat ik mijn paarse 14PM zou inruilen voor een bruine 16, zelfs als het gratis zou zijn _O-

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ample Energy schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:42:
Wow, het is toch te hopen dat ze met de 17 weer met een leuke kleur komen, want no way dat ik mijn paarse 14PM zou inruilen voor een bruine 16, zelfs als het gratis zou zijn _O-
Wedden van wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Volgens 925 is dit hem, en dan vind ik het nog wel meevallen….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PD___wIcMDW3J2CcPc8nGrLhA1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MTPOliRXhC5ZoDk2ujYnU4cW.jpg?f=fotoalbum_large

Vind het jammer dat de iPhone17 geruchten al zo op gang zijn. Met de geruchten van matige upgrades van de 16 heb ik nu al zoiets van: ik wacht wel op die platte 17…

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dennisdn schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:04:
[Afbeelding]
Oei die vind ik dan weer niet zo mooi, ik had echt gehoopt op een donker bruine.
Vind het jammer dat de iPhone17 geruchten al zo op gang zijn. Met de geruchten van matige upgrades van de 16 heb ik nu al zoiets van: ik wacht wel op die platte 17…
Geruchten over die platte 17 zijn wel stevig inderdaad maar ik had het begrepen als een model boven de iPhone maar onder de iPhone Pro. Voor mij daarom niet zo interessant verwacht ik maar wel tof op te zien welke kant het op gaat. Ik heb een M4 iPad Pro en dat dunne is een stuk indrukwekkender dan ik op voorhand gedacht had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ample Energy
Je mag er natuurlijk 1 opsturen, maar gezien ik geen hoesje gebruik weet ik de uitslag denk ik wel al :P
Dennisdn schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:04:
[Afbeelding]

Tja, het is dat je huidige uit elkaar valt, hè _O-

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:15:
[...]

Oei die vind ik dan weer niet zo mooi, ik had echt gehoopt op een donker bruine.

[...]

Geruchten over die platte 17 zijn wel stevig inderdaad maar ik had het begrepen als een model boven de iPhone maar onder de iPhone Pro. Voor mij daarom niet zo interessant verwacht ik maar wel tof op te zien welke kant het op gaat. Ik heb een M4 iPad Pro en dat dunne is een stuk indrukwekkender dan ik op voorhand gedacht had.
Ja gepositioneerd ónder de Pro. Maar ik ga er dan wel voorzichtig vanuit dat de huidige Pro-functies 2 generaties later wel in de non-pro zitten. Wellicht een iets mindere camera, maar voor die 3 foto’s die ik per jaar maak is dat geen issue. Vandaar ik ook niet zo warm wordt van die capturebutton die op de 16 zou gaan komen….

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisdn schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:43:
[...]

Ja gepositioneerd ónder de Pro. Maar ik ga er dan wel voorzichtig vanuit dat de huidige Pro-functies 2 generaties later wel in de non-pro zitten. Wellicht een iets mindere camera, maar voor die 3 foto’s die ik per jaar maak is dat geen issue. Vandaar ik ook niet zo warm wordt van die capturebutton die op de 16 zou gaan komen….
Ik gebruik de camera erg veel maar kan in 2025 prima met de 2024 camera, het zou mij meer om het scherm gaan, als de “17 Air” het scherm van de 16/17 krijgt en dus geen 120Hz heeft dan hoef ik het niet.

Edit: Overigens zou 1 camera ook nog eens niet zo gek zijn, dus wel een 48mp wide maar geen Ultrawide en zoom.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 02-09-2024 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:16:
[...]
als de “17 Air” het scherm van de 16/17 krijgt en dus geen 120Hz heeft dan hoef ik het niet.
Dan zou het voor mij wél een dealbreker zijn Inderdaad. Want ik was eerst altijd van het “wat een onzin, je ziet het verschil niet”-kamp.

Maar inmiddels zie ik het wel heel duidelijk….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Oké, omdat de batterij van mijn 14PM op 86% zit wilde ik toch even kijken naar wat de iPhone 16 Pro moet gaan worden. Als je dat naast een 14 Pro legt is dat wel heel karig, zeg:
MacRumors: iPhone 14 Pro vs. iPhone 16 Pro

Met een 14 of 15 is er dus eigenlijk 0,0 reden om te upgraden. Begrijp me niet verkeerd, vind de 14 nog steeds een geweldig ding, maar 2-3 jaar lang echt helemaal stil staan is nogal wat voor een techbedrijf. Als ik 2000 miljard waard zou zijn zou je bang worden van wat ik zou introduceren, maar Apple heeft een headset gemaakt en is vergeten dat ze ook nog telefoons maken :P

Hopelijk verrassen ze toch nog met de aankondiging. Dynamic Island weg en FaceID achter glas?
Model dat 35% dunner is en 50% weegt?
16GB RAM en een lokaal draaiende AI?
Wat zouden ze hebben verzonnen om de 16 te kunnen verkopen?🤔

Zou een stunt zijn als ze de 16 overslaan en alleen wat extra batterijtjes naar de winkels verschepen :P
Met een 10 minuten durende sketch van Moeder Aarde natuurlijk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19-06 11:33
Ample Energy schreef op maandag 2 september 2024 @ 19:26:

Wat zouden ze hebben verzonnen om de 16 te kunnen verkopen?🤔

Zou een stunt zijn als ze de 16 overslaan en alleen wat extra batterijtjes naar de winkels verschepen :P
Met een 10 minuten durende sketch van Moeder Aarde natuurlijk :P
Alleen USB-c zou me al over de streep trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
SamSid schreef op maandag 2 september 2024 @ 19:48:
[...]

Alleen USB-c zou me al over de streep trekken.
Uh…. Not sure if serious? 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ample Energy schreef op maandag 2 september 2024 @ 19:26:
Met een 14 of 15 is er dus eigenlijk 0,0 reden om te upgraden. Begrijp me niet verkeerd, vind de 14 nog steeds een geweldig ding, maar 2-3 jaar lang echt helemaal stil staan is nogal wat voor een techbedrijf.
Helaas inderdaad al een aantal jaar de realiteit.

Het design is bijvoorbeeld ook eigenlijk al sinds de iPhone 12 ieder jaar vrijwel identiek. De die hard fans zullen wijzen op titanium, ander glas, dynamic island, dunnere bezels, etc, maar de realiteit is dat de meerderheid van de 'normale gebruikers' moeite zal hebben om straks een iPhone 12 van zelfs een iPhone 16 te onderscheiden. Terwijl je 'vroeger' het verschil tussen een iPhone 4, 5 of 6 bijvoorbeeld meteen van grote afstand al zag.

Hetzelfde met de camera's. Voor de mensen die nog (twee)jaarlijks upgraden lijkt dat het zwaarst te wegen. Tegelijkertijd is het stiekem ook al een aantal jaar zo dat in 'blind tests' de meeste mensen niet eens goed kunnen raden welke foto beter is en bij het nieuwe model hoort.

Uiteindelijk voor de wat meer tech-georiënteerde lui telt het natuurlijk allemaal wel op. Maar écht nieuwe functionaliteiten (die bij het grote publiek indruk maken) zijn er al jaren niet bijgekomen. Het is niet meer zoals met de iPhone 4, 5 of 6 dat je in ieder geval tweejaarlijks zegt: "Zo, echt weer wat flinke upgrades met dit nieuwe model!"

Het probleem is dat Apple nog steeds niet echt hoeft. In feite is er qua besturingssystemen een duopoly: Android en iOS. Daarnaast zijn er naar schatting nog steeds meer dan 2 miljard mensen zonder überhaupt internettoegang. Dat is nog een flinke doelgroep die je de komende jaren kan bereiken - zelfs als ze jarenlang helemaal geen nieuw model zouden uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Misschien maar eens tijd om van het andere kamp te proeven? Ik denk er altijd aan, maar ik doe het nooit :')

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:38
SgtElPotato schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:56:
Misschien maar eens tijd om van het andere kamp te proeven? Ik denk er altijd aan, maar ik doe het nooit :')
Vind je in het andere kamp wel nieuwe dingen dan?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cardwizard
Gr4mpyC3t schreef op maandag 2 september 2024 @ 22:29:
[...]

Meestal het verlangen om terug te keren naar je vorige kamp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Cardwizard schreef op maandag 2 september 2024 @ 20:20:
[...]

Uh…. Not sure if serious? 😉
USB-C was voor mij ook de grootste reden om vorig jaar mijn iPhone 12 mini in te wisselen voor een iPhone 15 Pro Max. Maar als ik heel eerlijk ben: 99% is gewoon hetzelfde.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
Ik heb voor werk een Samsung.
Ik ben de laatste tijd Apple best zat aan het worden. Dat leuke bedrijf van vroeger vind ik echt al een tijdje niet meer. Maar die Samsung telefoon helpt me herinneren wat een rot platform ik Android vind en zeker met die Samsung schil.

Zelfde met de pc markt. Ik vind macOS aan de GUI kant in de steek gelaten door Apple. Maar van Windows word ik diep ongelukkig. Lieten ze het daar maar in de steek… Ik heb dan nog wel sympathie voor Linux, maar op een gegeven moment kom ik ook in een levensfase dat ik na een werkdag thuis wil komen met een machine die gewoon werkt zonder moeite met net wat meer software support. Plus integratie met dingen als een iPhone en n al het andere is een grote plus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
En dat zal wel een reden hebben dan zou je zeggen :P

Edit: Ik heb overigens vorig jaar nog een maand een Fold 5 ter leen gehad van Samsung. Na 2 weken werd ik er helemaal gillend gek van.

Niet omdat de hardware slecht was overigens, dat overtuigde best wel maar Android kan en vooral wil ik echt niet meer aan wennen, het kan zonder twijfel hetzelfde maar het is het voor mij simpelweg niet meer waard.

Wel viel mij op dat veel van de Apps die ik moest gebruiken vaak “lelijker” in interface waren. Resolutie probleempjes kende, schaling wat mis ging, etc. Kan ook door het formaat van de Fold gekomen zijn maar dat vind ik dan onder de streep niet zo belangrijk, het is er en dat irriteert al genoeg, dan ga ik niet meer uitzoeken waarom enz.

Edit2: Met de tweede Pixel Fold die onlangs gepresenteerd is wel weer even getwijfeld overigens maar om bovenstaande reden toch de knoop niet door gehakt.

[ Voor 62% gewijzigd door Donstil op 02-09-2024 23:35 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 23:54
Tja. De vernieuwing zal dit jaar vooral liggen in Apple Intelligence. Wellicht dat de iPhone 16 wat functies krijgt, die de iPhone 15 niet zal krijgen. Maar ik verwacht een marginale update.

Waarom dan toch weer upgraden? Omdat ik een groter scherm interessant vind, kleinere bezels altijd mooi zijn meegenomen en ik gewoon graag elk jaar het nieuwste heb qua iPhone.

Draag nog steeds een AWU 1 en dat blijft denk ik ook wel zo. Ik zie de noodzaak van upgraden bij de Apple Watch niet zo. Tenzij er een zwarte AWU komt, dan moet ik erover nadenken.

Verder niemand verantwoording schuldig. Mijn verhuizing was best duur. Maar buiten dit soort uitzonderingen, ben ik zuinig op mijn geld en denk ik over elke aankoop goed na. Gun me dan dat ene momentje van zwakte elk jaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Mog schreef op maandag 2 september 2024 @ 22:43:
[...]
USB-C was voor mij ook de grootste reden om vorig jaar mijn iPhone 12 mini in te wisselen voor een iPhone 15 Pro Max. Maar als ik heel eerlijk ben: 99% is gewoon hetzelfde.
Voor mij was USB-C ook een van de belangrijkste redenen om mijn 12 te vervangen voor de 15 Pro Max, ook vanwege het feit dat ik een groter scherm wilde.

Maar nu twijfel ik steeds meer. Op Swappie, Sobby en Rebuy levert mijn z.g.a.n. 15 PM met 100% accucapaciteit nog maar €860,- op. Een nieuwe 16 Pro Max zal weer rond de €1479 gaan kosten, oftewel moet ik €620 gaan bijbetalen. Dan vind ik met deze kleine verschillen toch echt te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-06 13:11
Voor mij zijn USB-C, een groter scherm en een betere batterij ook al genoeg om te upgraden van de 14 pro naar een 16 pro Max. Verder wel gewoon jammer dat AI niet in de EU komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
Gr4mpyC3t schreef op maandag 2 september 2024 @ 22:29:
[...]

Frustraties :+
Donstil schreef op maandag 2 september 2024 @ 23:25:
[...]

En dat zal wel een reden hebben dan zou je zeggen :P

Edit: Ik heb overigens vorig jaar nog een maand een Fold 5 ter leen gehad van Samsung. Na 2 weken werd ik er helemaal gillend gek van.

Niet omdat de hardware slecht was overigens, dat overtuigde best wel maar Android kan en vooral wil ik echt niet meer aan wennen, het kan zonder twijfel hetzelfde maar het is het voor mij simpelweg niet meer waard.

Wel viel mij op dat veel van de Apps die ik moest gebruiken vaak “lelijker” in interface waren. Resolutie probleempjes kende, schaling wat mis ging, etc. Kan ook door het formaat van de Fold gekomen zijn maar dat vind ik dan onder de streep niet zo belangrijk, het is er en dat irriteert al genoeg, dan ga ik niet meer uitzoeken waarom enz.

Edit2: Met de tweede Pixel Fold die onlangs gepresenteerd is wel weer even getwijfeld overigens maar om bovenstaande reden toch de knoop niet door gehakt.
De Folds trekken mij helemaal niet met hun plastic displays. De S24U trekt me wel, maar ik ken mezelf te goed hiervoor, dat hou ik geen 2 maanden vol.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Tranquility schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 07:23:
[...]

Op Swappie, Sobby en Rebuy levert mijn z.g.a.n. 15 PM met 100% accucapaciteit nog maar €860,- op.
Het was mij ook opgevallen dat ze dit jaar allemaal een stukje minder bieden als voorgaande jaren. Wel een keer ergens gelezen dat Apple afgelopen jaar veel meer Pro(M)'s had verkocht dan reguliere iPhones, dus ik ben bang dat er gewoon heel veel in de markt zijn en ze daarom lager zitten nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19-06 11:33
Steven030 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 07:55:
Voor mij zijn USB-C, een groter scherm en een betere batterij ook al genoeg om te upgraden van de 14 pro naar een 16 pro Max. Verder wel gewoon jammer dat AI niet in de EU komt
Is dat zeker dat AI niet naar EU komt? Want ik had toch wel verwacht dat we onderhand circle to search krijgen. Dat is zo'n gave feature die ik dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:38
SamSid schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:15:
[...]

Is dat zeker dat AI niet naar EU komt? Want ik had toch wel verwacht dat we onderhand circle to search krijgen. Dat is zo'n gave feature die ik dagelijks gebruik.
In ieder geval niet bij de release. Apple heeft zelf aangegeven meer tijd nodig te hebben om de impact van de DMA-wetgeving te onderzoeken.

Waarschijnlijk om deels tegen die wetgeving aan te schoppen…

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 09:49
Hoe zit het met de prijs van het vorige model na de aankondiging bij zo'n event? Ik zie dat een iPhone 15 nu op zo'n 780 euro staat. Zakt de prijs meestal nog verder of blijft dat zo'n beetje gelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dennisweb schreef op maandag 2 september 2024 @ 23:48:
Tja. De vernieuwing zal dit jaar vooral liggen in Apple Intelligence. Wellicht dat de iPhone 16 wat functies krijgt, die de iPhone 15 niet zal krijgen. Maar ik verwacht een marginale update.

Waarom dan toch weer upgraden? Omdat ik een groter scherm interessant vind, kleinere bezels altijd mooi zijn meegenomen en ik gewoon graag elk jaar het nieuwste heb qua iPhone.

Draag nog steeds een AWU 1 en dat blijft denk ik ook wel zo. Ik zie de noodzaak van upgraden bij de Apple Watch niet zo. Tenzij er een zwarte AWU komt, dan moet ik erover nadenken.

Verder niemand verantwoording schuldig. Mijn verhuizing was best duur. Maar buiten dit soort uitzonderingen, ben ik zuinig op mijn geld en denk ik over elke aankoop goed na. Gun me dan dat ene momentje van zwakte elk jaar. :+
Uiteindelijk zitten we hier natuurlijk wel op een tech forum, dus zelfs als ze alleen een 10% snellere chip erin zouden stoppen, dan worden we hier al enthousiast :9

Zoals je zegt: je bent niemand verantwoording schuldig.

(En zeker niet in dit topic, want volgens mij is iedereen in dit topic wel een beetje zo :9)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:02
Als de bloeddrukmeter feature er daadwerkelijk komt dan instant buy voor mij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pfbynpe0ICcGYrib7p4tzbF2DN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jqORfy9US9oLTrUaVHWHXTW6.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zou een mooie toevoeging zijn ja voor de 10de gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:35
Davidas schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:54:
[Afbeelding]
Hier ook. Alhoewel die slaap apneu functie misschien ook wel een beetje duidelijkheid hier kan geven.

Maar daar wacht ik sinds de series 6 al op.

[ Voor 4% gewijzigd door TheKerremenke op 03-09-2024 11:08 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 2 september 2024 @ 23:48:
Volgens mij post je dit ook elk jaar :X

Maar inderdaad, gewoon lekker doen wat je leuk vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Davidas schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:54:
[Afbeelding]
mits accuraat lijkt me :+
Want anders heb je er natuurlijk weinig aan. Zou het knap vinden als het ze lukt het redelijk accuraat op te meten, als ik kijk hoe je normaal je bloeddruk meet. Maar misschien komt er een luchtkussentje in en een mini-compressor :D

Zelf ga ik niet voor een nieuwe watch. Maar ik gebruik hem vooral voor de tijd te bekijken en wat notificaties. En zelfs die heb ik bijna volledig uit staan. Meest gebruikte feature is NFC voor betalen O-) Al ben ik hier in de regio volgens mij één van de weinige mensen die met een horloge betaald, want krijg vaak vreemde blikken van (met name) oudere cassieres als ik mijn horloge tegen de NFC-lezer probeer te manouvreren.

Erg leuk ook als die half achter plexiglas zit, aan de achterkant van het apparaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Waah schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:30:
[...]

Zelf ga ik niet voor een nieuwe watch. Maar ik gebruik hem vooral voor de tijd te bekijken en wat notificaties. En zelfs die heb ik bijna volledig uit staan. Meest gebruikte feature is NFC voor betalen
Same here, alleen nog voor notificaties en Apple Pay. Verder is het zeker handig om de pols, maar doe ik er echt niets mee. De Series 8 voldoet voor mij nog prima. Er moet wel heel wat gebeuren wil ik over gaan naar de Series X.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Justevo schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:37:
Hoe zit het met de prijs van het vorige model na de aankondiging bij zo'n event? Ik zie dat een iPhone 15 nu op zo'n 780 euro staat. Zakt de prijs meestal nog verder of blijft dat zo'n beetje gelijk.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Als de prijzen van Swappie straks hard zakken, loont het misschien wel om 1-2 weekjes met een oude telefoon rond te gaan lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:44
THE_BASE schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:47:
[...]

Same here, alleen nog voor notificaties en Apple Pay. Verder is het zeker handig om de pols, maar doe ik er echt niets mee. De Series 8 voldoet voor mij nog prima. Er moet wel heel wat gebeuren wil ik over gaan naar de Series X.
Ik gebruik hem met name voor Apple Pay en om mijn gezondheid te meten. Dat laatste gewoon uit interesse en niet uit een medische noodzaak. Meldingen heb ik zoveel mogelijk uit staan. Ik heb nu de Ultra 1, wellicht kan een donkere variant mij nog beinvloeden om een nieuwe aan te schaffen, anders hou ik het lekker bij deze :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Steven030 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:36:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Als de prijzen van Swappie straks hard zakken, loont het misschien wel om 1-2 weekjes met een oude telefoon rond te gaan lopen
Dit doe ik normaal altijd, een weekje of wat eerder opsturen om de grote drukte voor te zijn en een weekje of wat doen met een SE die in de la ligt. Maar dat gaat mij dit jaar niet lukken omdat mijn 15P al op 18.1 zit en de SE die niet aangeboden krijgt. De backup op de SE terugzetten gaat daarmee niet lukken. Gister een poging gedaan, maar de SE op 18 wil echt geen backup van 18.1 accepteren.

De SE zit wel in de iCloud als extra device dus die heeft alle foto's en contactlijst enzo ook gewoon. Alleen Whatsapp mis ik dan nog. Even uitproberen wat er gebeurd als ik Whatsapp op dat device laat meelopen en of ik daarna de hoofdaccount kan verplaatsen naar de SE...

[ Voor 22% gewijzigd door Dennisdn op 03-09-2024 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPhone 15 Pro alweer verkocht zodra ik mijn nieuwe iPhone 16 Pro heeft.
M'n schoonvader is dit jaar de gelukkige. ;)

En dit jaar dan ook maar eens m'n Series 4 AW vervangen.

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 03-09-2024 13:02 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:24
Ik zie mensen zich afvragen of ze hun iPhone 15 moeten verkopen :+ Kom ik met mijn iPhone 12 waarvan ik na 3.5 jaar het wel leuk vind om een nieuwe te kopen :Y Maar anderzijds, hij werkt prima, kan ik het nog een jaar uitzingen naar de iPhone 17 waarvan gezegd wordt dat dat wel echt een ander model wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Dennisdn schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:48:
[...]

Dit doe ik normaal altijd, een weekje of wat eerder opsturen om de grote drukte voor te zijn en een weekje of wat doen met een SE die in de la ligt. Maar dat gaat mij dit jaar niet lukken omdat mijn 15P al op 18.1 zit en de SE die niet aangeboden krijgt. De backup op de SE terugzetten gaat daarmee niet lukken. Gister een poging gedaan, maar de SE op 18 wil echt geen backup van 18.1 accepteren.

De SE zit wel in de iCloud als extra device dus die heeft alle foto's en contactlijst enzo ook gewoon. Alleen Whatsapp mis ik dan nog. Even uitproberen wat er gebeurd als ik Whatsapp op dat device laat meelopen en of ik daarna de hoofdaccount kan verplaatsen naar de SE...
Ja daar zeg je wat. Mijn reservetelefoon kan de beta ook niet aan en heeft niet eens voldoende capaciteit. Geen optie dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:47:
[...]

Ja dat ken ik wel, ik heb een Ultra 1 en ga dit jaar voor een Ultra 3 of 49mm RVS maar zou ook prima zonder kunnen. Ik gebruik hem alleen als een soort notificatie filter op de dagen dat ik aan het werk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23:11
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:16:
Ik zie mensen zich afvragen of ze hun iPhone 15 moeten verkopen :+ Kom ik met mijn iPhone 12 waarvan ik na 3.5 jaar het wel leuk vind om een nieuwe te kopen :Y Maar anderzijds, hij werkt prima, kan ik het nog een jaar uitzingen naar de iPhone 17 waarvan gezegd wordt dat dat wel echt een ander model wordt.
Zelfde hier met de iPhone 11. :+
Kan ook nog wel even mee, maar hij wordt wel langzamer en de batterij (al eens vervangen, inmiddels deze ook alweer 84%) wordt echt minder.

Tegelijkertijd kan alles wat ze nu over de 17 zeggen nog weleens doorgeschoven worden naar de 18.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:24
Jixreme schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:47:
[...]
Tegelijkertijd kan alles wat ze nu over de 17 zeggen nog weleens doorgeschoven worden naar de 18.
Ja, dat is zeker zo. Ik denk ook gewoon dat ik de iPhone 16 of 16 Pro haal. En dan voor mijn iPhone 12 nog een leuk prijsje op V&A krijg :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:16:
Mijn netwerk verwacht dat van me. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:54:
[...]

Haha ja hier ook, de 15 Pro was voor release al "verkocht" aan de volgende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-06 18:13
Rivanov schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:54:
[...]

Precies. M’n vriendin niet meer. Maar haar nichtje nu wel!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Er is weer eens iets smerigs opgedoken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KqXLFSN_ps2khkJijNzh0mYJzvc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9CwNJdnStff44MusjhK2806I.jpg?f=fotoalbum_large

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 14:35:
[...]

Haha ja hier ook, de 15 Pro was voor release al "verkocht" aan de volgende :P
Heb m’n 16 Pro ook alweer verkocht voor volgend jaar. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Het zal mij niets verbazen als dit hem is, er zijn delen van de wereld waar ze deze kleur wél heel mooi vinden. Ik denk bijvoorbeeld aan India waar Apple nog een inhaalslag heeft te doen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Vind deze dan wel weer een stuk eleganter dan dat modderbruin die we laatst zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:14
met deze belichting valt het dan wel weer mee, ziet er al veel beter uit dan die andere foto's dat we al gezien hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die is al wat ouder maar bleek een Photoshop te zijn. Zo zou ik hem wel willen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:09:
[...]

Ja die is al wat ouder maar bleek een Photoshop te zijn. Zo zou ik hem wel willen overigens.
Gewoon de kleur Space Grey van een MacBook zou toch niet zo'n probleem moeten zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:10:
[...]

Gewoon de kleur Space Grey van een MacBook zou toch niet zo'n probleem moeten zijn? :)
Dat vind ik dus ook altijd jammer, dat de zwarte pro iPhone niet echt zwart is.
Van mij mag dat wel gewoon echt donker.

Ook mijn "Space black" iPad Pro is een soort Space Grey+ ipv Zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
De iPhone 7 was echt zwart toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:35
Ik zelf een 2 jarig abbo bij proximus die begin oktober afloopt,had hem met de iphone 14 pro max.
Ik ga verlengen met de 16.

Mijn vrouw heeft een abonnement van het werk via orange.

Kan je via proximus onder haar naam met een nieuwe nr een abonnement met een smartphone nemen ?
Dan kan je ze haar nummer behouden via haar werk,de werkgever betaald toch haar abonnement.

Weet alleen niet of dit mogelijk is,op de zelfde naam via 2 providers 2 telefoon nummers hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja klopt, daarom noemde ik Pro.

Die glimmend zwarte iPhone (was dat de 7?) was wel echt fraai ook. Jammer dat hij er na 4 minuten uitzag als een 10 jaar oude iPod classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
svenn15 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:10:
Ik zelf een 2 jarig abbo bij proximus die begin oktober afloopt,had hem met de iphone 14 pro max.

Kan je via proximus onder haar naam met een nieuwe nr een abonnement met een smartphone nemen ?
Dan kan je ze haar nummer behouden via haar werk,de werkgever betaald toch haar abonnement.

Weet alleen niet of dit mogelijk is,op de zelfde naam via 2 providers 2 telefoon nummers hebben.
Misschien begrijp ik niet helemaal wat je bedoeld. Maar als persoon kun je oneindig veel abonnementen afsluiten bij welke provider dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-06 10:36
Donstil schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:18:
[...]

Ja klopt, daarom noemde ik Pro.

Die glimmend zwarte iPhone (was dat de 7?) was wel echt fraai ook. Jammer dat hij er na 4 minuten uitzag als een 10 jaar oude iPod classic.
Dat was de Jet Black versie geloof ik toch? Althans die had ik, glimmend zwart.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crazylegs schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:21:
[...]

Dat was de Jet Black versie geloof ik toch? Althans die had ik, glimmend zwart.
Ja die inderdaad. Was een mooi ding als hij nieuw uit de doos kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenn15 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:10:

Ik snap het niet helemaal bij jou vrouw betaald de werkgever haar abbo, en je vraagt of ze zelf privé een abbo kan afsluiten op haar naam bij een andere provider /?.
Euh waarom niet je staat toch vrij in om je eigen privé abbo te nemen(Met een eigen nummer), wat heeft dat te maken met het abbo van de werkgever ?.

Het kan zelfs gewoon bij Orange want haar werk betaald een abbo, het is niet van haar of iets het is van het werk meer niet.
Zij staat daar niet geregistreerd, dus bij Orange zal ze zelf al niet eens bekend zijn met dat nummer en haar naam(Want het is van de werkgever).

al wil jij 3 abbo afsluiten vind een provider prima, zolang je maar de rekening betaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-09-2024 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:35
Carlos0_0 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 18:20:
[...]

Ik snap het niet helemaal bij jou vrouw betaald de werkgever haar abbo, en je vraagt of ze zelf privé een abbo kan afsluiten op haar naam bij een andere provider /?.
Euh waarom niet je staat toch vrij in om je eigen privé abbo te nemen(Met een eigen nummer), wat heeft dat te maken met het abbo van de werkgever ?.

Het kan zelfs gewoon bij Orange want haar werk betaald een abbo, het is niet van haar of iets het is van het werk meer niet.
Zij staat daar niet geregistreerd, dus bij Orange zal ze zelf al niet eens bekend zijn met dat nummer en haar naam(Want het is van de werkgever).

al wil jij 3 abbo afsluiten vind een provider prima, zolang je maar de rekening betaald.
Nee ze staat wel geregistreerd bij orange onder haar naam,werkgever betaald gewoon het abonnement.

Maar je kan dus zoveel verschillende nrs en abonnementen afsluiten bij eerder welke provider ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
toen ik het typte vond ik mezelf heel grappig. Daarna niet meer.

[ Voor 88% gewijzigd door SirLenncelot op 03-09-2024 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
15 Pro Max 256GB Naturel Titanium

Swappie - €798,-
Rebuy - €861,-

Zo te zien via Marktplaats of Tweakers V&A met een beetje geluk en geduld €950/€975

Ga eerst maar kijken of de 16 Pro Max het de moeite waard is om te upgrade, maar mijn kennende zal dat wel gaan gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:33
Reem0nN schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:47:
15 Pro Max 256GB Naturel Titanium

Swappie - €798,-
Rebuy - €861,-

Zo te zien via Marktplaats of Tweakers V&A met een beetje geluk en geduld €950/€975

Ga eerst maar kijken of de 16 Pro Max het de moeite waard is om te upgrade, maar mijn kennende zal dat wel gaan gebeuren..
Dan te bedenken dat de prijs bij introductie €1479,- was. Dat is een heleboel afschrijving om het laatste toestel te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reem0nN
lexuzu schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:54:
[...]

Dan te bedenken dat de prijs bij introductie €1479,- was. Dat is een heleboel afschrijving om het laatste toestel te hebben.
Tja je bent een Apple fan boy (iSheep) of niet he 8)7

Maar idd het is veel geld, en toch upgrade ik jaarlijks, zie het ook gewoon meer als een soort cadeautje voor mezelf, want de rest van het jaar spaar ik, en gaat de rest naar leuke dingen zoals uitjes met het gezin of investeren in ons huis.

Mijn vriendin is trouwens ook weer blij want die zit al een tijdje op mijn iPhone 15 Pro Max te jagen omdat ze de kleur Naturel zo mooi vindt, dus ze krijgt mijn iPhone zodra de 16 binnen is, dan gaat haar 14 Pro vast weer naar iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-06 21:16
Ik ga voor de one more thing..... AirPods Pro 3

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ample Energy
lexuzu schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:54:
[...]

Was dat de adviesprijs? Want een generatie eerder was het 1609 terwijl ze werden verkocht vanaf pre-order voor 1439.
Als hij ook 170 “korting” heeft gehad, dan zit je op 1309. En als hij er echt 950 voor krijgt, dan zit je op 359. Minder dan een euro per dag en ik wil niet toegeven hoe veel uur op een dag ik hem gebruik :P

Ik zat op 1439 en kan er nu iets van 700 voor krijgen. Bijna 370 per jaar en ruim een euro per dag 😱

Je bent dus gek als je niet elk jaar upgradet! :+

* Ample Energy rent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Reem0nN schreef op woensdag 4 september 2024 @ 15:03:
[...]

Tja je bent een Apple fan boy (iSheep) of niet he 8)7

Maar idd het is veel geld, en toch upgrade ik jaarlijks, zie het ook gewoon meer als een soort cadeautje voor mezelf, want de rest van het jaar spaar ik, en gaat de rest naar leuke dingen zoals uitjes met het gezin of investeren in ons huis.

Mijn vriendin is trouwens ook weer blij want die zit al een tijdje op mijn iPhone 15 Pro Max te jagen omdat ze de kleur Naturel zo mooi vindt, dus ze krijgt mijn iPhone zodra de 16 binnen is, dan gaat haar 14 Pro vast weer naar iemand anders.
Ja dat is toch ook zo je mag ook eens wat leuks voor je zelf kopen, een maatje van mij doet nu al straks 3 jaar met zijn 13 pro max.
Hij wil nog een 4de jaar misschien aan vast plakken, doet die voor het eerst nu(Anders was elke 2 jaar een nieuwe). Ja er zijn te weinig vernieuwingen de oude doet het nog goed.

Maar ja zo kan je altijd denken en koop je nooit eens wat nieuws, je mag je zelf ook best wel eens een cadeautje geven
Elk jaar hoeft dan ook niet perse maar goed 1 keer in de 2 jaar ook prima, en dan de oude doorschuiven in de familie of een verkopen(En weer iemand anders er blij mee maken).
Ik zelf upgrade ook gewoon nog elke 2 jaar, ik vind den nieuwe toeters en bellen helemaal niet boeiend. maar ja mag toch wel eens iets leuks voor me zelf kopen soms :).

[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 04-09-2024 15:52 ]

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Mijn 12 Pro Max gebruik ik inmiddels al ruim 3,5 jaar. Dat bevalt me prima, en upgraden vind ik toch een beetje zonde van het geld. Wel ruim 1,5 jaar geleden een nieuwe accu laten plaatsen, dus het is bijna weer tijd voor een nieuwe accu. Met mijn 6 Plus was 2,5 jaar gebruik mijn record. Toen wilde ik een iPhone 7, vanwege het kleinere formaat.

[ Voor 7% gewijzigd door syltheboy op 05-09-2024 01:05 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Altijd maar die verantwoording hier. _O-
Why?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:07
Benieuwd wat die AI bende gaat brengen. En hoop op variable zoom maar dat zal wel niet. 3x zoom vind ik fijner/bruikbaarder dan 5x zoom.

Heel misschien weer eens een watch proberen als het design mooier/anders is dan de afgelopen 9 jaar.
Sinds corona geen watch meer gebruikt dus ben benieuwd waar ze mee komen.

En brengen ze nu eindelijk eens Apple Fitness naar Nederland 7(8)7

[ Voor 47% gewijzigd door matthijst op 05-09-2024 06:46 ]

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:01

pdavie2311

Live life to the fullest..

Rivanov schreef op donderdag 5 september 2024 @ 06:29:
Altijd maar die verantwoording hier. _O-
Why?!
Ik dacht precies hetzelfde! “ moeten “ we ons weer verantwoorden voor een aankoop? 🤷‍♂️

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:02
Bij wie begint het ook zo te kriebelen voor a.s. Maandag? *O*

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Davidas schreef op donderdag 5 september 2024 @ 08:57:
Bij wie begint het ook zo te kriebelen voor a.s. Maandag? *O*
Totaal niet ga wel kijken, maar kriebelen nee hoor .
En als ik de show mis dan mis ik hem, dan zie ik het later wel op tweakers ofzo :) .
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.