Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:59
Nouuuuu hier ook hoor :) het is een traditie geworden dat een neef van me langskomt om vervolgens om 19:00 de Keynote te kijken. Met de Keynote bingokaart erbij of course! Daarna klagen we natuurlijk over hoe duur het wel allemaal niet is geworden ;)

[ Voor 18% gewijzigd door mprkooij op 05-09-2024 09:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik mis de oude presentatiestijl op podium. Die filmpjes zijn soms echt tenenkrommend.

Jobs maakte die Keynotes echt spannend. Zijn manier van spreken en hoe hij spanning op wist te bouwen in zijn verhaal waren ook gewoon meer entertainment. Al is de boodschap hetzelfde, bij Tim Cook (en veel collega's) voelt toch net iets meer als een opsomming van alle eigenschappen.

[ Voor 62% gewijzigd door SirLenncelot op 05-09-2024 09:06 ]

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

mprkooij schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:01:
Nouuuuu hier ook hoor :) het is een traditie geworden dat een neef van me langskomt om vervolgens om 19:00 de Keynote te kijken. Met de Keynote bingokaart erbij of course! Daarna klagen we natuurlijk over hoe duur het wel allemaal niet is geworden ;)
Om vervolgens het toch weer te bestellen.... :+

Ik ga dit jaar ook eens kijken omdat ik, na 3 jaar uitstapjes naar de Galaxy Fold (Fold 3 en vorig jaar de Fold 5), weer eens serieus ga kijken naar de iPhone (icm een Apple Watch).

Als het inderdaad een iPhone gaat worden zal het de 16 pro max worden en qua Apple Watch de series 10 (mits voldoende vernieuwend tov de 9) of een Ultra (de 2 als de 3 onvoldoende vernieuwd is).

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:35
Was ik ook weer :)

Tot nu toe geen spannende dingen gehoord wat mij zou moeten overhalen maar zoals ieder jaar gaan we er weer voor! Al is het inderdaad om weer een nieuwe batterij te hebben ;)

@Donstil @_Bailey_ waar gaan we voor dit jaar, Pro or Maxi Pro :D

Het is weer September 2025 :)

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Justevo schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:37:
Hoe zit het met de prijs van het vorige model na de aankondiging bij zo'n event? Ik zie dat een iPhone 15 nu op zo'n 780 euro staat. Zakt de prijs meestal nog verder of blijft dat zo'n beetje gelijk.
Hier zit ik ook aan te denken voor de 15 Pro. Als ik de pricewatch zie dan is de 14 Pro op de dag dat je de 15 Pro kon bestellen wat gezakt met 80 euro. Echter staat de 15 Pro nu al lager dan de 14 Pro vlak voor de nieuwe release.

Ik wacht wel gewoon de dag af dat je de 16 kan bestellen en kijk dan wat er gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Skinnyice schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:51:
[...]

Hier zit ik ook aan te denken voor de 15 Pro. Als ik de pricewatch zie dan is de 14 Pro op de dag dat je de 15 Pro kon bestellen wat gezakt met 80 euro. Echter staat de 15 Pro nu al lager dan de 14 Pro vlak voor de nieuwe release.

Ik wacht wel gewoon de dag af dat je de 16 kan bestellen en kijk dan wat er gebeurd.
De prijs bij de goedkopere aanbieders (zoals belsimpel, etc.) ligt al enkele honderden euro's onder de adviesprijs. Ik denk dat je vooral een kleine daling gaat zien bij winkels die de officiële adviesprijs hanteren totdat de voorraad op is. Winkels die al ruim onder deze adviesprijs zitten zullen niet of nauwelijks hun prijzen aanpassen en gewoon de voorraden opmaken.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

mprkooij schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:01:
Om vervolgens vrijdags vlak voor de store aan online gaat met de nieuwe spullen elke seconde op F5 rammen om te kunnen bestellen :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:39:
Strijkplank :+

Edit: Ik wilde wel voor de Max gaan dit jaar, mijn vrouw heeft wel een 15 Pro Max (upgrade ook elk jaar) en die heb ik natuurlijk af en toe vast en beviel wel, alleen doordat hij wederom groeit denk ik dat ik even oversla.

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 05-09-2024 10:42 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:43
Skinnyice schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:51:
[...]

De 14 had met een bizar slechte USD/EUR-conversie te maken. De 15 was bij release ongeveer 100 euro goedkoper dan de 14 bij Apple zelf. Winkels moesten dus wel omlaag met hun 14’s.

Ik zie helaas niks er op wijzen dat Apple weer een prijsverlaging gaat doorvoeren.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:24
Bij mij begint het ook wel te kriebelen :)

Het is een beetje glazen bol werk, maar wat is de kans dat we alsnog 13-9 de release kunnen verwachten in plaats van 20-9?
Ik heb volgende week vakantie en ga wellicht later in die week weg, zou mooi zijn om vakantiekiekjes te kunnen schieten met de 16 (Pro).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:47
MusicMaikel schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:29:
Bij mij begint het ook wel te kriebelen :)

Het is een beetje glazen bol werk, maar wat is de kans dat we alsnog 13-9 de release kunnen verwachten in plaats van 20-9?
Ik heb volgende week vakantie en ga wellicht later in die week weg, zou mooi zijn om vakantiekiekjes te kunnen schieten met de 16 (Pro).
Voor zover mijn glazen bol reikt: wij in NL zullen wel weer "gewoon" een release op vrijdag de 20e hebben.
Je ziet ook dat we overgeslagen worden met zaken zoals de Apple Vision Pro (Duitsland / Frankrijk hebben 'm wel bijvoorbeeld).
Release van de Watches zal wel op de 13e plaatsvinden, maargoed daar heb je niets aan. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

MusicMaikel schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:29:
Kan mij dat niet voorstellen eigenlijk. Op zijn vroegst de week van Keynote reserveren en dan de week erna release.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 05-09-2024 10:59 ]

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Gaan jullie allemaal dit jaar gewoon bij Apple zelf bestellen, of eventueel andere webshops, providers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:41
Reem0nN schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:06:
Gaan jullie allemaal dit jaar gewoon bij Apple zelf bestellen, of eventueel andere webshops, providers?
Altijd bij Apple zelf.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Apple en Belsimpel waarschijnlijk.
Mijn toestel koop ik altijd los, mijn vrouw verlengt altijd met 1 jaar (zonder toestel lening) en daarom belsimpel.

Moet zeggen dat de laatste jaren Belsimpel mij altijd wel positief verrast heeft, ze zit altijd wel klaar om 14:00 maar heeft hem dan ook wel altijd op release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:39:
Was ik ook weer :)

Tot nu toe geen spannende dingen gehoord wat mij zou moeten overhalen maar zoals ieder jaar gaan we er weer voor! Al is het inderdaad om weer een nieuwe batterij te hebben ;)

Totaal onnodig, maar de 15 Pro is reeds verkocht/gereserveerd en de 16 Pro er voor terug.
Ben alleen vanaf vlg week een rondreis door Thailand aan 't maken, dus ben er dit jaar niet bij vanaf pre sale
Eigenlijk laatste jaren altijd bij Apple zelf omdat ik mijn oude device dan terugstuur, ja ik kan het op marktplaats verkopen of hier ofzo.
Maar ik vind dat gewoon makkelijker zo op deze manier, oude pakketje neem ik mee naar mijn werk. en leg ik daar tussen de dhl pakketten in magazijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:11
sowieso upgraden van de 15 pro naar de 16 pro, is een onderdeel van mijn abo bij EE hier in Schotland. Elk jaar bij de release van de nieuwe iPhone krijg ik de nieuwe en dan heb ik 2 weken om de vorige terug te sturen.
Carlos0_0 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:12:
[...]

Eigenlijk laatste jaren altijd bij Apple zelf omdat ik mijn oude device dan terugstuur, ja ik kan het op marktplaats verkopen of hier ofzo.
Maar ik vind dat gewoon makkelijker zo op deze manier, oude pakketje neem ik mee naar mijn werk. en leg ik daar tussen de dhl pakketten in magazijn.
Ja en terecht, ik doe vrienden en kennissen en anders Sobby.
MP en V&A zal vast bij velen goed gaan maar ik ga er niet meer mee leuren voor die paar tientjes meer.

Wordt altijd enorm kriebelig van de "wat is het uiterste prijs" berichtjes.

Edit:

"Wat is het uiterste prijs" > "Nou MP gebruiker met een lidmaatschap van 1 maand, ik wil er graag 650,- voor" > "Ik bied 450".

Zucht |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 05-09-2024 11:19 ]

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Ik kijk meestal ook andere webshops, heb soms een paar keer gehad dat op de Apple site alles trager opende dan via de Apple Store app.

Soms krijg je bij andere webshops ook weer cashback of bij een provider €100 toestel korting als je loskoopt bijvoorbeeld.

Hoor ik vaak dat Apple zelf altijd 1 jaar garantie geeft terwijl bedrijven zoals Coolblue of Bol 2/3 jaar geven.

• Ample Energy
Apple geeft het minste voor je oude en vraagt het meeste voor de nieuwe en is alsnog zo populair dat de website ongelooflijk frustrerend traag werkt.

Je krijgt genoeg tijd om te zien waar hij veel goedkoper is en ervaring heeft uitgewezen dat grote spelers en providers en zo minstens zo snel uitleveren als Apple zelf. Webwinkels zijn doorgaans ook flexibeler en kunnen beter helpen bij verzoekjes. Even een paar dagen wachten met verzenden is bij een webwinkel geen probleem, maar bij Apple moet je hem dan naar een winkel laten sturen en dan daar na levering lief vragen of ze hem niet willen terugsturen naar Apple als je hem niet op de afgesproken dag kunt ophalen. Ik heb zelf ook geen hoge pet op van Apple’s supportmedewerkers.

Ik kan me wel voorstellen dat het erg leuk is om een keer een iPhone te pre-orderen en hem vervolgens op te halen bij een echte Apple Store. Maar afhankelijk van het model en of je iets wil inruilen kan je dat wel honderden euro’s extra kosten.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Het mag officieel niet, maar ik ken mensen bij de Amac, dus ik heb hem daar vaak op release. Soms koop ik hem ook later als de voorraad weer goed is. Ligt aan het jaar, mijn bui en de stand van de zon.

Zucht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ample Energy schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:26:
Ik kan me wel voorstellen dat het erg leuk is om een keer een iPhone te pre-orderen en hem vervolgens op te halen bij een echte Apple Store. Maar afhankelijk van het model en of je iets wil inruilen kan je dat wel honderden euro’s extra kosten.
Ja wel geinig, met een paar grote releases gedaan.

Laatste keer die echt bijzonder was, de iPhone X in Amsterdam, ik had een tijdslot wanneer de store opende, kwam om 07:55 aan wandelen langs een enorme rij en kon er zo in. Nog op het journaal geweest :P

En ik was er tegelijk met Gonny ook >:)

Die tijden zijn helaas wel voorbij nu het allemaal wat minder bijzonder is dan vroegah. Afgelopen jaar was ik in LA op release, dus daar eentje gereserveerd. Stonden wel wat mensen in de normale rij maar verder geen speciale ervaring meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:11
als er een Apple Watch Ultra 3 komt, dan haal ik die wel als vervanging voor mijn Ultra 1. Die heb ik toen op release dag in Boston gereserveerd en gaan afhalen.

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Apple geeft het minste voor je oude en vraagt het meeste voor de nieuwe en is alsnog zo populair dat de website ongelooflijk frustrerend traag werkt.

Je krijgt genoeg tijd om te zien waar hij veel goedkoper is en ervaring heeft uitgewezen dat grote spelers en providers en zo minstens zo snel uitleveren als Apple zelf. Webwinkels zijn doorgaans ook flexibeler en kunnen beter helpen bij verzoekjes. Even een paar dagen wachten met verzenden is bij een webwinkel geen probleem, maar bij Apple moet je hem dan naar een winkel laten sturen en dan daar na levering lief vragen of ze hem niet willen terugsturen naar Apple als je hem niet op de afgesproken dag kunt ophalen. Ik heb zelf ook geen hoge pet op van Apple’s supportmedewerkers.

Ach... vroeger mocht je in de nacht/vroege ochtend voor de winkel wachten om de grootste kans te hebben een iPhone op release day te krijgen. Zeker in het begin toen enkel T-mobile iPhones mocht leveren...

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Donstil schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:09:
[...]

Apple en Belsimpel waarschijnlijk.
Mijn toestel koop ik altijd los, mijn vrouw verlengt altijd met 1 jaar (zonder toestel lening) en daarom belsimpel.

Moet zeggen dat de laatste jaren Belsimpel mij altijd wel positief verrast heeft, ze zit altijd wel klaar om 14:00 maar heeft hem dan ook wel altijd op release.
Omdat ik geen zin heb achter het net te vissen en ik mijn KPN abonnement mag verlengen is het dus zinvol om voor belsimpel te kiezen begrijp ik? Of kan ik net zo goed bij KPN zelf verlengen?

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:35
MazeWing schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:45:
[...]

Ach... vroeger mocht je in de nacht/vroege ochtend voor de winkel wachten om de grootste kans te hebben een iPhone op release day te krijgen. Zeker in het begin toen enkel T-mobile iPhones mocht leveren...
Heb dat zelf ook een aantal keren mogen meemaken in Oberhausen, zou dat niet meer terug willen vanwege spelbedervers maar blij dat ik dat heb meegemaakt, had veel meer beleving en betekenis. Mede ook dat Apple toen innovatiever was dan hedendaags natuurlijk.

Het is weer September 2025 :)

MazeWing schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:48:
[...]

Omdat ik geen zin heb achter het net te vissen en ik mijn KPN abonnement mag verlengen is het dus zinvol om voor belsimpel te kiezen begrijp ik? Of kan ik net zo goed bij KPN zelf verlengen?
Nou ik sta er niet garant voor natuurlijk maar haar ervaring is in ieder geval goed.

maar bij Apple moet je hem dan naar een winkel laten sturen en dan daar na levering lief vragen of ze hem niet willen terugsturen naar Apple als je hem niet op de afgesproken dag kunt ophalen. Ik heb zelf ook geen hoge pet op van Apple’s supportmedewerkers.
Je hoeft hem helemaal niet op de afgesproken dag op te halen, het ligt gewoon bij een afhaalpunt van dhl.
Je kan gewoon ook een dag later komen dan, afhaalpunten laten pakketjes gewoon een paar dagen liggen.
MazeWing schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:45:
[...]

Dat snap ik dus helemaal niet om voor een winkel te gaan bivakeren, uren lang om een spel of telefoon of iets op te halen.
Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd, dan krijg ik hem maar 1 of 2 dagen later :+ .
Donstil schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:17:
[...]

MP en V&A zal vast bij velen goed gaan maar ik ga er niet meer mee leuren voor die paar tientjes meer.

Edit:

"Wat is het uiterste prijs" > "Nou MP gebruiker met een lidmaatschap van 1 maand, ik wil er graag 650,- voor" > "Ik bied 450".

Ja precies met online bestellen geen gedoe, je krijgt de nieuwe even thuis zijn(Of laten bezorgen bij een afhaalpunt).
Je krijgt een leeg doosje enkele dagen later door de bus(Als je via Apple doet dan), doet de oude erin en stuurt hem terug ideaal.

Geen gedoe over die paar 10tjes en werkt gewoon prima, krijg je bij Sobby ook een doos of moet je die zelf fixen ?.

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 05-09-2024 12:06 ]

• Ample Energy
Ik denk dat dat laatste een beetje de clou is: als je het ziet als een paar tientjes en die tientjes aan het eind van de maand geen impact hebben, dan lekker gaan voor gemak. Als je het ziet als een paar honderd euro en je kunt daar flink los mee, dan is het met een (half) uurtje extra investeren makkelijk besparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@Carlos0_0 Het lijkt me ideaal via Apple inruilen, maar de laatste keer schoof ik mijn XS door naar mijn ma. De laatste tijd vind ik marktplaats ook niet meer zo handig, ivm ophaal afspraken die niet nagekomen worden. Of dat mensen allemaal vragen gaan stellen en vervolgens niet geïnteresseerd zijn.

• Davidas
syltheboy schreef op donderdag 5 september 2024 @ 12:03:
@Carlos0_0 Het lijkt me ideaal via Apple inruilen, maar de laatste keer schoof ik mijn XS door naar mijn ma. De laatste tijd vind ik marktplaats ook niet meer zo handig, ivm ophaal afspraken die niet nagekomen worden. Of dat mensen allemaal vragen gaan stellen en vervolgens niet geïnteresseerd zijn.
Via Tweakers zaken doen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@Davidas Ja, hier op V&A plaats ik ook advertenties, maar vaak heb ik op marktplaats vaker geïnteresseerden. Al zijn de meesten niet oprecht.
Ja dat kan maar ik doe niet moeilijk om die paar 10tjes, en vind dit gewoon gemakkelijk :).
Ook mijn Watch7 paar maanden geleden ingeruild bij Coolblue, toen een Ultra 2 gekocht was een inruil actie.
Nieuwe mee genomen kreeg 2 weken de tijd ofzo voor de oude, nou weekje later ofzo eens teruggewandeld en oude af gegeven en klaar(Werk er toevallig vlakbij).
Ample Energy schreef op donderdag 5 september 2024 @ 12:01:
Ik denk dat dat laatste een beetje de clou is: als je het ziet als een paar tientjes en die tientjes aan het eind van de maand geen impact hebben, dan lekker gaan voor gemak. Als je het ziet als een paar honderd euro en je kunt daar flink los mee, dan is het met een (half) uurtje extra investeren makkelijk besparen.
Ooh uiteraard maar upgrade je dan überhaupt? Als je wat anders kunt of moet doen met die "paar honder euro" dan kan je beter je iPhone helemaal opgebruiken zou je zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is ook al jaren geen garantie meer voor succes wat mij betreft. Ik had laatst een iPad te koop (welke wel naar een bekende tweaker gegaan is uiteindelijk) en dan kreeg ik heel veel marktplaats achtige reacties op. "Tweakers" zonder berichten op het forum of de frontpage enz.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:41
Ik denk dat ik dit jaar het zenuwachtige F5’n voor een preorder lekker oversla en een week later klaar zit als de retailers beginnen. Toevallig valt het wéér op onze maandelijkse vergaderdag en hoef ik een keer géén smoes te verzinnen waarom ik vroeg weg moet :+

De Bols en Coolblues hebben geen kinderachtige voorraden meer tegenwoordig en ging dat net zo makkelijk afgelopen jaren. Zelfs bij de Wehkamp had ik er 1 op releaseday….

[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 05-09-2024 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:17:
[...]

Edit:

Ik noem dan altijd een bedrag dat hoger ligt dan de vraagprijs. Dan blijken ze opeens wel te kunnen lezen.

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:03
Marktplaats werkt bij mij eigenlijk altijd goed. (Nog) geen gedoe mee gehad. Ik zie het als anderen doen met een nieuwe auto. Inruilen na een paar jaar, je verliest wat, maar blijft nieuw rijden...
En ieder zo zijn hobby. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ruud0012 op 05-09-2024 14:36 ]

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:05
Scheelt het qua aankoopbedrag van het toestel nou eigenlijk nog veel of je 'm bij Apple zelf besteld of afsluit bij een provider i.c.m een abo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:22
MisterMarcFR schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:11:
Scheelt het qua aankoopbedrag van het toestel nou eigenlijk nog veel of je 'm bij Apple zelf besteld of afsluit bij een provider i.c.m een abo?
Via providers vaak wat korting. Ookal tik je het toestel in 1x af

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Djordi63
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-03 21:38
Dit jaar ook maar eens kijken wat ik ga doen... Bezit nog steeds een iphone 12, maar wil upgraden. Iphone 16 pro, of toch een paar honderd besparen en 15 pro kopen (2e hands / refurbished). Twijfel... Zo baanbrekend zou die 16pro ook weer niet zijn ten opzichte van de 15 pro haha.

[ Voor 16% gewijzigd door Djordi63 op 05-09-2024 15:39 ]

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20:38
makooy schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:34:
[...]

Via providers vaak wat korting. Ookal tik je het toestel in 1x af
Een keer aftikken levert ongeveer 100 euro op. Het is maar in hoeverre je wilt wacht totdat je provider voorraad heeft.

• Ample Energy
Djordi63 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:38:
Dit jaar ook maar eens kijken wat ik ga doen... Bezit nog steeds een iphone 12, maar wil upgraden. Iphone 16 pro, of toch een paar honderd besparen en 15 pro kopen (2e hands / refurbished). Twijfel... Zo baanbrekend zou die 16pro ook weer niet zijn ten opzichte van de 15 pro haha.
Kom je gezellig slowchatten hier over 4 dagen, kunnen we samen zeiken over dat er niks verandert en daarna toch twijfelen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M. van Aken
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-03 01:47
MisterMarcFR schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:11:
Mijn 15 Pro Max 512GB kostte 1729 euro en ik tikte 1152,67 af ;-)
Iets met een bug...

Redneck ingenuity is still ingenuity

• Djordi63
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-03 21:38
Ample Energy schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:11:
[...]

Kom je gezellig slowchatten hier over 4 dagen, kunnen we samen zeiken over dat er niks verandert en daarna toch twijfelen :P
Haha precies.. De iphone 15pro is natuurlijk al een mega upgrade vanaf de normale 12. Maar goed.. eerst maar even maandag afwachten! En denk dat de 15pro ook 2ehands een stuk goedkoper gaat worden. Aangezien veel mensen voor de 16 gaan.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik heb nu een iPhone 15 Pro Max met 2 of 3 jaar Apple Care+. Als ik volgende week nou een iPhone 16 Pro (niet Max) bij Apple kom en daarbij mijn 15 Pro Max inruil, gaat de Apple Care+ dan automatisch over op de 16 Pro?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Mog schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:17:
Ik heb nu een iPhone 15 Pro Max met 2 of 3 jaar Apple Care+. Als ik volgende week nou een iPhone 16 Pro (niet Max) bij Apple kom en daarbij mijn 15 Pro Max inruil, gaat de Apple Care+ dan automatisch over op de 16 Pro?
Nee. Je openstaande AppleCare+ wordt verrekend / terug gestort. Voor de nieuwe kun je het opnieuw afsluiten.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

TheKerremenke schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:32:
[...]

Nee. Je openstaande AppleCare+ wordt verrekend / terug gestort. Voor de nieuwe kun je het opnieuw afsluiten.
Bummer. Maar op zich wel logisch.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Die concept video's worden wel steeds gelikter hè? Je zou zo denken dat de officiële trailer is uitgelekt.

• SirLenncelot
  • Niet online
Die presentator is dat een persoon of AI gegenereerd? Ziet er zo wazig uit.

Mog schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:46:
[...]

Die concept video's worden wel steeds gelikter hè? Je zou zo denken dat de officiële trailer is uitgelekt.
Ja dat doen ze wel goed tegenwoordig, sowieso altijd wel in zijn video's.
SirLenncelot schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:59:
[...]

Die presentator is dat een persoon of AI gegenereerd? Ziet er zo wazig uit.
Dat is Jon Prosser een "leaker" die alweer even mee draait. Zijn info is net zo vaak goed als volledig off dus alles met een korrel zout nemen.

• Davidas
Donstil schreef op donderdag 5 september 2024 @ 19:28:
[...]

Ja dat doen ze wel goed tegenwoordig, sowieso altijd wel in zijn video's.

[...]

Dat is Jon Prosser een "leaker" die alweer even mee draait. Zijn info is net zo vaak goed als volledig off dus alles met een korrel zout nemen.
Ik neem toch aan dat er wel iets van gezondheidsfeatures bijkomen op de AW dit jaar, anders is de upgrade wel erg karig mijns inziens.

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:04
iPhone 14 Pro 256 GB voor 725 euro vandaag via Marktplaats verkocht (aan een dorpsgenoot, dat is toch wel de fijnste verkopen!). Nette prijs vond ik, via Apple was het 600 euro. Voor mij die paar tientjes toch wel waard ;)

Ik ben dus ook in de markt voor de iPhone 16 Pro! Maandag zit ik er dus ook klaar voor!

Even twee / drie weken met een oudere iPhone, dan ga ik vast straks die 16 Pro nog meer waarderen!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:15
Als je hem op release day afhaalt in de store kun je dan daar ter plekke je esim overzetten? En meteen de oude inruilen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
@Donstil Zijn foute informatie heeft Jon al eens zijn wenkbrauwen gekost. :+

“Als Apple USB C introduceert op de iPhone, scheer ik mijn wenkbrauwen af!”

Apple: “Yes”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:24
Ik zit nu nog op de Huawei P8 Max en een iPhone x. De P8 komt alweer uit 2015 maar met zijn ideale afmetingen ideaal om mee te lezen onderweg. Kan ik eindelijk over naar 1 telefoon!
Als watch heb ik nog een Gear S3 Classic.

Dus een upgrade naar de pro max en ultra 3 zijn zeer welkom :p

[ Voor 28% gewijzigd door Haruhi op 05-09-2024 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Ik wil, mits het een echte upgrade is, de overstap maken van de AW7 naar AWX.

Als ik hem direct via Apple wil reserveren, heb ik dan een CC nodig of kan iDeal ook ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Signs schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 07:44:
Ik wil, mits het een echte upgrade is, de overstap maken van de AW7 naar AWX.

Als ik hem direct via Apple wil reserveren, heb ik dan een CC nodig of kan iDeal ook ?
Via de app alleen CC en Apple Pay, via het web ook iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 16:34
Dennisdn schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:50:
[...]

Ik denk dat ik dit jaar het zenuwachtige F5’n voor een preorder lekker oversla en een week later klaar zit als de retailers beginnen. Toevallig valt het wéér op onze maandelijkse vergaderdag en hoef ik een keer géén smoes te verzinnen waarom ik vroeg weg moet :+

De Bols en Coolblues hebben geen kinderachtige voorraden meer tegenwoordig en ging dat net zo makkelijk afgelopen jaren. Zelfs bij de Wehkamp had ik er 1 op releaseday….
Is het zo erg bij de Apple website elk jaar?
Ga dit jaar voor het eerst voor een iPhone en heb geen idee hoe erg het is om hem op release datum te krijgen via Apple zelf. Is het net zoals festival kaartjes? Binnen een uur, of korter zelfs, is alles weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
SlideR NL schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:34:
[...]

Ga dit jaar voor het eerst voor een iPhone en heb geen idee hoe erg het is om hem op release datum te krijgen via Apple zelf. Is het net zoals festival kaartjes? Binnen een uur, of korter zelfs, is alles weg..
Ligt er heel erg aan welke configuratie je pakt qua kleur, opslag etc. Maar er zullen zeker modellen zijn die binnen no time uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Vroeger wel maar de laatste jaren is de voorraad prima. De echt populaire modellen verkopen nog wel redelijk snel uit maar afgelopen jaar waren er variaties de hele dag beschikbaar voor Launch day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Koop eigenlijk al sinds 2014 m’n iphones rechtstreeks bij Apple online op launch day. Wel altijd wat issues de eerste minuten om de site te bereiken, maar vooralsnog altijd het bestelde toestel op eerste officiële lever dag ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door crazylegs op 06-09-2024 10:54 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:44:
[...]

Vroeger wel maar de laatste jaren is de voorraad prima. De echt populaire modellen verkopen nog wel redelijk snel uit maar afgelopen jaar waren er variaties de hele dag beschikbaar voor Launch day.
Volgens mij het met de 14 pro ook best erg dacht ik, vooral bij de basismodellen moest je 1-2 maanden wachten op een gegeven moment herinner ik me nog.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Daarnaast heb je ook nog wel eens dat het loont om de Apple Store app via iPad/iPhone te openen omdat deze er soms eerder doorheen komt rond 14:00 dan de webbrowser op je PC. Andersom is ook nog wel eens het geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Wanneer jullie de iPhone bestellen. Laten jullie het bezorgen of kan je het ook ophalen bij de Apple Store voor de Apple experience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
SamSid schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:57:
Wanneer jullie de iPhone bestellen. Laten jullie het bezorgen of kan je het ook ophalen bij de Apple Store voor de Apple experience?
Beide kan! Ik haal hem meestal wel op in de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
mprkooij schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:59:
[...]

Beide kan! Ik haal hem meestal wel op in de Apple Store.
Ik zou het ook graag op willen halen bij de Apple Store. Maar op de een of andere manier bekruipt mij het gevoel dat wanneer ik met een Apple tas de store uit ga, dat ik achtervolgt wordt en op een moment van mijn telefoon beroofd gaat worden in Amsterdam. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
SamSid schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:02:
[...]

Ik zou het ook graag op willen halen bij de Apple Store. Maar op de een of andere manier bekruipt mij het gevoel dat wanneer ik met een Apple tas de store uit ga, dat ik achtervolgt wordt en op een moment van mijn telefoon beroofd gaat worden in Amsterdam. :|
Ik denk dat de kans groter is dat een pakketbezorger ermee vandoor gaat :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:54:
[...]

Volgens mij het met de 14 pro ook best erg dacht ik, vooral bij de basismodellen moest je 1-2 maanden wachten op een gegeven moment herinner ik me nog.
Soms moet je wel wat schipperen in bezorg methode of andere store maar doorgaans is het wel te doen. 14 Pro was prima zover ik mij kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe.i schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:04:
[...]

Ik denk dat de kans groter is dat een pakketbezorger ermee vandoor gaat :P
Dat had mijn vrouw met de 13pro, pakketje van Belsimpel open gemaakt en daarna leeg bezorg bij pakketpunt welke het vervolgens geweigerd heeft.

Netjes door Belsimpel opgelost overigens maar daardoor had ze op launch helaas niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:05
SamSid schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:02:
[...]

Makkelijk op te lossen door zelf een tas mee te nemen en de iPhone daar in te vervoeren? :)

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Ben wel echt benieuwd of er nog iets uit de hoge hoed gaat komen zoals toen met dat dynamic island. Op basis van alle geruchten vind ik dit echt de saaiste launch sinds de laatste S-versie werd aangekondigd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:23:
Ben wel echt benieuwd of er nog iets uit de hoge hoed gaat komen zoals toen met dat dynamic island. Op basis van alle geruchten vind ik dit echt de saaiste launch sinds de laatste S-versie werd aangekondigd....
Die knop voor de camera klinkt mij eigenlijk best wel als een upgrade. Een van de geruchten spreekt nu ook over “swipe” to zoom bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:31
Erg benieuwd naar maandag.

Zit nu met een 12 Pro, heerlijk toestel, tot vandaag de dag nog prima in orde.
Behoudens dat mijn camera zoom stuk is en daardoor alleen foto's kan maken op 0,5 stand, want de normale 1 stand maar ook de 2 stand gaat het scherp stellen niet meer, super irritant. Batterij nu langzaam aan ook wel klaar.

Kortom, van de 12 naar de 16 gaan voelt nu als een prima investering en hoop ik er straks weer 3/4 jaar mee te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:34:
[...]

Die knop voor de camera klinkt mij eigenlijk best wel als een upgrade. Een van de geruchten spreekt nu ook over “swipe” to zoom bijvoorbeeld.
Het ligt ook wel heel erg aan mij zelf hoor. De grote dingen lijken nu te zijn: camera's (incl touchknop) en AI. Het zijn nou net 2 dingen die mij dan weer niet zoveel doen...

Misschien hebben ze bewust wat fuzz veroorzaakt en komen ze met een Onemorething... Een iPhone met de formfactor van de PadPro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee hoor ik had vorig jaar 15 pro max 20 a 30 min later besteld, ik was het effe helemaal vergeten en stond buiten op het werk wat lege dozen weg te gooien.
Toen naar binnen gegaan besteld, en had hem ook gewoon nog in die 1ste week dat die uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:34:
[...]

Ja, inderdaad. En soft press voor focus en hard press om een foto/video te maken. En goed te bereiken met je rechterhand. Dat maakt het wel een stuk handiger voor fotografie natuurlijk. Voor een rechtshandige als ik zit ik nooit meer met mijn hand voor de lens als ik fysieke knoppen wil gebruiken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ample Energy
Nog even en de iPhones zijn even handig als een Lumia 920 😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mprkooij
Volgens TrendForce hebben beide iPhone 16 Pro modellen 256GB storage als basis configuratie. Momenteel heeft alleen de iPhone 15 Pro Max een base storage van 256GB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBVZJjVBFRy51-0Fw-rxDzHcKMM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XwpBxTxvWcMvea1ma9FHTerG.png?f=fotoalbum_large

Daarnaast is hierboven te zien dat de iPhone 16 Pro waarschijnlijk $1099,- zal kosten, wat nu $999,- is voor de iPhone 15 Pro. De pricing van de iPhone 16 Pro Max lijkt hetzelfde te zijn gebleven in dollars. Komt er dus op neer dat hij start vanaf 256GB, maar de prijs gewoon mee beweegt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 06:49
Net nog even een Series 9 45mm via Coolblue gekocht (2e kans, als nieuw). Mocht de Series X/10 voor mij te weinig vernieuwend zijn heb ik voor een mooie prijs een S9 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Slaapapneu detectie waarschijnlijk toegevoegd
https://9to5mac.com/2024/...ea-apple-watch-series-10/

[ Voor 26% gewijzigd door Dennisdn op 06-09-2024 14:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

mprkooij schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:34:

Daarnaast is hierboven te zien dat de iPhone 16 Pro waarschijnlijk $1099,- zal kosten, wat nu $999,- is voor de iPhone 15 Pro.

Komt er dus op neer dat hij start vanaf 256GB, maar de prijs gewoon mee beweegt :+
Lekker dan, weer minimaal 100,- duurder terwijl 128GB voor mij meer dan prima is en al helemaal als je een iCloud+ abonnement hebt en optimaliseer iPhone opslag hebt geactiveerd.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
De iPhone 16 Pro modellen ondersteunen waarschijnlijk 4K / 120FPS. Tevens schijnt dat je met de ingebouwde Camera-app eindelijk een video opname kunt pauzeren en hervatten. Dat laatste zou wel heel nice zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Ik ga deze bestellen met abonnement via proximus,vanaf wanneer zal deze daar te bestellen zijn ?
Release datum zelf of al een week ervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:48
Moest een paar maanden geleden upgraden van een 13 pro naar een 15 Pro omdat de 13pro waterschade had maar anders was de 13 pro nog wel een aantal jaar gebleven.

Vroeger moest ik ook altijd het nieuwste van het nieuwste hebben maar tegenwoordig lukt het mij heel goed om met “oud” spul rond te lopen als de vernieuwingen minimaal zijn.

Van 13 pro naar 15 pro is echt alleen de USB C poort een upgrade voor de rest is het na de iCloud install gewoon weer een saaie maar oh zo fijne en degelijke IPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenn15 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:51:
Ik ga deze bestellen met abonnement via proximus,vanaf wanneer zal deze daar te bestellen zijn ?
Release datum zelf of al een week ervoor ?
Ik woon niet in België maar houd de site in de gaten gewoon, wellicht vlak na de aankondiging of dag erna zetten providers het ook wel online denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Greatsword schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:53:
[...]
Lekker dan, weer minimaal 100,- duurder terwijl 128GB voor mij meer dan prima is en al helemaal als je een iCloud+ abonnement hebt en optimaliseer iPhone opslag hebt geactiveerd.
Dat dacht ik ook meteen... Ik kom amper aan 30GB en zou zelfs aan een 64GB nog meer dan zat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
Davidas schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:42:
De iPhone 16 Pro modellen ondersteunen waarschijnlijk 4K / 120FPS.
Dat zou voor mij meteen een insta-buy zijn!

Waarom wil je een video pauzeren trouwens? Kan toch gewoon stoppen en opnieuw starten? Zou zelf nooit pauzeren aangezien ik geen clips wil met cuts daarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Waah schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:19:
[...]

Dat zou voor mij meteen een insta-buy zijn!

Waarom wil je een video pauzeren trouwens? Kan toch gewoon stoppen en opnieuw starten? Zou zelf nooit pauzeren aangezien ik geen clips wil met cuts daarin
Voor het maken van instructievideo's of demo's bijvoorbeeld. Waarbij sommige fases enige tijd kosten, dat je die nutteloze minuten kan skippen dmv deze functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
Davidas schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:44:
[...]

Voor het maken van instructievideo's of demo's bijvoorbeeld. Waarbij sommige fases enige tijd kosten, dat je die nutteloze minuten kan skippen dmv deze functie.
Gewoon aan elkaar plakken met een video editor. iMovie voor de iPhone bijvoorbeeld. Kun je meteen de loze stukken eruit halen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
Zeker, heel herkenbaar!

Off-topic: heb jij je al ingeschreven? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ample Energy schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 22:10:
[...]

Zeker, heel herkenbaar!

Off-topic: heb jij je al ingeschreven? O-)
Genoeg Androids om mee te oefenen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08 18:57
Hier nu 12 pro, ga voor de 16 pro en wellicht de pro Max. Deze telefoon gaat naar m’n moeder, is prima upgrade voor haar vanaf een 8 (dacht ik).

Camera en batterij, basic improvement. De AI features die ongetwijfeld alsnog naar EU komen zijn leuk meegenomen. Maar eerlijk is eerlijk, mijn liefde voor Apple is wel bekoeld op door AI. Ze zijn zowel achterlopend als “malicious compliance” aan het praktiseren.

Ik kan eerlijk zeggen dat ik Apple de volle kans heb gegeven. Mijn batterij is niet goed genoeg meer voor mijn gebruik om deze telefoon te houden. Maar als mijn partner ook maar 1 scheurtje had vertoond in haar “Apple-mind(n/l)ess“, had ik m’n hoop wellicht gegooid op een ecosysteem wissel 😅 maar dat deed e niet, en het “alles op hetzelfde systeem” wint dus weer.

Aan de andere kant ben ik echt dik tevreden over m’n M1 MBP en AW6. Dus neem met een korreltje zout. Ik ga meestribbelend de 16 halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:48
Heb mijn AW Ultra verkocht, en sta op het punt om een Garmin Enduro 3 te bestellen.

Ben het uiterlijk van de Ultra een beetje beu en volgens de geruchten blijft het uiterlijk voor de Ultra 3 ongewijzigd.

Dat mijn AW naast mijn IPhone een sleutel van mijn Tesla is is een erg fijne gedachte mocht er iets met mijn iPhone onderweg gebeuren voor de rest ga ik niet heel veel missen.

Wacht nog even de presentatie af, want je weet maar nooit hè :)
Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.