Die lenen het wel
Die steken hun geld in een nog net niet verboden fatbike
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Duurt lang
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Mooi om te zien dat de Apple liefhebbers hier zowat elke zin die geuit wordt afkraken of er in ieder geval commentaar op hebben. Dat opportunisme van Apple kennen we toch van de keynotes/events het is ook bijna lachwekkend. Maar het blijft gewoon goed spul.
Mooie watchface
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Oké Titanium met nieuwe Milanese loop incoming!
Hoop wel dat de RVS schakels van bijvoorbeeld de Leather bands goed matchen, daar heb ik er ook een hoop van.
Hoop wel dat de RVS schakels van bijvoorbeeld de Leather bands goed matchen, daar heb ik er ook een hoop van.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Idem. Dat was juist het fijne aan RVS. Anders was aluminium al een prima optie.Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:12:
Mm jammer, vond het gewichtige van de RVS juist heel fijn altijd.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
tja. het ziet er wel allemaal mooi uit, als je naar die kermis watchface kijkt van de Garmin Fenix 8 nu. wat een kleurenkots.
Ik zou het doen!
Ok, vond het al vreemd dat ze 10 minuten later zouden beginnen. Bedankt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ondertussen eet ik Griekse yoghurt met honing en walnoten.
Next please!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kleur?Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:13:
Oké Titanium met nieuwe Milanese loop incoming!
©2004
Geldcracking cloud schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:14:
Vertel nou maar wat dat ding kost
Idd, next!carpebios schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:13:
Next please!
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Machine learning, het is een horloge!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Accu duur?
Alles machine learning en neural network *kots*
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
only 499cracking cloud schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:14:
Vertel nou maar wat dat ding kost
Ik zou het doen!
Als je een 8 of 9 hebt zie ik geen enkele reden om over te stappen naar de 10.
Fenix 8 was ook al geen upgrade. Kan ik hier ook al niet mijn geld spenderen aan een upgrade van mijn AW8
Gaaap.
Haters everywhere but I don’t really care
Jemig, dit kunnen de voorgangers ook al allemaal!
:fill(white):strip_exif()/f/image/0jonFDYQllHEZQzeFwWn8DxO.png?f=user_large)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En dat slapen gaat niet, want dan moet ik hem opladen hahaha.
Hij moet nog wel groter worden, daar is het nog stil rond.
We zijn gewoon kritisch(er) op dat waar we om geven.Remmersmaaak schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:13:
Mooi om te zien dat de Apple liefhebbers hier zowat elke zin die geuit wordt afkraken of er in ieder geval commentaar op hebben. Dat opportunisme van Apple kennen we toch van de keynotes/events het is ook bijna lachwekkend. Maar het blijft gewoon goed spul.
Als ze dan toch een verrassing hebben… Doe dan aub glucoseniveaus.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Eva longoria?
Eindelijk echte slaap detectie ?
Hej desperate housewifes
Ik zou het doen!
Ik heb toestemming voor een nieuwe: hij snapt slaap apneu
Helaas, dat komt de komende jaren nog niet ben ik bangWhatsappHack schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:15:
Als ze dan toch een verrassing hebben… Doe dan aub glucoseniveaus.
Zou dit ook graag willen, zonder naald.
Hoevaak is het woord "intelligence" al gevallen? Ben de tel kwijt.
<Zinloze tekst hier>
Heet dat niet gewoon 'kinderen'?Davidas schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:15:
Slaapapneudetectie, dat is wel een coole toevoeging.
©2004
Ze staat niet in Apple Park trouwens.
Kun jij ook worden hoor, tegenwoordig.rclahsen schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:15:
De VP Health is wel een knappe dame
Ik snap deze functie ook niet want zoals iemand al zei je moet dat ding toch opladen en dan doet zo'n beetje iedereen in de nacht.
Dit, mijn S8 doet het prima, zie geen enkele reden om te upgraden om eerlijk te zijn.Flashforward schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:14:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
only in the usa..Toppe schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:16:
Ik zou het doen!
Hier ook. Ergens is er een vermoeden, als ik mijn vrouw mag geloven.Toppe schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:16:
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Epilepsie-aanvallen detecteren zou pas indrukwekkend zijn.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Oeh. Deze ga ik he-le-maal uit elkaar trekken om te kijken wat het doet en hoe accuraat het is 😂Davidas schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:15:
Slaapapneudetectie, dat is wel een coole toevoeging.
Niet dus,
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat zie je zo ook welAmple Energy schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:17:
Epilepsie-aanvallen detecteren zou pas indrukwekkend zijn.
Ik zou het doen!
Over praten met je arts gesproken.... die mevrouw zegt dat de data je arts kan helpen. Tenzij je mijn huisarts hebt. Die vindt het weggegooid geld en meet liever zelf.
Hey doctor, hier is een pdf. Alstu
Ultra 2, oke ik moet upgraden 
Wat zou ik terugkrijgen voor m'n ultra 1?
ik laad hem op voor het slapen en dan gaat hij de hele nacht mee. evt 's ochtends nog wat bijladen tijdens het douchen als hij niet helemaal vol was voor het slapenFlashforward schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:16:
Ik snap deze functie ook niet want zoals iemand al zei je moet dat ding toch opladen en dan doet zo'n beetje iedereen in de nacht.
Nee hoor, direct na wakker worden 20min en klaar.Flashforward schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:16:
Ja, een Apple watch worden gaat wat lastiger
Pittig kapsel gespot
Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb een 6, en zie ook nog steeds geen reden. Misschien ergens een 2e hand Ultra 1 op de kop tikken voor n prikkieFlashforward schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:14:
Tot de dag van vandaag lig je twee dagen in Kempenhage volgeplakt met electrodes en dat zou nu met een horloge kunnen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ben benieuwd hoe vaak je de Watch moet opladen als je er ook mee slaapt. De batterijduur was namelijk nooit de USP
LopenDennusB schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:11:
Oh god, muziek afspelen via de speakers. Ik zie al die paupers er al mee lopen die nu met JBL speakers lopen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
…

300 ik nu kopencarpebios schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:17:
Julz is grootaandeelhouder van haar lokale plastische chirurg
Vind het wel mooi hoe ze San Francisco in beeld brengen. Je ziet al die zwervers en armoede daar niet eens.
Deze mevrouw ziet er niet zo gezond uit.
Kapot groot horloge voor veel vrouwen
Eens per 1.5 dag hier met de S9Cariernb schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:17:
Ben benieuwd hoe vaak je de Watch moet opladen als je er ook mee slaapt. De batterijduur was namelijk nooit de USP
Je moet wel sportief zijn wil je bij Apple werken
Ik gebruik eigenlijk mijn Apple Watch Ultra 1 alleen voor notificaties en bellen.
Is al dat sarcasme nieuw in dit soort topics?
Niet normaal he.
Niet normaal he.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik bied 5 eurocarpebios schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:17:
Laad hem altijd op als ik aan het werk ben, als ik slaap zit de watch om mijn pols. De Ultra 1 laad ik 1x per 2 dagen op.Cariernb schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:17:
Alleen notificaties en tijd hierReem0nN schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:18:
Ik gebruik eigenlijk mijn Apple Watch Ultra 1 alleen voor notificaties en bellen.
Een getijde app, wat een bullshit
hoop functies van de ultra komen naar de 'gewone' Watch. Benieuwd wat de usp's worden van de Ultra.
©2004
Dat gaan we zo horen, hoop stiekem toch op een Ultra 3.richards3 schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:18:
is slaapapneu detectie ook op Ultra 2?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Heb jij voorgaande jaren onder een steen gelegen?Gunner schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:18:
Is al dat sarcasme nieuw in dit soort topics?
Niet normaal he.
Jesus die wenkbrauwen staan helemaal strak getrokken van de botox of facelift.
Deze watch is voor mensen met fatbikes.
Ik zag ergens in een hoekje nog een drugsspuit die ze vergeten waren.Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:18:
Vind het wel mooi hoe ze San Francisco in beeld brengen. Je ziet al die zwervers en armoede daar niet eens.
Elect a clown, expect a circus.
Ik vind wat tot nu toe de Watch X weinig uiterlijk vernieuwend, ja leuk iets dunner is. blijft zeker die 18 uur batterij
.
edit:
o ja 18 uur nog steeds na 10 jaar Apple kom op he, dat had toch wel eens 20 uur of 22 kunnen worden zeg haha.
edit:
o ja 18 uur nog steeds na 10 jaar Apple kom op he, dat had toch wel eens 20 uur of 22 kunnen worden zeg haha.
[ Voor 32% gewijzigd door Carlos0_0 op 09-09-2024 19:20 ]
Angry modeFlashforward schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:19:
Jesus die wenkbrauwen staan helemaal strak getrokken van de botox of facelift.
Ik zou het doen!
Er is niets mis met mijn Series 8. In elk geval 0 reden om te upgraden naar Series 10.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Aluminm
aluminm
alumnum
aluminm
alumnum
Ik zou het doen!
Did you just assume their genders?Greatsword schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:18:
Kapot groot horloge voor veel vrouwen

Dit topic is gesloten.