https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Komt pas heel kort van te voren.crazylegs schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:59:
Iemand al een “knop” in de apple tv app op zn lg tv voor de stream van vanavond? App al geüpdate, maar link/logo van event is nog niet te zien hier
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
trap hier niet in, al spreekt dat redelijk voor zich.
Echte Keynote is netjes om 19.00
[ Voor 2% gewijzigd door Skinnyice op 09-09-2024 17:15 . Reden: Link onder spoiler gedaan ]
Kon die door omstandigheden (lig nog in het ziekenhuis) niet laten bezorgen. Nu weet ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik morgen naar huis kan en wilde de bestelling dus alsnog doen.
Is die store "in onderhoud" door de keynote van vanavond.
Helemaal niet aan gedacht!
Nou is even de vraag of ik meteen voor een 16 pro door zal gaan of alsnog die 15 pro zal gaan bestellen?
Het is in de regel toch zo dat op de avond van die keynote de store ook weer beschikbaar komt voor nieuwe bestellingen, of niet?
Ik heb het niet eerder via deze weg gedaan, dus vandaar even de vraag.
Ja de store komt meestal binnen een paar min na afloop van de keynote weer online, inclusief de nieuwe productenSuBBaSS schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:17:
Nou is even de vraag of ik meteen voor een 16 pro door zal gaan of alsnog die 15 pro zal gaan bestellen?
Het is in de regel toch zo dat op de avond van die keynote de store ook weer beschikbaar komt voor nieuwe bestellingen, of niet?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Als je hem direct bij Apple wil halen is een 16 pro een betere optie gok ik (tenzij ze hem 100 duurder maken)SuBBaSS schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:17:
Potdorie, zit al de hele week met een winkelwagentje in de apple store app waarin een 15 pro zit.
Kon die door omstandigheden (lig nog in het ziekenhuis) niet laten bezorgen. Nu weet ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik morgen naar huis kan en wilde de bestelling dus alsnog doen.
Is die store "in onderhoud" door de keynote van vanavond.
Helemaal niet aan gedacht!
De 15 pro is bij enkele shops flink goedkoper dan bij Apple (1025 euro) dus de 15 pro bij Apple bestellen is een klein beetje zonde op dit moment.
met deze quote is die van mij compleet!Comilion schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:27:
Heeft iemand al een bingo kaart voor vanavond paraat staan?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Check, maar krijg nog 'leuk' terug op mijn 11 via Apple. Dat scheelt alweer wat.Skinnyice schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:19:
[...]
Als je hem direct bij Apple wil halen is een 16 pro een betere optie gok ik (tenzij ze hem 100 duurder maken)
De 15 pro is bij enkele shops flink goedkoper dan bij Apple (1025 euro) dus de 15 pro bij Apple bestellen is een klein beetje zonde op dit moment.
Maar klinkt inderdaad als een beter idee.
Ik zie ze soms ook voorbij komen van Musk. Echt absurd. 'Send 1 BTC and get 2 BTC back' 'Musk is feeling generous'...Skinnyice schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:14:
Holy smokes, 300.000 kijkers zitten naar een cryptoscam te kijken onder het mom van een pre-show voor de keynote, bizar.
trap hier niet in, al spreekt dat redelijk voor zich.
Echte Keynote is netjes om 19.00
Zucht...
Bij dezeComilion schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:27:
Heeft iemand al een bingo kaart voor vanavond paraat staan?
:strip_exif()/f/image/e0pDB32JjYcv5V0HFV5KxwoT.webp?f=fotoalbum_large)
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Want je hebt nu:mprkooij schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:38:
Topics staan klaarIk ben benieuwd welke van de topic's ik live kan laten gaan (welke er dus daadwerkelijk aangekondigd worden.)
Pippin 2
Newton 2
iPod hifi 2
Toch?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ben toevallig net met het halve huishouden over naar Odido en krijg er ondertussen leuke korting. Misschien mijn 14 Pro Max upgraden als de prijzen goed zijn, dan de "oude" op V&A, nog als nieuw
[ Voor 35% gewijzigd door Kecin op 09-09-2024 17:51 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Klopt, heb ik ook vaak gezien. Wat ik nog kwalijker vind is dat YouTube dit soort scam streams niet onmiddellijk verwijdert.SgtElPotato schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:34:
[...]
Ik zie ze soms ook voorbij komen van Musk. Echt absurd. 'Send 1 BTC and get 2 BTC back' 'Musk is feeling generous'...
Zou ik wel via Mobiel of Belsimpel.nl afsluiten. Ik krijg daar veel betere kortingen dan van Odido zelf. Odido geeft als antwoord dat ze daar niks aan kunnen doen... Goede klantenbinding.Kecin schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:49:
Ben toevallig net met het halve huishouden over naar Odido en krijg er ondertussen leuke korting. Misschien mijn 14 Pro Max upgraden als de prijzen goed zijn, dan de "oude" op V&A, nog als nieuw.
Zucht...
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik zou het doen!
Vorigjaar? Ik ben er al langer bij dan dat we iPhones hebbenReem0nN schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:19:
Iedereen van vorig jaar is weer terug zo te zien, haha
Fixed that for youDonstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:44:
[...]
Want je hebt nu:
Pippin 2
Newton 2 Newton Air
iPod hifi 2
Toch?
- providers zijn kut qua leveringen
- je bestelling via Apple gaat van Eindhoven naar Brussel en dan naar Amsterdam
Craig is cool
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8Rt8M6DdXlZeLY1UyCTy5fWD.jpg?f=user_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Toppe op 09-09-2024 18:30 ]
Dat zeg ik elk jaar. Elk jaar faal ik.richards3 schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:25:
Sla dit jaar vrijwel zeker de 16 over, ben wel benieuwd of de ultra 3 beetje upgrade krijgt anders wordt het een mager jaar voor en
Dus zeg je nu maar alvast dat je voor een nieuwe iPhone gaat, toch?
Vrouw lief heeft het logeer bed alweer klaar gemaaktDennisweb schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:29:
[...]
Dus zeg je nu maar alvast dat je voor een nieuwe iPhone gaat, toch?
Hopen dat ze snel zijn, anders moet je open doen als ze live zijnDennisdn schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:30:
Pizza besteld ✅
Vaak geven andere handelaren ook best goede prijzen voor iPhones die in goede staat zijn. Zo heb ik twee weken geleden mijn 13 PM 128 bij Swappie kunnen verkopen voor € 500.SuBBaSS schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:32:
[...]
Check, maar krijg nog 'leuk' terug op mijn 11 via Apple. Dat scheelt alweer wat.
Maar klinkt inderdaad als een beter idee.
Jij was er al bij met de Nokia 3310! 😃👍Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:24:
[...]
Vorigjaar? Ik ben er al langer bij dan dat we iPhones hebben
Vraag me af of die überhaupt wel gaat komen, of dat je per se een Apple TV nodig hebt.crazylegs schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:59:
Iemand al een “knop” in de apple tv app op zn lg tv voor de stream van vanavond? App al geüpdate, maar link/logo van event is nog niet te zien hier
Was vorige keer dacht ik wel.
Werkt hier in de Apple TV app op een Sony TV.Pino112 schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:34:
[...]
Vraag me af of die überhaupt wel gaat komen, of dat je per se een Apple TV nodig hebt.
Was vorige keer dacht ik wel.
NSO: SW-7515-1623-5706
hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:48:
Potverdikke ik heb eigenlijk helemaal niets nodig maar de drang om wat te kopen wordt alsmaar groter richting 19.00 uur
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Z8mgelh0SvFrzNydw1JOLRYM.gif?f=user_large)
Ik zit hier met een Androidfan die voor deze keer naar de deur mag lopen. Waarna ze een uur lang zegt: “hebben wij op de Samsung al lang”…Toppe schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:31:
[...]
Hopen dat ze snel zijn, anders moet je open doen als ze live zijn
Even via zijbalk naar home gaan (in de tv app)crazylegs schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:59:
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik zit met een Apple fan die elk jaar tijdens de presentatie zegt: oh wat gaaf! Ik ga hem dit keer halen!Dennisdn schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:38:
[...]
Ik zit hier met een Androidfan die voor deze keer naar de deur mag lopen. Waarna ze een uur lang zegt: “hebben wij op de Samsung al lang”…
Tot de prijzen in beeld komen... "Wat is er nu echt nieuw dan? Eigenlijk bijna niks toch? Ik hou deze nog wel even"
Wat was er vorig jaar?Reem0nN schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:19:
Iedereen van vorig jaar is weer terug zo te zien, haha
Met de Apple TV zelf heb ik de knop wel al gevonden, onder het tabblad ‘Home’.crazylegs schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:59:
Check, ik zie hem nu ook.AreVeeDee schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:37:
[...]
Werkt hier in de Apple TV app op een Sony TV.
[...]
Vanaf releasedatum. Geen oplaadlimiet. Alleen Charging Optimization: Optimised actief.
Vanaf release , charging optimization off.
:strip_exif()/f/image/E5uAfUPdzjp9d8UfWqrxIyUU.jpg?f=fotoalbum_large)
die camera knop doet me niet veel, want heb de action knop al daar voor.
[ Voor 12% gewijzigd door sderooij op 09-09-2024 18:46 ]
Gebruik jij je telefoon wel?Azmodann schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:44:
[quote]Rivanov schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:21:
[...]
Vanaf releasedatum. Geen oplaadlimiet. Alleen Charging Optimization: Optimised actief.
Vanaf release , charging optimization off. [Afbeelding]
ik zit op 407, uhhhhh oeps?
Haters everywhere but I don’t really care
Hoe heb je 57 laadcycli sinds release? Dat is wel indrukwekkend hahaAzmodann schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:44:
[...]
Jazeker, maar gebruik ook nog een android voor de helft van de tijd
Ja nieuwe batterij… als die sinds september 2023 in gebruik is en maar 57 keer opgeladen is..Azmodann schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:44:
[...]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Nee geen nieuwe batterij.SuperVeloce schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:47:
[...]
Ja nieuwe batterij… als die sinds september 2023 in gebruik is en maar 57 keer opgeladen is..
Idd petje af. Hier staat de teller op 368. En de conditie op 92%. (Heeft er nog steeds niemand een grotere batterij accu verbruik topic aangemaakt)?Comilion schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:47:
[...]
Hoe heb je 57 laadcycli sinds release? Dat is wel indrukwekkend haha
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Hahaha nou ik heb wel een 3330 gehad.
En op de middelbare school maakte ik 3310’s sim vrij enz, andere firmware erin. Leuk zakcentje mee verdiend in die jaren.
Maar voor de iPhone waren de Keynote ook altijd wel interessant. Met nieuwe iPods enz, Steve, enz.
Mijn brein komt al helemaal in de spend modus.
Allesinds iedereen veel plezier gewenst!
Haha. Hier komt die juist in de dope relax modus.AreVeeDee schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:51:
LSD-achtige vibes die preshow.
Mijn brein komt al helemaal in de spend modus.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Elect a clown, expect a circus.
Maar houd er rekening mee. The flesh is weak.Bushalte schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:55:
My body is ready

Max is wel lekker afgesloten maar de intro enz is altijd wel gaaf, misschien doen ze iets met Atmos.
Ik mis toch wel '5G' en 'beste ooit gemaakt'.
©2004
Colaatje voor wat extra co2 blasting: check
Topic erbij open: check
Let's get this show on the road!
"Pff... moeten we echt zo'n stom marketingevent kijken."
Ook mijn vrouw.
"Oehhh... die kleur wil ik!!"
we weten dus wat we voor je betekenen.AppleFan2007 schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:52:
We zitten klaar, deze keer met kameraden zien dus vandaag ga ik niet meer chatten op het forum.
©2004
Pas je op met die nootjes als ze de prijzen bekend maken?SuBBaSS schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:56:
Nootjes: check
Colaatje voor wat extra co2 blasting: check
Topic erbij open: check
Let's get this show on the road!
En wij dan?AppleFan2007 schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:52:
We zitten klaar, deze keer met kameraden zien dus vandaag ga ik niet meer chatten op het forum.
©2004
Via de website in Edgehk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:58:
kijken we via de website in safari of via YouTube (voor de mensen zonder Apple TV)?
Ik switch net naar YouTube omdat de stream op de Apple site verspringt af en toehk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:58:
kijken we via de website in safari of via YouTube (voor de mensen zonder Apple TV)?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 09-09-2024 19:00 ]
Ik zit op 98% met 147 laadcycli vanaf December 2023.Cariernb schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:45:
[...]
Ik zit momenteel op 92% met 293 laadcycli met een oplaadlimiet van 80%. Hebben meerdere mensen dit
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Gaan we beleven. Ik had dus al een 15 pro in het winkelmandje voor de boel op de schop ging.Toppe schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:58:
[...]
Pas je op met die nootjes als ze de prijzen bekend maken?
Had me al voor 1200 euro nootjes klaar staan zeg maar.
Dat zal vast niet heel veel gekker worden bij de 16.
Ik kijk via de tv+ app op mijn iPad (geen Apple TV)hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:58:
Mijn vrouw iedere Keynote.AreVeeDee schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:58:
Mijn vrouw ieder jaar.
"Pff... moeten we echt zo'n stom marketingevent kijken."
Ook mijn vrouw.
"Oehhh... die kleur wil ik!!"
“Dit is jouw avondje! <3”
Kwestie van de juiste vrouw uitkiezen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Have fun allen!
Via een Apple TV zoals het een “die hard” fan betaamt.hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:58:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Je heb geen AppleTv nodig, de appletv app kan ook gewoon(Op je smartTv ofzo bijv)..hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:58:
Anders idd browser link of YouTube.
Is altijd al geweest. Alleen YouTube is wel 4K.DutchCrownNL schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:00:
Ah website loopt voor op YT.
Have fun allen!
Haters everywhere but I don’t really care
Het is wachten tot vrouwelijke opmerkingen

Ben tijdelijk even immobiel. Kan ik die accessibility shizzle ook eens gebruiken waarvoor het is.
AppleTV is altijd Dolby Vision en Dolby Atmos.Splinter Cell schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:01:
[...]
Is altijd al geweest. Alleen YouTube is wel 4K.
Dit topic is gesloten.