Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:17
Ik dacht even opzoeken wanneer het Apple event is, blijkt het vandaag te zijn.

Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Apple Watch, mijn Apple Watch SE (1e gen) is wel aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:14
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:18:
[...]

Mij lijkt dat opzich ook wel fraai, alleen ik heb alweer een behoorlijke collectie Ultra bandjes opgebouwd en de titanium sluitingen daarvan vloeken dan weer enorm met dat zwart natuurlijk 8)7

[...]
Welke bandjes koop je dan? Er zijn er nog steeds maar 3 bandjes toch?

Bruin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:55:
[...]

Gevoelsmatig wil ik ook altijd minimaal 256. In 2018 met de iPad pro ook voor gekozen. Uiteindelijk is deze nooit boven de 60gb gekomen (zelfs niet in de vakantietijd). Voor de iPhone geldt hetzelfde en heb ik nu een iPhone 14 pro met 128gb wat ruim voldoende is (incl 2tb cloud storage, dat dan weer wel :)).

Maar toch kijk ik bij een nieuwe altijd weer naar 256gb :+
Je je plakt het er niet meer bij natuurlijk.

Ik ga dit jaar voor een 512GB of 1024 GB. Ik heb nu een 256 GB maar die op reis wel erg vaak vol.
Muziek afspeellijsten, ProRes filmen, Digitale camera legen in Lightroom. Dat soort zaken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je quote is een beetje stuk maar zie de vraag staan.

Ik heb van de Alpine band alle kleuren, van de Ocean en de trail een aantal kleuren.
Die hebben allemaal titanium "hardware", dus dat zijn al snel iets van 10 bandjes die enorm vloeken met de zwarte ultra.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 09-09-2024 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:27
Heb nu 256gb 12Pro, maar die 256 is toch echt ook wel het minimum geworden.

Neig nu zelfs naar 512 variant en dan de Pro Max

Ga je dus wel op dik 1500 komen vrees ik...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-06 23:41
Ik twijfel nog om toch voor een 15 Pro (Max) te gaan. Goedkoper en AI gaat waarschijnlijk niet naar EU komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:24
Krysa schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:40:
Ik twijfel nog om toch voor een 15 Pro (Max) te gaan. Goedkoper en AI gaat waarschijnlijk niet naar EU komen?
Voorlopig nog geen Apple Intelligence in de EU, maar Apple heeft al aangegeven dat de iPhone 15 Pro (Max) ook in aanmerking komt voor de AI-features.

Je zit hoe dan ook goed dus. (y)

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Jebus4life schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:16:
Daarentegen kijk ik wel wat op tegen de switch naar een nieuw OS, als ik de Iphone van mijn vriendin even gebruik vind ik IOS absoluut niet gebruiksvriendelijk. Deels zal dat gewenning zijn, maar komop, gebrek aan een universele "back" toets op een makkelijk bereikbare plaats 8)7 .
Tsja. Alles went. Tegenwoordig zet je de meeste spullen (o.a. WhatsApp) zo over van Android naar iOS.

Een keer iets anders is ook wel leuk, toch? En anders pak je bij het volgende moment weer Android als het je niet bevalt.

Gewoon doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56
Hier zelfde. 512gb is eigenlijk wel het minimum voor vakanties waarbij ik veel video's maak... Maar die meerprijs... 250 euro extra voor 256gb extra opslag is gewoon van de gekken. Voor dat geld heb ik een 2TB SSD + enclosure èn 100 euro over...

En nu ik er zo over nadenk, ga ik dat ook maar doen denk ik. iCloud is leuk als je geen video's maakt. Maar zodra je al je video's ook gaat opslaan wordt dat al snel een vrij prijzige optie die maandelijks terugkomt, terwijl ik thuis een NAS heb staan met dezelfre functionaliteit. Wel iets minder gebruiksvriendelijk kwa synchroniseren, maar dat komt voornamelijk door Apple, niet door Synology.

Ik merk dat ik me nog steeds wel kan opwinden over de prijzen die Apple vraagt voor opslag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Waah schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:47:
Hier zelfde. 512gb is eigenlijk wel het minimum voor vakanties waarbij ik veel video's maak... Maar die meerprijs... 250 euro extra voor 256gb extra opslag is gewoon van de gekken. Voor dat geld heb ik een 2TB SSD + enclosure èn 100 euro over...

En nu ik er zo over nadenk, ga ik dat ook maar doen denk ik. iCloud is leuk als je geen video's maakt. Maar zodra je al je video's ook gaat opslaan wordt dat al snel een vrij prijzige optie die maandelijks terugkomt, terwijl ik thuis een NAS heb staan met dezelfre functionaliteit. Wel iets minder gebruiksvriendelijk kwa synchroniseren, maar dat komt voornamelijk door Apple, niet door Synology.

Ik merk dat ik me nog steeds wel kan opwinden over de prijzen die Apple vraagt voor opslag :+
En met USB-C hang je er eventueel een SSD aan. Dat werkt prima als ‘ie snel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:48
Ik heb een 1TB Lexar sl500 externe hdd via usb c bij mn telefoon, erg klein schijfje en werkt ideaal

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waah schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:47:
Ik heb dat de laatste rondreis gedaan, ProRes op een externe disk.
En ondanks dat ik een kleine SSD had met een kort kabeltje enz vond ik het behoorlijk irritant filmen eigenlijk.

Dat wint het in mijn ogen nooit van "snel je telefoon uit je broekzak halen".

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 09-09-2024 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comilion
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15:49
Wat doen jullie meestal met jullie oude toestel, buiten door roteren door de familie heen? Heb nu een max en die is voor iedereen te groot…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-06 14:20
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:51:
[...]

En ondanks dat ik een kleine SSD had met een kort kabeltje enz vond ik het behoorlijk irritant filmen eigenlijk.
Neem aan dat einde dag aansluiten en overzetten dan ook een optie is? Snap dat met ssd en telefoon in je hand niet geweldig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:51:
[...]

Het is puur voor offloaden van de files na een dag. Dat doe ik sowieso aangezien ik dan meteen een backup heb zolang ik nog Nietnaar de NAS kan sturen (dan is wifi toch wel vereist in het buitenland ivm data limieten). Ik ga niet filmen met een externe SSD er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:01
Comilion schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:52:
Wat doen jullie meestal met jullie oude toestel, buiten door roteren door de familie heen? Heb nu een max en die is voor iedereen te groot…
Swappie of Sobby.nl gebruiken. :)

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waah schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:53:
[...]

Het is puur voor offloaden van de files na een dag. Dat doe ik sowieso aangezien ik dan meteen een backup heb zolang ik nog Nietnaar de NAS kan sturen (dan is wifi toch wel vereist in het buitenland ivm data limieten). Ik ga niet filmen met een externe SSD er aan.
Skinnyice schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:53:
[...]

Neem aan dat einde dag aansluiten en overzetten dan ook een optie is? Snap dat met ssd en telefoon in je hand niet geweldig is
Ja dat ga ik hierna wel doen. Alleen dan heb je dus wel de ruimte nodig om het materiaal ergens te laten tot je het off-load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:55
Hoe snel gaan nu de huidige modellen in prijs omlaag? Komende dagen met 100 euro oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:00
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:18:
[...]

Mij lijkt dat opzich ook wel fraai, alleen ik heb alweer een behoorlijke collectie Ultra bandjes opgebouwd en de titanium sluitingen daarvan vloeken dan weer enorm met dat zwart natuurlijk 8)7
Ik vraag mij ook af hoe dat zwart er na een tijdje uit gaat zien. Nu zag mijn Ultra er na 2 jaar nog als nieuw uit maar als je heel goed kijkt zie je op de randen toch minimale beschadigingen.

De grote accu van de Ultra zou ik niet meer kunnen missen maar het uiterlijk van een SS Apple Watch is toch niet te overtreffen IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:03:
[...]

Ik vraag mij ook af hoe dat zwart er na een tijdje uit gaat zien. Nu zag mijn Ultra er na 2 jaar nog als nieuw uit maar als je heel goed kijkt zie je op de randen toch minimale beschadigingen.

De grote accu van de Ultra zou ik niet meer kunnen missen maar het uiterlijk van een SS Apple Watch is toch niet te overtreffen IMO
Ja ben altijd een beetje bang dat daar dan "zilver" naar voren komt op den duur.
Net zoals bij iPhone's die donker zijn zeg maar.

Als ze de S10 idd goed vernieuwen (minimaal de schermgrote van de Ultra) dan ga ik wel terug, gebruik eigenlijk niets van de Ultra en had ik hem puur voor het formaat en scherm. De accu is fijn maar hij hangt hier toch bijna elke avond wel aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:42:
[...]

De hele discussie over ssd in telefoons snap ik zelf wat minder nu we snel 5g hebben overal icm veel cloud opslag. Zou nu beter uit kunnen met minder geheugen dan pakweg 10 jaar geleden.
Ja jij snapt dat en veel mensen hier op tweakers wellicht ook wel, maar de gemiddelde consument bewaard alles op ze telefoon.
Die hebben geen cloud opslag alles staat op de telefoon, en als ze een nieuwe kopen moet alles mee na de nieuwe(Whatsapp opslag/ foto/ video's etc van de afgelopen 10 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:09:
[...]

Ja ben altijd een beetje bang dat daar dan "zilver" naar voren komt op den duur.

Als ze de S10 idd goed vernieuwen (minimaal de schermgrote van de Ultra) dan ga ik wel terug, gebruik eigenlijk niets van de Ultra en had ik hem puur voor het formaat en scherm. De accu is fijn maar hij hangt hier toch bijna elke avond wel aan de lader.
Ja maar nu met de Ultra hangt die toch niet elke dag aan de lader, daar zit een beste grotere batterij in(Vergeleken met de gewone?).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
[...]

Als er geen Ultra 3 komt dan switch ik misschien ook terug naar de series 10 49mm. En dan kijk ik volgend jaar wel weer wat ik doe mocht er wel een nieuwe Ultra komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:44:
[...]

Dat heb ik juist met presentaties van andere leveranciers waarbij ik binnen 120 sec al afhaak (1e 60 sec toch nog even muziekje afluisteren)
Het was meer dat AI presenteerde ze zo enorm lang, dat kon makkelijk een film van een uur zijn.
En ze presenteerde het nog eens zo enorm blij, als of ze wat gebruikt hadden ofzo. Het was gewoon te extreem overdreven en vrolijk allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:30:
[...]

Ja maar nu met de Ultra hangt die toch niet elke dag aan de lader, daar zit een beste grotere batterij in(Vergeleken met de gewone?).
Zou niet hoeven hoor, accu is idd wel fijn.
Alleen ik heb dat Belkin Magsafe 3-1 ding en daar hang ik altijd alles op als ik naar bed ga, de ultra dus eigenlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15-06 01:05
Carlos0_0 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:29:
[...]

Ja jij snapt dat en veel mensen hier op tweakers wellicht ook wel, maar de gemiddelde consument bewaard alles op ze telefoon.
Die hebben geen cloud opslag alles staat op de telefoon, en als ze een nieuwe kopen moet alles mee na de nieuwe(Whatsapp opslag/ foto/ video's etc van de afgelopen 10 jaar).
Totdat ze op een dag niet meer bij hun belangrijke informatie kunnen (bijvoorbeeld de eerste foto's van je kind) en dan zie je ze graag geld betalen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08
En gaan we allemaal weer naar Swappie voor onze oude iPhone om te verkopen? Prijzen die ze nu bieden zijn nog wel aardig gunstig zo te zien.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
[...]

Eens maar heb in het verleden met de normale Apple Watch gehad dat ik met een lege accu kwam te zitten wanneer ik op dezelfde dag lang gesport had of ik aan het reizen was. Met de Apple Watch Ultra is dit mij nooit overkomen.

Als de 10 idd een groter scherm en accu zouden krijgen zou dit wel eens de perfecte Apple Watch kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comilion
knny schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:34:
En gaan we allemaal weer naar Swappie voor onze oude iPhone om te verkopen? Prijzen die ze nu bieden zijn nog wel aardig gunstig zo te zien.
Check sobby even, bij mij scheelt dit iets meer dan 100 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-06 13:11
Davidas schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:32:
[...]

Als er geen Ultra 3 komt dan switch ik misschien ook terug naar de series 10 49mm. En dan kijk ik volgend jaar wel weer wat ik doe mocht er wel een nieuwe Ultra komen.
Ja daar zit ik ook aan te denken. Het is tijd om mijn AW6 te upgraden en keek uit naar de AWU3. Nu begin ik twijfelen om een jaar te wachten met upgraden, de X te halen, of toch de zwarte AWU2. Ik wilde de Ultra eigenlijk voornamelijk om de exclusieve watchfaces halen. Vanavond maar eens afwachten

[ Voor 6% gewijzigd door Steven030 op 09-09-2024 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:33:
[...]

Zou niet hoeven hoor, accu is idd wel fijn.
Alleen ik heb dat Belkin Magsafe 3-1 ding en daar hang ik altijd alles op als ik naar bed ga, de ultra dus eigenlijk ook.
Ja ik doe dat dus niet de batterij nog prima toereikend, dan gaat die juist niet aan de lader(Ik weet van mijn met hoeveel % ik makkelijk nog de dag door kom).
Als er niet perse geladen hoeft te worden doe ik het ook niet, sowieso vind ik niet fijn alles maar de hele nacht aan de prik hangt.

En dat heb ik met alles ook met tv in de woonkamer, verlengsnoer gaat gewoon uit niks standby.
Ook in de keuken gebruik ik bijv geen slowkooker(Ook al blijven me ouders er over door gaan), ja toch ideaal doet ding in ochtend aan en komt thuis na werk heerlijke verse maaltijd.
Ja dat is juist het punt het ik wil niks de hele dag aan de stroom hebben, ok mijn koelkast ofzo tot daar aan toe :+ .

Mijn pc hetzelfde die gaat uit en de verlengsnoer gaat ook uit, knopje om en gaat wel weer aan als ik er eens achter duik.
Stekker van mijn ligt ook gewoon op het nachtkastje voor de watch(Aangezien ik telefoon altijd bedraad laad tussendoor), als de watch geladen moet worden stekker in stopcontact(Scheelt tevens ook allemaal sluipstroom).

Maar goed we dwalen zo een beetje off topic af :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Steven030 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:44:
[...]

Ja daar zit ik ook aan te denken. Het is tijd om mijn AW6 te upgraden en keek uit naar de AWU3. Nu begin ik twijfelen om een jaar te wachten met upgraden, de X te halen, of toch de zwarte AWU2. Vanavond maar eens afwachten
Ik ga sowieso terug van een AWU naar een normale AW. Het enige waar ik me wel zorgen over maak is de batterijduur. Daar ben ik wel aan gewend geraakt.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:45:
[...]

Ja ik doe dat dus niet de batterij nog prima toereikend, dan gaat die juist niet aan de lader(Ik weet van mijn met hoeveel % ik makkelijk nog de dag door kom).
Als er niet perse geladen hoeft te worden doe ik het ook niet, sowieso vind ik niet fijn alles maar de hele nacht aan de prik hangt.
Ik heb hem sinds launch en altijd gewoon geladen, zoals boven aangegeven en heb een batterij conditie van 92%. Hoeveel heb jij dan, ben wel benieuwd of dat dan veel beter is als je er op let (N=2 maar oke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:39:
[...]

Eens maar heb in het verleden met de normale Apple Watch gehad dat ik met een lege accu kwam te zitten wanneer ik op dezelfde dag lang gesport had of ik aan het reizen was. Met de Apple Watch Ultra is dit mij nooit overkomen.

Als de 10 idd een groter scherm en accu zouden krijgen zou dit wel eens de perfecte Apple Watch kunnen zijn.
Ja en anders gaat hij uit, mij ook best eigenlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefan.wouda
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:44
Bij mij gaat de Ultra niet aan de lader 's nachts vanwege sleep tracking :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:49:
[...]

Ik heb hem sinds launch en altijd gewoon geladen, zoals boven aangegeven en heb een batterij conditie van 92%. Hoeveel heb jij dan, ben wel benieuwd of dat dan veel beter is als je er op let (N=2 maar oke)
Heb hem ook sinds launch en de mijne was ook 92% bijna elke dag op de lader
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:50:
[...]

Ja en anders gaat hij uit, mij ook best eigenlijk :P
Zal maar niet vragen waarom je überhaupt een Apple Watch hebt O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:49:
[...]

Ik heb de Ultra2 pas sinds 25 april, dus heb nog 100% even gechecked.
De laad cycle laat die niet zien(Of ik zie het niet), maar ik heb hem voor laatst opgeladen tot 100% afgelopen zterdag nacht 00:04.
Ik ben toen naar bed gegaan en hem weer om gedaan, ik heb nu nog 49% batterij over.

Mijn 15 pro max heb ik sinds de launch dat ik hem ontvangen heb, ik heb 101 laad cycle en 100% batterij nog.
Ik heb hem voor laatst opgeladen afgelopen vrijdag 22:00, en net als mijn watch ook nog 49% batterij over toevallig.

[ Voor 15% gewijzigd door Carlos0_0 op 09-09-2024 12:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
schumi1986 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:55:
[...]

Heb hem ook sinds launch en de mijne was ook 92% bijna elke dag op de lader
[...]

Zal maar niet vragen waarom je überhaupt een Apple Watch hebt O-)
Ooh ik zou echt heel makkelijk zonder kunnen hoor. Heb hem 75% van de tijd puur om als horloge en notificatie filter en de andere 25% van de tijd omdat het ongepast zou zijn mijn "echte" horloges te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:59:
[...]

Ooh ik zou echt heel makkelijk zonder kunnen hoor. Heb hem 75% van de tijd puur om als horloge en notificatie filter en de andere 25% van de tijd omdat het ongepast zou zijn mijn "echte" horloges te dragen.
Het is toch nooit ongepast om een normaal horloze te dragen, of het in sommige gevallen handig is dat is anders(Maar dat bedoel je wellicht :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-06 20:08
Carlos0_0 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:58:
[...]

Ik heb de Ultra2 pas sinds 25 april, dus heb nog 100% even gechecked.
De laad cycle laat die niet zien(Of ik zie het niet), maar ik heb hem voor laatst opgeladen tot 100% afgelopen zterdag nacht 00:04.
Ik ben toen naar bed gegaan en hem weer om gedaan, ik heb nu nog 49% batterij over.

Mijn 15 pro max heb ik sinds de launch dat ik hem ontvangen heb, ik heb 101 laad cycle en 100% batterij nog.
Ik heb hem voor laatst opgeladen afgelopen vrijdag 22:00, en net als mijn watch ook nog 49% batterij over toevallig.
/offtopic

Ik krijg sterk het idee dat Apple softwarematig het eerste jaar, of tenminste 10 a 11 maanden, het percentage bewust op 100% laat staan. Zelf ging bij mij het eerste jaar ook alles goed en bleef hij op 100% staan. Na een jaar ging het opeens hard bij mij. Uiteindelijk had ik na bijna twee jaar een percentage van 84%.

Misschien heb ik een aluminium hoedje op, maar heb echt het idee dat apple doelbewust het eerste jaar de score hoog houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grote_oever schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:07:
[...]

/offtopic

Ik krijg sterk het idee dat Apple softwarematig het eerste jaar, of tenminste 10 a 11 maanden, het percentage bewust op 100% laat staan. Zelf ging bij mij het eerste jaar ook alles goed en bleef hij op 100% staan. Na een jaar ging het opeens hard bij mij. Uiteindelijk had ik na bijna twee jaar een percentage van 84%.

Misschien heb ik een aluminium hoedje op, maar heb echt het idee dat apple doelbewust het eerste jaar de score hoog houd.
Zou heel goed kunnen of je moet je telefoon heel veel gebruiken / opladen, dat je het misschien dan eerder merkt.
Want genoeg foto's hier gezien van de 15 die al minder dan 100% hadden volgens mij, dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren aankomende maanden.
Al ben ik op 84% echt nog nooit gekomen in 2 jaar, verder dan 89% ofzo ben ik nog niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-06 23:56
crazylegs schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:51:
Ik heb een 1TB Lexar sl500 externe hdd via usb c bij mn telefoon, erg klein schijfje en werkt ideaal
Kun je hiermee gewoon snel en makkelijk files transfereren? Heb het idee door de interface dat het toch best klungelig is? Geen auto sync functies zodra je hem eraan hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:48
Fuujii schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:16:
[...]

Kun je hiermee gewoon snel en makkelijk files transfereren? Heb het idee door de interface dat het toch best klungelig is? Geen auto sync functies zodra je hem eraan hangt?
Kopiëren/knippen en plakken werkt imho prima en vrij snel ook

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:40
knny schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:34:
Ik vind €735 voor een perfecte iPhone 15 Pro Max 256GB nou niet echt bepaald gunstig, maar goed dat is mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:04
[...]

/offtopic

Dit is een interessante gedachtengang, maar het lijkt erop dat wat je ervaart een natuurlijk proces is dat te maken heeft met hoe de batterijcapaciteit van de iPhone gemeten en gerapporteerd wordt, in plaats van een bewuste keuze van Apple om het percentage in het eerste jaar op 100% te houden.

De batterij van een iPhone heeft een iets grotere fysieke capaciteit dan aangegeven op de box/op de website (verschilt per accu). In het begin van de levensduur wordt een deel van de batterijcapaciteit (de overcapaciteit) gebruikt om slijtage te compenseren, wat kan verklaren waarom het percentage lange tijd op 100% blijft. Wanneer deze extra capaciteit is opgebruikt, begint de rapportage van slijtage nauwkeuriger te worden en zie je een snellere daling.

Daarnaast speelt de chemische veroudering van de batterij een rol. In het eerste jaar, vooral in de eerste maanden, verloopt dit proces langzaam en zie je niet veel verandering in de rapportage. Zodra de batterij echter meer oplaadcycli doorloopt, begint de capaciteit sneller te dalen. Dit is dus eerder een natuurlijk verouderingsproces dan iets wat softwarematig wordt gemaskeerd.

De capaciteit van een iPhone 15 Pro en Pro Max zijn officieel: 3.274 mAh en 4.422 mAh, maar dat zou zomaar wat meer kunnen zijn voor de een van voor de ander. Mijn iPhone 15 Pro Max heeft bijvoorbeeld 4.684 mAh.

Kun je trouwens zien via Coconut Battery via de Mac. Sluit je iPhone/iPad/Watch aan en je kunt de designcapaciteit zien van je batterij en wat de werkelijke capaciteit is.

[ Voor 11% gewijzigd door mprkooij op 09-09-2024 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:00:
[...]

Het is toch nooit ongepast om een normaal horloze te dragen, of het in sommige gevallen handig is dat is anders(Maar dat bedoel je wellicht :+ )
Ja dat idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

/offtopic

Nou op de iPhone in ieder geval niet hoor. Mijne was halverwege het jaar al op 93% :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidas
Apple Store is down, aftellen kan nu echt beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:14
Carlos0_0 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:29:
[...]

Automatisch heb je iCloud bij IOS. Juist mensen met weinig interesse in iCloud verhogen het als iPhone zeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:03:
[...]

Automatisch heb je iCloud bij IOS. Juist mensen met weinig interesse in iCloud verhogen het als iPhone zeurt.
Je heb maar 5gb Icloud storage dat is helemaal niks zowat, aantal foto's en filmpjes door de jaren heen zit het zo vol.
Dan nog eens alle opslag van apps als Whatspp etc, is die 5gb echt niks zowat.

Als je de telefoon een beetje insteld kan het prima, maar als je als de gemiddelde gebruiker alles aan laat is die 5gb zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:38:
[...]

Nou op de iPhone in ieder geval niet hoor. Mijne was halverwege het jaar al op 93% :P
Waar zit je nu op en hoeveel cycli?
Zit zelf nu met de iPhone op 93% en 273 cycli, heb wel Care+ maar dit lijkt normaal te zijn?

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:33:
[...]

Je heb maar 5gb Icloud storage dat is helemaal niks zowat, aantal foto's en filmpjes door de jaren heen zit het zo vol.
Dan nog eens alle opslag van apps als Whatspp etc, is die 5gb echt niks zowat.

Als je de telefoon een beetje insteld kan het prima, maar als je als de gemiddelde gebruiker alles aan laat is die 5gb zo vol.
Toch 50 seconden ProRes :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaymone schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:36:
[...]

Waar zit je nu op en hoeveel cycli?
Zit zelf nu met de iPhone op 93% en 273 cycli, heb wel Care+ maar dit lijkt normaal te zijn?
Nou ik zit nu weer op 100% met 187 cycli want mijn Pro heeft een paar maanden geleden van een betonnen vloer verloren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:39:
[...]

Nou ik zit nu weer op 100% met 187 cycli want mijn Pro heeft een paar maanden geleden van een betonnen vloer verloren :P
Wat een pech ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha ja en het mooie was nog, het was nog echt een ongelukje ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 21:48
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:39:
[...]

Ik zit momenteel op 92% met 293 laadcycli met een oplaadlimiet van 80%. Hebben meerdere mensen dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Cariernb schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:45:
[...]

Ik zit momenteel op 92% met 293 laadcycli met een oplaadlimiet van 80%. Hebben meerdere mensen dit
Zelf zit ik op 91% met 349 cycli en gebruik geen oplaadlimiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comilion
[...]

90% op 302 cycles, geen limiet en 90% van de tijd draadloos laden

[ Voor 9% gewijzigd door Comilion op 09-09-2024 14:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gaan we het nu hier ook al hebben over 'hoeveel batterijcapiciteit heb ik over'? Zullen we dat buiten dit topic houden? Het hele iPhone 15 (pro) topic staat er ook al vol mee de laatste dagen :)

Voor verduidelijking verwijs ik jullie naar:
amphora schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:59:
Tijd voor een ‘het grote zinloze accu topic want iedereen gebruikt z’n device toch anders’ topic?
:+

[ Voor 8% gewijzigd door hk12nl op 09-09-2024 14:52 ]

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:51:
Gaan we het nu hier ook al hebben over 'hoeveel batterijcapiciteit heb ik over'? Zullen we dat buiten dit topic houden? Het hele iPhone 15 (pro) topic staat er ook al vol mee de laatste dagen :)

Voor verduidelijking verwijs ik jullie naar:

[...]

:+
Ja ach we moeten toch wat zo in de stilte voor de storm. Gewoon enthousiasme niets meer niets minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:53:
[...]

Ja ach we moeten toch wat zo in de stilte voor de storm. Gewoon enthousiasme niets meer niets minder.
Nou uit enthousiasme wil ik het dan nog wel door de vingers zien... :+ *O*

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:55:
[...]

92% door de vingers zien voor 182 keer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mprkooij
Ach, geen probleem. Over precies 4 uur en 4 minuten dan bestaat het topic niet uit 19-20 pagina's, maar uit 50-60 en wordt er van alles in gespammed. Van mij mag het :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaymone
hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:55:
[...]

Dankjewel, 273x bedankt! 93% had dit niet geaccepteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mprkooij schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:56:
Ach, geen probleem. Over precies 4 uur en 4 minuten dan bestaat het topic niet uit 19-20 pagina's, maar uit 50-60 en wordt er van alles in gespammed. Van mij mag het :+
Ja gezellig, leuke traditie wel.

Al vond ik met zijn allen kijken via de chat van Macrumors nog leuker eigenlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 09-09-2024 14:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Haha heerlijk @Donstil En @Jaymone :7

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:58
Reuzebenieuwd wat ze van de 16 (Pro) gemaakt hebben. Zelf heb ik nu een 12, daarvoor een X bij launch.

En omdat het Bon Ton is: de batterijconditie van de 12 is 82%. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:40
Carlos0_0 schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:10:
[...]

Want genoeg foto's hier gezien van de 15 die al minder dan 100% hadden volgens mij, dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren aankomende maanden.
Zit met mijn 15pro van vorig jaar launch day nu op 96% met een cycle count van 272. Leg hem eigenlijk elke nacht aan de lader (bekabeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:38
Het is weer de tijd van het jaar ;) Ik heb een vraag die jullie vast kunnen beantwoorden.

Ik heb nog aardig wat apple store tegoed staan omdat ik een laptop heb opgestuurd via Apple Trade In. Nou ben ik waarschijnlijk (ligt aan wat er aangekondigd gaan worden) toe aan een nieuwe apple watch. Ik zou dan ook mijn huidige apple watch in willen ruilen (afhankelijk van wat er voor gegeven wordt), maar hoe kun je dat doen? Moet je dan bij het bestellen kiezen voor afhalen in de apple store, en hem ook daar betalen? Of hoe gaat dit in zijn werk?

Dit is iets wat ik nooit helemaal begrepen heb bij Apple Trade in, dat je het bedrag niet als korting krijgt, of gewoon teruggestort, maar achteraf als Apple store gift cards...

Kan iemand mij daar wat meer over vertellen? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prullenbak84 schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:27:
Het is weer de tijd van het jaar ;) Ik heb een vraag die jullie vast kunnen beantwoorden.

Ik heb nog aardig wat apple store tegoed staan omdat ik een laptop heb opgestuurd via Apple Trade In. Nou ben ik waarschijnlijk (ligt aan wat er aangekondigd gaan worden) toe aan een nieuwe apple watch. Ik zou dan ook mijn huidige apple watch in willen ruilen (afhankelijk van wat er voor gegeven wordt), maar hoe kun je dat doen? Moet je dan bij het bestellen kiezen voor afhalen in de apple store, en hem ook daar betalen? Of hoe gaat dit in zijn werk?

Dit is iets wat ik nooit helemaal begrepen heb bij Apple Trade in, dat je het bedrag niet als korting krijgt, of gewoon teruggestort, maar achteraf als Apple store tegoed...

Ik heb het een keertje gedaan maar toen bij het bestellen gebruik gemaakt van de inruil, volledige bedrag betaald met Creditcard, doos ontvangen, opgestuurd en de inruilwaarde retour op mijn creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Prullenbak84 schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:27:

Dit is iets wat ik nooit helemaal begrepen heb bij Apple Trade in, dat je het bedrag niet als korting krijgt, of gewoon teruggestort, maar achteraf als Apple store tegoed...

Je kan kiezen bij het bestellen van je nieuwe watch voor Apple Trade In. Dan krijg je per post een kit toegestuurd waar je je oude AW in kan opsturen. Vervolgens krijg je het inruilbedrag teruggestort, je betaald dus in eerste instantie het volledige bedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:09
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:58:
[...]

Al vond ik met zijn allen kijken via de chat van Macrumors nog leuker eigenlijk.
Nou dan ga je toch lekker met je nieuwe vrienden daar zitten :'( :'(

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Davidas schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:31:
[...]

Je kan kiezen bij het bestellen van je nieuwe watch voor Apple Trade In. Dan krijg je per post een kit toegestuurd waar je je oude AW in kan opsturen. Vervolgens krijg je het inruilbedrag teruggestort, je betaald dus in eerste instantie het volledige bedrag.
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:30:
[...]

Ik heb het een keertje gedaan maar toen bij het bestellen gebruik gemaakt van de inruil, volledige bedrag betaald met Creditcard, doos ontvangen, opgestuurd en de inruilwaarde retour op mijn creditcard.
Ik maak hieruit op dat het van belang is dat je met een credit card betaalt? Vorig jaar was het een andere situatie, want toen kocht ik niks maar stuurde alleen wat terug. Maar ooit een keer een iphone ingeruild bij aanschaf van een nieuwe, en ook toen kreeg ik gewoon gift cards...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ample Energy schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:32:
[...]

Nou dan ga je toch lekker met je nieuwe vrienden daar zitten :'( :'(
Haha nee dat bedoelde ik niet hoor. Ik bedoelde de manier hoe we de keynote keken.
Dus via de Macrumors redacteur die in de zaal zat en een live chat/blog bijhield. Niet via een video stream zoals nu.

"Steve trekt nu de doek van iets af wat lijkt op een nieuwe iPad Nano"
"Ja hoor het is de nieuwe iPod Nano"
"<vage foto>"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prullenbak84 schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:33:
[...]

[...]

Ik maak hieruit op dat het van belang is dat je met een credit card betaalt? Vorig jaar was het een andere situatie, want toen kocht ik niks maar stuurde alleen wat terug. Maar ooit een keer een iphone ingeruild bij aanschaf van een nieuwe, en ook toen kreeg ik gewoon gift cards...
Ooh dat van de Creditcard durf ik niet te zeggen maar ik doe dat altijd wel. Gaat in het betaal proces ook wat sneller enz (los van de andere voordelen van bepaalde creditcards)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
[...]

[...]

Nee hoor, dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Nee hoor je kan ook gewoon met ideal betalen, en dan krijg je het geld terug gestort op je rekening(De gene waar je mee betaald heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Ok, bedankt voor alle antwoorden. We gaan het waarschijnlijk meemaken (nogmaals afhankelijk van wat er komen gaat, en dan is t ook maar afwachten per wanneer het bestellen geblazen is natuurlijk ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:17
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:36:
[...]

Haha nee dat bedoelde ik niet hoor. Ik bedoelde de manier hoe we de keynote keken.
Dus via de Macrumors redacteur die in de zaal zat en een live chat/blog bijhield. Niet via een video stream zoals nu.

"<vage foto>"
Lol..... ja dit was zoveel mooier

Twitter, blogs etc allemaal open hebben staan om het te kunnen volgen en ondertussen ook nog met elkaar appen

[ Voor 9% gewijzigd door Cardwizard op 09-09-2024 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Potverdikke ik heb eigenlijk helemaal niets nodig maar de drang om wat te kopen wordt alsmaar groter richting 19.00 uur :D

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:48:
Potverdikke ik heb eigenlijk helemaal niets nodig maar de drang om wat te kopen wordt alsmaar groter richting 19.00 uur :D
never mind

[ Voor 17% gewijzigd door Cardwizard op 09-09-2024 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:09
[...]

"<vage foto>"
Haha, was maar een grapje, hoor.

En dat klinkt ook wel droog. Nóg intenser :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:48:
Marketing and FOMO at it's finest :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

"<vage foto>"
Those were the days. Eigenlijk is dit ook maar saai.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
An iPod, a Phone, and an Internet Communicator...............................

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 11:09
[...]

Oplaadlimiet 80%, 398 cycli en 94% op 15P sinds sept 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:39
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:58:
[...]
Hadden ze bij iCulture geen plek waar je kon aanschuiven? >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:13:
[...]

Hadden ze bij iCulture geen plek waar je kon aanschuiven? >:) :+
Ze konden mij niet betalen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Vanaf releasedatum. Geen oplaadlimiet. Alleen Charging Optimization: Optimised actief.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Q-rly0RCx_QiF5s4Uvw7861yBw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vaNotOqaHZ2z22Eh5S1RaaJi.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 09-09-2024 16:22 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Cardwizard schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:58:
An iPod, a Phone, and an Internet Communicator...............................
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WdtCdLHkpQLJ5q0EeKCO1_YelJg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/G5IvqViUn2nAmM0L0KXdtOGA.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Apple Care+ aanrader? Heb het niet met m'n iPhone 14 Pro Max, maar wellicht een optie bij de 16 PM

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SuperVeloce schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:30:
Apple Care+ aanrader? Heb het niet met m'n iPhone 14 Pro Max, maar wellicht een optie bij de 16 PM
Heb het voor m'n 15 Pro voor de eerste keer. Ook de eerste iPhone sinds de 3G dat ik géén hoesje heb gebruikt en hij ziet er nog volledig als nieuw uit. Echt bizar die kwaliteit van titanium
En dat terwijl hij zelfs een buikschuiver op het traanplaat van metrostation Covent Garden (London) heeft gemaakt, vorig jaar kerst. M'n hart zat in m'n keel.. maar not a single scratch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperVeloce schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:30:
Ja ik vind van wel, geen hoesje en met de "zekerheid" in je achterhoofd gebruikt dat voor mij gewoon fijner.
Ik heb de Amerikaanse variant op mijn iPhone, dan heb je ook nog eens geen eigenrisico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:38:
[...]

Ja ik vind van wel, geen hoesje en met de "zekerheid" in je achterhoofd gebruikt dat voor mij gewoon fijner.
Ik heb de Amerikaanse variant op mijn iPhone, dan heb je ook nog eens geen eigenrisico.
Ik moet AC+ voor m'n huidige stopzetten, zodra ik m'n 16 Pro heb neem ik aan?
Dat is device gebonden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:01
https://nos.nl/l/2536508

Voor wie nog naar Duitsland wil om een iPhone te halen dit jaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Dennisweb op 09-09-2024 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:39:
[...]

Ik moet AC+ voor m'n huidige stopzetten, zodra ik m'n 16 Pro heb neem ik aan?
Dat is device gebonden toch?
De maandelijkse variant moet je stopzetten inderdaad, de vooruitbetaalde variant kan je erop laten zitten mocht je dat willen, anders via support even een terugbetaling aanvragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:42:
[...]

De maandelijkse variant moet je stopzetten inderdaad, de vooruitbetaalde variant kan je erop laten zitten mocht je dat willen, anders via support even een terugbetaling aanvragen.
Heb inderdaad de maandelijkse variant. Voor de 16P ook maar even de USA variant proberen, dus benader je wel even via DM voor de procedure. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:36
is er al iets bekend waarom het event 'glowtime' heet?

krijgen we iPhones die in het donker licht geven? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:15
refused81 schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:53:
is er al iets bekend waarom het event 'glowtime' heet?

krijgen we iPhones die in het donker licht geven? ;)
Is dat niet door de nieuwe AI van Apple, die geeft zo'n glow over je scherm in IOS 18

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.