• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:22

Daniel36

Het oude liedje

Ik ben een E.R. fan en vind The Pitt ook erg goed.
Dat er vanaf 9 januari nieuwe afleveringen komen is dan ook een leuke meevaller w.m.b.

Wat verder de laatste tijd hier is gekeken (en indruk heeft gemaakt) is o.a. Stranger Things, The Bear, Landman en verder, Pluribus, Slow Horses (erg goed imho) en Down Cemetery Road ook nog.

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-01 16:34
Daniel36 schreef op zondag 21 december 2025 @ 10:27:
Wat verder de laatste tijd hier is gekeken (en indruk heeft gemaakt) is o.a. Stranger Things, The Bear, Landman en verder, Pluribus, Slow Horses (erg goed imho) en Down Cemetery Road ook nog.
The Bear en Landman vind ik de outliers in dat rijtje. In de zin van, de rest is wat raar/vreemd, langzaam en een beetje out there. (En was allemaal niks voor mij. Kwestie van smaak, natuurlijk.)

Landman is meer een 'dad TV show' en vind ik leuk om te kijken. En ik zat te wachten op wat actie van Sam Elliott... ;) (S02E06).
(Overigens blijf ik het apart vinden dat hij de vader speelt van Billy Bob Thornton, want die schelen mekaar maar 11 jaar.)
Tot nu toe vond ik het eerste seizoen wel (stukken) beter.

The Bear is weer anders. Heel goed, en vooral goed weergegeven hoe het er in zo'n zaak in zo'n business eraan toe kan gaan. Ik voel de stress als ik The Bear kijk.
(En wat dat betreft inderdaad wat vergelijkbaar met The Pitt.)

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:24
Elvhenk schreef op woensdag 10 december 2025 @ 18:08:
Niet echt een serie, maar pfek om met kerst te kijken o<:)
The Room in the Tower op de BBC. Geen trailer gevonden.

[Afbeelding]
Hier is nu een mini trailer bbc

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:33

Elvhenk

Madam Mikmak

Hm, ik was helemaal bereid om het leuk te vinden, maar het is erg dunnetjes. :X En kort: 29 minuten.
Blijkbaar was het de jaarlijkse aflevering van de BBC's serie A Ghost Story for Christmas.
Wel erg mooi vormgegeven.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:28
Ik was wat aan het rondkijken op imdb en kwam ineens bij deze serie uit, die kennelijk vandaag gereleased gaat worden.

IMDb: The Copenhagen Test (TV Series 2025– )
Sci-fi/actie

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-01 16:50
Wat alleen wel verrekt irritant is: Bijna iedere Amerikaanse serie die uitkomt op streamers is bij ons niet te vinden. Dan ga je zoeken op welke streamer het staat. Zeggen ze: Peacock (wat bij ons onder SkyShowtime valt) nope, niet te vinden. Dan bedoelen ze de NBC site. Zeggen ze HBO: Nope, niet te vinden. Staat op Amazon Prime, maar niet voor onze regio. Zo zijn er tal van series die ik om die reden niet legaal kan volgen zonder de dvd's aan te schaffen. Denk aan: The Hunting Party, The Rookie na S6. Chicago PD/Fire/Med staat overal verdeeld op. Heel Blue Bloods is niet te vinden. Die trailer van The Copenhagen Test hierboven leek me interessant, kan de serie vervolgens nergens vinden. Dat is toch te idioot voor woorden?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:22

Martinspire

Awesomeness

AcidBurn schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 13:56:
Wat alleen wel verrekt irritant is: Bijna iedere Amerikaanse serie die uitkomt op streamers is bij ons niet te vinden. Dan ga je zoeken op welke streamer het staat. Zeggen ze: Peacock (wat bij ons onder SkyShowtime valt) nope, niet te vinden. Dan bedoelen ze de NBC site. Zeggen ze HBO: Nope, niet te vinden. Staat op Amazon Prime, maar niet voor onze regio. Zo zijn er tal van series die ik om die reden niet legaal kan volgen zonder de dvd's aan te schaffen. Denk aan: The Hunting Party, The Rookie na S6. Chicago PD/Fire/Med staat overal verdeeld op. Heel Blue Bloods is niet te vinden. Die trailer van The Copenhagen Test hierboven leek me interessant, kan de serie vervolgens nergens vinden. Dat is toch te idioot voor woorden?
Mja ik hou een lijstje bij van series en waar ze te vinden zijn, voor als iemand eens om suggesties vraagt en het is inderdaad zoeken waar ze allemaal legaal te vinden zijn. Het is inderdaad bij een paar grote zenders in de VS een grote vraag waar in Nederland de licentie te vinden is.

Ik meen dat Blue Bloods lange tijd bij RTL en daarna Net5 te vinden was (en ook nog eens SBS), maar uiteindelijk is het nooit om prime-time uitgezonden, terwijl dat mijns inziens een ideale serie was voor 20u op zondagavond (er zit immers een "sunday dinner" in de serie die ze vrijwel elke aflevering doen). Waar de nieuwe Boston Blue zit, weet ik ook niet, maar ik zou die ook prima aan kunnen raden ja. Ik heb Blue Bloods ook graag willen aanraden, maar waarom ze hem telkens om 23.30 op 1 of andere vage avond wilden uitzenden, ben ik nog steeds niet uit.

Ik gok dat voor deze serie het gewoon een vraag is welke zender hem op gaat pakken en welke deal die gaan maken met streaming diensten. Vaak wachten ze de release even af in hoeverre de serie wordt ontvangen (nog niet eens of ze hem goed vinden, want als je kijkt wat ze uitzenden dan is kwaliteit totaal geen factor meer), dus dat moeten we nog even afwachten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-01 16:50
Martinspire schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 14:13:
[...]
er zit immers een "sunday dinner" in de serie die ze vrijwel elke aflevering doen
Wat ik dan persoonlijk wel komisch en zeer ironisch vind: De familie Reagan heeft de bek vol over integriteit, eerlijkheid en loyaliteit. Maar wat er bij die sunday dinner's besproken wordt, dat gaat elke morele en integriteits grens voorbij. Als je verschillende kanten van de wet aan 1 tafel hebt, ga je uiteraard zulke gesprekken krijgen. Maar het gebeurt te vaak dat Danny al dan niet intentioneel hulp krijgt door wat er aan tafel besproken wordt, wat hij dus nooit had mogen horen. Frank stuurt het gesprek vaak een andere kant op, maar meestal pas nadat het "kwaad" al geschied is.

• Truus01
Ik vond Blue Bloods al niet goed en Boston Blue gewoon slecht. Ik heb het tijdens de eerst aflevering, juist tijdens zo'n dinner, afgezet.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vond blue bloods altijd prima vermakelijk en ik verwacht van BB hetzelfde.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

AcidBurn schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 14:26:
[...]

Wat ik dan persoonlijk wel komisch en zeer ironisch vind: De familie Reagan heeft de bek vol over integriteit, eerlijkheid en loyaliteit. Maar wat er bij die sunday dinner's besproken wordt, dat gaat elke morele en integriteits grens voorbij. Als je verschillende kanten van de wet aan 1 tafel hebt, ga je uiteraard zulke gesprekken krijgen. Maar het gebeurt te vaak dat Danny al dan niet intentioneel hulp krijgt door wat er aan tafel besproken wordt, wat hij dus nooit had mogen horen. Frank stuurt het gesprek vaak een andere kant op, maar meestal pas nadat het "kwaad" al geschied is.
Volgens mij valt dat met integriteit wel mee. Het blijft nog altijd binnen de politie en niet alles is publiek geheim.

Ik vind het zelf in ieder geval prima wegkijken, ook Boston Blue. Het is misschien niet ieder zijn ding, maar er gebeurt tenminste nog wat. Verder zijn de personages gewoon goed geacteert.

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-01 09:56

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

LA-384 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 13:13:
Ik was wat aan het rondkijken op imdb en kwam ineens bij deze serie uit, die kennelijk vandaag gereleased gaat worden.

IMDb: The Copenhagen Test (TV Series 2025– )
[YouTube: The Copenhagen Test | Official Trailer | Peacock Original]

Sci-fi/actie
Ik heb aflevering 1 vanochtend half gekeken, ik vond het wat goedkoop gemaakt overkomen.
Die stem over de radio in het begin klonk maar vaag/raar. Misschien heb ik te veel naar Seal Team gekeken.
Later maar eens verder kijken.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:28
Coenen schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:39:
Ik heb aflevering 1 vanochtend half gekeken, ik vond het wat goedkoop gemaakt overkomen.
Die stem over de radio in het begin klonk maar vaag/raar. Misschien heb ik te veel naar Seal Team gekeken.
Later maar eens verder kijken.
Ik vond de eerste aflevering ook maar saai. Die ptss kwam ook niet echt overtuigend over en ik vond het vooral wat vaag allemaal. Ik ga zo de 2e aflevering kijken, in de hoop dat het snel beter wordt.

• rachez
  • Laatst online: 13-01 20:07
Niemand hier die pluribus volgt?

Net seizoen1 afgekeken en ben echt verrast door deze serie. Ik verwachtte dat het niveau zou afnemen naarmate het seizoen vorderde, maar het niveau bleef naar mijn mening hoog.

Moet wel zeggen dat ik sowieso al een fan ben van Rhea Seehorn vanuit Better call saul, maar hier als Carol Sturka speelt ze in deze serie een cynische schrijfster die de wereld probeert te redden van een soort van fake geluk?

Daarnaast ook goed gespeeld door Carlos-Manuel Vesga.

Voor mij de verassing van 2025.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-01 19:35
rachez schreef op zondag 28 december 2025 @ 20:58:
Niemand hier die pluribus volgt?

Net seizoen1 afgekeken en ben echt verrast door deze serie. Ik verwachtte dat het niveau zou afnemen naarmate het seizoen vorderde, maar het niveau bleef naar mijn mening hoog.

Moet wel zeggen dat ik sowieso al een fan ben van Rhea Seehorn vanuit Better call saul, maar hier als Carol Sturka speelt ze in haar deze serie een cynische schrijfster die de wereld probeert te redden van een soort van fake geluk?

Daarnaast ook goed gespeeld door Carlos-Manuel Vesga.

Voor mij de verassing van 2025.
Pluribus heeft hier zelfs al een apart topic.
Ik heb 2 of 3 afleveringen gekeken, maar was een beetje klaar met de hoofdrolspeelster. Ja je bent boos, nu weten we het wel..maar nee, ze blijft boos zijn.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

• rachez
@Stukfruit, ah check vandaar. Thx voor de link.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:43
Arjantje72 schreef op zondag 28 december 2025 @ 21:18:
[...]

Pluribus heeft hier zelfs al een apart topic.
Ik heb 2 of 3 afleveringen gekeken, maar was een beetje klaar met de hoofdrolspeelster. Ja je bent boos, nu weten we het wel..maar nee, ze blijft boos zijn.
Ja, je vond de serie niks omdat ze altijd boos is. Nu weten we het wel
/flauw :+

Jij vond het over-geacteerd. Je kunt het ook half omdraaien. Er wordt nu in de serie vaak niet mondeling een verhaal verteld maar juist visueel een verhaal verteld, en de gezichtsuitdrukkingen spelen daar juist een grote rol in. Of heb jij de hele dag een neutrale blik en spreek je elke keer je emoties uit? Als jij in de auto rijdt en er is een ongeluk gebeurd, kijk je dan fronsend, of zeg je dan hardop tegen jezelf "wat is hier gebeurd?". (En ja, uiteraard zitten zo'n scenes in de serie). Zoals scene 46 waarbij er niet meer dan "What the fuck" wordt gezegd in een take van 2 minuten waarin om haar heen best wel heel veel gebeurd (en je een en ander wel uit haar gezicht kunt aflezen, ondanks dat je het niet ziet door de camera die achteruit is gericht).

Edit:
Als je trouwens wel het hele seizoen had gekeken..., dan had je haar ook nog andere emoties zien spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 28-12-2025 23:01 ]

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-01 19:35
RobertMe schreef op zondag 28 december 2025 @ 22:43:
[...]

Ja, je vond de serie niks omdat ze altijd boos is. Nu weten we het wel
/flauw :+

Jij vond het over-geacteerd. Je kunt het ook half omdraaien. Er wordt nu in de serie vaak niet mondeling een verhaal verteld maar juist visueel een verhaal verteld, en de gezichtsuitdrukkingen spelen daar juist een grote rol in. Of heb jij de hele dag een neutrale blik en spreek je elke keer je emoties uit? Als jij in de auto rijdt en er is een ongeluk gebeurd, kijk je dan fronsend, of zeg je dan hardop tegen jezelf "wat is hier gebeurd?". (En ja, uiteraard zitten zo'n scenes in de serie). Zoals scene 46 waarbij er niet meer dan "What the fuck" wordt gezegd in een take van 2 minuten waarin om haar heen best wel heel veel gebeurd (en je een en ander wel uit haar gezicht kunt aflezen, ondanks dat je het niet ziet door de camera die achteruit is gericht).

Edit:
Als je trouwens wel het hele seizoen had gekeken..., dan had je haar ook nog andere emoties zien spelen.
Ik ga niet met tegenzin een serie verder kijken :)

• rachez
Arjantje72 schreef op maandag 29 december 2025 @ 18:15:
[...]

Ik ga niet met tegenzin een serie verder kijken :)
maar dan kan je eigenlijk ook niet oordelen of ze altijd boos kijkt. :P

• Dagarkin
Nieuwe vervolg op Malcom In The Middle.

Ik heb stukjes gezien van het origineel is het de moeite waard?

Wel grappig om die acteur van Breaking Bryan Cranston te zien in een totaal andere rol, maar kon hem zelf van een kleine gast rol in Seinfeld.

Zo heb ik afgelopen jaar Frasier ook gezien, maar die was erg goed jammer van de remake.

[ Voor 10% gewijzigd door Dagarkin op 31-12-2025 09:49 ]

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Dagarkin schreef op woensdag 31 december 2025 @ 09:47:

Ik heb stukjes gezien van het origineel is het de moeite waard?
Driewerf ja! Fuck yeah! :D Het is ook niet gedateerd o.i.d.
Ik verheug me op het vervolg, zo te zien is het net zo lomp. Bedankt voor de reminder.

• Truus01
Wikipedia: Malcolm in the Middle: Life's Still Unfair "four 30-minute episodes". Je zou bijna zeggen, dat is ook de moeite niet waard...
Zonde als het daar bij blijft als het leuk is, ook zonde als het niks zou zijn.

• Dagarkin
Truus01 schreef op woensdag 31 december 2025 @ 11:47:
Wikipedia: Malcolm in the Middle: Life's Still Unfair "four 30-minute episodes". Je zou bijna zeggen, dat is ook de moeite niet waard...
Zonde als het daar bij blijft als het leuk is, ook zonde als het niks zou zijn.
Ja bijzonder. Ik heb de andere aflevering nog niet gezien 151 afleveringen. Wellicht een mooie afsluiting.

Je zag bv met Frasier en het vervolg welke alweer gecancelled is. Mijn ervaring met series waar echt jaren tussen zit, dat het niet altijd weer dezelfde vertrouwde kwaliteit levert. Wie weet als het echt een mega succes is dat ze dan meer gaan maken.

Ook een andere serie Arrested Development. Seizoen 1 tm 3 briljant. Na jaren seizoen 4 en 5 en deze horen er in mijn ogen gewoon niet bij.

• Truus01
Het is dan wel al 2026, maar ik wilde er geen nieuw topic voor openen.
Alleen om te melden dat het tweede seizoen van The Night Manager is begonnen.
Ik weet nog niet wat ik ervan vind, de vorige keek ik toch voornamelijk om Hugh Laurie.

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-01 09:56

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

He, das leuk, volgens mij was seizoen 1 best leuk. Inmiddels alweer 10 jaar geleden.

• Truus01
Ik was begonnen aan The Ridge.
Het verhaal lijkt me op zich prima. Ook de hoofrolspeler is prima.
Maar ik word zowat kotsmisselijk van het camerawerk. Alles is express constant in beweging. In- en uitzoomen en constant beweging van de camera. Alleen de schaarse dronebeelden zijn rustig.
Het zal vast bedoelt zijn om de verslaving van Mia Beaton weer te geven, of zo, maar ik kom zo gewoon niet door de eerste aflevering.
Echt vreselijk.
(En ik ben niet de enige die dat vind, zie ik op RT.)

Helaas, maar deze ga ik niet verder kijken.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Truus01 schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 13:26:
Ik weet nog niet wat ik ervan vind, de vorige keek ik toch voornamelijk om Hugh Laurie.
Ja ik ook.
Vond het destijds vrij pretentieus maar niet helemaal de verwachtingen waar makend.

10 jaar voor een seizoen 2 is ook wel gruwelijk lang.
Hoop niet dat je seizoen 1 nog heel erg scherp moet hebben.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NPO3 heeft weer een leuke detective-serie weten te vinden voor de zaterdagavond: IMDb: Code of Silence (TV Series 2025– ) :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Dagarkin
Kwam onderstaande tegen.

Ken het zelf niet, maar gebaseerd op een boek en schijnt goed te zijn. Cyberpunk en SF

Verwacht niet veel van de trailer, Apple teast de serie met een production aankondiging, maar las wel positief dat velen het dit jaar verwachten.
Neuromancer is a 1984 science fiction novel by American-Canadian author William Gibson. Set in a near-future dystopia, the narrative follows Case, a computer hacker enlisted into a crew by a powerful artificial intelligence and a traumatised former soldier to complete a high-stakes heist.

• Dagarkin
Scrubs komt ook weer terug. Meende in februari.

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-01 13:42
Dagarkin schreef op zondag 4 januari 2026 @ 10:38:
Kwam onderstaande tegen.

Ken het zelf niet, maar gebaseerd op een boek en schijnt goed te zijn. Cyberpunk en SF
"Een boek"? Het boek! :-) Ik weet nog dat het uitkwam, wow.

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Geen flauw idee of dit de moeite waard gaat zijn, maar ga natuurlijk wel kijken.

A Knight of the Seven Kingdoms

Start 18 januari

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:32
Bij Pathe zijn de 1e 2 delen op het grote doek te bekijken.
Weer mooie samenwerking van HBO Max en Pathe.

• segil
  • Laatst online: 14-01 10:47
dinandus schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 09:49:
Bij Pathe zijn de 1e 2 delen op het grote doek te bekijken.
Weer mooie samenwerking van HBO Max en Pathe.
Wel alleen voor Club Pathé members. https://www.pathe.nl/en/f...en-kingdoms-afl-1-2-50984
Als die voorwaarde er niet was, zou ik wel zijn gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door segil op 06-01-2026 10:49 ]

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04:58
jeroenkb schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 07:48:
Geen flauw idee of dit de moeite waard gaat zijn, maar ga natuurlijk wel kijken.

A Knight of the Seven Kingdoms

Start 18 januari

YouTube: A Knight of the Seven Kingdoms | Official Final Trailer | HBO Max]
Is dit wel te volgen als totale GoT leek (nog steeds nooit de boeken/series gekeken), ook al is het een prequel? Ik las dat HottD ook na 4 seizoenen stopt.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:36
Truus01 schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 13:26:
Poe ik wist niet dat S01 zolang geleden was. Daarmee zijn wij afgelopen week gestart. Begint best sterk :)

XXXVI

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Dit zou zomaar leuk kunnen zijn, of het is 10x niks :)

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
OEJHHHHhhhehhhjjjjoeee.... Die is gaaf :)

Nu heb ik SUPER hoge verwachtingen :)

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-01 17:15
Deezers schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 10:50:
Is dit wel te volgen als totale GoT leek (nog steeds nooit de boeken/series gekeken), ook al is het een prequel? Ik las dat HottD ook na 4 seizoenen stopt.
Het is een eenvoudiger verhaal waar je kan instappen zonder voorkennis. Zij die meer GOT kennen zullen namen herkennen en plaatsen, maar je kan dat later opzoeken als je meer info wilt.

Het zouden 6 korte episodes zijn van 30 minuten dus denk dat de indruk van een typisch ridderverhaal de bovenhand zal nemen.

• Dagarkin
Aankomende 22 januari

Beauty.

Wel benieuwd ziet er wel over de top uit.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Pitt S02 is begonnen :D , zullen de 2 resterende ratten al gepakt zijn? :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Tehran S3 is nu te kijken via AppleTv+.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Stukfruit
  • Niet online
Dagarkin schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 14:17:
Aankomende 22 januari

Beauty.

Wel benieuwd ziet er wel over de top uit.

[YouTube: FX's The Beauty | Official Trailer | Disney+ UK]
Ryan Murphy.

Oké, meer hoef ik niet te weten :P Die ga ik wel even checken.
edit:
Oh wacht, executive producer. Ach, toch even kijken. Dat is wat ze willen met zulke marketing, maar ik ben ook maar een mens :+

[ Voor 14% gewijzigd door Stukfruit op 09-01-2026 19:52 ]

Dat zit wel Schnorr.

• RobertMe
The Legend schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 18:47:
Tehran S3 is nu te kijken via AppleTv+.
Niet alleen via AppleTV :Y) O-)

Maar alleen de eerste aflevering, met een wekelijkse release. Ik had er hier eerder al over gepost en loopt tot midden februari of begin maart? Nog even wachten dus totdat het écht te kijken is.

• Dagarkin
Stukfruit schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 19:51:
[...]

Ryan Murphy.

Oké, meer hoef ik niet te weten :P Die ga ik wel even checken.
edit:
Oh wacht, executive producer. Ach, toch even kijken. Dat is wat ze willen met zulke marketing, maar ik ben ook maar een mens :+
Ja ben niet heel bekend met Ryan Murphy of het positief is of niet 😛.

Las dat de serie weer gebaseerd is op een comic, maar toen ik de trailer zag deed het mij ook aan de film the substance denken. Die ik zelf nog niet gezien heb.

• Dagarkin
Nieuwe serie The Burbs

8 februari, de basis is oude film klassieker The Burbs 1989 Tom Hanks, deze zelf nooit gezien.

• Stukfruit
  • Niet online
Dagarkin schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 12:12:
[...]

Ja ben niet heel bekend met Ryan Murphy of het positief is of niet 😛.
American Horror Story, Ratched....

...en Glee :+ :X
Las dat de serie weer gebaseerd is op een comic, maar toen ik de trailer zag deed het mij ook aan de film the substance denken. Die ik zelf nog niet gezien heb.
Dat idee kreeg ik er inderdaad ook bij. Zou wel bij het werk van Murphy passen.

Dat zit wel Schnorr.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:07
Raven schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 18:05:
The Pitt S02 is begonnen :D , zullen de 2 resterende ratten al gepakt zijn? :+
De eerste aflevering was gelijk weer erg sterk. Maar die OPENhartoperatie was voor mij een beetje teveel van het goede. :r

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Malfunctions schreef op maandag 12 januari 2026 @ 17:10:
[...]

De eerste aflevering was gelijk weer erg sterk. Maar die OPENhartoperatie was voor mij een beetje teveel van het goede. :r
* Raven denkt aan de bevallingsscene uit het vorige seizoen die nogal.....gedetailleerd was :+

Oscar Wilde

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-01 16:46
Malfunctions schreef op maandag 12 januari 2026 @ 17:10:
[...]

Mijn vrouw en ik zijn afgehaakt in het eerste seizoen na een paar afleveringen. Mijn vrouw had geen zin in dergelijke beelden net voor het slapen. Heb er zelf minder een probleem mee maar kon het wel begrijpen.

Ik vond zelf dat het wel meeviel maar in iedere aflevering was er wel iets. Ging dan zelf verder kijken maar er zijn dan genoeg series die ik toch dat tikkeltje beter vind

2x Marstek Venus E 5.12 v155 - CT003 V122 - BMS 216

• Stukfruit
  • Niet online
spoiler: The Pitt S1
De man die in een pan op bed behoefte #2 aan het doen was.
Dat vond ik erger dan alles wat ik tot nu toe heb gezien.

Dat zit wel Schnorr.

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

En je bedoelt dan geen
spoiler:
'bedpan'
neem ik aan? :X

@Kenhas Ik heb hetzelfde issue als je vrouw: ik moet geen heftige beelden net voor het slapen gaan. Dus daar hou ik rekening mee in wat ik wanneer kijk. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Elvhenk op 13-01-2026 09:05 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Kenhas schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 08:14:
[...]

Mijn vrouw en ik zijn afgehaakt in het eerste seizoen na een paar afleveringen. Mijn vrouw had geen zin in dergelijke beelden net voor het slapen. Heb er zelf minder een probleem mee maar kon het wel begrijpen.

Ik vond zelf dat het wel meeviel maar in iedere aflevering was er wel iets. Ging dan zelf verder kijken maar er zijn dan genoeg series die ik toch dat tikkeltje beter vind
Dan kijk je de serie toch gewoon op een zondagmiddag of zo? 8)7

• Stukfruit
  • Niet online
Er zit gelukkig ook genoeg humor in:
spoiler: The Pitt S1
"Huckleberry" met z'n nieuwe kleding steeds..... :') :D :')
Voor de liefhebbers is Industry trouwens ook weer begonnen. HBO, seizoen 4. Over hoe het er aan toe kan gaan op de (trading) werkvloer van een investeringsbank, rijke idioten, seks en coke. Met o.a. Ken Leung van Lost, maar nu een stuk ouder. En Kit met z'n ton vol haring.

Als je weet hoe traden in z'n werk gaat en interesse hebt in maatschappelijke kritiek op hoe ziek de grote partijen (er zijn wat bedrijven in de serie die geïnspireerd werden door die uit het echte leven) zich op o.a. financieel gebied gedragen, dan is dit The White Lotus voor het afreageren van al je Google- en Uber-troubles.

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Niet online
Monarch: Legacy of Monsters, trailer voor seizoen 2:
De eerste was wel cool en dit ziet er sowieso beter uit dan de tegenwoordige films (op Godzilla Minus One na).

Dat zit wel Schnorr.

• RobertMe
Die Hard Hijack seizoen 2 begint vandaag:
Benieuwd hoe lang ze dit kunnen rekken / hoe ongelukkig één man kan zijn :X (John McClane had ook 5x pech...).

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste