Toen Person of Interest actueel was keek ik die serie tot een langere break volgens mij in seizoen 4. daarna nooit meer verder gekeken.
Nu wilde ik verder kijken toen ik hem op mijn watch list zag staan. Dacht kijk weer even de pilot episode
toen zat ik er zo in dat ik besloot gewoon opnieuw te kijken om het weer vers in me geheugen te hebben allemaal haha.
Was echt een leuke serie imo. Laatste week echt veel gebinged al. Ben nu bij seizoen 2 episode 7.
En nu ga ik hem gewoon door kijken de komende 2 weken tot ik het af heb haha.
Nu wilde ik verder kijken toen ik hem op mijn watch list zag staan. Dacht kijk weer even de pilot episode
Was echt een leuke serie imo. Laatste week echt veel gebinged al. Ben nu bij seizoen 2 episode 7.
En daarna natuurlijk door met de spirituele opvolger met een groter budget: Westworld
Dat zit wel Schnorr.
Ligt het nu aan mij of is het acteerwerk in seizoen twee van Hijack echt zo slecht?!
Seizoen 1 was prima te pruimen, maar de eerste aflevering van seizoen twee eindigde al vreemd. Ik dacht echt waar gaat dit heen. Nu aflevering twee gezien en het wordt niet echt veel beter. Het verhaal kan ik nog snappen, maar het wordt allemaal zo vreselijk slecht geacteerd neergezet, dat het echt niet spannend is.
Apple TV maakt prima series. Ik kijk ze bijna allemaal, maar ik ga nu afhaken...
Of het moet echt beter worden, maar ik verwacht het niet.
Seizoen 1 was prima te pruimen, maar de eerste aflevering van seizoen twee eindigde al vreemd. Ik dacht echt waar gaat dit heen. Nu aflevering twee gezien en het wordt niet echt veel beter. Het verhaal kan ik nog snappen, maar het wordt allemaal zo vreselijk slecht geacteerd neergezet, dat het echt niet spannend is.
Apple TV maakt prima series. Ik kijk ze bijna allemaal, maar ik ga nu afhaken...
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Aflevering 1 staat hier al een week op de planning, maar als het echt nog slechter is dan denk ik dat ik 'm maar uit de queue gooi. Het eerste seizoen was ook geen hoogvlieger.
Bedankt voor de info
Bedankt voor de info
Dat zit wel Schnorr.
Vind het een leuke serie ook met humor helemaal mijn dingGreatsword schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:34:
[...]
Ja, die vrouw en dochter vind ik persoonlijk ook het minste van Landman
Maar die vrouw en dochter vind ik erg irritant worden( wel mooie vrouwen btw
Ik wou er en maandje Apple TV voor afsluiten, om met seizoen 1 te beginnen. Nu twijfel ikrimave schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:59:
Ligt het nu aan mij of is het acteerwerk in seizoen twee van Hijack echt zo slecht?!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Apple TV, kun je volgens mij een maand? gratis proberen.Gunner schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:12:
[...]
Ik wou er en maandje Apple TV voor afsluiten, om met seizoen 1 te beginnen. Nu twijfel ik
Heb ik al eens gedaan, maar bedankt voor de tip.Arjantje72 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 13:04:
[...]
Apple TV, kun je volgens mij een maand? gratis proberen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Moet zeggen dat het toch opeens zwaar bergaf ging. Weet niet meer juist hoe het kwam. Heb nu in mijn hoofd dat het "hoofdprobleem" van de eerste seizoenen opgelost was en dat ze er dan nog vanalles bijverzonnen hebben. Maar weet dat niet meer zeker. Weet enkel dat Sarah Shahi één van de weinige redenen was om te blijven volhouden. Een andere reden was dat ik series graag uitkijk tot het einde, zelfs al zwakken ze af.Ricmaniac schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:16:
Toen Person of Interest actueel was keek ik die serie tot een langere break volgens mij in seizoen 4. daarna nooit meer verder gekeken.
Nu wilde ik verder kijken toen ik hem op mijn watch list zag staan. Dacht kijk weer even de pilot episodetoen zat ik er zo in dat ik besloot gewoon opnieuw te kijken om het weer vers in me geheugen te hebben allemaal haha.
2x Marstek Venus E 5.12 v155 - CT003 V122 - BMS 216