• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leuk voor Buffy
Afbeeldingslocatie: http://www.studiosarahdavies.com/uploads/8/4/9/7/84971068/p344.png
:D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:38

Elvhenk

Madam Mikmak

O such happy happy joy joy! Scrubs heeft een reboot! *O*
Geproduceerd door de mensen van Ted Lasso en Shrinking (nog een plus).
.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:52
Net van start gegaan. HBO

Volgens de maker draait de serie om de vraag wat er gebeurt als mannen op middelbare leeftijd een foute beslissing nemen via een app.

[ Voor 37% gewijzigd door ppeterr op 02-03-2026 16:56 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
ppeterr schreef op maandag 2 maart 2026 @ 16:53:
Net van start gegaan. HBO

Volgens de maker draait de serie om de vraag wat er gebeurt als mannen op middelbare leeftijd een foute beslissing nemen via een app.

[YouTube: DTF St. Louis | Official Trailer | HBO Max]
Toen ik de titel zag hoopte ik dat ik het fout had.

Ik werd niet teleurgesteld :+

Dat zit wel Schnorr.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:38

Elvhenk

Madam Mikmak

Stukfruit schreef op maandag 2 maart 2026 @ 16:58:
[...]

Dus de vraag is nu: werd je niet teleurgesteld omdat je het fout had of omdat je het niet fout had? 8)

• ppeterr
Elvhenk schreef op maandag 2 maart 2026 @ 17:10:
[...]

Dus de vraag is nu: werd je niet teleurgesteld omdat je het fout had of omdat je het niet fout had? 8)
Ik moest het dus google'n...jaja

Hoe werkt DTF?
Het ontwerp wordt direct op een speciale folie geprint met inkt, inclusief een witte laag voor levendige kleuren.

Heeft niet heel veel te maken met de serie vermoed ik :9

• Stukfruit
  • Niet online
Due to Watch :+

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De 3 NCIS'en zijn weer begonnen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-03 10:07
Stukfruit schreef op maandag 2 maart 2026 @ 16:58:
[...]

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Nog maar een aflevering kijken en dan beoordelen.

• Truus01
Greatsword schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 08:57:
[...]

Y: Marshals ziet er prima uit. Krijg hier vooral Lioness vibes van. Officiële release is 1 Maart 2026 ;)

[YouTube: Y: MARSHALS | Official Teaser Trailer (2026) 4K]
Ik vond de eerste aflevering goed. (Buiten die vechtscene, die was behoorlijk slecht geacteerd.)
Zin in de rest.

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:38

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

S01 Y Marshals was een dikke prima. NCIS is ook weer prima begonnen.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor de liefhebbers van ReBoot, goed nieuws :D ->
*O* *O*

Oscar Wilde

• Stukfruit
  • Niet online
Nu Beast Wars nog :+

In die tijd waren deze shows inderdaad erg knap. Probeer je eens voor te stellen dat je met zulke beperkte hardware zoveel (main :+)frames mét actie, wat ook veel moeilijker was door beperkte tooling, moet produceren terwijl digitale video editing ook nog eens in de kinderschoenen stond.

Met dat in het achterhoofd waren deze series erg knap gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 05-03-2026 16:02 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Truus01
Net de eerste aflevering van Blue Skies gezien.
Het is vrij standaard en voorspelbaar, maar wel leuk, vooral als je het genre leuk vind.
En met hond, dat vind ik stiekem toch altijd wel extra leuk.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 16:02:
[...]

Nu Beast Wars nog :+

In die tijd waren deze shows inderdaad erg knap. Probeer je eens voor te stellen dat je met zulke beperkte hardware zoveel (main :+)frames mét actie, wat ook veel moeilijker was door beperkte tooling, moet produceren terwijl digitale video editing ook nog eens in de kinderschoenen stond.

Met dat in het achterhoofd waren deze series erg knap gedaan.
Toen de pilot was gerecovered en online gezet ( YouTube: ReBoot Season 1 Episode 1 - The Tearing (HD) ) was ik best verbaast over hoe het eruit zag, gezien wanneer het is gemaakt en dan de hardware om het te recoveren:
These behemoths are 250 lb of metal and glass, draw 650 W of power, and inside each one, you will find six or seven Intel 80186 processors communicating on an internal Ethernet network.

Oscar Wilde

• Stukfruit
  • Niet online
Raven schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 18:04:
[...]

Toen de pilot was gerecovered en online gezet ( YouTube: ReBoot Season 1 Episode 1 - The Tearing (HD) ) was ik best verbaast over hoe het eruit zag, gezien wanneer het is gemaakt en dan de hardware om het te recoveren:

[...]
Klopt, het was echt heel knap :)

In die tijd zat ik nog te prutsen met POV-Ray (en het eerdere DKBTrace - maar die eerste heeft nog steeds de originele site uit de nineties :o) om er resultaten uit proberen te halen.

Een geometrische sphere renderen op 320x200 duurde (afhankelijk van shaders etc.) al minstens 3 of 4 dagen. Pixel per pixel afwachten... :X

Toen die serie op de buis kwam lag m'n kaak eerst wel even op de grond. Ook al hadden ze volgens mij wel toegang tot machines van SGI.

Mooi stukje historie in ieder geval :)
En een kleine aanwijzing dat ik misschien ouder ben dan m'n uitspraken soms doen vermoeden :+ ;(

Dat zit wel Schnorr.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Truus01 schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 10:51:
[...]

Ik vond de eerste aflevering goed. (Buiten die vechtscene, die was behoorlijk slecht geacteerd.)
Zin in de rest.
Ik vond het echt flink tegenvallen, die hele nieuwe cast klikt voor mij niet echt en jammer dat Monica er ook niet meer is.

Ben benieuwd of Casey als personage sterk genoeg is om de hele serie te trekken anders ben ik bang dat het na 1 seizoen al gedaan is.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wel een beetje een spoiler over wie er niet meer in de cast zit.
Daar was ik zelf graag achtergekomen.

[ Voor 23% gewijzigd door Gunner op 05-03-2026 20:32 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Truus01
Greatsword schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 20:30:
[...]

Ik vond het echt flink tegenvallen, die hele nieuwe cast klikt voor mij niet echt en jammer dat Monica er ook niet meer is.

Ben benieuwd of Casey als personage sterk genoeg is om de hele serie te trekken anders ben ik bang dat het na 1 seizoen al gedaan is.
Dat vond ik ook erg jammer.
Maar ik denk dat die nieuwe cast juist wel chemie met mekaar heeft (of zal krijgen). En ook wat oude invloeden.
Dus ik denk dat juist niet Casey het in z'n eentje hoeft te trekken en het door dat hele team gaat gebeuren.

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

• Oliebolleke
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 16-03 17:56
drops of god - japans franse serie op appletv is echt een aanrader 2e seizoen is uit. Gaat over wijn en erfenissen

• Stukfruit
  • Niet online
Zou Makiko Watanabe de dochter van Ken zijn?

[ Voor 31% gewijzigd door Stukfruit op 06-03-2026 00:43 ]

Dat zit wel Schnorr.

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Stukfruit schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 00:43:
Zou Makiko Watanabe de dochter van Ken zijn?
offtopic:
Dat in ieder geval niet, er zit maar 9 jaar leeftijdsverschil tussen de twee, ik vermoed zelfde achternaam, niet verwant.

There's no place like 127.0.0.1

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 10:30

Geckoo

Good news, everyone!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Stukfruit
  • Niet online
Praise be?

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:18

Robtimus

me Robtimus no like you

Gaan ze dan Serenity negeren? Want daar kwam niet iedereen zonder kleerscheuren uit.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Robtimus Misschien voor achter de schermen / regie?

Oscar Wilde

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:18

Robtimus

me Robtimus no like you

We zullen het maar af moeten wachten.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Truus01
Truus01 schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 10:49:
[...]

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Nog maar een aflevering kijken en dan beoordelen.
Tweede aflevering gezien en dat was voor mij de laatste. Niet mijn soort serie.

• Stukfruit
  • Niet online
Truus01 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:59:
[...]

Tweede aflevering gezien en dat was voor mij de laatste. Niet mijn soort serie.
Nu durf ik niet meer te kijken :P Is het niet goed of is gewoon niet je ding?

Dat zit wel Schnorr.

• Truus01
Stukfruit schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 11:07:
[...]

Nu durf ik niet meer te kijken :P Is het niet goed of is gewoon niet je ding?
Ik vind het niet goed, omdat het niet mijn ding is.

Het is een prima 'whodunit', met wat vreemd gedoe.
En dat vreemd gedoe is wat me niet aanstaat.

• Stukfruit
  • Niet online
Ik ben benieuwd. Eerst maar Snowfall afkijken en daarna ga ik het zien.

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10

Zenix

BOE!

The capture is ook weer begonnen, ook een leuk serie.

• ppeterr
Nolite te bastardes carborundorum.
April 8, 2026

[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 11-03-2026 12:09 ]

• Stukfruit
  • Niet online
2x op één pagina lijkt toch te laten zien dat mensen erop zitten te wachten :Y

Dat zit wel Schnorr.

• ppeterr
Stukfruit schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:51:
2x op één pagina lijkt toch te laten zien dat mensen erop zitten te wachten :Y
Excuus, ik zit niet op te letten blijkbaar. Maar misschien doe ik hem volgende week nog een keertje...met een andere trailer dan :)

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-03 23:10

The_Worst

Unox

It is happening!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:00
Zenix schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 18:25:
The capture is ook weer begonnen, ook een leuk serie.
Man.. komen ze drie en een half jaar na het einde van seizoen twee nog es mee aanzetten. :|
neemt niet weg dat ik 'm waarschijnlijk toch wel ga kijken

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10

Zenix

BOE!

Nnoitra schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 22:54:
[...]

Man.. komen ze drie en een half jaar na het einde van seizoen twee nog es mee aanzetten. :|
neemt niet weg dat ik 'm waarschijnlijk toch wel ga kijken
Ja dacht dat het ook afgelopen was, maar positief verrast.

• Stukfruit
  • Niet online
De beste slechtste serie komt ook weer terug:

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Family Guy krijgt spin-off rondom personage Stewie
Afbeeldingslocatie: https://deadline.com/wp-content/uploads/2026/03/Stewie-inset-Seth-MacFarlane.jpg?w=681&h=383&crop=1
Er is een spin-off over het personage Stewie uit de comedyreeks Family Guy in de maak. Maker Seth MacFarlane is verantwoordelijk voor de spin-off, meldt Deadline.

Stewie is de baby van de familie Griffin, het gezin dat centraal staat in Family Guy. In de spin-off wordt Stewie naar een nieuwe kleuterschool gestuurd, die veel slechter is dan zijn oude. MacFarlane spreekt net als in Family Guy de stem van Stewie in.

Er was al eerder een spin-off: The Cleveland Show. Die serie over het personage Cleveland Brown en zijn familie werd van 2009 tot 2013 uitgezonden.

Family Guy werd in 1999 voor het eerst uitgezonden en telt momenteel 24 seizoenen. In Nederland is de serie op Comedy Central te zien.

Oscar Wilde

• Greatsword
  • Niet online
The Madison is begonnen, vanavond maar eens aan beginnen, hopelijk beter dan Marshals.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Greatsword schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 10:41:
The Madison is begonnen, vanavond maar eens aan beginnen, hopelijk beter dan Marshals.
Staat pas vanaf eind maart op SkyShowtime? :?

Maar Marshals zijn pas twee aflevringen van. Is het zo slecht of vergelijk je het teveel met Yellowstone. Misschien meost dat ook even op gang komen.

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 10:50:
[...]

Maar Marshals zijn pas twee aflevringen van. Is het zo slecht of vergelijk je het teveel met Yellowstone. Misschien meost dat ook even op gang komen.
Ik heb ep 2 nog even geprobeerd, maar het werd alleen maar erger. Toen zag ik dat het CBS was, en mijn regel dat de 3 letter netwerken nooit goede series brengen (de Amerikaanse, BBC is vaak wel goed) geldt nog steeds. Zelfs als het van Sheridan komt.

• Stukfruit
  • Niet online

[Video: The Madison | Official Trailer | Paramount+]
Matthew is weer terug op het eiland!

Dat zit wel Schnorr.

• Greatsword
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 10:50:
[...]

Staat pas vanaf eind maart op SkyShowtime? :?

Het is natuurlijk onmogelijk om het los te zien van Yellowstone, maar zaken die ik daar zo sterk vond (verhaal, cast, script, muziek etc) vind ik hier ronduit slecht.

Gisteren de 2de aflevering gekeken en mijn vrouw zei zelfs dat ze het nep vond. Het lijkt meer een case of the week serie geworden waarbij zo nu en dan een stukje uit Yellowstone wordt gejat.

Vooral de cast stoort me echt, ze voelen gewoon niet authentiek en geloofwaardig aan. De vrouwelijke personages lijken hier ook meer gecast te zijn op uiterlijk, ze proberen stoer te zijn/doen maar ik weet zeker dat Beth (Yellowstone), Cara (1923) en vooral Joe / ( Zoe Saldana Lioness) de vloer met ze zou aanvegen.

Als ik ook naar IMDB kijkt krijgt het slechts een score van 6,2 dus ik ben hier echt niet de enige in. Ook zie ik daar bij Creators het volgende staan: Spencer Hudnut, Taylor Sheridan.

Ik heb dus het idee dat Taylor er veel minder bij betrokken is geweest aangezien zijn naam op de 2de plaats staat.

Update: Taylor heeft blijkbaar die serie niet eens geschreven, dat verklaart een boel! Lekker bezig Paramount 8)7

Ben benieuwd wat je er zelf van vind als je er eenmaal aan bent begonnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Greatsword op 14-03-2026 12:35 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Greatsword schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 11:33:
Ben benieuwd wat je er zelf van vind als je er eenmaal aan bent begonnen.
Zal het hier of in Welke serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2] je laten weten!

• Truus01
Greatsword schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 11:33:
[...]
Gisteren de 2de aflevering gekeken en mijn vrouw zei zelfs dat ze het nep vond. Het lijkt meer een case of the week serie geworden waarbij zo nu en dan een stukje uit Yellowstone wordt gejat.
Ik heb ondertussen ook de tweede aflevering gezien en ik vind het wel leuk. Het lijkt me inderdaad meer een case of the week en ik vind dat altijd wel aardige series om te kijken.
Het is absoluut geen YS en ook niet mee te vergelijken.
En ja, het is her en der wat nep, maar hopelijk is dat vanwege het nieuwe en erin moeten komen. Ook de cast moet nog wat groeien in hun rol.
Ook vind ik het wat jammer dat Kacey wel gelijk erg ver buiten de wet lijkt te handelen, terwijl hij zo niet was.

• Truus01
De eerste aflevering van The Madison gezien. Dat heeft wel echt de Taylor Sheridan-feel.
Ik ben normaal niet zo van drama's, maar ik vind dit heel goed.

• Greatsword
  • Niet online
Truus01 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:34:
De eerste aflevering van The Madison gezien. Dat heeft wel echt de Taylor Sheridan-feel.
Ik ben normaal niet zo van drama's, maar ik vind dit heel goed.
Hier ook de eerste aflevering gekeken en dit is inderdaad Taylor. Hier mogen wat wat mij betreft gelijk een paar seizoenen van besteld worden.

Echt tof om Michelle Pfeiffer en Kurt Russell weer eens in een goede rol te zien en tot mijn verbazing zit Patrick Adams er in (Mike van Suits) moet even wennen om hem niet als grappenmaker te zien maar komt vast goed.

Op naar de volgende aflevering, heel veel zin in.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hier al mensen begonnen aan de nieuwe Scrubs? :D

moet er geen series 2026 topic komen? :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

[Video: The Madison | Official Trailer | Paramount+]
Ik moet er nog aan beginnen, vanavond hopelijk. Ben benieuwd.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• Stukfruit
  • Niet online
Vreemd. Als de serie dit jaar al op de buis had moeten verschijnen dan zijn de creatieve meningsverschillen op de achtergrond wel erg groot geweest, want dat zou betekenen dat men waarschijnlijk al uitgebreid bezig was met het maken ervan.

Geruchten zeggen dit:
There are rumors that Hulu was dissatisfied with the pilot, citing the fact that Zhao's approach did not match the spirit of the 1990s teen drama. That remains speculative. And given that Gellar is currently promoting her role in the horror film Ready or Not 2, we may learn more about where the sequel went wrong.
Met het verleden van Chloé Zhao in gedachten zou het best mogelijk kunnen zijn dat ze zelf een andere (waarschijnlijk betere) kant op wilde gaan dan Hulu. Dat was bij The Eternals ook het geval.

Dat zit wel Schnorr.

• Truus01
Greatsword schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:20:
[...]

Hier ook de eerste aflevering gekeken en dit is inderdaad Taylor. Hier mogen wat wat mij betreft gelijk een paar seizoenen van besteld worden.

Echt tof om Michelle Pfeiffer en Kurt Russell weer eens in een goede rol te zien en tot mijn verbazing zit Patrick Adams er in (Mike van Suits) moet even wennen om hem niet als grappenmaker te zien maar komt vast goed.

Het tweede seizoen was schijnbaar al besteld voor het eerste seizoen überhaupt op TV was geweest.

Inderdaad goede acteurs in mooie rollen. En die van Suits past wel, maar is af en toe wennen. De actrice die die oudste dochter speelt past ook erg goed voor die rol, vind ik.

Het schijnt dat Taylor een idee had, maar geen script en het script geschreven heeft naar de acteurs. In ieder geval voor Michelle en Kurt. Dus hij heeft eerst Michelle gevraagd om die rol te spelen en daarna het script geschreven zodat het bij Michelle past. Had zij nee gezegd en was het een ander geworden, was eea dus anders geweest.
spoiler:
Wel jammer dat de rol van Kurt al dood is, al ziet het er naar uit dat het geheel behoorlijk op flashbacks zal gaan.

• Stukfruit
  • Niet online
Er gaat eind deze maand iets ergs gebeuren op Netflix:
Alleen kijken als je beschikt over verlichting.

Dat zit wel Schnorr.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:47
Stukfruit schreef op zondag 15 maart 2026 @ 17:47:
Er gaat eind deze maand iets ergs gebeuren op Netflix:
[YouTube: Something Very Bad Is Going to Happen | Official Trailer | Netflix]

Alleen kijken als je beschikt over verlichting.
Je bedoelt: alleen kijken als je beschikt over een OLED-tv? Want als je dit gaat kijken met verlichting aan, zie je alleen nog maar minder :+

The devil is in the details.

• Stukfruit
  • Niet online
Goed punt :p

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op zondag 15 maart 2026 @ 10:06:
[...]

Vreemd. Als de serie dit jaar al op de buis had moeten verschijnen dan zijn de creatieve meningsverschillen op de achtergrond wel erg groot geweest, want dat zou betekenen dat men waarschijnlijk al uitgebreid bezig was met het maken ervan.

Geruchten zeggen dit:

[...]

Met het verleden van Chloé Zhao in gedachten zou het best mogelijk kunnen zijn dat ze zelf een andere (waarschijnlijk betere) kant op wilde gaan dan Hulu. Dat was bij The Eternals ook het geval.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/652658718_34328041350175001_5571478216335606860_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=e06c5d&_nc_ohc=kVZvx5tYQtkQ7kNvwFr693X&_nc_oc=Adku-uqhXziUDtBXSWYZ5vuwzBoPT8AT0P57E-7WnSLlDyZb6acL3Se34uoc6fzvxP0&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=R3Ah2f2dDWzFgGUnIhIm5A&_nc_ss=8&oh=00_AfwXGUs96lQ0Q55oagEL7zZ_emnmndLt9c9R6mv6g5vqUg&oe=69BCDF14

Oscar Wilde

• Stukfruit
  • Niet online
* Stukfruit vult er ook gelijk één in met Westworld

Dat zit wel Schnorr.

• Joarie
  • Laatst online: 23:07
Ricmaniac schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:56:
Hier al mensen begonnen aan de nieuwe Scrubs? :D
Yes! Heel blij om te zien dat de basisbeginselen van Bill Lawrence nog overeind staan en de wisselingen tussen een lach en een traan er nog steeds zijn.
Wel jammer dat Dr Cox alleen in de pilot zit en met zijn monoloog over "See one, see one..." de hele show steelt en je daarna hem wel mist in de afleveringen erna.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• Truus01
Greatsword schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:20:
De eerste 3 afleveringen gezien en ik vind het echt goed.
Ik wil nu ook gaan vliegvissen en een hut hebben in Madison...
spoiler:
Enige wat ik wat jammer vond was de zoen tussen de sheriff en die oudste dochter. Dat was voorspelbaar, en dat was op zich nog niet zo erg, maar wel ook extreem snel.
Ze kennen mekaar 5 minuten en staan al uitgebreid te zoenen met de belofte op meer?!
Of is dat zogenaamd ook iets wat nou eenmaal zo is, op het platteland?! :N)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sarah Michelle Gellar geeft Buffy-hater schuld schrappen reboot
Sarah Michelle Gellar (48) is verbijsterd dat de langverwachte reboot van de serie 'Buffy the Vampire Slayer' is geschrapt door streamingdienst Hulu. De actrice zegt tegen People dat 'niemand dit zag aankomen' en geeft tegelijkertijd de schuld aan een niet nader genoemde leidinggevende.

"We hadden een leidinggevende bij onze show die niet alleen geen fan was van het origineel, maar er trots op was ons constant te herinneren dat hij de serie nooit volledig had gezien en dat het niets voor hem was", legt Sarah uit. "Dat laat zien tegen welke berg we vanaf dag één aan het vechten waren, wanneer je leidinggevende trots vertelt dat hij het niet heeft gekeken."

Sarah vindt de timing van het nieuws ook erg ongelukkig. De aankondiging kwam afgelopen weekend toen Sarah de wereldpremière van haar nieuwe film Ready Or Not 2 had en regisseur Chloé Zhao zich opmaakte voor de Oscars, waar haar film Hamnet een van de grote kanshebbers was.

In de nieuwe serie zou Gellar opnieuw in de huid kruipen van Buffy Summers, het personage dat haar wereldberoemd maakte. De oorspronkelijke serie was te zien tussen 1997 en 2003.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/653065710_10163015414280794_285315209074477648_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-7&_nc_sid=e06c5d&_nc_ohc=ecTOTcNXxF4Q7kNvwHvuSVs&_nc_oc=AdniBJp-AnWSpkveakERIvSrttZQdA6VFo7pZr2ZKAR03aloyTJV0xTFvoNMGC-aCJo&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=JVy0Ih4OOEOHuZEInnh1tQ&_nc_ss=8&oh=00_AfyC9Xb4w8PmbCJdZjgokS4kl32hzcnB8GUOWVYVhj5k5w&oe=69C0C4F2

Oscar Wilde

• Slaapje
  • Laatst online: 20-03 08:04
Ik lees hier vooral positieve verhalen over the Madison, maar ik weet het nog niet...

De beelden zijn prachtig en het tempo wat mij betreft prima, maar ik vind het allemaal wel erg overdreven geacteerd. Het schuurt voor mij tegen een soap aan en het is wel erg voorspelbaar. Ik kijk door voor de omgeving, maar ik vind het persoonlijk geen hoogvlieger.

[ Voor 4% gewijzigd door Slaapje op 18-03-2026 23:09 ]

To dare is to do

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 00:36
Er schijnt ook een leaked script te zijn, die behoorlijk slecht lijk te zijn, maar goed we zullen het nooit weten.

Pers jammer dat Joss Whedon er niet bij betrokken was, maar goed die is volgens mij ook volledig gecanceld destijds, maar zijn creaties waren vaak in mijn ogen van hoge kwaliteit Angel, Buffy en Firefly.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dagarkin schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 08:35:
[...]

Er schijnt ook een leaked script te zijn, die behoorlijk slecht lijk te zijn, maar goed we zullen het nooit weten.
Van de pilot, heb wat screenshots langs zien komen op FB.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 19-03-2026 08:52 ]

Oscar Wilde

• Stukfruit
  • Niet online
Dagarkin schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 08:35:
[...]

Pers jammer dat Joss Whedon er niet bij betrokken was, maar goed die is volgens mij ook volledig gecanceld destijds, maar zijn creaties waren vaak in mijn ogen van hoge kwaliteit Angel, Buffy en Firefly.
“I’ve seen a version of the script out there,” Gellar noted. “It’s not actually correct. That stuff is really unfortunate and I ask fans if you see scripts, if you see it leaked, don’t watch it because you’re not getting our vision and all of that.”

...

In the alleged script, Gellar's Buffy does not appear until the very end, marking very little screen time for the iconic character. Reportedly, the pilot also felt "too young," as it was primarily following Ryan Kiera Armstrong as a new teenage Slayer. According to reports, rewrites had already been made to age up the tone and include more scenes with Gellar's Buffy, but Hulu execs ultimately decided to shelve the project rather than invest any more time and money into it.
Bron: https://www.cbr.com/buffy...ayer-leaked-pilot-script/

En:
After the pilot was filmed and delivered, the series received feedback from Hulu that it played too young and felt too small. The pilot script then went through a rewrite process after the streamer noted that the reboot did not take enough big swings.

The new script reportedly was 90 minutes, featured more of Gellar’s Buffy and felt more adult for a streaming audience. The reboot was produced by 20th Television and Searchlight TV, and the new version reportedly was received well at both studios.
Bron: https://www.thewrap.com/c...ffy-reboot-canceled-hulu/

[ Voor 19% gewijzigd door Stukfruit op 19-03-2026 09:15 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Slaapje schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:45:
Ik lees hier vooral positieve verhalen over the Madison, maar ik weet het nog niet...

De beelden zijn prachtig en het tempo wat mij betreft prima, maar ik vind het allemaal wel erg overdreven geacteerd. Het schuurt voor mij tegen een soap aan en het is wel erg voorspelbaar. Ik kijk door voor de omgeving, maar ik vind het persoonlijk geen hoogvlieger.
same here, de omgeving is mooi, verder weet ik niet wat ik er mee moet, denk niet dat ik nog verder ga kijken.

• Stukfruit
  • Niet online
Na Michelle Trachtenberg vorig jaar is nu ook Nicholas Brendon (Xander) overleden.

https://edition.cnn.com/2...-brendon-buffy-star-death

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste