Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Stukfruit schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:23:
[...]

Deze was wel moeilijk om te zien zeg :X

* Stukfruit maakt even een mental note dat hij deze serie niet moet kijken met een bord eten op schoot
I see what you did there :+ Bij dit stuk had ik wel echt iets van: wtf man _O-

Qua setting gaat t wel weer de betere kant op. Het is niet alleen 'smerig', maar ook creepy. En er komt steeds meer een verhaal in over IT.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik wist vantevoren niet precies wat ik ervan moest verwachen. Ik heb nu 3 afleveringen gezien, en ik vind het onverwacht goed. Creepy expliciete horror en een langzaam ontwikkelend verhaal. Je moet ervan houden, maar ik vind dit een leuke afwisseling!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Er lijkt inderdaad wat meer achtergrondverhaal in te zitten.

Dat vond ik op zich een beetje cliché, maar ik ben er wel blij mee dat ze
spoiler:
op ieder moment waar ze voor een cheap scare hadden kunnen kiezen nog net even de lijn wat strakker aantrekken voordat ze losgaan.
Tot nu toe vind ik dat het vooral doet denken aan een soort Ghostbusters vs Stranger Things vs The Twilight Zone :p

En die grading is echt waanzinnig. Ik herhaal het nog maar een keer. Ieder frame lijkt wel een Instagram-foto :9

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 21-11-2025 11:43 ]

Dat zit wel Schnorr.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:50

The Third Man

The Third Jellyfish

Landman S02 is ondertussen begonnen, weet nog niet goed wat ik er van moet vinden. Net als Tulsa King voelt het veel-van-hetzelfde met nog geen daadwerkelijk plot. Ik hoop niet dat het zoals TK een soort niemendalletje blijft voor de rest van het seizoen.

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:21
The Third Man schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 14:00:
Landman S02 is ondertussen begonnen, weet nog niet goed wat ik er van moet vinden. Net als Tulsa King voelt het veel-van-hetzelfde met nog geen daadwerkelijk plot. Ik hoop niet dat het zoals TK een soort niemendalletje blijft voor de rest van het seizoen.
Heb jij al meer gezien dan de eerste aflevering? Ik hoop dat het interessant word met Sam Elliott. Je zou haast zeggen dat het daar toch eigenlijk niet mis mee kan gaan...

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:50

The Third Man

The Third Jellyfish

Truus01 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 15:29:
[...]

Heb jij al meer gezien dan de eerste aflevering? Ik hoop dat het interessant word met Sam Elliott. Je zou haast zeggen dat het daar toch eigenlijk niet mis mee kan gaan...
Neuh, ik 'kijk met de VS mee' O-) en daar komt nu elke week een nieuwe aflevering. Ik heb nog wel hoop, maar tot nu toe werd ik nog niet enthousiast. Bimbo moeder & bimbo dochter hadden helaas ook weer een prominente rol.

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:21
The Third Man schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 15:50:
[...]
Neuh, ik 'kijk met de VS mee' O-) en daar komt nu elke week een nieuwe aflevering. Ik heb nog wel hoop, maar tot nu toe werd ik nog niet enthousiast. Bimbo moeder & bimbo dochter hadden helaas ook weer een prominente rol.
Ik ook, US-tempo...
Ach, die bimbo's is een deel van de humor in de show. De scene in die school vond ik echt wel lachen.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste