Oké, net even de eerste aflevering gekeken. Inderdaad lekker vreemd. Doet een beetje denken aan The White Lotus op kantoor met een raar snufje Severance?ppeterr schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:45:
Aflevering 1 net gekeken. Interresant, apart. Mischien wel leuk, wellicht een beetje te druk voor wat ik tof vind.
Op naar aflevering 2.
IMDb: The Chair Company (TV Series 2025– )
[YouTube: The Chair Company | Weeks Ahead Trailer | HBO Max]
Zou hij in de laatste aflevering ook... chairman worden?
[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 19-10-2025 05:51 ]
Dat zit wel Schnorr.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik ben ondertussen ook begonnen aan seizoen 3. Ik vind persoonlijk Alice in Borderlands leuker dan Squid games. De games die ze spelen voelen wat volwassener en diepgaander aan en meer character development.sverzijl schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:59:
Helemaal gemist, maar kwam hem toevallig tegen. Na 3 jaar is het 3e seizoen van Alice in Borderland nu beschikbaar (sinds 25 sept).
[YouTube: Alice In Borderland Season 3 | Official Trailer | Netflix]
De trailer (Devil in Disguise: John Wayne Gacy | Official Trailer | Peacock Original) is mij betreft veelbelovend.
Plot Devil in Disguise: John Wayne Gacy
Tussen 1972 en 1978 werden drieëndertig jonge mannen ontvoerd, vermoord en begraven in een kruipruimte onder het huis van hun moordenaar. En niemand wist het. Al die jaren niet. Waarom niet? Hij was charmant en grappig. Hij had een goede, typisch Amerikaanse baan. Hij was een leider in de gemeenschap. Hij bood zich zelfs aan om zieke kinderen te vermaken... verkleed als clown.
Inmiddels afgekeken (kon er geen genoeg van krijgen) en wat een fantastische documentaire. Had wat mij betreft zelfs 10 afleveringen mogen zijn.
Hij is bijna 83 jaar en had persoonlijk nooit verwacht dat hij zo oud zo worden met zijn levensstijl maar zo zie je maar weer hoe mooi en bijzonder het leven kan zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door Greatsword op 20-10-2025 15:57 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 22-10-2025 18:05 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Tering he, die trailers maken mij ook zo hyped voor deze serie. Ik kan bijna niet wachten, en heb het gevoel dat het daardoor ook alleen maar kan tegenvallen.Donstil schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:04:
[Video: Pluribus — Official Trailer | Apple TV]
Dit ziet er toch wel tof uit allemaal. Zeer benieuwd naar. Budget van Apple en visie van Vince moet toch haast wel goed komen zou je zeggen.
Anyway, aflevering 9 is op 2e kerstdag. Dus misschien alles in een ruk gaan kijken tijdens de kerstdagen
Hoe dan ook: instant watch.
Dat zit wel Schnorr.
Ja dat gaat mij niet lukken ben ik bang, dit wordt wel een serie die ik elke week wil zien en over wil praten met andere kijkers denk ik.ppeterr schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:26:
[...]
Tering he, die trailers maken mij ook zo hyped voor deze serie. Ik kan bijna niet wachten, en heb het gevoel dat het daardoor ook alleen maar kan tegenvallen.
Anyway, aflevering 9 is op 2e kerstdag. Dus misschien alles in een ruk gaan kijken tijdens de kerstdagen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Geprobeerd, niet gelukt, lekker laten zo.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ben benieuwd.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Ik denk de films (de remake dus). Deel twee van Welcome to Derry komt met Halloween meen ik ergens gelezen te hebben.Robtimus schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 20:56:
@dinandus bedoel je de films? Want ik zie nu op HBO Max maar 1 aflevering staan.
Ben wel benieuwd naar de serie, zag er in de trailers wel tof uit.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Was een speciale premiere bij Pathe van de 1e 2 delen vanavond.
Moet zeggen dat het me erg goed bevallen is, zal geen spoilers delen.
Alleen al deze serie is me het jaar abo zeker op HBO MAX meer dan waard.
Heeft 8 afleveringen.
Voor de liefhebbers, deel 2 is op Haloween ook al te kijken, normaliter zou je in NL nog tot maandag moeten wachten.
[ Voor 49% gewijzigd door Raven op 29-10-2025 17:38 ]
Oscar Wilde
There is no way dat ik nog ga kijken zonder Henry Cavill.jeroenkb schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:09:
Morgen start seizoen 4 van de Witcher bij Netflix
[YouTube: The Witcher: Season 4 | Official Trailer | Netflix]
Nou ja, ik lost the plot in het voorafgaande seizoen sowieso al.
Voor de Britse detective liefhebbers, er is een remake van IMDb: The Inspector Lynley Mysteries (TV Series 2001–2007) verschenen zag ik toen straks: IMDb: Lynley (TV Series 2025– )
Oscar Wilde
En... vandaag begint dan weer Down Cemetery Road. Adoptatie van een andere boekenreeks van dezelfde schrijver als de Slough House boeken (van Slow Horses). En deze serie is ook weer gemaakt door dezelfde exec producer. YouTube: Down Cemetery Road — Official Trailer | Apple TV
Om mezelf maar even te citeren: het is meer een soort The White Lotus en Severance gecombineerd.Stukfruit schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:17:
De grappige versie van Severance die gebaseerd werd op de liefde van JD Vance for banken maar dan met een stoel?
In de derde aflevering laten ze iets zien waar ze verder niet dieper op ingaan, maar het lijkt erop dat het net als Severance soms wat meer de vreemde kant kiest.
En daar is niets mis mee dus ik blijf het nog wel even kijken
Dat zit wel Schnorr.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb de eerste aflevering gezien nadat ik deze tegenkwam op rottentomatoes. Er staat bij dat het comedy is, maar ik heb nog niet één keer ook maar iets van een spiertje rond de mondhoeken kunnen vertrekken. Het is heel erg Amerikaans vooral; luid, overacting, raar. Naar mijn idee mag het niet in 1 zin met Serverance en The White Lotus worden genoemd, tenzij de strekking is dat het er niet op lijkt.Stukfruit schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:26:
Om mezelf maar even te citeren: het is meer een soort The White Lotus en Severance gecombineerd.
In de derde aflevering laten ze iets zien waar ze verder niet dieper op ingaan, maar het lijkt erop dat het net als Severance soms wat meer de vreemde kant kiest.
Ik zou het ook zeker geen comedy noemen nee.LA-384 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:14:
[...]
Ik heb de eerste aflevering gezien nadat ik deze tegenkwam op rottentomatoes. Er staat bij dat het comedy is, maar ik heb nog niet één keer ook maar iets van een spiertje rond de mondhoeken kunnen vertrekken. Het is heel erg Amerikaans vooral; luid, overacting, raar. Naar mijn idee mag het niet in 1 zin met Serverance en The White Lotus worden genoemd, tenzij de strekking is dat het er niet op lijkt.
En het heeft trekjes van. Niet gelijk aan. Vooral vanaf E3.
Dat zit wel Schnorr.
Ep 2 nu al beschikbaar
Oscar Wilde
Ik laat het even liggen, tot alles in een ruk te kijken is.Stukfruit schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:26:
[...]
Om mezelf maar even te citeren: het is meer een soort The White Lotus en Severance gecombineerd.
Wat ik wel een beeeeetje vervelend vind, is de clifhanger aan het einde steeds. Zo van er moet even iets raars in beeld....
Maar goed, aflevering 2 vond ik ook wel leuk en ga nu de rest afwachten.
@LA-384 En wat jij zegt, ik vind het ook wel wat schreeuwerig. Maar lang niet zo erg als "The Studio" - die heb ik gewoon niet verder kunnen kijken. Dat vind ik 10x meer overdreven druk gedoe.
[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 31-10-2025 22:12 ]
waren 8 hele leuke interessante afleveringen.
maar wtf was nr 9 voor gare acid trip
Lekker gefomfaaide FBI en Mark Ruffalo.
.
Welke serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]Toonen1988 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:24:
Iemand El Eternaut gezien? Het is geen top serie, maar wel vermakelijk.
[YouTube: The Eternaut | Official Trailer | Netflix]
Dat zit wel Schnorr.
Oh oops, je hebt gelijk. Was niet op aan het letten tijdens mijn nachtdienst.
Schrijf ook een review om wakker te blijvenToonen1988 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 04:41:
[...]
Oh oops, je hebt gelijk. Was niet op aan het letten tijdens mijn nachtdienst.
De ervaring leert dat de nachtelijke uurtjes daar erg goed voor zijn
Dat zit wel Schnorr.
Goede serie.Toonen1988 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:24:
Iemand El Eternaut gezien? Het is geen top serie, maar wel vermakelijk.
[YouTube: The Eternaut | Official Trailer | Netflix]