• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:39
The Diplomat seizoen 3 is er

Roomba E5 te koop

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:58
Helemaal gemist, maar kwam hem toevallig tegen. Na 3 jaar is het 3e seizoen van Alice in Borderland nu beschikbaar (sinds 25 sept).

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
ppeterr schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:45:
Aflevering 1 net gekeken. Interresant, apart. Mischien wel leuk, wellicht een beetje te druk voor wat ik tof vind.
Op naar aflevering 2.

IMDb: The Chair Company (TV Series 2025– )

[YouTube: The Chair Company | Weeks Ahead Trailer | HBO Max]
Oké, net even de eerste aflevering gekeken. Inderdaad lekker vreemd. Doet een beetje denken aan The White Lotus op kantoor met een raar snufje Severance?

Zou hij in de laatste aflevering ook... chairman worden? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 19-10-2025 05:51 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Morgen :D
Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/TheSimpsonsTHOH_XXXVI_poster.webp

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
sverzijl schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:59:
Helemaal gemist, maar kwam hem toevallig tegen. Na 3 jaar is het 3e seizoen van Alice in Borderland nu beschikbaar (sinds 25 sept).

[YouTube: Alice In Borderland Season 3 | Official Trailer | Netflix]
Ik ben ondertussen ook begonnen aan seizoen 3. Ik vind persoonlijk Alice in Borderlands leuker dan Squid games. De games die ze spelen voelen wat volwassener en diepgaander aan en meer character development.

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ik ga binnenkort beginnen met de nieuwe serie Devil in Disguise: John Wayne Gacy

De trailer (Devil in Disguise: John Wayne Gacy | Official Trailer | Peacock Original) is mij betreft veelbelovend.
Plot Devil in Disguise: John Wayne Gacy
Tussen 1972 en 1978 werden drieëndertig jonge mannen ontvoerd, vermoord en begraven in een kruipruimte onder het huis van hun moordenaar. En niemand wist het. Al die jaren niet. Waarom niet? Hij was charmant en grappig. Hij had een goede, typisch Amerikaanse baan. Hij was een leider in de gemeenschap. Hij bood zich zelfs aan om zieke kinderen te vermaken... verkleed als clown.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Groot scorsese fan dus zojuist begonnen aan IMDb: Mr. Scorsese (TV Mini Series 2025)

Inmiddels afgekeken (kon er geen genoeg van krijgen) en wat een fantastische documentaire. Had wat mij betreft zelfs 10 afleveringen mogen zijn.

Hij is bijna 83 jaar en had persoonlijk nooit verwacht dat hij zo oud zo worden met zijn levensstijl maar zo zie je maar weer hoe mooi en bijzonder het leven kan zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Greatsword op 20-10-2025 15:57 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dit ziet er toch wel tof uit allemaal. Zeer benieuwd naar. Budget van Apple en visie van Vince moet toch haast wel goed komen zou je zeggen.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 22-10-2025 18:05 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:24
Donstil schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:04:
[Video: Pluribus — Official Trailer | Apple TV]

Dit ziet er toch wel tof uit allemaal. Zeer benieuwd naar. Budget van Apple en visie van Vince moet toch haast wel goed komen zou je zeggen.
Tering he, die trailers maken mij ook zo hyped voor deze serie. Ik kan bijna niet wachten, en heb het gevoel dat het daardoor ook alleen maar kan tegenvallen.

Anyway, aflevering 9 is op 2e kerstdag. Dus misschien alles in een ruk gaan kijken tijdens de kerstdagen :P

• Stukfruit
  • Niet online
Lijkt bijna een soort omgekeerde meta Tru(wo)man Show in een aflevering van The Twilight Zone binnen de wereld van de X-Files in het Breaking Bad-universum? :p

Hoe dan ook: instant watch.

Dat zit wel Schnorr.

• Donstil
  • Niet online
ppeterr schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:26:
[...]

Tering he, die trailers maken mij ook zo hyped voor deze serie. Ik kan bijna niet wachten, en heb het gevoel dat het daardoor ook alleen maar kan tegenvallen.

Anyway, aflevering 9 is op 2e kerstdag. Dus misschien alles in een ruk gaan kijken tijdens de kerstdagen :P
Ja dat gaat mij niet lukken ben ik bang, dit wordt wel een serie die ik elke week wil zien en over wil praten met andere kijkers denk ik.

• sig69
  • Laatst online: 18:39
Ik hoop dat ze Tony & Ziva bij één seizoen laten. Het is het allemaal net niet. De chemie is er niet echt meer. De cgi is tenenkrommend slecht (drones). En het is soms ook gewoon te dom. (Laatste aflevering, rubberen handschoenen misschien?).
Geprobeerd, niet gelukt, lekker laten zo.

Roomba E5 te koop

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:54

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

@sig69 helemaal mee eens, was even leuk, maar niet gelukt, had er meer van verwacht, jammer.

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:55
@sig69 was een leuke voor de fans, ik vond het leuk om Tony en Ziva weer te zien, maar 1 seizoen was inderdaad genoeg.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:21
@Raven Ga de 1e 2 delen vanavond in de Bios bij Pathe kijken.
Ben benieuwd.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:48

Robtimus

me Robtimus no like you

@dinandus bedoel je de films? Want ik zie nu op HBO Max maar 1 aflevering staan.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:12

Vrijdag

De Zwarte

Robtimus schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 20:56:
@dinandus bedoel je de films? Want ik zie nu op HBO Max maar 1 aflevering staan.
Ik denk de films (de remake dus). Deel twee van Welcome to Derry komt met Halloween meen ik ergens gelezen te hebben.

Ben wel benieuwd naar de serie, zag er in de trailers wel tof uit.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:21
Betreft de nieuwe HBO Original serie die nu van start gaat, It Welcome to Derry.
Was een speciale premiere bij Pathe van de 1e 2 delen vanavond.
Moet zeggen dat het me erg goed bevallen is, zal geen spoilers delen.
Alleen al deze serie is me het jaar abo zeker op HBO MAX meer dan waard.
Heeft 8 afleveringen.
Voor de liefhebbers, deel 2 is op Haloween ook al te kijken, normaliter zou je in NL nog tot maandag moeten wachten.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

31e :)

[ Voor 49% gewijzigd door Raven op 29-10-2025 17:38 ]

Oscar Wilde

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Morgen start seizoen 4 van de Witcher bij Netflix *O*

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

There is no way dat ik nog ga kijken zonder Henry Cavill.
Nou ja, ik lost the plot in het voorafgaande seizoen sowieso al. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FXcDTH8JIa77vkDpyoc5zSMJwAk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HAFQtkWXl5fitqYIjyCX3hTQ.jpg?f=user_large

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IMDb: Star Wars: Visions (TV Series 2021– ) S03 is beschikbaar :)

Voor de Britse detective liefhebbers, er is een remake van IMDb: The Inspector Lynley Mysteries (TV Series 2001–2007) verschenen zag ik toen straks: IMDb: Lynley (TV Series 2025– )

Oscar Wilde

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
Slow Horses S05 is vandaag weer afgelopen ( ;( ). Maar, niet getreurt, het eindigt met een "Next Season". YouTube: Slow Horses Season 6 (unreleased teaser) (niet "officieel" door Apple TV zelf online gezet, wel de video die ook na de aflevering zit)

En... vandaag begint dan weer Down Cemetery Road. Adoptatie van een andere boekenreeks van dezelfde schrijver als de Slough House boeken (van Slow Horses). En deze serie is ook weer gemaakt door dezelfde exec producer. YouTube: Down Cemetery Road — Official Trailer | Apple TV

• kevin8524
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 30-10 13:19
Ik kan me niet vinden in de nieuwe Gerald het plaatje klopt niet, weet zelf niet of ik serie ga uitkijken, ik hou het denk ik bij de boeken

• Stukfruit
  • Niet online
Stukfruit schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:17:
De grappige versie van Severance die gebaseerd werd op de liefde van JD Vance for banken maar dan met een stoel?
Om mezelf maar even te citeren: het is meer een soort The White Lotus en Severance gecombineerd.

In de derde aflevering laten ze iets zien waar ze verder niet dieper op ingaan, maar het lijkt erop dat het net als Severance soms wat meer de vreemde kant kiest.

En daar is niets mis mee dus ik blijf het nog wel even kijken :Y

Dat zit wel Schnorr.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wie zou er onthoofd worden?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:02
Stukfruit schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:26:
Om mezelf maar even te citeren: het is meer een soort The White Lotus en Severance gecombineerd.

In de derde aflevering laten ze iets zien waar ze verder niet dieper op ingaan, maar het lijkt erop dat het net als Severance soms wat meer de vreemde kant kiest.

Ik heb de eerste aflevering gezien nadat ik deze tegenkwam op rottentomatoes. Er staat bij dat het comedy is, maar ik heb nog niet één keer ook maar iets van een spiertje rond de mondhoeken kunnen vertrekken. Het is heel erg Amerikaans vooral; luid, overacting, raar. Naar mijn idee mag het niet in 1 zin met Serverance en The White Lotus worden genoemd, tenzij de strekking is dat het er niet op lijkt.

• Stukfruit
  • Niet online
LA-384 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:14:
[...]

Ik heb de eerste aflevering gezien nadat ik deze tegenkwam op rottentomatoes. Er staat bij dat het comedy is, maar ik heb nog niet één keer ook maar iets van een spiertje rond de mondhoeken kunnen vertrekken. Het is heel erg Amerikaans vooral; luid, overacting, raar. Naar mijn idee mag het niet in 1 zin met Serverance en The White Lotus worden genoemd, tenzij de strekking is dat het er niet op lijkt.
Ik zou het ook zeker geen comedy noemen nee.

En het heeft trekjes van. Niet gelijk aan. Vooral vanaf E3.

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• ppeterr
Stukfruit schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:26:
[...]

Ik laat het even liggen, tot alles in een ruk te kijken is.
Wat ik wel een beeeeetje vervelend vind, is de clifhanger aan het einde steeds. Zo van er moet even iets raars in beeld....

Maar goed, aflevering 2 vond ik ook wel leuk en ga nu de rest afwachten.

@LA-384 En wat jij zegt, ik vind het ook wel wat schreeuwerig. Maar lang niet zo erg als "The Studio" - die heb ik gewoon niet verder kunnen kijken. Dat vind ik 10x meer overdreven druk gedoe.

[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 31-10-2025 22:12 ]

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Matlock seizoen 2 is begonnen, voor de liefhebbers 😉

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:59

odan

The dark side is within all!

waren 8 hele leuke interessante afleveringen.

maar wtf was nr 9 voor gare acid trip 8)7

Pulse mee voor GoT!

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Net begonnen aan Task, is veelbelovend, vind ik na de eerste aflevering.
Lekker gefomfaaide FBI en Mark Ruffalo. :+
.

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:28
Blue Lights, seizoen 3, is er inmiddels ook

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Toonen1988
  • Nu online
Iemand El Eternaut gezien? Het is geen top serie, maar wel vermakelijk.

• Toonen1988
  • Nu online
Oh oops, je hebt gelijk. Was niet op aan het letten tijdens mijn nachtdienst.

• Stukfruit
  • Niet online
Toonen1988 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 04:41:
[...]

Oh oops, je hebt gelijk. Was niet op aan het letten tijdens mijn nachtdienst.
Schrijf ook een review om wakker te blijven *O*

De ervaring leert dat de nachtelijke uurtjes daar erg goed voor zijn :p

Dat zit wel Schnorr.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:50
Toonen1988 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:24:
Iemand El Eternaut gezien? Het is geen top serie, maar wel vermakelijk.

[YouTube: The Eternaut | Official Trailer | Netflix]
Goede serie.

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:54

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Pluribus, wat zal ik zeggen. Het begon interressant, maar daarna wordt het wel vaag. Ik ben halvewge aflevering 2 gekomen. Maar nu is het tijd om ermee te stoppen. echt te vaag, niks voor mij.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Coenen schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:40:
Pluribus, wat zal ik zeggen. Het begon interressant, maar daarna wordt het wel vaag. Ik ben halvewge aflevering 2 gekomen. Maar nu is het tijd om ermee te stoppen. echt te vaag, niks voor mij.
Wat was je gevoel na aflevering 1? Want ik zit nu op zo’n high. Beste eerste aflevering in een serie ooit?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-12 22:16
Mog schreef op zondag 9 november 2025 @ 09:41:
[...]

Wat was je gevoel na aflevering 1? Want ik zit nu op zo’n high. Beste eerste aflevering in een serie ooit?
Mijn interesse is gewekt, ook na aflevering 2. Hoop wel dat ze die lijn door kunnen trekken.
Wou een paar opmerkingen maken over wat er fout zou kunnen gaan oid maar das erg lastig zonder spoilers.

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19:31
Loen schreef op zondag 9 november 2025 @ 11:30:
[...]

Mijn interesse is gewekt, ook na aflevering 2. Hoop wel dat ze die lijn door kunnen trekken.
Wou een paar opmerkingen maken over wat er fout zou kunnen gaan oid maar das erg lastig zonder spoilers.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2317616

Topic aangemaakt kunnen we daar verder en uitzendingen die geweest zijn kunnen daar zonder spoilers worden besproken. Zal vanavond zelf ook beginnen met de serie kan dan ook zelf mee doen in het topic.

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:31
Ok geen oud en nieuw dit jaar ;) ik zit achter de TV.

• Donstil
  • Niet online
Mog schreef op zondag 9 november 2025 @ 09:41:
[...]

Beste eerste aflevering in een serie ooit vind ik wat te veel credits denk ik maar los daarvan is het wel heel goed wat mij betreft, ook na het zien van de tweede.

Het heeft een enorme bak potentie maar hoop wel dat dit eruit gaat komen, het kan ook zomaar zo ingewikkeld worden dat het zichzelf verliest in de onduidelijkheid.

Al met al super interessant en ik ga zeker dit seizoen afkijken. Lekker gefilmd ook weer overigens, dat kunnen we aan Vince wel toevertrouwen :) .

• Stukfruit
  • Niet online
Voor wie nog overtuigd moet worden:
* Stukfruit heeft nog niet gekeken

Dat zit wel Schnorr.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
dinandus schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 23:36:
Betreft de nieuwe HBO Original serie die nu van start gaat, It Welcome to Derry.
Was een speciale premiere bij Pathe van de 1e 2 delen vanavond.
Moet zeggen dat het me erg goed bevallen is, zal geen spoilers delen.
Alleen al deze serie is me het jaar abo zeker op HBO MAX meer dan waard.
Heeft 8 afleveringen.
Voor de liefhebbers, deel 2 is op Haloween ook al te kijken, normaliter zou je in NL nog tot maandag moeten wachten.
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het lijkt in het geheel van 0 tot 100 en terug steeds te gaan. Je moet een verhaal idd wel opbouwen, maar op het ene moment gaat het eindeloos door over het verhaal van Leroy, om bijvoorbeeld weer terug te gaan naar de kinderen.

Dan denk je op momenten van "Ah yes, de horror wordt opgebouwd en gaat los". Maar dan sloeg het vooral de plank mis wmb, zeker bij ep1. Hoe het eindigt maakte wel wat goed, maar toch had ik zoiets van: 'serieus?'

Toch een spoiler om toe te lichten
spoiler:
Die baby. Ik snap de geboorte wel, maar ik vond dit zo lachwekkend slecht uitgevoerd. Alsof het een soort 90's satire is.

Daarentegen, dat idee met die lamp vind ik tot nu toe wel t beste.

[ Voor 10% gewijzigd door ByteMe_ op 11-11-2025 22:13 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Stukfruit
  • Niet online
Goed, ik heb The Chair Company nu tot aflevering vijf gekeken en nadat ik zonder goede reden een
spoiler:
beeldvullende (waarschijnlijk prosthetic) penis
in beeld zag verschijnen vind ik het wel mooi geweest.

Wel jammer. Het had potentie om lekker vreemd te worden, maar in plaats daarvan lijkt het voornamelijk een hoop geschreeuw te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Stukfruit op 12-11-2025 07:18 ]

Dat zit wel Schnorr.

• ppeterr
Stukfruit schreef op woensdag 12 november 2025 @ 07:17:
Goed, ik heb The Chair Company nu tot aflevering vijf gekeken en nadat ik zonder goede reden een
spoiler:

Wel jammer. Het had potentie om lekker vreemd te worden, maar in plaats daarvan lijkt het voornamelijk een hoop geschreeuw te zijn.
Ik hik er ook enorm tegen aan om het een behoorlijk irritante serie te vinden. En dan ook vooral dat geschreeuw. Ik heb aflevering 5 nog niet gekeken. En ga dat ook niet meer doen denk ik.

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:11
ppeterr schreef op woensdag 12 november 2025 @ 08:17:
[...]

Ik hik er ook enorm tegen aan om het een behoorlijk irritante serie te vinden. En dan ook vooral dat geschreeuw. Ik heb aflevering 5 nog niet gekeken. En ga dat ook niet meer doen denk ik.
Ik ben na aflevering 1 voornemens om niet verder te kijken. Ik houdt niet van series/films waarbij de hoofdpersoon door zijn eigen domme (gescripte) gedrag en beslissingen (steeds verder) in de problemen komt.
"Oh nee, de dame van HR is naar mij op zoek. Laat ik snel (als directeur) via de achterdeur ontsnappen", etc...

Ik had de hoop dat het komisch/absurdistisch/whatever zou worden. Een soort van mix tussen severance en the office ofzo. Maar het is (n = 1 mening) overdreven en niet grappig.

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

breew schreef op woensdag 12 november 2025 @ 08:29:
[...]

Ik ben na aflevering 1 voornemens om niet verder te kijken. Ik houdt niet van series/films waarbij de hoofdpersoon door zijn eigen domme (gescripte) gedrag en beslissingen (steeds verder) in de problemen komt.
"Oh nee, de dame van HR is naar mij op zoek. Laat ik snel (als directeur) via de achterdeur ontsnappen", etc...
Ja, rete irritant! En er moet voor mij altijd tenminste één sympathiek personage in zitten, iemand met wie je mee kunt leven, zeg maar. Als ze allemaal alleen maar achterlijke of gemene beslissingen nemen, verlies ik heel snel mijn interesse. 'Ja joh, hak zijn kop eraf. Ja joh, maak haar maar zwart. See if I care.' :P
spoiler:
Sidenote.
En ook als - uit een andere serie - de penisprotheses met veel gore en bloed worden afgerukt. :X

• Stukfruit
  • Niet online
ppeterr schreef op woensdag 12 november 2025 @ 08:17:
[...]

Lekker naar /dev/null schuiven :Y

Toch bedankt voor de tip, want het had in principe potentie.

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Niet online
breew schreef op woensdag 12 november 2025 @ 08:29:
[...]

Ik had de hoop dat het komisch/absurdistisch/whatever zou worden. Een soort van mix tussen severance en the office ofzo. Maar het is (n = 1 mening) overdreven en niet grappig.
Daar begon het eerst inderdaad een beetje op te lijken. Bijvoorbeeld met
spoiler:
een letterlijke "bug" die een telefoon in kruipt.
Maar in plaats daarvan vinden ze het belangrijker om te benadrukken hoe een vreemde kerel met Italiaanse roots zichzelf aan het beren is op blondines. Ik bedoel, doe je ding zolang het een analoge of digitale Playboy is, maar het is niet erg interessant om naar te kijken in een serie waarvan de afleveringen al niet zo lang zijn.

Dan is er blijkbaar weinig meer inhoud te vinden dus dan houdt het op.

Als ik wil kijken naar iemand die de wereld haat dan zet ik Pluribus wel op :P
Soon...

Dat zit wel Schnorr.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

spoiler:

Wel jammer. Het had potentie om lekker vreemd te worden
Elvhenk schreef op woensdag 12 november 2025 @ 08:40:
[...]
spoiler:
Sidenote.
En ook als - uit een andere serie - de penisprotheses met veel gore en bloed worden afgerukt. :X
En toen was de potentie weg? :+

Ontopic: Gisteren begonnen met Welcome to Derry. Het is zoals @ByteMe_ aangeeft wel een beetje "all over the place" maar in mijn herinnering is dat wel vaker zo met Stephen King verhalen/films. Veel verschillende lijnen die tegelijk en door elkaar lopen maar waar op een gegeven moment wel een goed geheel van wordt gemaakt.

Qua tijdslijn is het enigszins verwarrend. Ik heb het boek gelezen, de miniserie uit de jaren '90 en de twee remakes. Welcome to Derry baseert zich op de tijdslijn van de twee remakes, waarbij de Losers met It te maken krijgen in de jaren '80. In het boek gebeurt alles veel eerder.
spoiler:
De Ink Spot, Bradey Gang, Kitchener Iron Works zijn allemaal begin 20ste eeuw.
Nu wordt het zo te zien wat verschoven en dat vraagt om een knop om te zetten. Hoewel het plan is om verschillende seizoenen te maken die steeds verder terug de tijd in gaan, dus wellicht zie ik nu wat over het hoofd. Maar verder ziet het er tot nu toe wel tof uit, hoewel dus af en toe wat chaotisch. Vanavond verder met deel twee en drie en volgende week met deel vier.

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vrijdag schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:17:
[...]

[...]

En toen was de potentie weg? :+

Ontopic: Gisteren begonnen met Welcome to Derry. Het is zoals @ByteMe_ aangeeft wel een beetje "all over the place" maar in mijn herinnering is dat wel vaker zo met Stephen King verhalen/films. Veel verschillende lijnen die tegelijk en door elkaar lopen maar waar op een gegeven moment wel een goed geheel van wordt gemaakt.

Qua tijdslijn is het enigszins verwarrend. Ik heb het boek gelezen, de miniserie uit de jaren '90 en de twee remakes. Welcome to Derry baseert zich op de tijdslijn van de twee remakes, waarbij de Losers met It te maken krijgen in de jaren '80. In het boek gebeurt alles veel eerder.
spoiler:
De Ink Spot, Bradey Gang, Kitchener Iron Works zijn allemaal begin 20ste eeuw.
Nu wordt het zo te zien wat verschoven en dat vraagt om een knop om te zetten. Hoewel het plan is om verschillende seizoenen te maken die steeds verder terug de tijd in gaan, dus wellicht zie ik nu wat over het hoofd. Maar verder ziet het er tot nu toe wel tof uit, hoewel dus af en toe wat chaotisch. Vanavond verder met deel twee en drie en volgende week met deel vier.
Klopt, alles vindt zeg maar één "IT-cyclus" (27 jaar) later plaats dan in het boek. Even schakelen maar het stoort me niet eigenlijk. Ik vind het wel leuk dat je al bepaalde zaken uit de boeken kunt zien aankomen
spoiler:
aanloop naar de Black Spot (niet Ink Spot ;) ) als honk voor de militairen, maar bv ook in het intro dat Pennywise tot aan zijn voeten uit een raam hangt, zoals beschreven in het boek
. Wat mij betreft een blijvertje.

Nomen nescio

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:26

PinusRigida

I put the p in pool.

...Vrijdag schreef op woensdag...
:D well played Vrijdag... well played...

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• Stukfruit
  • Niet online
Down Cemetery Road: ik heb er nu 2 afleveringen van gezien en weet nog niet helemaal zeker of het iets gaat worden.

Aan de ene kant heb je Emma Thompson en Ruth Wilson als powerhouse, maar aan de andere kant is de serie "from the producers of Slow Horses" (dus niet de daadwerkelijke makers van) en probeert het duidelijk hetzelfde te doen maar dan in een iets andere setting en met Thompson die haar innerlijke Gary Oldman (zonder het viezige deel dat Oldman's karakter juist zo briljant maakt) laat zien.

Toegeven, het is op zich vermakelijk. En er zit een mysterie in. Dus voor nu blijft het een tussendoortje.

Dat zit wel Schnorr.

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

* Elvhenk steekt vingers in oren (ogen? :P): NAH NAH NAH NAH NAAAAAAH

• Stukfruit
  • Niet online
Staan er spoilers in? :$

Dat zit wel Schnorr.

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Nee, maar ik wilde het heel erg niet horen. :')
spoiler:
...dat Down Cemetery Road niet zo was... 7(8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Elvhenk op 12-11-2025 21:57 ]

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:54
Nu de eerste 3 aflevering van IT: Welcome To Derry gezien.

Zoals hier aangegeven gaat het alle kanten op, maar is dat niet heel storend. Wel denk ik het ene moment "het past precies in de flow en sfeer van de film (en dan de remake)", Het andere moment past het daar totaal niet in en heb ik het gevoel dat de makers het net even teveel "eng" hebben willen maken.
spoiler:
Die scene op dat kerkhof bijvoorbeeld. Ik snap dat je wat geesten er in moet stoppen, maar de manier waarop en hoe het er uit zag past voor mij net niet helemaal in de sfeer.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Seizoen 2 official trailer :) Heel veel zin in!

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:17
Super mutants, power fist, death claw, NCR, Mr. House. Kan niet wachten! :*)

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:14

Fanta

FordPerformance™️

El refugo atómico
Van de makers van La Casa de Papel. Ik vond hem (met name in het begin) lekker wegkijken. Heerlijk sfeertje en een beetje over the top, net als La Casa. Helaas richting het einde van het seizoen iets te veel absurditeiten naar mijn mening, het begin van het seizoen was wat geloofwaardiger. Seizoen 2 is naar mijn weten nog niet bevestigd, maar toch hoop ik wel dat er een vervolg komt.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
Weekend car | ’07 Mazda MX-5 | Copper Red

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 08:42

jmk

Oooohw YESSSSS Dit is een zo'n kicken serie! Nine more seasons and and and a two movies partition!!!1!1!!!!

Daarnaast heeft de serie ook best een leuk verhaal waarvan ik benieuwd ben hoe het afloopt.

Yippie kayak, other buckets!

• Stukfruit
  • Niet online
Omfg :p Ik ben nu Welcome to Derry aan het kijken. De grading is perfect, de horror is op zich origineel (zitten toch een paar dingen tussen die ik niet eerder heb gezien :X) en de cuts...

Cuts by a thousand clowns, blijkbaar:
spoiler: Aflevering 2
Een editor die weet wat hij of zij doet:

Eerste shot: iemand staat te braken.

Shot twee: vanuit dezelfde richting wordt (in een andere omgeving) met een flink "blurp"-geluid een bord volgegooid met aardappelpuree.

:D :') :D
Dat gaf wel een kleine grinnik :') Zulke details maken dit soort series een genot om naar te kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 15-11-2025 01:08 ]

Dat zit wel Schnorr.

• ByteMe_
  • Niet online
Maikel64 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:31:
Nu de eerste 3 aflevering van IT: Welcome To Derry gezien.

Zoals hier aangegeven gaat het alle kanten op, maar is dat niet heel storend. Wel denk ik het ene moment "het past precies in de flow en sfeer van de film (en dan de remake)", Het andere moment past het daar totaal niet in en heb ik het gevoel dat de makers het net even teveel "eng" hebben willen maken.
spoiler:
Die scene op dat kerkhof bijvoorbeeld. Ik snap dat je wat geesten er in moet stoppen, maar de manier waarop en hoe het er uit zag past voor mij net niet helemaal in de sfeer.
TBH vond ik 3 de minste e.p. juist vanwege die spoiler.

Het voelde een beetje als
spoiler:
Return of the living dead in komedie vorm. Alsof er letterlijk een 'geest' aan een touwtje van voor naar achteren wordt getrokken. Geen idee of het expres is gedaan om dit gevoel op te wekken, maar ik hoop toch echt dat het wel wat beter wordt dan dit.

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:27
Ik heb gisteren via de opname de allernieuwste aflevering gezien.
De eerste scene
spoiler:
De expliciete seksscene van Trump met Vance
vond ik wel op het randje qua vrijheid van meningsuiting. Ik ben echt benieuwd hoe daar in Amerika op wordt gereageerd. De knipogen tot nu toe vond ik wel grappig maar ik heb mijn twijfels over deze.
Inzake de 2e
spoiler:
Fox News met hun fake news alert
heb ik hard om gelachen.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

It: Welcome to Derry midseason trailer. Let op, waarschijnlijk spoilers dus niet klikken als je nog niet heel ver bent met kijken!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:31

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Ik had het probleem met seizoen 1 van Monarch dat het zo werd overheerst door de persoonlijke relaties. Minder gezwijmel, meer monster graag. :P

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:10
RobertMe schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:54:
Dat zijn dan ineens twee Taylor Sheridan series kort op elkaar. Met Landsman een paar posts hierboven vanaf 16 november en Mayor of Kingstown dan vanaf 26 oktober.

Maarja, .... Dat zijn vast Paramount+ release datums. Tegen de tijd dat ze op SkyShowtime beginnen kunnen we zomaar in 2026 zitten.
Ik denk dat ik eigenlijk alles van Taylor Sheridan goed vind.
De naam leerde ik pas kennen vanuit Yellowstone. Maar Tulsa King, Mayor of Kingstown en Landman vind ik ook verschrikkelijk goed.
Overigens is Hugh Dillon ook vaak betrokken bij goede series (waaronder Mayor of Kingstown en was ook in Yellowstone).

• Truus01
Wat ik op dit moment ook een erg goede serie vind is The Last Frontier.
Ik zie dat ie op Tweakers pas 1x benoemd is Greatsword in "[Apple TV+] Ervaringen & Discussie" en dan ook nog als ronduit slecht...
Maar ik vind het echt geweldig. Mooie shots, mooie omgeving, mooie actie, goede interactie tussen karakters (en acteurs). Aardig plot and twists (al soms wat voorspelbaar).
Niet al te veel terug in de geschiedenis van karakters, maar wel daar waar het zinvol is.

Ik kan steeds niet wachten op de volgende aflevering.

Ik heb hierdoor ook de acteur Jason Clarke ontdekt.
Wel een beetje nadelig dat hij tegelijkertijd de hoofdrol speelt in de serie Murdaugh: Death in the Family. Aan de andere kant, ook niet verkeerd, want ik vind het dus wel leuk om hem te zien.
Ik werd zelfs een beetje verliefd op zijn stem, lekker diep en donker (en dan niet met die southern drawl als Alex Murdaugh, maar het wat duistere van Frank Remnick), blijkt het een Australiër. En als ik wat interviewtjes met hem luister, kan ik het met dat accent eigenlijk niet echt aanhoren... :+

• Loen
In de voorgaande edities stond telkens een topic warning met de volgende content:
Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Zouden we die hier ook aan kunnen houden? Ze zijn vast en zeker goed bedoeld maar naar elkaar antwoorden met spoilers vervuilt het topic voor de mensen die de betreffende series later nog willen kijken. Misschien kan de hele topic warning hier ook toegevoegd worden?

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:43
Truus01 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 13:59:
[...]

Ik denk dat ik eigenlijk alles van Taylor Sheridan goed vind.
De naam leerde ik pas kennen vanuit Yellowstone. Maar Tulsa King, Mayor of Kingstown en Landman vind ik ook verschrikkelijk goed.
Well ontzettend cliche allemaal, Landman... de mannen zijn ruwe bolsters, de vrouwen blonde bimbo's, olie is goed, windenergie is slecht... een soort Mar-a-Lago in Texas :P

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
durian schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 14:59:
[...]

Well ontzettend cliche allemaal, Landman... de mannen zijn ruwe bolsters, de vrouwen blonde bimbo's, olie is goed, windenergie is slecht... een soort Mar-a-Lago in Texas :P
Het werk van Sheridan wordt ook wel getypeerd als moderne soap opera gericht op de blanke conservatieve man...

Ik was er klaar mee na 5 afleveringen

• Truus01
durian schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 14:59:
[...]

Precies. Daarom is het ook zo leuk. 8)

Ik heb wel eens de term 'dad-shows' gehoord. Dat zijn meer de (keiharde) actie series, met (een ondertoon aan) humor.
Ik denk dat dit daaronder valt en dat ik dat genre (dus dad-shows) leuk vind.
Als vrouw. En het komt misschien ook doordat ik dat soort series en films vroeger keek met mijn vader. The A-Team en zo. En bv Die Hard.
Net hoorde ik ook nog dat The Last Frontier wordt beschreven als een liefdesbrief aan actiefilms uit de '90s, 'character driven and lots of action'. En tja, de 90s waren ook mijn tienerjaren, dus dat zal ook meespelen.

• Truus01
jeroenkb schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 15:08:
[...]

Het werk van Sheridan wordt ook wel getypeerd als moderne soap opera gericht op de blanke conservatieve man...

Ik was er klaar mee na 5 afleveringen
Daar kan ik me dan niet echt in herkennen...

• Dagarkin
spoiler:

Zelf ook begonnen en dit kleine detail stopt mij niet. De reden was volgens mij dat iemand scrooge als voorbeeld stelde en vervolgens zelfs die x-rated version van Scrooge zat te kijken.

Het zijn volgens mij slechts 8 afleveringen, neem aan dat je ook wel benieuwd bent hoe het verhaal zich gaat afronden?

• Stukfruit
  • Niet online
Dagarkin schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 17:17:
[...]

Zelf ook begonnen en dit kleine detail stopt mij niet. De reden was volgens mij dat iemand scrooge als voorbeeld stelde en vervolgens zelfs die x-rated version van Scrooge zat te kijken.

Het zijn volgens mij slechts 8 afleveringen, neem aan dat je ook wel benieuwd bent hoe het verhaal zich gaat afronden?
Eigenlijk niet echt meer. De gebroken stoel lijkt een metafoor voor z'n gebroken karakter te zijn en daar doen ze verder weinig mee.

Misschien dat ik de laatste aflevering er nog even in gooi zodra die er is.

Dat zit wel Schnorr.

• Truus01
@Stukfruit en @Dagarkin Ik heb de eerste aflevering gezien van The Chair Company. Vond het in het begin echt wel leuk, maar het werd mij al snel te raar. Eigenlijk het stukje
spoiler:
dat ie word aangevallen en dan die man bij z'n hemd grijpt die die al los aan het knopen was,
was voor mij het sein dat het niet mijn soort serie was.
Toch nog even verder gekeken, maar het werd me toch echt te raar.
Dat is duidelijk niet zo mijn ding, in series.
(Ik het in Plur1bus (vooralsnog) wel hebben. Is toch een ander soort raar.)

'Vroeger' wilde ik dan inderdaad toch weten hoe het zou aflopen. Vooral als het maar een miniserie is. Maar ook daar ben ik mee gestopt. Als het niet voor mij is, ga ik ook niet toch het einde/conclusie kijken.
Er is daarvoor veel te veel te zien en dan spendeer ik mijn tijd liever aan iets wat ik wel leuk vind om te kijken.

• Dagarkin
Stukfruit schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 17:54:
[...]

Eigenlijk niet echt meer. De gebroken stoel lijkt een metafoor voor z'n gebroken karakter te zijn en daar doen ze verder weinig mee.

Misschien dat ik de laatste aflevering er nog even in gooi zodra die er is.
Ja zo kan je er ook naar kijken. Zie nog wel genoeg dingen icm met zijn familie en ook zijn dromen en ambities, dat die metafoor klopt, maar vindt het ook gewoon grappig en absurd en is het pure chaos of komt er ook nog stukje orde.
Truus01 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:51:
@Stukfruit en @Dagarkin Ik heb de eerste aflevering gezien van The Chair Company. Vond het in het begin echt wel leuk, maar het werd mij al snel te raar. Eigenlijk het stukje
spoiler:
dat ie word aangevallen en dan die man bij z'n hemd grijpt die die al los aan het knopen was,
was voor mij het sein dat het niet mijn soort serie was.
Toch nog even verder gekeken, maar het werd me toch echt te raar.
Ja zo heeft deze genoeg van die punten en toch daarom ook wel benieuwd naar het einde. De grappige kant en hoe absurpt het is.
De grens van raar had ik met de film Beau Is Afraid, nu 1 x gezien, maar een psychedelische trip is er niks bij.

• Stukfruit
  • Niet online
Dagarkin schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 23:34:
[...]

Ja zo kan je er ook naar kijken. Zie nog wel genoeg dingen icm met zijn familie en ook zijn dromen en ambities, dat die metafoor klopt, maar vindt het ook gewoon grappig en absurd en is het pure chaos of komt er ook nog stukje orde.

[...]

Ja zo heeft deze genoeg van die punten en toch daarom ook wel benieuwd naar het einde. De grappige kant en hoe absurpt het is.
De grens van raar had ik met de film Beau Is Afraid, nu 1 x gezien, maar een psychedelische trip is er niks bij.
Maar Beau is Afraid is niet raar om raar te zijn :) Het neemt een onderwerp waar iedereen zich op een moment in het leven wel in kan herkennen en maakt er een prachtige doch zeer ongemakkelijk smakelijke slagroomtaart van, terwijl Chair-dinges vooralsnog niet verder komt dan "aaaaaaaaaah!!".

Daar zit voor mij het grote verschil. Vreemd is goed, maar net als Beau ben ik bang dat The Chair Company nog niet heeft laten zien zulk soort inhoud te hebben en dat maakt het vooral saai en afhankelijk van die "shock value" voor zover daar überhaupt sprake van is.

Een hint van een rode draad of payoff is nog nergens in beeld geweest. Als dat nog ergens in de laatste aflevering moet komen vind ik dat wel een beetje matig. Het is alsof je Westworld (bring it back, please :p) maakt maar dan zonder de smerig pretentieuze gesprekken over wat leven is.

Maar als je er fan van bent zou ik sowieso ook eens andere films van Ari Aster, Kaufman, enz. opzetten :Y

Dat zit wel Schnorr.

• ByteMe_
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 01:06:
Omfg :p Ik ben nu Welcome to Derry aan het kijken. De grading is perfect, de horror is op zich origineel (zitten toch een paar dingen tussen die ik niet eerder heb gezien :X) en de cuts...

Cuts by a thousand clowns, blijkbaar:
spoiler: Aflevering 2
Een editor die weet wat hij of zij doet:

Eerste shot: iemand staat te braken.

Shot twee: vanuit dezelfde richting wordt (in een andere omgeving) met een flink "blurp"-geluid een bord volgegooid met aardappelpuree.

:D :') :D
Dat gaf wel een kleine grinnik :') Zulke details maken dit soort series een genot om naar te kijken.
Diegene gaat in ep4 ook weer los met een prachtige overgang _O-

• Dagarkin
Stukfruit schreef op woensdag 19 november 2025 @ 06:29:
[...]

Maar Beau is Afraid is niet raar om raar te zijn :) Het neemt een onderwerp waar iedereen zich op een moment in het leven wel in kan herkennen en maakt er een prachtige doch zeer ongemakkelijk smakelijke slagroomtaart van, terwijl Chair-dinges vooralsnog niet verder komt dan "aaaaaaaaaah!!".

Daar zit voor mij het grote verschil. Vreemd is goed, maar net als Beau ben ik bang dat The Chair Company nog niet heeft laten zien zulk soort inhoud te hebben en dat maakt het vooral saai en afhankelijk van die "shock value" voor zover daar überhaupt sprake van is.

Een hint van een rode draad of payoff is nog nergens in beeld geweest. Als dat nog ergens in de laatste aflevering moet komen vind ik dat wel een beetje matig. Het is alsof je Westworld (bring it back, please :p) maakt maar dan zonder de smerig pretentieuze gesprekken over wat leven is.

Maar als je er fan van bent zou ik sowieso ook eens andere films van Ari Aster, Kaufman, enz. opzetten :Y
Ja denk dat sowieso in Beau Is Afraid dat deze veel meer lagen heeft en wil je deze film begrijpen, dat het ook wel een paar keer een kijkbeurt vereist om bepaalde puntjes op de i te leggen. Ook dingen op de achtergrond van de scenes zitten vol met hints. Deze gelaagdheid zie ik idd niet bij de The Chairman, maar zie dit meer als een comedy zonder die diepe inhoud. Je ziet bij Beau Is Afraid ook het perspectief van Beau volledig en dat maakt de film ook vreemd. Hierdoor zit je als kijker continue af te vragen is het echt, wat gebeurd er en je denkt actief mee en sluit idd ook goed aan bij het thema van die film. (Zelf ooit psychose gehad en deze film en A Beautiful Mind hebben wel goede raakvlakken hoe deze ervaring er vanuit een psychose kan uitzien).

Ik ben sowieso wel liefhebber van Kaufman pers favorieten van hem Adaptation en Eternal sunshine of the spotless mind. Van Ari heb ik alleen nog maar Beau en Midsommar gezien.

• Stukfruit
  • Niet online
ByteMe_ schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:52:
[...]

* Stukfruit gaat het vanavond zien :Y

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Niet online
Dagarkin schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:26:
[...]

Ja denk dat sowieso in Beau Is Afraid dat deze veel meer lagen heeft en wil je deze film begrijpen, dat het ook wel een paar keer een kijkbeurt vereist om bepaalde puntjes op de i te leggen. Ook dingen op de achtergrond van de scenes zitten vol met hints. Deze gelaagdheid zie ik idd niet bij de The Chairman, maar zie dit meer als een comedy zonder die diepe inhoud. Je ziet bij Beau Is Afraid ook het perspectief van Beau volledig en dat maakt de film ook vreemd. Hierdoor zit je als kijker continue af te vragen is het echt, wat gebeurd er en je denkt actief mee en sluit idd ook goed aan bij het thema van die film. (Zelf ooit psychose gehad en deze film en A Beautiful Mind hebben wel goede raakvlakken hoe deze ervaring er vanuit een psychose kan uitzien).

Ik ben sowieso wel liefhebber van Kaufman pers favorieten van hem Adaptation en Eternal sunshine of the spotless mind. Van Ari heb ik alleen nog maar Beau en Midsommar gezien.
Precies, dat dus :)

En het gaat mij eigenlijk niet eens om het pretentieuze of diepgaande. Het is vooral inderdaad leuk om een beetje mee te puzzelen. Dat is waarom bv. Enter the Void juist wat minder interessant was terwijl het absoluut een rare film is. Wel lekker vreemd, maar als een soort ride in Disneyland (met heel veel LSD op :+).

Mocht het bij The Chair Company nog komen dan hoor ik het graag, maar voor de komende weken zit ik al gevuld met Pluribussen, Vreemdere Dingen en clowns in de IT.

Dat zit wel Schnorr.

• Dagarkin
Stukfruit schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:08:
[...]

Precies, dat dus :)

En het gaat mij eigenlijk niet eens om het pretentieuze of diepgaande. Het is vooral inderdaad leuk om een beetje mee te puzzelen. Dat is waarom bv. Enter the Void juist wat minder interessant was terwijl het absoluut een rare film is. Wel lekker vreemd, maar als een soort ride in Disneyland (met heel veel LSD op :+).

Mocht het bij The Chair Company nog komen hoor ik het graag, maar voor de komende weken zit ik al gevuld met Pluribussen, Vreemdere Dingen en clowns in de IT.
Top zal deze eens checken Enter the void jaren terug wel eens van gehoord, maar totaal vergeten.

Ja tot zover een erg goede serie jaar. Nu door jullie ook idd wel benieuwd naar de IT serie, zelf qua horror niet echt fan van extreme spanning dus hopelijk is het te doen.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:26
Nieuwe Stargate serie aangekondigd :)

• Stukfruit
  • Niet online
Voor wie ook zat te wachten: de trailer begint op 6:48.

Dat zit wel Schnorr.

• Dagarkin
Zo te zien gelukkig geen reboot.

Wel super nieuws. De geruchten waren er al vrij lang.
“It is not a reboot,” Gero said. “It is a brand new chapter. It’s its own unique chapter in the Stargate universe.”

He also said that their goal is not only to make the show that long-time fans have been waiting for, but also to create a point of entry for newcomers. “For us, it’s really important to not only have it so that the fans feel like, ‘This is my Stargate, this is the Stargate I’ve been waiting 14 years for,’ but that a brand new audience can come in without having to have watched 350 episodes of an amazing show – that they can start with episode one of the new Stargate show,” he said. “And then if they love it, then they can go back and watch everything else.”

• Loen
Stukfruit schreef op woensdag 19 november 2025 @ 20:03:
[...]

Voor wie ook zat te wachten: de trailer begint op 6:48.
Ik kan me niet herinneren dat jij ooit getrolled hebt in dit topic dus ik ga er van uit dat de link naar YouTube origineel langer was dan precies 6:48 ;)

Ja, ik deed dus fanatiek scrollen naar 6:48 ....

[ Voor 7% gewijzigd door Loen op 19-11-2025 21:40 ]

• Stukfruit
  • Niet online
Loen schreef op woensdag 19 november 2025 @ 21:34:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat jij ooit getrolled hebt in dit topic dus ik ga er van uit dat de link naar YouTube origineel langer was dan precies 6:48 ;)

Ja, ik deed dus fanatiek scrollen naar 6:48 ....
:p :$ sorry, ik was echt wel een beetje enthousiast, dus ik zat de eerste paar minuten braaf te kijken tot ik bedacht dat het misschien alleen maar gehosanna was over hoe geweldig het is om met elkaar samen te werken en zo.

Nog steeds goed nieuws, maar dan wil ik wel zien wat ze ervan gemaakt hebben :Y

En blijkbaar was ik dus niet de enige ;)

Dat zit wel Schnorr.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IMDb: Harry Potter: Wizards of Baking (TV Series 2024– ) is onlangs weer begonnen :) , inmiddels 3 ep's ver.

Oscar Wilde

• Truus01
Raven schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:17:
Hudson & Rex S08 is begonnen en zo te lezen hebben ze een Midsomer Murders gedaan (Barnaby -> andere Barnaby), dit vanwege de gezondheid van de acteur van Charlie.
Ik vind dat ze het vervangen van Hudson best netjes gedaan hebben.
De afgelopen aflevering, S08E07, was een mooi soort eerbetoon aan Diesel vom Burgimwald, met veel terugblikken naar zijn werk.

En het blijft leuk om een hond zo te zien werken en er plezier in hebben. Ook al hoort zo'n vrolijk zwaaiende staart eigenlijk niet bij een 'gevaarlijk grommende' (of andere actie) hond. :+
Echt mooi hoe ze die honden traint en de interactie met de acteurs.

• Stukfruit
  • Niet online
ByteMe_ schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:52:
[...]

Deze was wel moeilijk om te zien zeg :X

* Stukfruit maakt even een mental note dat hij deze serie niet moet kijken met een bord eten op schoot

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste