Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand waar je vanuit NL (legaal) Tatort kunt kijken? Afgelopen zondag was IMDb: "Tatort" Borowski und der stille Gast (TV Episode 2012) op ARD, deze bleek echter wordt vervolgd en vervolg IMDb: "Tatort" Borowski und die Rückkehr des stillen Gastes (TV Episode 2015) staat vooralsnog niet op het programma en afgaand op de afleveringnummers (S1.E842 en S1.E964) gaat het vervolg nog wel even duren, als die al wordt uitgezonden.

Afgaand op de Google resultaten, zijn er geen streamingdiensten in NL die deze serie aanbieden :/

"Via via" heb ik al gezocht, onder de naam Inspector Borowski (i.p.v. Tatort) de 1e ep kunnen vinden, de ander niet beschikbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 02-09-2025 19:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:35
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 09:18:
[...]

Dexter Resurrection komt eraan. Is trouwens al bezig in het buitenland.
Erg goed! Gaat verder waar Dexter New Blood was gestopt.
Yep, tot nu toe erg leuk. Nu bij aflevering 6, hopelijk komende dagen het seizoen al afronden. :)
spoiler:
"sir, did she say anything about cutting up your body into 9 pieces?"... "NOOO! Was that supposed to happen?!?"

...ik had het niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:52

Vrijdag

De Zwarte

Oké, dit ziet er uit als de eerste Marvel serie content waar ik toch wel een beetje in geïnteresseerd ben sinds Helstrom :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13

Elvhenk

/me hartje GO

Niet serie, maar film, maar het lijkt me een fijne voor het donkere jaargetijde. :Y
Kijk maar even op IMDb - Wake Up Dead Man...

[ Voor 47% gewijzigd door Elvhenk op 03-09-2025 20:36 . Reden: stomme mensen die rare truken uithalen. Ik niet natuurlijk. :P ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:27

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De 2e helft van Wednesday S02 is er *O* *O* *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 03-09-2025 18:42 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:50
Dit voelt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~eeeeeel sterk als een neptrailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

LA-384 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:59:
[...]

Misschien wat geknutseld, maar die op IMDb is wel soortgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
LA-384 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:59:
[...]

Erger: als je het vergelijkt met de echte trailer dan zitten er echte beelden in om mensen (en algoritmes?) te misleiden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Stukfruit schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:31:
[...]

Erger: als je het vergelijkt met de echte trailer dan zitten er echte beelden in om mensen (en algoritmes?) te misleiden.
Hate it when they do that. }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NCIS: Tony & Ziva is begonnen *O* *O* , 3 ep's tegelijk.

Oscar Wilde

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:12
Raven schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:26:
Net klaar met de eerste aflevering. De editing voelt...raar. Alsof ze nadat ze klaar waren met filmen het complete verhaal nog even moesten omgooien.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@CrashOverDrive Hmm.... Nog niet gezien, eerst Wednesday :)

Oscar Wilde

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:41
CrashOverDrive schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:06:
[...]

Net klaar met de eerste aflevering. De editing voelt...raar.
Ik vind het uberhaupt maar raar. Beiden zijn, vrijwillig, gestopt bij NCIS? Waarna "Tony" nog wat andere series heeft gespeeld ("Bull?). En nu komen ze weer ineens terug? Blijkbaar toch geen succesvolle carrière dan buiten de NCIS paraplu? Dat gevoel krijg ik er bij.

En ja, 20+ EPs per jaar van NCIS vs een paar afleveringen bij deze serie is natuurlijk ook een andere "belasting". Waardoor er ook een "ik wil niet meer maanden alleen maar mijn dagen spenderen aan NCIS" kan zijn. Wat bij deze serie niet zal spelen omdat het korter en beter planbaar is (verhaal zal klaar liggen, bij zo'n serie als NCIS zullen gedurende het seizoen nog wel EPs geschreven worden omdat het toch zelfstandige EPs zijn). Maar dan nog vind ik het maar raar.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 09:18:
[...]

Dexter Resurrection komt eraan. Is trouwens al bezig in het buitenland.
Erg goed! Gaat verder waar Dexter New Blood was gestopt.
Ben benieuwd.
Vond New Blood aardig maar ook niet heel geweldig.

Wel jammer van Original Sin, die vond ik wel heel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:50
ik ben in de vakantie begonnen met Romanzo Criminale. Een serie over de opkomst van een gangsterclub in Rome in de jaren 70. Uitstekende rauwe serie a la Gomorra. Goede karakterontwikkeling en mooi, met bloed besmeurd, verhaal.

IMDB

[ Voor 14% gewijzigd door 107mb op 05-09-2025 11:25 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 00:50
Nieuwste seizoen 5 Slow Horses.

Bijzonder in 3 jaar tijd en 5 seizoenen en dit lijkt ook weer goede kwaliteit.

24 september met elke week een nieuwe aflevering. Totaal 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagarkin schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:27:
Nieuwste seizoen 5 Slow Horses.

Bijzonder in 3 jaar tijd en 5 seizoenen en dit lijkt ook weer goede kwaliteit.

24 september met elke week een nieuwe aflevering. Totaal 6.
In 4 jaar tijd.

1 - 01 apr 2022
2 - 02 dec 2022
3 - 29 nov 2023
4 - 04 sep 2024
5 - 24 sep 2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Op IMDB staan ook al seizoen 6 & 7, voor 2026 en 2027 8) (maar nog geen concrete datums).

En gezien de ultra korte seizoenen hoeft het natuurlijk ook niet heel gek te zijn dat ze 2 seizoenen in 1 jaar of bv 3 in 2 jaar doen.

Maar, die korte seizoenen is tegenwoordig sowieso bijna de standaard. En dan steeds 2 of 3 jaar ertussen. (Zie bv ook Wednesday met '22 en '25. Kon me het concrete verhaal van S01 al niet eens meer herinneren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:36
CrashOverDrive schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:06:
[...]

Net klaar met de eerste aflevering. De editing voelt...raar. Alsof ze nadat ze klaar waren met filmen het complete verhaal nog even moesten omgooien.
Er klopt iets niet aan de serie. Heb nu 2 afleveringen gezien, maar vind het een fors ongeloofwaardig script. Acteerwerk van Tony is matig, waar ik hem in Bull wel sterk karakter vond. Ziva komt er in aflevering 2 beter in. Voor nu kijk ik vast nog wel door met vrouwlief die de serie wel prima vindt en andere series nog even op zich laten wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:05

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Raven schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:26:
ik ben met de derde aflevering bezig, ik vind het wat tegen vallen.
Het is het allemaal net niet ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Coenen schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:06:
[...]

Zijn dit allemaal niet supergenerieke series?

* Stukfruit kijkt dat allemaal al lang niet meer sinds er twintig spinoffs van CSI kwamen

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:10
Seizoen 5 van Only Murders In The Building is begonnen :) drie afleveringen beschikbaar, de rest 1 per week. Disney+.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
GreatDictator schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:49:
Seizoen 5 van Only Murders In The Building is begonnen :) drie afleveringen beschikbaar, de rest 1 per week. Disney+.
Nu nog wachten op een Disney+ aanbieding deze maand. Hebben ze al meerdere jaren gehad in september. Dat je een abo kunt afsluiten voor een paar euro per maand de eerste 3 maanden (vorig jaar meen ik 4 euro per maand, daarvoor zelfs maar 2 euro per maand). Kan ik ook meteen al die andere "2024 - 2025" series op Disney+ kijken, zoals Paradise en Daredevil Reborn.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:18
Gisteren gelijk 1 aflevering gezien, genoeg gezien om het seizoen te vullen en zat er gelijk lekker in :) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:26
Coenen schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:06:
[...]

Heb beetje hetzelfde gevoel. Kan er mijn vinger niet opleggen wat er me niet bevalt. Chemie tussen Ziva en Tony is er stuk minder. Overgangen tussen scènes storen me. Het verhaal spreekt me niet aan en ga zo maar voort. Misschien had ik ook wel iets te hoge verwachtingen.

Voor mij is de grootste verrassing binnen de NCIS familie nog altijd NCIS: origins met o.a. de voice-overs van de "oude" Gibbs.
Denk dat ik de laatste aflevering van vorig seizoen eens ga moeten herbekijken. Begon te kijken met aflevering 1 en er waren een paar dingen die ik me niet direct meer herinnerde

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-09 15:47
RobertMe schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:13:
[...]

Nu nog wachten op een Disney+ aanbieding deze maand. Hebben ze al meerdere jaren gehad in september. Dat je een abo kunt afsluiten voor een paar euro per maand de eerste 3 maanden (vorig jaar meen ik 4 euro per maand, daarvoor zelfs maar 2 euro per maand). Kan ik ook meteen al die andere "2024 - 2025" series op Disney+ kijken, zoals Paradise en Daredevil Reborn.

Psssjt

12mnd 30€: https://voordeelshop.ah.n...12-maanden-disney/323198/ https://voordeelshop.ah.n...12-maanden-disney/323198/

3mnd 9€:
https://www.disneyplus.com/nl-nl

[ Voor 4% gewijzigd door nextnext op 11-09-2025 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:13
Wat een goede deal voor 12 maanden! Ik heb nog een lopend abonnement die afloopt in November. Jaarlijks kost het mij 90 euro voor verlengen.
Via een ander mailadres - 12 maanden voor 30 euro.

Oh wacht dit is niet appels met appels vergelijken. Nog steeds een goede deal maar dit is met reclame.

[ Voor 7% gewijzigd door Aramiss op 12-09-2025 11:57 ]

• Stukfruit
  • Niet online
Is nu te zeggen dat er wel een fundering voor een vierde seizoen van Foundation is gelegd? :+

Volgens Apple wel:
Ahead of the season finale of “Foundation” season three, Apple TV+ today announced that the hit, Rotten Tomatoes Certified Fresh sci-fi epic has been renewed for a fourth season, with production set to begin in early 2026.
Alle puzzelstukjes liggen op hun plek.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Stukfruit schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:20:
Is nu te zeggen dat er wel een fundering voor een vierde seizoen van Foundation is gelegd? :+

Volgens Apple wel:

[...]

Alle puzzelstukjes liggen op hun plek.
Wat een seizoens finale!!! Zowel qua beelden als verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Bigg Balls schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:58:
[...]

Wat een seizoens finale!!! Zowel qua beelden als verhaal.
Voor een Amerikaanse serie ging het eigenlijk ook best wel ver qua wat ze in beeld brachten :X

Moet wel zeggen dat dit echt sci-fi is alsof je naar het oude conceptart.org (RIP) zit te kijken :P En dat bedoel ik met de beste bedoelingen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Stukfruit schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:09:
[...]

Voor een Amerikaanse serie ging het eigenlijk ook best wel ver qua wat ze in beeld brachten :X

Moet wel zeggen dat dit echt sci-fi is alsof je naar het oude conceptart.org (RIP) zit te kijken :P En dat bedoel ik met de beste bedoelingen.
Inderdaad, kreeg een beetje Game of Thrones (red wedding) vibes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
IMDb: Dexter: Resurrection (TV Series 2025– )
...afgelopen weekend de laatste aflevering van seizoen 1 gekeken. Leuk! Had 'm minder verwacht, want ik vind Harrison in 'Dexter New Blood' toch vooral vervelend. Maar ze hebben er een leuk vervolg van weten te maken. De rode draad met Prater werkt prima en vind ik wat leuker dan elke aflevering een nieuw slachtoffer presenteren.

Wel zou ik zeggen dat de iMDB cijfers wat geflatteerd zijn, denk dat er de nodige Dexter fans zijn die steevast elke aflevering een 10 geven. Maar desondanks zat er wat mij betreft geen enkele matige aflevering tussen.

Enkel valt er wel wat kritiek te geven op de slotaflevering:
spoiler:
waar kwam al die huishoudfolie vandaan om Prater vast te binden? Sowieso niet heel erg 'Dexter' om geen kill room te hebben die flink helpt om sporen te voorkomen. En het lijk van Prater weer in het water dumpen, terwijl hij juist zo'n mooie verbrandingsoven was gaan gebruiken? Het luxe jacht van Prater kan je blijkbaar impulsief stelen, niemand die het ziet?
Desondanks kijk ik uit naar seizoen 2 - ik hoop dat dit nog even door gaat.
spoiler:
ik gok dat detective Claudette Wallace genoeg aanwijzingen in de kluis vindt om te concluderen dat er iets niet klopt - en achter Dexter & Harrison aan blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
vanaalten schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:26:
Desondanks kijk ik uit naar seizoen 2 - ik hoop dat dit nog even door gaat.
spoiler:
Het is gecancelled Fruit is dom en kan niet lezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Stukfruit op 15-09-2025 12:33 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:48
Dat was alleen de prequel Dexter: Original Sin toch? Dat is een andere serie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
noodgang schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:25:
[...]

Dat was alleen de prequel Dexter: Original Sin toch? Dat is een andere serie
Humm... ik zie nu dat er drie vervolgseries zijn en dat een daarvan inderdaad nog door zou mogen gaan.

Wikipedia: Dexter: Original Sin

Wikipedia: Dexter: New Blood

Wikipedia: Dexter: Resurrection

Man man man, dit begint net CSI te worden. Ik dacht dat er maar 1 of hooguit 2 waren...
Is te merken dat ik het na de originele Dexter heb opgegeven? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
Stukfruit schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:32:
Original Sin is toch wel erg leuk. :) dat je allerlei jongere versies ziet van bekende karakters uit de Dexter serie.
New Blood vond ik niet zo. Maar je kan Resurrection prima kijken, denk ik, zonder New Blood gezien te hebben. Wat basisgegevens:
spoiler:
Dexter heeft een zoon, Harrison, die hem weet te vinden. Moeilijke onderlinge band en in het slot van 'New Blood' schiet Harrison hem neer met een jachtgeweer. De suggestie wordt gewekt dat Dexter dood gaat. Harrison stapt in een auto en rijdt de wijde wereld in. The End.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:32:
Man man man, dit begint net CSI te worden. Ik dacht dat er maar 1 of hooguit 2 waren...
Dus je bent na die met omelette du fromage gestopt met kijken? :+

Vergeet NCIS trouwens niet. Buiten dat NCIS van zichzelf al een spinoff is van JAG, NCIS heeft er inmiddels 6 (waarvan 1 een prequel), CSI heeft er maar 3 (tenzij je de laatste niet als vervolg van het origineel ziet). Je kan dus beter NCIS als voorbeeld nemen :P

Bij JAG moet ik trouwens aan Family Guy denken:
Don't worry. I'll come up with a good story, and they'll eat it up. Not like when I read my JAG fan fiction at the NCIS convention.

"JAG stood up and yelled, 'Objection, Your Honor, by Navy law.' He then turned to the lady lawyer, the gal from the October Maxim, who still managed to be hot despite her sexless, pageboy haircut. Or perhaps because of it."
Carter heeft wel gelijk over Mac O-)

[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 15-09-2025 17:32 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Raven schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:31:
[...]

Dus je bent na die met omelette du fromage gestopt met kijken? :+
Ik stopte ergens nadat de hoofdrolspeler moordneigingen kreeg :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bite my shiny metal ass *O* *O* *O*
Seizoen 13 is beschikbaar dus :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 15:35
Stukfruit schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:09:
[...]

Ik vond de afsluiting super :9

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 02:16
IMDb: Gen V (TV Series 2023– )
Seizoen 2 is begonnen. Staat 3 minuten aan en het is weer heerlijk! 8)

Roomba E5 te koop

• Stukfruit
  • Niet online
Het is gelijk weer duidelijk waar de serie eigenlijk over gaat :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:47
Vanaf 16 oktober! *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:07
Ik vond dit in seizoen 2 dermate ontsporen/geloofwaardig worden, dat seizoen 3 wel heel veel goed moet doen om de serie weer op mijn kijklijst terug te doen komen. Laat dus vooral weten wat je vindt ;)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

^ is beschikbaar, hele seizoen in één keer.

Oscar Wilde

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Martinspire

Awesomeness

Is het eigenlijk niet tijd voor een 2025-2026 topic?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Slow horses gaat ook weer beginnen, weer veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Coenen schreef op maandag 22 september 2025 @ 16:59:
Slow horses gaat ook weer beginnen, weer veel zin in!
en The Morning Show is ook net weer begonnen.

Aflevering 1 was in ieder geval weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Geregeld denk ik ergens te lezen dat er een seizoen drie van Mindhunters komt, maar het is elke keer niet waahaahaar! ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hudson & Rex S08 is begonnen en zo te lezen hebben ze een Midsomer Murders gedaan (Barnaby -> andere Barnaby), dit vanwege de gezondheid van de acteur van Charlie.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karazz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:33
Martinspire schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:12:
Is het eigenlijk niet tijd voor een 2025-2026 topic?
waarom moet er eigenlijk een jaartal aan hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 10:59
Iemand Task aan het volgen?
Krijgt precies wel goede reviews.
https://m.imdb.com/title/tt28013708/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
wiemelen schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:49:
Iemand Task aan het volgen?
Krijgt precies wel goede reviews.
https://m.imdb.com/title/tt28013708/
Ja, eerst dacht ik dat het teveel op andere series zou gaan lijken, maar er zitten genoeg nieuwe elementen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

We gaan eens naar Task kijken, ben benieuwd. Weer genoeg te zien de komende tijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:52

Vrijdag

De Zwarte

Nog een maandje wachten. Trailer is in elk geval veelbelovend qua setting. Ben wel benieuwd of ze ook de historische/mythische delen uit het boek meer aandacht geven. Ik denk het wel, gezien er best nadruk ligt op het aanwezige racisme en de houthakker.

En Bill Skarsgard als Pennywise is tof.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Martinspire

Awesomeness

karazz schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:44:
[...]

waarom moet er eigenlijk een jaartal aan hangen?
Dat zijn gewoon de doorgaande TV seizoenen zodat je een nieuw startpunt in de TS hebt voor welke series van dat jaar begonnen zijn en vaak ook een preview met wat er nog uit moet komen.

Ik weet alleen niet hoeveel tijd de OP nog heeft. Ik zie hem niet zo vaak meer reageren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Kijkt iemand nog naar Peacemaker? S2 is vermakelijker dan de Superman-film.

Na aflevering 6 voelt het vreemd om daarna direct de laatste aflevering van Invasion op te zetten.

Jammer dat Invasion nog steeds van de hak op de tak springt met zeep voor karakters die je als kijker niets kunnen boeien. Na 3 seizoenen gebeurt er nog steeds niets. Simon Kinberg strikes again met z'n briljante scripts. Ik zal er vast te dom voor zijn of zo.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:50
Zojuist Foundation afgekeken. Leuke plottwists* en onverwacht is het nog niet afgelopen en komt er gewoon nóg een seizoen.

* voor mij kwam deze wel echt compleet uit de lucht vallen en ik vraag me af of dit vanaf het begin wel de bedoeling was, of dat ze er gaande weg door succes van de serie maar wat van gefabriceerd hebben om nog een seizoen te rechtvaardigen.

Hoe dan ook, ik ben blij met dit soort kwalitatieve sci-fi.

• Stukfruit
  • Niet online
Voor zover ik weet was dat de bedoeling :)

Er is nog wat materiaal om het op te baseren. Een klein beetje maar.

Of het de boeken ook heel precies volgt weet ik niet, maar gezien de titels en omschrijving lijkt het allemaal nog redelijk ergens op het juiste pad te zitten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Nieuwe serie om je op te verheugen! Kennelijk in soortgelijke categorie als Slow Horses. oOo
En ik zag stoere Emma Thompson, dus ik ben gelijk al om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Stukfruit schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:44:
Kijkt iemand nog naar Peacemaker? S2 is vermakelijker dan de Superman-film.
Staat op me lijssie, maar eerst moet alles binnen zijn. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Simpsons S37 is begonnen :D

[ Voor 70% gewijzigd door Raven op 29-09-2025 18:18 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 00:50
Edit. Dubbelpost zie boven mij lag te slapen.
Elvhenk schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:27:
Nieuwe serie om je op te verheugen! Kennelijk in soortgelijke categorie als Slow Horses. oOo
En ik zag stoere Emma Thompson, dus ik ben gelijk al om.
Blijkbaar dezelfde schrijver Mick Herron(boeken). Deze nu ook op de lijst.

[ Voor 165% gewijzigd door Dagarkin op 29-09-2025 22:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tweede Simpsons-film aangekondigd: 'Homer komt terug voor nieuwe portie' :D
Een tweede film van de succesvolle animatieserie The Simpsons is in de maak, kondigt filmstudio 20th Century Studios maandag aan. De film moet 23 juli 2027 uitkomen, twintig jaar na het verschijnen van The Simpsons Movie.

Er is nog niets bekend over het plot van de aankomende film. Op sociale media deelt 20th Century Studios een illustratie met daarop een roze donut en de slogan "Homer komt terug voor een tweede portie."

De eerste Simpsons-film uit 2007 was een succes, met een wereldwijde opbrengst van ruim 536 miljoen dollar.

Ook de animatieserie is - met 37 seizoenen - een succes. Eerder dit jaar werd bekend dat The Simpsons wordt verlengd tot het veertigste seizoen. Het is niet alleen de langstlopende Amerikaanse animatieserie, maar ook de langstlopende Amerikaanse televisieserie.
Ben ik trouwens de enige die aan dit moet denken?

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:15
No, Bite my shiny metal ass

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 02:16
Haha, Slow Horses. Gary Oldman is weer briljant >:)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online

Hadden we House of Guinness nog niet?
Je kan zien dat het van de makers van Peaky Blinders is.
Prima te doen.

En iets totaal anders; Krapopolis is ook weer begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

sig69 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:38:
Haha, Slow Horses. Gary Oldman is weer briljant >:)
Weer geweldig inderdaad, weer genoten van de week.
Iedereen was het huis uit, het rijk alleen, even lekker Slow Horses gekeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Chad Powers kan mij niet echt boeien.

Einde van dit bericht.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46

Pierre

Van nature lui!

Coenen schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 17:40:
[...]

Weer geweldig inderdaad, weer genoten van de week.
Iedereen was het huis uit, het rijk alleen, even lekker Slow Horses gekeken. :)
Vanavond even deel 2 kijken, in deel 1 viel me op dat ze waarschuwen dat roken gevaarlijk is. Gary Oldman paft er inderdaad lekker op los. Mooie serie.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste