Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08

Q-bone

Dusss...

Weet iemand of je de pixel 9 ook in de kpn winkel kunt ophalen?

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Q-bone schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:22:
Weet iemand of je de pixel 9 ook in de kpn winkel kunt ophalen?
Nee. Mij is verteld dat ze geen toestellen meer op voorraad hebben die meer waard zijn dan 650 euro ivm diefstal/overvallen....

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
RobGordon schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:15:
Ik kom er net vandaan. Verkoop van de Pixels gaat inderdaad in combinatie met een tweejarig abonnement. Er moet daadwerkelijk een inruiltoestel worden ingeleverd.
Ik was er ook, en een pixel pro voor mij en een roze pixel 9 voor mijn dochter gekocht. Ze waren redelijk makkelijk met in wisselen, twee oude toestellen ingeleverd. De telefoons waren alleen helaas niet meer op voorraad in de winkel en worden als het goed is vanavond geleverd.

Het is inderdaad wel jammer van die gewijzigde voorwaarden, maar heb nu red together met twee abo's en dan valt het wel mee (22.5 en 15 euro).
Handjes schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:36:
...
Weet iemand of je die 1 cent ook met je telefoon draadloos kunt afrekenen? De bezorger heeft het niet gemeld, en ik dacht er zelf ook niet aan, omdat hij specifiek zei dat de pas er fysiek in moest. Morgen komt de bezorger weer namelijk en ik krijg hem anders niet mee.
Ik was dus ook in de vodafon winkel en heb een extra red together afgesloten, toen moest ik ook 1 cent pinnen, maar dat moet echt met de pin pas in het gleufje.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:53
Knowuse schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:36:
[...]

Ik was er ook, en een pixel pro voor mij en een roze pixel 9 voor mijn dochter gekocht. Ze waren redelijk makkelijk met in wisselen, twee oude toestellen ingeleverd. De telefoons waren alleen helaas niet meer op voorraad in de winkel en worden als het goed is vanavond geleverd.
Een Pixel 9 Pro die vanavond geleverd wordt? Of bedoel je de XL?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:40:
[...]

Een Pixel 9 Pro die vanavond geleverd wordt? Of bedoel je de XL?
De Pixel 9 Pro, schijnt dat ze ook in de winkel waren, alleen geen grijze meer.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prup
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 18:16
Knowuse schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:52:
[...]

Ja, mij werd ook verteld dat ik mijn P9P (niet XL) waarschijnlijk vanavond krijg. Schiet mij maar lek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Knowuse schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:52:
[...]

Dat is echt apart dat Vodafone deze al eerder kan leveren dan iedere andere provider c.q. retailer. Even op de bonnefooi naar Utrecht rijden is 200km retour voor mij omdat het "schijnt" dat ze er zijn, zie ik niet echt zittten.

Edit: Op de site van Vodafone staat letterlijk vanaf 10 september leverbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door TheRicolaa10 op 23-08-2024 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Prup schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:57:
[...]

Ja, mij werd ook verteld dat ik mijn P9P (niet XL) waarschijnlijk vanavond krijg. Schiet mij maar lek.
Is die winkel telefonisch bereikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:47
Bij KPN is op de site de levertijd ook aangepast. Ik heb een Google pixel 9 pro hazel 256gb besteld waar eerder een levertijd bij stond van 10 september. Nu staat er "leverbaar vanaf eind augustus".

Wellicht toch een eerdere levering, als ik hoor dat Vodafone de pro (niet XL) ook al uitlevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Xyanta schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:15:
Bij KPN is op de site de levertijd ook aangepast. Ik heb een Google pixel 9 pro hazel 256gb besteld waar eerder een levertijd bij stond van 10 september. Nu staat er "leverbaar vanaf eind augustus".

Wellicht toch een eerdere levering, als ik hoor dat Vodafone de pro (niet XL) ook al uitlevert?
Ik zie het nu ook inderdaad, toch vreemd, hopelijk volgt Belsimpel dan ook snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

P9P is niet op voorraad in de winkel in Utrecht, verder is de P9PXL Hazel uitverkocht. Ik heb twee uur in de rij gestaan en uiteindelijk maar een zwarte genomen.

[ Voor 14% gewijzigd door DJT op 23-08-2024 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobGordon
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11-09 12:10
[...]

Mij werd verteld dat ik de reguliere P9P pas over 3 weken krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
wazige partij kpn en bezorger. Eerst sms dat ze 10 mins later komen en dan komen ze helemaal niet, waardeloos

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucbossink
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 10:18
Xyanta schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:15:

Dit zou kunnen verklaren waarom ik gisteravond nogmaals de mail van KPN kreeg dat mijn toestel gereserveerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:31
Golf2vr6 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:41:
[...]
Zou geen verschil moeten maken of je nu met pinpas of je telefoon betaald. De terminal die hij heeft moet natuurlijk wel contactloos betalen ondersteunen anders gaat het niet.
Ja dat is mijn grote angst inderdaad. Want hij zei vandaag dat ik hem fysiek er in moest steken. Daarna niet meer met telefoon geprobeerd, omdat de pas geblokkeerd zou zijn dacht ik er verder niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Laatst online: 07:47
lucbossink schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:34:
[...]

Dit zou kunnen verklaren waarom ik gisteravond nogmaals de mail van KPN kreeg dat mijn toestel gereserveerd is?
Staat er denk ik los van.
Ik heb vorige week woensdag de eerste mail gekregen dat mijn toestel gereserveerd is. En exact 1 week later (afgelopen woensdag zelfde tijdstip) kreeg ik de mail ook voor de tweede keer. Denk gewoon een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04:43
jvang schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:16:
ter info. Recommerce heeft mijn OP7Pro retour ontvangen en al verwerkt. Voorstel was 59 is verlaagd naar 43 want niet in nieuwstaat maar gebruikt. Lijkt mij prima. Had er overigens geen lader en kabel bijgedaan.
Wanneer heb je deze verstuurd / is deze binnengekomen bij hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-09 23:32
codex schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:00:
[...]

Wanneer besteld? Ik gisteren al.
Dag na launch P9PF, volgens mij rond 4 September wordt alles verstuurd.
Ik heb ook een hoes besteld ervoor via GSMpunt, stond verzending 23-8 (vandaag), nu staat er levertijd onbekend xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
xoror schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:05:
wazige partij kpn en bezorger. Eerst sms dat ze 10 mins later komen en dan komen ze helemaal niet, waardeloos
Je zou maar hebben geregeld dat je beschikbaar zou zijn, zou de klantenservice vermelden. Je weet maar nooit. (als je er niet mee zit laten liggen, geeft je meer hoofdpijn dan goed tbh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

xoror schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:05:
Die van mij zou tussen 16 en 18 uur komen. Maar je raad het al; niemand gezien of gehoord. Hang inmiddels aan de lijn bij zowel AMP groep als KPN... Waardeloos dit.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:43
qwasd schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:34:
[...]

Wanneer heb je deze verstuurd / is deze binnengekomen bij hun?
20e verstuurd, 21e ontvangen, 22e bevestigen en aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samueldw
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 17:20

Samueldw

ISO 516

Ja, hier ook. Het is dat de KPN een goede deal had, maar ik zou er anders nooit meer bestellen.

Allereerst al het hele gezeur dat je zelf thuis moet zijn i.v.m. legitimeren en pinnen.
Vervolgens een afspraak gemaakt voor vandaag. Ze zouden tussen 15:26 en 17:26 komen. Wordt ik om 15:26 gebeld, ja sorry, de koerier kan niet komen. Het wordt nu dinsdag...

Echt waardeloos.

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Samueldw schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 18:14:
Ja, hier ook. Het is dat de KPN een goede deal had, maar ik zou er anders nooit meer bestellen.

Allereerst al het hele gezeur dat je zelf thuis moet zijn i.v.m. legitimeren en pinnen.
Vervolgens een afspraak gemaakt voor vandaag. Ze zouden tussen 15:26 en 17:26 komen. Wordt ik om 15:26 gebeld, ja sorry, de koerier kan niet komen. Het wordt nu dinsdag...

Echt waardeloos.
Jij werd tenminste nog gebeld. Ik hang al 20 minuten in de wacht bij zowel KPN als AMP. Die Mijn Afspraak site waar ze continue naar verwijzen werkt niet. Ik heb geen afspraaknummer, enkel order nummer van KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samueldw
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 17:20

Samueldw

ISO 516

Freekers schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 18:26:
[...]

Jij werd tenminste nog gebeld. Ik hang al 20 minuten in de wacht bij zowel KPN als AMP. Die Mijn Afspraak site waar ze continue naar verwijzen werkt niet. Ik heb geen afspraaknummer, enkel order nummer van KPN.
Oh, dat is helemaal onhandig ja. Ik vind ook dat KPN dat afspraaknummer onvoldoende deelt. Bij mij staat de link in één mailtje, maar je zou verwachten dat ze iedere keer even de link delen waar je je bestelling kunt volgen. Maar nee hoor.

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ickeicke
  • Laatst online: 23:11
Zojuist een Pixel 9 Pro gekocht bij Vodafone Hoog Catharijne (Utrecht). Er was in ieder geval rond 18u a 19u geen rij. Wel zou ik het in te ruilen toestel direct moeten inleveren. Daar had ik niet op gerekend, want mijn inruiltoestel zou mijn Pixel 5 zijn die ik nog dagelijks gebruik.

Toen heb ik maar bij de Mediamarkt om de hoek voor 90 euro een Motorola e13 gekocht. Die kwam in de inruildatabase van Vodafone niet voor, waardoor ik er geen extra inruilwaarde voor kreeg. Bij Belsimpel / Recommerce zou de inruilwaarde 32 euro zijn.

Maar goed, 90 euro uitgeven om 600 euro korting te krijgen vond ik prima. Al met al dus 90 euro + 288 betaald voor de Pixel 9 Pro met 256 GB icm Red Unlimited.

Pixel 9 Pro hadden ze in geen enkele kleur op voorraad, dus wordt nog geleverd. Pixel 9 Pro XL was wel op voorraad, maar die zou ik te groot vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Samueldw schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 18:14:

Echt waardeloos.
Vandaag de bezorgen aan de deur gehad voor mijn toestel. Hij gaf aan dat de pinpas er fysiek in moest (en pincode toetsen) omdat er anders niet een bepaald nummer op de bon kwam. Bij contactloos betalen kwam dat nummer er niet en KPN was hier heel streng in.

Vandaar het verplicht erin moeten stoppen

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Samueldw schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 18:32:
[...]

Oh, dat is helemaal onhandig ja. Ik vind ook dat KPN dat afspraaknummer onvoldoende deelt. Bij mij staat de link in één mailtje, maar je zou verwachten dat ze iedere keer even de link delen waar je je bestelling kunt volgen. Maar nee hoor.
Uiteindelijk bijna een uur te laat, om 19 uur, m'n toestel alsnog in ontvangst kunnen nemen. Geen belletje. Geen sorry dat ik te laat ben. Niks.

Ter plekke, in het bijzijn van de bezorger, het doosje open gemaakt, want je weet maar nooit. Reactie bezorger: meneer maak u geen zorgen, wij zijn een professioneel bedrijf. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Christiano007 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:43:
[...]

Vandaag de bezorgen aan de deur gehad voor mijn toestel. Hij gaf aan dat de pinpas er fysiek in moest (en pincode toetsen) omdat er anders niet een bepaald nummer op de bon kwam. Bij contactloos betalen kwam dat nummer er niet en KPN was hier heel streng in.

Vandaar het verplicht erin moeten stoppen
Bijzondere praktijken hoor. Dat klinkt allemaal als 250 jaar geleden waarbij je ook nog je telefoonnummer kon kiezen uit een lijst die ze in de telefoonwinkel achter de toonbank bewaarden.

Ik heb mijn abonnement bij KPN verlengd via Belsimpel en de telefoon bij een pakketpunt laten bezorgen. Contract online afgesloten en geaccordeerd met een verificatie-smsje en bij het pakketpunt rijbewijs laten scannen en een kruisje op het scherm gezet alsof ik een pakketje van Amazon afhaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 19:04
KlaasjeNL schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:11:
[...]

Bijzondere praktijken hoor. Dat klinkt allemaal als 250 jaar geleden waarbij je ook nog je telefoonnummer kon kiezen uit een lijst die ze in de telefoonwinkel achter de toonbank bewaarden.
Het zal vast zijn om de kans om fraude te verlagen. Nier persee slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
jvang schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 18:10:
[...]

20e verstuurd, 21e ontvangen, 22e bevestigen en aanbod.
Hier 21e verstuurd maar nog geen aanbod ontvangen. Bij mij staan de bewijsstukken ook nog op "in afwachting van validatie" terwijl ik deze gelijk heb verstuurd. Het is al wel ontvangen door hun dus zal nog wel behandeld moeten worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 20:05
Lekker die KPN bezorging. Er stond blijkbaar een letter te weinig in mijn initialen in t contract, zegt zn systeempje 'nee' en gaat er weer vandoor met de telefoon.

KPN gebeld, blijkt de hele bestelling geannuleerd te zijn.

[ Voor 121% gewijzigd door noodgang op 24-08-2024 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

noodgang schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:50:
Lekker die KPN bezorging. Er stond blijkbaar een letter te weinig in mijn initialen in t contract, zegt zn systeempje 'nee' en gaat er weer vandoor met de telefoon. :')
Stond dit wel juist op je order bevestiging?

Als er ooit een datalek bij AMP komt, is dat een goudmijn voor criminelen met zoveel foto's van IDs, paspoorten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:31
Mensen, als je bij KPN je telefoon bestelt let er dan op dat je een WERKENDE fysieke pinpas hebt. Je moet 0,01 euro aan de deur betalen.

Mijn pinpas was geblokkeerd door KNAB (nooit bericht over gehad trouwens, iets anders waar ik not amused over ben) kwam ik dus achter toen de bezorger voor de deur stond. Ik heb dat nooit gemerkt omdat ik altijd met telefoon betaal.

Contactloos betalen met je (al dan niet geblokkeerde...) fysieke pas laten zien is NIET mogelijk. Je krijgt je telefoon dan ook niet aan de deur.

Ik heb vervolgens uren met KPN en AMP lopen bellen hierover;medewerkers bij KPN en AMP snappen er niks van, in de wacht omdat er van alles nagevraagd moet worden, afspraak kan niet verzet worden door mij online of door hun, moet daarom maar geannuleerd worden kan ik dan wel voor dezelfde voorwaarden en kortingen dezelfde bestellen en niet maanden hoeven wachten?), etc.

Een zeer frustrerend proces en niet meer van deze tijd.

[ Voor 38% gewijzigd door Handjes op 24-08-2024 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 20:05
Freekers schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:10:
[...]

Stond dit wel juist op je order bevestiging?

Als er ooit een datalek bij AMP komt, is dat een goudmijn voor criminelen met zoveel foto's van IDs, paspoorten etc.
Er stond enkel mijn eerste voorletter, in plaats van de letters van beide (doop)namen. Uiteraard nooit opgevallen, aangezien ik die nooit gebruik. Blijkbaar is het wel belangrijk dus, aangezien KPN de hele bestelling heeft geannuleerd en opnieuw moet doorvoeren blijkt na even gebeld te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:31

codex

Geen OpenAI agent :)

noodgang schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:16:
[...]

Er stond enkel mijn eerste voorletter, in plaats van de letters van beide (doop)namen. Uiteraard nooit opgevallen, aangezien ik die nooit gebruik. Blijkbaar is het wel belangrijk dus, aangezien KPN de hele bestelling heeft geannuleerd en opnieuw moet doorvoeren blijkt na even gebeld te hebben
Heeft te maken met de creditcheck bij BKR, vermoed ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Knowuse schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:36:
[...]

. De telefoons waren alleen helaas niet meer op voorraad in de winkel en worden als het goed is vanavond geleverd.

[...]
Waar ik al een beetje bang voor was, de pixel pro niet geleverd. Contact gehad met helpdesk en is niet op voorraad. De roze pixel was gisteren wel iets na tienen geleverd.

Shuttle st20g5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 18:50
Knowuse schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:15:
[...]

Waar ik al een beetje bang voor was, de pixel pro niet geleverd. Contact gehad met helpdesk en is niet op voorraad. De roze pixel was gisteren wel iets na tienen geleverd.
De gewone pro is toch overal pas voor begin september. Zelfs bij de Google store. Zou mij verbazen dat Vodafone deze dan wel al ineens nu zou leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Klopt, maar in de vodafone winkel snapte ze het ook niet helemaal. Eerst dachten ze dat ze hem in de winkel hadden en toen weer niet. En in hun systeem stond dat ie uitgeleverd kon worden.

Denk dus dat ie al gewoon in het magazijn ligt, maar gewoon niet uitgeleverd mag worden.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prup
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 18:16
[...]

Niks gezien en in de chat met Vodafone werd me vanmorgen verteld dat het toestel niet op voorraad is en pas over maximaal 14 dagen geleverd kan worden. Weet je wat? Ik wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Knowuse schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:27:
Denk dus dat ie al gewoon in het magazijn ligt, maar gewoon niet uitgeleverd mag worden.
Dat bleek bij de Mediamarkt een week geleden ook zo te zijn. Hij kon de voorraad zien via het systeem, maar mocht het niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag naar de Mediamarkt geweest om de XL een keer te zien en het formaat viel mij eigenlijk reuze mee.
Zojuist de XL besteld in Hazel bij KPN maar helaas krijg ik nu te horen dat het toestel op het moment niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 10:20
Pukson schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:24:
Iemand nog zwart op wit dat je bij Belsimpel dus geen toestel hoeft in te ruilen?
ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Zou je dat willen delen, eventueel per dm? Heb ik iets achter de hand voor het geval

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Pff nou toestel zou hier tussen 1300-1500 geleverd worden is er nog steeds niet 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
Pukson schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:30:
[...]

Zou je dat willen delen, eventueel per dm? Heb ik iets achter de hand voor het geval
Graag ook bij mij! :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH4C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 16:11
Pukson schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:30:
[...]

Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar! Prima actie van Belsimpel/recommerce, maar als t niet hoeft kan ik wellicht meer ervoor krijgen elders.

Weak spot for fancy screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

reinierkramer schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:05:
Pff nou toestel zou hier tussen 1300-1500 geleverd worden is er nog steeds niet 😅
Uiteindelijk nog goed gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Freekers schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 00:38:
[...]

Uiteindelijk nog goed gekomen?
Ja gelukkig wel bezorger kwam 2 uur later 😅 had pech ofzo zij die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Weet iemand toevallig of er ook deals zijn voor de Pixel 9 (pro) icm het inruilen van een toestel maar zonder abonnement? Heb al een abonnement via mijn werkgever en voor zover ik kan zien zijn alle acties alleen geldig met een nieuw 2-jarig abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Captain Obvious schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 11:03:
Weet iemand toevallig of er ook deals zijn voor de Pixel 9 (pro) icm het inruilen van een toestel maar zonder abonnement? Heb al een abonnement via mijn werkgever en voor zover ik kan zien zijn alle acties alleen geldig met een nieuw 2-jarig abonnement.
Bij Google direct kan dat: https://store.google.com/category/phones?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Oh top, dankje! Zal het eens bekijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:09
Of bij kpn maandelijks opzegbaar abonnement en provider korting mee pakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:32
Zo net terug uit Utrecht. Na eerst te hebben getwijfeld veel reviews wezen kijken en veel erover te hebben gelezen de Google Pixel 9 Pro XL besteld met de Vodafone Super actie van de winkel in Hoog Carherijne. Gekozen voor Pixel Pro XL Porcelain met 256GB voor 342 Euro. Ik was de eerste en de rij groeide best wel snel.

Heb oude iPhone 5S ingeleverd en dat was geen enkel probleem. Op marktplaats krijg je er nog 40 euro voor maar nu dus mooi 200 euro inruilkorting.

Het toestel wordt naar mijn adres gestuurd want voorraad winkel was op maar dat vind ik geen enkel probleem. Verder maak ik al veel gebruik van Google diensten dus zal wel even moeten wennen vanaf iPhone maar daar neem ik de tijd voor. 😊👍

[ Voor 3% gewijzigd door elaho op 25-08-2024 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:31

codex

Geen OpenAI agent :)

Na een paar dagen de telefoon te hebben gebruikt ben ik eigenlijk heel tevreden. De P7P had een aantal dingen die ik best irritant vond, met name de warmte ontwikkeling. Met dit toestel totaal geen last van, geen gedoe met Android Auto en ook Call of Duty mobile loopt vloeiend en trottled niet. Camera voelt absoluut als een upgrade, ik vind de foto's tot nu toe erg mooi, eigenlijk niks slecht over te zeggen.

Batterijverbruik is tot nu toe goed, maar dat kan ik pas over een week of twee beoordelen omdat ik nog veel zit te rommelen en ik de ervaring heb dat de batterij na twee weken pas te beoordelen valt (ervaring met mijn vorige Pixel).

Het hoogtepunt is voor mij toch wel het scherm. Ik zat gisteren op een terras F1 te kijken in de volle zon, normaal kon ik eigenlijk niets zien. Nu had ik er totaal geen last van, dit scherm is zo bizar fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
elaho schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:06:
Zo net terug uit Utrecht. Na eerst te hebben getwijfeld veel reviews wezen kijken en veel erover te hebben gelezen de Google Pixel 9 Pro XL besteld met de Vodafone Super actie van de winkel in Hoog Carherijne. Gekozen voor Pixel Pro XL Porcelain met 256GB voor 342 Euro. Ik was de eerste en de rij groeide best wel snel.
hoe kom je op die 342 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TOMMY1985
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 23:32
KlaasjeNL schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:22:
[...]

Dat viel toch wat tegen. Het betere aanbod was dat het abonnement bij mobiel.nl nu nog goedkoper was, naast het toestel dat al goedkoper was. Maar voor beide gold dat het om een nieuwe aansluiting en niet om een verlenging ging.
Wees blij dat je niet bij Mobiel.nl hebt besteld. Ik wacht daar nog op de Pixel 9.
Die stond eerst op product nog niet uitgebracht, daarna op voorraad eind augustus en staat nu op:
Voorraadverwachting
Google Pixel 9 128GB Obsidian: Dit model is momenteel niet op voorraad, we hopen zo snel mogelijk op meer informatie. Een vergelijkbare variant is wel beschikbaar

Iemand al de Pixel 9 binnen van Mobiel.nl + Odido?
Mobiel.nl + KPN of Vodafone hebben wel voorraad.

Lisse Live 4400Wp ZZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Jeebus schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:23:
[...]

hoe kom je op die 342 euro?
Ja viel mij ook mee, had gerekend op 368. Het was 336 Euro toestelprijs en 6 euro thuiskopieheffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
ik bedoel eigenlijk dat het een toestel is van 1100 euro... Hoe kom jij dan op 342 euro uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
KPN maandelijks kan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
Weten jullie hoe kritisch Recommerce is als ik een telefoon bij KPN koop (met maandelijks abonnement)?

Heb hier nog een beschadigde Iphone 11 Pro liggen en het valt me op dat deze nog geld waard is.
Geef netjes aan dat het scherm kapot is en dat de telefoon niet meer werkt.
En toch nog 46 euro waard (+150 euro).

Ik weet echter niet hoeveel geheugen erin zit en Icloud eraf is.
Zou dit een uitdaging kunnen worden bij Recommerce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 21:36
wezep schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 20:17:
Weten jullie hoe kritisch Recommerce is als ik een telefoon bij KPN koop (met maandelijks abonnement)?

Heb hier nog een beschadigde Iphone 11 Pro liggen en het valt me op dat deze nog geld waard is.
Geef netjes aan dat het scherm kapot is en dat de telefoon niet meer werkt.
En toch nog 46 euro waard (+150 euro).

Ik weet echter niet hoeveel geheugen erin zit en Icloud eraf is.
Zou dit een uitdaging kunnen worden bij Recommerce?
Als er nog een iCloud lock op zit, heeft het geen enkele waarde. Weet niet hoe het zit met recommerce als ze de waarde op 0 schatten, of je dan alsnog verder kan en de bonus op zn minst krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
Ik krijg net een mail van Recommerce dat ik een betaling van €25 zal ontvangen voor mijn oude toestel dus dat komt wel overeen met de prijsindicatie. Ze herinneren mij er echter aan dat de bonusbetaling kan zijn uitgesteld ivm beoordeling document / bewijsstukken. Deze heb ik echter gelijk bij de aanvraag geüpload. Ik wacht het af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uwedp
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 29-08 19:00
Pixel 9 via Google store bestellen zou 200€ credit geven. Kan je dit credit gebruiken om Gemini advanced te kopen? Of alleen de hardware die je op Google store terug vindt?

En daarnaast, lees ik het goed dat bij aankoop pixel 9 pro via Google store je 250€ Google store credit krijgt plus een jaar Gemini advanced?

[ Voor 29% gewijzigd door uwedp op 25-08-2024 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:09

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Zou fijn zijn als je dat ook met mij wilt delen.........

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOMMY1985 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:30:
[...]

Wees blij dat je niet bij Mobiel.nl hebt besteld. Ik wacht daar nog op de Pixel 9.
Die stond eerst op product nog niet uitgebracht, daarna op voorraad eind augustus en staat nu op:
Voorraadverwachting
Google Pixel 9 128GB Obsidian: Dit model is momenteel niet op voorraad, we hopen zo snel mogelijk op meer informatie. Een vergelijkbare variant is wel beschikbaar

Iemand al de Pixel 9 binnen van Mobiel.nl + Odido?
Mobiel.nl + KPN of Vodafone hebben wel voorraad.
KPN heeft helaas ook geen voorraad.
Vrijdag besteld en kreeg vrijwel meteen een mail met excuses :+
Leverdatum is nu onbekend. Helaas.
Pxel 9 Pro XL (256gb) in Hazel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 08:45:
[...]

KPN heeft helaas ook geen voorraad.
Vrijdag besteld en kreeg vrijwel meteen een mail met excuses :+
Leverdatum is nu onbekend. Helaas.
Pxel 9 Pro XL (256gb) in Hazel
Vrijdag om 15:10 besteld, wordt vandaag bezorgd. Ook de Pro XL Hazel 256gb. Zal wel de laatste hebben gehad dan... _/-\o_

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Broodje_Aap schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:09:
[...]

Vrijdag om 15:10 besteld, wordt vandaag bezorgd. Ook de Pro XL Hazel 256gb. Zal wel de laatste hebben gehad dan... _/-\o_
Mazzelaar 8)7 15:42 besteld hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uwedp
pixel 9 pro is al meteen eind oktober geworden volgens de google store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 10:27
uwedp schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:42:
pixel 9 pro is al meteen eind oktober geworden volgens de google store...
Levertijd voor de 9 pro 256 GB grijsgroen is nu idd vanaf 19 oktober. Andere versies nog wel begin september.

Hopelijk heeft KPN een flinke order open staan bij Google want 9 pro 256 grijsgroen is precies de versie die ik heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uwedp
ha toch niet voor alle kleuren, goed dat je dit nakeek! Grijsgroen is inderdaad de mooiere versie, alleen met een cover die niet transparant is maakt dit minder uit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 10:27
uwedp schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 12:57:
Grijsgroen is inderdaad de mooiere versie, alleen met een cover die niet transparant is maakt dit minder uit imo.
Laat die transparante cover nou toevallig vandaag afgeleverd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
owww Vodafone levert de pro eind week 38, dat is rond 20 september :/

Gelukkig ben ik heel geduldig en doet mijn pixel 3a het nog prima

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
Is het dan niet logischer om veel later te bestellen, als er weer voorraad is? Dan staan er ook veel meer reviews online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:55
Dan zijn de acties voorbij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
Hier ook een 9 Pro Hazel 256Gb, die heb ik bij Belsimpel besteld. In tegenstelling bij andere partijen doen zij geen uitspraken over een verwachte leverdatum/weeknummer helaas. Op de product pagina staat de levertijd al bijna twee weken op 3 weken voor alle 9 Pro modellen. Bij mijn bestelling van 14 augustus staat de onderstaande tekst, dus ik ben erg benieuwd wanneer er een datum/indicatie gegeven kan worden.
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
@FicoF
Actieperiode loopt t/m 5 september, dus dan loop je wel wat voordeeltjes mis met o.a. inruilvoordeel en geheugen upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Er zit ook nog verschil tussen het geheugen en de levertijd. De 512 modellen (alleen zwart en grijs) zijn gewoon 10 september leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:11
FicoF schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:12:
Is het dan niet logischer om veel later te bestellen, als er weer voorraad is? Dan staan er ook veel meer reviews online.
Misschien doen ze met black friday weer een actie. Misschien weet iemand of dit vorig jaar ook gebeurde met de pixel 8 (pro XL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 19:30

lohost

iemand had al localhost :-(

Ik ben dit weekend ook bij Vodafone in Utrecht geweest. De 9 Pro gekozen voor 288 + kopieheffing. De verkoper was alleen te enthousiast over de levertijd, want ik kreeg vandaag een sms met als indicatie eind week 38. Dus rond 20 september. Maar met de korting die ik nu heb, prima.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 20:43

JanAd

Wind’s howling

AMD1800 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 17:38:
[...]

Misschien doen ze met black friday weer een actie. Misschien weet iemand of dit vorig jaar ook gebeurde met de pixel 8 (pro XL)
Ik dacht het niet, het toestel was toen ook nog maar net uit (release was in oktober).

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
lohost schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 19:38:
Ik ben dit weekend ook bij Vodafone in Utrecht geweest. De 9 Pro gekozen voor 288 + kopieheffing. De verkoper was alleen te enthousiast over de levertijd, want ik kreeg vandaag een sms met als indicatie eind week 38. Dus rond 20 september. Maar met de korting die ik nu heb, prima.
Ik ben gisteren in Utrecht geweest en kreeg vandaag e-mail dat mn bestelling nog niet gereed was voor verzending maar dat ze zo snel mogelijk proberen te leveren. Ik heb de 9 Pro XL voor 336 Euro besteld. Ik heb gelukkig ook geen haast. Heb dus nog geen indicatie gekregen van de levertijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:45
misteriks schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 12:46:
[...]

Levertijd voor de 9 pro 256 GB grijsgroen is nu idd vanaf 19 oktober. Andere versies nog wel begin september.

Hopelijk heeft KPN een flinke order open staan bij Google want 9 pro 256 grijsgroen is precies de versie die ik heb besteld.
Op de site van kpn staat: leverbaar vanaf eind augustus. Klopt dit nog wel? De Pixel 9 pro Hazel 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:25
Bobbika schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:17:
Hier ook een 9 Pro Hazel 256Gb, die heb ik bij Belsimpel besteld. In tegenstelling bij andere partijen doen zij geen uitspraken over een verwachte leverdatum/weeknummer helaas. Op de product pagina staat de levertijd al bijna twee weken op 3 weken voor alle 9 Pro modellen. Bij mijn bestelling van 14 augustus staat de onderstaande tekst, dus ik ben erg benieuwd wanneer er een datum/indicatie gegeven kan worden.

[...]

@FicoF
Actieperiode loopt t/m 5 september, dus dan loop je wel wat voordeeltjes mis met o.a. inruilvoordeel en geheugen upgrade.
Ik heb zelf op 16 augustus bij Belsimpel de Pixel 9 Pro besteld (in de kleur "obsidian").

Inruil van mijn Samsung Galaxy S21-FE was naar schatting (toen ik een indicatie opvroeg op 16 augustus) zo'n 110 euro, plus de 200 euro bonus op inruil, plus de 'gratis' upgrade naar 256 GB, plus nog wat korting door een jaar te verlengen bij Odido, maakt het toch een leuke actie.

En begin het haperen van vooral de camerafunctie op mijn Samsung Galaxy S21-FE en OneUI in het algemeen flink zat te worden.

Volgens mij stond er op het moment dat ik ging bestellen wel een indicatie van 3 weken levertijd (wat overeen zou komen met ongeveer 9 september), maar inderdaad, er staat nu vooralsnog dat men geen indicatie kan geven.....

Ik heb ook nog best wel geduld (al hoop ik niet dat het echt pas oktober wordt). En ik hoop dat tegen die tijd de waarde van mijn Samsung Galaxy S21-FE niet nog ontzettend daalt (al zal ik de 200 euro korting wel houden zolang de waarde meer dan 0 blijft). En verder dan ook even hopen dat mijn ogen het scherm gan verdragen (is bij mij bij smartphones een dingetje, vanwege flicker).

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09 20:38
Kogel door de kerk, de grijsgroene Pixel 9 Pro 512Gb besteld bij Belsimpel. Hopelijk klopt de leverdata die Google aangeeft voor deze uitvoering, 10-14 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Berpie74 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 21:51:
Kogel door de kerk, de grijsgroene Pixel 9 Pro 512Gb besteld bij Belsimpel. Hopelijk klopt de leverdata die Google aangeeft voor deze uitvoering, 10-14 september.
Je bent voor de 512GB variant gegaan vanwege de verwachte kortere levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09 20:38
NeWSJuNK schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 21:57:
[...]

Je bent voor de 512GB variant gegaan vanwege de verwachte kortere levertijd?
Ik wil er graag 4 á 5 jaar mee doen, daarom voor de 512Gb uitvoering gegaan. De kortere levertijd is (als dat zo is) mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 19:30

lohost

iemand had al localhost :-(

elaho schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 20:13:
[...]

Ik ben gisteren in Utrecht geweest en kreeg vandaag e-mail dat mn bestelling nog niet gereed was voor verzending maar dat ze zo snel mogelijk proberen te leveren. Ik heb de 9 Pro XL voor 336 Euro besteld. Ik heb gelukkig ook geen haast. Heb dus nog geen indicatie gekregen van de levertijd. :)
Ja, die mail kreeg ik zaterdag. En daarna zondag een zinloze mail over levertijden en vandaag de sms.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Sorry niet goed gelezen. Kan weg

[ Voor 76% gewijzigd door elaho op 28-08-2024 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Captain Obvious
Heb ook vandaag de "gewone" Pixel 9 besteld. Zie wel dat ik een van de weinige ben en dat de meeste voor de pro of pro xl gaan. Heb momenteel een iPhone XR maar die begint toch al wat op leeftijd te raken dus hopelijk alsnog een leuke upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diatonic
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-09 12:34
Heb ook bij Belsimpel besteld. Werd uiteindelijk 764,- euro, in 1x betalen.

Door Ziggo thuisinternet krijg ik ook wat Vodafone-korting:

'Ja, ik heb al Vodafone/Ziggo producten op mijn adres en krijg deze voordelen:

€ 2,50 korting per maand
2x zoveel MB's
Veilig online pakket'

En dit voor een:

'Vodafone abonnement | 2 jaar

150 min
Onbeperkt sms
6000 mb 5G

Totaal per maand: € 12,50'

Bij mij staat op 3 weken levertijd, hoop het net op tijd voor mijn vakantie te hebben. Bij KPN stond iets van 6 september, maar ik lees hier nu dat dat ook al vertraagt. Moet maar geduld hebben.

Even slikken overigens, om te zien dat je een 512 GB versie kan kopen voor maar 100 euro meer dan een 256. Ik had mijn ogen op de beige (gebroken wit) versie en daarbij was 512 nooit een optie. Jammer! Anders had ik waarschijnlijk ook die Obsidian/Grijs gekozen.
eymey schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 21:49:
[...]

Ik heb zelf op 16 augustus bij Belsimpel de Pixel 9 Pro besteld (in de kleur "obsidian").

Inruil van mijn Samsung Galaxy S21-FE was naar schatting (toen ik een indicatie opvroeg op 16 augustus) zo'n 110 euro, plus de 200 euro bonus op inruil, plus de 'gratis' upgrade naar 256 GB, plus nog wat korting door een jaar te verlengen bij Odido, maakt het toch een leuke actie.

En begin het haperen van vooral de camerafunctie op mijn Samsung Galaxy S21-FE en OneUI in het algemeen flink zat te worden.

Volgens mij stond er op het moment dat ik ging bestellen wel een indicatie van 3 weken levertijd (wat overeen zou komen met ongeveer 9 september), maar inderdaad, er staat nu vooralsnog dat men geen indicatie kan geven.....

Ik heb ook nog best wel geduld (al hoop ik niet dat het echt pas oktober wordt). En ik hoop dat tegen die tijd de waarde van mijn Samsung Galaxy S21-FE niet nog ontzettend daalt (al zal ik de 200 euro korting wel houden zolang de waarde meer dan 0 blijft). En verder dan ook even hopen dat mijn ogen het scherm gan verdragen (is bij mij bij smartphones een dingetje, vanwege flicker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
Diatonic schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 23:55:

Even slikken overigens, om te zien dat je een 512 GB versie kan kopen voor maar 100 euro meer dan een 256. Ik had mijn ogen op de beige (gebroken wit) versie en daarbij was 512 nooit een optie. Jammer! Anders had ik waarschijnlijk ook die Obsidian/Grijs gekozen.

[...]
er is zelfs een 1TB uitvoering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist met KPN gebeld en mijn order omgezet van Hazel -> Wit.
Levertijd was nog niet bekend voor de hazel en ze hadden ook geen idee wanneer die wel binnen kwam. Wit kregen ze deze week weer op voorraad en word aankomende vrijdag geleverd, prima!
Uiteindelijk zit er toch een case om :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• qwasd
Ik heb vorige week mijn Pixel 9 Pro XL besteld en binnengekregen via KPN. Via recommerce een oud toestel ingeleverd waar ik 25 euro voor zou krijgen. Vandaag 25 euro op mijn rekening ontvangen maar de extra bonus van 200 euro dus nog niet. De bewijsstukken staan ook nog op wachten op validatie. Iemand anders die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LionHeart86
  • Laatst online: 09-09 11:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JqDL_DGx6e8_UB6rh90SzMMZIqw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GgQzI7JryD0wkUZV9yKr43lY.png?f=fotoalbum_large

Nu staat de 9pro hazel 256gb wel weer op eind augustus bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LionHeart86 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:16:
[Afbeelding]

Nu staat de 9pro hazel 256gb wel weer op eind augustus bij KPN?
Ja, dat stond er vrijdag ook bij de XL :+
Korreltje zout dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2024 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:25
Diatonic schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 23:55:
...

[...]
Mja, dat 'slikken' herken ik wel. "Wat als ik nou voor 100 euro meer toch 512 GB doe", of "wat als ik voor 100 euro meer toch voor de pro xl ga?".

Aan de andere kant, de 'gewone' pro is als het goed is ongeveer even groot als mijn S21-FE. En die is al groot zat voor m'n broekzak (waar ik m'n telefoon altijd heb). Veel groter moet niet :D

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
heb de uitbetaling van recommerce voor alleen het toestel inmiddels ontvangen. De bonus nog niet. Document in afwachting van validatie. Heb de factuur van KPN direct geupload bij de aanvraag.

Uitbetaling vd bonus
De goedkeuring van je aangevraagde bonus ontvang je binnen 28 dagen per mail nadat je het prijsoverzicht hebt geüpload. Door partners van KPN kan een controle worden verricht om na te gaan of je in aanmerking komt voor de bonus. Is je bonusaanvraag goedgekeurd én heeft Recommerce je oude telefoon ontvangen? Dan wordt de uitbetaling in gang gezet en ontvang je dit binnen 5 werkdagen op je rekening.

Dit kan dus nog wel 3 weken duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
jvang schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:50:
heb de uitbetaling van recommerce voor alleen het toestel inmiddels ontvangen. De bonus nog niet. Document in afwachting van validatie. Heb de factuur van KPN direct geupload bij de aanvraag.

Uitbetaling vd bonus
De goedkeuring van je aangevraagde bonus ontvang je binnen 28 dagen per mail nadat je het prijsoverzicht hebt geüpload. Door partners van KPN kan een controle worden verricht om na te gaan of je in aanmerking komt voor de bonus. Is je bonusaanvraag goedgekeurd én heeft Recommerce je oude telefoon ontvangen? Dan wordt de uitbetaling in gang gezet en ontvang je dit binnen 5 werkdagen op je rekening.

Dit kan dus nog wel 3 weken duren.
Ik ben dus niet de enige
qwasd in "[Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen"

Ik heb inmiddels mijn abonnement ook opgezegd bij KPN per 21-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
@qwasd ik zat al bij kpn met sim only en die alleen verlengd. De voorwaarden waren mij wel duidelijk dus die paar weken wachten op de bonus is nou eenmaal zo. Verwacht dat dit wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
jvang schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:04:
@qwasd ik zat al bij kpn met sim only en die alleen verlengd. De voorwaarden waren mij wel duidelijk dus die paar weken wachten op de bonus is nou eenmaal zo. Verwacht dat dit wel goed komt.
Zal vast wel goed komen voor jou. Ik heb mijn abonnement wel opgezegd dus ik ben benieuwd of ze niet zeggen je hebt geen recht meer op de bonus. Afwachten maar.
Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste