128 of 256 GB?
Wat heb je betaald voor het toestel? En wat betaal je eventueel per maand?
Via de winkel of online?
Ik neem aan zonder inruil van toestel tot nu toe?
Wellicht dat er een betere deal dan online te vinden is
128 of 256 GB?
Ik heb 'm paar dagen geleden telefonisch besteld met een verlenging van mijn abbonement.Koen87 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:58:
[...]
128 of 256 GB?
Wat heb je betaald voor het toestel? En wat betaal je eventueel per maand?
Via de winkel of online?
Ik neem aan zonder inruil van toestel tot nu toe?
Wellicht dat er een betere deal dan online te vinden is
Ik zojuist van Belsimpel en vanochtend van de Google store voor het hoesje.CedricD schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:24:
Nog niemand een verzendbevestiging gehad?
[ Voor 12% gewijzigd door geeMc op 21-08-2024 13:29 ]
Ik wil het hoesje alvast bestellen kan altijd nog retour maar 40 euro voor een hoesje bij Google store... Holy moly.geeMc schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:28:
[...]
Ik zojuist van Belsimpel en vanochtend van de Google store voor het hoesje.
[ Voor 12% gewijzigd door poekiepoes12 op 21-08-2024 14:57 ]
[ Voor 18% gewijzigd door outlandos op 21-08-2024 14:01 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Tsjare op 21-08-2024 14:28 ]
Bij welke winkel als ik vragen mag?JasperVerbeek schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 12:57:
De zwarte pro xl 256GB werd mij net ook al aangeboden om vandaag op te halen, terwijl ik de grijze besteld had. Ik wacht wel tot morgen op de grijze dan.
Add me op Stadia: Gloogle
Zijn reactie was op iemand die hem bij Odido opgehaald had....
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
[ Voor 11% gewijzigd door PvT.Arj op 21-08-2024 15:14 ]
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Update:Tsjare schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:26:
Zojuist verzendbevestiging ontvangen van belsimpel, Pixel 9 pro XL 512gb, incl een bijlage van recommerce voor het opsturen van tradein telefoon.
Iemand enig ervaring hiermee? Las in vorige berichten dat dit niet hoeft?
Odido Amersfoort
If it aint fixed, it's broken.
Rustig aan. Komt vanzelf wel. Pick up is zo laat mogelijk bij een distributie centrum door de vervoerder om zoveel mogelijk te versturen. Cut off is doorgaans 18, 22 of zelf 00uur. Dan gaan alle mails draaien van de tracking.Golf2vr6 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:59:
Bij mij blijft bij KPN de hele dag al pakket wordt ingepakt staan. Iemand hier die verlengd heeft bij KPN en waar de status aangepast is?
[ Voor 4% gewijzigd door zero2 op 21-08-2024 16:31 ]
Ah nice! Woon er ook in de buurt, lees het net te laat. Anders ging ik er ff heen
Dat is zeker wel een dealbreker! Was het toch te mooi om waar te zijn.zero2 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:29:
Vodafone heeft de actievoorwaarden voor de offline actie bij de winkel in Hoog Catharijne aangepast. Je moet de nieuwe pixel kopen met een 2-jarig abonnement (en dan alleen de abonnementen Red, Red Together of Red Unlimited). Elk abonnement krijgt wel EUR 2,5 korting.
De aanbieding is daardoor mijns inziens een stuk minder interessant…
https://www.vodafone.nl/aanbieding/pixel-9
[ Voor 29% gewijzigd door Mother_lepard op 21-08-2024 16:46 ]
Wat een boeven omdat nu nog te veranderen. Ja dan is het voor mij niet interessant meer om heen te gaan. Dan kan ik net zo goed kpn nemen.boukewerff schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:35:
[...]
Dat is zeker wel een dealbreker! Was het toch te mooi om waar te zijn.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verwijderd
Met zo een maandelijks opzegbaar abonnement?Freekers schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:06:
Wat een boefjes. Had ik net m'n KPN order gecancelled. Nu is het voor mij ook niet meer interessant nee.
Ja, die had ik eerst bij KPN maar dus vanochtend geannuleerd toen ik besloten had voor de VF actie te gaan.... great timing. Nu dus geen toestel en nog geen geld van mijn pre-order terug.Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:12:
[...]
Met zo een maandelijks opzegbaar abonnement?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
In België krijg je ook een store te goed trouwens.pc01 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:42:
Ik zit in Zwitserland te kijken. Pixel 9 Pro kost hier 999 CHF ; dan krijg ik een google store tegoed ( 1 jaar geldig) van 250 CHF en ik heb nog een in zeer goede toestand Pixel 7 Pro (300 eur ?) en Pixel 6 Pro (200 eur?) om te verkopen. Dan zou ik voor ongeveer 200 euro kunnen upgraden.
Dan heb ik alleen store tegoed in plaats van de inruil bonus in nederland. Ik heb echter het idee dat het verder redelijk vergelijkbaar uitkomt.
Verwijderd
Had ook gekeken naar kpn icm opzegbaar abonnement maar lange levertijd geloof ik?Freekers schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:26:
[...]
Ja, die had ik eerst bij KPN maar dus vanochtend geannuleerd toen ik besloten had voor de VF actie te gaan.... great timing. Nu dus geen toestel en nog geen geld van mijn pre-order terug.
Kunnen vrijdag leveren heb net besteld.Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:58:
[...]
Had ook gekeken naar kpn icm opzegbaar abonnement maar lange levertijd geloof ik?
Kun je tijdens het bestelproces een afleverdatum kiezen of hoe werkt dat? Donderdag zat al vol?
Je krijgt als je besteld hebt een mail om een bezorgafspraak te maken eerstvolgende datum was vrijdag. Donderdag helaas dus niet meer. Je moet er wel echt zelf bij zijn daarom heb ik ook pas zaterdag gedaan.Freekers schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 18:10:
[...]
Kun je tijdens het bestelproces een afleverdatum kiezen of hoe werkt dat? Donderdag zat al vol?
Ik ben wel benieuwd naar dit nóg betere aanbodKlaasjeNL schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:31:
Edit: nu alsnog een mailtje dat ze een nóg beter aanbod hebben gevonden waarover ze me morgenochtend willen bellen.
Dat viel toch wat tegen. Het betere aanbod was dat het abonnement bij mobiel.nl nu nog goedkoper was, naast het toestel dat al goedkoper was. Maar voor beide gold dat het om een nieuwe aansluiting en niet om een verlenging ging.Freekers schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:10:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar dit nóg betere aanbod
[ Voor 3% gewijzigd door KlaasjeNL op 21-08-2024 20:23 ]
[ Voor 11% gewijzigd door poekiepoes12 op 21-08-2024 20:44 ]
Oh, verdomd, bij mij ook!jvang schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:59:
Bij kpn verlengd. Nog geen mail of sms en de status op kpn.nl bleef op Je pakket wordt ingepakt...
Kijk in de PostNL app, staat de zending daar gewoon tussen voor morgen
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2024 23:45 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Huttenkloas op 22-08-2024 02:03 ]
Is het zo dat als je bij KPN aangeeft, maandelijks, met 150 min bellen, 0 GB internet, nieuw tel nr (oude door laten lopen waar je zit) 648 betaald en dan nog een S10 inlevert je kleine 200 terugkrijgt? Want voor 450 euro wordt het dan wel heel interessant.Huttenkloas schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 01:56:
Hoi,
Ik zag in deze thread dat de Pixel 9 via KPN (maandelijks abbo direct opzeggen) het goedkoopst was:
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/google-pixel-9-12gb256gb-na-inruil-320281?page=4#comments
Echter kan ik niet duidelijk zien of er nog een extra inruilkorting aanwezig is? of mis ik iets.. Er wordt geclaimed dat je op €498 kunt uitkomen namelijk..
EDIT, ik zie nu dat je op het 'itje' moet klikken
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Yep, dat is precies hoe het gaat. Je moet die 648 in een keer betalen en daarna kun je via https://www.kpn.com/telefoon-inruilen een inruil + bonus aanvragenznight schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 08:46:
[...]
Is het zo dat als je bij KPN aangeeft, maandelijks, met 150 min bellen, 0 GB internet, nieuw tel nr (oude door laten lopen waar je zit) 648 betaald en dan nog een S10 inlevert je kleine 200 terugkrijgt? Want voor 450 euro wordt het dan wel heel interessant.
Kijkend naar de S24 Ultra en Flip/Fold6 Vodafone acties van dit jaar, valt dat 'bijna te mooi...' ook wel mee.Ilya schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 08:43:
Die Vodafone actie was ook bijna te mooi om waar te zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 22-08-2024 08:52 ]
Top, net maar gedaanm-buurman schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 08:49:
[...]
Yep, dat is precies hoe het gaat. Je moet die 648 in een keer betalen en daarna kun je via https://www.kpn.com/telefoon-inruilen een inruil + bonus aanvragen
Zo lijkt het wel inderdaad, ik wil toevallig ook een s10 inruilen. Ik ga voor deze deal in ieder geval. Ik kom van een Pixel 4a 5g dus de upgrade is voor mij altijd voldoendeznight schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 08:46:
[...]
Is het zo dat als je bij KPN aangeeft, maandelijks, met 150 min bellen, 0 GB internet, nieuw tel nr (oude door laten lopen waar je zit) 648 betaald en dan nog een S10 inlevert je kleine 200 terugkrijgt? Want voor 450 euro wordt het dan wel heel interessant.
[ Voor 18% gewijzigd door Huttenkloas op 22-08-2024 10:36 ]
Net na de aankondiging stond de release datum bij Google zelf op 9-12 september. Dus dat is in die zin niet veranderd. Bij de Mediamarkt hoorde ik wel dat tijdens de interne presentatie de bedoeling was om ze allemaal de 22e uit te brengen, maar dat de Pro vertraging opgelopen had.misteriks schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 09:22:
Ik heb gisteren de Pixel 9 pro besteld bij KPN. Verwachte levertijd staat op 10 september.
Wat ik me afvroeg is of de datum van 10 sept sinds aankondiging al op de KPN site staat voor de 9 Pro of is de datum gedurende de pre-order periode aangepast van 4 naar 10 september?
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
[ Voor 5% gewijzigd door Christiano007 op 22-08-2024 10:55 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Dat ligt er een beetje aan welk toestel je hebt. Zolang je scherm nog werkt kan je best veel inruilen. Mijn OnePlus 8 pro krijg ik sowieso nog 21 euro voor (excl. Bonus)Christiano007 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 10:54:
Toch maar via kpn de pixel 9 besteld. Zonder inruil (accepteert kpn niet kapotte achterkant ) toch nog 80 euro voordeliger. De witte 256 gb. Komt morgen
Misschien kan ik nog een inruil toestel fixen voor weinig voor de extra korting
Weten jullie welk toestel het minimale is om in te ruilen ?
[ Voor 19% gewijzigd door Rox92 op 22-08-2024 10:57 ]
Ik ruil een a 52 in waarvan het scherm niet aangaat. Phone is wel gereset en dan krijg ik er nog 13 euro voor.Christiano007 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 10:54:
Toch maar via kpn de pixel 9 besteld. Zonder inruil (accepteert kpn niet kapotte achterkant ) toch nog 80 euro voordeliger. De witte 256 gb. Komt morgen
Ter illustratie een Xperia Xz2 compact en Oneplus 5t leveren nog geld op... weliswaar een paar euro.Christiano007 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 10:54:
Zelfde bij mijcertefied schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 11:19:
Net gebeld, heeft de koerier problemen met het pin apparaat. Bezorging is nu naar morgen verzet....
Geen wereld probleem, maar keek er wel naar uit. nu weer een extra dag wachten...
Ja klopt.
Ik heb denk ik net dezelfde mevrouw gesproken met hetzelfde antwoord. "We zien het door de vingers"Tsjare schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:16:
[...]
Update:
Zojuist gebeld met Belsimpel, mevrouw aan de telefoon heeft aangegeven dat het niet nodig is om een telefoon in te leveren icm een abonnement.
Voor zover ik weet heeft hij altijd al op 10 sept gestaan. Heb vanochtend ook een P9P besteld, toen stond hij ook nog op 10 sep. Maar ik zie dat het inmiddels veranderd is, maar dan de goede kant opmisteriks schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 09:22:
Ik heb gisteren de Pixel 9 pro besteld bij KPN. Verwachte levertijd staat op 10 september.
Wat ik me afvroeg is of de datum van 10 sept sinds aankondiging al op de KPN site staat voor de 9 Pro of is de datum gedurende de pre-order periode aangepast van 4 naar 10 september?
Leverbaar vanaf eind augustus
[ Voor 8% gewijzigd door qwasd op 22-08-2024 16:33 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Infinithlon op 22-08-2024 16:52 ]
when i wake up people take up mostly all of my time!
Brievenbuspakketjes gaan met de postbode mee. Pakketjes met de bezorger. Die kan dus nog langskomen.Tjebakka schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:33:
De PostNL-bezorger heeft hier wél het brievenbuspakketje met screenprotector en backcover door de brievenbus gedaan, maar niet de moeite genomen om even aan te bellen om mijn p9p xl te overhandigen...
Belt AMP/KPN je ook? Ik heb nl. een tikfoutje gemaakt in mijn telefoonummer bij de bestelling en KPN kan schijnbaar niet mijn telefoonnummer veranderen.Rox92 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 16:20:
Bij een nieuw abonnement word het geleverd door een koerier van amp, maar de afspraak maken ging bij mij via kpn.
Mij hebben ze niet gebeld iig. Ze kwamen langs tussen de tijd die in het mailtje stond.lodu schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:22:
[...]
Belt AMP/KPN je ook? Ik heb nl. een tikfoutje gemaakt in mijn telefoonummer bij de bestelling en KPN kan schijnbaar niet mijn telefoonnummer veranderen.
Nee dit was brievenbuspakket+ en die gaan met de pakketbezorger. Oh well, morgen maar even naar de primera.chaoscontrol schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 17:24:
[...]
Brievenbuspakketjes gaan met de postbode mee. Pakketjes met de bezorger. Die kan dus nog langskomen.
Eerste mail van recommerce is Bevestiging van je trade-in en in de bijlage de overdracht en retour sticker bij mij.Kwakkies schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:35:
Ik heb akkoord van Recommerce (KPN) voor de inruilbonus. Echter als ik in de aanmelding kijk zie ik nog steeds niets bijgewerkt qua status.
Ik zou nu een retour en overdrachtsformulier moeten hebben ontvangen, maar kan niets vinden. Meer mensen hier last van?
Wees gewaarschuwd met recommerce. Ik had mijn oude nog in zeer goede staat verkerende Oppo find x2 pro opgestuurd en gekozen voor de staat "gebruikt". Telefoon had nergens schade, altijd hoesje en screenprotector op gezeten. Inruilwaarde zou 77 euro zijn. Telefoon is vandaag ontvangen door recommerce en ik heb al direct een nieuw voorstel ontvangen van 24 euro met de reden dat deze beschadigd zou zijn.... Dat was deze telefoon dus totaal niet.jackie-XO schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:47:
[...]
Eerste mail van recommerce is Bevestiging van je trade-in en in de bijlage de overdracht en retour sticker bij mij.
Ik heb de Prijsoverzicht bestelling pdf gestuurt maar de status is nog "in afwachting van validatie" maar mischien omdat ik de Pixel 9 pro het die pas na 10 sept geleverd wordt.
Hier ben ik dus bang voor, dank voor je bericht.Xyanta schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:16:
[...]
Wees gewaarschuwd met recommerce. Ik had mijn oude nog in zeer goede staat verkerende Oppo find x2 pro opgestuurd en gekozen voor de staat "gebruikt". Telefoon had nergens schade, altijd hoesje en screenprotector op gezeten. Inruilwaarde zou 77 euro zijn. Telefoon is vandaag ontvangen door recommerce en ik heb al direct een nieuw voorstel ontvangen van 24 euro met de reden dat deze beschadigd zou zijn.... Dat was deze telefoon dus totaal niet.
Helaas na onderzoek nu kom ik er achter dat dit de standaard praktijk van recommerce blijkt te zijn. Je telefoon wordt standaard als beschadigd aangemerkt en je krijgt een flink gereduceerd bedrag tov je initiële voorstel. Ze gaan er vanuit dat je dit gewoon accepteert omdat je anders de extra 200 euro inruilbonus mist.
Lever dus alleen oude telefoons in die niets waard zijn, en geen high end telefoons van afgelopen jaar, je komt waarschijnlijk bedrogen uit.
Goed punt. Zit er namelijk aan te denken om mijn Pixel 8 Pro in te leveren. Jij zegt dus beter niet doen? Zitten geen krasjes op. Zou er dan €500,- voor kunnen krijgen.Xyanta schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:16:
[...]
Wees gewaarschuwd met recommerce. Ik had mijn oude nog in zeer goede staat verkerende Oppo find x2 pro opgestuurd en gekozen voor de staat "gebruikt". Telefoon had nergens schade, altijd hoesje en screenprotector op gezeten. Inruilwaarde zou 77 euro zijn. Telefoon is vandaag ontvangen door recommerce en ik heb al direct een nieuw voorstel ontvangen van 24 euro met de reden dat deze beschadigd zou zijn.... Dat was deze telefoon dus totaal niet.
Helaas na onderzoek nu kom ik er achter dat dit de standaard praktijk van recommerce blijkt te zijn. Je telefoon wordt standaard als beschadigd aangemerkt en je krijgt een flink gereduceerd bedrag tov je initiële voorstel. Ze gaan er vanuit dat je dit gewoon accepteert omdat je anders de extra 200 euro inruilbonus mist.
Lever dus alleen oude telefoons in die niets waard zijn, en geen high end telefoons van afgelopen jaar, je komt waarschijnlijk bedrogen uit.
Nee niks gehoord van ze. Alleen van kpn smsjes over dat ik een bezorgdag kon kiezen en het tijdvak. Maar dit krijg je ook via de mail binnen. Zou dus geen probleem moeten zijn.lodu schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:22:
[...]
Belt AMP/KPN je ook? Ik heb nl. een tikfoutje gemaakt in mijn telefoonummer bij de bestelling en KPN kan schijnbaar niet mijn telefoonnummer veranderen.
Ben benieuwd wat ik straks terug ga horen van mn Galaxy A15, stuur deze letterlijk op in nieuwstaat, minder dan een uur aangestaan (gekocht voor deze inruil) 😂Xyanta schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:16:
[...]
Gezien de ervaring die ik nu heb, en de diverse vergelijkbare ervaringen die ik tegenkom online, zou ik er huiverig voor zijn. Als je nog een oude andere telefoon hebt liggen die net boven de 0 euro inruilwaarde uitkomt in "beschadigd" staat, zou ik eerder dat proberen. De pixel 8 pro kun je dan wellicht los verkopen.Wackmack schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 23:17:
[...]
Goed punt. Zit er namelijk aan te denken om mijn Pixel 8 Pro in te leveren. Jij zegt dus beter niet doen? Zitten geen krasjes op. Zou er dan €500,- voor kunnen krijgen.
Ben ik ook erg benieuwd naarseapip schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 23:48:
[...]
Ben benieuwd wat ik straks terug ga horen van mn Galaxy A15, stuur deze letterlijk op in nieuwstaat, minder dan een uur aangestaan (gekocht voor deze inruil) 😂
Ik zit inderdaad te twijfelen of je eerst de goedkeuring van recommerce moet hebben.qwasd schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 16:30:
Voor de mensen die via kpn een toestel hebben besteld met een nieuw abonnement (maandelijks opzegbaar) en het toestel binnen hebben maar het abonnement niet houden zeggen jullie deze gelijk telefonisch op of kan dit later pas?
Christiano007 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 10:54:
Deze komt ook in aanmerking, kost momenteel 70 euro met Bol Select:Rox92 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 10:56:
[...]
Dat ligt er een beetje aan welk toestel je hebt. Zolang je scherm nog werkt kan je best veel inruilen. Mijn OnePlus 8 pro krijg ik sowieso nog 21 euro voor (excl. Bonus)
Ik heb dit toestel een paar keer voorbij zien komen als tip, ik weet niet of er nog andere mogelijkheden zijn.
uitvoering: Samsung Galaxy A15 4G, 4GB ram, 128GB opslag Blauw
[ Voor 3% gewijzigd door Freekers op 23-08-2024 09:03 ]
En dan alleen de Red abonnementen of ook de goedkopere?RobGordon schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:15:
Ik kom er net vandaan. Verkoop van de Pixels gaat inderdaad in combinatie met een tweejarig abonnement. Er moet daadwerkelijk een inruiltoestel worden ingeleverd.
Alleen Red, maar dan wel nog met € 2,50 extra korting. Dit deelden ze uit:marcootten schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:22:
[...]
En dan alleen de Red abonnementen of ook de goedkopere?
Was van plan vanmorgen heen te gaan tot dat de voorwaarden aangepast werden.
Ik reken altijd alles draadloos af. Ik heb ook nog nooit een pinpas met draad gehad.Handjes schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:36:
De bezorger stond met de Pixel 9 aan de deur. Je moet € 0,01 afrekenen met je pinpas. Blijkt alleen mijn pinpas verlopen/geblokkeerd (wtf, nooit bericht van de bank over gehad). De pinpas moest van de bezorger fysiek in het betaalapparaat. Ik ben vergeten te vragen of het ook draadloos met mijn telefoon kon (staat die pinpas ook in, en dat werkt gewoon).
Weet iemand of je die 1 cent ook met je telefoon draadloos kunt afrekenen? De bezorger heeft het niet gemeld, en ik dacht er zelf ook niet aan, omdat hij specifiek zei dat de pas er fysiek in moest. Morgen komt de bezorger weer namelijk en ik krijg hem anders niet mee.
Wanneer besteld? Ik gisteren al.Anduuuw schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:57:
Heeft iemand bij belsimpel toestel al binnen gekregen?
Dank voor het delen. Imho heeft VF deze actie echt verkeerd aangepakt door 2 dagen van te voren nog even snel de voorwaarden te wijzigen. Ja de actie was nog niet 'live', als in je kon toch niets bestellen/pre-orderen, maar voordat je zoiets de wereld in slingert check je toch even of alles klopt?RobGordon schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:28:
[...]
Alleen Red, maar dan wel nog met € 2,50 extra korting. Dit deelden ze uit:
[Afbeelding]
Ik kom er net vandaan en betaal geen toestellening omdat ik in één keer aftikFreekers schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:05:
[...]
Dank voor het delen. Imho heeft VF deze actie echt verkeerd aangepakt door 2 dagen van te voren nog even snel de voorwaarden te wijzigen. Ja de actie was nog niet 'live', als in je kon toch niets bestellen/pre-orderen, maar voordat je zoiets de wereld in slingert check je toch even of alles klopt?
Komt die toestellening er nog bovenop of is dat puur als je het toestel niet in 1x wilt aftikken?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq