Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nog even inhakend op mijn vorige post;

de betreffende deal is icm ELK Vodafone abbonement (ook 1 jarig)

voorbeeldje voor 9 Pro XL

na alle kortingen is het toestel €336 plus dan 12x (1 jaar abbo) Start M a €13,50 p/m (incl combikorting VodafoneZiggo) is €162.
Onder aan de streep €498 voor een 256Gb 9 Pro XL.

Of gewoon je bestaande Vodafone abbo verlengen (of openbreken wat na 4 maanden kan) en dan uiteraard onder aan de streep voor €336 je 9 Pro Pixel 256gb

[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 19-08-2024 12:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-07 09:33
https://www.vodafone.nl/aanbieding/pixel-9

Potverdomme. En dan zit ik net in de auto naar mn vakantieadres

Edit: dubbel, woops

[ Voor 9% gewijzigd door Reeker op 19-08-2024 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Reeker schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:25:

Potverdomme. En dan zit ik net in de auto naar mn vakantieadres
Spuit 11 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-07 09:33
Haha, zo snel kon ik niet editten. Maar erg scherpe aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:12
_Bailey_ schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:35:
voor Vodafone klanten, vanaf a.s. vrijdag 3 dagen lang Pixel 9 aanbiedingen (op = op!) bij alleen VodafoneZiggo winkel te Utrecht

Ontvang tot € 600 voordeel bij aanschaf van de Google Pixel 9 Pro XL
Het voordeel is als volgt opgebouwd:
· Extra inruilwaarde: € 200
· Toestelkorting: € 400
Dit is wat je uiteindelijk gaat betalen: € 336,- voor het toestel
In combinatie met een Vodafone abonnement (na trade-in via Vodafone).
Je ontvangt de extra inruilwaarde bovenop de inruilwaarde van je oude toestel.

Daarnaast ontvang je de Google Pixel 9 Pro XL 256 GB voor de prijs van de 128 GB variant.

en de gewone Pixel 9 Pro:

Ontvang tot € 600 voordeel bij aanschaf van de Google Pixel 9 Pro
Dit is wat je uiteindelijk gaat betalen: € 288,- voor het toestel

Daarnaast ontvang je de Google Pixel 9 Pro 256 GB voor de prijs van de 128 GB variant.

------------

mijn ervaring met eerdere soortgelijke Vodafone deals (oa de S24 Ultra en Flip 6); de kans dat je daadwerkelijk iets moet inleveren is zo'n 0,0005% ;)
toon volledige bericht
Dat is wel nice die aanbieding, 336 voor het toestel, plus de waarde van je ingeleverde telefoon gaat er nog af.

Denk dat de kans redelijk aanwezig is dat ze dit ook gaan doen voor de Fold als het zover is. Nu twijfel ik weer, of voor de Fold of de Pro XL 😅

[ Voor 4% gewijzigd door Pukson op 19-08-2024 13:43 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:08

DJT

Hele mooie aanbieding! Online order geannuleerd en op naar Utrecht vrijdag. Ben benieuwd of ze de kleine Pro ook hebben daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:08
DJT schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:52:
Hele mooie aanbieding! Online order geannuleerd en op naar Utrecht vrijdag. Ben benieuwd of ze de kleine Pro ook hebben daar.
Om de kleine Pro te bezichtigen of? Lijkt mij sterk dat je deze direct mee kan nemen in de winkel.

[ Voor 10% gewijzigd door TheRicolaa10 op 19-08-2024 13:57 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ja, de 'gewone' Pro en de Pro XL.

Op = op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:08

DJT

TheRicolaa10 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:55:
[...]
Om de kleine Pro te bezichtigen of? Lijkt mij sterk dat je deze direct mee kan nemen in de winkel.
Ik had al besloten om voor de XL te gaan maar ben ook wel benieuwd naar de normale pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 11:52
Misschien om te bekijken, maar waarschijnlijk niet om al mee te nemen omdat ie pas vanaf 9 september te koop is.
Vraag me trouwens wel af hoe dat inruilen gaat, als deze telefoon nog niet kunnen leveren. Ik wil namelijk mijn huidige telefoon inleveren. Iemand daar ervaring mee?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:16
Die aanbieding is wel echt heel goed zeg van Vodafone maar denk dat het ook wel heel druk gaat worden aangezien ze het maar bij 1 winkel doen. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
reinierkramer schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:25:
Die aanbieding is wel echt heel goed zeg van Vodafone maar denk dat het ook wel heel druk gaat worden aangezien ze het maar bij 1 winkel doen. 😄
Gok dat deze Vodafone actie stuk minder populair is vergeleken met de bizarre S24 Ultra Vodafone actie begin dit jaar.

Puur vanwege 't feit dat 't Pixels zijn deze keer

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 19-08-2024 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:09
Pukson schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:22:
[...]

Dat is wel nice die aanbieding, 336 voor het toestel, plus de waarde van je ingeleverde telefoon gaat er nog af.

Denk dat de kans redelijk aanwezig is dat ze dit ook gaan doen voor de Fold als het zover is. Nu twijfel ik weer, of voor de Fold of de Pro XL 😅
Dit gaat neem ik aan om prijzen in combinatie met een bepaald abonnement? Wat als je bijvoorbeeld het goedkoopste 1 jarig Vodafone abonnement neemt. Wat is de prijs dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
qwasd schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:58:
[...]

Dit gaat neem ik aan om prijzen in combinatie met een bepaald abonnement? Wat als je bijvoorbeeld het goedkoopste 1 jarig Vodafone abonnement neemt. Wat is de prijs dan?
Maakt niet uit welke abonnement je neemt mag ook gewoon 1 jarig zijn prijs blijft het zelfde je betaald het toestel in 1x af al kan je het bedrag ook in het abonnement verwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Zou vodafone ook met zo'n mooie aanbieding voor de Pixel 9 Fold komen?

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:36

greatgonzo

schit-te-rend!

hoe moet ik bij belsimpel zien wat hun inruildeal is? Ik heb hem al in de winkelwagen gedaan, en met mijn abbo (KPN 150 min/12GB icm combivoordeel), betaal ik nog steeds 648 voor de pixel en 15 per maand voor het abbonement.

Bij KPN is dit wel hetzelfde bedrag, maar daar krijg ik dus €46 voor een oudere iphone+ €150 bonus. En dus maar €452 voor het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrFive
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:33
Is er nog een bepaalde partij die voorkeur heeft om te bestellen als het gaat om garantie-afhandeling? Bijv. rechtstreeks bij Google versus ODIDO die met eigen reparateurs werkt?

[ Voor 4% gewijzigd door NrFive op 19-08-2024 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-07 12:59
Maatje van me heeft een oude Sony Xperia 10. 11 euro inruilwaarde volgens de site + 150 maakt 161. Aangegeven dat die gebruikt is.

Kan ik er vanuit gaan dat deze gewoon aangenomen wordt of blijft het een gok(je)?

Dat scheelt me namelijk gigantisch, kan m'n S22 beter zelf verkopen ipv inleveren voor 145 inruilwaarde + 150.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
poekiepoes12 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:23:
Maatje van me heeft een oude Sony Xperia 10. 11 euro inruilwaarde volgens de site + 150 maakt 161. Aangegeven dat die gebruikt is.

Kan ik er vanuit gaan dat deze gewoon aangenomen wordt of blijft het een gok(je)?

Dat scheelt me namelijk gigantisch, kan m'n S22 beter zelf verkopen ipv inleveren voor 145 inruilwaarde + 150.
Word gewoon aangenomen hoor als hij het nog maar doet en de staat overeenkomt moet je goed zitten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-06 09:55
greatgonzo schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:10:
hoe moet ik bij belsimpel zien wat hun inruildeal is? Ik heb hem al in de winkelwagen gedaan, en met mijn abbo (KPN 150 min/12GB icm combivoordeel), betaal ik nog steeds 648 voor de pixel en 15 per maand voor het abbonement.

Bij KPN is dit wel hetzelfde bedrag, maar daar krijg ik dus €46 voor een oudere iphone+ €150 bonus. En dus maar €452 voor het toestel
Bij belsimpel zit die 150 euro verwerkt in het abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:36

greatgonzo

schit-te-rend!

Ok.. dan is via kpn in ons geval €196 goedkoper.. bijzonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dus Vodafone Hoog Catharijne is dan de eerste (eerder dan Google Store) met de Pixel 9 Pro? En je huidige telefoon stuur je dan later op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ilya schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:52:
Dus Vodafone Hoog Catharijne is dan de eerste (eerder dan Google Store) met de Pixel 9 Pro? En je huidige telefoon stuur je dan later op?
Denk dat je die dan later kan afhalen en op dat moment lever je dan ook je oude toestel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Jammer dat Coolblue de nieuwe pixel toestellen niet verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Ilya schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:52:
In de voorwaarden staat wel het volgende:
Ja, indien je aanvraag wordt goedgekeurd en je toestel op voorraad mag je je toestel direct meenemen
Of de Pixel 9 Pro er daadwerkelijk is, is dan nog maar de vraag. Ik verwacht eerlijk gezegd van niet.

[ Voor 3% gewijzigd door TheRicolaa10 op 19-08-2024 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midan
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07-07 17:05
_Bailey_ schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:35:
voor Vodafone klanten, vanaf a.s. vrijdag 3 dagen lang Pixel 9 aanbiedingen (op = op!) bij alleen VodafoneZiggo winkel te Utrecht

Ontvang tot € 600 voordeel bij aanschaf van de Google Pixel 9 Pro XL
Dit is wat je uiteindelijk gaat betalen: € 336,- voor het toestel

Daarnaast ontvang je de Google Pixel 9 Pro XL 256 GB voor de prijs van de 128 GB variant.

en de gewone Pixel 9 Pro:

Ontvang tot € 600 voordeel bij aanschaf van de Google Pixel 9 Pro
Dit is wat je uiteindelijk gaat betalen: € 288,- voor het toestel

Daarnaast ontvang je de Google Pixel 9 Pro 256 GB voor de prijs van de 128 GB variant.

------------

mijn ervaring met eerdere soortgelijke Vodafone deals (oa de S24 Ultra en Flip 6); de kans dat je daadwerkelijk iets moet inleveren is zo'n 0,0005% ;)
toon volledige bericht
Ik hoef dus geen toestel mee te nemen om in te ruilen en krijg toch de inruilkorting? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat klopt, maar mijn vraag was of dit ook expliciet vermeld stond bij de Z Fold 6 inruilactie van BelSimpel. Ruben-vds stelt namelijk dat het voor BelSimpel niet uitmaakt of je iets inruilt of niet; je krijgt de ‘inruilbonus’ toch wel, zelfs als je niets inruilt. Aangezien dit bij de huidige Pixel 9-actie zo expliciet vermeld staat, ben ik benieuwd of dat destijds ook het geval was bij de Z Fold 6 inruilactie.
greatgonzo schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:10:
hoe moet ik bij belsimpel zien wat hun inruildeal is?
Zie de actievoorwaarden. Quote:
Kijk op https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl hoeveel je oude toestel waard is
poekiepoes12 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:23:

Hoezo niet? Dat is toch het hele idee achter die recycle/inruil diensten :)?

[ Voor 3% gewijzigd door Freekers op 19-08-2024 17:13 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Laatst online: 08:42
Ik was eens aan het kijken bij de inruil via Mediamarkt in België. Allemaal fijn en wel, er wordt een prijs berekend etc. Maar dan moet ik al een Imei ingeven van het nieuwe toestel? En daarna krijg je een voucher voor die inruilwaarde van Mediamarkt? Ik ga toch niet eerst een nieuw toestel kopen en dan een maand wachten op een voucher van 700 euro waar ik niets mee ga kopen? Ik wil die voucher gebruiken voor het nieuwe toestel uiteraard.. zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-07 15:37
Cloclo100 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 20:17:
Ik was eens aan het kijken bij de inruil via Mediamarkt in België. Allemaal fijn en wel, er wordt een prijs berekend etc. Maar dan moet ik al een Imei ingeven van het nieuwe toestel? En daarna krijg je een voucher voor die inruilwaarde van Mediamarkt? Ik ga toch niet eerst een nieuw toestel kopen en dan een maand wachten op een voucher van 700 euro waar ik niets mee ga kopen? Ik wil die voucher gebruiken voor het nieuwe toestel uiteraard.. zie ik iets over het hoofd?
Via proximus krijg je het geld op je rekening gestort. Bij media markt inderdaad een cadeaubon en ik zag iemand hier eerder zeggen dat bij directe inruil in de winkel (media markt Nederland) zelf je de korting ook niet meteen op je nieuwe pixel kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
springfield89 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 20:28:
[...]

Via proximus krijg je het geld op je rekening gestort. Bij media markt inderdaad een cadeaubon en ik zag iemand hier eerder zeggen dat bij directe inruil in de winkel (media markt Nederland) zelf je de korting ook niet meteen op je nieuwe pixel kan gebruiken.
Ja daar kan ik raar maar waar geen S24u kiezen om in te ruilen.. pas vanaf S23. Behoorlijk lame imo. Bij belsimpel etc kan je alleen Nederland kiezen bij adres… dus voor de rest weinig opties als Belg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:05

JanAd

Wind’s howling

Waarom inruilen en niet zelf verkopen?
Ik verschiet er een beetje van dat er zoveel willen inruilen hier, ik zou denken dat je bij een eigen verkoop doorgaans toch meer ontvangt.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
reinierkramer schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:37:
[...]

Word gewoon aangenomen hoor als hij het nog maar doet en de staat overeenkomt moet je goed zitten lijkt me.
Het wordt een Xperia Xz2 compact voor 19 euro + 150 ekkies. Hatseflats.

Als ik alles slim aanpak en m'n S22 voor +-225 verkoop heb ik voor +- 30 euro per maand een Pixel 9 met 20gb. Alleen nog de accu test afwachten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 525104

JanAd schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 20:40:
Ik verschiet er een beetje van dat er zoveel willen inruilen hier, ik zou denken dat je bij een eigen verkoop doorgaans toch meer ontvangt.
Ik heb mijn telefoon zowel op marktplaats als op tweakers aangeboden en geen enkel platform heeft mij tot nu toe meer geboden dan Google of KPN.

KPN bied mij 580,- voor mijn iPhone. Op marktplaats krijg ik biedingen tussen de 350 en de 475 en op tweakers 550.

De trade in is op zich niet heel gek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• certefied
Heel apart, als ik een Galaxy A52 invoer die gewoon niet meer aangaat. Dan krijg ik daar zelfs nog 15 euro voor, dus ook die 200 euro. Nu maar éénje gescoort op MP voor 30 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seapip
  • Laatst online: 12-06 21:36
JanAd schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 20:40:
Vooral ivm de inruil bonus is het nog voordeliger om een goedkope nieuwe telefoon aan te schaffen en in te ruilen (kost 120 maar krijg er 378 voor terug) én daarna kan je nog de oude telefoon te verkopen voor een betere prijs op bijv V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Anoniem: 525104 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 21:32:
[...]

Ik heb mijn telefoon zowel op marktplaats als op tweakers aangeboden en geen enkel platform heeft mij tot nu toe meer geboden dan Google of KPN.

KPN bied mij 580,- voor mijn iPhone. Op marktplaats krijg ik biedingen tussen de 350 en de 475 en op tweakers 550.

De trade in is op zich niet heel gek.
Heel bijzonder dat ze bij Google ook geen S24U aannemen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:01

Christiano007

Ich bin der champion

Cloclo100 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 20:17:
Op de site (.nl) staat dit:
* Actievoorwaarden inruilactie Google Pixel 9
1. Promotie geldig bij aanschaf van geselecteerde** Google Pixel 9 in een van de MediaMarkt winkels in Nederland of via www.mediamarkt.nl en bij gebruik van de MediaMarkt Inruilservice voor jouw gebruikte apparaat.

2. Ruil je huidige smartphone tijdens de actieperiode in voor een van onderstaande deelnemende modellen dan ontvang je ook nog een extra inruilbonus van tot €300.

3. De inruilbonus is beperkt tot één oud apparaat per nieuwe aankoop

4. Bied je meerdere oude apparaten aan ontvang je daar inruilwaarde voor maar geen extra inruilbonus.

5. Deze actie is geldig van 13.08.2024 tot en met 05.09.2024.

6a. in de MediaMarkt winkels ontvang je direct de korting op de aankoop, onze verkoper helpt je daar graag bij.

6b. online ontvang de inruilwaarde én inruilbonus voor je oude apparaat middels een cadeaukaart nadat je toestel is verzonden en ontvangen door Foxway. Je moet ook je aankoopbewijs registreren en meesturen.

7. Om de inruilwaarde van je oude apparaat te bepalen maken wij gebruik van een software programma die de inruilwaarde vaststelt aan de hand van een aantal vragen.

8. Je dient je apparaat vergrendeling uit te schakelen voordat je een waarde bepaling uitvoert. Deze ingeschakeld laten heeft invloed op de waarde van je oude toestel.

9. Je account moet uitgelogd worden en je toestel moet worden gereset naar fabrieksinstellingen om gebruik te kunnen maken van de inruilactie.

10. Er zijn algemene voorwaarden van toepassing, deze vind je op www.inruilservice.mediamarkt.nl/algemene-voorwaarden/

11. Voor vragen over deze actie of de inruilservice in het algemeen kan je contact opnemen via www.mediamarkt.nl/nl/service/klantenservice of bezoek een van onze winkels.
toon volledige bericht
Hieruit begrijp ik dat je in de winkel wél direct de korting krijgt en online een voucher

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ben benieuwd hoe de leveringen zullen gaan voor de Fold bij andere retailers. Google geeft inmiddels het volgende aan. Wordt 30 sep - 4 okt geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guarana01
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-03 09:25
_Bailey_ schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:08:
nog even inhakend op mijn vorige post;

de betreffende deal is icm ELK Vodafone abbonement (ook 1 jarig)

voorbeeldje voor 9 Pro XL

na alle kortingen is het toestel €336 plus dan 12x (1 jaar abbo) Start M a €13,50 p/m (incl combikorting VodafoneZiggo) is €162.
Onder aan de streep €498 voor een 256Gb 9 Pro XL.

Of gewoon je bestaande Vodafone abbo verlengen (of openbreken wat na 4 maanden kan) en dan uiteraard onder aan de streep voor €336 je 9 Pro Pixel 256gb
Weet je misschien of deze actie ook geldt als je een telefoon hebt (om in te ruilen) die niet in de lijst met om te ruilen telefoons voorkomt? Ik kan dat nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Christiano007 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 22:15:
[...]

Op de site (.nl) staat dit:

[...]

Hieruit begrijp ik dat je in de winkel wél direct de korting krijgt en online een voucher
Online een voucher ja, die ik dus niet voor de aankoop zou kunnen gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Cloclo100 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:39:
[...]

Online een voucher ja, die ik dus niet voor de aankoop zou kunnen gebruiken..
Precies, dat is natuurlijk waardeloos

Heb een Huawei mate 20 met een kapotte achterkant, maar werkt gewoon en voor de rest prima. Mediamarkt is de enige die het accepteerd als trade in. Dus ik ga wel naar de winkel om het daar te claimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Laatst online: 20:02
Mocht je geen goed inruiltoestel hebben en de A15 4G willen kopen (daar krijg je € 78,- voor bij KPN inruil), hij is nu € 129,- bij Bol met Select. Dus je hebt op de Pixel 9 Pro (XL) € 278,- inruilkorting - € 129,- voor aanschaf is €149,- extra korting :) en op de Fold nog eens € 100,- extra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
guarana01 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:38:
[...]

Weet je misschien of deze actie ook geldt als je een telefoon hebt (om in te ruilen) die niet in de lijst met om te ruilen telefoons voorkomt? Ik kan dat nergens vinden...
zoals ik al eerder in dit topic aangaf; de kans dat ze in de VodafoneZiggo winkel om een inruiltoestel vragen is nihil.
Dit was ook zo bij de S24 Ultra actie en de Fold6/Flip6 actie van Vodafone.
Er werd niet eens naar gevraagd.

Je hebt gewoon onder aan de streep (incl 12 maanden laagste abbo dus) een 9 Pro XL 256Gb voor
zo'n €498.
het 1 jarige abbo gewoon meteen online afkopen bij Vodafone. Ben je daar ook gelijk klaar mee en hoef je niet over een jaartje nog op te zeggen.

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 20-08-2024 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:07
_Bailey_ schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:58:
[...]
Er werd niet eens nagevraagd.
Jij was daar? Hoe was het kwa drukte en voorraad?

Was eigenlijk van plan om vrijdag daar om 10 uur te zijn, maar als ik dan in een rij moet wachten terwijl dat 's middags niet is vind ik dat een beetje onnozel.

Zag dat andere dachten dat dit wat rustiger zou zijn i.v.m. mindere populariteit t.o.v. samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
lodu schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
[...]

Jij was daar? Hoe was het kwa drukte en voorraad?

Was eigenlijk van plan om vrijdag daar om 10 uur te zijn, maar als ik dan in een rij moet wachten terwijl dat 's middags niet is vind ik dat een beetje onnozel.

Zag dat andere dachten dat dit wat rustiger zou zijn i.v.m. mindere populariteit t.o.v. samsung.
die eerdere 2 acties van Vodafone kende meer deelnemende VodafoneZiggo winkels in Nederland.
Deze keer maar in slechts 1 winkel (Utrecht).
Qua drukte vond ik het toen bij de S24 Ultra en Flip/Fold actie reuze meevallen hier in Amsterdam.
Voorraad was geloof ik al in meeste winkels na anderhalve dag op, rest werd netjes bij de mensen thuis nageleverd.

En inderdaad is de Pixel in NL beduidend minder populair dan Samung, dus verwacht ook weer geen stormloop daar in Utrecht in de Vf/Ziggo winkel

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 20-08-2024 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 11:52
_Bailey_ schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:06:
[...]

die eerdere 2 acties van Vodafone kende meer deelnemende VodafoneZiggo winkels in Nederland.
Qua drukte vond ik het toen bij de S24 Ultra en Flip/Fold actie reuze meevallen hier in Amsterdam.
Voorraad was geloof ik al in meeste winkels na anderhalve dag op, rest werd netjes bij de mensen thuis nageleverd.

En inderdaad is de Pixel in NL beduidend minder populair dan Samung, dus verwacht ook weer geen stormloop daar in Utrecht in de Vf/Ziggo winkel
Zullen er vast wel op hopen, mooie reclame zo'n rij.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14:48
Gisteren naar Mediamarkt (België) geweest. Daar zeiden ze dat ik mijn cadeaukaart van mijn inruil direct kan gebruiken op de nieuwe Pixel 9 Pro. Ik zou nog €590 krijgen voor mijn base S24, 256gb. Heb destijds €720 betaald, dus denk dat dit een goede deal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
ZeppeMan schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:48:
Gisteren naar Mediamarkt (België) geweest. Daar zeiden ze dat ik mijn cadeaukaart van mijn inruil direct kan gebruiken op de nieuwe Pixel 9 Pro. Ik zou nog €590 krijgen voor mijn base S24, 256gb. Heb destijds €720 betaald, dus denk dat dit een goede deal is?
Stonden alle pixels daar ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
.

[ Voor 100% gewijzigd door new_guy op 20-08-2024 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeppeMan
Het was in Oostende. Enkel de normale en de Pro XL hadden ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
_Bailey_ schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:06:
[...]

Ik was toen voor de Fold 6 in Utrecht, en was redelijk druk. Was er iets voor 10:00 en er stond al een rij. Uiteindelijk dik een uur gestaan, wel werden we goed verzorgd, koffie, koekje etc.

Tis zon goede deal dat er ook mensen op af zullen komen die direct het toestel willen verkopen op MP.

Ik ben er bij zaterdag, hopelijk is er dan nog voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Net bij de Mediamarkt geweest en als je de pixel in de winkel koopt kun je de trade in daar ook direct verzilveren. Trade in kan ook gedaan worden voor de aanschaf, hoef je niet alles in 1 keer te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
reinierkramer schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:37:
[...]

Toch nog één vraagje.

Ik zie nu de staat van het product.
Twijfel of de dutsen aan de zijkanten worden bestempeld als gebruikt (19 euro) of beschadigd (0 euro). In het ergere geval krijg je hem terug op eigen kosten? Krijg je dan nog de gelegenheid een andere telefoon in te leveren of is het dan klaar?...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
poekiepoes12 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:26:
[...]

Toch nog één vraagje.

Ik zie nu de staat van het product.
Twijfel of de dutsen aan de zijkanten worden bestempeld als gebruikt (19 euro) of beschadigd (0 euro). In het ergere geval krijg je hem terug op eigen kosten? Krijg je dan nog de gelegenheid een andere telefoon in te leveren of is het dan klaar?...
Denk dat het wel losloopt. Je leest hier ook veel mensen die niet eens iets inleveren en er ook mee weg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Christiano007 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:08:
Net bij de Mediamarkt geweest en als je de pixel in de winkel koopt kun je de trade in daar ook direct verzilveren. Trade in kan ook gedaan worden voor de aanschaf, hoef je niet alles in 1 keer te doen :)
Dat gaat niet werken, je moet de imei ingeven van je nieuwe pixel als je de oude inruilt.
Dus vooraf traden gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

certefied schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:46:
[...]

Dat gaat niet werken, je moet de imei ingeven van je nieuwe pixel als je de oude inruilt.
Dus vooraf traden gaat niet werken.
Heb er soecifiek om gevraagd of ik de trade in eerder kon doen. Kon gewoon vandaag of morgen langskomen. Maar ik ga het vanmiddag proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Iemand die weet of aankopen in de Google store een factuur geven met vermelding van een lokaal BTW nummer (Nederland/België) of is dit ook een Iers nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 12:05
springfield89 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:07:
Iemand die weet of aankopen in de Google store een factuur geven met vermelding van een lokaal BTW nummer (Nederland/België) of is dit ook een Iers nummer?
Ik heb de factuur nog niet, maar in de verkoopvoorwaarden van de bestelbevestiging heb ik dit staan, dus ik denk alleen een Iers nummer:
Welkom bij de online Google Store (de “winkel”) van Google Commerce Limited, waarvan de
hoofdvestiging zich bevindt op Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ierland, bedrijfsnummer
IE512080, btw-nummer IE9825613N (“Google” of “wij”).
edit: alhoewel, in de mail zelf staat dit weer. Onderaan is volgens mij een BTW nummer
Besteld via
Google Commerce Ltd
Gordon House, Barrow Street
Dublin 4
Irland
NL823720214B01

[ Voor 13% gewijzigd door geeMc op 20-08-2024 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
Kpn geeft voor de pixel 9 pro xl aan leverbaar vanaf 22 augustus. Weet iemand of dit een beetje overeenkomt kijkend naar voorgaande jaren? Wil het toestel graag deze week wel hebben indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
reinierkramer schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:27:
[...]

Denk dat het wel losloopt. Je leest hier ook veel mensen die niet eens iets inleveren en er ook mee weg komen.
Ik hoop het van harte. Andere reacties of ervaringen zijn alsnog welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Zojuist mijn bestelling geannuleerd bij de Mediamarkt en voor Belsimpel gekozen, omdat dat organisatorisch makkelijker was (afleveren bij afhaalpunt was te selecteren) en omdat ik direct de cashback korting kreeg (Pixel 9 Pro 256gb).

[ Voor 4% gewijzigd door TheRicolaa10 op 20-08-2024 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07 09:41
Iemand ervaring met de "Beste prijsgarantie" van Belsimpel? Woensdag de Pixel besteld icm abo, vrijdag een stuk voordeliger gezien bij Mobiel.nl, dus een mailtje met bijlagen naar Belsimpel gestuurd. In de voorwaarden staat dat je dat mailtje op de dag van bestellen moet sturen, maar bij een pre-order lijkt me dat 2 dagen later geen probleem zou moeten zijn. Zowel voor mij als Belsimpel is het makkelijker om het op deze manier af te handelen dan eerst te annuleren, dan opnieuw te bestellen dan en naar Mobiel.nl te verwijzen.

Nu kreeg ik vrijdag een mailtje met een ontvangstbevestiging waarin wordt aangegeven dat ze ernaar streven binnen 36 uur een reactie te sturen, maar tot op heden dus geen bericht. En vermoedelijk wordt de Pixel morgen gereedgemaakt voor verzending. Dus mochten ze alsnog moeilijk doen over die 2 dagen, dan zit ik met retourneren enz, wat voor zowel mij als Belsimpel nog meer gedoe oplevert.

Overigens zit op hetzelfde abonnement nu nog meer korting bij Mobiel.nl. Bij Belsimpel betaalde ik eenmalig €288 en €49,50 per maand (€26,50 abo en €23 toestelbetaling). Bij Mobiel.nl zou dat eenmalig €216 zijn en €49,50 per maand. Inmiddels is dat eenmalig €216 en €47 per maand, dus nog weer €2,50 x 24 maanden voordeliger.

Ik ben er nu bang voor dat Belsimpel de boel dusdanig temporiseert dat ik straks met retourneren, annuleren, afmelden BKR-registratie zit en bij opnieuw bestellen achter het net ga vissen bij de openingsaanbiedingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:31
KlaasjeNL schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:52:
Iemand ervaring met de "Beste prijsgarantie" van Belsimpel? Woensdag de Pixel besteld icm abo, vrijdag een stuk voordeliger gezien bij Mobiel.nl, dus een mailtje met bijlagen naar Belsimpel gestuurd. In de voorwaarden staat dat je dat mailtje op de dag van bestellen moet sturen, maar bij een pre-order lijkt me dat 2 dagen later geen probleem zou moeten zijn. Zowel voor mij als Belsimpel is het makkelijker om het op deze manier af te handelen dan eerst te annuleren, dan opnieuw te bestellen dan en naar Mobiel.nl te verwijzen.

Nu kreeg ik vrijdag een mailtje met een ontvangstbevestiging waarin wordt aangegeven dat ze ernaar streven binnen 36 uur een reactie te sturen, maar tot op heden dus geen bericht. En vermoedelijk wordt de Pixel morgen gereedgemaakt voor verzending. Dus mochten ze alsnog moeilijk doen over die 2 dagen, dan zit ik met retourneren enz, wat voor zowel mij als Belsimpel nog meer gedoe oplevert.

Overigens zit op hetzelfde abonnement nu nog meer korting bij Mobiel.nl. Bij Belsimpel betaalde ik eenmalig €288 en €49,50 per maand (€26,50 abo en €23 toestelbetaling). Bij Mobiel.nl zou dat eenmalig €216 zijn en €49,50 per maand. Inmiddels is dat eenmalig €216 en €47 per maand, dus nog weer €2,50 x 24 maanden voordeliger.

Ik ben er nu bang voor dat Belsimpel de boel dusdanig temporiseert dat ik straks met retourneren, annuleren, afmelden BKR-registratie zit en bij opnieuw bestellen achter het net ga vissen bij de openingsaanbiedingen.
toon volledige bericht
En bellen lukt niet? :) Meestal is bellen echt de snelste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marebito
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 26-03 19:15
springfield89 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:07:
Nadat ik erachter ben gekomen waar de facturen überhaupt te vinden zijn heb ik er eens een paar bekeken:
https://payments.google.com/gp/w/u/1/home/activity

Ik bestel zowel in Duitsland als in Nederland en tot 2022 werd het lokale VAT nummer vermeld op de factuur:
VAT number: NL823720214B01
VAT number: DE283139298

Sinds 2022 wordt echter voor beide landen het Ierse nummer gebruikt:
VAT number: IE9825613N
(wel met het lokale tarief: Duitsland 19% en Nederland 21%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:00
qwasd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:39:
Kpn geeft voor de pixel 9 pro xl aan leverbaar vanaf 22 augustus. Weet iemand of dit een beetje overeenkomt kijkend naar voorgaande jaren? Wil het toestel graag deze week wel hebben indien mogelijk.
Is het een nieuw abonnement of een verlenging?
Ik zag dat bij een verlenging de telefoon geleverd word via postnl, maar als het een nieuw abonnement is dan word het geleverd door een koerier (amp groep). De koerier komt alleen op afspraak en je moet hem zelf in ontvangst nemen.

Geen idee hoe snel dat kan gaan, maar ik heb er nog niks van gehoord dus ben bang dat het later word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-07 18:14

pdavie2311

Live life to the fullest..

Order bij Google staat op: klaar voor verzending. 22 augustus levering. Voor zowel de telefoon, case, als oplader…

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 09:16
Hoop voor iedereen dat de 9 net als de 8 weer vanuit NL magazijn wordt verstuurd. Vorig jaar voor de google watch deal in de duitse google shop besteld met mailboxde. Toen ging de 8pro van NL naar Tsjechië en weer terug naar NL :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
ZeppeMan schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:48:
Hoe wordt dit dan gedaan, meteen in de winkel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:03
------------

Top deal, maar ik ben altijd wat huiverig voor dit soort acties.

Geen zin om een hele dag kwijt te zijn met in een rij staan met de kans om met lege handen naar huis te gaan (door op=op).

Hoe is jullie ervaring met de wachttijd bij zon actie?
Met 2 jonge kinderen en zwangere vrouw is het voor mij niet makkelijk om een dag weg te moeten zijn om mogelijk een pixel te bemachtigen...

EDIT: Stom, antwoord wordt hier vlak boven al gegeven. Kan post niet verwijderen, excuses.

[ Voor 7% gewijzigd door Mole op 20-08-2024 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeppeMan
Cloclo100 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:02:
[...]

Hoe wordt dit dan gedaan, meteen in de winkel?
De medewerker van MM zei me dat ze eerst je oude toestel overnemen, dan krijg je meteen een cadeaukaart met het overnamebedrag (+ €200 inruilactie) erop. Zo kan je je cadeaukaart dan gebruiken voor je Pixel te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloclo100
ZeppeMan schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:13:
[...]

De medewerker van MM zei me dat ze eerst je oude toestel overnemen, dan krijg je meteen een cadeaukaart met het overnamebedrag (+ €200 inruilactie) erop. Zo kan je je cadeaukaart dan gebruiken voor je Pixel te kopen.
Ok bedankt voor de bevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
_Bailey_ schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:58:
[...]

zoals ik al eerder in dit topic aangaf; de kans dat ze in de VodafoneZiggo winkel om een inruiltoestel vragen is nihil.
Er werd niet eens naar gevraagd.

Je hebt gewoon onder aan de streep (incl 12 maanden laagste abbo dus) een 9 Pro XL 256Gb voor
zo'n €498.
het 1 jarige abbo gewoon meteen online afkopen bij Vodafone. Ben je daar ook gelijk klaar mee en hoef je niet over een jaartje nog op te zeggen.
Dit is toch extreem goedkoop als het toestel los €1199 kost? Zitten hier voor/nadelen aan vast? Je zou bijna verwachten bij deze prijzen dat er al mensen / scalpers voor de deur liggen te slapen in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:03
Ik vermoed (speculatie) dat Google dondersgoed weet deze prijzen niet kunnen vragen ivm teleurstellende prestaties en daarom gelijk al met dit soort aanbiedingen komen. Dan hoeven ze volgend jaar, als ze daadwerkelijk met TSMC chips komen, de prijzen niet ineens opvallend veel te verhogen. Ze bieden dan gewoon geen inruilbonussen meer aan = profit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 22:43
Leuk, zonet de Pixel 9 Pro 256GB Hazel besteld bij KPN, inclusief alle bonussen en inruil Pixel 8 Pro 128GB betaal ik netto €455,41 zelf bij.

Da's nog eens leuk inruilen zonder zelf 'moeite' te doen om de Pixel 8 Pro 128GB zelf te verkopen (en die komen nu vast en masse op de 2ehands markt).

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:17
cyclofosfamide schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:02:en die komen nu vast en masse op de 2ehands markt.
Lol. Er zijn maar weinig mensen die elke generatie hun telefoon vervangen hoor. Hier komt de fold een Mi 9 van 5 jaar oud vervangen. Die moet dan ook weer net zo lang meekunnen.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07 09:41
Koen87 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:59:
[...]

En bellen lukt niet? :) Meestal is bellen echt de snelste oplossing.
Goed punt. Ik regel liever alles per e-mail. Gren wachtrij, afspraken zwart op wit etc. Eind van de middag toch maar gebeld. Aardige medewerkster aan de telefoon. Zette me in de wacht en kwam na 5 minuten terug om uit te leggen dat ik waarschijnlijk wel voldeed aan de voorwaarden voor de "beste prijsgarantie". Maar ze had wat meer tijd nodig om het uit te zoeken. Tot 18.00 moest ze bellen en daarna zou ze backoffice aan de slag gaan met e-mail tot ze om 23.30 vrij zou zijn. Voor die tijd zou ze het voor me uitzoeken en mailen.

Het is inmiddels 23.30 uur en geen e-mail. :( Morgen nog maar eens bellen. 🙄

Edit: nu alsnog een mailtje dat ze een nóg beter aanbod hebben gevonden waarover ze me morgenochtend willen bellen. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door KlaasjeNL op 20-08-2024 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Laatst online: 12-06 21:36
jvang schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:24:
Hoop voor iedereen dat de 9 net als de 8 weer vanuit NL magazijn wordt verstuurd. Vorig jaar voor de google watch deal in de duitse google shop besteld met mailboxde. Toen ging de 8pro van NL naar Tsjechië en weer terug naar NL :D.
In het verleden lukte het me nog op de franse en duitse Google store om gewoon te bestellen met een nederlands straat address waar je ook de postcode stad, provincie en land neer zet en dan voor het postcode veld zelf 00000 invult.

Dan kwam het gewoon binnen een dag of 3 direct vanuit het Nederlandse magazijn aan :D

Weet niet of dit hedendaags nog steeds zou werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
qwasd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:45:
[...]

Dit is toch extreem goedkoop als het toestel los €1199 kost? Zitten hier voor/nadelen aan vast? Je zou bijna verwachten bij deze prijzen dat er al mensen / scalpers voor de deur liggen te slapen in Utrecht.
Voor Vodafone is het een (kleine) boost in wat extra abo's verkopen en voor Google is het een handige manier om de nieuwe Pixel's het Nederlandse publiek in te krijgen.

Deze Vodafone actie is zeer vergelijkbaar met de S24 Ultra actie dit jaar; deze was ook bizar goedkoop toen icm een Vodafone abo.

Het enige verschil is dat de S24 Ultra actie verspreid over meerdere VodafoneZiggo winkels te krijgen was. Nu met deze Pixel actie dus slechts 1 VodafoneZiggo winkel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Mole schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:59:
Ik vermoed (speculatie) dat Google dondersgoed weet deze prijzen niet kunnen vragen ivm teleurstellende prestaties en daarom gelijk al met dit soort aanbiedingen komen. Dan hoeven ze volgend jaar, als ze daadwerkelijk met TSMC chips komen, de prijzen niet ineens opvallend veel te verhogen. Ze bieden dan gewoon geen inruilbonussen meer aan = profit.
Kijk eerst deze video maar even voordat je verder speculeert :) FabianNL in "[Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Ervaringen & Discussie"

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 09:16
seapip schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 00:34:
[...]

In het verleden lukte het me nog op de franse en duitse Google store om gewoon te bestellen met een nederlands straat address waar je ook de postcode stad, provincie en land neer zet en dan voor het postcode veld zelf 00000 invult.

Dan kwam het gewoon binnen een dag of 3 direct vanuit het Nederlandse magazijn aan :D

Weet niet of dit hedendaags nog steeds zou werken.
Google Store deals in DE en NL waren nu hetzelfde dus dat is niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Als ik een bestelling wil plaatsen bij Google store, vind google mijn adres niet. Hoe kan ik dan een bestelling plaatsen naar mijn adres? Wij wonen nu 11 jaar in een nieuwbouw woning..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Iemand eigenlijk al iets van KPN gehoord voor de Pixel 9 met nieuw abonnement? Neem aan dat afspraken vandaag gepland moeten worden als men morgen wilt uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14-07 23:53
Ik heb begin Augustus bij Vodafone de Pixel 8 Pro 128gb gehaald voor 576 euro omdat mijn vorige telefoon kapot ging midden Juli en ik verwacht had dat die Pixels pas in oktober/november zouden uitkomen (aldus vodafone medewerkers), toen de hele hype rondom de goedkope deals los kwamen afgelopen week was mijn 14 dagen bedenktijd helaas al verstreken.. Enig idee of het zin heeft om de telefoon toch "terug" te verkopen en de 9 Pro 256gb voor de prijs van 128gb te halen?

...Mijn abonnement loopt sinds mijn bestelling ook al verlengd door, denk niet dat ik nog veel kans heb op die 9 Pro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:07
Jensw19 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:30:
Enig idee of het zin heeft om de telefoon toch "terug" te verkopen en de 9 Pro 256gb voor de prijs van 128gb te halen?

...Mijn abonnement loopt sinds mijn bestelling ook al verlengd door, denk niet dat ik nog veel kans heb op die 9 Pro..
Je kan (met vodafone next) een toestel in je abonnement trekken tijdens je abonnement, je verlengd dan wel weer voor 2 jaar. Dat i.c.m. inruilwaarde van je huidige telefoon.

Je moet dan even met Vodafone bellen voor een kostenopgave, dit kan niet via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14-07 23:53
lodu schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:33:
[...]

Je kan (met vodafone next) een toestel in je abonnement trekken tijdens je abonnement, je verlengd dan wel weer voor 2 jaar. Dat i.c.m. inruilwaarde van je huidige telefoon.

Je moet dan even met Vodafone bellen voor een kostenopgave, dit kan niet via de website.
Heb ik wel Vodafone Next dan? Volgensmij werkt dat pas na 2 maanden zover ik het ooit hoorde van Vodafone
En aangezien mijn huidige Pixel 8 Pro gelijk was afgekocht + mijn abonnement al verlengd is daarmee (met overigens echt een hele mooie aanbieding, 11 euro voor 24GB data voor 2 jaar), als je daarbij zegt "verlengd weer voor 2 jaar" klinkt het alsof het niet mogelijk gaat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Razer schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:10:
Iemand eigenlijk al iets van KPN gehoord voor de Pixel 9 met nieuw abonnement? Neem aan dat afspraken vandaag gepland moeten worden als men morgen wilt uitleveren.
Heb nog niets gehoord, ga er vanuit dat het vandaag wel gaat komen nog.
Is nog vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Mole schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:59:
Alle reviews die ik tot nu toe gezien zijn alleen maar positief. Zowel camera als performance. Denk dat iedereen nog wel eens verrast kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaickul
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Mijn Pro XL zou morgen moeten aankomen, afgelopen nacht de verzendbevestiging gekregen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDutch
  • Laatst online: 20:41
Kaickul schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:43:
Mijn Pro XL zou morgen moeten aankomen, afgelopen nacht de verzendbevestiging gekregen. :-)
Waar heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDutch
  • Laatst online: 20:41
SMS van KPN gehad om een bezorgafspraak te maken! (Pixel 9 Pro XL Hazel)

[ Voor 19% gewijzigd door iDutch op 21-08-2024 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Zojuist en mail ontvangen om het bezorgmoment bij KPN in te plannen. Dat is natuurlijk morgen geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
certefied schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:48:
Zojuist en mail ontvangen om het bezorgmoment bij KPN in te plannen. Dat is natuurlijk morgen geworden.
Hier ook een mail en sms van kpn ontvangen en bezorg ingepland. Morgen tussen 8:00 en 18:00 dus maar thuiswerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaickul
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Belgische Google store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-07 20:37
Hier nog niks van KPN gehoord. Dus ff op volg mijn bestelling uit de mail van de bestelling geklikt. Daar staat:

Je pakket wordt ingepakt
Je bestelling komt nu snel naar je toe. We laten hier zien wanneer je pakket verzonden is.

Pro XL met verlenging KPN

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-07 10:54

Samueldw

ISO 516

Hier ook een afspraak gepland bij KPN. Wel gedoe dat je daarvoor zelf thuis moet zijn... Nu wordt het dus vrijdag.

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

qwasd schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:55:
Hier ook een mail en sms van kpn ontvangen en bezorg ingepland. Morgen tussen 8:00 en 18:00 dus maar thuiswerken.
Lekker tijdvak wel... 10 uur :+
Golf2vr6 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:27:
Hier nog niks van KPN gehoord. Dus ff op volg mijn bestelling uit de mail van de bestelling geklikt. Daar staat:

Je pakket wordt ingepakt
Je bestelling komt nu snel naar je toe. We laten hier zien wanneer je pakket verzonden is.

Pro XL met verlenging KPN
Verleningen worden inderdaad altijd per pakketpost verstuurd zover ik weet.
Samueldw schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:38:
Hier ook een afspraak gepland bij KPN. Wel gedoe dat je daarvoor zelf thuis moet zijn... Nu wordt het dus vrijdag.
Is volgens mij alleen nodig als je een nieuw abonnement afsluit. Ik gok dat je 1 cent moet pinnen om je rekening te bevestigen voor de incasso van je abonnement.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaikelS11
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07 17:57
Bij Odido net de telefoon al kunnen ophalen! (Besteld met abonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
MaikelS11 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:00:
Bij Odido net de telefoon al kunnen ophalen! (Besteld met abonnement)
Oh nice! Waar ben jij voor gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Pukson schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:25:
[...]

dat moet of de gewone 9 zijn of de XL. Andere 2 zijn toch pas later leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelS11
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07 17:57
Pukson schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:25:
[...]

Pro XL :)
Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste