Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:21
EWK schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:09:
[...]

Wordt later, let maar op :) bij mm zit iemand te slapen
Ik heb dus de reguliere Pro gereserveerd bij de Mediamarkt en ik heb voorafgaand aan de order de klantenservice gebeld, omdat ik het vreemd vind dat zij als enige het vanaf de 22e aanbieden. Ze garandeerde mij dat het klopte. Ik ga straks na werktijd nog maar eens fysiek langs om het nog eens te dubbelchecken. Overigens is de datum op de site nog steeds niet aangepast, mocht het dus niet kloppen..

[ Voor 3% gewijzigd door TheRicolaa10 op 16-08-2024 08:48 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

TheRicolaa10 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 08:47:
[...]

Ik heb dus de reguliere Pro gereserveerd bij de Mediamarkt en ik heb voorafgaand aan de order de klantenservice gebeld, omdat ik het vreemd vind dat zij als enige het vanaf de 22e aanbieden. Ze garandeerde mij dat het klopte. Ik ga straks na werktijd nog maar eens fysiek langs om het nog eens te dubbelchecken. Overigens is de datum op de site nog steeds niet aangepast, mocht het dus niet kloppen..
Ik ben benieuwd :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-05 14:36
[...]

Ben ook benieuwd, heb hem daarom ook bij mediamarkt besteld. Zou wel jammer zijn mocht dat niet kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06 18:45
Ik heb via belsimpel de pixel 9 256gb besteld voor 552 euro (verleninging 2 jaar vodafone red 40), niets over een inruil korting of een inleveren toestel op het contract.

Ik denk dat het dus of korting bij inruil op een los toestel of diezelfde korting bij een abo.

Dit is het verwarrende stukje tekst op de website:

Actie 1: Ontvang direct €150,- inruilkorting

Ruil je oude of huidige toestel in, en ontvang €150,- inruilkorting bovenop de inruilwaarde van je toestel. De korting wordt direct verwerkt in je winkelmand. Let op: Wanneer je het toestel bestelt in combinatie met een abonnement, is de korting al verrekend in de maandprijs. De €150,- inruilkorting die direct wordt verrekend in de winkelmand geldt voor bestellingen zonder een abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Het zou heel bijzonder zijn als MediaMarkt de 9 Pro dik twee weken eerder kan leveren dan Google zelf. Op de officiële Google Store staat namelijk 9 September. Ik zou er in ieder geval niet teveel van verwachten. Die klantenservice medewerker leest ook alleen maar voor wat in 'het systeem' staat, ofwel dezelfde webshop pagina die jij en ik kunnen zien. Die heeft echt geen speciaal lijntje met ome Google om te vragen of hun secret stash met 9 Pro's al klaar staat :7
Dit is een verzameling van affiliatie links, niet meer niet minder. Android Planet hoopt dat je op een van die links klikt en dan een bestelling plaatst, dan vangen zij commissie.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristanoz
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-04 23:09
Ik heb de pro bij de Mediamarkt besteld voor ophalen in de winkel en betaling ter plekke. Mochten ze dan hebben liggen slapen en hij komt niet op 22-08, dan annuleer ik de bestelling wel en wacht op mijn order van de officiële google store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-06 10:38

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Voor wie het nog niet heeft gezien:

Bij KPN kan ik een Pixel 9 Pro XL halen voor rond de 600 euro. Je neemt het goedkoopste abonnement bij KPN (150 bel/sms, 0gb data, maandelijks opzegbaar). Je ruilt je huidige telefoon in (voor mij een Pixel 6 Pro, waar ik nog ongeveer 330 euro voor krijg, dat is inclusief de 200 extra inruilkorting)

Kosten eenmalig 912, geen aansluitkosten, 16,50 per maand, misschien nog wat kosten voor thuiskopieheffing en dergelijke, dus laten we makkelijk zeggen 2 tientjes erbij. Zeg gelijk op wanneer het kan

Rekensom: 912+16,50+20= 948,50 948,50-330=618,50 voor de nieuwe Pixel 9 Pro 256GB. Best een schappelijke prijs als je het mij vraagt.

Linkje naar KPN: https://www.kpn.com/shop/...l-9-pro-xl-5g/hazel-256gb

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:38
Tristanoz schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:38:
Ik heb de pro bij de Mediamarkt besteld voor ophalen in de winkel en betaling ter plekke. Mochten ze dan hebben liggen slapen en hij komt niet op 22-08, dan annuleer ik de bestelling wel en wacht op mijn order van de officiële google store.
Heb het zelfde gedaan, ben benieuwd. Helaas accepteert alleen de MediaMarkt mijn huidige telefoon voor de inruil korting.

Wat ik wel vreemd vindt is dat de actie dus korter loopt dan de levertijd van de Pixel Pro. Dit betekend volgens mij dat je nooit mee kan doen aan die actie, als je de telefoon die je nu gebruikt in wilt ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamOneElse1
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-01 17:59
Ik neem aan dat de kleur 'grijs' bij belsimpel gelijk is aan 'hazel'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Christiaan676 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:14:
[...]

Heb het zelfde gedaan, ben benieuwd. Helaas accepteert alleen de MediaMarkt mijn huidige telefoon voor de inruil korting.

Wat ik wel vreemd vindt is dat de actie dus korter loopt dan de levertijd van de Pixel Pro. Dit betekend volgens mij dat je nooit mee kan doen aan die actie, als je de telefoon die je nu gebruikt in wilt ruilen.
Bij de andere providers kreeg ik geen inruil voor mij oude OP7T mclaren Bij MM krijg ik er nog 43 euro voor en die 200 euro voor de aankoop van de pixel. dus das 243 euries. Alleen jammer dat je dan weer een MM cadeau kaar krijgt in plaats van korting op de telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swift9
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 22-06 16:31
Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van zo'n inleverdienst en lees hier en daar wel wat horrorverhalen. Stel ik lever een oude telefoon in (Huawei Mate 20 Pro) en die pipo's beslissen dat het geen €50 waard is maar €0. Weet iemand hoe het dan verder gaat? Is het dan €0 voor het toestel maar krijg je dan nog wel die €200 inleverbonus?

Dat toestel ligt toch te verstoffen, dus of ik er €0 voor krijg of €50 maakt mij niet gigantisch veel uit. Maar zou het wel zuur vinden als ik al die moeite doe en ik dan vervolgens ook geen recht zou hebben op die €200 bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:38
certefied schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:07:
[...]

Bij de andere providers kreeg ik geen inruil voor mij oude OP7T mclaren Bij MM krijg ik er nog 43 euro voor en die 200 euro voor de aankoop van de pixel. dus das 243 euries. Alleen jammer dat je dan weer een MM cadeau kaar krijgt in plaats van korting op de telefoon.
Volgens de voorwaarde kan je als je in de winkel de telefoon inlevert wel meteen de korting krijgen in plaats van een cadeau bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-06 21:38
SamOneElse1 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:52:
Ik neem aan dat de kleur 'grijs' bij belsimpel gelijk is aan 'hazel'?
Klopt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-05 23:40
Anduuuw schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 01:03:
Ik kan het nog niet los laten als ik de voorwaarden doorneem en de kostenoverzicht van mijn toestel. interpreteer ik het als volgende, je moet een toestel inleveren bij het inruilen zonder abbonement, bij een contract abbonement is het inbegrepen in de maandprijs @KlaasjeNL Hier volgt wat foto's (excuses als het hier niet wordt gewaardeerd, wellicht worden anderen ook wijzer van) Kortom, enige spanning is wachten op de postbode en geen na rekening?

Samenvatting van de bestelling: (nergens inruil actie oid vermeld)

[Afbeelding]

Voor anderen de actie voorwaarden van belsimpel:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Belsimpel kan het geen ene fuck schelen of je ook daadwerkelijk iets inlevert. Dat was ook bij de Z Fold 6. Daar kon je een vinkje aanzetten voor direct €200,- korting. Maar je hoefde in werkelijkheid niets in te leveren. Ze vroegen er ook nooit om.

Dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Freekers schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:34:
[...]

Het zou heel bijzonder zijn als MediaMarkt de 9 Pro dik twee weken eerder kan leveren dan Google zelf. Op de officiële Google Store staat namelijk 9 September. Ik zou er in ieder geval niet teveel van verwachten. Die klantenservice medewerker leest ook alleen maar voor wat in 'het systeem' staat, ofwel dezelfde webshop pagina die jij en ik kunnen zien. Die heeft echt geen speciaal lijntje met ome Google om te vragen of hun secret stash met 9 Pro's al klaar staat :7
Ik krijg zojuist de volgende email van de Mediamarkt:
De releasedatum van het door jou bestelde product is door de leverancier gewijzigd. De nieuwe releasedatum is 2024-09-09.
Het klonk al too good to be true :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristanoz
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:04:
[...]

Ik krijg zojuist de volgende email van de Mediamarkt:

[...]

Het klonk al too good to be true :/
Hier ook. Ik ging er eigenlijk al van uit. Ik laat hem nog even staan voor het geval mijn andere bestelling vertraging oploopt. Heb toch nog niks betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:22
Anduuuw schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 08:36:
[...]

Dat denk ik zelf ook, anderszijds kan Belsimpel het contract eenzijidig wellicht annuleren en niet leveren?
Odido stelt het contract zelf op wanneer het toestel wordt geleverd. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen, mocht ik toch een na rekening krijgen zal ik dat hier nogmaals vermelden. :)
Ik heb zojuist even gebeld met Belsimpel. Korting zit er al in, dus je krijgt alleen nog de inruilwaarde van je toestel terug achteraf, niet de €200 bonus.

Ik heb hem daarom geannuleerd bij Belsimpel en nu rechtstreeks bij Odido besteld. Scheelde i.c.m. het abonnement +/- €100. Is toch snel verdiend.

Wat ook raar was dat losse toestelprijs vandaag €795 was en toen ik bestelde €819. Konden ze ook niet verklaren aan de telefoon. Belsimpel heeft ze niet allemaal op een rijtje op het moment denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Step-han op 16-08-2024 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Tristanoz schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:11:
[...]

Hier ook. Ik ging er eigenlijk al van uit. Ik laat hem nog even staan voor het geval mijn andere bestelling vertraging oploopt. Heb toch nog niks betaald.
Wel balen. Ik wil graag de kleine Pro, maar ik ga begin september op vakantie en bij voorkeur niet met een telefoon waarvan de usb poort die stuk is en ik alleen maar kan laden via wireless (wat onbetrouwbaar is bij mij).

[ Voor 9% gewijzigd door TheRicolaa10 op 16-08-2024 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristanoz
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:21:
[...]

Wel balen. Ik wil graag de kleine Pro, maar ik ga begin september op vakantie en bij voorkeur niet met een telefoon waarvan de usb poort die stuk is en ik alleen maar kan laden via wireless (wat onbetrouwbaar is bij mij).
Ik begrijp je helemaal. Vorige vakantie was de batterij van mijn pixel 6 dusdanig gaan uitzetten dat het scherm uit de behuizing was gepopt. Gelukkig in Taiwan dus een reparatie zaakje was snel gevonden. Fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:29
Ga toch maar via KPN wrs bestellen, wilde eerst via MM gezien zij net wat meer gaven voor me telefoon. Maar omdat de MM het niet cash geeft de inruilwaarde + bonus maar in de vorm van een cadeaubon toch maar afgezien.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• certefied
Zo te zien kan je door de late levering van de pro geen gebruik meer maken van de 200 euro inruil korting.
Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:15
certefied schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:03:
Zo te zien kan je door de late levering van de pro geen gebruik meer maken van de 200 euro inruil korting.
Of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je verkeerd. Het gaat om de datum van aanschaf. Dan heb je nog tot 17 oktober om de telefoon in te leveren, aldus kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Broodje_Aap schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:43:
Voor wie het nog niet heeft gezien:

Bij KPN kan ik een Pixel 9 Pro XL halen voor rond de 600 euro. Je neemt het goedkoopste abonnement bij KPN (150 bel/sms, 0gb data, maandelijks opzegbaar). Je ruilt je huidige telefoon in (voor mij een Pixel 6 Pro, waar ik nog ongeveer 330 euro voor krijg, dat is inclusief de 200 extra inruilkorting)

Kosten eenmalig 912, geen aansluitkosten, 16,50 per maand, misschien nog wat kosten voor thuiskopieheffing en dergelijke, dus laten we makkelijk zeggen 2 tientjes erbij. Zeg gelijk op wanneer het kan

Rekensom: 912+16,50+20= 948,50 948,50-330=618,50 voor de nieuwe Pixel 9 Pro 256GB. Best een schappelijke prijs als je het mij vraagt.

Linkje naar KPN: https://www.kpn.com/shop/...l-9-pro-xl-5g/hazel-256gb
Heb heb even de rekensom voor de pro xl gedaan, dan heb je die voor. 918,41+16,50= 934,91
Oude telefoon inruilen, minimaal 200 euro terug = 934,91-200= 734,91

Hoe werkt het inruilen bij de kpn, kan daar niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

certefied schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:26:
[...]

Heb heb even de rekensom voor de pro xl gedaan, dan heb je die voor. 918,41+16,50= 934,91

Vergeet de 10 euro cashback niet.
Het inruilen gaat via https://tradein.recommerce.com/#/kpn/nl

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:05
certefied schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:26:
[...]

Daar kan ik tegenwoordig bij helpen :)
Je kunt klikken op het "i"tje op (ja niet heel duidelijk dat je daar op kunt klikken) https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons/google

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aw71lwOTbRBE1zlm9aWfJ5vcjhg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PAOHsSwvebaARO77BwvlaJB8.png?f=fotoalbum_large

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-06 10:38

Broodje_Aap

Professioneel prutser

EWK schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:28:
[...]

Vergeet de 10 euro cashback niet.
Het inruilen gaat via https://tradein.recommerce.com/#/kpn/nl
Scoupy Cashback voor KPN 1 maand 150 bel/sms en 0gb data is zoals ik het zie 3,75eu cashback.
Op CashbackXL zie ik uberhaupt niets voor die categorie, of kijk ik verkeerd?

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Broodje_Aap schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:37:
[...]

Scoupy Cashback voor KPN 1 maand 150 bel/sms en 0gb data is zoals ik het zie 3,75eu cashback.
Op CashbackXL zie ik uberhaupt niets voor die categorie, of kijk ik verkeerd?
CashbackXL geeft een tientje. Staat er niet bij, is wel zo.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

EWK schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:38:
[...]

CashbackXL geeft een tientje. Staat er niet bij, is wel zo.
De vraag is of je abonnement nog actief moet zijn tegen de tijd dat de cashback wordt goedgekeurd (wat 3 maanden is).

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Krijg voor mijn oude niets terug, bij kpn.
Maar dan nog is die goedkoper dan wanneer ik een pro nieuw bestel.
934 voor de XL en 1099 voor de pro. Die 200 euro haal ik dan wel bij de mediamarkt terug.
Daar met de cadeau kaart maar een draadloze lader kopen.

Wel een vreemde aanbieding van de kpn, los betaal je voor de XL 1199
Neem je een abbo van een maandje en dan kost ie je 934. Na die korting vann 200 zelfs 734.
Vraag mij af of ze het zelf wel door hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Freekers schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:41:
[...]

De vraag is of je abonnement nog actief moet zijn tegen de tijd dat de cashback wordt goedgekeurd (wat 3 maanden is).
Dat zou wel heel vaag zijn dan. Ik voldoe aan de voorwaarden want dit is de cashback bij een maandelijks opzegbaar abo. En dan is het hun risico als ik na een maand opzeg

Goedkeuring: 3 maanden. Indicatien hoe lang het duurt voordat de webshop jouw cashback goedkeurt (of soms afkeurt).
Ik heb mijn maand volbracht. Dat kunnen ze na 3 maanden ook zien. Maar we gaan het zien.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Mediamarkt bestelling voor de pro geanuleerd en de pro XL besteld bij KPN.
Ben geen dief van mijn eigen knip ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-06 18:31
Ik heb de Google Pixel pro 9 XL besteld bijMobiel.nl met abbo KPN in porselein 256GB.
Had eerst bij Belsimpel geïnformeerd en die vertelde mij als je niets inruilt je geen gebruik mag maken van de 200 euro korting. Vond het ook een beetje onsympathieke medewerker. Dus verder gekeken bij Mobiel.nl en gebeld en werd echt keurig geholpen. Overstap gemaakt naar KPN met abbo van 12 Gb en de prijs voor het toestel was 768 Euro en hoefde niets in te ruilen! Vond het een goeie deal vergeleken met wat toestel los kost. 👍😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Dus als ik het goed begrijp heeft KPN op het moment de beste deal?

Pixel 9 Pro XL 256gb
12gb data
150 bel/sms
Looptijd 2 jaar
918 euro (toestelprijs, volledig afbetaald) - 263 euro = 649 euro.
20 euro p/m

Zit hier dan nog bkr registratie bij overigens?

[ Voor 5% gewijzigd door TheRicolaa10 op 16-08-2024 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:15
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:31:
Dus als ik het goed begrijp heeft KPN op het moment de beste deal?

Pixel 9 Pro XL 256gb
12gb data
150 bel/sms
Looptijd 2 jaar
918 euro (toestelprijs) - 263 euro = 649 euro.
20 euro p/m

Zit hier dan nog bkr registratie bij overigens?
Dat ligt er aan of je de prijs van het toestel gelijk betaald of dat je het maandelijks afbetaald. Als je het maandelijks afbetaald zit er een bkr registratie bij. Maar bij kpn kan je er elk moment voor kiezen om het restant van het toestel af te betalen.

https://www.kpn.com/servi...facturen/afkopen-aflossen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-06 20:15
Als je 250 of meer van de kosten van het toestel per maand aflost krijg je een bkr registratie. Blijf je daaronder dan krijg je geen bkr registratie.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Rox92 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:41:
[...]

Dat ligt er aan of je de prijs van het toestel gelijk betaald of dat je het maandelijks afbetaald. Als je het maandelijks afbetaald zit er een bkr registratie bij. Maar bij kpn kan je er elk moment voor kiezen om het restant van het toestel af te betalen.

https://www.kpn.com/servi...facturen/afkopen-aflossen
Tenzij je over de volledige looptijd van het abonnement minder dan €250 totaal afbetaalt. Die bkr-registratie geldt alleen bij een krediet vanaf €250. Dus een toestelbetaling van €10 per maand bij een 2-jarig contract wordt niet geregistreerd. 😇

Ik heb vandaag overigens Belsimpel nog maar eens gemaild. Ik heb een toestelbetaling ban €23 per maand en moest eenmalig €288 aftikken. Voor hetzelfde pakket zou ik nu echter maar €240 eenmalig aftikken. Eens zien of ik iets van een tegoedbon ofzo kan krijgen. Heb geen zin om het hele abonnement te moeten annuleren en opnieuw te bestellen.

Edit: ik zie trouwens dat ik bij Mobiel.nl voor dezelfde combinatie slechts €216 bijbetaal. En verder geen gezeur over inruilkorting 🙄

Edit 2: Belsimpel nogmaals gemaild en ze gewezen op hun laagsteprijsgarantie en gevraagd om duidelijkheid over de inruilkorting van €200 bij een abonnement. Als ze die later namelijk gaan terugvorderen als ik niets inruil, is het aanbod op Mobiel.nl niet €24, maar €224 voordeliger.

Ik heb overigens gekozen voor KPN "superunlimited" 600mbps onbeperkt en 150 minuten/sms.

We wachten af... Volgens hun eigen voorwaarden zouden ze compenseren met een accessoires-kortingsvoucher. Dus met mijn aanbetaling van €288 en de vergelijking met Mobiel.nl zou ik dan €72 (of €272 😅) aan vouchers moeten krijgen.

[ Voor 26% gewijzigd door KlaasjeNL op 16-08-2024 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-03 10:15
KlaasjeNL schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:41:
[...]

Edit: ik zie trouwens dat ik bij Mobiel.nl voor dezelfde combinatie slechts €216 bijbetaal. En verder geen gezeur over inruilkorting 🙄

Edit 2: Belsimpel nogmaals gemaild en ze gewezen op hun laagsteprijsgarantie en gevraagd om duidelijkheid over de inruilkorting van €200 bij een abonnement. Als ze die later namelijk gaan terugvorderen als ik niets inruil, is het aanbod op Mobiel.nl niet €24, maar €224 voordeliger.
Fijn dat je dit deelt, Ik vind het aannemelijk dat er niets achteraf gevorderd kan worden (sommige hebben eerder zelfs met een vinkje en niks van gehoord.)

Bij de Fold 9 Pro, moet ik bij Mobiel.nl, hetzelfde bedrag betalen voor een 256GB, Dit geld ook voor bij Odido zelf. Belsimpel heb je voor de aanbetaling het 512GB model. Voormij lijkt belsimpel goedkoper vooralsnog.

[ Voor 2% gewijzigd door Anduuuw op 16-08-2024 23:05 . Reden: nacontrole bij odidozelf ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:18
Ben even benieuwd of ik iets over het hoofd zie hier...

Ik heb een abonnement van het werk en heb dus alleen een telefoon nodig. Wilde eigenlijk voor de aanbieding via de google store gaan voor de Pixel 9 Pro Fold. Met inruil van een oude A52s kwam ik dan uit op 1573 euro (waarvan 326 na inruil, dus 1899 betalen). Voordeel hierbij is dat ze het 512Gb model aanbieden "voor de prijs van het 256Gb model"

Na tips hier op het forum eens even gekeken bij KPN. Zoals gezegd, ik heb geen abonnement nodig, maar een kortlopend abonnement (maandelijks opzegbaar) werd als tip gegeven en kan voordeliger uit pakken. Waar ik nu op uit lijk te komen bij KPN:

Een pixel pro 9 fold 256Gb (is in principe ruim genoeg, verbruik nu 100Gb) met een maandelijks opzegbaar abo van 14,00 (0Gb, 150min, korting ivm KPN thuis, zo laag mogelijk, ik gebruik het toch niet) geen afbetaling maar direct volle mep: 1392 euro. Waar volgens mij daarna nog de inruil van de A52s mogelijk is twv 318 euro. Stel dat ik het abo 3 maanden aan houdt tot na de inruil, dan kom ik dus op:

1392 + (3 * 14) - 318 = 1116 euro

Dan ben ik toch gek om 455 meer te betalen via de google store voor 256Gb extra waar ik waarschijnlijk niks mee doe.... Zie ik iets verkeerd? Ik had niet verwacht zo goedkoop uit te kunnen komen voor een Fold...

[ Voor 5% gewijzigd door Loen op 16-08-2024 23:26 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 21:36
Loen schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 23:19:
Ben even benieuwd of ik iets over het hoofd zie hier...

Ik heb een abonnement van het werk en heb dus alleen een telefoon nodig. Wilde eigenlijk voor de aanbieding via de google store gaan voor de Pixel 9 Pro Fold. Met inruil van een oude A52s kwam ik dan uit op 1573 euro (waarvan 326 na inruil, dus 1899 betalen). Voordeel hierbij is dat ze het 512Gb model aanbieden "voor de prijs van het 256Gb model"

Na tips hier op het forum eens even gekeken bij KPN. Zoals gezegd, ik heb geen abonnement nodig, maar een kortlopend abonnement (maandelijks opzegbaar) werd als tip gegeven en kan voordeliger uit pakken. Waar ik nu op uit lijk te komen bij KPN:

Een pixel pro 9 fold 256Gb (is in principe ruim genoeg, verbruik nu 100Gb) met een maandelijks opzegbaar abo van 14,00 (0Gb, 150min, korting ivm KPN thuis, zo laag mogelijk, ik gebruik het toch niet) geen afbetaling maar direct volle mep: 1392 euro. Waar volgens mij daarna nog de inruil van de A52s mogelijk is twv 318 euro. Stel dat ik het abo 3 maanden aan houdt tot na de inruil, dan kom ik dus op:

1392 + (3 * 14) - 318 = 1116 euro

Dan ben ik toch gek om 455 meer te betalen via de google store voor 256Gb extra waar ik waarschijnlijk niks mee doe.... Zie ik iets verkeerd? Ik had niet verwacht zo goedkoop uit te kunnen komen voor een Fold...
Heb hetzelfde hier gedaan, zelfs een nieuwe telefoon gekocht voor 120 euro alleen om deze in te ruilen voor (78 + 300) 😂

Kwam hier uit op 1130. KPN abbo heb ik idd ook niet nodig, dus die wordt gelijk op dag 1 al weer opgezegd.

De opslag kan me niet zo veel schelen, wel jammer dat ik dus nu alleen kon kiezen uit de zwarte kleur. Gebeurt me iedere keer met een pixel dat alleen de basis zwarte kleur betaalbaar aan te schaffen is 😅

[ Voor 5% gewijzigd door seapip op 16-08-2024 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 09:53
Zijn nu in Frankrijk, en ik zag de Pro XL hier al in de winkel liggen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dx-bNJSNVicFxNpHVUsvScuiq_8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kivOV5FMZKL9guDuLvu8xO1v.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Omer op 17-08-2024 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
De prijzen van de pro 9 fold zijn best wel onduidelijk.
Als je naar naar kpn en odido kijkt is de toestelprijs zo'n 1400 euro en dan lijkt er nog een inruilbonus af te gaan.
Bij Vodafone is de toestelprijs dan weer zo'n 1650 euro, ook zonder inruilbonus.

Bij elke aan bieder zijn er andere geheugen opties beschikbaar, maar bij geen van die drie is de beige versie beschikbaar.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Loen schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 23:19:
Stel dat ik het abo 3 maanden aan houdt tot na de inruil,
Waarom zou je KPN 2 maanden sponsoren als je het abonnement toch niet gaat gebruiken? Ik heb gebruik gemaakt van dezelfde constructie en zeg direct op zodra 't toestel hier op de mat valt.
EWK schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:08:
Dat zou wel heel vaag zijn dan. Ik voldoe aan de voorwaarden want dit is de cashback bij een maandelijks opzegbaar abo. En dan is het hun risico als ik na een maand opzeg

Goedkeuring: 3 maanden. Indicatien hoe lang het duurt voordat de webshop jouw cashback goedkeurt (of soms afkeurt).
Ik heb mijn maand volbracht. Dat kunnen ze na 3 maanden ook zien. Maar we gaan het zien.
Ik weet dat het bij sommige cashbacks gebeurd, bijv. bij die van de Vriendenloterij, maar dan staat het er wel expliciet bij vermeld:

Afbeeldingslocatie: https://xbackbone.freek.info/selA6/FirAYaVe80.png/raw

Maar bij KPN staat dit dus niet vermeld, dus wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:54
Zijn er toevallig ook Belgen die een manier hebben gevonden om zo goedkoop mogelijk aan een Pixel 9 pro te geraken?

Heb hier nog een Galaxy A52s die in kan inleveren ook.

[ Voor 20% gewijzigd door dotcom87 op 17-08-2024 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 03:59
Freekers schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 01:55:
[...]

Waarom zou je KPN 2 maanden sponsoren als je het abonnement toch niet gaat gebruiken? Ik heb gebruik gemaakt van dezelfde constructie en zeg direct op zodra 't toestel hier op de mat valt.

[...]

Ik weet dat het bij sommige cashbacks gebeurd, bijv. bij die van de Vriendenloterij, maar dan staat het er wel expliciet bij vermeld:

[Afbeelding]

Maar bij KPN staat dit dus niet vermeld, dus wie weet.
Ik ben aan het twijfelen om ook bij kpn te bestellen en bijvoorbeeld na die 1e maand op te zeggen. Het zou echter zuur zijn als ik de "cashback" wel zou mislopen als ik heb opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15:37
dotcom87 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 05:36:
Zijn er toevallig ook Belgen die een manier hebben gevonden om zo goedkoop mogelijk aan een Pixel 9 pro te geraken?

Heb hier nog een Galaxy A52s die in kan inleveren ook.
Dit had ik graag ook willen weten. Heb hier en daar al zitten zoeken, maar helaas niks interessant gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:54
ZeppeMan schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 07:54:
[...]

Dit had ik graag ook willen weten. Heb hier en daar al zitten zoeken, maar helaas niks interessant gevonden.
Bij Proximus kan ik een los toestel bestellen en dan mijn Galaxy A52s inleveren, maar geen idee of dat de beste deal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerph
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 13-06 18:08
dotcom87 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 07:56:
[...]

Bij Proximus kan ik een los toestel bestellen en dan mijn Galaxy A52s inleveren, maar geen idee of dat de beste deal is.
Tot nu toe heb ik enkel Proximus en Gomibo.be (Belsimpel) gevonden.

Ik heb een iPhone 15 Pro 256GB en ik overweeg te veranderen naar een Pixel 9 Pro. Ze willen mij beide €565 geven voor mijn iPhone (ik denk dat er bij beide ook €200 bij komt als actie, dus €765). Ik vind dat redelijk weinig, aangezien ik minder dan een jaar geleden €1329 heb betaald.

Ik zou mijn iPhone natuurlijk zelf kunnen verkopen maar ik vind dat zo'n gedoe...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-06 15:54
Nerph schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 09:07:
[...]

Tot nu toe heb ik enkel Proximus en Gomibo.be (Belsimpel) gevonden.

Ik heb een iPhone 15 Pro 256GB en ik overweeg te veranderen naar een Pixel 9 Pro. Ze willen mij beide €565 geven voor mijn iPhone (ik denk dat er bij beide ook €200 bij komt als actie, dus €765). Ik vind dat redelijk weinig, aangezien ik minder dan een jaar geleden €1329 heb betaald.

Ik zou mijn iPhone natuurlijk zelf kunnen verkopen maar ik vind dat zo'n gedoe...
Zet hem online bij vraag en aanbod met alleen verzenden. Kind kan de was doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koennie
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 24-05 10:25
Is er hier iemand die al ervaring heeft met het inruilen van zijn/haar telefoon?
Gaat dit een beetje soepel?
Moet de lader ook meegestuurd worden? Die houd ik het liefst.

Ik heb een pro xl 256 besteld bij de Google store met inruil van mijn Huawei Mate 20 pro. Ik zou daar 231 euro voor moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ga ook voor de Fold maar moet ff kijken hoe, kan VF verlengen maar bij Odido is het toestel aanzienlijk goedkoper dan VF.

VF:1619
Odido:1325

Nogal balen dat daar zo'n verschil in zit, uiteraard dan nog inruil en bonus eraf. Bovenstaande is bij Mobiel.nl

Iemand ergens de Fold ook zo goedkoop gevonden icm VF abbo?

Omg kom er nu pas achter dat je ook 4 maanden voor eindigen van de looptijd kan overstappen naar een nieuwe provider.

[ Voor 15% gewijzigd door Pukson op 17-08-2024 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-06 23:52
Koennie schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 12:08:
Is er hier iemand die al ervaring heeft met het inruilen van zijn/haar telefoon?
Gaat dit een beetje soepel?
Moet de lader ook meegestuurd worden? Die houd ik het liefst.

Ik heb een pro xl 256 besteld bij de Google store met inruil van mijn Huawei Mate 20 pro. Ik zou daar 231 euro voor moeten krijgen.
Ik heb nog nooit een lader meegestuurd, zelfs niet toen je nog standaard laders bij telefoons kreeg. Ging bij mij altijd soepel in het verleden, maar deze keer heb ik geen inruil gedaan aangezien een vriend mijn oude telefoon wel wilde overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-05 23:40
Is de Pixel 9 Fold al te vinden in winkels voor een demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Ruben-vds schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:01:
Is de Pixel 9 Fold al te vinden in winkels voor een demo?
Bij de Mediamarkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LionHeart86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-06 11:01
seapip schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 23:32:
[...]

Heb hetzelfde hier gedaan, zelfs een nieuwe telefoon gekocht voor 120 euro alleen om deze in te ruilen voor (78 + 300) 😂

Kwam hier uit op 1130. KPN abbo heb ik idd ook niet nodig, dus die wordt gelijk op dag 1 al weer opgezegd.

De opslag kan me niet zo veel schelen, wel jammer dat ik dus nu alleen kon kiezen uit de zwarte kleur. Gebeurt me iedere keer met een pixel dat alleen de basis zwarte kleur betaalbaar aan te schaffen is 😅
Mag ik vragen welke telefoon jij hiervoor ingezet hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
LionHeart86 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:16:
[...]

Mag ik vragen welke telefoon jij hiervoor ingezet hebt? :)
uitvoering: Samsung Galaxy A15 4G, 4GB ram, 128GB opslag Blauw

Op aanraden van een andere tweaker op pagina 2 van deze thread. Zo te zien is dit model nu al duurder onderhand (was 120 op Amazon) 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:18
Helaas niet bij de Mediamarkt in Barendrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostnl
  • Laatst online: 22-06 21:23
Net de gewone pixel 256gb besteld bij kpn, maandelijks abonnement meteen weer opzeggen.
Poco x3 pro ingeruild.

648 euro + 16,50 (eenmalig abonnement) + 6,40 thuis kopie heffing - (150 +49) (inruil) = 472 euro (waarschijnlijk krijg ik ook nog 10 euro cash ack terug maar dat zien we nog wel)

Credits voor Freekfonk
https://nl.pepper.com/aan...2gb256gb-na-inruil-320281

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-06 11:25
Wie weet hoe het met de kortingen zit bij Mobiel.nl
Als ik verleng met mijn Odido contract voor 2 jaar en het toestel in 1 keer afbetaald, is de Google Pixel 9 Pro 128GB maar 716 euro.
Als ik daar dan nog de inruilkorting van 200+toestel bij krijg en de besparing van 1 jaar Google One 2TB (99 euro) en eventueel YT Premium, dan blijft er niet veel over van de prijs voor het toestel.

716 - 222 - 99 - 36 = 363 euro theoretisch:)
En dan upgrade van Pixel 6 naar 9 Pro

Wie schiet mijn berekening aan flarden? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Koen87 op 17-08-2024 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerph
Voor de Belgen onder ons, Mediamarkt heeft ook een inruilactie en ik zou €662 (+ 200) kunnen krijgen voor mijn iPhone. Ik denk niet dat ik zo veel meer dan €862 zou kunnen krijgen via een tweedehands verkoop, dus dit ga ik grondig overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:48
Koen87 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 14:58:
Wie weet hoe het met de kortingen zit bij Mobiel.nl
Als ik verleng met mijn Odido contract voor 2 jaar en het toestel in 1 keer afbetaald, is de Google Pixel 9 Pro 128GB maar 716 euro.
Als ik daar dan nog de inruilkorting van 200+toestel bij krijg en de besparing van 1 jaar Google One 2TB (99 euro) en eventueel YT Premium, dan blijft er niet veel over van de prijs voor het toestel.

716 - 222 - 99 - 36 = 363 euro theoretisch:)
En dan upgrade van Pixel 6 naar 9 Pro

Wie schiet mijn berekening aan flarden? :+
Ik zie noch bij mobiel.nl noch bij Google een vermelding staan dat je via dat verkoopkanaal een inruilbonus krijgt. Dat is denk ik het eerste gat in jouw berekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-06 20:45
Nerph schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:43:
Voor de Belgen onder ons, Mediamarkt heeft ook een inruilactie en ik zou €662 (+ 200) kunnen krijgen voor mijn iPhone. Ik denk niet dat ik zo veel meer dan €862 zou kunnen krijgen via een tweedehands verkoop, dus dit ga ik grondig overwegen.
Bij media markt is het wel een cadeau kaart. Bij Proximus bijvoorbeeld krijg je het geld gewoon op je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerph
springfield89 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:12:
[...]

Bij media markt is het wel een cadeau kaart. Bij Proximus bijvoorbeeld krijg je het geld gewoon op je rekening.
Ahja, dat had ik dus over het hoofd gezien. Ik veronderstel als ik naar een Mediamarkt zou gaan (ipv online bestellen) dat ik die cadeaukaart direct kan gebruiken bij het aankopen van de Pixel 9 Pro... zo niet, dan doe ik het niet.

Alvast bedankt om mij hier op te wijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:20

greatgonzo

schit-te-rend!

Wij zitten al bij kpn, en dit zou prima zijn om te vernieuwen voor mijn vrouw.

Echter, ze is iemand die een nieuwe telefoon altijd wel even in handen wil hebben, zeker omdat ze van een iPhone SE komt.

Welke winkels zullen hem bij release waarschijnlijk wel fysiek hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Bobbika schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:10:
[...]

Ik zie bij noch bij mobiel.nl noch bij Google een vermelding staan dat je via dat verkoopkanaal een inruilbonus krijgt. Dat is denk ik het eerste gat in jouw berekening ;)
Idd. Lees nergens over inruil promo bij Mobiel.nl, wel lijkt de korting al verwerkt te zijn in de prijs. Fold komt namelijk op 1329 zo even uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
Over winkels gesproken, heb vandaag met de Pixel 9, Pixel 9 Pro en Pixel 9 Pro XL in de handen gestaan in Utrecht (MediaMarkt, Vodafone en Odido winkels).

Jammer genoeg nog geen Pixel 9 Pro Fold tegengekomen, ik zal dadelijk eens kijken bij de MediaMarkt Bijlmer Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
Update: Pixel 9 Pro Fold hebben ze een hands-on demo in de MediaMarkt Bijlmer Arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Eigenlijk wilde ik eerst wachten op de Pixel 10, maar omdat ze dan met een 1e generatie nieuwe eigen soc komen, nu toch maar gekozen voor iets meer zekerheid met de Pixel 9 (Pro XL 256GB). Kan ik volgend jaar rustig aankijken wat de Pixel 10 gaat doen in gebruikerservaringen🍿

Vond €749 een mooie prijs (icm 2 jaar verlenging Vodafone) en nu kan ik weer 2 of 3 jaar vooruit. Afhankelijk van wat de Pixel 11 brengt, stap ik dan weer over of wacht ik nog een jaartje op de 12.

Pixel 7 Pro kan mooi nog een paar jaar door voor vrouwlief.

Nu nog geduld bewaren tot aankomende donderdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:49
Heb ik het goed begrepen dat, als ik de telefoon voor 5 september bestel, ik nog tot 14 oktober mijn oude telefoon kan inruilen om in aanmerking te komen voor de €200 bonus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
marijn15 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:31:
Heb ik het goed begrepen dat, als ik de telefoon voor 5 september bestel, ik nog tot 14 oktober mijn oude telefoon kan inruilen om in aanmerking te komen voor de €200 bonus?
Yes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

marijn15 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:31:
Mits jouw model telefoon in de lijst staat

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
Zijn er mensen die de Pixel Fold 9 pro hebben besteld, denken aan een verzekering?
Ik heb altijd screen protectors en bulky hoesjes, dus ik denk dat moet afdoende zijn al lees ik nu in meerdere forums op reddit o,a, dat men welke fold dan ook verzekeren. 30-, extra per maand vind ik wel extreem duur wat Belsimpel nu aanbiedt.

[ Voor 1% gewijzigd door Anduuuw op 17-08-2024 21:21 . Reden: Fold benomen ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Anduuuw schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:20:
Zijn er mensen die de Pixel Fold 9 pro hebben besteld, denken aan een verzekering?
Ik heb altijd screen protectors en bulky hoesjes, dus ik denk dat moet afdoende zijn al lees ik nu in meerdere forums op reddit o,a, dat men welke fold dan ook verzekeren. 30-, extra per maand vind ik wel extreem duur wat Belsimpel nu aanbiedt.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig met de telefoonverzekeringen gesteld is, maar ik heb jaren bij (toen nog) T-Mobile gewerkt en daar werden ook verzekeringen aangeboden bij toestellen. Maar heel veel zaken vielen dan buiten de dekking terwijl andere zaken ook gewoon onder je inboedelverzekering of reisverzekering vielen. Check dus eerst goed de polisvoorwaarden en vergelijk hem ook met je inboedelverzekering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Anduuuw schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:20:
Eigenlijk nooit gedaan, zit bij Unive met mijn inboedelverzekering en hierbij zit ook schade aan mijn telefoon bij, zelfs zonder eigen risico. Al een keer gebruik van gemaakt en echt erg te spreken over, volgens mij zelf goedkoper dan specifiek een verzekering voor een telefoon alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
Bij belsimpel kan ik geen verklaring vinden voor het prijsverschil (omdat de geheugupgrade gratis zou moeten zijn) tussen de 256GB variant en de 512GB variant van de Fold 9.

De tekst van de actie is: "Actie 3: Gratis geheugenverdubbeling t.w.v. €130
Bij aankoop van de Google Pixel 9 256GB is een geheugenverdubbeling t.w.v. €130,- inbegrepen."

Iemand een idee? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j-DxBt-14WFu7X8fMeIk067Xap8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7wlgiKVBIVOlF4u7TU6lDiut.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Geert de Graaf op 17-08-2024 23:59 ]

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
@Geert de Graaf ,
Ik geloof bij de upgrade er staat in de actie voorwaarden dat je een korting krijgt t.w.v. 130-, bij een geheugen upgrade. Belsimpel is echt niet het meest duidelijke hierin (ik heb zelf ook een bestelling lopen, ook de 512GB Fold variant)

quote " Actie 3: Gratis geheugenverdubbeling t.w.v. €130

Kies voor de Google Pixel 9 Pro Fold 512GB en ontvang ook nog een gratis geheugenverdubbeling t.w.v. €130,"

GRappig genoeg dacht ik initieel, krijg ik dan de 1TB variant? :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koennie
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 24-05 10:25
geeMc schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 12:57:
[...]

Ik heb nog nooit een lader meegestuurd, zelfs niet toen je nog standaard laders bij telefoons kreeg. Ging bij mij altijd soepel in het verleden, maar deze keer heb ik geen inruil gedaan aangezien een vriend mijn oude telefoon wel wilde overnemen.
Top, goed om te horen. De reviews op internet zijn niet al te positief, maar dat komt waarschijnlijk dat alleen negatieve ervaringen worden gedeeld.
Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn dat ik nog 231 euro vang voor mijn 6 jaar oude mate 20 pro. Het zal dan wel 200 sponsoring + 31 eu voor de mate 20 pro zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Geert de Graaf schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 23:58:
Bij belsimpel kan ik geen verklaring vinden voor het prijsverschil (omdat de geheugupgrade gratis zou moeten zijn) tussen de 256GB variant en de 512GB variant van de Fold 9.

De tekst van de actie is: "Actie 3: Gratis geheugenverdubbeling t.w.v. €130
Bij aankoop van de Google Pixel 9 256GB is een geheugenverdubbeling t.w.v. €130,- inbegrepen."

Iemand een idee? [Afbeelding]
De prijs die je van de 256GB ziet is dezelfde prijs als de 128GB versie. Die zijn tijdelijk hetzelfde geprijsd vanwege de gratis verdubbeling. De 256GB versie kost normaal dus de prijs die je nu bij de 521GB versie ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
certefied schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 07:55:
[...]

De prijs die je van de 256GB ziet is dezelfde prijs als de 128GB versie. Die zijn tijdelijk hetzelfde geprijsd vanwege de gratis verdubbeling. De 256GB versie kost normaal dus de prijs die je nu bij de 521GB versie ziet staan.
En toch is het bedrag wat er betaald moet worden anders, zie de andere twee rode rechthoeken.

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Geert de Graaf schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:01:
[...]

En toch is het bedrag wat er betaald moet worden anders, zie de andere twee rode rechthoeken.
Zie nu pas dat het om de fold gaat, dan klopt het inderdaad niet. Als je die zonder abbo kiest dan is de prijs van de 512 hetzelfde als de 256. Dus dat zou met abbo ook zo moeten zijn. Ik zou daar bij belsimpel even over aan de bel trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:44
Zie ik dit nu goed, of is het echt te mooi om waar te zijn?
Bij Odido selecteer ik de P9PXL 128GB icm een 20GB/120min abbo, waarbij ik selecteer dat ik al een abonnement heb op mijn adres.
Als ik dan kies voor het in één keer betalen van het toestel kom ik uit op een toestel prijs van € 864,00.
Op diezelfde pagina staat dat je bij Google een inruil aanvraag kunt goed. Er vanuit gaande dat je een goed werkend toestel heb, een P6P 128GB, zou ik daar naar schatting € 270,00 voor terugkrijgen.
Per saldo kom ik dan uit op (864-270) € 594,00 voor het toestel na inruil.

Mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsF
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-06 21:55
GrasshopperNL schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:07:
Bij Odido selecteer ik de P9PXL 128GB icm een 20GB/120min abbo, waarbij ik selecteer dat ik al een abonnement heb op mijn adres.
Als ik dan kies voor het in één keer betalen van het toestel kom ik uit op een toestel prijs van € 864,00.
Op diezelfde pagina staat dat je bij Google een inruil aanvraag kunt goed. Er vanuit gaande dat je een goed werkend toestel heb, een P6P 128GB, zou ik daar naar schatting € 270,00 voor terugkrijgen.

Mis ik iets?
Heb je bij Odido ook niet de gratis geheugen upgrade van 128GB naar 256GB voor de zelfde prijs?
Verder heb je ook een inruil bonus volgens mij van 200 euro bovenop de 270.
Zou het even goed nakijken ;)

Edit: ik zie net dat de geheugen upgrade bij Odido niet lijkt te werken.
De 200 euro bonus inruil is er wel.
Of had je dat al bij de 270 euro bij zitten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-B4gqFE4AvUxe_qgXF7qxwcX74M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WFyON3LlbIBJL8SPdB38amRF.png?f=user_large

[ Voor 15% gewijzigd door larsF op 18-08-2024 12:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• certefied

Mis ik iets?
Nee je mist niets, ik heb het zo gedaan bij KPN P9PXL 256GB met een abbo per maand opzegbaar en 0 gig. Zo snel het kan zeg ik die weer op. moest 914 euro betalen en krijg nog 243 voor mijn oude toestel terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-06 11:25

Mis ik iets?
Nee je mist niets, het klopt.

Zie ook mijn reactie
Koen87 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 09:29:
Voor de mensen die Odido hebben, verlengen bij Odido zelf is gunstiger.
Zelf is mijn Odido verlenging: Unlimited Plus 2 jaar
Prijzen zijn zonder extra kosten op het abonnement, in mijn geval 30 euro/maand.
Toestel in 1x betalen.

Stel dat je de gratis geheugenupgrade niet nodig hebt en je een Google Pixel 9 Pro 128GB selecteert, dan is de eenmalige prijs bij mij: € 798,41 euro.
Daarna kan je nog je claim indienen bij Google voor de extra inruilwaarde.
Bijvoorbeeld Huawei P30 Pro in mijn geval voor € 222 euro.

Dit maakt het totaal bij Odido voor de Pixel 9 Pro 128GB: € 798,41 euro (odido) - € 222 euro (inruil) = € 576,41 euro.

Voor de Pixel 9 128 GB komt het op € 558,41 euro (odido) - € 172 euro (inruil) = € 386,41 euro

De Pro XL 128 GB komt op een totaal na inruil uit op: € 870,41 - € 222 = € 648,41 euro

De geheugenupgrades zijn niet zo interessant bij Odido, hier komt 120 euro bij op de eenmalige prijs voor zowel de 9, 9 Pro en 9 Pro XL.
@larsF
Helaas geen gratis geheugen upgrade bij Odido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ruben-vds schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:50:
Belsimpel kan het geen ene fuck schelen of je ook daadwerkelijk iets inlevert. Dat was ook bij de Z Fold 6. Daar kon je een vinkje aanzetten voor direct €200,- korting. Maar je hoefde in werkelijkheid niets in te leveren. Ze vroegen er ook nooit om.

Dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.
Er staat nu wel expliciet bij vermeld dat je in te ruilen toestel een hogere waarde dan 0 euro moet hebben. En "Indien het toestel niet ontvangen wordt, hebben zij het recht om het kortingsbedrag terug te vorderen.".
Stond dit ook tijdens de Z Fold 6 inruilactie erbij vermeld?

Afbeeldingslocatie: https://xbackbone.freek.info/selA6/suLIMIRO75.png/raw

[ Voor 9% gewijzigd door Freekers op 18-08-2024 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• larsF
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-06 21:55
Ik heb daarom maar de telefoon besteld via de KPN maandelijkse abonnement truc .
Daar kom ik zonder de inruil al lager uit dan Belsimpel met inruil in mijn geval dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-06 20:15
Freekers schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:52:
[...]

Er staat nu wel expliciet bij vermeld dat je in te ruilen toestel een hogere waarde dan 0 euro moet hebben. En "Indien het toestel niet ontvangen wordt, hebben zij het recht om het kortingsbedrag terug te vorderen.".
Stond dit ook tijdens de Z Fold 6 inruilactie erbij vermeld?

[Afbeelding]
Dat staat er sinds het begin.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
larsF schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:57:
Ik heb daarom maar de telefoon besteld via de KPN maandelijkse abonnement truc .
Daar kom ik zonder de inruil al lager uit dan Belsimpel met inruil in mijn geval dan.
Bij KPN kan je overigens nog goedkoper uit zijn als je daarnaast nog een inruil doe met een goedkope samsung van Amazon of iphone 7 van Marktplaats.

Scheelt hier nog een extra 264 euro op een fold. (120 aankoop samsung met inruil voor 78 +300)

En ja, het is vrij triest om een nieuwe telefoon te kopen en daarna direct in te ruilen, gaat een beetje tegen het milieu & recycle idee in 😅

Had liever gewoon een 200 a 300 cashback actie gezien zoals in het verleden het geval was.

[ Voor 18% gewijzigd door seapip op 18-08-2024 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 10:27

DJT

Net bij VF verlengd met P9PXL.

Toestelprijs €936 - €208 (inruil) = €728

Ik stuur een oude Galaxy S8 op voor de extra inruil en mijn P7 gaat in de verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06 18:08
DJT schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 19:11:
Net bij VF verlengd met P9PXL.

Toestelprijs €936 - €208 (inruil) = €736

Ik stuur een oude Galaxy S8 op voor de extra inruil en mijn P7 gaat in de verkoop.
Zou je willen delen hoe je dit doet? Ik kom duurder uit met een p9 pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 10:27

DJT

Reeker schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 19:20:
[...]

Zou je willen delen hoe je dit doet? Ik kom duurder uit met een p9 pro
Niets bijzonders. Via de VF website verlengen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ra1tx63dONiITTSLDbCexsVcw-s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PjEKfOsXz2dDwWPx6Q9NcjmZ.png?f=user_large

De €200 extra inruilwaarde krijg je natuurlijk pas nadat je een toestel terug hebt gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:20

Christiano007

Ich bin der champion

Ben benieuwd of hij al bij de mediamarkt ligt om te bekijken

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorCodez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 09-06 17:18
Iemand ervaring met het inruilen van een apparaat dat custom rom draait?
Is het dan handig om eerst de stock firmware er weer op te pleuren?
En heeft het dan nog invloed op de inruilwaarde als bepaalde functionaliteit niet meer werkt wegens het rooten (trippen van Knox op Samsung)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostnl
  • Laatst online: 22-06 21:23
DoctorCodez schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 07:17:
Iemand ervaring met het inruilen van een apparaat dat custom rom draait?
Is het dan handig om eerst de stock firmware er weer op te pleuren?
En heeft het dan nog invloed op de inruilwaarde als bepaalde functionaliteit niet meer werkt wegens het rooten (trippen van Knox op Samsung)?
Voor mijn x3 pro ga ik met miflash stock terug proberen te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:33
Christiano007 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:32:
Ben benieuwd of hij al bij de mediamarkt ligt om te bekijken
Al eerder in dit topic terug gelezen?
Of gezocht op "MediaMarkt"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
-verkeerd topic-

[ Voor 108% gewijzigd door _Bailey_ op 19-08-2024 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Voor de mensen met een order bij de Mediamarkt, blijkbaar is het niet toegestaan om de 200 euro cashback te gebruiken bij afrekenen van de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
TheRicolaa10 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:12:
Voor de mensen met een order bij de Mediamarkt, blijkbaar is het niet toegestaan om de 200 euro cashback te gebruiken bij afrekenen van de telefoon..
Dat vermoeden had ik al. Maar de mediamarkt is de enige die mij oude phone met barst in de achterkant accepteert als inruil. Bij de andere providers krijg ik 0 euro en dus geen cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor Vodafone klanten, vanaf a.s. vrijdag 3 dagen lang Pixel 9 aanbiedingen (op = op!) bij alleen VodafoneZiggo winkel te Utrecht

https://www.vodafone.nl/aanbieding/pixel-9

Ontvang tot € 600 voordeel bij aanschaf van de Google Pixel 9 Pro XL
Het voordeel is als volgt opgebouwd:
· Extra inruilwaarde: € 200
· Toestelkorting: € 400
Dit is wat je uiteindelijk gaat betalen: € 336,- voor het toestel
In combinatie met een Vodafone abonnement (na trade-in via Vodafone).
Je ontvangt de extra inruilwaarde bovenop de inruilwaarde van je oude toestel.

Daarnaast ontvang je de Google Pixel 9 Pro XL 256 GB voor de prijs van de 128 GB variant.

en de gewone Pixel 9 Pro:

Ontvang tot € 600 voordeel bij aanschaf van de Google Pixel 9 Pro
Het voordeel is als volgt opgebouwd:
· Extra inruilwaarde: € 200
· Toestelkorting: € 400
Dit is wat je uiteindelijk gaat betalen: € 288,- voor het toestel
In combinatie met een Vodafone abonnement (na trade-in via Vodafone).
Je ontvangt de extra inruilwaarde bovenop de inruilwaarde van je oude toestel.

Daarnaast ontvang je de Google Pixel 9 Pro 256 GB voor de prijs van de 128 GB variant.

------------

mijn ervaring met eerdere soortgelijke Vodafone deals (oa de S24 Ultra en Flip 6); de kans dat je daadwerkelijk iets moet inleveren is zo'n 0,0005% ;)

[ Voor 33% gewijzigd door _Bailey_ op 19-08-2024 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Is dit veel anders dan via de google store? Daar geven ze zo een 560,- voor een iPhone 15 128GB en krijg je ook tijdelijk een 256gb i.p.v. 128gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:13
Bij Belsimpel is mijn oude Honor 8 nog €50 waard terwijl de nieuwere Xiaomi Mi 9 maar de helft waard is. Apart inruil beleid.
Pagina: 1 2 ... 24 Laatste