Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prup
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 18:16
damkoning schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:21:
[...]

Pfff dat meen je niet. Bieden ze nog enige vorm van compensatie bij Vodafone? Je bent bijna een kwartaal verder......
Daarover heb ik nog niks gehoord en de klantenservice van VF is ook vrij kortaf. Het voelt een beetje als 'Zeur niet, wij weten ook niks, doei.' Het is dat ik voor minder dan 300 euro de p9p 256 van ze ga/hoop (te) krijgen, maar hierna zie ik me wel ergens anders heen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-08 20:33
Prup schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:08:
[...]

Daarover heb ik nog niks gehoord en de klantenservice van VF is ook vrij kortaf. Het voelt een beetje als 'Zeur niet, wij weten ook niks, doei.' Het is dat ik voor minder dan 300 euro de p9p 256 van ze ga/hoop (te) krijgen, maar hierna zie ik me wel ergens anders heen gaan.
Dat begrijp ik. Zelf vind ik de klantenservice drama. Geen reactie krijgen, adviezen die niet blijken te kloppen etc. Na contact via X was er wel degelijk zoiets als service. Weet alleen niet of ik na mijn contract hier blijf.. Heb dan wel weer geluk gehad dat ik mijne al 1,5 maand geleden heb ontvangen (ook besteld hc).

De prijs maakt gelukkig een hoop goed :-) 1 jaar abbo a 16pm en eenmalig 295 })

[ Voor 5% gewijzigd door damkoning op 24-10-2024 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revdz
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 08-09 23:31
Ennnnn verplaatst van 29 oktober naar 4 nov... Had ik stiekem wel verwacht van kpn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:27
Ik heb mijn bestelling van de P9P geannuleerd. Na 2 maanden wachten zonder duidelijkheid ben ik het wel beu. Echt kansloos. Ik ben tevreden over mijn Pixel 8, maar zulke praktijken doen me twijfelen nog ooit een Pixel te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Hier is hij naar 3 december gegaan via Belsimpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een zwarte neemt met 256gb zijn ze gewoon voorradig. Neem aan dat mensen die wachten een Hazel hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 16:55:
Als je een zwarte neemt met 256gb zijn ze gewoon voorradig. Neem aan dat mensen die wachten een Hazel hebben besteld?
Nee ik wachtte al 2 maanden op een zwarte 256GB P9P bij mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gek zeg. Bij zowel Google als bol gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-09 15:51
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:20:
Wat gek zeg. Bij zowel Google als bol gewoon op voorraad.
Bol verkoopt (zelf) helemaal geen Pixel 9 Pro telefoons. Alleen maar 3rd party verkopers en je moet zelf maar ondervinden hoe betrouwbaar die zijn. Ik koop er in ieder geval nooit iets.

Wellicht momentopnames maar als ik nu kijk in de Google Store dan is een zwarte Pixel 9 Pro 256GB ook niet voorradig en ook niet te bestellen. Zou wel in een paar dagen leverbaar moeten zijn, maar of dat waar is... Zou sowieso niet 1199 neertellen bij Google.

Zelf nog in dubio of ik mijn Pixel 8 met Ben abonnement (loopt nog een jaartje, maar Odido ontvangst thuis en op kantoor is niet echt top) ga omzetten naar een Pixel 9 met KPN abonnement. Bij KPN zie ik de Pixel 9 nu voor 408 euro met 2 jarig abonnement (belsimpel, duurste KPN abonnement welke je mag afschalen na een maand).

Als ik dat dan bekijk weet ik ook niet zo goed of ik dan een Pixel 9 of Pixel 9 Pro moet kiezen. Of ik het 150 euro waard vind dat het scherm en de camera's beter zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barry2310
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik zit ook al vanaf 3 september te wachten op mijn grijze 256gb grijze pixel 9 pro.
Ik vroeg of ik hem kon veranderen in een 128gb zonder extra kosten en of ik dan nog wel recht heb op de pre order bonus. Ik kreeg dit als reactieAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhMCqkMZrtyBuMp9k6Gyn2gPX-4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GoOuNdYZjhJxHnhgRLTUuOdO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 82% gewijzigd door barry2310 op 27-10-2024 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vokx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:32
Iemand ervaring bij Recommerce met een telefoon die 0 euro is gezet? De bonus heb ik nog niet uitgekeerd gekregen. Ik vind het prima als ze telefoon voor 0 euro overnemen als ik de bonus krijg, maar dat lijkt me niet het geval? Is mogelijk om het voorstel te annuleren en opnieuw in te dienen (met de nieuwe telefoon truck)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij stond er in de voorwaarde dat je telefoon geen 0 euro mocht zijn voor die bonus. Maar kan mij vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Laatst online: 20:41
Voor wat het waard is, voor mij persoonlijk 0, kpn webcare zegt nu week 47 voor de P9P 256 Hazel.
Je zou bijna kunnen zeggen dat hij dus sowieso niet die week of eerder komt.

Ze hebben wel toegezegd dat de inruilactie verlengd blijft worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Currry op 28-10-2024 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 22-08 16:54
In de webshop van KPN staat bij de P9P 256gb inmiddels ook een leverdatum van eind november. Inmiddels hoop ik maar gewoon dat ik mijn P9P 256gb Hazel (besteld 28 aug) in ieder geval nog voor de feestdagen binnen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
Ik heb net met KPN gesproken over mijn opzegging en een bevestiging gekregen. Het valt me op dat ze vanaf dit moment rekenen met een opzegtermijn van een maand. Dus ipv tot 7 november, een maand na mijn opzegdatum, loopt mijn abonnement door tot 28 november. Dus, als iemand zelf nog opzegt, bel er dan even achteraan. Dan heb je dit gedoe niet. Ik vind het een vreemde gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Zit nu op precies 1 maand sinds ik mijn telefoon heb aangemeld en documenten heb ingeleverd bij Recommerce en nog altijd mijn bonus niet gehad. Iemand anders die in dezelfde situatie zit? Heeft Recommerce zelf benaderen zin? Zie op hun website een contactformulier staan maar die is half in het Frans, dus dat schept niet veel vertrouwen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Qu_dI8tU5nPLdEfVW4ucDFqDIw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RTIylStjPHuVxmbUBzNbqnWR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Captain Obvious op 28-10-2024 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvogel1
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:40
Heeft er iemand meer de reactie van Google (promo reward) gehad dat de telefoon teveel krassen heeft en daarom volgens hun niet aan de inruil voorwaarden voldoet. Ze zeggen dat er teveel grote krassen in het scherm zitten. ik vind het meevallen en heb de telefoon altijd nog gebruikt, maar los ervan hoe groot ze zijn lees ik in de voorwaarden dat het scherm geen barsten mag hebben.

https://reward-promos.com...l-NL/qualifying-trade-ins

Al 4x over en weer gemaild, maar loop nu tegen een muur dat het antwoord nee is. Iemand die misschien tips heeft om alsnog de extra korting te ontvangen? Of de telefoon nu €10 of €30 ingeschat word dat geloof ik wel.

Hieronder de foto die ik terug kreeg. Ik kan niet herinneren dat het er zo uitziet, maar dit is ook onder een felle lamp. Ondanks dat zitten er nog steeds geen barsten in....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E8csn2j-S9M8VmQPf-gc979CBXg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Tzlvsih424ZDcZ9o3V2dP5VH.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door Pvogel1 op 28-10-2024 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Currry schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 10:00:
Voor wat het waard is, voor mij persoonlijk 0, kpn webcare zegt nu week 47 voor de P9P 256 Hazel.
Je zou bijna kunnen zeggen dat hij dus sowieso niet die week of eerder komt.

Ze hebben wel toegezegd dat de inruilactie verlengd blijft worden.
blijft wel grappig/frappant dat het echt compleet willekeurig is wie je treft bij de helpdesk. Ik heb twee keer gebeld beide keren gehoord dat KPN zelf geen voorraad of levering kan checken. Wat me compleet onlogisch lijkt, hoe kun je anders leverings indicaties geven op je site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-07 14:44
Vodafone HC actie, vandaag de sms gehad over week 47. Ik denk dat ik een black friday deals ergens scoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
barry2310 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 06:22:
Ik zit ook al vanaf 3 september te wachten op mijn grijze 256gb grijze pixel 9 pro.
Ik vroeg of ik hem kon veranderen in een 128gb zonder extra kosten en of ik dan nog wel recht heb op de pre order bonus. Ik kreeg dit als reactie[Afbeelding]
Ik kreeg vandaag een mail hierover.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/3xn1VJkS/Screenshot-20241028-200112-2.png

En dit zijn de uitgebreide voorwaarden over de inruilactie: https://www.belsimpel.nl/...6&utm_medium=email&cntd=1

[ Voor 5% gewijzigd door Binnetie op 28-10-2024 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:23
Captain Obvious schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:40:
Zit nu op precies 1 maand sinds ik mijn telefoon heb aangemeld en documenten heb ingeleverd bij Recommerce en nog altijd mijn bonus niet gehad. Iemand anders die in dezelfde situatie zit? Heeft Recommerce zelf benaderen zin? Zie op hun website een contactformulier staan maar die is half in het Frans, dus dat schept niet veel vertrouwen.

[Afbeelding]
Ik wacht ook nog steeds op mijn 300 euro. Ze zeiden dat het de 18e was overgemaakt maar staat nog niks op...Ze hebben het doorgezet naar een andere afdeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:54
Pvogel1 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:21:
Heeft er iemand meer de reactie van Google (promo reward) gehad dat de telefoon teveel krassen heeft en daarom volgens hun niet aan de inruil voorwaarden voldoet. Ze zeggen dat er teveel grote krassen in het scherm zitten. ik vind het meevallen en heb de telefoon altijd nog gebruikt, maar los ervan hoe groot ze zijn lees ik in de voorwaarden dat het scherm geen barsten mag hebben.

Al 4x over en weer gemaild, maar loop nu tegen een muur dat het antwoord nee is. Iemand die misschien tips heeft om alsnog de extra korting te ontvangen? Of de telefoon nu €10 of €30 ingeschat word dat geloof ik wel.

Hieronder de foto die ik terug kreeg. Ik kan niet herinneren dat het er zo uitziet, maar dit is ook onder een felle lamp. Ondanks dat zitten er nog steeds geen barsten in....

[Afbeelding]
Ik heb een toestel ingestuurd dat flink beschadigd was inclusief gebarsten scherm.
Knoppen en touchscreen werkten nog voor 100%, zeer goed ingepakt verzonden.
Volgens hun werken knoppen en touchscreen toch niet goed. Ik ben het er niet mee eens maar accepteer toch hun voorstel. De tijd en moeite die het anders gaat kosten is mij meer waard dan die 10 euro.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Vokx schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:04:
Iemand ervaring bij Recommerce met een telefoon die 0 euro is gezet? De bonus heb ik nog niet uitgekeerd gekregen. Ik vind het prima als ze telefoon voor 0 euro overnemen als ik de bonus krijg, maar dat lijkt me niet het geval? Is mogelijk om het voorstel te annuleren en opnieuw in te dienen (met de nieuwe telefoon truck)?
In mijn geval was de waarde dus 10 euro. Hun zeggen dat de knoppen niet werken dus 0 euro.
In de mail met het nieuwe voorstel staat 200 euro*

*Inclusief het bonusbedrag dat aan u wordt uitbetaald na validatie van uw bewijsstukken door ons supportteam.

Dan reken ik dus op die 200 euro.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Wesley-groet schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:04:
[...]

Ik wacht ook nog steeds op mijn 300 euro. Ze zeiden dat het de 18e was overgemaakt maar staat nog niks op...Ze hebben het doorgezet naar een andere afdeling
Hoe heb je hun gecontacteerd als ik vragen mag? Het geld van de telefoon zelf heb ik al sinds 8 oktober maar de bonus nog altijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvogel1
Jorco schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:34:
[...]

Ik heb een toestel ingestuurd dat flink beschadigd was inclusief gebarsten scherm.
Knoppen en touchscreen werkten nog voor 100%, zeer goed ingepakt verzonden.
Volgens hun werken knoppen en touchscreen toch niet goed. Ik ben het er niet mee eens maar accepteer toch hun voorstel. De tijd en moeite die het anders gaat kosten is mij meer waard dan die 10 euro.
Dus als ik het goed begrijp heb je zonder moeite die extra inruil gekregen met zelfs een gebarsten scherm? Dit was rechtstreeks via google via promo reward?

Idd die €10 is het zeker niet waard, maar nu krijg ik dus niks. Dan loop ik dus minimaal €150,- mis. Dat is dan toch weer de moeite. (Los van het feit dat ik vanwege deze actie tot de koop over ben gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 12:28
Ik heb op 22 oktober bericht ontvangen van Recommerce over de goedkeuring van 14 euro (inruil oneplus 5T). Dit bedrag zou binnen enkele dagen bijgeschreven worden. Bedrag nog niet ontvangen. De bonusuitbetaling later. Ik kan me niet herinneren dat bij de aanmelding een bankrekening opgegeven moest worden. Of krijg je later nog een bericht om je bankrekening op te geven?

In de mail van 22 oktober krijg ik zodra ik op de knop 'Aanvraagstatus' klik de melding: unable to find instance

Iemand die dit herkend?

[ Voor 19% gewijzigd door Yazoo op 29-10-2024 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• txgrl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-08 15:30
Captain Obvious schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:40:

[Afbeelding]
Ik heb hetzelfde en durf al die tijd ook niet op te zeggen bij KPN. Wel de inruilwaarde gehad (14 euro) maar niet de bonus. Gemaild en kreeg als antwoord dat het vanaf 5/10 max 21 dagen zou duren. Die zijn allang voorbij maar blijft op afwachting van validatie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
txgrl schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:32:
[...]

Ik heb hetzelfde en durf al die tijd ook niet op te zeggen bij KPN. Wel de inruilwaarde gehad (14 euro) maar niet de bonus. Gemaild en kreeg als antwoord dat het vanaf 5/10 max 21 dagen zou duren. Die zijn allang voorbij maar blijft op afwachting van validatie staan.
Inderdaad, daar wacht ik ook nog mee vanwege het uitblijven van de bonus. Heb even in mijn mails gegraven en heb wel een mail met beschrijving "Goedkeuring van de extra inruilwaarde''. Elders hebben ze het over 21 (werk)dagen. Als het goed is zouden na vandaag die 21 werkdagen zijn verstreken dus ben benieuwd. Sowieso morgenvroeg als ik niks heb maar contact via dat formulier proberen op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 23:31
Ik heb uiteindelijk goeie ervaringen met rebuy.nl gehad.

EUR 491 voor mijn p7p 256gb (was nieuw in doos na een garantie exchange bij google)
EUR 266 voor mijn p6p 256gb (licht beschadigde behuizing)

Verder bij recommerce zonder moeite de bonus gekregen en het verwachte bedrag voor een telefoon die ik speciaal om in te ruilen nieuw had gekocht.

All in is de upgrade na de p9p zo "gratis" geweest (wel twee telefoons kwijt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:23
Captain Obvious schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:24:
[...]

Hoe heb je hun gecontacteerd als ik vragen mag? Het geld van de telefoon zelf heb ik al sinds 8 oktober maar de bonus nog altijd niet.
Contactformulier op de site ingevuld en een paar keer heen en weer gemaild na hun antwoord. Duurt erg lang allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
txgrl schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:32:
[...]

Waar/wanneer heb je je bankrekening op moeten geven voor de 14 euro? Komt hier nog een verzoek voor? Zie ook mijn bericht eerder vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucas
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 06-09 00:56
Rekening nr is onderdeel van het aanmeldformulier van de inruil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Wesley-groet schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:32:
[...]

Contactformulier op de site ingevuld en een paar keer heen en weer gemaild na hun antwoord. Duurt erg lang allemaal...
Heb ook gisteren het contactformulier ingevuld, ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorco
Zwart en grijsgroen 256GB staan bij Google op een geschatte levering omstreeks 5/6 november.

KPN doet er goed aan om de pre-orders snel uit te gaan leveren anders dan volgen annuleringen en bestellen we over een paar maanden de Samsung S25 of over een goed half jaar de Pixel 10. Uiteraard dan niet meer bij KPN i.v.m. gebrek aan communicatie.

Het is dat er een korting van 200 euro is anders was ik er al lang klaar mee maar zelfs dat extra geduld is nu bijna op. Dat bedrag is meer waard bij vrijwel directe levering dan bij 3 maanden wachten. Zo'n slechte launch heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Ben benieuwd naar de verkoopcijfers.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revdz
Jorco schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 10:54:
Zwart en grijsgroen 256GB staan bij Google op een geschatte levering omstreeks 5/6 november.

KPN doet er goed aan om de pre-orders snel uit te gaan leveren anders dan volgen annuleringen en bestellen we over een paar maanden de Samsung S25 of over een goed half jaar de Pixel 10. Uiteraard dan niet meer bij KPN i.v.m. gebrek aan communicatie.

Het is dat er een korting van 200 euro is anders was ik er al lang klaar mee maar zelfs dat extra geduld is nu bijna op. Dat bedrag is meer waard bij vrijwel directe levering dan bij 3 maanden wachten. Zo'n slechte launch heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Eens met bovenstaande. Vermoed toch wel uitlevering volgende week. 8 november is nu gecommuniceerd ipv 4 november.
Weer afwachten of KPN na 5 wijzigingen het wel goed heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
Revdz schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:36:
[...]

Eens met bovenstaande. Vermoed toch wel uitlevering volgende week. 8 november is nu gecommuniceerd ipv 4 november.
Weer afwachten of KPN na 5 wijzigingen het wel goed heeft
Waar lees jij dat KPN 8 november heeft gecommuniceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revdz
Lan Mandragoran schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:28:
[...]

Waar lees jij dat KPN 8 november heeft gecommuniceerd?
Op de mail richting mij over startdatum abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
Revdz schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:22:
[...]

Op de mail richting mij over startdatum abonnement.
Ah, daar zou ik niet teveel waarde aan hechten. Dat is gewoon een geautomatiseerd mailtje dat wordt uitgestuurd omdat ze niet kunnen leveren en dus het abonnement telkens weer een week opschuift. Ik tel er inmiddels 11 in mijn mailbox. Mag jij raden hoevaak de datum gehaald is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revdz
Dit motiveert zeker👌🤣 en jij hebt besteld op? Ik 22 augustus.

Er is al wel een paar keer door mn hoofd gegaan om de hele zooi te annuleren en wellicht als het volgende week niet gaat worden dat ik ook echt wel alles annuleer. Ook een aardige aanbetaling gedaan dus dat vind ik ook niet heel netjes vanuit KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb de bestelling geannuleerd en wat anders gekocht wat ik leuk vond.
Doe volgens jaar met de 10 wel een nieuwe poging :)

Voor de mensen die de P9P nog niet hebben: nog even succes gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
Jorco schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 10:54:

Ik zou je verwachting maar temperen, vorige week was het een week eerder levertijd. Ik denk dat je zult zien dat er volgende week weer een week later staat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:50
Zojuist zelf de inleverstatus bij recommerce gecheckt, en de documenten zijn nu eindelijk gevalideerd.

Het hele proces heeft uiteindelijk dus precies een maand geduurd, wat best meevalt, maar de communicatie en het verloop vond ik wel wat rommelig.

Uitbetaling van de 200e bonus moet nog wel plaatsvinden, maar dat verwacht ik ergens komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Mole schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 11:57:
Zojuist zelf de inleverstatus bij recommerce gecheckt, en de documenten zijn nu eindelijk gevalideerd.

Het hele proces heeft uiteindelijk dus precies een maand geduurd, wat best meevalt, maar de communicatie en het verloop vond ik wel wat rommelig.

Uitbetaling van de 200e bonus moet nog wel plaatsvinden, maar dat verwacht ik ergens komende week.
Bij mij zijn ze nu ook gevalideerd. Alhoewel ik daar geen email van heb gekregen. Hopelijk dat de betaling zelf dan ook snel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
Captain Obvious schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:59:
[...]

Bij mij zijn ze nu ook gevalideerd. Alhoewel ik daar geen email van heb gekregen. Hopelijk dat de betaling zelf dan ook snel gebeurt.
Bij mij zijn ze ook gevalideerd. Bewijsstukken ingediend op 30 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenRawr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-08 13:34
Pvogel1 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:21:

[Afbeelding]
Is hier nog wat uitgekomen bij jou? Ik heb vanmorgen een reactie met vergelijkbare foto ontvangen met als reden diepe krassen in het scherm, terwijl die er echt niet zijn.

Deel van de reden van aankoop was voor mij toch ook wel de inruil actie en het voelt alsof ze het er nu wel heel gemakkelijk vanaf gaan wegen te brengen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shooter12wow
Zojuist gebeld door Vodafone. Uiterlijk week 49 ontvang ik mijn P9P Hazel 256 GB (besteld bij actie HC op eerste dag).

Zij hebben bevestiging van Google voor deze datum. Het gaat dan toch echt gebeuren. Ik krijg bevestiging op de mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
shooter12wow schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:49:
Zojuist gebeld door Vodafone. Uiterlijk week 49 ontvang ik mijn P9P Hazel 256 GB (besteld bij actie HC op eerste dag).

Zij hebben bevestiging van Google voor deze datum. Het gaat dan toch echt gebeuren. Ik krijg bevestiging op de mail. :)
En zo zitten we alweer in december....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
Currry schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:09:
[...]

En zo zitten we alweer in december....
Jep, duurt allemaal wel lang. Het is gewoon dat het een goede deal is anders zou ik echt niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prup
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 18:16

Ik kreeg eerder vandaag een sms dat ze me meermalen tevergeefs zouden hebben gebeld en dat daarom de bestelling is geannuleerd. WTF. Nu bij hc om dat weer terug te draaien. De winkel is oké maar dat kantoor.... Ook de hc-actie, trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shooter12wow
Prup schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:14:
[...]

Ik kreeg eerder vandaag een sms dat ze me meermalen tevergeefs zouden hebben gebeld en dat daarom de bestelling is geannuleerd. WTF. Nu bij hc om dat weer terug te draaien. De winkel is oké maar dat kantoor.... Ook de hc-actie, trouwens
Mooi lullige situatie, zeker omdat je voor contact naar de HC winkel moet.
Ik moet zeggen, ik heb de mail helaas niet gekregen gisteren. Gaat allemaal niet heel soepel bij Vodafone 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lan Mandragoran

Week 49 is mid-december :( . Ik snap er werkelijk helemaal niets van hoe deze launch zo ongelooflijk mis kon gaan en dat de verwachte levertijd voor pre-orders inmiddels 3-4 maanden later ligt dan beloofd... En dat alles zonder enige vorm van compensatie, excuses of überhaupt enige communicatie (van KPN althans). Ik twijfel elke dag weer meer om de hele boel maar te annuleren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:12
Vorige week donderdag, 31-10 bericht gekregen dat mijn extra inruilwaarde zou worden uitbetaald.

Vandaag de 150 euro van de pixel 9 actie op mijn rekening ontvangen. Lang verhaal geweest maar met wat geduld is het gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robust2
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09 21:39
Net m'n (Belgische) claim afgewezen gekregen zonder enige uitleg. Telefoon was in perfecte staat en al hun stappen gevolgd, redelijk teleurstellend en ik had sowieso de Pro niet gekocht als ik wist dat dit ging gebeuren.

> Uw claim is afgewezen omdat uw inruilproduct niet voldoet aan de criteria voor inruil.

Zeer vage uitleg...

Snel een mailtje terug gehad, afgewezen wegens krassen en wat zij vinden een "deuk" in de behuizing. Toch wel heel snel afgewimpeld zo, ik wist zelf niet meer dat die erin zat gezien de telefoon laatste jaren in een hoesje zat en dit op een plastieken behuizing toch niet echt een deuk is imo. Zuur om zo de 200 euro mis te lopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5dsYzOlitUzp5XIzW2nBu2yQQWI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZiRlOG4TKltCAPEmNlmxxQ6F.png?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door Robust2 op 06-11-2024 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:55
Lan Mandragoran schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:24:
Week 49 is mid-december :( . Ik snap er werkelijk helemaal niets van hoe deze launch zo ongelooflijk mis kon gaan en dat de verwachte levertijd voor pre-orders inmiddels 3-4 maanden later ligt dan beloofd... En dat alles zonder enige vorm van compensatie, excuses of überhaupt enige communicatie (van KPN althans). Ik twijfel elke dag weer meer om de hele boel maar te annuleren...
Bij Belsimpel een Google case :+ Als ze nu een Watch3 of Buds Pro2 als compensatie hadden gegeven, oke, maar vind dit ook wel erg mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvogel1
GerbenRawr schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:55:
[...]

Is hier nog wat uitgekomen bij jou? Ik heb vanmorgen een reactie met vergelijkbare foto ontvangen met als reden diepe krassen in het scherm, terwijl die er echt niet zijn.

Deel van de reden van aankoop was voor mij toch ook wel de inruil actie en het voelt alsof ze het er nu wel heel gemakkelijk vanaf gaan wegen te brengen...
Helaas niet.
Enkele keren heen en weer gemaild, maar zonder resultaat. Ook de vraag bij Odido neergelegd of ze wat kunnen betekenen, maar die verwijzen uiteraard naar Google.

Eerlijk gezegd weet ik dus even niet welk pad ik het beste kan bewandelen.

Mocht je ideeën of meer succes hebben dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
avluijk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:10:
[...]

Bij mij zijn ze ook gevalideerd. Bewijsstukken ingediend op 30 september.
De 200 euro bonus is inmiddels overgemaakt! Ondertussen weer verder met wachten op de P9P... (besteld 28 aug bij KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Heeft iemand de 200 euro bonus al ontvangen en vervolgens de order geannuleerd?

Ik lees nergens voorwaarden dat dat nog wordt teruggevorderd. Lijkt mij vreemd maar ben benieuwd wat de ervaringen zijn.

Voor meer dan 800 euro drie tot vier maanden aan KPN te hebben 'geleend' tegen '200 euro rente' is ook nog wel rendabel. KPN doet immers niet aan actief communiceren en verzuimt te reageren op berichten.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:27
KPN / Recommerce heeft de datum om je oude telefoon in te sturen weer opgerekt, uit de voorwaarden:
"Zorg dat je product voor 5 december 2024 bij Recommerce binnen is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
https://www.bright.nl/nie...r-de-pixel-telefoons.html

Zou dit de leveringsproblemen (deels) verklaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ter info - gisteren vanuit mobiel.nl te horen gekregen dat men de hazel kleur voor mij niet meer kon leveren (odido zou deze niet meer aan hun leveren).

(als alternatief kon ik wel obsidian krijgen maar dan zou ik 324 EUR moeten bijbetalen omdat deze alleen voor de huidige prijzen weg gaan, hier vriendelijk voor bedankt. Twee maanden afgewacht en dan is dit wel een zuur einde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
marshallq schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 08:40:
Ter info - gisteren vanuit mobiel.nl te horen gekregen dat men de hazel kleur voor mij niet meer kon leveren (odido zou deze niet meer aan hun leveren).

(als alternatief kon ik wel obsidian krijgen maar dan zou ik 324 EUR moeten bijbetalen omdat deze alleen voor de huidige prijzen weg gaan, hier vriendelijk voor bedankt. Twee maanden afgewacht en dan is dit wel een zuur einde)
Dan zoeken ze toch een andere leverancier? Waarom moet jij hun probleem oplossen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jorco
Net nog maar eens geïnformeerd bij KPN. Medewerker klonk kundig en was behulpzaam.
Er komen naar verwachting vrijdag 54 stuks Pixel 9 Pro - 256GB - Hazel (Grijsgroen) binnen en er zijn nog 31 backorders. Als het goed is komt daarmee een einde aan het lange wachten!

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Jorco schreef op maandag 11 november 2024 @ 09:28:
Net nog maar eens geïnformeerd bij KPN. Medewerker klonk kundig en was behulpzaam.
Er komen naar verwachting vrijdag 54 stuks Pixel 9 Pro - 256GB - Hazel (Grijsgroen) binnen en er zijn nog 31 backorders. Als het goed is komt daarmee een einde aan het lange wachten!
Mag het inderdaad wel hopen, want Google levert de Hazel 256GB Pro op 13-14 november als je vandaag bestelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-05 23:41
Belsimpel heeft nu de 512gb op voorraad. Voor iedereen die nog steeds wacht zou ik adviseren om belsimpel te bellen en aan te geven dat je 'm wilt ruilen voor de 512gb. Heb het zelf ook gedaan en moest maar een klein bedrag bijbetalen.

newbie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-07 16:16
Jorco schreef op maandag 11 november 2024 @ 09:28:
Ik ben benieuwd, week eerder had ik ook iemand aan de lijn, die mij belde na een klacht. En toen waren er meer dan 100 in backorder van deze specifieke kleur, en ik heb daarna niemand hier gehoord over dat deze alsnog geleverd is...

Eerst zien, dan geloven. Maar ik hoop dat jij de meeste kundige helpdesk persoon had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
Iemand enig idee of en wanneer de 9 Pro Porcelain 512GB beschikbaar komt?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
BasvandenHoogen schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:31:
[...]

Ik ben benieuwd, week eerder had ik ook iemand aan de lijn, die mij belde na een klacht. En toen waren er meer dan 100 in backorder van deze specifieke kleur, en ik heb daarna niemand hier gehoord over dat deze alsnog geleverd is...

Eerst zien, dan geloven. Maar ik hoop dat jij de meeste kundige helpdesk persoon had :)
Op de site van KPN nu : Leverbaar vanaf begin december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramkoe
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17:27
Oh blijkbaar opnieuw extra vertraging Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hgy992P5ODFOp-QYGpvP_NTAVWE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZvJohdi7IzmBqCyAXJlqBB8J.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revdz
Het ziet er nog niet allemaal veelbelovend uit met bovenstaande reacties.

Ik werd vorige week gebeld n.a.v. een klacht want vind dit voor mijn gevoel niet meer echt een pre order ondanks dat ze er niet veel aan kunnen doen waarschijnlijk.
Maar mij werd mede gedeeld dat ze deze week binnen kwamen en dan volgende week, week 47 uitleveren. Kreeg ook een mail met startdatum 20 november.
Ik wacht nog tot die datum en anders ga ik voor een leuke Black Friday deal o.i.d. oppo find x8 pro ook nog wel optioneel.

We gaan zien hoe betrouwbaar de info dit keer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramkoe
KPN abbonement via Belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
En bij de Google store ontvang je de Hazel Pro 256 morgen als je vandaag besteld...

[ Voor 4% gewijzigd door ErnstH op 13-11-2024 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramkoe
ErnstH schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:09:
En bij de Google store ontvang je de Hazel Pro 256 morgen als je vandaag besteld...
Inderdaad frappant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:36
Op de website van KPN is de Porcelain variant (Pro 256gb) nu blijkbaar wel op voorraad. De Hazel en Obsidian staan nog op begin december..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ruurd v. schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:55:
Op de website van KPN is de Porcelain variant (Pro 256gb) nu blijkbaar wel op voorraad. De Hazel en Obsidian staan nog op begin december..
dat zou dan betekenen dat die van ons eraan komt.. kan het bijna niet geloven, kan wel janken van blijdschap.. :+ :'( ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
greatgonzo schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:42:
[...]

dat zou dan betekenen dat die van ons eraan komt.. kan het bijna niet geloven, kan wel janken van blijdschap.. :+ :'( ;( ;)
Ik ga pas janken van blijdschap als ik 'm daadwerkelijk in huis heb, heb al genoeg weeknummers voorbij zien komen waarop ze dan écht (maar uiteindelijk niet) geleverd zouden gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevStyle
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zag de porcelain versie bij belsimpel ook op beschikbaar staan. Ik bellen om te kijken of ik mijn bestelling kon wijzigen naar deze versie komen ze met een bedrag van 15 euro meer per maand 😅 omdat ze met dagprijzen werken en ik schijnbaar een goede deal had toen kunnen ze niet zomaar de kleur veranderen. Naja.. Dan wacht ik nog maar weer verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
Zojuist gebeld met KPN, medewerker gaf nu aan 256 GB porcelain weer op voorraad komt op 22 november volgens het systeem waar hij in keek... lekker duidelijk dus.

zie 128 wel op website staan dat deze vanaf deze vrijdag leverbaar zou moeten zijn...

[ Voor 24% gewijzigd door BasvandenHoogen op 13-11-2024 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Het wordt week 49 bij KPN dat ze weer een levering binnen krijgen van de Hazel. Staan er nog +-130 in afwachting.
Annuleren is niet mogelijk omdat ze al uitbetaald hebben. Iets van compensatie ook niet omdat het buiten hun macht ligt.
Voortaan pas bestellen als het voorradig staat was zijn devies 🥴. (Aankoop datum 2 sept (2024😛))

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Currry
Annuleren is altijd mogelijk als je nog geen toestel geleverd hebt.
Maar bel vooral met kpn als je van sprookjes houdt. De ene zegt op dinsdag dat ze op vrijdag komen en er een wachtrij is met 80 wachtende, op woensdag komen ze in december en zijn er 130 wachtende. En morgen weer niemand meer iets. Ze weten het niet, zo simpel is het. En in de tussentijd krijgt niemand zijn toestel, ook niet bij Belsimpel of Odido, die weten net zo goed niets.
Vandaar dat de Tweakers redactie echt ligt te slapen, best interessant om dit eens uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
Currry schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:02:
Annuleren is altijd mogelijk als je nog geen toestel geleverd hebt.
Maar bel vooral met kpn als je van sprookjes houdt. De ene zegt op dinsdag dat ze op vrijdag komen en er een wachtrij is met 80 wachtende, op woensdag komen ze in december en zijn er 130 wachtende. En morgen weer niemand meer iets. Ze weten het niet, zo simpel is het. En in de tussentijd krijgt niemand zijn toestel, ook niet bij Belsimpel of Odido, die weten net zo goed niets.
Vandaar dat de Tweakers redactie echt ligt te slapen, best interessant om dit eens uit te zoeken.
Tweakers redactie ligt enorm te slapen (geldt overigens ook voor overige tech media zoals Bright en Androidplanet), zeker als je nagaat dat hun hoofdredacteur nog heeft zitten meepraten in dit topic. Maar goed, hij heeft zijn P9P 256gb Hazel al lang binnen en heeft er ook maar een maandje op hoeven wachten volgens mij...

[ Voor 4% gewijzigd door avluijk op 14-11-2024 09:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
De conclusie van deze rampzalige launch is wel dat Google echt geen biet geen om de markt buiten de VS. De Nederlandse providers en webshops hebben al vanaf augustus geen enkel idee wanneer ze telefoons kunnen verwachten en roepen maar wat, als ze überhaupt al communiceren over vertragingen en levertijden.

Afgaande op dit topic en de verwachte levertijden heeft Google sinds september maar één keer een batch telefoons gestuurd, ofwel enkel genoeg voor de pre-orders van de eerste paar dagen, en de mensen die daarna besteld hebben (inclusief de pre-orders van de twee weken daarna) wachten inmiddels al ongeveer 3 maanden. En niemand weet hoe lang het nog gaat duren. Mid-december wordt nu genoemd, maar er zijn vaker data genoemd die niet klopten.

Nu weten we al dat Google geen biet geeft om Europa doordat de helft van de features alleen in de VS beschikbaar zijn en de trade-in offers daar letterlijk 3x beter zijn. Maar nu geeft Google kennelijk zelfs zo weinig prioriteit aan Europa dat de telefoons pas naar hier mogen als de VS (en/of andere markten) eerst compleet verzadigd zijn. Een andere verklaring kan ik er gewoon niet voor geven. Welke leverancier die groot een nieuwe telefoon lanceert, krijgt het nou voor elkaar om in de 3 maanden na lancering maar één enkele (kleine) batch te leveren? Dat slaat toch helemaal nergens op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerbenRawr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-08 13:34
Pvogel1 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:06:
[...]

Helaas niet.
Enkele keren heen en weer gemaild, maar zonder resultaat. Ook de vraag bij Odido neergelegd of ze wat kunnen betekenen, maar die verwijzen uiteraard naar Google.

Eerlijk gezegd weet ik dus even niet welk pad ik het beste kan bewandelen.

Mocht je ideeën of meer succes hebben dan hoor ik het graag.
Ik heb vandaag een reactie gehad dat mijn claim toch wordt goedgekeurd en ik 223 euro ontvang! Het lijkt er zelfs op dat ik het toestel, dat ik retour heb ontvangen, niet eens opnieuw hoef toe te sturen.

Stuur me vooral even een DM als je wat meer informatie wilt, wellicht kan ik je toch nog inzichten geven die bij jou ook voor een doorbraak zorgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Hij is zowaar binnen.. 256 gb versie van de Pro, porcelain.

Besteld op 4/9 bij kpn rechtstreeks

• BasvandenHoogen
Mijn geduld was op. Wacht sinds augustus op 265 GB Hazel bij KPN.
Blijven tegenstrijdige berichten over de levertijd en nog steeds geen idee wanneer die komt.

Sinds gisteren was de porcelain wel beschikbaar bij KPN voor dezelfde prijs met sim only abonnement.

Deze heb ik vandaag om 17u besteld. Om 17.09 een mail om leverafspraak in te plannen.
Morgenmiddag wordt hij geleverd. Ben benieuwd.

Bedenktijd van 14 dagen op. Dus mocht de Hazel alsnog komen... Anders annuleer ik die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

je zou verwachten dat er coulance is, dat ze je wel de inleverdeal gunnen. Maar ze zien het waarschijnlijk als nieuwe aanvraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
Heb de vraag gesteld aan telefoon of dit een optie was om op deze manier om te ruilen. En er werd ja gezegd door deze medewerker.

In hoeverre de inruil dan geldig blijft ging ik dan maar vanuit. Aan de andere kant is geld al uitgekeerd. Dus of ze daar nog achteraan gaan is maar de vraag.

Maar hij is dus binnen! Vind porcelain ook wel mooi. Mat wit is wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:55
greatgonzo schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:01:
je zou verwachten dat er coulance is, dat ze je wel de inleverdeal gunnen. Maar ze zien het waarschijnlijk als nieuwe aanvraag?
Bij Belsimpel is het inderdaad gewoon bijlappen als je een p9ro wil die nu wel leverbaar is. Topservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
Bij KPN lees ik dat de pixel 9 pro 256 Gb Obsidian leverbaar is vanaf 19 november. Zit zelf (sinds 30 augustus) te wachten op de Hazel. Eind oktober is me verteld dat dit week 47 zou worden. Aankomende week dus. Zou het nu echt....Mocht een andere kleur eerder beschikbaar komen zou ik eerst de bestelling moeten annuleren en opnieuw bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misteriks
Nieuwe week, Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen :s

(hoe lang nog tot de Pixel 10 Pro?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
Yazoo schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:58:
Bij KPN lees ik dat de pixel 9 pro 256 Gb Obsidian leverbaar is vanaf 19 november. Zit zelf (sinds 30 augustus) te wachten op de Hazel. Eind oktober is me verteld dat dit week 47 zou worden. Aankomende week dus. Zou het nu echt....Mocht een andere kleur eerder beschikbaar komen zou ik eerst de bestelling moeten annuleren en opnieuw bestellen
En ik sprak vrijdag nog een medewerker van KPN die op mijn vraag of ik mijn hazel kon ruilen voor een obsidian antwoordde dat de obsidian nóg later dan de hazel werd verwacht. Ze hebben echt geen idee wanneer Google levert.

Overigens vind ik het wel vrij schofterig van Google dat de telefoons op hun eigen site gewoon op voorraad staan, terwijl ze mensen die hebben gepre-orderd nog even een paar weken extra laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Laatst online: 07-09 09:53
Ik krijg nu al een aantal weken geen update meer via de mail van KPN. Eerst was dit iedere zondag. Dus dat is vooruitgang toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevStyle
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 20-11-2024
Bij belsimpel zijn zowel de obsidian als porcelain variant op voorraad.. hopelijk volgt de hazel snel..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb op 17 oktober een P9P 256 GB Obsidian besteld bij KPN en krijg zojuist de mail dat mijn bestelling verstuurd is. :D

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26

Dav0s

Hr?

Iemand een idee of we nog goede Black Friday deals kunnen verwachten? Of zal dat tegenvallen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• shooter12wow
Dav0s schreef op maandag 18 november 2024 @ 21:51:
Iemand een idee of we nog goede Black Friday deals kunnen verwachten? Of zal dat tegenvallen?
Wellicht, alleen worden die dan uitgeleverd met carnaval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
shooter12wow schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 06:44:
[...]

Wellicht, alleen worden die dan uitgeleverd met carnaval.
En carnaval valt laat dit jaar, 2 maart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtnsnwbrd
  • Laatst online: 22-11-2024
Beste Tweakers,

wellicht een hele stomme vraag hoor. Maar als ik deze 'deal' aanschaf bij KPN:
https://www.kpn.com/shop/...pixel-9-5g/obsidian-128gb

Betaal ik dus enkel 576 Euro voor een Pixel 9. Nadat ik dit abonnement een maand gebruikt heb, kan ik deze weer opzeggen, maar heb ik wel een Pixel 9 voor 576 Euro?

Ik heb jaren sim only's gekocht dus dit is echt even nieuw voor mij, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 06-09 00:56
Met thuiskopieheffing en die ene maand abonnementkosten kom je waarschijnlijk ietsje hoger uit, maar dat is inderdaad het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtnsnwbrd
  • Laatst online: 22-11-2024
Lucas schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:56:
Met thuiskopieheffing en die ene maand abonnementkosten kom je waarschijnlijk ietsje hoger uit, maar dat is inderdaad het idee
Thanks voor je snelle reactie!
Hebben hier veel mensen dit gedaan?
Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste