Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Captain Obvious schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:37:
Iemand die ervaring heeft met de doorlooptijd van een telefoon opsturen naar Recommerce (KPN)? Mijn telefoon is medio vorige week aangekomen, maar de status is nog niet bijgewerkt en ook nog geen bericht gehad. Ook het aankoopbewijs staat al 1,5 weken op status "In afwachting van validatie". Vraag me af of ze het druk hebben nu dat de P9P's uitgeleverd zijn.
Een week of drie zo ongeveeer voor het hele proces.

Bonus voor 1 toestel is overigens al uitgekeerd voor de levering van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2401
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-07 00:14
Vodafone belde mij vandaag met een onbekend nummer en deed het volgende voorstel: Omdat zij geen duidelijkheid hebben over de leverdatum van de P9P 256GB in de kleur Hazel, bieden ze mij de P9P XL aan voor dezelfde prijs.
Ik heb het aanbod afgewezen, simpelweg vanwege de grotere afmeting van het toestel.

Besteld: 25-8 HC Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-07 23:22
mailis schreef op donderdag 12 september 2024 @ 00:11:
[...]

Een weekje meer wachten is prima opzich en ook Recommerce kan wellicht flexibel zijn met toesturen. Maar volgens mij moet je het gratis jaar AI Premium voor Gemini Advanced voor 15 november activeren. Als ik berichten lees van een voorraad pas in november, gaat dat voor sommigen wel krap worden.
Als het later wordt dan 15 november dan wordt het een annulering en een paar maanden later de S25-serie.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okietor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-07 20:06
Jorco schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:12:
[...]

Als het later wordt dan 15 november dan wordt het een annulering en een paar maanden later de S25-serie.
Voor 15 november 2025. Dus je hebt nog een jaar de tijd.
Zelf wacht ik even tot die officiële in Nederland uit komt. Zal volgens mij niet lang meer duren.
https://www.androidplanet...e-gemini-live-nederlands/

[ Voor 23% gewijzigd door Okietor op 07-10-2024 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02:15
martijn2401 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:27:
Vodafone belde mij vandaag met een onbekend nummer en deed het volgende voorstel: Omdat zij geen duidelijkheid hebben over de leverdatum van de P9P 256GB in de kleur Hazel, bieden ze mij de P9P XL aan voor dezelfde prijs.
Ik heb het aanbod afgewezen, simpelweg vanwege de grotere afmeting van het toestel.

Besteld: 25-8 HC Utrecht
Wel vriendelijk aanbod verder. Is simpelweg een andere kleur geen optie voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-07 09:40
Zojuist mijn Vodafone bestelling maar geannuleerd en besteld bij Belsimpel met een Vodafone verlenging. Volgens de website morgen binnen... Helaas nu een zwart toestel in plaats van Hazel, maar heb geen zin om nog langer te wachten.

Bij het telefonisch annuleren kon de Vodafone medewerker mij ook niet bevestigen dat de telefoon daadwerkelijk eind week 42 geleverd ging worden.

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 14:06
pc01 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:27:
[...]

Een week of drie zo ongeveeer voor het hele proces.

Bonus voor 1 toestel is overigens al uitgekeerd voor de levering van het toestel.
Weet je nog ongeveer hoelang na ontvangst je bericht van hun hebt gehad? Ik dus 1 week na ontvangst geen enkele update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Ongeveer een week na verzending voor een ontvangstbevestiging. En daarna 4 dagen voor bevestiging van de trade in prijs (was een makkelijke want toestel nieuw in doos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 19:23

greatgonzo

schit-te-rend!

benieuwd of er deze week weer een zending komt, zal wel weer twee weken stil blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CellarDoor
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 26-06 20:14
Ben ook gebeld door Vodafone met de aanbieding om in plaats van de Pixel 9 Pro (Porcelain 256) de XL versie te krijgen. Ook al is het aanbod niet verkeerd, ik wil geen grote telefoon en heb daarom specifiek voor de kleinere variant gekozen.

Wat me het meest zorgen maakt is dat hij zei dat hij niet weet wanneer en OF ze geleverd gaan worden. Dat zou toch wel een enorme flater zijn. Nog wel gevraagd of ze er wel een gratis hoesje bij kunnen doen mocht ie nog geleverd worden, maar daar konden ze geen antwoord op geven.

Weet iemand of andere bedrijven ook problemen hebben met het leveren van de (kleinere) Pixel 9 Pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ja, alle bedrijven. Anders waren de bestellingen wel uitgeleverd. Van de volgers hier zijn er 47 van de 91 bestellingen geleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:41
Captain Obvious schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:37:
Iemand die ervaring heeft met de doorlooptijd van een telefoon opsturen naar Recommerce (KPN)? Mijn telefoon is medio vorige week aangekomen, maar de status is nog niet bijgewerkt en ook nog geen bericht gehad. Ook het aankoopbewijs staat al 1,5 weken op status "In afwachting van validatie". Vraag me af of ze het druk hebben nu dat de P9P's uitgeleverd zijn.
Ik heb hetzelfde, mijn status wordt ook niet geupdate. Ik heb ze gisteren om een update gevraagd en daar kreeg ik een antwoord op dat ze een bewijs van aanbetaling nodig hebben. Niet echt een duidelijk antwoord maar toen ik dit terug vertaalde naar Engels kwam eruit "proof of deposit". Ik heb dus maar even een screenshot gestuurd van mijn postnl tragging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prup
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-07 07:19
Krijg zojuist bericht van Vodafone: Nieuws over je pakket: We verwachten je Google Pixel 9 Pro 256GB Hazel pas eind week 45 te bezorgen. Besteld tijdens de actie op HC. Tja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josky
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-06 23:24
Prup schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:19:
Krijg zojuist bericht van Vodafone: Nieuws over je pakket: We verwachten je Google Pixel 9 Pro 256GB Hazel pas eind week 45 te bezorgen. Besteld tijdens de actie op HC. Tja....
Weet niet wat ze bij VF aan het doen zijn! Idd ik had dus ook bij HC een Google Pixel 9 Pro 256GB Hazel besteld. Afgelopen maandag gebeld of ik niet liever een Pro XL wil hebben voor dezelfde prijs en dan kunnen we hem gelijk leveren. Uiteindelijk mee ingestemd! (formaat ben ik mee vertrouwd).
Krijg ik gisteren een mail niet leverbaar en net een sms pas week 45. En dan iemand daar kunnen bereiken is ook echt een onmogelijke missie. Allemaal afgeschermde nummers, steeds weer je verhaal uitleggen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Josky schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:42:
[...]

Weet niet wat ze bij VF aan het doen zijn! Idd ik had dus ook bij HC een Google Pixel 9 Pro 256GB Hazel besteld. Afgelopen maandag gebeld of ik niet liever een Pro XL wil hebben voor dezelfde prijs en dan kunnen we hem gelijk leveren. Uiteindelijk mee ingestemd! (formaat ben ik mee vertrouwd).
Krijg ik gisteren een mail niet leverbaar en net een sms pas week 45. En dan iemand daar kunnen bereiken is ook echt een onmogelijke missie. Allemaal afgeschermde nummers, steeds weer je verhaal uitleggen :z
Wat een zooitje zeg! Word je toch ff blij gemaakt met een dode mus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CellarDoor
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 26-06 20:14
AMD1800 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:46:
[...]

Wat een zooitje zeg! Word je toch ff blij gemaakt met een dode mus.
Is dan wel een XL mus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
Quincy2003 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:41:
Zojuist mijn Vodafone bestelling maar geannuleerd en besteld bij Belsimpel met een Vodafone verlenging. Volgens de website morgen binnen... Helaas nu een zwart toestel in plaats van Hazel, maar heb geen zin om nog langer te wachten.

Bij het telefonisch annuleren kon de Vodafone medewerker mij ook niet bevestigen dat de telefoon daadwerkelijk eind week 42 geleverd ging worden.
Dit is dus de juiste stap geweest. Gisteren besteld bij Belsimpel en vanochtend geleverd. Ik wens iedereen in dit topic succes en hopelijk een snelle levering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Quincy2003 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:57:
[...]

Dit is dus de juiste stap geweest. Gisteren besteld bij Belsimpel en vanochtend geleverd. Ik wens iedereen in dit topic succes en hopelijk een snelle levering!
Een stap die je wel €200 kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
greatgonzo schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:22:
[...]

Een stap die je wel €200 kost
Klopt inderdaad, maar het oneindig wachten schoot voor mij ook niet op.

Ik krijg bij Rebuy een mooi bedrag terug voor mijn Pixel 8 Pro, dus al met al was dit voor mij de beste optie.

Ben in ieder geval ontzettend blij met de kleinere form-factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Recommerce is gisteren wakker geworden en ik heb nu bevestiging dat ze mijn telefoon onderzocht hebben en dat ik geld terug krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Byron010 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:34:
Ik heb (eindelijk) het toestel ontvangen van vodafone! (Pixel 9 Pro Obsidian 256), alleen nu kan ik geen code meer aanvragen via het formulier op de website. Iemand enig idee of dit nog wel mogelijk is?
Nee niemand die dit al geprobeerd heeft?

Ik heb vandaag maar even via de chat contact opgenomen. Eerst kreeg ik simpel weg weer de tekst om een code aan te vragen via het formulier, maar nadat ik zei dat de promo weg is hebben ze een interne case aangemaakt om dit te gaan onderzoeken. Ben benieuwd of hier uberhaupt nog iets uit gaat komen..

Ik heb ondertussen ook maar even via rebuy een verkoop gereserveerd van mijn pixel 6.. Liever 130,- terug dan helemaal niks.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-07 20:23
Byron010 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:42:
[...]

Nee niemand die dit al geprobeerd heeft?

Ik heb vandaag maar even via de chat contact opgenomen. Eerst kreeg ik simpel weg weer de tekst om een code aan te vragen via het formulier, maar nadat ik zei dat de promo weg is hebben ze een interne case aangemaakt om dit te gaan onderzoeken. Ben benieuwd of hier uberhaupt nog iets uit gaat komen..

Ik heb ondertussen ook maar even via rebuy een verkoop gereserveerd van mijn pixel 6.. Liever 130,- terug dan helemaal niks.
Wat is dat dan precies? Ik heb ook bij Vodafone besteld (in store utrecht hc) maar dit zegt mij niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

damkoning schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 23:03:
[...]

Wat is dat dan precies? Ik heb ook bij Vodafone besteld (in store utrecht hc) maar dit zegt mij niets
Bij alle aankopen van een Google Pixel 9 (pro) kreeg je een inruil bonus tot 200,- boven op je oude toestel als je die inleverde. KPN doet dat via recommerce (wat je hier vaak genoemd ziet worden), maar vodafone heeft daar zijn eigen website voor. Alleen de website ( https://inruildeals.vodafone.nl/ ) heeft de promo actie niet meer. En gezien we nu voorbij de datum zijn kan je op de product paginas ook niets meer vinden over de actie.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:52
Ik ervaar serieuze problemen met Recommerce.

Mijn status voor de extra uitbetaling van de bonus staat al sinds 11 september op “wachten op validatie”.
De klantenservice van Recommerce is verschrikkelijk en meer dan copy/paste reacties krijg ik niet. Ervaart iemand anders ook problemen met Recommerce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
WouterL schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:57:

Mijn status voor de extra uitbetaling van de bonus staat al sinds 11 september op “wachten op validatie”.
De klantenservice van Recommerce is verschrikkelijk en meer dan copy/paste reacties krijg ik niet. Ervaart iemand anders ook problemen met Recommerce?
Mijn validatie laat ook al meer dan twee weken op zich wachten. De telefoon is dinsdag wel aangemerkt als goedgekeurd. De uitbetaling van het bedrag zou binnen 2 werkdagen geschieden maar heb tot op heden niks mogen ontvangen. Heb ze eerder voor iets anders geprobeerd te mailen maar de reacties zijn echt compleet waardeloos. Hoop maar dat het goedkomt afgaande van berichten in deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Captain Obvious schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:43:
[...]

Mijn validatie laat ook al meer dan twee weken op zich wachten. De telefoon is dinsdag wel aangemerkt als goedgekeurd. De uitbetaling van het bedrag zou binnen 2 werkdagen geschieden maar heb tot op heden niks mogen ontvangen. Heb ze eerder voor iets anders geprobeerd te mailen maar de reacties zijn echt compleet waardeloos. Hoop maar dat het goedkomt afgaande van berichten in deze thread.
Het zijn twee verschillende dingen. Mijn ingeruilde telefoon is al wel goedgekeurd en uitbetaald, maar ze validatie van de bonus duurt nu dus al langer aan een maand. Alleen maar prut reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
WouterL schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:51:
[...]

Het zijn twee verschillende dingen. Mijn ingeruilde telefoon is al wel goedgekeurd en uitbetaald, maar ze validatie van de bonus duurt nu dus al langer aan een maand. Alleen maar prut reacties.
Ja weet ik inderdaad. Wilde alleen even zeggen dat ik nog aan het wachten ben op de uitbetaling van de telefoon zelf, dus kan misschien een indicatie zijn dat het allemaal wat trager gaat op het moment. Heb je KPN zelf al geprobeerd te bellen? Of verwijzen die je direct terug naar Recommerce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-06 14:16
[...]

Ook ik heb inmiddels ruim een week geleden mijn Galaxy S10e opgestuurd. Gisteren dan wel eindelijk de bevestiging gekregen dat hij is aangekomen, en dat de inruilwaarde van 19 euro is goedgekeurd en binnenkort wordt overgemaakt. Als ik de berichten hier zo volg, zal ik nog wel wat langer moeten wachten op de 200 euro bonus...

Ondertussen óók nog steeds aan het wachten op mijn P9P 256gb Hazel (28 aug, KPN)... Ons geduld wordt meervoudig op de proef gesteld! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Captain Obvious schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:53:
[...]

Ja weet ik inderdaad. Wilde alleen even zeggen dat ik nog aan het wachten ben op de uitbetaling van de telefoon zelf, dus kan misschien een indicatie zijn dat het allemaal wat trager gaat op het moment. Heb je KPN zelf al geprobeerd te bellen? Of verwijzen die je direct terug naar Recommerce?
KPN inderdaad gebeld. Zou terug gebeld worden. Je raadt het al: niks natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
WouterL schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:56:
[...]

KPN inderdaad gebeld. Zou terug gebeld worden. Je raadt het al: niks natuurlijk
Inderdaad wel te verwachten. Heb met KPN over het algemeen niet veel betere ervaringen qua klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
[...]

Ik heb nu alleen de uitbetaling van mijn ingeleverde telefoon van Recommerce op mijn rekening staan. Uitbetaling van de bonus heb ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berendvl
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 16-12-2024
P9P hazel 256GB Odido abbo, gekocht op 23 aug bij Belsimpel komt dan eindelijk op 16 oktober binnen.

Succes allen met het wachten! Hopelijk komt de vaart er nu in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-07 10:15

Doorlooptijd van de extra 200 euro duurt best eventjes. Mijn inruil was 13-9 bevestigd en uiteindelijk was op 3-10 de uitbetaling van de 200 bonus afgerond. Ik weet niet wanneer de inruil van jou was bevestigd?

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
guysp schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 21:54:
[...]

Doorlooptijd van de extra 200 euro duurt best eventjes. Mijn inruil was 13-9 bevestigd en uiteindelijk was op 3-10 de uitbetaling van de 200 bonus afgerond. Ik weet niet wanneer de inruil van jou was bevestigd?
11-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Berendvl schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 11:29:
P9P hazel 256GB Odido abbo, gekocht op 23 aug bij Belsimpel komt dan eindelijk op 16 oktober binnen.

Succes allen met het wachten! Hopelijk komt de vaart er nu in.
mijn gevoel zegt dat het in golven om de twee weken binnenkomt. Vorige week bijna niets, de week ervoor best veel uitgaven. Dus hopelijk weer meer deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 11:06
Afgelopen vrijdag gebeld met Belsimpel. Men verwacht 26okt een nieuwe shipment P9P's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-07 14:44
catchingfire schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 09:05:
Afgelopen vrijdag gebeld met Belsimpel. Men verwacht 26okt een nieuwe shipment P9P's.
Dat komt enigszins overeen met de google store, daar staat de hazel 256gb leverbaar vanaf 28 oct - 5 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:21
Ben niet echt te spreken over recommerce. Heb 4 okt een toestel opgestuurd voor inruil, volgens postnl is deze 7 okt bezorgd. Echter geeft de klantenservice nu aan dat ze 'm niet ontvangen hebben |:(. Klantenservice is best wel traag met reageren, dus ben benieuwd wat hier nu mee gaat gebeuren. Uiteraard ook nogsteeds geen toestel ontvangen van KPN, wat is deze launch toch een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McSteve
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:26
Lucas schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:56:
Ben niet echt te spreken over recommerce. Heb 4 okt een toestel opgestuurd voor inruil, volgens postnl is deze 7 okt bezorgd. Echter geeft de klantenservice nu aan dat ze 'm niet ontvangen hebben |:(. Klantenservice is best wel traag met reageren, dus ben benieuwd wat hier nu mee gaat gebeuren.
Duurt inderdaad erg lang bij recommerce. Heb na twee emails en ook bezorgde zending op 7 oktober bij hun pas gisteren bevestiging gekregen dat ze het toestel ontvangen hebben. Maar nog geen uitkomst gehad over uiteindelijk goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Ben niet echt te spreken over recommerce. Heb 4 okt een toestel opgestuurd voor inruil, volgens postnl is deze 7 okt bezorgd. Echter geeft de klantenservice nu aan dat ze 'm niet ontvangen hebben |:(. Klantenservice is best wel traag met reageren, dus ben benieuwd wat hier nu mee gaat gebeuren. Uiteraard ook nogsteeds geen toestel ontvangen van KPN, wat is deze launch toch een drama.
Bij mij zat er ook een tijd tussen het ontvangen volgens postnl en dat recommerce de ontvangst in hun systeem had gezet. Dus ze hebben je telefoon wel. En als recommerce denkt van niet dan moeten ze toch maar eens heel goed gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 12:22
Ja het haalt de voorpret van de pre-order er wel een beetje uit zo. Nu alweer bijna 2 maanden geleden mijn 9 pro besteld en niemand weet wanneer ze weer op voorraad zijn. En dan te bedenken dat we de 10 pro waarschijnlijk over 10 maanden alweer kunnen pre-orderen... Als deze wel op tijd geleverd kan worden zit er straks wellicht maar 9/10 maanden tussen de levering van de 9 pro en de 10 pro...

[ Voor 8% gewijzigd door Lan Mandragoran op 16-10-2024 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:45
Lan Mandragoran schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 09:17:
[...]

Ja het haalt de voorpret van de pre-order er wel een beetje uit zo. Nu alweer bijna 2 maanden geleden mijn 9 pro besteld en niemand weet wanneer ze weer op voorraad zijn. En dan te bedenken dat we de 10 pro waarschijnlijk over 10 maanden alweer kunnen pre-orderen... Als deze wel op tijd geleverd kan worden zit er straks wellicht maar 9/10 maanden tussen de levering van de 9 pro en de 10 pro...
En wat me ook stoort is dat er niet gecommuniceerd wordt waarom. Waren er problemen met het toestel? Is er slechts te weinig productie gepland tov de vraag?
Als het zo doorgaat kunnen we nog gaan vergelijken met de black friday deals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucas
AMD1800 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 07:00:
[...]

Bij mij zat er ook een tijd tussen het ontvangen volgens postnl en dat recommerce de ontvangst in hun systeem had gezet. Dus ze hebben je telefoon wel. En als recommerce denkt van niet dan moeten ze toch maar eens heel goed gaan zoeken.
Je hebt gelijk, vannacht toch ineens een ontvangstbevestiging en ook meteen een bevestiging van de inruilwaarde. Erg vreemd hoe de klantenservice dan zoiets weet te vertellen.

Nu de Pixel nog :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-06 09:55
Als ik al die drama zo lees over de P9P ben ik blij dat ik op het laatste moment toch voor de P9PXL ben gegaan. Op de launch dag binnen en nu met de update naar Android 15 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Mobiel.nl verwacht de 18de weer een lading Pixel 9 Pro's, hopelijk zit die van mij erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
Currry schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:51:
[...]

En wat me ook stoort is dat er niet gecommuniceerd wordt waarom. Waren er problemen met het toestel? Is er slechts te weinig productie gepland tov de vraag?
Als het zo doorgaat kunnen we nog gaan vergelijken met de black friday deals.
Eens dat het gebrek aan communicatie hier vrij absurd is. Maar dat ligt allemaal aan de klant volgens de aanvallende KPN-medewerker die mij terugbelde vanwege mijn klacht, want ik kon immers enkele weken na mijn bestelling zien dat de levertijd van nieuwe bestellingen was gewijzigd naar "begin november", dus ik had het kunnen weten volgens hem. En bovendien heb ik inmiddels wel 8 emailberichten met "je bestelling is niet op voorraad" en daarnaast nog 7x "je overstapdatum is gewijzigd", dus aan KPN ligt het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Telco's kaatsen de bal ook naar google, die minder uitlevert dan beloofd.
Maar neemt niet weg dat ze zelf niet communiceren, niet compenseren en ook nog lang nieuwe orders hebben aangenomen, zonder de levertijd aan te passen. Waardoor de wachtlijst nog langer werd

De enige nette compensatie die ik ergens langs heb zien komen was omzetten naar een 512 variant of XL, zonder een al te grote meerprijs

[ Voor 21% gewijzigd door greatgonzo op 16-10-2024 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieudebeu
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-06 13:42
Ik zie net dat de actie van KPN met recommerce morgen afloopt, iemand toevallig al gebeld met kpn of dat die actie verlengd word? Ik zit even in dubio wat te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-06 20:02
Thieudebeu schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:57:
Ik zie net dat de actie van KPN met recommerce morgen afloopt, iemand toevallig al gebeld met kpn of dat die actie verlengd word? Ik zit even in dubio wat te doen.
https://community.kpn.com...2/index3.html#post2013082

Zie laatste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieudebeu
Held! Thanks voor je reply. Ik ga dat forum ook mee in de gaten houden. Merci. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-07 13:01
Zoals het nu op de recommerce actie pagina staat kan je tot en met vandaag aanmelden en dan moet het toestel uiterlijk 18 nov bij recommerce binnen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaannRoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 14:34
Zojuist gebeld met KPN over de levering van mijn pixel 9 pro (besteld 21-8).

Medewerker kon mij het volgende vertellen:

Hazel: 0 op voorraad, 131 backlog (in bestelling door klant)
Obsidiaan: 5 op voorraad, 39 backlog
Porcelain: 0 op voorraad, ca 20 backlog (exact heb ik niet onthouden)

Volgende levering wordt week 45 verwacht.

Het is dus blijkbaar nog even geduld hebben. Maar wie weet worden er wat mensen eerder positief verrast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
Valt me op dat ik gisteren en vorige week geen mail meer heb gehad van KPN dat mijn bestelling niet op voorraad is.
Zijn er anderen die ook geen status mail meer krijgen?

[ Voor 20% gewijzigd door misteriks op 17-10-2024 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious

Heb je toevallig in de tussentijd nog in contact kunnen krijgen met Recommerce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-07 06:34
misteriks schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:51:
Valt me op dat ik gisteren en vorige week geen mail meer heb gehad van KPN dat mijn bestelling niet op voorraad is.
Zondag nog mail gehad dat bestelling niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

DaannRoz schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 14:31:

Het is dus blijkbaar nog even geduld hebben. Maar wie weet worden er wat mensen eerder positief verrast?
dat wordt dan weer pushen naar recomerce en kpn, want met dit tempo gaan ze de maximale inlevertermijn van van 17 november ook niet halen.

En misschien moeten we ook maar eens gaan zeuren over compensatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-06 14:16
DaannRoz schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 14:31:

Volgende levering week 45, oftewel begin november. In de webshop van KPN staat nu ook een levertijd van begin november bij de P9P 256gb Hazel. Dat is toch onbegrijpelijk; hoe kunnen ze bij nieuwe bestellingen begin november beloven, terwijl ze nog 131 Hazels in de backlog hebben staan!? Tenzij ze in week 45 honderden P9P's binnen krijgen, blijven ze dus nog meer mensen teleurstellen met optimistische leveringen...

[ Voor 3% gewijzigd door avluijk op 17-10-2024 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@avluijk mag dan hopen dat ze is een grote levering krijgen. Aan de andere kant: andere bedrijven hebben ook leveringsproblemen en ze willen dan denk ik ook geen verkopen mislopen zo terwijl ze wss dezelfde levertijd hebben als een andere verkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
avluijk schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 19:43:
[...]

Volgende levering week 45, oftewel begin november. In de webshop van KPN staat nu ook een levertijd van begin november bij de P9P 256gb Hazel. Dat is toch onbegrijpelijk; hoe kunnen ze bij nieuwe bestellingen begin november beloven, terwijl ze nog 131 Hazels in de backlog hebben staan!? Tenzij ze in week 45 honderden P9P's binnen krijgen, blijven ze dus nog meer mensen teleurstellen met optimistische leveringen...
Achja, KPN beloofde tot ruim in september dat de 9 pro eind augustus geleverd ging worden. En daarna beloofden ze voor nieuwe bestellingen dat de levertijd een week zou zijn. De beloftes van KPN zijn ordinaire verkooptrucs en verder interesseert het ze allemaal kennelijk niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Pffff zojuist mail van Belsimpel dat de P9P levering nog 4..6 weken gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-07 11:44
catchingfire schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:35:
En het aanbod om er gratis een Google hoesje bij te krijgen...

Ik had van mezelf al besloten dat ik hem ga annuleren. Mijn Belsimpel bon is 2 jaar geldig dus ik doe met de Pixel 10 wel weer een poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Binnetie schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:38:
[...]

En het aanbod om er gratis een Google hoesje bij te krijgen...

Ik had van mezelf al besloten dat ik hem ga annuleren. Mijn Belsimpel bon is 2 jaar geldig dus ik doe met de Pixel 10 wel weer een poging.
Lijkt me geen gek plan. Met een beetje geluk hoef je nog maar 11 maanden te wachten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Nieuwsflits over de Pixel.
Dat is te merken aan de levertijden. Zo dat nog steeds dat sommige wachten op levering pfff.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
catchingfire schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:35:
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-07 07:30
misteriks schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:51:
Afgelopen nacht ook geen mailtje meer gehad met bericht over bestelling niet op voorraad. (Psp p Pro 256 Hazel bestelt op 30-08-2024) Daarvoor iedere week standaard om 00:17 uur.

Zou het betekenen dat er schot in de zaak komt ? :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Yazoo op 20-10-2024 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 21:21
24 augustus bij bestellen KPN gelijk de bon geupload bij Recommerce. 21 dagen zijn voorbij na bevestigingsmail, nooit €200 cashback gehad. Wat een flesserij. Recommerce doet niets en KPN vindt het vervelend voor mij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Ik heb ook problemen met mijn trade-in bij recommerce via KPN.

Het lijkt erop alsof ze mn ingezonden toestel kwijt zijn. Pakket staat als afgeleverd via track en trace, maar het adres wat op de tracking pagina van recommerce staat is anders dan die op het verzendlabel.

Via mail lijk ik niet echt verder te komen. Wel echt een slechte gang van zaken dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
scorelord schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:44:
24 augustus bij bestellen KPN gelijk de bon geupload bij Recommerce. 21 dagen zijn voorbij na bevestigingsmail, nooit €200 cashback gehad. Wat een flesserij. Recommerce doet niets en KPN vindt het vervelend voor mij. 8)7
Heb je ook al een telefoon opgestuurd? Bij mij duurde het nadat zij aangaven dat ze mijn telefoon hadden nog ongeveer een maand totdat die extra 200 euro was goedgekeurd.
Mole schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 15:44:

Het lijkt erop alsof ze mn ingezonden toestel kwijt zijn. Pakket staat als afgeleverd via track en trace, maar het adres wat op de tracking pagina van recommerce staat is anders dan die op het verzendlabel.

Via mail lijk ik niet echt verder te komen. Wel echt een slechte gang van zaken dit.
Meerdere mensen hier hadden op de webpagina van recommerce een andere tracking code dan die op het verzendlabel. De code op het verzendlabel klopt. Het duurde bij mij een aantal dagen totdat recommerce het toestel als afgeleverd beschouwde, vanaf toen de track en trace aangaf dat het pakket was afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramkoe
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-06 19:55
Vind inmiddels dat het nu echt lang begint te duren maar ben blij dat ik niet de enige ben met problemen.

Had P9P Hazel 256gig op 20-08 besteld maar die annuleerde KPN eenzijdig en moet ik opnieuw bestellen voor 2 euro per maand duurder.

nu dus 20-9 die bestelling al uit staan maar nog geen enkele update over de levertijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ramkoe schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:24:
Vind inmiddels dat het nu echt lang begint te duren maar ben blij dat ik niet de enige ben met problemen.

Had P9P Hazel 256gig op 20-08 besteld maar die annuleerde KPN eenzijdig en moet ik opnieuw bestellen voor 2 euro per maand duurder.

nu dus 20-9 die bestelling al uit staan maar nog geen enkele update over de levertijd....
Hoe kan KPN de bestelling eenzijdig annuleren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieudebeu
Net bij de kpn winkel geweest, daar geven ze week 45 aan als levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Begin sep, net voor de inruil deadline.

Vanmiddag een mail gekregen dat de beloofde 2nov niet wordt gehaald. Volgende schatting is 30nov.
#notamused.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:07
marshallq schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:44:
Mobiel.nl verwacht de 18de weer een lading Pixel 9 Pro's, hopelijk zit die van mij erbij.
Heb je iets gehoord? Mijn bestelling van 25 september augustus is er nog steeds niet. Ook niks bekend. 256GB P9P zwart.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Currry
Kunnen de mensen die eind september hebben besteld even stil zijn, eerst de augustus mensen. Daarna komt jullie tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:07
Currry schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 20:33:
Kunnen de mensen die eind september hebben besteld even stil zijn, eerst de augustus mensen. Daarna komt jullie tijd.
Oeps ik zat er een maandje naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revdz
  • Registratie: Oktober 2024
Lees al enige tijd mee dus dank allemaal voor de bruikbare info en updates. Tijd om eens mee te doen:)

Ik heb zelf een p9p 256gb Hazel besteld bij kpn op 22 aug en kreeg een update dat mn nummerbehoud is verschoven naar 29 oktober ivm niet kunnen leveren van het toestel. Ik neem aan dat ze dan ook echt gaan leveren en starten met abbo want anders zou het echt slecht uitgezocht zijn. Oftewel niet uitgezocht. Wacht het met smart af:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas
KPN heeft de verwachte levertijd voor nieuwe bestellingen nu ook aangepast naar eind november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
AMD1800 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 17:25:
[...]

Heb je ook al een telefoon opgestuurd? Bij mij duurde het nadat zij aangaven dat ze mijn telefoon hadden nog ongeveer een maand totdat die extra 200 euro was goedgekeurd.

[...]

Meerdere mensen hier hadden op de webpagina van recommerce een andere tracking code dan die op het verzendlabel. De code op het verzendlabel klopt. Het duurde bij mij een aantal dagen totdat recommerce het toestel als afgeleverd beschouwde, vanaf toen de track en trace aangaf dat het pakket was afgeleverd.
Ik heb de inruil al lang gehad, de bonus €200 dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
scorelord schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 02:25:
[...]

Ik heb de inruil al lang gehad, de bonus €200 dus niet.
Oké. Bij mij zit er 26 dagen tussen het indienen van mijn inruil inclusief het opsturen van de bon en het goedkeuren. Dat duurt gewoon lang, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agranado
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb op 31 augustus P9P 256gb hazel besteld bij Belsimpel. Gisteravond bericht dat het nog 4-6 weken gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-07 13:15
Ik ben ook aan het kijken voor en P9 of een P9P.
Ik zie nu op de pricewatch dat de P9P nu 919 kost op bol plaza.

Wat denken jullie. Zal de prijs nog verder zakken op black friday ?
telefoon die ik nu heb werkt nog goed maar begint wel ouderdom te vertonen dus zou nog wel maand kunnen volhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Gezien de leverinsproblemen verwacht ik niet dat ze nog een massa aan orders erbij willen hebben.
Die van Bol.com heeft immers ook al een verwachte levertijd van langer dan 12 dagen.

De levertijd hier loopt nu al op richting de 2,5 maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramkoe
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-06 19:55
greatgonzo schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:16:
[...]

Hoe kan KPN de bestelling eenzijdig annuleren :?
Bestel via Belsimpel en blijkbaar konden ze de aanbieding alleen leveren voor de telefoons die ze op voorraad hadden dus na een maand werd die geannuleerd door hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Ik begrijp het niet helemaal hoe dat kan betreft die leveringproblemen bii KPN etc. Als je bij Google besteld heb je hem de volgende dag in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
Niet als je de P9P 256 GB besteld, die versie duurt langer en dat is de versie waar wij allemaal op wachten.
Bij KPN heb je de 128 GB ook morgen (volgens de site)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperKneus
Mole schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 15:44:

Dit was bij mij ook het geval. Ik kreeg als antwoord van Recommerce dat hij naar hun werkplaats is gegaan.

Verzendlabel
Sunbird Logistics BV
3080VB Rotterdam

Tracking Pagina nadat de telefoon afgeleverd was
RS Activity
Witte ZeeWeg 3--7
3199RE Maasvlakte Rotterdam

Ik wacht ook nog steeds op de 150 euro cashback.

[ Voor 3% gewijzigd door SuperKneus op 22-10-2024 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
GekkeRipper schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 20:26:
[...]

Heb je iets gehoord? Mijn bestelling van 25 september augustus is er nog steeds niet. Ook niks bekend. 256GB P9P zwart.
Vandaag wederom gebeld, ze weten als het goed is vrijdag meer (al is dat de zoveelste keer dat men zoiets zegt). Ze kunnen overigens ook niet zien hoeveelste je staat, erg jammer.

Tot heden niet echt positief over Mobiel.nl, mede omdat als je zelf niet belt je nog minder hoort en ook al bel je ze nog steeds niets van waarde kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-07 23:13
Iemand die een gemiddelde tijdslijn heeft bij recommerce? Duurt allemaal erg lang moet ik zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marcootten
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:04
Zojuist een mail van Belsimpel ontvangen: [

Wil je deze afbeelding terugplaatsen zonder medewerkernaam eronder

[ Voor 75% gewijzigd door PaT op 20-11-2024 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 13:01
Heb Belsimpel gebeld. Order voor een 256GB omgezet naar 128GB. Ga geen maand wachten nog. Telefoon komt nu deze week nog. (p9pro 128gb) Had besteld 2 oktober, dus waarschijnlijk ook nog lang niet aan de beurt geweest anders..... Ga wel driftig opruimen op de oude telefoon, zodat ik net uit kan met 128GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
mits112 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:32:
Iemand die een gemiddelde tijdslijn heeft bij recommerce? Duurt allemaal erg lang moet ik zeggen.
Ik heb eindelijk een ontvangstbevestiging gekregen. Duurde 1,5 week nadat ik hem verzonden had. Bezorging was een dag later. Ze nemen dus duidelijk hun tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
atomix9 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:33:
Heb Belsimpel gebeld. Order voor een 256GB omgezet naar 128GB. Ga geen maand wachten nog. Telefoon komt nu deze week nog. (p9pro 128gb) Had besteld 2 oktober, dus waarschijnlijk ook nog lang niet aan de beurt geweest anders..... Ga wel driftig opruimen op de oude telefoon, zodat ik net uit kan met 128GB ;)
En wat doen ze met de cashback korting en/of prijsverlaging voor een goedkopere uitvoering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 13:01
Currry schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:32:
[...]

En wat doen ze met de cashback korting en/of prijsverlaging voor een goedkopere uitvoering?
Krijg niet veel terug (had al betaald), krijg slechts 30 euro terug t.o.v. de originele prijs voor de 256GB. Dus eigenlijk een rip-off, bad-deal, maar ja, ik wil de telefoon nu hebben en niet over een maand. (ik heb geen oude telefoon ingeleverd, dus heb niets met een inruil ofzo te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-07 23:13
Mole schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:57:
[...]

Ik heb eindelijk een ontvangstbevestiging gekregen. Duurde 1,5 week nadat ik hem verzonden had. Bezorging was een dag later. Ze nemen dus duidelijk hun tijd.
Zal je net zien. Vandaag gekregen dat ie binnen is bij recommerce en dat ze m gaan beoordelen.
Achteraf misschien bij een andere partij gedaan want dan had ik denk meer voor mij pixel 6 gekregen.

[ Voor 12% gewijzigd door mits112 op 22-10-2024 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
AMD1800 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 07:33:
[...]

Oké. Bij mij zit er 26 dagen tussen het indienen van mijn inruil inclusief het opsturen van de bon en het goedkeuren. Dat duurt gewoon lang, helaas.
Hier dus in eerste instantie tot nu toe 60 dagen, 2e instantie (wut? 2e instantie? Ja, ik heb de bon nog een keer ingezonden omdat de status ineens wazig was en daarmee heb ik weer een bevestiging gehad) van 23 dagen. Da's niet de beloofde 21 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prup
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-07 07:19
Nieuws over je pakket: We verwachten je Google Pixel 9 Pro 256GB Hazel pas eind week 47 te bezorgen.
Bij de actie van Vodafone op HC besteld. Man, man, man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:49
SuperKneus schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:17:
[...]

Dit was bij mij ook het geval. Ik kreeg als antwoord van Recommerce dat hij naar hun werkplaats is gegaan.

Verzendlabel
Sunbird Logistics BV
3080VB Rotterdam

Tracking Pagina nadat de telefoon afgeleverd was
RS Activity
Witte ZeeWeg 3--7
3199RE Maasvlakte Rotterdam

Ik wacht ook nog steeds op de 150 euro cashback.
Zelfde verhaal hier. Ik werd zenuwachtig dat op de statuspagina het toestel op 'In afwachting' stond en bewijsstukken 'In afwachting van validatie'.
Na wat onderzoek blijkt ook mijn toestel naar het adres hierboven afgeleverd te zijn op 16/10.

Ik zal geduldig zijn dan maar....

edit:
en nog geen 24 uur later, na meldig via hun website dat ik toch echt pakketje zie liggen bij hen, status aangepast naar 'product ontvangen'.

[ Voor 9% gewijzigd door cyclofosfamide op 25-10-2024 11:38 ]

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

mooie pannekoekenbakker weer bij KPN.. Nee hoor, wij weten niet wanneer de telefoon komt, nee hoor, wij kunnen niet checken hoeveelste u op de backlog staat. Dus @DaannRoz heeft waarschijnlijk een geheime ingang bij KPN >:)

Ik heb ze maar weer verzocht om bij Recommerce aan de boom te schudden dat ze de inlevertijd nogmaals gaan oprekken, want als het inderdaad week 45 wordt, dan redden ze 15 november als inlevertermijn weer niet

en nog een leuke, ik heb hem letterlijk de mail voor Recommerce moeten voordichten, hij zou me in de cc zetten.. niet dus. Ik vraag me af of hij werkelijk zin had om een mail te sturen. Wat een klantvriendelijkheid weer :(

Edit: Recommerce heeft inlevertijd verlengt tot 5 december <+:) <+:)

[ Voor 25% gewijzigd door greatgonzo op 24-10-2024 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-07 20:23
Prup schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:16:
Nieuws over je pakket: We verwachten je Google Pixel 9 Pro 256GB Hazel pas eind week 47 te bezorgen.
Bij de actie van Vodafone op HC besteld. Man, man, man.
Pfff dat meen je niet. Bieden ze nog enige vorm van compensatie bij Vodafone? Je bent bijna een kwartaal verder......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misteriks
https://www.androidplanet.nl/nieuws/google-tensor-tsmc-chip/

Ben het wachten wel beu en denk dat ik maar helemaal cancel en nog maar een maandje of 10 geduld heb.
Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste