Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-09 15:51
brtnsnwbrd schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:00:
[...]
Thanks voor je snelle reactie!
Hebben hier veel mensen dit gedaan?
Wel over nagedacht en gelukkig toen in de pre-order tijd niet gedaan want dan had ik de telefoon nog niet gehad (keek toen naar de Pixel 9 Pro).

Op dit moment aan het kijken bij Belsimpel. Wel in combinatie met 2-jarig KPN abonnement. Je kunt daar de boel afsluiten met het duurste abonnement en daarmee de meeste korting op de telefoon. Na een maand kun je het abonnement aanpassen naar wens. Ook naar beneden. Een Pixel 9 kost je dan nog maar € 336 (of 2 jaar lang 14 euro per maand). Het enige wat me nu nog wat tegenhoudt is dat ik het lopende abonnement bij Ben moet afkopen voor een heel jaar. Maar door het beroerde Odido bereik thuis en op kantoor heb ik het er misschien wel voor over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramkoe
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15:04
EdwinB schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:11:
[...]

Wel over nagedacht en gelukkig toen in de pre-order tijd niet gedaan want dan had ik de telefoon nog niet gehad (keek toen naar de Pixel 9 Pro).

Op dit moment aan het kijken bij Belsimpel. Wel in combinatie met 2-jarig KPN abonnement. Je kunt daar de boel afsluiten met het duurste abonnement en daarmee de meeste korting op de telefoon. Na een maand kun je het abonnement aanpassen naar wens. Ook naar beneden. Een Pixel 9 kost je dan nog maar € 336 (of 2 jaar lang 14 euro per maand). Het enige wat me nu nog wat tegenhoudt is dat ik het lopende abonnement bij Ben moet afkopen voor een heel jaar. Maar door het beroerde Odido bereik thuis en op kantoor heb ik het er misschien wel voor over...
LOL hier heb ik nog niet over nagedacht misschien mijn bestelling annuleren en even opnieuw bestellen met dit leuke truukje mijn bestaande abbo loopt namelijk wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
brtnsnwbrd schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:53:
Beste Tweakers,

wellicht een hele stomme vraag hoor. Maar als ik deze 'deal' aanschaf bij KPN:
https://www.kpn.com/shop/...pixel-9-5g/obsidian-128gb

Betaal ik dus enkel 576 Euro voor een Pixel 9. Nadat ik dit abonnement een maand gebruikt heb, kan ik deze weer opzeggen, maar heb ik wel een Pixel 9 voor 576 Euro?

Ik heb jaren sim only's gekocht dus dit is echt even nieuw voor mij, vandaar mijn vraag.
Ja, dit heb ik gedaan. Bij het opzeggen rekenen ze 21 dagen verwerkingstijd. Dus tenzij je er zelf achteraan gaat loopt je abonnement sowieso langer dan 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtnsnwbrd
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11-2024
AMD1800 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:21:
[...]

Ja, dit heb ik gedaan. Bij het opzeggen rekenen ze 21 dagen verwerkingstijd. Dus tenzij je er zelf achteraan gaat loopt je abonnement sowieso langer dan 1 maand.
Nou dat is nog te overzien, toch? Een maandje....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brtnsnwbrd
EdwinB schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:11:
[...]

Wat ik ook probeer, welke combi, ik kom niet aan de 336 euro voor een Pixel. Wellicht dat je een link kan delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
brtnsnwbrd schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 14:01:
[...]

Nou dat is nog te overzien, toch? Een maandje....
Ja hoor. Het is wel belangrijk dat iemand dit weet. Misschien is een andere optie gezien de moeite die je moet doen wel relatief voordeliger. En daarnaast is het goed om te weten dat kpn zich inzake dit dus niet aan de wet houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtnsnwbrd
AMD1800 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 14:15:
[...]

Ja hoor. Het is wel belangrijk dat iemand dit weet. Misschien is een andere optie gezien de moeite die je moet doen wel relatief voordeliger. En daarnaast is het goed om te weten dat kpn zich inzake dit dus niet aan de wet houdt.
Hoe bedoel je 'dat iemand dit weet' ? En hoezo houdt KPN zich in deze niet aan de wet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durugi
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02-09 14:13
Vraag:
Ik zie nu een BF deal bij kpn, voor Google pixel 9 pro hazelaar 256gb. Deze is uiteindelijk (met zelfde opties,zoals 0 gb, maandelijks opzegbaar) zelfs 20 euro goedkoper dan mijn zelfde preorder bestelling van september. Deze nog steeds niet geleverd.
Inmiddels wel een 200 inruilbonus ontvangen.
Als ik nu oorspronkelijke bestelling annuleer, hou ik dan de inruilbonus of moet ik die dan weer terugstorten? Zouden ze dat in de gaten houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avluijk
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 22-08 16:54
durugi schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 15:32:
Vraag:
Ik zie nu een BF deal bij kpn, voor Google pixel 9 pro hazelaar 256gb. Deze is uiteindelijk (met zelfde opties,zoals 0 gb, maandelijks opzegbaar) zelfs 20 euro goedkoper dan mijn zelfde preorder bestelling van september. Deze nog steeds niet geleverd.
Inmiddels wel een 200 inruilbonus ontvangen.
Als ik nu oorspronkelijke bestelling annuleer, hou ik dan de inruilbonus of moet ik die dan weer terugstorten? Zouden ze dat in de gaten houden?
Bij KPN zit er nog steeds 2 tot 3 weken levertijd op de P9P 256gb Hazel. Als je exact dezelfde telefoon eerder (ook bij KPN) bij de pre-order hebt besteld, mag ik aannemen dat je die van de pre-order eerder zou ontvangen (want hoger op de wachtlijst) dan wanneer je de pre-order zou annuleren en hem opnieuw zou bestellen met de BF deal (want lager op de wachtlijst). Als dat je die 20 euro waard is, ga je gang natuurlijk. Hoe het zit met die 200 euro inruilbonus zou ik niet weten, maar ik vraag me af hoe ze dat zouden kunnen terugvorderen (staat vast ergens in de voorwaarden).

Als P9P's die met de BF deal zijn gekocht trouwens eerder geleverd gaan worden dan de pre-orders, dan word ik echt gek.

[ Voor 9% gewijzigd door avluijk op 19-11-2024 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
brtnsnwbrd schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 15:22:
[...]
Hoe bedoel je 'dat iemand dit weet' ?
Als iemand mijn bericht leest, dan weet diegene na het lezen het volgende: na het invullen van het online opzegformulier van KPN, moet je KPN bellen, als je wilt dat zijn abonnement een maand na het opzeggen stopt.
brtnsnwbrd schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 15:22:
[...]
En hoezo houdt KPN zich in deze niet aan de wet?
Volgens de wet heeft de consument een opzegtermijn van een maand, nadat hij opzegt. En KPN doet: de klant zegt op, maar wij wachten 21 dagen met verwerken en rekenen vanaf dat moment een maand opzegtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
brtnsnwbrd schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 14:01:
[...]

Wat ik ook probeer, welke combi, ik kom niet aan de 336 euro voor een Pixel. Wellicht dat je een link kan delen?
Ik kies hier een Pixel 9 128gb. Dus geen pro of een model met 256gb. Daarna is het gewoon kiezen voor het duurste abonnement (onbeperkt data 600mbit) en dan heb je meteen de telefoon voor 336 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 10-09 11:21
EdwinB schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 19:45:
[...]

Ik kies hier een Pixel 9 128gb. Dus geen pro of een model met 256gb. Daarna is het gewoon kiezen voor het duurste abonnement (onbeperkt data 600mbit) en dan heb je meteen de telefoon voor 336 euro.
Dan ben ik ook benieuwd hoe jij dat doet... Als ik dat doe, moet ik 576 euro betalen voor alleen het toestel...

Als ik 336 euro kies om direct voor het toestel te betalen komt er 10 per maand bij voor een looptijd van 2 jaar.

Hoeveel zou jij bij moeten betalen voor een P9P 256gb?

[ Voor 10% gewijzigd door ruurd v. op 19-11-2024 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:51
N.a.v. een klacht ben ik teruggebeld door KPN met vermoedelijk nieuwe verzinsels.

P9P 256GB Hazel zouden nog maar 2 backorders zijn. Die kregen ze vandaag binnen dus ik zou binnen 2 dagen iets kunnen verwachten. Nou ben benieuwd.

De andere kleuren hebben nog zeker 100 backorders. Ook dat neem ik met een korreltje zout, zou erg veel zijn aangezien Hazel volgens mij toch een geliefde kleur is die moeilijker leverbaar blijkt.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
avluijk schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 15:46:
[...]

Hoe het zit met die 200 euro inruilbonus zou ik niet weten, maar ik vraag me af hoe ze dat zouden kunnen terugvorderen (staat vast ergens in de voorwaarden).

Als P9P's die met de BF deal zijn gekocht trouwens eerder geleverd gaan worden dan de pre-orders, dan word ik echt gek.
Die voorwaarden waren niet zo uitgebreid en ik heb daar niets over gelezen.

Als iemand een onlangs bestelde P9P 256GB Hazel een dag eerder geleverd krijgt door KPN dan mijn bestelling van 4 september dan volgt meteen een annulering en hou ik mij die 200 euro lekker.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
durugi schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 15:32:
Vraag:
Ik zie nu een BF deal bij kpn, voor Google pixel 9 pro hazelaar 256gb.
Een actie op een toestel dat slecht tot niet leverbaar is en waarover KPN niet adequaat communiceert. Ze zetten zichzelf onnodig voor schut.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
ruurd v. schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 20:45:
[...]

Dan ben ik ook benieuwd hoe jij dat doet... Als ik dat doe, moet ik 576 euro betalen voor alleen het toestel...

Als ik 336 euro kies om direct voor het toestel te betalen komt er 10 per maand bij voor een looptijd van 2 jaar.

Hoeveel zou jij bij moeten betalen voor een P9P 256gb?
Aan het bedrag van 576 te zien krijg ik het idee dat je op de KPN site aan het kijken bent in plaats van op de Belsimpel website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
EdwinB schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 22:27:
[...]

Aan het bedrag van 576 te zien krijg ik het idee dat je op de KPN site aan het kijken bent in plaats van op de Belsimpel website?
Je hebt gelijk. Ik was op de KPN website aan het kijken. Als ik echter op de Belsimpel website probeer mijn huidige abbo bij KPN met twee jaar te verlengen, moet ik alsnog 480 euro bijleggen. Alleen bij het afsluiten van een nieuw abbo bij KPN kom ik inderdaad op 336 euro uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Jorco schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 20:47:
N.a.v. een klacht ben ik teruggebeld door KPN met vermoedelijk nieuwe verzinsels.

P9P 256GB Hazel zouden nog maar 2 backorders zijn. Die kregen ze vandaag binnen dus ik zou binnen 2 dagen iets kunnen verwachten. Nou ben benieuwd.

De andere kleuren hebben nog zeker 100 backorders. Ook dat neem ik met een korreltje zout, zou erg veel zijn aangezien Hazel volgens mij toch een geliefde kleur is die moeilijker leverbaar blijkt.
Ik sta nog altijd per 1 September te wachten op mijn P9P hazel 256. Dus dan zijn wij samen de hele lijst. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boukewerff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 16:40
Ik wacht ook vanaf augustus al hoor. En vast nog een hele groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2401
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:31
shooter12wow schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:49:
Zojuist gebeld door Vodafone. Uiterlijk week 49 ontvang ik mijn P9P Hazel 256 GB (besteld bij actie HC op eerste dag).

Zij hebben bevestiging van Google voor deze datum. Het gaat dan toch echt gebeuren. Ik krijg bevestiging op de mail. :)
Ook ik ben op 4 november gebeld door Vodafone en mij werd een vergelijkbaar verhaal verteld. Echter, ik heb nooit een bevestiging per e-mail ontvangen.

Daarnaast ontving ik gisteren om 14:00 uur een sms waarin werd aangegeven dat de Google Pixel Pro 256GB Hazel pas eind week 50 geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
boukewerff schreef op woensdag 20 november 2024 @ 02:40:
Ik wacht ook vanaf augustus al hoor. En vast nog een hele groep.
Ik wacht ook al sinds 28 aug, dat zijn al minimaal 4 backorders. Dus of ze zijn orders kwijt, of ze roepen maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-07 14:44
martijn2401 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:24:
[...]

Ook ik ben op 4 november gebeld door Vodafone en mij werd een vergelijkbaar verhaal verteld. Echter, ik heb nooit een bevestiging per e-mail ontvangen.

Daarnaast ontving ik gisteren om 14:00 uur een sms waarin werd aangegeven dat de Google Pixel Pro 256GB Hazel pas eind week 50 geleverd zal worden.
Ik heb ook nooit de mail gekregen 😒

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruurd v.
Aangezien de P9Pro Obsidian 256 nu volgens de website van KPN op voorraad was, heb ik toch de knoop maar doorgehakt en hem besteld. Ben benieuwd of ik vandaag al een verzend bevestiging krijg..

Update: volgens de bestel pagina wordt hij nu ingepakt, dus het lijkt erop dat ie inderdaad snel wordt verzonden.

[ Voor 23% gewijzigd door ruurd v. op 20-11-2024 15:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:27
Hopelijk brengt een beetje aandacht de boel in beweging bij Google. nieuws: Google lijkt Pixel 9 Pro slecht te kunnen leveren in Nederland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottR
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-08 20:28
Mijn eerste Pixel is een feit!

Met een overstap naar Odido heb ik een Pixel 9 besteld voor 330 euro (totale toestelkosten abonnement).
Komt dan nog bij dat het ons eerste Odido mobiele abonnement is en de korting voor thuis ook gaat lopen met ingang van het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostr048
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 20:44
Robust2 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 08:31:
Net m'n (Belgische) claim afgewezen gekregen zonder enige uitleg. Telefoon was in perfecte staat en al hun stappen gevolgd, redelijk teleurstellend en ik had sowieso de Pro niet gekocht als ik wist dat dit ging gebeuren.

> Uw claim is afgewezen omdat uw inruilproduct niet voldoet aan de criteria voor inruil.

Zeer vage uitleg...

Snel een mailtje terug gehad, afgewezen wegens krassen en wat zij vinden een "deuk" in de behuizing. Toch wel heel snel afgewimpeld zo, ik wist zelf niet meer dat die erin zat gezien de telefoon laatste jaren in een hoesje zat en dit op een plastieken behuizing toch niet echt een deuk is imo. Zuur om zo de 200 euro mis te lopen.

[Afbeelding]
Hier hetzelfde. Een goed werkende Iphone ingeleverd de case en screenprotector hebben de voor- en achterkant goed beschermd. alleen aan de zijkant kleine krassen van de case.

Het lijkt erop dat ze vooral niet willen betalen. Zonder de korting had ik het toestel niet gekocht. ik voel mij dus flink belazerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruurd v.
ruurd v. schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:33:
Aangezien de P9Pro Obsidian 256 nu volgens de website van KPN op voorraad was, heb ik toch de knoop maar doorgehakt en hem besteld. Ben benieuwd of ik vandaag al een verzend bevestiging krijg..

Update: volgens de bestel pagina wordt hij nu ingepakt, dus het lijkt erop dat ie inderdaad snel wordt verzonden.
Kreeg zojuist een melding dat de telefoon vandaag is verzonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenRawr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-08 13:34
oostr048 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:47:
[...]

Hier hetzelfde. Een goed werkende Iphone ingeleverd de case en screenprotector hebben de voor- en achterkant goed beschermd. alleen aan de zijkant kleine krassen van de case.

Het lijkt erop dat ze vooral niet willen betalen. Zonder de korting had ik het toestel niet gekocht. ik voel mij dus flink belazerd.
Ook ik heb hier, zoals eerder in dit topic aangegeven, mee te maken gehad. Echter heb ik vrij vlot per mail toch kunnen regelen dat ik gewoon het bedrag krijg en ik heb zelfs mijn ingeruilde toestel terug!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 14:48

Dav0s

Hr?

Volgens mij is Belsimpel bang dat ze met een hele sloot Pixel 9 Pro XL's blijven zitten. Bij 2 jaar verlengen met Odido kom ik nu voor de Google Pixel 9 Pro XL 512GB uit op €788, zonder maandkosten voor het toestel...

Terwijl dit bij de Google Pixel 9 Pro 512GB €1236 is. Nogal een verschil...

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 16:10
Dav0s schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:59:
Volgens mij is Belsimpel bang dat ze met een hele sloot Pixel 9 Pro XL's blijven zitten. Bij 2 jaar verlengen met Odido kom ik nu voor de Google Pixel 9 Pro XL 512GB uit op €788, zonder maandkosten voor het toestel...

Terwijl dit bij de Google Pixel 9 Pro 512GB €1236 is. Nogal een verschil...
Dat doet mij ook twijfelen om er eentje te halen..

Hoewel een Pixel Fold 'maar' 1100 bij verlenging is bij Odido.

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Die Pro XL is gewoon echt te groot. Maar wel insane dat de 'duurdere' uitvoering voor 450 euro minder wordt aangeboden.

Zou het een foutje zijn?

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 16:10
Hij is alleen bij Belsimpel voor die prijs. Mobiel.nl en Odidio bieden hem voor het 'reguliere' tarief aan.

• rolandmegens
  • Laatst online: 24-08 15:54
ruurd v. schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 23:23:
[...]

Je hebt gelijk. Ik was op de KPN website aan het kijken. Als ik echter op de Belsimpel website probeer mijn huidige abbo bij KPN met twee jaar te verlengen, moet ik alsnog 480 euro bijleggen. Alleen bij het afsluiten van een nieuw abbo bij KPN kom ik inderdaad op 336 euro uit.
Hoe kom je uit op 336 euro? Ik krijg het via belsimpel niet goedkoper dan 600+

• EdwinB
rolandmegens schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:03:
[...]

Hoe kom je uit op 336 euro? Ik krijg het via belsimpel niet goedkoper dan 600+
Pixel 9 128gb (geen pro)
provider KPN
nieuw abonnement (geen verlenging) - 2 jaar
Kies duurste abonnement (600mbps onbeperkt 5G en onbeperkt bellen)

voila 336 euro (of 14 euro per maand)

• rolandmegens
EdwinB schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:57:
[...]

Pixel 9 128gb (geen pro)
provider KPN

Top bedankt!
In die configuratie kwam ik uit op de volgende prijzen:
- Pixel 9 128gb: 336 euro
- Pixel 9 256gb: 480 euro
- Pixel 9 pro 128gb: 648 euro
- Pixel 9 pro 256gb: 912 euro
- Pixel 9 pro xl 128gb: 480 euro
- Pixel 9 pro xl 256gb: 552 euro

Edit:
Via Mobiel.nl is er ook een blackfriday deal voor de pixel 9 icm Odido:
- Pixel 9 128gb: 367 euro
- Pixel 9 256gb: 436 euro
(beide geconfigureerd met onbeperkt bellen en 20gb data)

[ Voor 14% gewijzigd door rolandmegens op 21-11-2024 15:04 ]

• Ramkoe
P9P Hazel 256gig komt naar het idee van Belsimpel halverwege december, benieuwd of dit gaat lukken heb 20-08 besteld dus schiet aardig op :P

• Dav0s

Dav0s

Hr?

rolandmegens schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:38:
[...]

Top bedankt!
In die configuratie kwam ik uit op de volgende prijzen:
- Pixel 9 pro xl 128gb: 480 euro
- Pixel 9 pro xl 256gb: 552 euro

Edit:
Via Mobiel.nl is er ook een blackfriday deal voor de pixel 9 icm Odido:
- Pixel 9 128gb: 367 euro
- Pixel 9 256gb: 436 euro
(beide geconfigureerd met onbeperkt bellen en 20gb data)
Via belsimpel icm Odido dus ook mooie acties op de Pixel 9 pro xl 512gb. 788 euro.

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:58
Ramkoe schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:40:
P9P Hazel 256gig komt naar het idee van Belsimpel halverwege december, benieuwd of dit gaat lukken heb 20-08 besteld dus schiet aardig op :P
Dan weten we nu dus een ding zeker, hij komt niet halverwege december ;)

• brtnsnwbrd
bottR schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:10:
Mijn eerste Pixel is een feit!

Met een overstap naar Odido heb ik een Pixel 9 besteld voor 330 euro (totale toestelkosten abonnement).
Komt dan nog bij dat het ons eerste Odido mobiele abonnement is en de korting voor thuis ook gaat lopen met ingang van het abonnement.
Gevonden...

[ Voor 22% gewijzigd door brtnsnwbrd op 21-11-2024 17:39 ]

• brtnsnwbrd
[...]

Pixel 9 128gb (geen pro)
provider KPN

Maar dan zit je wel aan een abbo van 32,50 per maand vast, voor twee jaar, of niet?
Pas je deze dan na een maand aan? Kan dat uberhaupt?

• EdwinB
brtnsnwbrd schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:40:
[...]

Maar dan zit je wel aan een abbo van 32,50 per maand vast, voor twee jaar, of niet?
Pas je deze dan na een maand aan? Kan dat uberhaupt?
Ja alle KPN abonnementen kun je tegenwoordig 1x per maand aanpassen. Naar boven en naar beneden. Dat staat duidelijk bij de voorwaarden

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 12:28
Yazoo schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:58:
Bij KPN lees ik dat de pixel 9 pro 256 Gb Obsidian leverbaar is vanaf 19 november. Zit zelf (sinds 30 augustus) te wachten op de Hazel. Eind oktober is me verteld dat dit week 47 zou worden. Aankomende week dus. Zou het nu echt....Mocht een andere kleur eerder beschikbaar komen zou ik eerst de bestelling moeten annuleren en opnieuw bestellen
Waar ik al bang voor was. Week 47 bijna voorbij. Geen pxp pro 256 Gb Hazel. De Obsidian is op voorraad. Gevraagd of ze deze in de plaats van de Hazel willen leveren. Kan niet geven ze aan. Zou eerst de huidige bestelling moeten annuleren. Wil niet risico lopen dat ik straks opnieuw achteraan kan sluiten. In augustus gebruik gemaakt van de gratis upgrade naar 256 Gb via rechtstreekse verlenging bij KPN. Inmiddels al lang de inruil bonus ontvangen door inleveren van de OnePlus 5t.
Zijn er al Hazel bezitters Pixel 9 pro 256gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
Yazoo schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:46:
[...]

Waar ik al bang voor was. Week 47 bijna voorbij. Geen pxp pro 256 Gb Hazel. De Obsidian is op voorraad. Gevraagd of ze deze in de plaats van de Hazel willen leveren. Kan niet geven ze aan. Zou eerst de huidige bestelling moeten annuleren. Wil niet risico lopen dat ik straks opnieuw achteraan kan sluiten. In augustus gebruik gemaakt van de gratis upgrade naar 256 Gb via rechtstreekse verlenging bij KPN. Inmiddels al lang de inruil bonus ontvangen door inleveren van de OnePlus 5t.
Zijn er al Hazel bezitters Pixel 9 pro 256gb?
Ja er is wel geleverd, maar zeer weinig. Volgens mij heeft KPN in totaal maar één batch 256 Hazel ontvangen van Google, ofwel alleen genoeg voor de mensen die de eerste paar dagen dat het kon hebben gepre-orderd. Iedereen die vanaf de tweede pre-orderweek heeft besteld is sowieso nog steeds aan het wachten bij KPN. Terwijl ze bij Google zelf gewoon op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
Vandaag heb ik voor het eerst (sinds ik op 28 aug een P9P 256gb Hazel besteld heb) telefonisch contact gehad met de klantenservice van KPN. Ik heb zolang gewacht met bellen, omdat ik na alle berichten die ik hier heb gelezen dacht dat het toch niet zoveel zou uithalen, iedereen krijgt toch telkens een ander verhaal.

Nu dus toch maar gebeld, ook om zeker te weten dat mijn bestelling echt nog wel stond. De medewerker vertelde mij dat er inderdaad nogal wat leveringsproblemen waren met de Hazels, maar dat hij ook geen idee had waar dat door kwam en hoe lang het nog zou duren. Aangezien ik niet direct waarde hecht aan de kleur, adviseerde hij mij om de Hazel bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor een Obsidian, die wel gewoon op voorraad is. Zoals hier al besproken loopt er nu een gelijkwaardige actie, waarbij de telefoon zelfs nog een paar tientjes goedkoper is. Op mijn vraag wat er dan zou gebeuren met mijn inleverbonus van 200 euro (die ik inmiddels al lang ontvangen heb) antwoordde hij dat het hem heel sterk leek dat deze nog teruggevorderd zou worden.

Aangezien ik helemaal klaar ben met het wachten, heb ik de gok maar gewaagd. De Hazel bestelling is geannuleerd en heb gelijk een nieuwe bestelling geplaatst voor een P9P 256gb Obsidian. "Vóór 21:00 uur besteld, morgen in huis", als het goed is morgen dus ein-de-lijk een P9P in huis. To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
Ik heb Vodafone gebeld met de vraag of ze de kleur kunnen omzetten naar iets dat leverbaar is, dat kan niet maar in de winkel schijnbaar wel. Ik naar de winkel, kunnen zij het ook niet. Engie wat ik heb is een belofte dat die uiterlijk week 49 geleverd wordt, maar de bevestiging daarvan nooit op de mail gehad. Wat een drama dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebu42
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-01 23:20
[...]

Pixel 9 128gb (geen pro)
provider KPN

Als ik het goed begrijp betaal je dan eenmalig 336 euro. En dan ga je het abonnement veranderen naar 0 gb 150 min, en dan betaal je 14 euro voor 2 jaar. Dus het is niet of, maar 336 en 24x14 als ik het goed begrijp?
Maar kan je dan niet beter voor 1 jaar kiezen dan betaal je 372 euro en dan maar 15 euro voor een jaar, dan ben je toch goedkoper uit of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revdz
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 08-09 23:31
Pffff de hoop op een november levering is voorbij. Bericht gehad van kpn dat het nu 2 december gaat worden. Ik ga er ook niet meer achteraan. Hoop voor kpn dat er geen gekke deals voorbij komen.
Het is echt schandalig wat voor waardeloze informatie iedereen krijgt. Als je geen info hebt, vertel dan ook geen leugens.
P9p 256 gb hazel.... Ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
ebu42 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:45:
[...]

Als ik het goed begrijp betaal je dan eenmalig 336 euro. En dan ga je het abonnement veranderen naar 0 gb 150 min, en dan betaal je 14 euro voor 2 jaar. Dus het is niet of, maar 336 en 24x14 als ik het goed begrijp?
Maar kan je dan niet beter voor 1 jaar kiezen dan betaal je 372 euro en dan maar 15 euro voor een jaar, dan ben je toch goedkoper uit of zie ik iets over het hoofd?
Ik ben er in mijn berekeningen vanuit gegaan dat je het abonnement ook daadwerkelijk gaat gebruiken met uiteindelijk zo laag mogelijke maandlasten. Het kan natuurlijk ook zeker interessant zijn om te kijken naar een constructie met een 1-jarig abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:29
avluijk schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:07:
Vandaag heb ik voor het eerst (sinds ik op 28 aug een P9P 256gb Hazel besteld heb) telefonisch contact gehad met de klantenservice van KPN. Ik heb zolang gewacht met bellen, omdat ik na alle berichten die ik hier heb gelezen dacht dat het toch niet zoveel zou uithalen, iedereen krijgt toch telkens een ander verhaal.

Nu dus toch maar gebeld, ook om zeker te weten dat mijn bestelling echt nog wel stond. De medewerker vertelde mij dat er inderdaad nogal wat leveringsproblemen waren met de Hazels, maar dat hij ook geen idee had waar dat door kwam en hoe lang het nog zou duren. Aangezien ik niet direct waarde hecht aan de kleur, adviseerde hij mij om de Hazel bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor een Obsidian, die wel gewoon op voorraad is. Zoals hier al besproken loopt er nu een gelijkwaardige actie, waarbij de telefoon zelfs nog een paar tientjes goedkoper is. Op mijn vraag wat er dan zou gebeuren met mijn inleverbonus van 200 euro (die ik inmiddels al lang ontvangen heb) antwoordde hij dat het hem heel sterk leek dat deze nog teruggevorderd zou worden.

Aangezien ik helemaal klaar ben met het wachten, heb ik de gok maar gewaagd. De Hazel bestelling is geannuleerd en heb gelijk een nieuwe bestelling geplaatst voor een P9P 256gb Obsidian. "Vóór 21:00 uur besteld, morgen in huis", als het goed is morgen dus ein-de-lijk een P9P in huis. To be continued...
En? :)

Ben ook wel benieuwd wat je nu betaald hebt voor deze? 846?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
Maardiweb schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 21:31:
[...]

En? :)

Ben ook wel benieuwd wat je nu betaald hebt voor deze? 846?
Hij is binnen! Heb er inderdaad 846 voor betaald. Mocht er nog iets met mijn 200 inruilbonus gebeuren, dan horen jullie het van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 16:59
Dav0s schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:12:
Die Pro XL is gewoon echt te groot. Maar wel insane dat de 'duurdere' uitvoering voor 450 euro minder wordt aangeboden.

Zou het een foutje zijn?
Voor mijn vrouw in augustus de 9 pro bij KPN besteld met cashback/inruil actie, We waren het wachten zat en deze geannuleerd. Intussen topic weer even opgepikt en zie dat mensen nog zitten te wachten op hun 9 pro...

Het viel me al bij dat je nu bij mediamarkt met Lebara met abbonement (24M) je voor de Pro XL nog geen € 780 betaald.... verkoopt deze zo slecht?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Justin2000 schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:59:
[...]

Voor mijn vrouw in augustus de 9 pro bij KPN besteld met cashback/inruil actie, We waren het wachten zat en deze geannuleerd. Intussen topic weer even opgepikt en zie dat mensen nog zitten te wachten op hun 9 pro...

Het viel me al bij dat je nu bij mediamarkt met Lebara met abbonement (24M) je voor de Pro XL nog geen € 780 betaald.... verkoopt deze zo slecht?
550 euro voor 256gb en 580 voor 512gb via belsimpel/kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Justin2000 schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:59:
[...]

Ik heb hem uiteindelijk toch maar besteld. Hij bleek eigenlijk vrijwel net zo groot te zijn als mijn Huawei P30 Pro. Erg blij mee, niks op aan te merken.

Maar misschien hadden ze gewoon allemaal teveel voorraad ingekocht, niet verwacht dat de niet-XL harder zou gaan dan de XL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
rolandmegens schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:38:
[...]

Op dit moment zijn de beste prijzen die ik kan vinden:

Dus in verhouding is 336 euro best goedkoop en is de meerprijs nogal fors.
Bij 900 vs 1100 euro had ik het anders gevonden uiteraard
Aangezien het nu vooral over prijzen gaat denk ik dat dit topic beter passend is.

Belsimpel geeft naar mijn idee een duidelijk signaal af met het uitzonderen van de Pixel 9 Pro van de €100 Black Friday korting (wat bij de toestellen met abonnement lijkt neer te komen op zelfs €160), dit toestel was t.o.v. van hun inkoop waarschijnlijk populairder dan de Pixel 9 en Pixel 9 Pro XL.
Waar een Pixel 9 Pro XL bij een abbonement nu ongeveer €160 duurder is dan de Pixel 9, is de Pixel 9 Pro ongeveer €320 duurder (bij gelijke opslag).

Wanneer je voor het meeste waard voor je geld gaat, dan is de Pixel 9 Pro op dit moment daardoor een onlogische keuze en zou ik gaan voor een Pixel 9 (goedkoper, compacter, maar mist de Pro functionaliteit) of de Pixel 9 Pro XL (Iets duurder, groter, maar extra functionaliteit van de Pro toestellen). Zijn nog andere alternatieven (zoals de Samsung S24 die je zelf al aandroeg) en daarnaast kan ik niet in de toekomst kijken wat de prijzen gaan doen, maar bovenstaande is hoe ik op dit moment de afweging zie,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandmegens
masterjorie schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:22:
[...]

Aangezien het nu vooral over prijzen gaat denk ik dat dit topic beter passend is.

Belsimpel geeft naar mijn idee een duidelijk signaal af met het uitzonderen van de Pixel 9 Pro van de €100 Black Friday korting (wat bij de toestellen met abonnement lijkt neer te komen op zelfs €160), dit toestel was t.o.v. van hun inkoop waarschijnlijk populairder dan de Pixel 9 en Pixel 9 Pro XL.
Waar een Pixel 9 Pro XL bij een abbonement nu ongeveer €160 duurder is dan de Pixel 9, is de Pixel 9 Pro ongeveer €320 duurder (bij gelijke opslag).

Wanneer je voor het meeste waard voor je geld gaat, dan is de Pixel 9 Pro op dit moment daardoor een onlogische keuze en zou ik gaan voor een Pixel 9 (goedkoper, compacter, maar mist de Pro functionaliteit) of de Pixel 9 Pro XL (Iets duurder, groter, maar extra functionaliteit van de Pro toestellen). Zijn nog andere alternatieven (zoals de Samsung S24 die je zelf al aandroeg) en daarnaast kan ik niet in de toekomst kijken wat de prijzen gaan doen, maar bovenstaande is hoe ik op dit moment de afweging zie,
Bedankt! Als er geen goede aanbieding van P9P nog niewu erbijkomt, dan gaat het de pixel 9 worden. Voordat prijs verschil kan ik over 2 jaar weer een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-05 23:41
Ik heb bij belsimpel de P9p xl 256gb besteld icm met abo en vervolgens weer teruggestuurd en geruild voor een P9p 512gb, moest iets van 20e bijbetalen en de maandelijkse kosten van het abo blijven hetzelfde. IMO is dit de snelste oplossing die ook nog eens voordeliger kan uitpakken voor mensen die nog wachten op hun p9p.

newbie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
centenbakkie schreef op maandag 25 november 2024 @ 20:24:
Ik heb bij belsimpel de P9p xl 256gb besteld icm met abo en vervolgens weer teruggestuurd en geruild voor een P9P 512gb, moest iets van 20e bijbetalen en de maandelijkse kosten van het abo blijven hetzelfde. IMO is dit de snelste oplossing die ook nog eens voordeliger kan uitpakken voor mensen die nog wachten op hun p9p.
Had je al een P9P in bestelling staan dat je deze manier van omzeilen (no offence) hebt geprobeerd? Ben even benieuwd of je bedoelt dat je 20 euro meer hebt betaald dan de huidige BF P9PX prijs, of 20 euro meer dan de launch prijs van de P9P?
rolandmegens schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:33:
[...]
550 euro voor 256gb en 580 voor 512gb via belsimpel/kpn
Dit kan ik een dag later niet meer reproduceren, de XL lijkt nu 850 te kosten.

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
geelers schreef op maandag 25 november 2024 @ 21:07:
[...]

Had je al een P9P in bestelling staan dat je deze manier van omzeilen (no offence) hebt geprobeerd? Ben even benieuwd of je bedoelt dat je 20 euro meer hebt betaald dan de huidige BF P9PX prijs, of 20 euro meer dan de launch prijs van de P9P?

[...]

Werkt nog steeds hoor. Belsimpel, telefoon met abbo, pixel 9 pro xl, kpn, en dan hoogste abbo pakken. Bij 256gb is het dan 552 euro, en abbo kan je naar een maand omlaag zetten als je wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
rolandmegens schreef op maandag 25 november 2024 @ 21:44:
[...]

Werkt nog steeds hoor. Belsimpel, telefoon met abbo, pixel 9 pro xl, kpn, en dan hoogste abbo pakken. Bij 256gb is het dan 552 euro, en abbo kan je naar een maand omlaag zetten als je wil
Je hebt gelijk. Ik geloof bijna niet dat wat ik deed voor een verschil zorgt, maar de prijzen kloppen inderdaad nog. Tot 2 december. De kleine Pro is uitgezonderd van de BF €100 korting, maar dan nog is de prijsopbouw geheel onlogisch. Slechts één uitvoering heeft een levertijd en dus wordt afgezien van 350-400 korting. Goed recht van de verkopende partijen, maar toch vreemd. De komende dagen verwacht ik geen significante daling voor de P9P meer, dit gat is veel te groot.

€336 voor P9
€912 voor P9P
€552 voor P9X

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
geelers schreef op maandag 25 november 2024 @ 21:07:
[...]

[...]

Ja, ik had 'm in preorder sinds augustus maar halverwege september vond ik het te lang duren.

De P9p xl 512gb en de P9p 512gb zwart hebben nu beide dezelfde prijs van 1279.
Als je aangeeft dat je je bestelling wilt omruilen dan hanteert belsimpel de prijs van het toestel van de eerste bestelling, kosten voor het abo blijven hetzelfde.

Dus door de P9p xl te bestellen, vervolgens weer terug te sturen en om te ruilen voor de P9p heeft voor mij zeer voordelig uitgepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
Een P9p 512gb zwart icm odido abo met 120 min en 20gb kost bij belsimpel nu 54 euro per maand + 232 euro bijbetaling. Toestelprijs op de pagina is nu 1299 euro.

Een P9p xl 512gb zwart icm odido abo met 120 min en 20gb kost bij belsimpel nu 45 euro per maand en geen bijbetaling. Toestelprijs op de pagina is nu 1279 euro.

Oftewel bestel de P9p xl met abo vervolgens ruil je 'm om voor de P9p pro, je abonnementskosten blijven gelijk en je hebt de P9p icm abo voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
Bij KPN Recommerce is de datum waarop je oude telefoon binnen moet zijn wederom verschoven, nu uiterlijk 14 januari 2024, maar dat zal 2025 moeten zijn lijkt me

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xn0FszOlHcZu5WSAnpP3HEnFH7s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/rbRdghAYBMZHn9BtJhqNbXUD.png?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door misteriks op 26-11-2024 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandmegens
De pixel 9 en P9P zijn beide weer wat goedkoper.
Heb zojuist de p9 128gb voor 312 euro besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
[...]

Thnx voor de tip. Zojuist de P9PXL 512gb besteld voor 580 euro op Belsimpel icm KPN :)
Als het goed is morgen al in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:29
Aomi schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:16:
[...]

Thnx voor de tip. Zojuist de P9PXL 512gb besteld voor 580 euro op Belsimpel icm KPN :)
Holy shit, goeie prijs zeg. Het is toch van de zotte dat je voor de P9P 256 gewoon 400 euro meer betaalt bij de zelfde constructie? 8)7

Met mijn huidige S22 ben ik juist zo blij met dat compacte formaat. Stom dat de P9P gewoon nergens in de bonus is.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
Maardiweb schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:08:
[...]

Holy shit, goeie prijs zeg. Het is toch van de zotte dat je voor de P9P 256 gewoon 400 euro meer betaalt bij de zelfde constructie? 8)7

Met mijn huidige S22 ben ik juist zo blij met dat compacte formaat. Stom dat de P9P gewoon nergens in de bonus is.
Jaa inderdaad, ik heb nu een Pixel 7 en qua formaat bevalt dat prima dus ik had liever de Pixel 9 Pro gehad, maar de flinke meerprijs voor een eigenlijk minder goede telefoon (al zijn de verschillen niet groot) vind ik het totaal niet waard. Dan maar met een klein beetje tegenzin voor veel minder geld een grotere telefoon.

Oorspronkelijk was ik voor een gewone 9 aan het kijken, die moest bij verlengen bij mn huidige provider (Vodafone) nog 600 euro kosten voor de 256gb.

• Lan Mandragoran
De 2-3 weken verwachte levertijd van de Hazel die KPN al weer een tijdje op de website had staan is inmiddels opnieuw aangepast naar half december. We zijn alweer bijna bij de vier maanden vertraging ten opzichte van de door KPN beloofde levertijd van eind augustus...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Revdz
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 08-09 23:31
Aomi schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:16:
[...]

Zelfde gedaan en gisteren ontvangen. Toch wel blij met het formaat! Voelt goed aan.

Bij Kpn had ik nu iemand aan de lijn die had het voor Hazel al over januari... Nou voor een kleur en minimaal verschil qua formaat. Met nu meer opslag. Prima d:)b

• Currry
[...]

@centenbakkie

Maar toch even een vraag, want ik kom er niet helemaal uit. Ik ben dus helemaal klaar met het wachten op kpn. Als ik via Belsimpel verleng met de 9pro XL, hoe zeker is het dan dat ik die na ontvangst kan ruilen voor een 9pro zonder dat ze het verschil tussen 580 naar 1200 vragen? Want ik lees hier dat het blijkbaar beleid is?

Thanks vast

• rolandmegens
Currry schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:40:
[...]

Maar toch even een vraag, want ik kom er niet helemaal uit. Ik ben dus helemaal klaar met het wachten op kpn. Als ik via Belsimpel verleng met de 9pro XL, hoe zeker is het dan dat ik die na ontvangst kan ruilen voor een 9pro zonder dat ze het verschil tussen 580 naar 1200 vragen? Want ik lees hier dat het blijkbaar beleid is?

Thanks vast
Omruilen weet ik niks vanaf

• Currry
Ik heb inderdaad Centenbakkie getagd, die had de omruil truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machielvanessen
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-04 17:14
Sinds half oktober had ik ook een bestelling geplaatst voor een grijze/hazel P9P 256gb bij verlenging Odido en vandaag maar eens contact opgenomen met belsimpel wat de verwachting is:

- Over levertijd kon niks gezegd worden
- De grootte van de lijst backorders had een andere afdeling, maar die kon niet gedeeld worden

Met alle berichten van iedereen hier i.c.m. de volledige non-transparantheid van belsimpel is voor mij de lol er wel van af. Bovendien, het feit dat er niet kostenloos eenzelfde model in een andere kleur (die wel beschikbaar is) kan worden gekozen + mensen lekker maken met (inruil)aanbiedingen en ze vervolgens maanden laten wachten op zowel levering als retourgeld is geen manier van zaken doen voor mij. Conclusie: geannuleerd en mijn p30pro kan opzich nog prima een jaartje mee! Benieuwd of anderen ook op/tot dit punt staan/zijn gekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• centenbakkie
Currry schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:40:
[...]

@centenbakkie

Thanks vast
Omdat er alleen wordt gekeken naar de toestelprijs die op hun site staat en het verschil daarvan moet je bijbetalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markietjuh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 21:09
Ik werd gisteren gebeld door Odido dat ze mijn bestelling met P9P Hazel willen annuleren. Mag hem omzetten naar zwart, maar dan vervalt natuurlijk de cashback actie vanwege nieuwe order.
Ben er ook wel klaar mee zo, ga geen zwart voor de volle mep bestellen. Zou er nog een speaker of oordoppen bij krijgen vanwege BF, voegt voor mij niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
De 9 Pro XL 512gb is alleen met een nieuw 06 nummer nog te krijgen voor 575. Verlengen is 790.
Klantenservice gebeld of dit klopte, aardige meid aan de lijn. Klopt om nieuwe klanten te trekken. Ze heeft verder nog even meegekeken en ook het omruilen kwam ter sprake. Zij gaf aan dat ze kijken naar het daadwerkelijk betaalde bedrag voor het toestel dat je ruilt en de dan geldende prijs voor het nieuwe toestel. De omruil truc lijkt daarmee dus niet (meer) te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 15:39

IJsrace

null

Ik heb mijn bestelling van de P9P 256GB hazel bij KPN (eind augustus) maar geannuleerd. Ik heb de extra inruilwaarde inmiddels al een maand geleden ontvangen van Recommerce, had nog een ander oud toestel liggen om in te ruilen.

Zojuist dus opnieuw besteld in andere kleur en ga nu zelfs minder bijbetalen (840 ipv 864), plus de abonnementsvorm die ik had gekozen heeft nu 30GB ipv 24GB per maand.

Via de klantenservice eerst geprobeerd om de originele bestelling te wijzigen, maar dat kon allemaal niet dus dan maar zo.

[ Voor 5% gewijzigd door IJsrace op 29-11-2024 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
In de fysieke kpn winkel krijg je bij 1 of 2 jaar abonnement nu voor black Friday een Pixel watch 3 41mm LTE cadeau. Dan kom je zelfs nog iets voordeliger uit dan bij de preorder. Geldt voor de 9 de pro en de Pro XL. Alleen in de winkel.
Had vanochtend mijn preorder ook geannuleerd dus dit kwam prima uit.
Nu de 128 zwarte pro besteld voor 790 met de watch (250-350 euro verkoop). Komt morgen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Vandaag voor de 5e (?) keer contact opgenomen met kpn omtrent de Pro 256gb Hazel. Verwachte datum was nu 9 dec.

Gevraagd of ik bij omruil van kleur en upgrade naar XL d.m.v. annuleren en opnieuw bestellen de cashback kan behouden. Dat zou volgens hem geen probleem zijn en is een notitie van gemaakt.

Ik ben benieuwd.. We zijn inmiddels bijna 3 maanden verder.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
En eindelijk is daar dan het bericht van KPN dat ik een bezorgmoment kan plannen voor mijn 256GB P9P Hazel, besteld op 22 augustus. Vanwege drukte bij de bezorging kan niet eerder bezorgd worden dan vrijdag, maar die paar dagen kunnen er ook nog wel bij. 3,5 maand na de bestelling lijkt het dan eindelijk te gebeuren... ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik kreeg zojuist een email om een bezorgafspraak te plannen voor mijn P9P Hazel 256 via KPN (besteld op 1 september)! Denk dat ze een batch hebben ontvangen (zie bericht ook boven).

[ Voor 21% gewijzigd door ErnstH op 02-12-2024 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53
Heb net ook een mail gekregen voor aflevering van P9 Pro Hazel, bestelling 25 augustus. Aflevering zaterdag. Kon donderdag al, maar ik kan zelf niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boukewerff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 16:40
Hier ook de melding. Besteld 22 augustus. Donderdag is voor mij de eerste optie. Ik ben er blij mee, mijn Pixel 6 begint het echt op te geven. De batterij is opgezwollen en heeft het scherm uit de behuizing gedrukt. Daardoor gaat er ook steeds meer uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieudebeu
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-08 11:56
Ik heb helaas nog niets gehoord, 2 september besteld bij kpn.

Ben benieuwd... Ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee, ik sta op het punt om tijdelijk een pixel te bestellen en gebruik te maken van de twee weken retour mogelijkheid voor als de Hazel binnen die periode komt.

EDIT: ik heb (nog) geen bericht sms/e-mail ontvangen echter is de bestelstatus pagina op de kpn site WÈL aangepast. Bijzonder, ik had vanochtend nog een bericht ontvangen van de klantenservice dat ze week 50 aangaven voor wat betreft levertijd. Afijn, al goed al goed. Hopelijk krijg ik snel een afspraak mogelijkheid.

[ Voor 36% gewijzigd door Thieudebeu op 02-12-2024 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durugi
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02-09 14:13
Zojuist mail ontvangen voor de hazel pro 256gb. Wordt morgen geleverd. 23 augustus besteld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misteriks
ik heb (nog) geen mail ontvangen, maar in KPN portal is de status nu wel veranderd naar:
"Je pakket wordt ingepakt, Je bestelling komt nu snel naar je toe. We laten hier zien wanneer je pakket verzonden is."

P9P hazel 256 besteld op 21 aug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Bij KPN word je in elk geval behoorlijk genept met de BF deal.
"Google Pixel 9 Pro - Deze telefoon is nu extra scherp geprijsd! De korting is al meeberekend in de toestelprijs."

Foutje had vergelijking gemaakt met de normale 9 ipv Pro 8)7

2 posts verder de juiste vergelijking :).

[ Voor 70% gewijzigd door RobbyTown op 02-12-2024 18:34 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
RobbyTown schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:33:
Bij KPN word je in elk geval behoorlijk genept met de BF deal.
"Google Pixel 9 Pro - Deze telefoon is nu extra scherp geprijsd! De korting is al meeberekend in de toestelprijs."

Rechts voor (pre-order), links nu. 200 euro verschil...
[Afbeelding]
Of je echt genept wordt weet ik niet. De pre-orderprijs van ruim 600 euro uit jouw screenshot komt mij in ieder geval niet bekend voor. Is de 200 euro inruilbonus daar al in verwerkt ofzo? Ik heb de Pro 256GB in augustus bij KPN gepre-orderd voor 870 euro, dus voor een stuk meer dan jouw bedrag, maar ik krijg nog 200 euro extra inruilwaarde terug als het goed is. Die aanbieding lijkt al een stuk meer op de BF-aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Lan Mandragoran schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:50:
[...]

Of je echt genept wordt weet ik niet. De pre-orderprijs van ruim 600 euro uit jouw screenshot komt mij in ieder geval niet bekend voor. Is de 200 euro inruilbonus daar al in verwerkt ofzo? Ik heb de Pro 256GB in augustus bij KPN gepre-orderd voor 870 euro, dus voor een stuk meer dan jouw bedrag, maar ik krijg nog 200 euro extra inruilwaarde terug als het goed is. Die aanbieding lijkt al een stuk meer op de BF-aanbieding...
Was netto prijs, prijs zonder inruil (had niets in te ruilen). Nu je het zegt. Die 870 euro zegt mij ook iets bij van KPN (ben toen voor Belsimpel gegaan konden hem voor betere prijs aanbieden). Denk dat die rechter normale Pixel 9 screenshot ipv Pro (na check ja dus...).

Even de screenshots nagekeken. Foutje |:( . Eerdere screenshot was met Pixel 9 ipv de Pro. Nu de goeie screenshot vergelijking. Tussen onbeperkt bellen en 150 min bellen gaat er in elk geval niets van de prijs af. Je maand abbo word nog euro goedkoper.

Al met al nu inderdaad scherper dan tijdens pre-order. Zuiver naar KPN kijken vind wel na 3 maanden nog geen 30 euro verschil wel een magere BF korting / deal (in vergelijking met Belsimpel met pre-order nog steeds te duur). Wel fijn gevoel dat die weinig afschrijft :9.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uOazPBQYN0FF1cnqafnPQC2u9pM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EtNzht1yIV5mutFdrZltjO18.png?f=fotoalbum_large

Zelf via Belsimpel afgesloten (aug 2024) (KPN was inderdaad iets van 870 euro, maand of 2 jaar maakte prijs niet uit), fijn om te zien dat het een prima deal was in vergelijking met KPN (dec 2024) en al helemaal met belsimpel (dec 2024) met dezelfde condities.

[ Voor 54% gewijzigd door RobbyTown op 02-12-2024 18:59 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• martijn2401
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:31
Zojuist een sms ontvangen dat mijn telefoon morgen geleverd gaat worden.

Vodafone HC actie, besteld 25 augustus.
Pixel 9 Pro 256GB Hazel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
Sms gekregen dat mn nummerbehoud niet goed is gegaan, opnieuw geverifieerd en zou nu goed moeten zijn. Ben alleen bang dat dit er voor heeft gezorgd dat mn mobiel nu naar iemand anders is doorgeschoven.... Besteld met de HC actie.

Edit: Inmiddels ook een bezorgafspraak kunnen maken :). Wachtend sinds 25 augustus.

[ Voor 18% gewijzigd door shooter12wow op 03-12-2024 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Nou, het heeft even geduurd, maar hier ook eindelijk vandaag de Hazel binnen via KPN (besteld op 26-08)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:15

Tys

Ik heb via gsmweb een zwarte Pixel 9 128GB besteld in combinatie met een abonnement. Hoe is de levertijd van de niet-Pro's? Want gsmweb is binnen 1 week van "over 2 werkdagen" naar "we weten het niet" gegaan. Bijzonder want elders is deze volop beschikbaar zo lijkt het?

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieudebeu
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-08 11:56
Ook hier is de Hazel 256 pro, bij kpn besteld op 2 september, binnen. Ik zal later de Excel sheet bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
Hier ook eindelijk binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcootten
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:15
Ik zie dat KPN aan het uitleveren is, heeft er iemand ook al iets ontvangen van Belsimpel? De radiostilte vanuit alle partijen is toch wel erg verontrustend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramkoe
marcootten schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:33:
Ik zie dat KPN aan het uitleveren is, heeft er iemand ook al iets ontvangen van Belsimpel? De radiostilte vanuit alle partijen is toch wel erg verontrustend.
Nope ook via Belsimpel maar nog niks gehoord zit ook al maanden te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcootten
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:15
Zojuist belsimpel gesproken, ze verwachten volgende week mijn order van 5/9 te kunnen verzenden. Geen idee of ze deze belofte gaan waarmaken, maar anders mocht ik de order aanpassen naar een P9P 256GB zwart, dus ik geef ze nog 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peegmehh
  • Laatst online: 04-08 20:11
Bij mij heeft zich een nieuwe ramp voltrokken; mijn Pixel 9 Pro 256GB Hazel van KPN is verstuurd. Haal hem gisteren op bij PostNL punt. Blijkt dat de telefoon uit het pakketje is gestolen!

Besteld op 3 september 2024. Nu een procedure bij PostNL Vermissingen.

Het was helaas geen goede Sinterklaas voor mij. Wellicht onder de Kerstboom dan?

Wordt vervolgd. Zou ik nu wel van kleur mogen wisselen van KPN?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterB
  • Laatst online: 10-09 21:16

WouterB

3680 Wp

marcootten schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:50:
Zojuist belsimpel gesproken, ze verwachten volgende week mijn order van 5/9 te kunnen verzenden. Geen idee of ze deze belofte gaan waarmaken, maar anders mocht ik de order aanpassen naar een P9P 256GB zwart, dus ik geef ze nog 1 week.
Ik heb net ook met Belsimpel gesproken en min of meer hetzelfde gehoord: volgende week dinsdag en donderdag komen er voldoende toestellen binnen om de pre-orders uit te gaan leveren, en dan zal eindelijk mijn pixel 9 pro (256GB/hazel) geleverd worden. Besteld op 28 augustus...

Quatt in hoekhuis (130m2) met radiatoren, 3680Wp PV zie https://ei.tigoenergy.com/p/wouterb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djonny
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 18:09
Tys schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 18:50:
Ik heb via gsmweb een zwarte Pixel 9 128GB besteld in combinatie met een abonnement. Hoe is de levertijd van de niet-Pro's? Want gsmweb is binnen 1 week van "over 2 werkdagen" naar "we weten het niet" gegaan. Bijzonder want elders is deze volop beschikbaar zo lijkt het?
Hier ook hetzelfde. 19 november besteld, na een week benaderd, bel maar na 2 weken terug, na 2 weken weer gebeld, maar vergelijkbare reactie inderdaad. Leverproblemen bij de leverancier "i.v.m. black friday" gaven ze aan, wat pas anderhalve week later was.

Aangegeven dat ze ook best een 256GB mochten opsturen als het niet vooradig was, maar daar waren ze niet zo happig op.

[ Voor 8% gewijzigd door Djonny op 06-12-2024 23:13 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste