Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avluijk
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 22-08 16:54
Nixzus schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:15:
[...]

Gewoon een hele goedkope telefoon op MP kopen en deze inruilen. Zelf een oude S9 ingeruild maar nog geen geld.
Ik heb gelukkig ook nog een oude S10e gevonden die ik kan inruilen i.p.v. mijn huidige Pixel 6, paar tientjes minder waard maar dan heb ik (hopelijk) in ieder geval die 200 euro te pakken. (En kan ik iemand anders in de familie misschien zelfs nog wel blij maken met een nog prima werkende Pixel 6.)

Pixel 9 Pro 256gb Hazel, besteld 28 aug bij KPN

[ Voor 5% gewijzigd door avluijk op 24-09-2024 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixzus
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-05 13:58
AMD1800 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:26:
[...]

Had je dan zelf in de eerste instantie contact op genomen met hun? Ik heb ook besteld bij KPN en mij hoeven ze niet te bellen.
Ik had een 'klacht' ingediend over de gang van zaken. (het continu aanpassen van de leverdatum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Nixzus schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:15:
[...]

Gewoon een hele goedkope telefoon op MP kopen en deze inruilen. Zelf een oude S9 ingeruild maar nog geen geld.
kan je dat ook aanpassen als je je oude toestel al hebt aangemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixzus
greatgonzo schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 12:36:
[...]

kan je dat ook aanpassen als je je oude toestel al hebt aangemeld?
Volgens mij gewoon een verse aanvraag doen en de andere laten verlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Mijn bestelling van de 9 Pro 512GB grijsgroen staat bij belsimpel opeens op "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door hollandsnieuwe" met een verwachte leverdatum van 25-09-2024! Lijkt een goeie zet geweest te zijn om bij Belsimpel de 512GB versie te bestellen.

Voor anderen die via Belsimpel besteld hebben, moet de abonnementsaanvraag verwerkt zijn alvorens het wordt verzonden?

[ Voor 19% gewijzigd door guysp op 24-09-2024 13:16 ]

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobGordon
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11-09 12:10
guysp schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:10:
Mijn bestelling van de 9 Pro 512GB grijsgroen staat bij belsimpel opeens op "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door hollandsnieuwe" met een verwachte leverdatum van 25-09-2024! Lijkt een goeie zet geweest te zijn om bij Belsimpel de 512GB versie te bestellen.

Voor anderen die via Belsimpel besteld hebben, moet de abonnementsaanvraag verwerkt zijn alvorens het wordt verzonden?
Ik vrees dat dit ook een kwestie is van geluk hebben. Want naast de P9P 256 GB die ik voor mezelf bestelde tijdens de Vodafone-HC-actie, heeft mijn vrouw de 512 GB-versie besteld bij Belsimpel, in combinatie met een Vodafone-verlenging. Zij ontving de afgelopen dagen twee mails die neerkomen op "wij weten het ook niet, kan nog best een tijdje duren."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
RobGordon schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:30:
[...]

Ik vrees dat dit ook een kwestie is van geluk hebben. Want naast de P9P 256 GB die ik voor mezelf bestelde tijdens de Vodafone-HC-actie, heeft mijn vrouw de 512 GB-versie besteld bij Belsimpel, in combinatie met een Vodafone-verlenging. Zij ontving de afgelopen dagen twee mails die neerkomen op "wij weten het ook niet, kan nog best een tijdje duren."
Kijk nog eens naar je bestelling bij Belsimpel, ik heb zo'n zelfde mail gehad, maar op de site van BelSimpel is de 512GB grijsgroen nu gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Voor degene die zich afvragen: hoe coulant is Recommerce:...dat zijn ze dus niet:

Wat betreft uw retourverzoek, zodra u uw nieuwe mobiel heeft ontvangen, dient u de oude aan ons terug te sturen, zodat we uw verzoek snel kunnen verwerken.

Wat betreft uw bonus van 200 €, vindt u hieronder de voorwaarden van het aanbod dat we hebben op ons niveau:

Aankoopdata van het product: van 13-08-2024 tot 05-09-2024 inbegrepen
Maximale datum voor het verzenden van de documenten: 17/10/2024

Als de KPN-klantenservice u na 17/10/2024 een leverdatum heeft meegedeeld, Ik nodig u uit om bij hen terug te komen om dit punt te verduidelijken, aangezien de validatie van de bonus op hun niveau wordt gedaan.

Ik denk niet dat het een NL medewerker is, maar ze wijst dus lekker naar KPN :'(
Oftewel, als je inderdaad je oude toestel nog moet gebruiken tot de Pixel arriveert, dan maar een goedkope via MP scoren

[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 24-09-2024 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 11:18
Heeft er iemand trade in van Google gebruikt en al nieuws ontvangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucas
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 06-09 00:56
KPN webcare laat mij net dit weten over de inruilactie met recommerce:
Ze zijn nog in overleg om de deal te verlengen zodat je je alsnog aan kunt melden na 17 oktober. Volgende week verwachten ze dit rond te krijgen. Intussen doen ze er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!
Blijft vervelend dat het zo lang duurt, maar dit zou wel 1 pijnpunt schelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bosanac10
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 15:19
Bij Belsimpel is inmiddels de P9Pro grijs 512 GB op voorraad.
Ben benieuwd verder.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 16:37
bosanac10 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 14:58:
Bij Belsimpel is inmiddels de P9Pro grijs 512 GB op voorraad.
Ben benieuwd verder.
Hang nu aan de lijn. Kijken wat ze kunnen doen. Ik heb de grijze 256 in pre order.

resultaat is dat ik de 512gb heb gekregen met coulance. Toestelprijs was 109 met exact hetzelfde abonnement van odido. De helft daarvan betaal ik zelf. De andere helft betaald belsimpel.

@bosanac10 bedankt nog voor het melden in dit topic. Anders zat ik misschien nog weken te wachten

[ Voor 34% gewijzigd door Limbeckx op 24-09-2024 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bosanac10
Sow, dat vind ik niet mis!
Netjes opgelost en de prijs is ook fair.

Géén dank, ik volg het actief de laatste dagen en zag toevallig een melding vanmiddag.

Mijn pre-order ligt nu bij de provider Odido, wachtende op goedkeuring.

[ Voor 19% gewijzigd door bosanac10 op 24-09-2024 16:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• guysp
Zojuist het mooie bericht dat mijn verlenging is verwerkt en mijn bestelling klaar is om verzameld te worden. Lijkt er echt op dat ik de telefoon morgen in huis ga hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:18
Vandaag op X na de vraag hoe het zit als je het toestel na de deadline van 3/10 pas binnenkrijgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QwkJp0zhgvHtjqW5hVqsEfhLp6g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cf7LPVuHMII7E5NAH16bRWQ1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrossfireNL
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 28-09-2024
Nixzus schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:17:
Ben net gebeld door de KPN klachtenservice. Erg onprettig gesprek. Ze belden alleen omdat dit moest volgens het protocol. Ze kunnen niks doen! Kan niet annnuleren omdat ik dan mijn inleverbonus mis en kan oom niet omzetten naar een 128GB model. Kan alleen annuleren en 200 skippen.
Dit heb ik wel gedaan. Rechtstreeks via odido abbo afgesloten.... Was in totaal 667 euro kwijt, voor eenmalige betaling toestel. Vervolgens vertelde odido mij dat ik nog maar even 2 maand op mijn P9P moest wachten.... Na een week bestelling geannuleerd en geld teruggevraagd (is overgens nog niet binnen)...

Een dag later was dezelfde variant (P9P 256gb obsidian black) bij belsimpel op voorraad. Via belsimpel precies hetzelfde abbonement afgesloten bij odido (zelfde bundel etc etc) maar op en of andere manier hoefde ik nu maar een eenmalige toestel betaling te doen van €590.... EN de volgende dag het toestel binnen. Die 200 inruilbonus kan mij gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:40
Beweging bij Belsimpel. Ze verwachten mijn 9pro op 5 oktober te bezorgen. Nog even geduld dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• centenbakkie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-05 23:41
AMD1800 schreef op maandag 23 september 2024 @ 22:49:
[...]

Knap dat je die telefoon zo snel uitgeleverd krijgt. Ben benieuwd of ze dat waar maken.
Gisterochtend had ik nog steeds geen track en trace code in mijn mailbox, dus ik besloot maar weer te bellen en kreeg te horen dat de zwarte P9p 256gb toch niet geleverd kon worden.
Toen gezegd dat ik het allemaal te lang vond duren en de P9p grijs 512gb zou willen ontvangen die wel op voorraad was, er werd een mail gestuurd en ik moest het prijsverschil van 21 euro betalen via ideal.
Heb een uur geleden de verzendbevestiging van Belsimpel en de track en trace code van DHL ontvangen.

newbie :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
centenbakkie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 01:29:
[...]

Gisterochtend had ik nog steeds geen track en trace code in mijn mailbox, dus ik besloot maar weer te bellen en kreeg te horen dat de zwarte P9p 256gb toch niet geleverd kon worden.
Toen gezegd dat ik het allemaal te lang vond duren en de P9p grijs 512gb zou willen ontvangen die wel op voorraad was, er werd een mail gestuurd en ik moest het prijsverschil van 21 euro betalen via ideal.
Heb een uur geleden de verzendbevestiging van Belsimpel en de track en trace code van DHL ontvangen.
Dat heb je goed opgelost, en een verdubbeling van opslag voor 21 euro extra? Dat is een super goeie deal. Bij mij is de p9p grijs 512GB onderweg naar het afhaalpunt, hopelijk een beetje op tijd daar vandaag. Kan ik er na mijn werk mee gaan spelen!

• bosanac10
[...]

Sjeezus, 21 euro voor dubbele opslag..
Dit zijn toch monster deals als ik dit van jou hoor en gister van @Limbeckx

Voel me nu een beetje een 'had ik maar...' 😅

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:51
[...]

Ik heb ze maar een mail gestuurd of ze dit voor mij ook kunnen doen. We gaan het zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koennie
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-09 17:30
Gondrez schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 14:16:
Heeft er iemand trade in van Google gebruikt en al nieuws ontvangen?
Ja.
Ik heb via de store op 14 augustus een pixel 9 pro xl 256gb besteld. Deze werd netjes 22 augustus geleverd.

Het trade in pakket kwam al eerder, maar heb ik pas 3 weken later terug gestuurd met mijn Huawei Mate 20 Pro uit 2019. Deze zou €231 op moeten brengen volgens de schatting.

Na 4 werkdagen onderzoek door PCS Wireless werd er vandaag een bericht gestuurd dat de schatting klopt en is direct overgemaakt naar mijn creditcard waarmee ik de telefoon gekocht heb.

Ik ben tevreden met deze gang van zaken. Mijn oude telefoon was nog prima, maar qua software erg gedateerd. Ook zaten er flink wat gebruikssporen op, waardoor ik bang was dat hij niet geaccepteerd zou worden, maar dat bleek dus niet het geval.

• centenbakkie
bosanac10 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:56:
[...]

Sjeezus, 21 euro voor dubbele opslag..
Dit zijn toch monster deals als ik dit van jou hoor en gister van @Limbeckx

Voel me nu een beetje een 'had ik maar...' 😅
Ja, moet daar wel bij zeggen dat ik vorige week maandag de P9p xl 256gb had besteld toen belsimpel een actie had. Die xl heb ik meteen teruggestuurd, en de prijs van de xl is 1299 op hun website, de p9p 512gb is 1319, dus dat hebben ze met elkaar verrekend.

• centenbakkie
Binnetie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:23:
[...]

Ik heb ze maar een mail gestuurd of ze dit voor mij ook kunnen doen. We gaan het zien...
Ik zou even bellen.

• kippengaas
  • Laatst online: 08-09 23:23
Net toch nóg maar eens gebeld (tegen beter weten in) met KPN (over mijn p9p pro zwart, besteld op 3-9). Ik zou nog tot week 45 moeten wachten, dus nog 6 weken :S Hij zei dat dit voor zowel nieuwe als eerder geplaatste orders ging. Of dit écht klopt weet ik natuurlijk niet, het zou zo maar kunnen dat ze toch nog eerder wat geleverd krijgen, maar ja er zit dus ook een kans in dat ik nog 6 weken moet wachten. Zo frustrerend dit!!

[ Voor 17% gewijzigd door kippengaas op 25-09-2024 12:05 ]

• uwedp
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 29-08 19:00
Ik heb gisteren Vandenborre gebeld. Ook 3-sep en zwarte p9p besteld. Bij Vandenborre zeiden ze dat er een nieuwe lading binnenkwam vandaag en ik dus mogelijks komende dagen hem wel zou kunnen ontvangen. Op de website staat nu ook ipv 3 weken wachttijd 3-7 dagen.
Afwachten

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 11:34
Net weer een sms ontvangen van Vodafone. Originele levering was eind week 39, daarna verplaatst naar eind week 41 en nu weer verplaatst naar eind week 43.

Wat een zooitje...

Besteld op 26-08 (Pixel 9 Pro Obisidian)

[ Voor 11% gewijzigd door SPOXYWOXY op 25-09-2024 14:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• guysp
Telefoon is hier binnen, succes allen! Tot in het andere topic :)

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:50
Tegen beter weten in KPN klantenservice gebeld. Ze geven aan dat er geen levering meer is geweest sinds de launch, en dat ze nu verwachten dat er in week 45 weer geleverd wordt en er in volgorde van bestelling aan klanten uitgeleverd wordt.

Besteld op 15 aug, KPN, P9P hazel 256GB.
Ik verwacht morgen om 09:59 weer een email dat mijn toestel gereserveerd is...

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:50
Mole schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:09:
Tegen beter weten in KPN klantenservice gebeld. Ze geven aan dat er geen levering meer is geweest sinds de launch, en dat ze nu verwachten dat er in week 45 weer geleverd wordt en er in volgorde van bestelling aan klanten uitgeleverd wordt.

Week 45? Dat is wel heel erg treurig zeg. Dat worden dan nog wat annuleringen en mensen die dan gaan uitkijken naar de S25.

PSN ID = Jorco

• Binnetie
centenbakkie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:19:
[...]

Ja, moet daar wel bij zeggen dat ik vorige week maandag de P9p xl 256gb had besteld toen belsimpel een actie had. Die xl heb ik meteen teruggestuurd, en de prijs van de xl is 1299 op hun website, de p9p 512gb is 1319, dus dat hebben ze met elkaar verrekend.
Ohhhhhhh nou we gaan het zien.

Snap ook niet dat er vanuit Google niet wat gecommuniceerd wordt. Collega van me lacht zich helemaal stuk want ze zei: ik bestel vorige week een iPhone 16 en die is op de dag van release bezorgt.

• Okietor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 09:47
Ik heb ook maar weer is gebeld met kpn . En idd bij mij word ook week 45 aangegeven (17 aug besteld). Ze kunnen er niks verder van maken, en doen ook niet aan competentie van de misgelopen maanden dat ik nu nog meer betaal bij mijn. Verlenging. Het wordt idd wel in en in triest. Iemand al is een poging gedaan om met Google in contact te komen. Al zal dat ook niet helpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
kpn is kansloos :) volgende keer beter bij belsimpel bestellen, upgraden voor 21 is een goede deal

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 22:56

KingCrash

Angry Rabbit

xoror schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:42:
kpn is kansloos :) volgende keer beter bij belsimpel bestellen, upgraden voor 21 is een goede deal
Dit. Je zou bijna denken dat ze de aanbieding het liefst niet willen uitleveren, en hopen dat mensen gaan cancelen.

Angry Rabbit

• Okietor
Hoeveel mensen hebben overhoudt nou de psp hazel 256 gig.gekregen. Volgens mij is er overal problemen met leveren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• centenbakkie
P9P grijs 512gb is zojuist binnengekomen en ben zeer benieuwd, heb de afgelopen 12 jaar alleen maar Sony Xperia telefoon gebruikt😅

• Nixzus
Okietor schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:09:
Ik heb ook maar weer is gebeld met kpn . En idd bij mij word ook week 45 aangegeven (17 aug besteld). Ze kunnen er niks verder van maken, en doen ook niet aan competentie van de misgelopen maanden dat ik nu nog meer betaal bij mijn. Verlenging. Het wordt idd wel in en in triest. Iemand al is een poging gedaan om met Google in contact te komen. Al zal dat ook niet helpen
Ik had het zelfde verhaal. Bizar dit.

• Nixzus
Mole schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:09:

haha die mailjes krijg ik ook. Kan mooi bij de rest. Maar treurig is het wel. 27 aug besteld..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BUmnXhJosbzhI4Uao_jAUslcCwY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/33x6yT9eGSYfrflvXacURLfo.png?f=user_large

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:08
Ook bij mobiel.nl weten ze nog steeds niks over een leverdatum voor de P9P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik ben inmiddels flauw van KPN en Google, hoeveel ik de Pixels ook waardeer mijn geduld is nu wel op en er is een iPhone onderweg. Voorlopig laat ik mijn order staan, mocht hij geleverd worden dan zal ik een seintje geven hier en/of op V&A.

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 10:27
m-buurman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:31:
Ik ben inmiddels flauw van KPN en Google, hoeveel ik de Pixels ook waardeer mijn geduld is nu wel op en er is een iPhone onderweg. Voorlopig laat ik mijn order staan, mocht hij geleverd worden dan zal ik een seintje geven hier en/of op V&A.
Als het een P9P Hazel 256 GB is dan zou ik het waarderen als je je order cancelled, dan schuif ik wellicht weer een plekje op in de rij :D

• Mole
m-buurman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:31:
Begrijpelijk. Ik speel met dezelfde gedachte.
Mijn wens was om voor de geboorte van mijn zoon (leverdatum ong. 17 okt) een toestel te hebben met een behoorlijke camera.
Pixel 9 Pro had 4 september beschikbaar moeten komen, maar nu dus 4 november...
Misschien ook maar eens een overstap overwegen. Nog nooit eerder Iphone gehad, en android gebruiker sinds de originele HTC Desire.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 08-09 23:23
Google lijkt wereldwijd problemen te hebben met leveren van de 9 pro's als ik dit mag geloven:

"I was lucky enough to speak with a google rep last week, he said there have been manufacturing issues with the storage chips which would have been fine, but the 9 series is outselling what google projected causing even more delays"

"I'm from India here pixel 9 pro is not for sale from any authorised dealer. I have searched in Canada it's showing out of stock"

https://www.reddit.com/r/...vailable_in_most_regions/

• uwedp
Via Vandenborre wordt het morgen geleverd. 3 september p9p Obsidian besteld

• misteriks
uwedp schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:56:
Via Vandenborre wordt het morgen geleverd. 3 september p9p Obsidian besteld
128 of 256 GB ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
N.a.v. een klacht bij KPN over de gebrekkige communicatie ben ik ook gebeld. In een behoorlijk raar gesprek zei de medewerker dat ook telefoons die in augustus zijn besteld pas in november geleverd gaan worden. Toen ik mijn verbazing hierover uitsprak gaf de medewerker aan dat ik dat toch wel wist, aangezien ik op de website al had kunnen zien dat de levertijd nu op november stond. Ook vond hij dat ze wel degelijk gecommuniceerd hadden, aangezien ik keurig de wekelijkse standaardmail had ontvangen dat het product niet op voorraad was, maar dat dit wel iets beter had gekund. Al met al een behoorlijk hallucinant gesprek van een bedrijf dat zelfs bij klachten niet adequaat weet te communiceren en lekker met de vinger terugwijst.

• Okietor
Lan Mandragoran schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:28:
N.a.v. een klacht bij KPN over de gebrekkige communicatie ben ik ook gebeld. In een behoorlijk raar gesprek zei de medewerker dat ook telefoons die in augustus zijn besteld pas in november geleverd gaan worden. Toen ik mijn verbazing hierover uitsprak gaf de medewerker aan dat ik dat toch wel wist, aangezien ik op de website al had kunnen zien dat de levertijd nu op november stond. Ook vond hij dat ze wel degelijk gecommuniceerd hadden, aangezien ik keurig de wekelijkse standaardmail had ontvangen dat het product niet op voorraad was, maar dat dit wel iets beter had gekund. Al met al een behoorlijk hallucinant gesprek van een bedrijf dat zelfs bij klachten niet adequaat weet te communiceren en lekker met de vinger terugwijst.
Idd grote onzin, want er stond ook eerst volgende week geleverd enz.. wees gewoon eerlijk tegen je klant. En zeg sorry wij zijn ook afhankelijk van google.

Iedereen die je van Kpn aan de lijn hebt zeggen. Ja ik snap je doe een feedback. Maar uiteindelijk gebeurd er niks

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:14
Lan Mandragoran schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:28:
N.a.v. een klacht bij KPN over de gebrekkige communicatie ben ik ook gebeld. In een behoorlijk raar gesprek zei de medewerker dat ook telefoons die in augustus zijn besteld pas in november geleverd gaan worden. Toen
Ik heb op 21 augustus besteld en vorige week vrijdag de p9p van KPN ontvangen.. Maar dat terzijde... bizar dat ze niet kunnen toevoegen dat eea beter kan.... triest eigenlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davosje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-08 09:35
Maar dit begrijp ik niet helemaal. Als ik zo in de excel sheet kijk dan zie ik:

@pc01 besteld op 22-8 en is 19-9 geleverd.
@m-buurman 16-8 besteld en deze is niet geleverd?

Beiden 9pro 256gb en obisidiaan besteld bij KPN zonder tussenpartij, er staat er nog eentje onder m-buurman van N waar ik benieuwd van ben of deze dan geleverd is ja/nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uwedp
256gb, ik ga niet aan die actie deelnemen om dan de 128gb versie te nemen 🤪

• CrossfireNL
  • Laatst online: 28-09-2024
Mole schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:42:
[...]

Begrijpelijk. Ik speel met dezelfde gedachte.
Mijn wens was om voor de geboorte van mijn zoon (leverdatum ong. 17 okt) een toestel te hebben met een behoorlijke camera.
Pixel 9 Pro had 4 september beschikbaar moeten komen, maar nu dus 4 november...
Misschien ook maar eens een overstap overwegen. Nog nooit eerder Iphone gehad, en android gebruiker sinds de originele HTC Desire.
Order cancellen en via belsimpel bestellen als die voorraad heeft

• Okietor
Iemand al ervaring met het cancellen van de telefoon. Of dan de inruil bonus moet worden terug betaald. Anders annuleer ik me telefoon en haal ik de 512 via Belsimpel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:42
Okietor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:28:
Iemand al ervaring met het cancellen van de telefoon. Of dan de inruil bonus moet worden terug betaald. Anders annuleer ik me telefoon en haal ik de 512 via Belsimpel
Ik heb dit afgelopen dinsdag gedaan (bij KPN), vooralsnog niks gehoord over over terugbellen. Ik verwacht ook niet dat dat gaat komen.

Inmiddels heb ik de 512gb Pro in Hazel binnen, fantastisch toestel!

[ Voor 7% gewijzigd door -EvoLution- op 26-09-2024 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Euhhhhh Vodafone .... :? 8)7 :? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K4-1n7SeRu8_WxI0g5u_A-vZ3Hg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yAGBma0XIu0VrSGDpgPLIfHM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
op google store zijn de 256 ook naar onbekende levertijd gegaan...

ik denk dat ze begin nov ook niet meer redden. wat een geklungel zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hupke
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02-02 14:37
Ik kan het excel bestand niet bewerken, ter info: 18-08 p9p 256 Hazel besteld direct bij KPN, nog niets geleverd gekregen, wél alle felicitatiemails. Voorzichtig houd ik rekening met wk45, misschien valt het dan nog mee...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• misteriks
Ik zie maar een oplossing, Google levert 512 GB uit ipv 256 GB.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Mole
Is deze dramatische introductie misschien iets voor de Tweakers redactie om aandacht aan te besteden en bij de verschillende providers en Google na te gaan wat er nou precies aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 19:04
Mole schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:40:
Is deze dramatische introductie misschien iets voor de Tweakers redactie om aandacht aan te besteden en bij de verschillende providers en Google na te gaan wat er nou precies aan de hand is?
Inhoud is toch al bekend? Google levert niet aan webwinkels, leverproblemen, vraag groter dan verwacht, we doen ons best, etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Currry
Mother_lepard schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:57:
[...]

Inhoud is toch al bekend? Google levert niet aan webwinkels, leverproblemen, vraag groter dan verwacht, we doen ons best, etc.
Bekend, maar toch som je een hoop aannames op. Precies wat hij vraagt.
Of het iets uitmaakt voor de levertijd denk ik niet, maar wel interessant om te weten wat er nu eigenlijk speelt toch? Misschien slechte batch chips, dingen om op te letten straks of andere onderdelen dan bij launch werden aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 19:04
Currry schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:17:
[...]

Bekend, maar toch som je een hoop aannames op. Precies wat hij vraagt.
Of het iets uitmaakt voor de levertijd denk ik niet, maar wel interessant om te weten wat er nu eigenlijk speelt toch? Misschien slechte batch chips, dingen om op te letten straks of andere onderdelen dan bij launch werden aangekondigd?
Onder de streep heb je je toestel dan net zo snel. Dus ik snap de toegevoegde waarde niet. Maar goed, een ieder heeft een andere behoefte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hupke
-verwijderd- dubbele post

[ Voor 93% gewijzigd door hupke op 27-09-2024 11:49 . Reden: Dubbel gepost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hupke
misteriks schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:38:
Ik zie maar een oplossing, Google levert 512 GB uit ipv 256 GB.
Daar zou ik vrede mee hebben!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okietor
-EvoLution- schreef op donderdag 26 september 2024 @ 23:25:
[...]

Ik heb dit afgelopen dinsdag gedaan (bij KPN), vooralsnog niks gehoord over over terugbellen. Ik verwacht ook niet dat dat gaat komen.

Inmiddels heb ik de 512gb Pro in Hazel binnen, fantastisch toestel!
Ik twijfel ook om de gok te wagen, kpn meld wel aan recommere dat de bestelling en bonus komt te vervallen. Wat hun er mee doen is voor recommere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikV1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:56
Mijn losse P9P 256 groen is inmiddels verplaatst naar 05-10 levering van Belsimpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixzus
Okietor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:28:
Heb jij je bonus wel al binnen dan? Hoe lang duurde dat? Ze hebben mijn inruil wel ontvangen. Dan zou ik gewoon cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okietor
Ja heb ik binnen:

3 sept was telefoon bij hun binnen
5 sept telefoon uitbetaald gekregen
Na een keer contact met mail klantenservice en opnieuw mijn prijs overzicht gestuurd
19 sept bonus uitbetaald gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixzus
Okietor schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:13:
Ja heb ik binnen:

3 sept was telefoon bij hun binnen
5 sept telefoon uitbetaald gekregen
Na een keer contact met mail klantenservice en opnieuw mijn prijs overzicht gestuurd
19 sept bonus uitbetaald gekregen
Wat bedoel je met telefoon uitbetaald gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okietor
Nixzus schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:21:
[...]

Wat bedoel je met telefoon uitbetaald gekregen?
Heb een oude telefoon ingeleverd die was 33 euro waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 18:59
Ho.. het lijkt erop dat mijn P9PXL 256 Hazel er aan gaat komen. Hij staat niet meer als "Niet op voorraad" bij mijn KPN Bestel Status. Ze lijken vandaag dus toch voorraad binnen gehad te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• misteriks
Texhnolith schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:55:
Ho.. het lijkt erop dat mijn P9PXL 256 Hazel er aan gaat komen. Hij staat niet meer als "Niet op voorraad" bij mijn KPN Bestel Status. Ze lijken vandaag dus toch voorraad binnen gehad te hebben.
Ik zie je naam niet terug in de Google sheet, wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:40
ErikV1 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:41:
Mijn losse P9P 256 groen is inmiddels verplaatst naar 05-10 levering van Belsimpel...
Hier ook. Eerste datum 21 Sept. Gaat om de witte 256 GB. Afwachten of dat zo blijft .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
NeWSJuNK schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:44:
[...]

Hier ook. Eerste datum 21 Sept. Gaat om de witte 256 GB. Afwachten of dat zo blijft .
Hier ook. Hazel 256GB, besteld op 2 sept.
En zelfs een mail van Belsimpel erover.

[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 27-09-2024 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tisallemaalwat
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 25-02 17:09
Mijn grijze P9P 256GB wordt morgen ineens geleverd. Verlenging van Odido via Belsimpel. M'n contract liep vandaag af, het lijkt alsof ze dat toestel daarvoor bewaard hebben. Besteld op 23-8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 18:59
misteriks schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:05:
[...]

Ik zie je naam niet terug in de Google sheet, wanneer heb je besteld?
Hij staat er gewoon tussen, 1 van de 2 XL op de lijst. Besteld op 4 sep en net de track en trace ontvangen. Natuurlijk ben ik morgen niet thuis..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-08 20:44
Totaal onverwacht, maar Belsimpel is bestelling aan het inpakken en wordt morgen bezorgd.
Pixel 9 Pro 256GB Beige met Odido abo 4 september besteld.

edit 29 sept: telefoon is bezorgd

[ Voor 31% gewijzigd door maximiliaan! op 29-09-2024 17:33 . Reden: update ]

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:35
Heeft iemand van jullie ook een Pixel 9 via kpn gekocht/besteld met een maandelijks opzegbaar abonnement? Ik zou voor de Pro XL dan 920 euro betalen en 16,50 voor het abonnement. Ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:14
Bugs3 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:48:
Heeft iemand van jullie ook een Pixel 9 via kpn gekocht/besteld met een maandelijks opzegbaar abonnement? Ik zou voor de Pro XL dan 920 euro betalen en 16,50 voor het abonnement. Ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft.
Ja, abonnement heb ik een paar dagen na ontvangst p9p opgezegd via webformulier; vervolgens deden ze er ongeveer een week over om terug te bellen. Uiteindelijk betaal ik geloof ik anderhalve maand abonnementskosten. Was verder geen enkel probleem. Misschien als je er zelf pro-actief achteraan belt vanaf het begin kun je het wel bij 1 maand houden.. maar daar had ik geen zin in ;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23

lohost

iemand had al localhost :-(

Net de lokale Vodafone binnengelopen om te vragen of ze iets weten. De goede man gaf aan dat het onduidelijk is wanneer de levering gaat komen. Tevens dat het komt doordat Google toestellen heeft teruggehaald ivm een probleem.

En dat er 160 bestellingen P9P 256 openstaan. En of ik niet voor de XL wilde gaan 😜

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-07 16:16
Vrijdag bij KPN winkel geweest en navraag gedaan. Maar wisten ook niets meer te vertellen dan dat het november wordt en iets met leverproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
lohost schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:41:
Net de lokale Vodafone binnengelopen om te vragen of ze iets weten. De goede man gaf aan dat het onduidelijk is wanneer de levering gaat komen. Tevens dat het komt doordat Google toestellen heeft teruggehaald ivm een probleem.

En dat er 160 bestellingen P9P 256 openstaan. En of ik niet voor de XL wilde gaan 😜
Ik ben meer nieuwsgierig wat dan het probleem is geweest.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Currry
Nou wordt dat komende week weer teleurstellende berichten lezen?
Ik verwacht toch wel elke dag iemand die kpn belt en te horen krijgt dat ze komende week geleverd krijgen, ook iemand die hoort dat het november wordt en tot slot het wij-kunnen-geen-levertijden-en-wachtlijsten antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Met Vodafone via chat gesproken en gevraagd naar duidelijkheid over de leveringen. Hun reactie
De levering vanuit de leverancier is vertraagd, daarom is het toestel momenteel niet bestelbaar. De laatste verwachting die ik heb gezien is dat het toestel in november geleverd zou worden.
Ik ga er ondertussen gewoon maar vanuit dat het inderdaad november wordt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

lohost schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:41:

Wacht ff, dus die zijn uitgeleverd hebben allemaal 'een probleem'? Wat is dat 'probleem' eigenlijk?

Of is alleen de partij van VF een probleem productie reeks geweest?

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:30
Mole schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:40:
Aangezien @WoutF ook wat ervaring had met zijn P9P via Belsimpel en in dit topic actief was staat het wellicht al ergens bij de redactie uit. Volgens mij heeft hij geluk en is zijn toestel geleverd inmiddels.

Wellicht dat het in de laatste Tweakers podcast aflevering als highlight genoemd wordt, maar die staat nog in mijn afspeellijst. Dus wellicht heeft Wout daar al wat over gezegd (en anders een shoutout in de komende aflevering ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
leveringen in vs voor 256gb obsidian beginnen weer op gang te komen, dus misschien valt het mee...

zie https://www.reddit.com/r/...ries_shipping_megathread/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lohost

lohost

De reden die ik in de winkel kreeg was dat de persoon dacht 'iets met de camera'. Bij de toelichting had ik wat twijfels, vandaar dat ik het als 'onbekend' heb geïnterpreteerd. Dat gecombineerd met dat er voor zover ik weet geen duidelijke issues zijn met uitgeleverde P9P-toestellen.

Neemt niet weg dat het inderdaad mooi zou zijn als Tweakers hier eens wat achteraan ging. Denk dat die toch meer weten te bereiken richting een bedrijf als Google dan dat sommige individuen die het bij hun winkel of provider proberen.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazaf
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-01 16:35
lohost schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:59:
De reden die ik in de winkel kreeg was dat de persoon dacht 'iets met de camera'. Bij de toelichting had ik wat twijfels, vandaar dat ik het als 'onbekend' heb geïnterpreteerd. Dat gecombineerd met dat er voor zover ik weet geen duidelijke issues zijn met uitgeleverde P9P-toestellen.

Neemt niet weg dat het inderdaad mooi zou zijn als Tweakers hier eens wat achteraan ging. Denk dat die toch meer weten te bereiken richting een bedrijf als Google dan dat sommige individuen die het bij hun winkel of provider proberen.
Bedoel je dit?

https://tweakers.net/nieu...wissel-naar-telelens.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost

lohost

Dat gaat over een XL en was volgens mij een software-issue, dus lijkt me niet direct gerelateerd. Maar ja, aanname, want het blijft onduidelijk vanuit Google waarom de leveringen uitblijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bosanac10
Binnen.
05-09 besteld en zojuist aangekomen via Belsimpel.
9 Pro 512 GB grijs.
Tijd voor wat Pixels 😉
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ii3O_IU_LBAC8GFPymTyXIh7FcI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vu9J7sLwP5RLjTq4FiEZrbbz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
@AMD1800 De recommerce pagina geeft nu trouwens een groene "Gevalideerd" aan bij mij, ik vermoed dat de 200 euro snel uitgekeerd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:11
guysp schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:20:
@AMD1800 De recommerce pagina geeft nu trouwens een groene "Gevalideerd" aan bij mij, ik vermoed dat de 200 euro snel uitgekeerd wordt.
Ik heb gisteren de e-mail gehad dat mijn extra inruilwaarde is goedgekeurd. Er staat dat ik dan binnen 48 uur het geld krijg. Ik heb op dit moment nog niks ontvangen. Duurde wel even zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• txgrl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-08 15:30
Iemand nog een tip waar ik goedkoop een inruiltoestel kan vinden? Op Marktplaats vind ik niet veel soeps of krijg geen reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Syndicate
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:01
txgrl schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:53:
Iemand nog een tip waar ik goedkoop een inruiltoestel kan vinden? Op Marktplaats vind ik niet veel soeps of krijg geen reactie.
Ik heb een zo-goed-als-nieuwe Moto E13 gekocht bij Coolblue en die ingeleverd. Kost je effectief ~50 euro van je bonus, maar levert dus evengoed 150,- op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidVDS
  • Laatst online: 05-06 14:33
Heeft iemand een update hoe het zit met de inruilbonus bij KPN? Ik vind het uiteraard geen probleem om te wachten, it is what it is, maar als het zo door gaat dan loop ik 200 euro mis. Mijn huidige telefoon heb ik gewoon nodig, en ik heb geen oude telefoon liggen die ik kan opsturen om de bonus zeker te stellen. Als ze inderdaad pas in November kunnen leveren dan ga ik die 17 oktober niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
txgrl schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:53:
Je kunt mijn oude pixel 7 pro overnemen en verkopen maar dan maak je er wel weinig winst op ben ik bang :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
DavidVDS schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:48:
Heeft iemand een update hoe het zit met de inruilbonus bij KPN? Ik vind het uiteraard geen probleem om te wachten, it is what it is, maar als het zo door gaat dan loop ik 200 euro mis. Mijn huidige telefoon heb ik gewoon nodig, en ik heb geen oude telefoon liggen die ik kan opsturen om de bonus zeker te stellen. Als ze inderdaad pas in November kunnen leveren dan ga ik die 17 oktober niet redden.
Je kan een oude op MP scoren voor een paar tientjes. En die dan inruilen. Heb ik ook gedaan, oude samsung waar het scherm niet meer van aanging voor 3 tientjes gekocht en ingeruild. Moet je gewoon ff kijken voor welk toestel je nog wat terugkrijgt. Heb gewoon op MP gekeken en de goedkoopste ingevoerd om te kijken of die voldeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aavva
  • Laatst online: 03-08 22:45
Ik werd net gebeld door Odido Hoofddorp, dat de Google Pixel 9 pro uit de handel zou gehaald zijn en of ik een andere telefoon zou willen bij mijn abonnementsverlenging?
Ik kan hier helemaal niks over vinden online, hebben jullie hier wat over gehoord?
Ik heb mijn bestelling geannuleerd en heb het bij belsimpel afgesloten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SourceUnknown
  • Laatst online: 30-08 19:30
Haha de verhalen worden steeds mooier. Ik wilde hier eigenlijk om lachen als weer een gek gerucht, maar zo te zien is de Pixel 9 Pro inderdaad niet meer te bestellen via de site van Odido? Ik kan alleen nog de normale 9, XL en Fold vinden, alle bestel-links naar de Pro op hun site lopen dood.

Dus het lijkt erop dat in ieder geval Odido zelf heeft besloten die (voorlopig?) niet meer aan te bieden.

Dat is precies waarom het fijn zou zijn als vanuit de redactie vragen gesteld zouden worden hierover, die krijgen hopelijk wel wat meer eenduidige en juiste informatie.

[ Voor 13% gewijzigd door SourceUnknown op 01-10-2024 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Ik heb inmiddels een P9P in bezit, maar zit nog mee te lezen. Wat een bizarre situatie, achteraf toch wel blij het zonder abonnement gekocht te hebben. Ik hoop voor jullie dat je Pixel snel geleverd wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door TheRicolaa10 op 01-10-2024 18:08 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste