Check even je status bij Belsimpel zelf. Met ordernummer en mail adres. Daar krijg je meer info.
Wat? Ik heb hem 16 aug besteld bij KPN, nog steeds geen beweging in.Edzeau schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:30:
17/8 bestelling geplaatst bij KPN, vandaag binnen! Heel blij mee, wat een mooi ding!

Ik heb hiernaar geïnformeerd, en het blijkt dat zij deze door sturen naar kpn voor laatste validatie. dit kan max 21 dagen duren vanaf het moment dat ze hem doorgestuurd hebben.AMD1800 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:17:
[...]
Nee, nog niet. De status op de website staat voor de documenten ook nog steeds op "in afwachting van validatie".
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
kan aan de kleur liggen, en geheugenrudyh schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:01:
[...]
Wat? Ik heb hem 16 aug besteld bij KPN, nog steeds geen beweging in.
Woehoe! Net een berichtje van de Odido winkel dat mijn P9P 256gb Hazel/Grijsgroen klaar ligt. Straks maar snel erlangs om 'm op te halen.
FYI: Besteld bij verlenging Odido abbo op 13-8. Ophalen in de winkel i.p.v. levering thuis.
FYI: Besteld bij verlenging Odido abbo op 13-8. Ophalen in de winkel i.p.v. levering thuis.
Je bestelling is klaar om verzameld te worden, dus dat is sehr schön.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Likewise!CLB schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:13:
Deze onzin had ik ook bij odido.... Leverdatum op 4 november...rudyh schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:01:
[...]
Wat? Ik heb hem 16 aug besteld bij KPN, nog steeds geen beweging in.
Gisteren de bestelling geannuleerd en geld terug gevraagd aangezien ik de telefoon meteen had betaald(dus hopen dat dat binnen 2 weken weer op rekening staat)
Vanochtend via belsimpel precies dezelfde telefoon en hetzelfde abbonement afgesloten..
Raad eens? 60 euro goedkoper uit en morgen de telefoon binnen 😂, net een verzendbevestiging ontvangen....
Heeft iemand al met KPN gesproken over die nieuwe leverdatum die op November staat? Geld dit voor alle nog niet vervulde bestellingen? Want de inruilactie kun je aanmelden tot 17 oktober.
Probeerde net zelf te bellen maar ze had er niet veel verstand van en toen ik in de wacht stond over de inruilactie werd er opgehangen. Ik weet in ieder geval waar de K in Kpn voor staat.
Probeerde net zelf te bellen maar ze had er niet veel verstand van en toen ik in de wacht stond over de inruilactie werd er opgehangen. Ik weet in ieder geval waar de K in Kpn voor staat.
Bij Odido 23 augustus besteld en zie vandaag op https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
dat de status veranderd is van geen voorraad naar:
We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger.
Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger. Hierin lees je hoe het staat met je bestelling.
(Alleen als je een telefoon of simkaart hebt besteld.)
Fijn dat er eindelijk schot in de zaak zit.
dat de status veranderd is van geen voorraad naar:
We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger.
Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger. Hierin lees je hoe het staat met je bestelling.
(Alleen als je een telefoon of simkaart hebt besteld.)
Fijn dat er eindelijk schot in de zaak zit.
Vandaag kpn aan de telefoon gehad,
Aangezien er is belooft dat begin.volgende week mijn telefoon wordt geleverd...
Heb aan gegeven dat we met 100 man in een forum zitten, en er aan alle kanten mensen wachten op hun pixel 9 pro(hazel) en er aan allemaal beloftes word gedaan.
Ze kunnen zelf niks inzien van hoeveel er binnen is en waarneer er geleverd wordt. De gene aan de telt snapt ook niet dat er telkens valse beloftes worden gedaan. Hun kunnen de voorraad nietinzien. Dus geen idee wanneer er wat wordt geleverd.
Aangezien er is belooft dat begin.volgende week mijn telefoon wordt geleverd...
Heb aan gegeven dat we met 100 man in een forum zitten, en er aan alle kanten mensen wachten op hun pixel 9 pro(hazel) en er aan allemaal beloftes word gedaan.
Ze kunnen zelf niks inzien van hoeveel er binnen is en waarneer er geleverd wordt. De gene aan de telt snapt ook niet dat er telkens valse beloftes worden gedaan. Hun kunnen de voorraad nietinzien. Dus geen idee wanneer er wat wordt geleverd.
Hier ook hetzelfde! Excel sheet direct aangepast.
Status change: "Je bestelling is klaar om verzameld te worden". Odido verlenging via Belsimpel, besteld op 19 augustus. Pixel 9 Pro 256GB, Grijs. Ook sms'je van Odido gehad dat mijn abo verlengd is.
Hier exact hetzelfde, alleen op 18 augustus besteldWoutF schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:00:
Status change: "Je bestelling is klaar om verzameld te worden". Odido verlenging via Belsimpel, besteld op 19 augustus. Pixel 9 Pro 256GB, Grijs. Ook sms'je van Odido gehad dat mijn abo verlengd is.
En verzondenCLB schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:13:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Krijg net een SMS van Vodafone voor levering van morgen van een P9P 256 GB Obsidian, besteld bij HC tijdens de actie. 🎈🎈🎈
op 22 augustus besteld Pixel 9 Pro 256 Hazel icm 2 jaar Hollands Nieuwe (verlenging)
helemaal geen communicatie over levertijden, achterstanden, verwachtte leverdata etc.
gisteren (precies 4 weken na bestelling) Belsimpel een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de telefoon kon verwachten gezien de levertijd bij bestelling 3 weken was, en deze termijn inmiddels verstreken was.
plots krijg ik binnen 24 uur allemaal mails dat de verlenging geregeld is en dat morgen de postbode voor de deur zou moeten staan met de telefoon.
ik ben benieuwd.
helemaal geen communicatie over levertijden, achterstanden, verwachtte leverdata etc.
gisteren (precies 4 weken na bestelling) Belsimpel een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de telefoon kon verwachten gezien de levertijd bij bestelling 3 weken was, en deze termijn inmiddels verstreken was.
plots krijg ik binnen 24 uur allemaal mails dat de verlenging geregeld is en dat morgen de postbode voor de deur zou moeten staan met de telefoon.
ik ben benieuwd.
[ Voor 0% gewijzigd door TheDutchman88 op 20-09-2024 20:09 . Reden: spelling ]
al deze nieuws over P9P Hazel van alle verschillende ISP's en toch is er geen van KPN?...
Wat was je oorspronkelijke geleverde datum die Vodafone jou had gestuurd?Puntje-NL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:03:
Krijg net een SMS van Vodafone voor levering van morgen van een P9P 256 GB Obsidian, besteld bij HC tijdens de actie. 🎈🎈🎈
Week 41! Ik had 2 status updates via sms ontvangen en de laatste was dus week 41Matsjanssen schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:23:
[...]
Wat was je oorspronkelijke geleverde datum die Vodafone jou had gestuurd?
Oké, dat is wel apart... Ik zie in de excel dat je hem op 23 augustus had besteld en dus de 2 update had ontvangen voor week 41.Puntje-NL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:28:
[...]
Week 41! Ik had 2 status updates via sms ontvangen en de laatste was dus week 41
Ik heb hem op 24 augustus daar besteld en mijn 2de update was week 40.
Ben dus heel benieuwd hoe de leveringen gaan lopen
+1, zou toch wel fijn zijn als er dan toch eindelijk toestellen vanuit Vodafone gaan komen. Zit ook nog te wachten op volgende updates. En dan zullen 'we' ook nog last hebben van de capaciteit van bezorgers denk ik zo. Aangezien de betaling nog moet plaatsvinden aan de deur.
[ Voor 34% gewijzigd door lohost op 20-09-2024 21:10 ]
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Na dat gisteren mijn status de hele dag bleef hangen op in behandeling bij Odido, vandaag toch maar weer naar Belsimpel gebeld. Was kennelijk iets fout gegaan aan hun kant en ze hadden mijn aanvraag al handmatig moeten doorzetten. Fijn dat ik dat zelf moest controleren en aangeven bij hun. Nu wel ontvangen door de bezorger, dus hopelijk morgen echt in huis. Ach ja, dat extra dagje kon er ook nog wel bij 🥲Gulstar schreef op woensdag 18 september 2024 @ 19:13:
Ik heb eindelijk een update van Belsimpel. Ik zou vrijdag mijn p9p 256gb Grijs Icm met odido moeten ontvangen
Kpn komt vandaag tussen 8-18, de vorige keer kreeg sms + mail met een tijdsblok, nu niets. Meer tweakers die ook geen bericht hebben gehad?
Hoi!
Ik heb op 14-08 mijn 9 pro 256 Hazel besteld. Hebben ze bij KPN de zaken niet in orde? Als ik het goed lees krijgen mensen die hem elders veel later besteld hebben nu al binnen...
Bizar dat het zo lang duurt. De mijne heb ik 4 Sept besteld zo kan ik nog wel 3 weken wachten.DavidVDS schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:27:
Ik heb op 14-08 mijn 9 pro 256 Hazel besteld. Hebben ze bij KPN de zaken niet in orde? Als ik het goed lees krijgen mensen die hem elders veel later besteld hebben nu al binnen...
P9 Pro 256GB Hazel bij Belsimpel icm Odido verlenging
Woensdag nog mail gehad met 6 weken levertijd.
Gisteravond mail gehad van Belsimpel, contract is doorgezet naar Odido. Verwachte leverdatum P9 Pro 256GB Hazel komende week.
Ik zie daar zo snel geen voorbeelden van? Meeste zijn zwart of 512GB. Mijne komt als het goed is maandag, zelfde datum besteld. Dus ik denk dat je komende week wel iets hoort.DavidVDS schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:27:
Ik kreeg een telefoontje van de Odido winkel dat de telefoon al klaar staat voor afhalen. Dus het duurde 2 dagen.
Hij's binnenWoutF schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:00:
Ja, maar kreeg dezelfde onzin te horen. De jongen aan de telefoon dacht november maar wist het niet. En die actie wist hij ook niet. Dus 2e lijn ticket laten aanmaken en hoop maandag wat te horen.Tristanoz schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:11:
Heeft iemand al met KPN gesproken over die nieuwe leverdatum die op November staat? Geld dit voor alle nog niet vervulde bestellingen? Want de inruilactie kun je aanmelden tot 17 oktober.
Ik heb zelf nog maar hun contactformulier gebruikt en duidelijkheid gevraagd, want schijnbaar leveren andere webshops ze al wel. Hun stock-management system klinkt echt ruk, normaal zou je toch kunnen zien wanneer er weer leveringen worden gedaan etc.txgrl schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:10:
[...]
Ja, maar kreeg dezelfde onzin te horen. De jongen aan de telefoon dacht november maar wist het niet. En die actie wist hij ook niet. Dus 2e lijn ticket laten aanmaken en hoop maandag wat te horen.
Toen ik aan de telefoon was, ging de beste mevrouw zelf ook op de productpagina kijken wat de levertijd was. Sjongejonge.
Ik heb mijn Pixel 9 Pro 256GB hazel besteld bij Vodafone op 21/08 (via de chatbox, haha, het nummerbehoud werkte niet goed tijdens de bestelling op de website, ik heb ze via de chat gecontacteerd en de bestelling via de chat afgerond, interessant genoeg werd de korting van 200€ direct toegepast en heeft niemand gevraagd om mijn oude telefoon op te sturen - nog niet). Ik kreeg vrijdag een sms dat mijn telefoon in week 42 geleverd zou worden (voorheen was het week 38, toen 40, nu 42). Vandaag heb ik echter een link ontvangen om mijn bezorgtijd te selecteren, dus het lijkt erop dat mijn telefoon op 25/09 geleverd zal worden!
Even uit interesse... Kan je zelf een datum kiezen voor levering? Bijvoorbeeld een week (of meer) later.Stag90 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:04:
Ik heb mijn Pixel 9 Pro 256GB hazel besteld bij Vodafone op 21/08 (via de chatbox, haha, het nummerbehoud werkte niet goed tijdens de bestelling op de website, ik heb ze via de chat gecontacteerd en de bestelling via de chat afgerond, interessant genoeg werd de korting van 200€ direct toegepast en heeft niemand gevraagd om mijn oude telefoon op te sturen - nog niet). Ik kreeg vrijdag een sms dat mijn telefoon in week 42 geleverd zou worden (voorheen was het week 38, toen 40, nu 42). Vandaag heb ik echter een link ontvangen om mijn bezorgtijd te selecteren, dus het lijkt erop dat mijn telefoon op 25/09 geleverd zal worden!
Het is via de Dynalogic website, ja, ik kon zelf de bezorgtijd kiezen, voor de komende week was het woensdag of vrijdag (beetje raar...), ik heb niet gekeken naar later, ik was blij met volgende week. Ik vermoed dat je een nog latere datum zou kunnen kiezen. Ik moet trouwens mijn bestelling betalen met de koerier.Matsjanssen schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:17:
[...]
Even uit interesse... Kan je zelf een datum kiezen voor levering? Bijvoorbeeld een week (of meer) later.
Oké, ik ben benieuwd en bedankt. Omdat ik al klant ben gaat als het goed is mijn betaling via factuur wat mij verteld is.Stag90 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:49:
[...]
Het is via de Dynalogic website, ja, ik kon zelf de bezorgtijd kiezen, voor de komende week was het woensdag of vrijdag (beetje raar...), ik heb niet gekeken naar later, ik was blij met volgende week. Ik vermoed dat je een nog latere datum zou kunnen kiezen. Ik moet trouwens mijn bestelling betalen met de koerier.
05/09 Pixel 9 Pro 512 GB incl Odido bij Belsimpel besteld.
Leverdatum tot op heden onbekend.
Ik zie nu wel op de pagina van de telefoon een verwachte levertijd van 6 weken ! 😱
Begin van de week was dit nog 3 weken...
Leverdatum tot op heden onbekend.
Ik zie nu wel op de pagina van de telefoon een verwachte levertijd van 6 weken ! 😱
Begin van de week was dit nog 3 weken...
[ Voor 5% gewijzigd door bosanac10 op 21-09-2024 18:46 ]
Oei, als ik nu een pixel 9 pro zwart 256 gb bestel via de Google Store wordt deze pas rond 22 oktober geleverd. Dit was een paar dagen terug nog eind september...
Dat belooft weinig goeds voor m'n bestelling bij KPN (3 sept)

Of Google is gestopt om hun eigen bestelling te prioriteren (of misschien alle pre-orders zijn klaar) en eerst alle bedrijven te voorzien van telefoonsSyndicate schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:04:
Oei, als ik nu een pixel 9 pro zwart 256 gb bestel via de Google Store wordt deze pas rond 22 oktober geleverd. Dit was een paar dagen terug nog eind september...
Dat lijkt me wel heel optimistisch. Maar het zou wel heel goed zijn als ze dit doen. Ze hebben er in mijn ogen bewust voor gekozen om de lancering voor de van de iPhone te trekken. Maar in tegenstelling tot Apple zijn ze niet in staat te voldoen aan de vraag. Potentiële overstappers trek je daarmee niet over de streep.
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de populariteit van een normaal formaat Pro model totaal hebben onderschat. Blijkbaar is het iets wat de android gebruiker al heel lang wilt maar niet beschikbaar was.
// TODO: Schrijf een signature
Sterker nog, 'zwevende' gebruikers zoals ik kunnen nog weleens afhaken op de situatie zoals Google (en providers) hem nu maakt. Ik ben heel sterk aan het overwegen om de order te annuleren en een tijdje weer iOS gebruiker te worden na een tijdje de Pixel 8 Pro te hebben gehad die ik nét te groot vind.lohost schreef op maandag 23 september 2024 @ 08:35:
Dat lijkt me wel heel optimistisch. Maar het zou wel heel goed zijn als ze dit doen. Ze hebben er in mijn ogen bewust voor gekozen om de lancering voor de van de iPhone te trekken. Maar in tegenstelling tot Apple zijn ze niet in staat te voldoen aan de vraag. Potentiële overstappers trek je daarmee niet over de streep.
Het duurt echt belachelijk lang. Zit er aan te denken om mijn witte Pro om te zetten naar Zwart bij Belsimpel. Die is meteen op voorraad. Aangezien ik de zwarte wel wat saai vind wacht ik er nog maar mee.
Ik twijfel er ook over, maar gezien ik 3-4 jaar wil doen met dit toestel wil ik toch wel de kleur die ik leuker vind.NeWSJuNK schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:07:
Het duurt echt belachelijk lang. Zit er aan te denken om mijn witte Pro om te zetten naar Zwart bij Belsimpel. Die is meteen op voorraad. Aangezien ik de zwarte wel wat saai vind wacht ik er nog maar mee.
ik vraag me werkelijk af of die voorraad wel klopt..NeWSJuNK schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:07:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tfC6v60PiOYCxl8NntkuwAA2.jpg?f=user_large)
Als dit zo was had iedereen zijn toestel al moeten hebben die bij Belsimpel heeft besteld.. tenzij ze nieuwe kopers voortrekken
Daarnaast, de gok kun je natuurlijk wel nemen. Het is alleen jammer dat je dan de €200 extra inruilkorting kwijt bent, en meer betaald voor extra geheugen
edit: verkeerde variant bekeken
[ Voor 33% gewijzigd door greatgonzo op 23-09-2024 10:55 ]
Je bent naar de Pixel 9 (non-pro) aan het kijken bij belsimpel, de meeste die hier klagen (inclusief ik) hebben een 9 Pro besteld.greatgonzo schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:39:
[...]
ik vraag me werkelijk af of die voorraad wel klopt..
[Afbeelding]
Als dit zo was had iedereen zijn toestel al moeten hebben die bij Belsimpel heeft besteld.. tenzij ze nieuwe kopers voortrekken
Daarnaast, de gok kun je natuurlijk wel nemen. Het is alleen jammer dat je dan de €200 extra inruilkorting kwijt bent, en meer betaald voor extra geheugen
foutje, aangepastguysp schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:48:
[...]
Je bent naar de Pixel 9 (non-pro) aan het kijken bij belsimpel, de meeste die hier klagen (inclusief ik) hebben een 9 Pro besteld.
Zojuist pixel 9pro 256gb Hazel ontvangen. Besteld bij Vodafone Utrecht Hoog Catharijne op 23-08.
Dat is goed nieuws, Hadden ze je ook een schatting van week 40 gegeven?damkoning schreef op maandag 23 september 2024 @ 11:53:
Zojuist pixel 9pro 256gb Hazel ontvangen. Besteld bij Vodafone Utrecht Hoog Catharijne op 23-08.
Shuttle st20g5
Bijzonder dat je hem al ontvangen hebt. Ik was nummer 5 of 6 in de rij en volgens de winkel de eerste die de 9 pro heeft besteld daar. Ik zou dus ook als eerste geleverd krijgen. Nu zag ik al obsidiaan voorbij komen, maar ik heb zelf ook de Pixel 9 Pro Hazel 256 gb besteld.
Ik was nummer 2 in de rij :-). Heb ook bericht ontvangen dat beide toestellen in week 40 geleverd zouden worden. Afgelopen week de obsidian ontvangen en vandaag de hazel.shooter12wow schreef op maandag 23 september 2024 @ 12:41:
Bijzonder dat je hem al ontvangen hebt. Ik was nummer 5 of 6 in de rij en volgens de winkel de eerste die de 9 pro heeft besteld daar. Ik zou dus ook als eerste geleverd krijgen. Nu zag ik al obsidiaan voorbij komen, maar ik heb zelf ook de Pixel 9 Pro Hazel 256 gb besteld.
Bij mij was de status van mijn bestelling bij Belsimpel voor de P9P 256GB Hazel van 21 naar 28 sept gegaan. Nu zie ik dat de datum weer is weggehaald...
Wij hadden de trein gemist en waren daarom nummer 17damkoning schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:05:
[...]
Ik was nummer 2 in de rij :-). Heb ook bericht ontvangen dat beide toestellen in week 40 geleverd zouden worden. Afgelopen week de obsidian ontvangen en vandaag de hazel.
Shuttle st20g5
Ook zojuist de P9P 256GB Hazel ontvangen 
Besteld via Vodafone op 23 augustus in HC. Stond ongeveer als 50ste in de rij. Vrijdag kreeg ik een mail dat mijn aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd en zaterdag bericht dat de telefoon is verstuurd.
Besteld via Vodafone op 23 augustus in HC. Stond ongeveer als 50ste in de rij. Vrijdag kreeg ik een mail dat mijn aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd en zaterdag bericht dat de telefoon is verstuurd.
En ja hoor... Zojuist een SMS van Vodafone ontvangen dat ze verwachten om de telefoon eind week 42 te kunnen leveren 😒
Nou, geheel volgens mijn verwachting krijg ik net mijn derde sms van Vodafone. Zelfde tijd als de vorige twee, telkens met twee weken ertussen. Mijn levering is zojuist weer twee weken opgeschoven: week 42.
Ik kreeg vrijdag hetzelfde bericht. Een dag later kon ik mijn bezorgtijdstip kiezen en ik ga mijn telefoon woensdag ontvangen. Dus geef de hoop niet op!lohost schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:03:
Nou, geheel volgens mijn verwachting krijg ik net mijn derde sms van Vodafone. Zelfde tijd als de vorige twee, telkens met twee weken ertussen. Mijn levering is zojuist weer twee weken opgeschoven: week 42.
Ik gun het jou erg, maar snap wel niet hoe ik als 15e in de rij op die dag dan nu ook de sms ontvang dat ik tot week 42 moet wachten. Is het verschil dat ik al klant was van Vodafone en nieuwe klanten voorrang krijgen?JPuuuu schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:55:
Ook zojuist de P9P 256GB Hazel ontvangen
Kijk, dat verklaart het. Wel vreemd dat anderen hem alsnog eerder krijgen als ik dit zo lees 😐damkoning schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:05:
[...]
Ik was nummer 2 in de rij :-). Heb ook bericht ontvangen dat beide toestellen in week 40 geleverd zouden worden. Afgelopen week de obsidian ontvangen en vandaag de hazel.
Je weet natuurlljk niet hoe ze gaan uitleveren, Misschien zit er zelfs verschil in of je in de winkel alles betaald of aan de deur.RobGordon schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:08:
[...]
Ik gun het jou erg, maar snap wel niet hoe ik als 15e in de rij op die dag dan nu ook de sms ontvang dat ik tot week 42 moet wachten. Is het verschil dat ik al klant was van Vodafone en nieuwe klanten voorrang krijgen?
Ik heb ook een bericht van week 42 gekregen,
Was dan wel nummer 17, maar nadat het contract was afgesloten ging ze eerst nog zoeken in de winkel naar de pixel pro. Die was er dus niet en vervolgens moet het contract dus opnieuw worden afgesloten om het na te leveren.
Shuttle st20g5
In de winkel betalen was geen optie. Had mijn pinpas al in mijn handen toen ik te horen kreeg dat ik die €288 aan de deur moet aftikken. Wat het hele proces nog eens extra lastig maakt, want dat moet dan weer specifiek volgens die ene bezorgdienst.
Hier ook 23ste in Utrecht besteld bij Vodafone, nu een SMS dat de levering verwacht wordt eind week 42. Aangezien het in sommige gevallen blijkbaar toch eerder geleverd wordt dan die schatting, zal ik maar hoop houden.
Omdat ik al klant ben bij Vodafone kon ik het wel laten betalen via factuur.lohost schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:22:
In de winkel betalen was geen optie. Had mijn pinpas al in mijn handen toen ik te horen kreeg dat ik die €288 aan de deur moet aftikken. Wat het hele proces nog eens extra lastig maakt, want dat moet dan weer specifiek volgens die ene bezorgdienst.
Ik had vandaag mijn P9P obsidian kunnen ontvangen. Vodafone HC actie zondag 25/8 besteld, 10e in de rij ongeveer. Alleen kon niks met de Dynalogic tijdsframe van 0800-2200. Die je een dag van tevoren moet veranderen naar een andere dag 0800-2200. Heb het maar naar komende zaterdag laten zetten.
Heel apart dat jij de P9P obsidian al kon ontvangen terwijl ik hem op de 24ste bij HC had besteld.Timminator schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:40:
Ik had vandaag mijn P9P obsidian kunnen ontvangen. Vodafone HC actie zondag 25/8 besteld, 10e in de rij ongeveer. Alleen kon niks met de Dynalogic tijdsframe van 0800-2200. Die je een dag van tevoren moet veranderen naar een andere dag 0800-2200. Heb het maar naar komende zaterdag laten zetten.
Had je toevallig niet de xl besteld want dat zou het voor mij verklaren.
Ik ben ook al jaren klant van Vodafone, maar toch was het geen optie.Matsjanssen schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:39:
[...]
Omdat ik al klant ben bij Vodafone kon ik het wel laten betalen via factuur.
En @Timminator heel benieuwd inderdaad naar jouw gekozen toestel. Ik heb namelijk ook op zaterdag gekocht op HC.
Nou zojuist de KPN man aan de telefoon gehad. Er wachten op dit moment nog 191 op de pixel 9 pro. Naar alle waarschijnlijkheid levering week 45. Dat is begin november. Hoeveel er dan geleverd kunnen worden wist hij niet, welk nummer ik had (30 aug besteld) kon hij ook niet vertellen.
Ik zou allemaal een klachten formulier invullen. Hopelijk kunnen ze ons tegoed komen met iets...
Zojuist wel m'n 200 euro binnen.
Ik zou allemaal een klachten formulier invullen. Hopelijk kunnen ze ons tegoed komen met iets...
Bedankt voor het delen, schiet niet op bij KPN zo te horen.Toniii schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:10:
Nou zojuist de KPN man aan de telefoon gehad. Er wachten op dit moment nog 191 op de pixel 9 pro. Naar alle waarschijnlijkheid levering week 45. Dat is begin november. Hoeveel er dan geleverd kunnen worden wist hij niet, welk nummer ik had (30 aug besteld) kon hij ook niet vertellen.
Met je 200 euro bonus, wanneer had jij bevestiging gekregen/hoe lang duurde het tot je dit binnen kreeg? Ik heb het nog altijd niet ontvangen maar de bevestiging is al enige tijd terug.
Ps. ik heb ook maar een klacht ingeschoten richting KPN.
[ Voor 3% gewijzigd door guysp op 23-09-2024 15:20 ]
Ik heb de gewone pro besteld. Nog even de rekening gecontroleerd en daar staat het ook op. Nu wilde ik al een case gaan bestellen maar laat ik dan toch maar even mee wachten. Straks is het toch een XL....lohost schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:02:
[...]
Ik ben ook al jaren klant van Vodafone, maar toch was het geen optie.
En @Timminator heel benieuwd inderdaad naar jouw gekozen toestel. Ik heb namelijk ook op zaterdag gekocht op HC.
Ik heb ook 30 augustus de Pixel 9 pro Hazel bestelt bij KPN.Toniii schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:10:
Ook te horen gekregen week 45. Vanuit KPN gaf men aan dat dit voor nieuwe bestellingen die sinds vorige week geplaats zijn.
/f/image/8aGrwdanGn6y7EUD1KJHkp4c.png?f=fotoalbum_large)
Zou het kunnen dat ze jouw bestelling pas later hebben doorgezet? Dus niet direct toen je zelf bestelde, waardoor je dus later in de wachtrij werd geplaatst. Anders zou ik niet weten hoe dit kan en zou het kunnen gaan om voortrekkerij idd.RobGordon schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:08:
[...]
Ik gun het jou erg, maar snap wel niet hoe ik als 15e in de rij op die dag dan nu ook de sms ontvang dat ik tot week 42 moet wachten. Is het verschil dat ik al klant was van Vodafone en nieuwe klanten voorrang krijgen?
Naar mijn idee is een klacht schrijven nutteloos omdat kpn vanuit google geleverd moet krijgen. Kpn is dus volledig machteloos.Toniii schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:10:
Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb echter nooit sms berichten ontvangen, alleen emails.damkoning schreef op maandag 23 september 2024 @ 11:53:
Ik zit met mijn KPN bestelling (P9P 256gb porcelain) in hetzelfde schuitje. Ik had nog stille hoop omdat de Google Store een paar dagen geleden nog aangaf deze uitvoering wel binnen twee dagen te leveren. Inmiddels geeft de Google Store ook grofweg week 45 aan:Yazoo schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:34:
[...]
Ik heb ook 30 augustus de Pixel 9 pro Hazel bestelt bij KPN.
Ook te horen gekregen week 45. Vanuit KPN gaf men aan dat dit voor nieuwe bestellingen die sinds vorige week geplaats zijn.
Jammer, maar ik heb geen haast en wil wel graag het 256GB model voor deze prijs.Wordt 29 okt - 5 nov geleverd
Een klacht gaat niet helpen om eerder een telefoon te krijgen nee, maar KPN heeft zeker wel stappen te zetten mbt het duidelijk (en pro-actief) informeren van klanten over levertijden. Ik krijg nu al wekenlang alleen wekelijks een mailtje 'Je bestelling is nog niet op voorraad', dat mag echt beter.Matsjanssen schreef op maandag 23 september 2024 @ 16:20:
[...]
Naar mijn idee is een klacht schrijven nutteloos omdat kpn vanuit google geleverd moet krijgen. Kpn is dus volledig machteloos.
Ik heb ondertussen al 6 keer een mail met 'Uw toestel is gereserveerd' van KPN ontvangen, met de boodschap dat ik hem als een van de eerste zal ontvangen.
Ik vind de communicatie echt heel slecht en het frustreert me enorm dat het elke week hetzelfde bericht is. Als er een wachtlijst is, dan sta ik dus blijkbaar op een plek. Meldt die dan, net zoals ze bij een telefonische klantenservice laten weten hoeveel wachtenden voor je zijn
15 augustus besteld, p9p 256 Groen/grijs/hazel.
Ik vind de communicatie echt heel slecht en het frustreert me enorm dat het elke week hetzelfde bericht is. Als er een wachtlijst is, dan sta ik dus blijkbaar op een plek. Meldt die dan, net zoals ze bij een telefonische klantenservice laten weten hoeveel wachtenden voor je zijn
15 augustus besteld, p9p 256 Groen/grijs/hazel.
Naast de communicatie kan KPN nog iets. De problemen zitten met name bij de Hazel. Laat mij van kleur of geheugen veranderen zonder de korting mis te lopen en ik pak wel een andere. Maar dat doen ze alleen door het contract te verscheuren. Dat is win win, andere schuift een plek op de wachtlijst op en ik heb mijn toestel eerder.
Naja misschien nutteloos, maar dan wordt er wel gekeken hoe ze dit de volgende keer moeten aanvliegen. Je ongenoegen uiten mag best, al kunnen zij er niks aan doen. Meer transparantie zou best mogen vanuit inkoop van KPN.Matsjanssen schreef op maandag 23 september 2024 @ 16:20:
[...]
Naar mijn idee is een klacht schrijven nutteloos omdat kpn vanuit google geleverd moet krijgen. Kpn is dus volledig machteloos.
5 sept kreeg ik bericht dat geld voor mijn telefoon overgemaakt zou worden, stond de volgende dag ook op mijn rekening.
Ik heb op 18 sept een bericht gehad dat de extra inruilwaarde €200 binnen 48 uur over gemaakt werd. (Dat waren waarschijnlijk werkdagen). Deze 23 sept gekregen.
Met zo'n doorloop loop ik ook twee maanden of meer aan goedkoper abonnement mis. En duurt die twee jaar ook langer. Weet iemand of daar iets mee te denken en is? Ik heb het nog niet aan Vodafone gevraagd.
Ik heb zojuist gebeld met vodafone... Ik wordt er hopeloos van. Ik was 5e of 6e in de rij bij de HC actie. Heb een P9P 256 Hazel besteld. Anderen hebben het al voor mij geleverd gekregen somehow, en aan de telefoon zeiden ze dat week 41 en 42 onrealistisch was. Wanneer wel wisten ze gewoon niet, maar daar moest ik zeker niet vanuit gaan.
Even een vraagje over dat recommerce van kpn. Kan je ook nog wisselen van welke telefoon in te leveren? Of wellicht helemaal geen telefoon inleveren?
Onrealistisch vroeg of onrealistisch laat?shooter12wow schreef op maandag 23 september 2024 @ 18:29:
Ik heb zojuist gebeld met vodafone... Ik wordt er hopeloos van. Ik was 5e of 6e in de rij bij de HC actie. Heb een P9P 256 Hazel besteld. Anderen hebben het al voor mij geleverd gekregen somehow, en aan de telefoon zeiden ze dat week 41 en 42 onrealistisch was. Wanneer wel wisten ze gewoon niet, maar daar moest ik zeker niet vanuit gaan.
P9p xl teruggestuurd en zojuist gebeld met belsimpel. Xl is in goede orde ontvangen en omgeruild voor een P9p 256gb zwart en zal vandaag nog worden verstuurd.centenbakkie schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 08:48:
Heb mijn P9p 256gb grijs icm odido gisteravond geannuleerd bij belsimpel, na een maand wachten was het wel mooi geweest. Daarna de P9p pro xl besteld icm odido en de actie met 150e extra korting. Ben maandelijks ook nog 3 euro goedkoper uit dan het abo wat ik eerst had besteld.
Dame van belsimpel kon me vertellen dat de P9p 256gb grijs problemen heeft met de levering en dat dit nog zeker 6 weken gaat duren.
newbie :p
Helaas laat. Denk dat dit over black friday heen gaat, als dat het geval is haal ik wel een andere dealRobGordon schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:26:
[...]
Onrealistisch vroeg of onrealistisch laat?
Het zou toch verbijsterend zijn om een telefoon waarvan in de winkel gezegd wordt "we sturen hem volgende week op" uiteindelijk drie maanden later nog niet te ontvangen. Mijn hoofd kan er gewoon niet bij.shooter12wow schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:19:
[...]
Helaas laat. Denk dat dit over black friday heen gaat, als dat het geval is haal ik wel een andere deal
Google heeft echt een steek laten vallen hoor. De P9P 256GB is dus nagenoeg vaporware op een handjevol modellen die dan wel zijn geleverd. En ik weet nog stees niet wat ik met de inruil-deal moet, dus dus tot 17 oktober loopt bij KPN, mijn huidige telefoon is de enige die ik kan inruilen.
Knap dat je die telefoon zo snel uitgeleverd krijgt. Ben benieuwd of ze dat waar maken.centenbakkie schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:04:
[...]
P9p xl teruggestuurd en zojuist gebeld met belsimpel. Xl is in goede orde ontvangen en omgeruild voor een P9p 256gb zwart en zal vandaag nog worden verstuurd.
Dame van belsimpel kon me vertellen dat de P9p 256gb grijs problemen heeft met de levering en dat dit nog zeker 6 weken gaat duren.
Ben ik toch benieuwd wat Vodafone gedaan heeft. De hele 3 dagen HC actie op 1 hoop gegooid en levering op achternaam (ik een B ) of op volgorde 06 nr (ik 0610...)? Zoiets zou het toch moeten zijn, anders snap ik niet waarom mensen die eerder in de actie aan de beurt waren later geleverd krijgen.shooter12wow schreef op maandag 23 september 2024 @ 18:29:
Mensen noemden de Vodafone HC-actie meerdere keren. Wat was dat? Gaf het je iets speciaals vergeleken met alle andere online bestellingen?
Ja, dat was iets speciaals. Dat was een actie samen met Google en voor zover ik heb gezien ook verreweg de meeste korting.
Dubbelpost, maar dit. Dus de veelgenoemde P9P 256 kost hiermee €288 icm een 2-jarig abonnement. Zonder extra kosten in het abonnement.
Dubbelpost, maar dit. Dus de veelgenoemde P9P 256 kost hiermee €288 icm een 2-jarig abonnement. Zonder extra kosten in het abonnement.
:strip_exif()/f/image/F5CbzX2pOuNhDCNLihUlX7m0.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 68% gewijzigd door lohost op 24-09-2024 08:35 . Reden: afbeelding toegevoegd ]
Wow. Just wow.lohost schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:31:
Ja, dat was iets speciaals. Dat was een actie samen met Google en voor zover ik heb gezien ook verreweg de meeste korting.
[Afbeelding]
nou.. ik geef ze nog een week. Samsung geeft bij de S24 een tablet kado. Als ik die verkoop, inclusief de oude telefoon, ben ik nog wat goedkoper uit dan de Pixel.
We zaten al in dubio tussen beide toestellen, maar we zijn er wel klaar mee
We zaten al in dubio tussen beide toestellen, maar we zijn er wel klaar mee
Gewoon een hele goedkope telefoon op MP kopen en deze inruilen. Zelf een oude S9 ingeruild maar nog geen geld.Tristanoz schreef op maandag 23 september 2024 @ 22:04:
Google heeft echt een steek laten vallen hoor. De P9P 256GB is dus nagenoeg vaporware op een handjevol modellen die dan wel zijn geleverd. En ik weet nog stees niet wat ik met de inruil-deal moet, dus dus tot 17 oktober loopt bij KPN, mijn huidige telefoon is de enige die ik kan inruilen.
Odidoshop binnen gelopen en weggegaan met een pixel 9 pro XL Hazel in Heerhugowaard
Samsung Flip 7
Ben net gebeld door de KPN klachtenservice. Erg onprettig gesprek. Ze belden alleen omdat dit moest volgens het protocol. Ze kunnen niks doen! Kan niet annnuleren omdat ik dan mijn inleverbonus mis en kan oom niet omzetten naar een 128GB model. Kan alleen annuleren en 200 skippen.
ok.. zijn ze nu de lijst aan het opschonen en hopen ze mensen richting de uitgang te duwen?
Had je dan zelf in de eerste instantie contact op genomen met hun? Ik heb ook besteld bij KPN en mij hoeven ze niet te bellen.Nixzus schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:17:
Ben net gebeld door de KPN klachtenservice. Erg onprettig gesprek. Ze belden alleen omdat dit moest volgens het protocol. Ze kunnen niks doen! Kan niet annnuleren omdat ik dan mijn inleverbonus mis en kan oom niet omzetten naar een 128GB model. Kan alleen annuleren en 200 skippen.
Ik toevallig ook na aanleiding van mijn klacht. Ik denk dat ik iemand anders aan de telefoon had, vriendelijke man. Week 45 was de verwachting en hij was het ermee eens dat de communicatie ondermaats was en dit doorgezet wordt.Nixzus schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:17: