nothing stops this train
Grayscale crypto lijst triggerde mij.. omdat AAVE al erin stond en me gewoon afvroeg of er iets al bestond voor base
[ Voor 19% gewijzigd door Aeronaut op 16-10-2024 10:34 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Van 10k naar 40k en weer terug. Ik was vrij overtuigd van 0,50. Zo zie je maar. Als het narratief veranderd ben je fucked en altijd winsten nemen op de weg omhoog. Verwachtingen kan je niets mee.Kol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:31:
of je koopt ASTR, dikke tech!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Spreid dan wel met GLMR, RMRK, BIFI, en, niet vergeten, Celr. Dan moet je wel btc verslaan.Kol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:31:
of je koopt ASTR, dikke tech!
Volgens mij heb ik nog aan die pre sale meegedaan. Maar was toen echt waardeloos.Aeronaut schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:32:
en ja, zie nu ook een kans in WELL als de nieuwe AAVE voor het BASE netwerk. als btc niet ging pogo jumpen was ie uitgebroken, maar als ik halve dag had gewacht had ik 10% meer gekocht. shit happens, maar het komt goed. paar verdubbelingen moet wel erin zitten komende maanden.
Grayscale crypto lijst triggerde mij.. omdat AAVE al erin stond en me gewoon afvroeg of er iets al bestond voor baseantwoord was ja
Ik heb hetzelfde gedaan hoor, alle winsten:zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:33:
[...]
Van 10k naar 40k en weer terug. Ik was vrij overtuigd van 0,50. Zo zie je maar. Als het narratief veranderd ben je fucked en altijd winsten nemen op de weg omhoog. Verwachtingen kan je niets mee.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yXpWNuXo7DcrSpCCpPvQQhKa.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Mijn god, die Zwembroek shills hebben mij ook geld gekost zeg. GLMR en RMRK. Wat een bagger. ASTR ook.knakworst schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:34:
[...]
Spreid dan wel met GLMR, RMRK, BIFI, en, niet vergeten, Celr. Dan moet je wel btc verslaan.
Daarom voelt het ook zo goed om nu een reverse-Zwembroek te doen en mega bullish te zijn als hij op korte termijn bearish is.
Verder no hard feelings hoor - eigen keuzes gemaakt. Uiteindelijk had ik wel profit kunnen hebben en goed ook - maarja, dan moet je ze niet hodlen natuurlijk.
En dat was nog peanuts hahaha. Maar ik vind helemaal mooi kut.Kol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:38:
[...]
Ik heb hetzelfde gedaan hoor, alle winsten:
[Afbeelding]
Even staken 😀zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:00:
Tering:
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 1,797,100,566 #USDT (1,798,076,391 USD) transferred from unknown wallet to #Binance.
Mijn GLMR pf was op het hoogste punt 90k waard. Probleem is inderdaad te lang hodlen. Mijn ETH pf waarde was (grootste aandeel in maart) helemaal dik. Maar ook ETH is weer bijna helemaal teruggevallen. Zo zie je maar dat je altijd winst moet nemen op shitcoins.Don Guacamole schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:38:
[...]
Mijn god, die Zwembroek shills hebben mij ook geld gekost zeg. GLMR en RMRK. Wat een bagger. ASTR ook.
Daarom voelt het ook zo goed om nu een reverse-Zwembroek te doen en mega bullish te zijn als hij op korte termijn bearish is.
Verder no hard feelings hoor - eigen keuzes gemaakt. Uiteindelijk had ik wel profit kunnen hebben en goed ook - maarja, dan moet je ze niet hodlen natuurlijk.
zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:49:
[...]
Mijn GLMR pf was op het hoogste punt 90k waard. Probleem is inderdaad te lang hodlen. Mijn ETH pf waarde was (grootste aandeel in maart) helemaal dik. Maar ook ETH is weer bijna helemaal teruggevallen. Zo zie je maar dat je altijd winst moet nemen op shitcoins.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ad9LI5WIGwVAFhtYDWAJxsi9.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Ook ik ben in Hemule gestapt. Miauw, moon! Maar bij een x2 wel de inleg eruit gehaald. In April ging alles zo hard omhoog dat je dat bij veel coins had kunnen doen. Maar de greed neemt het over en alles kan alleen maar de hoogte in. Totdat de muziek stopt met spelen.
Zo had ik STRD ook. Die tikte de $8 aan en staat nu op $0.73. Ook daar de inleg eruit gehaald maar het had zoveel meer kunnen zijn.
Nu is alles enorm afgekoeld en de fase in de markt anders. Maar als de groene candles komen vervallen we vanzelf in de gokverslaving. Onthoudt deze pijn en verkoop die bende in de rit omhoog. Beter te vroeg verkocht dan eeuwig bagholder.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hier zit echt het grote probleem, want je denkt, ik maak van een paar K zo 90K. Dan heb je ineens overmoed en denk je, ja dat kan dus ook zo naar een half miljoen.zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:49:
[...]
Mijn GLMR pf was op het hoogste punt 90k waard. Probleem is inderdaad te lang hodlen. Mijn ETH pf waarde was (grootste aandeel in maart) helemaal dik. Maar ook ETH is weer bijna helemaal teruggevallen. Zo zie je maar dat je altijd winst moet nemen op shitcoins.
En met een half miljoen kan je leuke dingen doen.
Ik vraag me af of je met zoiets in je gedachten volgende keer een andere keuze maakt - ik heb daarom een exitplan gemaakt waar ik mij echt aan ga houden, ongeacht het sentiment op de markt - anders gaat me dit ook gebeuren.
Greed is a b*tch
Het duurt even maar je gaat het vanzelf snappen.Coldcat schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:51:
De key is winsten nemen dames en heren. We zijn allemaal gokverslaafd hier en gooien kratjes tegen de dikste drek in de hoop een nieuwe parel te hebben gevonden.
Ook ik ben in Hemule gestapt. Miauw, moon! Maar bij een x2 wel de inleg eruit gehaald. In April ging alles zo hard omhoog dat je dat bij veel coins had kunnen doen. Maar de greed neemt het over en alles kan alleen maar de hoogte in. Totdat de muziek stopt met spelen.
Zo had ik STRD ook. Die tikte de $8 aan en staat nu op $0.73. Ook daar de inleg eruit gehaald maar het had zoveel meer kunnen zijn.
Nu is alles enorm afgekoeld en de fase in de markt anders. Maar als de groene candles komen vervallen we vanzelf in de gokverslaving. Onthoudt deze pijn en verkoop die bende in de rit omhoog. Beter te vroeg verkocht dan eeuwig bagholder.
Wordt vooral nerveus van het feit dat AVAX gisteren niet reageerde op de BTC stijging. Lijkt me een zwak signaal. Zelfs mijn Vechain ging mee omhoog.zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:26:
[...]
Zolang de BTC.D nog doorstijgt is het zinloos om alts te kopen. AVAX doet nog wel een x2. Gewoon geduld hebben. Ik snap ook niet dat je zolang Vechain hebt kunnen hodlen en nu zenuwachtig wordt van een paar dagen AVAX hodlen haha. Als je Vechain door de beer weet te hodlen dan moet je wat gewend zijn lijkt mij.
Verkoop die dino coin en duik de AI rabbit hole in.bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:02:
[...]
Wordt vooral nerveus van het feit dat AVAX gisteren niet reageerde op de BTC stijging. Lijkt me een zwak signaal. Zelfs mijn Vechain ging mee omhoog.
The way I see the dAI space shaping out -
— Rahul Kumaran (@RahulKumaran4) 15 oktober 2024
General purpose - #Bittensor $TAO
Training - @flock_io (Federated), @Pluralis__, @NousResearch & @PrimeIntellect (Distributed/Decentralized)
Data - @getmasafi, @getgrass_io, @withvana
Compute - @akashnet_ , @hyperbolic_labs
And I just…
It’s all about the lore and fact that we are in uncharted territory and this Ai is making history and will continue to do so on repeat.
— DickieEmerson (@EmersonDickie) 16 oktober 2024
Consider the implications of where things may be heading and what things may look like as this plot thickens and storyline continues to…
En anders gewoon Bitcoin.
Als bitcoin echt hard gaat bloeden de alts. De tijd voor AVAX komt vanzelf als bitcoin echt door pakt en consolideert.bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:02:
[...]
Wordt vooral nerveus van het feit dat AVAX gisteren niet reageerde op de BTC stijging. Lijkt me een zwak signaal. Zelfs mijn Vechain ging mee omhoog.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Daar hoop ik nog steeds op zodat ik mijn laatste restje ALT-coins kan verkopenColdcat schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:05:
[...]
Als bitcoin echt hard gaat bloeden de alts. De tijd voor AVAX komt vanzelf als bitcoin echt door pakt en consolideert.
Mijn pf waarde in maart was dermate hoog dat ik niet verwacht dat ik deze bull dat nog kan evenaren.Don Guacamole schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:58:
[...]
Hier zit echt het grote probleem, want je denkt, ik maak van een paar K zo 90K. Dan heb je ineens overmoed en denk je, ja dat kan dus ook zo naar een half miljoen.
Ik vraag me af of je met zoiets in je gedachten volgende keer een andere keuze maakt - ik heb daarom een exitplan gemaakt waar ik mij echt aan ga houden, ongeacht het sentiment op de markt - anders gaat me dit ook gebeuren.
Greed is a b*tch

Maar mijn gedachte was als ik zo vroeg in de cycle al zo hoog sta dan moet een keer x10 nog te doen zijn en kan ik stoppen met werken en mijn vriendin ook. Dacht dat het een leuke verrassing voor haar zou zijn hahaha.

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/dogecoin/
zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:10:
[...]
Mijn pf waarde in maart was dermate hoog dat ik niet verwacht dat ik deze bull dat nog kan evenaren.![]()
Maar mijn gedachte was als ik zo vroeg in de cycle al zo hoog sta dan moet een keer x10 nog te doen zijn en kan ik stoppen met werken en mijn vriendin ook. Dacht dat het een leuke verrassing voor haar zou zijn hahaha.Maar het blijkt toch altijd lastiger te zijn dan je vooraf had gedacht. En als je eenmaal overmoedig wordt dan gaat het mis.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zBf2k7ncxHRHdNCMMPK1DVF6.jpg?f=user_large)
Even afgezien van of AVAX een slimme keuze was of niet: altcoins zijn gewoon heel random. Je kunt niet met één dag price action een patroon ontdekken. Zoals zwembroek al zei: zelfs AVAX kan zo weer een x2 doen als de bull echt aangaat.bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:02:
Kijk bijvoorbeeld naar sommige muntjes die zijn aangeraden: SUI deed -9% de afgelopen 24 uur. Denk ik nu ineens "fuck, snel dumpen die handel want hij ging niet goed mee"? Nee, natuurlijk niet, want altcoin price action is soms chaotisch en random. Er zit niet altijd een duidelijke reden achter. Soms dumpt een whale z'n bags gewoon. Soms is er wat FUD op de socials. Of is het gewoon een slechte dag.
Op langere termijn kun je echt wel wat analyse doen, maar single-day price action is geen goede leidraad, ook niet bij AVAX
Dat gezegd hebbende: ik blijf er uiteraard wel bij dat er betere altcoins dan AVAX zijn om in bezit te hebben komende maanden, maar goed, dat is de afgelopen dagen al meerdere malen benoemd.
Ik schat in Q1 2025 dat alts BTC gaan outperformen
Heeft er niets mee te maken. AVAX had net een mooie run omhoog gemaakt. Dan moet het eerst even consolideren. AVAX is een prima project / token. Ik zou hem nu zo kunnen kopen. Alleen verwacht ik er niet meer dan een x2 van. En een x2 is opzich prima maar het gaat er ook om hoelang die daar over doet om te verdubbelen in een opgaande markt.bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:02:
[...]
Weak hands spotted!Don Guacamole schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:58:
[...]
Hier zit echt het grote probleem, want je denkt, ik maak van een paar K zo 90K. Dan heb je ineens overmoed en denk je, ja dat kan dus ook zo naar een half miljoen.
Greed is a b*tch
Ik ook. Zelfs Cowen geeft dat aan. Maar wel een selectief groepje. Dus choose wisely.keanu_ schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:13:
Alts gaan heus wel, geduld. Eerst is het BTC zijn tijd.
[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 16-10-2024 11:19 ]
Dan zal elke shitcoin gaan stijgen, ongeacht achterliggende tech, community of marketcap
Maar zal wel verschil in performance zitten.keanu_ schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:19:
[...]
Dan zal elke shitcoin gaan stijgen, ongeacht achterliggende tech, community of marketcap
zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:13:
[...]
Heeft er niets mee te maken. AVAX had net een mooie run omhoog gemaakt. Dan moet het eerst even consolideren. AVAX is een prima project / token. Ik zou hem nu zo kunnen kopen. Alleen verwacht ik er niet meer dan een x2 van. En een x2 is opzich prima maar het gaat er ook om hoelang die daar over doet om te verdubbelen in een opgaande markt.
Jammer. Maar goed je kan het natuurlijk altijd uitmaken, dan hoef je ook nog maar de helft minder te plussen als je weer instapt.zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:10:
[...]
Mijn pf waarde in maart was dermate hoog dat ik niet verwacht dat ik deze bull dat nog kan evenaren.![]()
Maar mijn gedachte was als ik zo vroeg in de cycle al zo hoog sta dan moet een keer x10 nog te doen zijn en kan ik stoppen met werken en mijn vriendin ook. Dacht dat het een leuke verrassing voor haar zou zijn hahaha.Maar het blijkt toch altijd lastiger te zijn dan je vooraf had gedacht. En als je eenmaal overmoedig wordt dan gaat het mis.
Hahaha of ik zwaai haar iedere ochtend uit als ze op de fiets naar het werk gaat.Don Guacamole schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:28:
[...]
Jammer. Maar goed je kan het natuurlijk altijd uitmaken, dan hoef je ook nog maar de helft minder te plussen als je weer instapt.
Zeker, narrative ligt nu vooral bij memes en 'AI'. Zie ook pre run richting maart dit jaar.zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:20:
[...]
Maar zal wel verschil in performance zitten.
De bear heeft te lang geduurd. Ik lees weer staken ipv st(e)ken.

Yes, helemaal mee eens!Guere schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:40:
Zometeen nieuwe poging $68k?
Grayscale has filed with the SEC to convert its $524 million Digital Large Cap Fund, which allocates 76% to $BTC, 18% to $ETH, and smaller portions to $SOL, $XRP, and Avalanche, into an ETF.
The New York Stock Exchange submitted the request to amend regulations for ETF listing approval.
toen niet, nu wel... oeh, is dit het moment voor 68k? mist wel wat volumeTakutoRadiance schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:42:
[...]
Yes, helemaal mee eens!Zijn toch net uit een mini patroontje gebroken op de 1H tenslotte, dus het moet haast wel
Op dit moment moet je niet tegen de koning vechten, speel safe!
Als BTC op ATH staat en de Henkies en Ingridjes worden wakker ja dan is het wellicht het moment om altjes te kopen. NFA, maar dit is mijn plan
[ Voor 64% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2024 12:13 ]
nothing stops this train

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Tuurlijk is dat lekker! Virtuele winsten for the win! En dan wel fysiek alvast uitgeven natuurlijkByteMe_ schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:14:
Nog maar een paar tientjes voor mn PF een nieuwe mijlpaal heeft gehaald. Geen idee waarom ik er blij van wordt eigenlijk. Ik ben niet van plan te verkopen (BTC althans) en morgen kan het weer 100 eronder zitten
Ik heb hier nog wel een paar procentjes te gaan, ondanks dat ik sinds maart nog wel wat sats heb toegevoegd. Komt met name door de circa 20% ether die gewoon zwaar teleur stelt.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
gisteren 15:30 start rally, eindigde on 16:01
dikke manipulatie

[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2024 12:24 ]
nothing stops this train
Dan koop ik nu nog een hele grote bos 🌹 😉keanu_ schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:13:
zal het expres gedaan zijn dat ASML lekje? insiders shorten enzo?Aeronaut schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:29:
denk dat als 68 neergaat 70 ook neergaat.. wordt weer een volatiel middagje.. en met asml's negatieve cijfers al buitenschot kan er geen betere setup gecreerd worden.. anders was de dip vanochtend en was huidige setup geinvalideerd met een afgekoelde koers... en wellicht stonden we zonder asml al boven 70k. wie weet
anyways, daar komen we nooit achter.
[ Voor 67% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2024 12:32 ]
nothing stops this train
Tsja, hij houdt vol dat we ieder moment nog steeds kunnen gaan dumpen voor die 'final shakeout'.
:fill(white):strip_exif()/f/image/zIsvpnkz3ivSjPiOxuWCjDHo.png?f=user_large)
BTC naar 48k is een 30% drop vanaf hier. Dat is behoorlijk, al is dat deze zomer tussen 29 juli en 5 augustus natuurlijk ook al een keer gebeurd (70k naar 49k in een weekje tijd). Uiteraard is alles mogelijk, maar eerlijk gezegd zie ik niet waarom er per se een nog final shakeout moet komen.
meer een menselijke foutje.. maar wellicht eentje met tijdzone issues? 15 uur te vroeg geplaatst.Kol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:32:
[...]
zal het expres gedaan zijn dat ASML lekje? insiders shorten enzo?
anyways, daar komen we nooit achter.
ASML Taiwan en ASML sillicon valley heeft een tijdverschil van 15 uur..
Roger that Michaël van der Poppe.keanu_ schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:13:
In this video, the Vice Minister of Economy Leo claims that in 2025, capital gains tax on Bitcoin will be raised from 26% to 42%.
— Lorenzo (@lorenzomartani) 16 oktober 2024
Time to leave Italy? 🇮🇹 pic.twitter.com/NKJU7i82Y1
nothing stops this train
Richt Vechain zich al op decentralized AI? Ook zo'n scamshitcoin die met alle winden meewait.Alpina schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:04:
[...]
Verkoop die dino coin en duik de AI rabbit hole in.
[Embed]
[Embed]
En anders gewoon Bitcoin.
P&DGuere schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:37:
[...]
Tsja, hij houdt vol dat we ieder moment nog steeds kunnen gaan dumpen voor die 'final shakeout'.
[Afbeelding]
BTC naar 48k is een 30% drop vanaf hier. Dat is behoorlijk, al is dat deze zomer tussen 29 juli en 5 augustus natuurlijk ook al een keer gebeurd (70k naar 49k in een weekje tijd). Uiteraard is alles mogelijk, maar eerlijk gezegd zie ik niet waarom er per se een nog final shakeout moet komen.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik heb zelden mensen gezien met zo weinig geduld als jij hebt. Zelfs ik heb nog meer geduld.bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:02:
[...]
Je kiest én een shitcoin met al een verleden (=don't, is je ook verteld) en je verwacht dat die binnen 2-3 dagen een mooi rendement gaat geven (=won't) en van je berichten druipt af dat je je er niet comfortabel bij voelt en meer verlies niet wil/kan accepteren (=will happen nu BTC de dienst uitmaakt).
Dan gooi ik deze er nog even in: Als je altijd doet wat je altijd deed, dan krijg je wat je altijd kreeg. Als Bitcoin vandaag nog verder stijgt gaat AVAX nog verder dalen. Dat betekent dat de BTC waarde van je pf nog verder zal dalen. In USD/EUR valt dat mogelijk mee, maar als je gewoon in BTC zou hebben gezeten zou je nu al een mooie winst hebben gehad. Zet bijv. 25% van die AVAX om naar BTC, 25% naar ETH, 25% naar een nieuwe shitcoin zonder bagholders (TAO, SUI, etc.) en hou dan nog 25% AVAX aan zodat je niet bij de volgende AVAX stijging nog depressiever wordt omdat je die boot dan ook hebt gemist.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik begin er steeds minder in te geloven. Misschien nog een keer naar de 60k - 64k. Maar jullie weten het. Reverse zwembroek. Dus als ik bullish begin te worden moet je uitkijken.Guere schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:37:
[...]
[Afbeelding]
knakworst schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:48:
[...]
Richt Vechain zich al op decentralized AI? Ook zo'n scamshitcoin die met alle winden meewait.
:strip_exif()/f/image/Ju3ybav1cVsLLMME1pAqZ1GK.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/dh2RcvkGyX6zpU6NQoFiRiWp.gif?f=user_large)

There's your problem. Geloof past niet in je toolset tijdens het tradenzwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:50:
[...]
Ik begin er steeds minder in te geloven.

Dat zit wel Schnorr.
Hey, haar heb ik al een tijdje niet meer gezien! Sinds skruns weg is hebben we te weinig Gal Gadot.
Willen we meer of minder Gal Gadot?
Helemaal geen probleem. Want ik handel daar juist niet naar. Niet bepalen.Stukfruit schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:57:
[...]
There's your problem. Geloof past niet in je toolset tijdens het traden
Mijn gedrag is een combinatie van frustratie en dat het makkelijk is om te klagen. Feit dat ik al jaaaaren Vechain bezit geeft wel aan dat ik geduld kan hebben. Eindelijk de knoop doorgehakt om ook eens wat anders te kopen, AVAX die op uitbreken leek te staan, maar dat liep helaas weer anders. Nu Vechain het beter doet voelt het nog slechter. Maar wat kan je zeggen na 3 dagen inderdaad... Denk dat ik me sowieso naast crypto eens moet richten op wat me plezier en energie geeft (qua werk en hobbies), dan is dat crypto potje ook niet zo belangrijk meer.Taro schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:50:
[...]
Ik heb zelden mensen gezien met zo weinig geduld als jij hebt. Zelfs ik heb nog meer geduld.
Je kiest én een shitcoin met al een verleden (=don't, is je ook verteld) en je verwacht dat die binnen 2-3 dagen een mooi rendement gaat geven (=won't) en van je berichten druipt af dat je je er niet comfortabel bij voelt en meer verlies niet wil/kan accepteren (=will happen nu BTC de dienst uitmaakt).
Dan gooi ik deze er nog even in: Als je altijd doet wat je altijd deed, dan krijg je wat je altijd kreeg. Als Bitcoin vandaag nog verder stijgt gaat AVAX nog verder dalen. Dat betekent dat de BTC waarde van je pf nog verder zal dalen. In USD/EUR valt dat mogelijk mee, maar als je gewoon in BTC zou hebben gezeten zou je nu al een mooie winst hebben gehad. Zet bijv. 25% van die AVAX om naar BTC, 25% naar ETH, 25% naar een nieuwe shitcoin zonder bagholders (TAO, SUI, etc.) en hou dan nog 25% AVAX aan zodat je niet bij de volgende AVAX stijging nog depressiever wordt omdat je die boot dan ook hebt gemist.
[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 16-10-2024 13:01 ]
Mooi, poging 10 om dit uit te leggen.Taro schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:50:
[...]
Ik heb zelden mensen gezien met zo weinig geduld als jij hebt. Zelfs ik heb nog meer geduld.
Zelden meegemaakt dat dit met hier zoveel woorden zo frequent wordt toegelicht.
Men zou nog van de SC beginnen houden op deze manier
Korter zou gewoon de flowchart van @FrambozenTaart zijn
Over dot gesproken, wat is deze in een diep dal terecht gekomen...Don Guacamole schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:58:
[...]
Hey, haar heb ik al een tijdje niet meer gezien! Sinds skruns weg is hebben we te weinig Gal Gadot.
Crypto is maar bijzaak hoor. En duidelijke woorden van @Taro inderdaad.bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:00:
[...]
Mijn gedrag is een combinatie van frustratie en dat het makkelijk is om te klagen. Feit dat ik al jaaaaren Vechain bezit geeft wel aan dat ik geduld kan hebben. Eindelijk de knoop doorgehakt om ook eens wat anders te kopen, AVAX die op uitbreken leek te staan, maar dat liep helaas weer anders. Nu Vechain het beter doet voelt het nog slechter. Maar wat kan je zeggen na 3 dagen inderdaad... Denk dat ik me sowieso naast crypto eens moet richten op wat me plezier en energie geeft (qua werk en hobbies), dan is dat crypto potje ook niet zo belangrijk meer.
Zou in dit geval zelfs adviseren om Bitcoin op een cold wallet te zetten en de komende jaren niet meer naar om te kijken.
In de categorie @MrMrq partnership met Microsoft. Bullish.
Klopt inderdaad. Ik stap er beter even uit. Kom over een half jaartje wel weer terug. Zien hoe de vlag er dan bij hangt. Bedankt iig voor alle tips en reacties de afgelopen tijd.Masstje schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:00:
[...]
Mooi, poging 10 om dit uit te leggen.
Zelden meegemaakt dat dit met hier zoveel woorden zo frequent wordt toegelicht.
Men zou nog van de SC beginnen houden op deze manier![]()
Korter zou gewoon de flowchart van @FrambozenTaart zijn
Of juist nu alles in BTC en over een halfjaartje uitstappen... We zijn nog niet eens begonnen.bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:10:
[...]
Klopt inderdaad. Ik stap er beter even uit. Kom over een half jaartje wel weer terug. Zien hoe de vlag er dan bij hangt. Bedankt iig voor alle tips en reacties de afgelopen tijd.
Even uit deze groep stappen 😉Wispe schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:11:
[...]
Of juist nu alles in BTC en over een halfjaartje uitstappen... We zijn nog niet eens begonnen.
Niet alle eieren in 1 mandje drukken.bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:00:
[...]
Mijn gedrag is een combinatie van frustratie en dat het makkelijk is om te klagen. Feit dat ik al jaaaaren Vechain bezit geeft wel aan dat ik geduld kan hebben. Eindelijk de knoop doorgehakt om ook eens wat anders te kopen, AVAX die op uitbreken leek te staan, maar dat liep helaas weer anders.
Dat gevoel kent iedereen.Nu Vechain het beter doet voelt het nog slechter.
Been there, done that. Het gaat om het hele plaatje. Ik ben de laatste periode superblij met mijn mandje aandelen dat ik weer heb opgebouwd ivm spreiding, ik heb dat dus bewust even niet meer in crypto gedrukt omdat het mijn mood ook begon te beïnvloeden. En ik ben op mijn vrije dagen (zoals vandaag) weer dingen gaan oppakken die ik 5-10 jaar niet heb gedaan. Nieuwe dingen aan het leren en onderzoeken. Zojuist dik een uur gewandeld in het bos met een zonnetje erbij. Straks even met het gezin Mario Karten, misschien nog ff familie bezoeken, dit weekend met vrienden iets leuks doen. Wat klusjes in en om het huis oppakken en even weg van de crypto, want je kunt er maar zo 8-12 uur per dag mee bezig zijn terwijl je leven doorkabbelt. Neem inderdaad even wat afstand.Maar wat kan je zeggen na 3 dagen inderdaad... Denk dat ik me sowieso naast crypto eens moet richten op wat me plezier en energie geeft (qua werk en hobbies), dan is dat crypto potje ook niet zo belangrijk meer.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
je wilt mogelijk op de cruciaalste dag uitstappen dat wellicht het start is van de bananenzone? gastbsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:10:
[...]
Klopt inderdaad. Ik stap er beter even uit. Kom over een half jaartje wel weer terug. Zien hoe de vlag er dan bij hangt. Bedankt iig voor alle tips en reacties de afgelopen tijd.
doe even niks of doe even splitten naar btc/eth shitcoin 1 shitcoin 2 en kom 6 maanden later terug wat je wilt doen (je gaat toch niet weg, dat weet je)
Voor boobs heb ik Sydney voor je.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DeFGLrRzeALwms2pjd96rYjA.gif?f=user_large)
Maar even tussen spoilertags gezet om de nsfw gestapo voor te zijn.
ik heb wel zin in 69 eerlijk gezegd, niet 68Stovirpi schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:24:
komaaan, bijna 68k.

nothing stops this train
Uit deze groep stappen. Want ik merk dat ik hier vooral frustraties plaats en daar heeft niemand baat bij. Ik hou mijn crypto maar neem even afstand van dit topic.Aeronaut schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:16:
[...]
je wilt mogelijk op de cruciaalste dag uitstappen dat wellicht het start is van de bananenzone? gast
doe even niks of doe even splitten naar btc/eth shitcoin 1 shitcoin 2 en kom 6 maanden later terug wat je wilt doen (je gaat toch niet weg, dat weet je)
Wij willen meer @Skrunsies !!!!Don Guacamole schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:58:
[...]
Hoop dat het goed gaat met em.
[ Voor 5% gewijzigd door Domino op 16-10-2024 13:28 ]
Heb je ook de rest van het filmpje? Ik vraag dit voor een vriend.Darrell schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:20:
[...]
Voor boobs heb ik Sydney voor je.
spoiler:
Maar even tussen spoilertags gezet om de nsfw gestapo voor te zijn.
Ook paar keer gehad. Tot morgenbsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:27:
[...]
Uit deze groep stappen. Want ik merk dat ik hier vooral frustraties plaats en daar heeft niemand baat bij. Ik hou mijn crypto maar neem even afstand van dit topic.
Maar zonder gekheid Bitcoin zou de komende maanden in principe en volgens voorgaande cycles iets moois moeten laten zien. Of daar spelen we toch op in.
EDIT: als je een lijn trekt vanaf de wicks.. komt er een resistentie op voor vandaag... 3x raden... 69k. je verzint dit niet.
[ Voor 78% gewijzigd door Aeronaut op 16-10-2024 13:33 ]
ByteMe_ schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:14:
Nog maar een paar tientjes voor mn PF een nieuwe mijlpaal heeft gehaald. Geen idee waarom ik er blij van wordt eigenlijk. Ik ben niet van plan te verkopen (BTC althans) en morgen kan het weer 100 eronder zitten

Ik ga toch even enkele uurtjes juichen
even 68k testen na de 12h close en dan op naar ath!
[ Voor 26% gewijzigd door Liberteh op 16-10-2024 13:40 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
69k ben ik gerust.Guere schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:33:
Hier komt 'ie nu voorzichtig door m'n neergaande trendlijn, maar goed, is altijd discutabel waar die precies loopt. Geloof dat we allemaal pas gerust zijn vanaf 70k
Dat niveau heeft nu eenmaal de hoogste memesupport en iedereen met een beetje zelfrespect wil natuurlijk wat sats gekocht hebben op 69069 of 69690.
Het gebied tussen 69k en 420k is voor mij eigenlijk compleet irrelevant.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Nog 1.000 erbij en Jaapio trekt de meme-kast weer open. Vervolgens nog 1.000 erbij en Zwembroek is weer aan boord in de stierenstal.
LFG!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hij mag weer!knakworst schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:10:
[...]
In de categorie @MrMrq partnership met Microsoft. Bullish.
Maktub
Ach, mijn vrouw heeft zojuist een pakketje binnengekregen met 8 soorten pompverstuivers met afwasmiddel en zeep.bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:00:
[...]
Mijn gedrag is een combinatie van frustratie en dat het makkelijk is om te klagen. Feit dat ik al jaaaaren Vechain bezit geeft wel aan dat ik geduld kan hebben. Eindelijk de knoop doorgehakt om ook eens wat anders te kopen, AVAX die op uitbreken leek te staan, maar dat liep helaas weer anders. Nu Vechain het beter doet voelt het nog slechter. Maar wat kan je zeggen na 3 dagen inderdaad... Denk dat ik me sowieso naast crypto eens moet richten op wat me plezier en energie geeft (qua werk en hobbies), dan is dat crypto potje ook niet zo belangrijk meer.
Pro tip van mijn zusje.
'Maar het is geniaal want je mengt de zeep met water en door de hoge druk van de flessen komt het zeepwater er dan als schuim uit. Dit bespaard enorm veel zeep. En het ziet er ook nog leuker uit dan allerlei aparte flessen op het aanrecht!'
Het punt wat ik hiermee wil maken is dat veel mensen nog vele slechtere keuzes maken dan jij.
Vrouwen kun je echt alles aansmeren. Alles. Als de dag ooit komt dat die massaal instappen met zuur verdiend geld van hun partners dan komt er een altseason waar in het jaar 6900 nog dagelijks over gesproken wordt.
De shitcoins waar zij met tonnen in zullen trappen zullen nog 2 generaties onzuiverder zijn als het huidige legioen memecoins.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"zwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:18:
Cred geeft deze poging van Bitcoin door de huidige prijsactie nu toch ook een kans van slagen.
[Twitter]
Zie veel grote accounts die nu de komende dagen een pullback verwachten en dan door. Verwacht jij ook nog een pullback @tomtom901? Ik zie nu vooral de 62k en 64k voorbijkomen.
Omdat ze jouw vrouw is, bedoel je?FrambozenTaart schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:47:
[...]
Ach, mijn vrouw …
[..{
Het punt wat ik hiermee wil maken is dat veel mensen nog vele slechtere keuzes maken dan jij.
Maktub
Wat ik vooral zie:Guere schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:48:
Ik was ff op zoek naar een quote uit het verleden, kwam ik heel toevallig deze post van @Mooody tegen. Had niets te maken met wat ik zocht, maar wel een mooie tijdcapsule.
Qua inflatie zat 'ie er niet ver naastAls BTC nu ook nog naar 150k gaat dan mag hij door voor de Nostradamus award.
> 35 duimpjes
- 95% andere users dan nu
- Geen duimpje van Laurens
Maktub
"Ja maar die coin had zo'n leuk kleurtje in het logo!"FrambozenTaart schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:47:
[...]
Ach, mijn vrouw heeft zojuist een pakketje binnengekregen met 8 soorten pompverstuivers met afwasmiddel en zeep.
Pro tip van mijn zusje.
'Maar het is geniaal want je mengt de zeep met water en door de hoge druk van de flessen komt het zeepwater er dan als schuim uit. Dit bespaard enorm veel zeep. En het ziet er ook nog leuker uit dan allerlei aparte flessen op het aanrecht!'
Vrouwen kun je echt alles aansmeren. Alles. Als de dag ooit komt dat die massaal instappen met zuur verdiend geld van hun partners dan komt er een altseason waar in het jaar 6900 nog dagelijks over gesproken wordt.
De shitcoins waar zij met tonnen in zullen trappen zullen nog 2 generaties onzuiverder zijn als het huidige legioen memecoins.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!