Ja hoor, tuurlijk.
Ja ik dacht, ik kan hier wel klagen maar als ik gewoon even de baas bel dan gaat het sneller. Dat heeft dus weer goed gewerkt
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
pfff ben te druk met werken laatste dagen. Mis alle actie. Zie iig weer wijze woorden van @Taro langs komen!!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Captain's Log: It's day 1779740 of the bullrun and we are still unclear why ...FrambozenTaart schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:47:
[...]
waar in het jaar 6900 nog dagelijks over gesproken wordt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MSIzOY8T0LfccxLnUrAFWeMr.jpg?f=user_large)
Nou, 86k is er hoor.
Engelse schrijfziekte. 68k
Engelse schrijfziekte. 68k
[ Voor 50% gewijzigd door Stukfruit op 16-10-2024 14:12 ]
Dat zit wel Schnorr.
Aaah had mijn ex ook. Zij helemaal heppie, bij mij deed het gewoon pijn aan m'n ogen, maargoed je schijnt het ook niet in je ogen je moeten smeren.FrambozenTaart schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:47:
[...]
Ach, mijn vrouw heeft zojuist een pakketje binnengekregen met 8 soorten pompverstuivers met afwasmiddel en zeep.
Pro tip van mijn zusje.
'Maar het is geniaal want je mengt de zeep met water en door de hoge druk van de flessen komt het zeepwater er dan als schuim uit. Dit bespaard enorm veel zeep. En het ziet er ook nog leuker uit dan allerlei aparte flessen op het aanrecht!'
$1.3B aan OI erbij sinds de daily open.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
hard gaanTakutoRadiance schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:35:
[...]
En wat is daar het praktisch nut van?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Die was op Kraken al een poos. 187% in een maandje. Dat is zunne dikke groene paal jonguh BAM!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Die Gert gebruikt ook altijd goed spul. Zal hem toch eens naar het nummer van zijn dealer vragen.
$BTC [1W] Step-like formation Update:
— Gert van Lagen (@GertvanLagen) 16 oktober 2024
Once Bitcoin breaks out of Base 4 and hits a new ATH, expect the sharpest rally in wave 5 of (5) of ⑤, targeting ~$250K.
Recession to follow, with a potential drop to $1K-$10K > shake-out of the century.
Key support: $57.5K pic.twitter.com/Xsj9Df1Hp1
Skeer zijn met je euro’s.
Omzetten in BTC
Eén bakje mayonaise.
En twee lepeltjes voor jou, voor mij.
Rood staan, hard gaan
🎵
Maktub
Mocht je dit hebben is dit het moment om er uit te stappen...
Turbo - ooit gehad overigens, keek even terug naar mijn uitstapmoment, dat was een factor 37x lager dan de huidige koers.
Don pakt maar weer een gratis kopje koffie van de baas om dit te compenseren...
Te druk met jeu de boules en zwemmen met milfs... heb ik nog iets gemist?
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 16-10-2024 14:41 ]
Zero.
Nee hoor, overigens niet top om te lezen dat jij lekker ontspant terwijl wij keihard aan het werk zijn...Pelox schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:40:
En jij riep zeker "Je bent dus bij deze gerapparteerd aan de manager!"TakutoRadiance schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:50:
Trouwens, bedankt allemaal.
Mijn vriendin (naast me in een call) zegt net "die rapportage zit er nog helemaal niet in op productie" en ik kan alleen maar denken: RAPPARTAGE!
Dat gaat wat ver, maar ik voer d'r mondjesmaat wat content uit dit topicByteMe_ schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:52:
[...]
En jij riep zeker "Je bent dus bij deze gerapparteerd aan de manager!"
Zou @Guere dat gesprek gebruiken voor een nieuwe comic
Zijn de reporters van RTLZ al gesignaleerd met een BTC item, of komt dat pas als er weer een ATH van het digitale muntje de Bitcoin is?
[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 16-10-2024 15:09 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Werken? wat lul jij nou?anti elppa schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:08:
pfff ben te druk met werken laatste dagen. Mis alle actie. Zie iig weer wijze woorden van @Taro langs komen!!
Hahah, ik zat zeker al even na te denken over mogelijke comics en/of memesByteMe_ schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:54:
Zou @Guere dat gesprek gebruiken voor een nieuwe comic
Misschien maar beter ook, want m'n gedachtengang ging al uit naar een real-life variant van m'n Pingu rendament meme waarbij TakutoRadiance z'n vriendin dan op die wijze straf moet geven...
Nu.nl gaat sowieso weer wat schrijven.mayhem schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:07:
Zijn de reporters van RTLZ al gesignaleerd met een BTC item, of komt dat pas als er weer een ATH van het digitale muntje de Bitcoin is?
ja had eigenlijk nog maandje sideways voor btc in de planning. Agenda dus maar vol gestopt met loon slaaf werk. Grote fout.
Wij de foto's iig.Pelox schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:40:
Toch mooi dat AI. Een samenvatting van de meest recente Cowen video:
YouTube: Bitcoin: Bull Market Support Band
**Bitcoin Market Analysis and Trends**
**Current Market Overview**
- Bitcoin recently closed above its 20-week simple moving average (SMA) and 21-week exponential moving average (EMA), indicating a potential bullish trend .
- The significance of weekly candle closures is emphasized; closing above certain levels is more critical than intraday price fluctuations .
**Price Predictions and Resistance Levels**
- If Bitcoin maintains its current level, a rally to approximately $66,000 is anticipated, with potential for even higher prices .
- The analysis suggests that the next major resistance level is around $68,000 to $69,000, which Bitcoin must surpass to confirm a bullish trend .
**Bitcoin Dominance Strategy**
- The strategy of maintaining a Bitcoin-heavy portfolio until Bitcoin dominance reaches 60% is highlighted as a way to balance potential upside with minimized downside risk .
- Historical patterns suggest that Bitcoin dominance tends to peak when Bitcoin is above its 20-week SMA .
**Seasonality and Market Trends**
- October is historically a strong month for Bitcoin, with an average increase in price during this period .
- The analysis notes that Bitcoin's price movements often correlate with labor market data, particularly unemployment rates, which can influence investor sentiment and market trends .
**Potential Risks and Market Behavior**
- The potential for Bitcoin to face rejection at key resistance levels is linked to upcoming unemployment rate reports; a negative report could lead to price declines .
- The analysis draws parallels to previous market cycles, suggesting that current behavior may reflect patterns observed in 2019, where Bitcoin also faced challenges breaking through resistance levels .
**Conclusion and Future Outlook**
- The upcoming unemployment rate report is critical, as it will likely dictate Bitcoin's short-term trajectory. A favorable report could lead to a breakout above resistance levels, while a negative report may result in further price retractions .
- Investors are advised to remain cautious and prepared for various outcomes, as market dynamics can shift rapidly based on economic indicators .
YouTube: Bitcoin: Bull Market Support Band
**Bitcoin Market Analysis and Trends**
**Current Market Overview**
- Bitcoin recently closed above its 20-week simple moving average (SMA) and 21-week exponential moving average (EMA), indicating a potential bullish trend .
- The significance of weekly candle closures is emphasized; closing above certain levels is more critical than intraday price fluctuations .
**Price Predictions and Resistance Levels**
- If Bitcoin maintains its current level, a rally to approximately $66,000 is anticipated, with potential for even higher prices .
- The analysis suggests that the next major resistance level is around $68,000 to $69,000, which Bitcoin must surpass to confirm a bullish trend .
**Bitcoin Dominance Strategy**
- The strategy of maintaining a Bitcoin-heavy portfolio until Bitcoin dominance reaches 60% is highlighted as a way to balance potential upside with minimized downside risk .
- Historical patterns suggest that Bitcoin dominance tends to peak when Bitcoin is above its 20-week SMA .
**Seasonality and Market Trends**
- October is historically a strong month for Bitcoin, with an average increase in price during this period .
- The analysis notes that Bitcoin's price movements often correlate with labor market data, particularly unemployment rates, which can influence investor sentiment and market trends .
**Potential Risks and Market Behavior**
- The potential for Bitcoin to face rejection at key resistance levels is linked to upcoming unemployment rate reports; a negative report could lead to price declines .
- The analysis draws parallels to previous market cycles, suggesting that current behavior may reflect patterns observed in 2019, where Bitcoin also faced challenges breaking through resistance levels .
**Conclusion and Future Outlook**
- The upcoming unemployment rate report is critical, as it will likely dictate Bitcoin's short-term trajectory. A favorable report could lead to a breakout above resistance levels, while a negative report may result in further price retractions .
- Investors are advised to remain cautious and prepared for various outcomes, as market dynamics can shift rapidly based on economic indicators .
Dump it!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik denk dat het campagneteam vergat te controleren wat chatgpt uitspuugde.Egeau schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:42:
Lol, Kamala roept ook weer iets over cryptocurrency icm huidskleur.
[Afbeelding]
Hoe moet ik dit voor mij zien? Rugpull's op basis van kleur? Bij faillissement bepaalde groepen eerder uitbetalen haha.
Nee zonder grappen ik zal wel te Europees zijn om dit soort dingen te begrijpen
Hier snap ik dus geen reet van.Egeau schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:42:
[Afbeelding]
Hoe moet ik dit voor mij zien? Rugpull's op basis van kleur? Bij faillissement bepaalde groepen eerder uitbetalen haha.
Krijgt de blanke man dan niet zijn geld terug? Of heeft de zwarte man dan voorkeur?
Dat zou toch geen reet uit moeten maken, ik vind dit gewoon racistisch.
Het hele idee van crypto is dat het niet gebonden is aan afkomst, religie, land waar je woont etc. Het gaat om vrijheid, niet het voorrang geven van personen.
Om Martin Paap te quoten, t maakt me geen fuck uit al waren ze paars.
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/blackcoin/Egeau schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:42:
[Afbeelding]
Niet alleen cryptocurrency. Die hele poster lijkt wel satire. Prachtig ook hoe er op gereageerd wordt door de zwarte gemeenschap. Die zijn het helemaal spuugzat om als minderheid te worden behandeld.Egeau schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:42:
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 16-10-2024 15:55 ]
Hah ja ik ging ook wel stuk om de reacties onder de post en moest ook echt even dubbelchecken of het wel het echte twitter account van Kamala was maar het blijkt gewoon te kloppen.zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:52:
[...]
Niet alleen cryptocurrency. Die hele poster lijkt wel satire. Prachtig ook hoe er op gereageerd wordt door de zwarte gemeenschap.
Helaas importeren we bijna alle sociale trends uit de USA met wat vertraging van een paar jaar maar ik hoop toch echt dat die focus op wie welk kleurtje heeft (en daarmee een aanname in welke sociale klasse je zit) weg blijft... voor zover dit al niet aan de gang is.
Maar goed nu weer on-topic: Moon!!
Prachtig om de reacties idd eronder te lezen. Dacht ook van is dit niet fake? Maar idd het account heeft 21 miljoen volgers, lijkt me de juiste..Egeau schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:56:
[...]
Hah ja ik ging ook wel stuk om de reacties onder de post en moest ook echt even dubbelchecken of het wel het echte twitter account van Kamala was maar het blijkt gewoon te kloppen.
Helaas importeren we bijna alle sociale trends uit de USA met wat vertraging van een paar jaar maar ik hoop toch echt dat die focus op wie welk kleurtje heeft (en daarmee een aanname in welke sociale klasse je zit) weg blijft... voor zover dit al niet aan de gang is.
De cryptoreacties (ontopic) zijn ook heerlijk.
hard werken doe je wanneer de fiat ook daadwerkelijk wat waard is..... als inflatie toeneemt, neemt workflatie afPelox schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:55:
Ik lees het al.. we zijn keihard aan het werk hier![]()
[Afbeelding]
nothing stops this train
ze hebben het goed verziekt, dit kost miljoenen stemmen voor democratische partij.zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:52:
[...]
Niet alleen cryptocurrency. Die hele poster lijkt wel satire. Prachtig ook hoe er op gereageerd wordt door de zwarte gemeenschap. Die zijn het helemaal spuugzat om als minderheid te worden behandeld.
nothing stops this train
BTC.D 58.90% Als Bitcoin nu ook even een flinke scheet van 4k laat dan liggen de alts op hun rug.
Wtf ook echtEgeau schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:42:
[Afbeelding]
Ik had verwacht dat de scheldversie er ook zou zijn. En ik werd niet teleurgesteld
[ Voor 15% gewijzigd door ByteMe_ op 16-10-2024 16:24 ]
"We still don't have a shift or change in the declining 60-day Cycle structure, but we certainly do have the early signs of a major trend change in play here."
Bob Loukas
Bob Loukas
Wtf is dit nu weer. Die graaft iig der graf. Trump moet haar maar ff een bedankje sturen onder die post.Egeau schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:42:
[Afbeelding]
Dat noemen ze bull markt. Kan nog stuk extremerMr Ronman schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:26:
Bijzonder deze up only run, ieder mini btc dipje wordt direct weer weggevaagd.
Ja inderdaad maar het contrast met een week geleden is nu wel heel groot, toen hadden nog een dump net onder de 59k.anti elppa schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:30:
[...]
Dat noemen ze bull markt. Kan nog stuk extremer
Dit heeft een naam en is best een groot ding in Amerika aldus een Amerikaanse collega. Maar goed dat is een halve redneck dus ik weet niet of dat vanuit de juiste hoek isanti elppa schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:29:
[...]
Wtf is dit nu weer. Die graaft iig der graf. Trump moet haar maar ff een bedankje sturen onder die post.

In ieder geval is dat land aardig kaput aan het gaan zo. En dan ook nog tussen deze 2 moeten kiezen damn.
Dit kost Kamala wel serieus stemmen inderdaad.
Kleine pompjes van duizend, het is nog niks.
Zullen wel weer een hoop longs geopend zijn die er eerst weer uitgetikt moeten worden.
Dominance bijna op 59%. Deze week zitten we op 60% als het zo hard door gaat.
$BTC
— btc ath waiting room (@Pentosh1) 14 oktober 2024
Kinda hard to imagine this doesn't make a new ath soon, obviously I thought it was already going to happen and was wrong on the time we would spend in this range.
But this looks really constructive for a new ath, with the bottom rounding off and having so much time up… pic.twitter.com/iQTmoNAfGw
Ben wel benieuwd wat de top wordt, zal wel weer iets minder zijn dan vorige bull.zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:48:
Dominance bijna op 59%. Deze week zitten we op 60% als het zo hard door gaat.
9% los van de ATH!
We hebben nog 2 weken oktober te gaan, komt wel goed.Coldcat schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:53:
9% los van de ATH!
maar maar maar....als je inflatie bij optelt enzo, zitten we nog niet bijna op ATHColdcat schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:53:
9% los van de ATH!
nothing stops this train
Dat klopt, maar 9% tijdens een daily candle kan gewoon. Dat ding zal wel wat weerstand ondervinden van de oude toppen, maar dichterbij zijn we sinds augustus niet geweest.Kol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:59:
[...]
maar maar maar....als je inflatie bij optelt enzo, zitten we nog niet bijna op ATH
Op 60% zit de 0.618. Daar topte de dominance ook in de vorige bull volgens mij. 62% / 63% zou mij niets verbazen.Sluw schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:52:
[...]
Ben wel benieuwd wat de top wordt, zal wel weer iets minder zijn dan vorige bull.
Maar, dan moet je dus bij bepaalde zaken in een formulier opnemen: [ ] Blank / [ ] Zwart / [ ] Latino / [ ] Halfbloedje / [ ] Anders ?Don Guacamole schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:48:
[...]
Hier snap ik dus geen reet van.
Krijgt de blanke man dan niet zijn geld terug? Of heeft de zwarte man dan voorkeur?
Dat zou toch geen reet uit moeten maken, ik vind dit gewoon racistisch.
Het hele idee van crypto is dat het niet gebonden is aan afkomst, religie, land waar je woont etc. Het gaat om vrijheid, niet het voorrang geven van personen.
Om Martin Paap te quoten, t maakt me geen fuck uit al waren ze paars.
Ja, dat gaat helemaal goedkomen....
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Van wat shitcoin winst maar een abbo op Tweakers genomen. Je moet toch wat hè?
Dit is in Zuid Afrika zeker wel een standaard vraag in onder andere personeelsdossiers. Vanwege de black empowerment act.Taro schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 17:06:
[...]
Maar, dan moet je dus bij bepaalde zaken in een formulier opnemen: [ ] Blank / [ ] Zwart / [ ] Latino / [ ] Halfbloedje / [ ] Anders ?
Mwa, klinkt misschien gek, maar in de VS houden ze wel meer zaken bij die wij in NL niet okay vinden.Taro schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 17:06:
[...]
Maar, dan moet je dus bij bepaalde zaken in een formulier opnemen: [ ] Blank / [ ] Zwart / [ ] Latino / [ ] Halfbloedje / [ ] Anders ?
Denk aan MBE bedrijven:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Minority_business_enterprise
Minority business enterprise (MBE) is an American designation for businesses which are at least 51% owned, operated and controlled on a daily basis by one or more (in combination) American citizens of the following ethnic minority and/or gender (e.g. woman-owned) and/or military veteran classifications.
Krijgen in sommige staten 30% van de publieke aanbestedingen....
[ Voor 4% gewijzigd door DaWayne op 16-10-2024 17:21 ]
Gisteren ook weer een dikke ETF dag. Lets geht losss
Dit wordt DE poging. Ik voel het. Hup hup.
Ah, helder.knakworst schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 17:12:
[...]
Dit is in Zuid Afrika zeker wel een standaard vraag in onder andere personeelsdossiers. Vanwege de black empowerment act.
Mijn mening: Je huidskleur, geaardheid, etc. doen er allemaal niet toe. We zijn allemaal gelijk. Maar door in dergelijke communicatie mensen met een bepaalde huidskleur een andere behandeling te geven, of door met demonstraties bepaalde voorkeuren tot in het irritante toe op te dringen, bereik je juist het tegenovergestelde. Verschillen worden extra en constant benadrukt en mensen die het allemaal al lang prima vinden bereiken ook het punt waarop de irritatiegrens wordt bereikt. Indirect houden mensen die voor gelijkwaardigheid strijden het ook zelf in stand door het er constant over te hebben.
Het kan niet zo zijn dat je de crypto investeringen van zwarte mannen gaat beschermen en van anderen niet. En als die bescherming ook voor andere mannen geldt, dan hoef je dat dus niet expliciet te vermelden.
Maar goed, volgens mij hadden wij dat hier allemaal al door, alleen Kamala meent dit nog even zo te moeten communiceren...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Dit is ‘gewoon’ marketing hoor. Er staat dat we crypto reguleren (voor iedereen) zodat de black men niet worden gerugpulled als ze investeren.ByteMe_ schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:23:
[...]
Wtf ook echtNouwja, op deze manier wordt het volgende maand iig niet echt spannend meer.
[...]
Net als de witte mensen. Maar daar is deze poster niet voor.
Captain obvious
Maktub
Precies dit. Ik was me uberhaupt al niet meer bewust van de etniciteit van medelanders. Door dat misselijke gedram ineens weer wel. En het ergste is nog dat die mensen daar helemaal niet om hebben gevraagd.Taro schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 17:21:
[...]
Ah, helder.
Mijn mening: Je huidskleur, geaardheid, etc. doen er allemaal niet toe. We zijn allemaal gelijk. Maar door in dergelijke communicatie mensen met een bepaalde huidskleur een andere behandeling te geven, of door met demonstraties bepaalde voorkeuren tot in het irritante toe op te dringen, bereik je juist het tegenovergestelde. Verschillen worden extra en constant benadrukt en mensen die het allemaal al lang prima vinden bereiken ook het punt waarop de irritatiegrens wordt bereikt. Indirect houden mensen die voor gelijkwaardigheid strijden het ook zelf in stand door het er constant over te hebben.
Het kan niet zo zijn dat je de crypto investeringen van zwarte mannen gaat beschermen en van anderen niet. En als die bescherming ook voor andere mannen geldt, dan hoef je dat dus niet expliciet te vermelden.
Maar goed, volgens mij hadden wij dat hier allemaal al door, alleen Kamala meent dit nog even zo te moeten communiceren...
[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 16-10-2024 17:25 ]
Wat een gezeur tussen resistentie naar resistentie
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
+100Taro schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 17:21:
[...]
Ah, helder.
Ik bedoel ja, maar A) de weekly moet nog closen en
Daar ben ik het 100% mee eens, je kunt grote groepen mensen simpelweg niet over 1 kam scheren.Taro schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 17:21:
[...]
Ah, helder.
Ik vind wel dat je no-coiners gewoon moet opsluiten in een soort kampen waar ze met proof of work Bitcoin kunnen minen, maar wel ongeacht hun seksualiteit of etnische achtergrond.
Het is helemaal niet zo moeilijk om ruimdenkend te zijn zoals je ziet.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
De verwachting is dat Israël in de komende weken een tegenaanval op Iran gaat doen. Sowieso voor de verkiezingen. Ik ben benieuwd of dit al is ingeprijsd.
zekerzwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 17:53:
De verwachting is dat Israël in de komende weken een tegenaanval op Iran gaat doen. Sowieso voor de verkiezingen. Ik ben benieuwd of dit al is ingeprijsd.
Zeker een tegenaanval of zeker ingeprijsd?
💤 💤 A dormant address containing 150 #BTC (10,167,999 USD) has just been activated after 13.3 years (worth 2,541 USD in 2011)!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9MRa6WQefXBfD9OGJ5q1fISC.gif?f=user_large)
150 btc is een gemiddelde sellwall
ik ken mensen met 150btc. Zegt genoeg. Stelt niets voor duszwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 18:10:
💤 💤 A dormant address containing 150 #BTC (10,167,999 USD) has just been activated after 13.3 years (worth 2,541 USD in 2011)!
[Afbeelding]
neem aan dat die inmiddels wel lekker op BTC island rondhangen en met hun arie in het witte zandliggen met cocktails en rate hikes aangluren ?anti elppa schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 18:42:
[...]
ik ken mensen met 150btc. Zegt genoeg. Stelt niets voor dus
En die hodlen ook al zo lang? Want daar ging het om in dit bericht. Van 2,541 USD naar 10,167,999 USD door 13.3 jaar te hodlen. Stelt niets voor zeg ie.anti elppa schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 18:42:
[...]

Dat hadden we allemaal kunnen doen door 1.5 maand burgers te draaien in een avonddienst.zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 18:53:
[...]
En die hodlen ook al zo lang? Want daar ging het om in dit bericht. Van 2,541 USD naar 10,167,999 USD door 13.3 jaar te hodlen. Stelt niets voor zeg ie.
Er waren belangrijkere dingen te doen. Bier drinken:

Ik ken er 1 met 42 btc.anti elppa schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 18:42:
[...]
Nee, je kent er 1 die er 1 kent
gaan we geschiedenis herhalen? gewoon hyperinflatie?
🇩🇪 Duitse CDA: Uw spaargeld is niet meer geheel van u, maar gaan we deels gebruiken om de problemen van de staat op te lossen pic.twitter.com/aWaq10p8qj
— CS (@deSunShineBand) 16 oktober 2024
nothing stops this train
Afgelopen 3 handelsdagen bijna 18k aan Bitcoin opgekocht. Dat is wel serieus. In die tijd zijn er 2.250 gemined (en dit enkel omdat er een weekend tussenzat)PHPResource schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 17:21:
Gisteren ook weer een dikke ETF dag. Lets geht losss
Is allemaal verdeel en heers joh.Egeau schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:56:
[...]
Hah ja ik ging ook wel stuk om de reacties onder de post en moest ook echt even dubbelchecken of het wel het echte twitter account van Kamala was maar het blijkt gewoon te kloppen.
Stel je voor dat we het als volk allemaal eens zouden zijn met elkaar, denk je echt dat we dan zulk incompetent leiderschap zouden tolereren?
Beter houdt je de mensen dom en verdeeld, dan kun je ze beter sturen en managen.
Niemand heeft bij zijn geboorte een hekel aan andere mensen vanwege hun huidskleur. Is allemaal aangeleerd gedrag.
Maar Bitcoin fixt dit vast allemaal wel, op 1 of andere manier.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Je zal maar geld op de bank hebben en de staat kan het er gewoon afhalenKol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:17:
[Twitter]

roflexx schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:26:
[...]
Je zal maar geld op de bank hebben en de staat kan het er gewoon afhalen
Nee joh. Hij wil spaargeld schaars maken…. door het af te pakken 😂Kol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:17:
[Twitter]
Gekke Duitser
Boven de 68 zou helemaal weer een mooie daily close zijn. Bullmodus aan, ik heb mijn GLC al besteld
GLC, Bmw M3 touring in the makingtomtom901 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:48:
Boven de 68 zou helemaal weer een mooie daily close zijn. Bullmodus aan, ik heb mijn GLC al besteld
BTC wederom sterk groen en de alts bleeding! Dit wordt het begin van de run!
Sterke beren..
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!