Ja maar niet in één keer. Gewoon een paar per dag.
Het gaat nooit echt in stappen. Prepare for it.DoeEensGek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:04:
[...]
Ja maar niet in één keer. Gewoon een paar per dag.
Dat zit wel Schnorr.
Morgen dus lambo?Stukfruit schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:05:
[...]
Het gaat nooit echt in stappen. Prepare for it.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
BTC d zelfs nieuwe high nu. Very nice
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Denk dat het een combinatie van zaken was, maar voornamelijk overleveraged late longers.Guere schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:31:
[...]
Vermoed je dat die stevige marktbrede daling van net ook mede oorzaak was van die snelle daling vanaf 68k, of ging dat sowieso zo diep omdat er te gretig op de long trein werd gesprongen?
Heel benieuwd naar daily close. Alles boven de 66.6k is gewoon een, het zij enigzins turbulente, higher high.
Lekkah -10% sinds aankoop.Aeronaut schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:45:
heb 10% van mn AERO verkocht en dat in WELL gepompt.
Houd jullie wel op de hoogte
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Eindelijk weer eens wat actie. Man, leek wel alsof BTC op zomerreces was en geen zin had om weer aan de slag te gaan. Mijn aandelenpakket was spannender. Eind October maar eens wat beweging gelukkig.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Mwa, dat is meer voor normies, ik maak wel een vakantiekasteel.Stukfruit schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:47:
[...]
[Afbeelding]
Ik zat meer te denken aan een huis gebouwd met Lambo's als pilaren.
Aeronaut schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:04:
[...]
Lekkah -10% sinds aankoop.
Houd jullie wel op de hoogte
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3rFOlhBCT0arb7h8aP3iQCRG.jpg?f=user_large)
Dit is perfect. Bitcoin door een support terwijl de alts bloeden. Dikke ETF inflow. Ergens voelt het anders dan de andere keren op de support. Maar we kunnen net zo goed rekt gaan natuurlijk.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Niet echt anders.....dan vorige uitbraken in vorige cycles. Ja ook, we hebben etf's. Maar de setup is exact hetzelfde. Btc d super sterk, funding neutraal, depth charts sterk. Dit kan nog wel ff pompenColdcat schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:21:
Dit is perfect. Bitcoin door een support terwijl de alts bloeden. Dikke ETF inflow. Ergens voelt het anders dan de andere keren op de support. Maar we kunnen net zo goed rekt gaan natuurlijk.
Precies wat ik vond op X.. niet veel gepraat, random xeets wat naar boven komt.. weinig shills. prima 150 mcap met ruimte om te groeien.
Well, time will tell
Deze is ook mooianti elppa schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:23:
[...]
Niet echt anders.....dan vorige uitbraken in vorige cycles. Ja ook, we hebben etf's. Maar de setup is exact hetzelfde. Btc d super sterk, funding neutraal, depth charts sterk. Dit kan nog wel ff pompen
:strip_exif()/f/image/pBW8oPMRZiVWUBrOkPNfgym9.jpg?f=fotoalbum_large)
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Mijn enige alt doet toch 20% vandaag:)Coldcat schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:21:
Ik zie een badkuip vol met bloed. Goede indicator is dit, ik weet wel weer hoe laat het dan is.
Mijn Lambokasteel zal zelfs Trump jaloers maken dankzij al het goud en extra pretentieuze wansmaak.ByteMe_ schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:12:
[...]
Mwa, dat is meer voor normies, ik maak wel een vakantiekasteel.
Dat zit wel Schnorr.
SlowChat Greed Indicator (SCGI) staat op een weekly high. Post-to-koers ratio piekt en maxi/altist ratio gainde een belangrijke support.
Tijd om wat winst te pakken om er nog een paar kratjes in te gooien.
Tijd om wat winst te pakken om er nog een paar kratjes in te gooien.
Maktub
MorgenStukfruit schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:53:
[...]
Mijn Lambokasteel zal zelfs Trump jaloers maken dankzij al het goud en extra pretentieuze wansmaak.
spoiler::no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IJ8SrydkcnGh5MVHw2IgNRJp.webp?f=user_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IJ8SrydkcnGh5MVHw2IgNRJp.webp?f=user_large)
$btc $xbt
— MrParaBULLic (@iLiquidatebots) 15 oktober 2024
We could just blast right out the fkn roof here. Do not be surprised if we print a $5k candle should this setup hold. Weekly close is still 5 days away but rsi, obv and stoch all already hitting my parabola markers. The triple threat baby. https://t.co/2cxCs56UJ5 pic.twitter.com/AFxojkJXry
We zitten dicht tegen mijn bearish invalidatie aan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
:strip_exif()/f/image/PZLrFvOW1bSn2wJ87y46G0QU.gif?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door Darrell op 15-10-2024 21:31 ]
Ik zag op mijn ledger live dat je Eth in staking kunt zetten. Doen jullie dat? Of is dat nooit aan te raden qua veiligheid? Het is dezelfde ledger die ik voor BTC gebruik.
3,4% APY wil ik wel pakken. Staat al 1,5 jaar niets te doen.
De kansen worden steeds kleiner Darrell.
Heb het ook tijdje gedaan via Lido en Ledger Live, maar eerlijk gezegd heeft het terug swappen me meer gekost dan de staking opbrengsten. 3,4% is dan ook relatief weinig, wat het risico me niet meer waard is, en ben nu flexibeler. 1 goede dag in crypto is al meer dan die 3,4%.AlterBridge schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:34:
Ik zag op mijn ledger live dat je Eth in staking kunt zetten. Doen jullie dat? Of is dat nooit aan te raden qua veiligheid? Het is dezelfde ledger die ik voor BTC gebruik.
Trust me when I say this is only the beginning.
Heeft iemand hier trouwens Money Electric: The Bitcoin Mystery al gezien op HBO? is it worth it?
nothing stops this train
2 kennisen van mij die ook al sinds 2013 in btc zitten hebben em gezien. Zeer matig, en meer van hetzelfde.Kol Nedra schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:49:
Heeft iemand hier trouwens Money Electric: The Bitcoin Mystery al gezien op HBO? is it worth it?
Ik sla voorlopig ff over dus, tot ik me ergens midden in de winter echt kapot verveel.
Ja, schijnbaar is Taro Satoshi NakamotoKol Nedra schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:49:
Nee, imho een flut docu. Er is helemaal niets dat wijst naar Peter Todd die door de maker aangewezen wordt. Flauw verhaaltje dat hij (Peter) direct op een post van Satoshi reageert wordt verdraaid naar een tweede post van Satoshi in opvolging van een eerdere post, maar aldan niet met het alt account ingelogt te zijn maar met zijn personlijke account. Het blijft ook bij dat ene stukje ‘hard bewijs’.Kol Nedra schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:49:
De grootste ‘verdachte’ komt niet eenmaal voor in de hele docu.
[ Voor 5% gewijzigd door Domino op 15-10-2024 21:58 ]
Hoeveel kost het terug swappen? Staat bij mij namelijk ook in staking via Lido en Ledger LiveNumbers schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:43:
[...]
Heb het ook tijdje gedaan via Lido en Ledger Live, maar eerlijk gezegd heeft het terug swappen me meer gekost dan de staking opbrengsten. 3,4% is dan ook relatief weinig, wat het risico me niet meer waard is, en ben nu flexibeler. 1 goede dag in crypto is al meer dan die 3,4%.
Idd. Dat soort zaken irriteerden ze zich ook enorm aan. Gok dat vooral de oude garde de docu niet te doen vind.Domino schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:56:
[...]
Nee, imho een flut docu. Er is helemaal niets dat wijst naar Peter Todd die door de maker aangewezen wordt. Flauw verhaaltje dat hij (Peter) direct op een post van Satoshi reageert wordt verdraaid naar een tweede post van Satoshi in opvolging van een eerdere post, maar aldan niet met het alt account ingelogt te zijn maar met zijn personlijke account. Het blijft ook bij dat ene stukje ‘hard bewijs’.
De grootste ‘verdachte’ komt niet eenmaal voor in de hele docu.
Voor mij zijn er iig maar 3 serieuze kandidaten
Hall finney
Len sassaman
Adam back
Die laatste is niet dood, wat het minder kans geeft gezien het niet bewegen van de Satoshi wallet.
Heb het swappen ook in Ledger Live gedaan, via 1Inch. Werkt eenvoudig, maar koste me dus netto meer dan de staking opbrengsten. Wanneer je staking over een langere periode hebt gedaan zal dat niet van toepassing zijn.Blik1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:07:
[...]
Hoeveel kost het terug swappen? Staat bij mij namelijk ook in staking via Lido en Ledger Live
Als je echt wilt weten hoeveel het je zou kosten dan moet je Ledger live even openen en de transactie invoeren, dan weet je het precies. Alleen dan niet op bevestigen klikken dus
[ Voor 17% gewijzigd door Numbers op 15-10-2024 22:17 ]
Je kunt ze via Lido 1 op 1 omzetten toch? Kost je ETH fees + 3 dagen.Numbers schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:15:
[...]
Heb het swappen ook in Ledger Live gedaan, via 1Inch. Werkt eenvoudig, maar koste me dus netto meer dan de staking opbrengsten. Wanneer je staking over een langere periode hebt gedaan zal dat niet van toepassing zijn.
Ik dacht al. Ik neem aan dat het $10 mischien max $20 is idd. Mijn staking rewards zitten eerder in de richting van een halve ETH meen ik. Ik stake eigenlijk nergens munten en heb zoveel mogelijk veilig op ledger maar dit LIDO via LedgerLive werd eerder in dit topic iig vaak als (alles is relatief natuurlijk) een vrij veilige optie genoemd.Numbers schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:15:
[...]
Heb het swappen ook in Ledger Live gedaan, via 1Inch. Werkt eenvoudig, maar koste me dus netto meer dan de staking opbrengsten. Wanneer je staking over een langere periode hebt gedaan zal dat niet van toepassing zijn.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Cred geeft deze poging van Bitcoin door de huidige prijsactie nu toch ook een kans van slagen.
The low timeframe move off of 58k is the first time in this entire consolidation that we have a potentially impulsive move present. The early spike up this morning completed the first potential 5 wave move off of a local low.
At the same time- it also looks complete- so would expect a pullback regardless.
The depth/aggression of this pullback over the coming days will give us a lot of info to work with.
As i've said for weeks now- the only reason to flip bullish within this range would be to see 1. a break above 70k or 2. an impulsive move.
The invalidation for the bearish move to 49k is a break of 70k. The invalidation for the only viable bullish scenario I can see right now is a move below 58k (the low of this potential low timeframe impulse).
In other words- between 58-70k both scenarios are on the table.
A break above 70k confirms the bull, a break below 58k confirms the bear (move to sub 50k before reversal).
The coming days will hopefully help us determine which scenario is more likely and allow us to position accordingly.
Zie veel grote accounts die nu de komende dagen een pullback verwachten en dan door. Verwacht jij ook nog een pullback @tomtom901? Ik zie nu vooral de 62k en 64k voorbijkomen.
Was going to wait for more PA to develop to share this but since @Bluntz_Capital posted the chart I figured I might as well share now.
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 15 oktober 2024
Convo below screenshotted so I don't need to repeat myself- it sums up the idea here well.
The low timeframe move off of 58k is the first time… https://t.co/aHDil87SZk pic.twitter.com/jnHccaEPYt
The low timeframe move off of 58k is the first time in this entire consolidation that we have a potentially impulsive move present. The early spike up this morning completed the first potential 5 wave move off of a local low.
At the same time- it also looks complete- so would expect a pullback regardless.
The depth/aggression of this pullback over the coming days will give us a lot of info to work with.
As i've said for weeks now- the only reason to flip bullish within this range would be to see 1. a break above 70k or 2. an impulsive move.
The invalidation for the bearish move to 49k is a break of 70k. The invalidation for the only viable bullish scenario I can see right now is a move below 58k (the low of this potential low timeframe impulse).
A break above 70k confirms the bull, a break below 58k confirms the bear (move to sub 50k before reversal).
The coming days will hopefully help us determine which scenario is more likely and allow us to position accordingly.
Will def be making a new video soon to discuss the last post in more depth- just waiting for a few more days of PA to develop because what happens in the next few days is key. https://t.co/JEF4sEuK4p
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 15 oktober 2024
Zie veel grote accounts die nu de komende dagen een pullback verwachten en dan door. Verwacht jij ook nog een pullback @tomtom901? Ik zie nu vooral de 62k en 64k voorbijkomen.
Nee, iets van 0.99 + transactie kosten. Al zijn die laatste niet meer zo hoog natuurlijk.Coldcat schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:16:
[...]
Je kunt ze via Lido 1 op 1 omzetten toch? Kost je ETH fees + 3 dagen.
Echt grote accounts melden echt niet wat ze verwachten of doen.zwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:18:
Cred geeft deze poging van Bitcoin door de huidige prijsactie nu toch ook een kans van slagen.
[Twitter]
[Twitter]
Daarom vraag ik het ook aan @tomtom901.anti elppa schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:25:
[...]
Echt grote accounts melden echt niet wat ze verwachten of doen.
Enige wat we nu nodig hebben is een 66+ daily close. Dan gaan we echt uptober in!!
When a country forces others to use its reserve currency under threat of economic punishment, it shows deep internal fears about the currency's future power.
— Gold Telegraph ⚡ (@GoldTelegraph_) 15 oktober 2024
It's not rocket science.
This is our current reality, and it's one of many reasons why #gold is shining. pic.twitter.com/qp8exHe7LH
When goudje?
ETH/BTC gaat lekker.
Trap ik er weer in. Ik blijf denken dat 'lekker' positief zal zijn voor mijn PF maar jij zoekt ook nog een ETH instap moment natuurlijkzwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:56:
ETH/BTC gaat lekker.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Haha nee ik sla ETH deze keer over. Maar het mag niet als een verrassing komen dat ETH/BTC ruk is.twit schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:08:
[...]
Trap ik er weer in. Ik blijf denken dat 'lekker' positief zal zijn voor mijn PF maar jij zoekt ook nog een ETH instap moment natuurlijk
Toevallig vanavond gekeken en ben na een half uur in slaap gevallen en heb niet echt de behoefte om hem alsnog af te kijken.Kol Nedra schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:49:
Ik ga er niet voor wakker blijven maar als ik zo de actie laatste uur zie wordt dat nog spannend!PHPResource schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:38:
Enige wat we nu nodig hebben is een 66+ daily close. Dan gaan we echt uptober in!!
Haha kunnen we morgen Elon de schuld geven dat we weer op 58k staan.zwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:18:
Elon is ook aan het spelen met zijn Bitcoin.
[Afbeelding]
Blijft toch mooi dat crypto....
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als hij teveel ketamine heeft gesnoven en in een k-hole zit kan hij zo een market sell doen.Vis schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:42:
[...]
Haha kunnen we morgen Elon de schuld geven dat we weer op 58k staan.
Blijft toch mooi dat crypto....
[ Voor 12% gewijzigd door zwembroek op 15-10-2024 23:57 ]
Het is voor zover ik kan lezen verstuurd naar een ander adres, en geen exchange.zwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:52:
[...]
Als hij teveel ketamine heeft gesnoven en in een k-hole zit kan hij zo een market sell doen.
[Afbeelding]
Misschien gaat hij al zijn Optimus robots voorzien van ingebouwde BTC wallets.
Ja echt, ook heel storend dat die gasten op allerlei crypto websites voortdurend gequote worden alsof het grote experts zijn, terwijl het vaak maar waardeloze traders zijn die ooit een cursusje ta hebben gevolgd, of eigenwijze figuren die toevallig een leuk trendlijntje hebben gevonden met een hippe naam. Maar echt concrete resultaten… gewoon blijven roeptoeteren en breed uitmeten van die ene keer dat je wel gelijk had.
Iedereen die me van de Poppe heeft gevolgd de laatste jaren moet toch minstens een klein vermogen zijn kwijt geraakt.
Is Elon Musk Selling Bitcoin? Tesla Transfers All $760M of Its BTC to Unknown Wallets.Vis schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 00:00:
[...]
Het is voor zover ik kan lezen verstuurd naar een ander adres, en geen exchange.
Misschien gaat hij al zijn Optimus robots voorzien van ingebouwde BTC wallets.
https://www.coindesk.com/...sk_main&utm_medium=social
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 16-10-2024 00:11 ]
Ik was het al kwijt, de Google bitcoin chart.
https://www.cryptotimes.i...price-charts-from-search/
Blijft toch ook een kut bedrijf...
/This message was sent from Android.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gelukkig weet google us debt clock nog wel te vinden.sh4d0wman schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 06:04:
De (btc) wale uit Wales Bitcoin satire voor bij een bak ochtend pleur. Of als je vastzit op een toilet of een as-stick in je waffel wilt duwen
https://www.walesonline.c...cil-495m-because-30106009'I'm suing the council for £495m because they won't give me back my bin bag'
Sowieso alles weg joh.... Is natuuuur.zwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:18:
Elon is ook aan het spelen met zijn Bitcoin.
[Afbeelding]
https://www.ad.nl/buitenl...pro-trump-groep~a0006707/
Google snapt dat 1 BTC = 1 BTC, dus weg met die fiat prijs.sh4d0wman schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 06:04:
Nieuwe daily high close. Nu ontsnappen aan die neergaande lijn op de wicks en we trekken het ruimtepak aan!
Goedemorgen, iedereen het rare dipje van gisteren bijgekocht? 😉
100% waar. Ik volgde deze kerel ooit ook en ook wel eens z’n advies. Heeft me inderdaad alleen maar verlies opgeleverd.DarkShadow schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 00:03:
[...]
Ja echt, ook heel storend dat die gasten op allerlei crypto websites voortdurend gequote worden alsof het grote experts zijn, terwijl het vaak maar waardeloze traders zijn die ooit een cursusje ta hebben gevolgd, of eigenwijze figuren die toevallig een leuk trendlijntje hebben gevonden met een hippe naam. Maar echt concrete resultaten… gewoon blijven roeptoeteren en breed uitmeten van die ene keer dat je wel gelijk had.
Iedereen die me van de Poppe heeft gevolgd de laatste jaren moet toch minstens een klein vermogen zijn kwijt geraakt.
Sowieso zijn bijna alle alts kut, heb van de week de waarde van m’n pf tegen begin van het jaar gehouden en met een hogere btc koers is m’n pf minder waard. Zat toen op 50% btc, dat is intussen geheel organisch naar >60% btc gegaan, had ik alleen btc gehad had ik sowieso meer vermogen gehad.
Uiteindelijk leer ik t wel, en iedereen moet dit pad doorlopen om hierachter te komen.
(Insert er is no second best etc)
Don Guacamole schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 07:55:
[...]
100% waar. Ik volgde deze kerel ooit ook en ook wel eens z’n advies. Heeft me inderdaad alleen maar verlies opgeleverd.
Sowieso zijn bijna alle alts kut, heb van de week de waarde van m’n pf tegen begin van het jaar gehouden en met een hogere btc koers is m’n pf minder waard. Zat toen op 50% btc, dat is intussen geheel organisch naar >60% btc gegaan, had ik alleen btc gehad had ik sowieso meer vermogen gehad.
Uiteindelijk leer ik t wel, en iedereen moet dit pad doorlopen om hierachter te komen.
(Insert er is no second best etc)
I've made many comparisons of TAO to ETH in the early days as ETH created a virgin landscape of DApp innovation.
— siamkidd (@SiamKidd) 12 oktober 2024
Well TAO is doing the same thing, but creating a virgin landscape of Decentralised AI innovation.
The blue ghost feed I've overlaid on top of TAO here is ETH from… pic.twitter.com/FSK749dza7
$Tao doet het goed maar tikte destijds ook de $700 dollar even aan met die binance listing. Daarna is ie ook maanden rekt gegaan. $Tao is hersteld, $Banana ook, maar $Paal bijv is nog niet eens in de buurt..
Hal is min of meer wel ontkracht, tijdlijn van de Satoshi berichten klopt niet met zijn publieke optredens (hardloopwedstrijden ed). Adam heeft ballen van staal, beetje vreemde gast. Hij komt wel vaak wat ongemakkelijk voor in de docu.anti elppa schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:08:
[...]
Idd. Dat soort zaken irriteerden ze zich ook enorm aan. Gok dat vooral de oude garde de docu niet te doen vind.
Voor mij zijn er iig maar 3 serieuze kandidaten
Hall finney
Len sassaman
Adam back
Die laatste is niet dood, wat het minder kans geeft gezien het niet bewegen van de Satoshi wallet.
Len is wat mij betreft de enige gegadigde. Of hij was Satoshi, of hij behoorde tot de groep die achter dat pseudoniem zat.
Of ik zit ernaast en het is Nick Szabo.
Volgens mij is Satoshi Nakamoto een Japanner.
Als ik dit plaatje zie moet ik gewoon aan handige Harry denken.zwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:52:
[...]
Als hij teveel ketamine heeft gesnoven en in een k-hole zit kan hij zo een market sell doen.
[Afbeelding]

Decentralized AI. The next parachain, defi, gaming token, L2 nft.
Hierna:
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5JWsRhnzLsiBZBOX3xJHdexI.webp?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 16-10-2024 09:15 ]
Die chart klopt niet echt meer @knakworst.knakworst schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:44:
[...]
Tao zit ook alweer 60% onder zijn ath. Een ath die we waarschijnlijk nooit meer gaan zien. Next!
Ik denk dat er nog wel een nieuwe ath komt.
Anders ook prima, 80% BTC. Liefst daar dan wel een nieuwe ath
Opsomming van vandaag tot 16:00
:strip_exif()/f/image/yYmZglStbebrhUtZGDgZsqwF.jpg?f=fotoalbum_large)
Na 16:00 nog een pump of dump, wat TA die het kan verklaren en een discussie over manipulatie. Aangevuld met wat screenshots van koop/verkoop punten van actieve traders.
Tussendoor nog wat memes en embedded Twitter berichten van zelfbenoemde anaalisten met heul veul volgers vanwege dikke tieten en een wespen taile.
:strip_exif()/f/image/yYmZglStbebrhUtZGDgZsqwF.jpg?f=fotoalbum_large)
Na 16:00 nog een pump of dump, wat TA die het kan verklaren en een discussie over manipulatie. Aangevuld met wat screenshots van koop/verkoop punten van actieve traders.
Tussendoor nog wat memes en embedded Twitter berichten van zelfbenoemde anaalisten met heul veul volgers vanwege dikke tieten en een wespen taile.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Klopt, er zijn duidelijk NOG geen oude bagholders zoals bij ada en dot. Dus TAO kan deze cycle nog mooie dingen doen. Maar daarna moet je er echt van af.Alpina schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 09:25:
[...]
Die chart klopt niet echt meer @knakworst.
Ik denk dat er nog wel een nieuwe ath komt.
Anders ook prima, 80% BTC. Liefst daar dan wel een nieuwe ath
Ik verwacht zeker niet dat we meteen door naar 70k gaan, liever niet zelfs, eerst een higher low zetten nu. Kijk zelf naar 64k, maar zal later wat TA in NK droppen.zwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:18:
Eensknakworst schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 09:27:
[...]
Klopt, er zijn duidelijk NOG geen oude bagholders zoals bij ada en dot. Dus TAO kan deze cycle nog mooie dingen doen. Maar daarna moet je er echt van af.
En @FrambozenTaart die het allemaal gadeslaat.FrambozenTaart schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 09:25:
Opsomming van vandaag tot 16:00
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wyil6C04K8nV0i54UY66rRvh.gif?f=user_large)
Tering:
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 1,797,100,566 #USDT (1,798,076,391 USD) transferred from unknown wallet to #Binance.
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 1,797,100,566 #USDT (1,798,076,391 USD) transferred from unknown wallet to #Binance.
Ja? Ga je eindelijk weer instappen?zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:00:
Tering:
Deze market buy gaat wel zichtbaar zijn op de chart.
Ja, ik dacht ineens.. wat moet ik ook met dat spaargeld. Yolo, alles leveraged op binance.zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:00:
Tering:
Je zal maar een copy paste foutje maken.Amens schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:03:
[...]
Ja, ik dacht ineens.. wat moet ik ook met dat spaargeld. Yolo, alles leveraged op binance.
Wow, dat was zo'n exorbitant bedrag dat ik uit nieuwsgierigheid even ging kijkenzwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:05:
Je zal maar een copy paste foutje maken.
Ik schat zo in dat hier zeker een 4 ogen principe is toegepast. Al zou ik in zo'n geval een 40 ogen principe willen hanteren.zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:05:
[...]
Je zal maar een copy paste foutje maken.
Hier niet, ik heb gezegd dat ik gestopt ben met crypto en het een scam vind
alleen mijn vrouw en kinderen weten echt dat ik met crypto bezig ben, moet ook wel want die zien vaak charts open staan
nothing stops this train
Nou, weer een faal erbij op mijn lijstje. Dat wordt "lekker" doorwerken tot mijn pensioen 😂bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:28:
[...]
Houdt het dan nooit op 😅. Heb gisteren de helft van mijn Vechain ingewisseld voor Avax. Eens kijken hoe dat gaat.
Ik was laatst met dochter lief aant shoppen groeit hard (7 jaar) , wou ze een overdreven dure jas, dus ik zei nee doen we niet. Riep ze lekker hard door de volle winkel, ow maar dan verkoop je toch je bitcoins, dan is er altijd geld....Kol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:16:
[...]
Hier niet, ik heb gezegd dat ik gestopt ben met crypto en het een scam vind![]()
alleen mijn vrouw en kinderen weten echt dat ik met crypto bezig ben, moet ook wel want die zien vaak charts open staan
Toen dacht ik wel mmm 7 jaar, wat vang je allemaal op dan. Vanaf thuis maar een crypto silence ingelast. Opt werk volgas op scherm twee open , en thuis als iedereen slaapt pas weer
AVAX gaat toch over Long term neem ik aan ? AVAX is nog ruim een x5 van zijn oude ATH verwijderd.bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Nou, weer een faal erbij op mijn lijstje. Dat wordt "lekker" doorwerken tot mijn pensioen 😂
Je praat over een verschil van 15Billion aan Marketcap wat het verschil maakt tussen de huidige koers en de oude ATH , dat gebeurd bij ALT's niet effe 1-2-3 in a day. Denk dat je gewoon je adem in moet houden
en vasthouden.
Anders je verlies pakken als je er te zenuwachtig van word.
Ik krijg hier een Jambers-gevoel bijGipsy King schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Ik was laatst met dochter lief aant shoppen groeit hard (7 jaar) , wou ze een overdreven dure jas, dus ik zei nee doen we niet. Riep ze lekker hard door de volle winkel, ow maar dan verkoop je toch je bitcoins, dan is er altijd geld....
Toen dacht ik wel mmm 7 jaar, wat vang je allemaal op dan. Vanaf thuis maar een crypto silence ingelast. Opt werk volgas op scherm twee open , en thuis als iedereen slaapt pas weer
Overdag is het een keurige man, maar zodra vrouw en kind op bed liggen komt zijn alter-ego naar boven...
Dat zit wel Schnorr.
Ik krijg dit te zien:sh4d0wman schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 06:04:

haha Jambers was wel een van mijn Favo's At the time. Vooral de aflevering van Zatte Rene he wat een held !Stukfruit schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:24:
[...]
Ik krijg hier echt een Jambers-gevoel bij
Overdag is het een keurige man, maar zodra vrouw en kind op bed liggen komt zijn alter-ego naar boven...
waarschijnlijk een A/B test en kijken wat men doet. klik je door naar een link of zoek je iets anders?
als je doorklikt weet google dat ze de crypto sponsorlinks duurder in de makrt kunnen zetten want de conversie is hoger.
als je doorklikt weet google dat ze de crypto sponsorlinks duurder in de makrt kunnen zetten want de conversie is hoger.
[ Voor 37% gewijzigd door Aeronaut op 16-10-2024 10:26 ]
Zolang de BTC.D nog doorstijgt is het zinloos om alts te kopen. AVAX doet nog wel een x2. Gewoon geduld hebben. Ik snap ook niet dat je zolang Vechain hebt kunnen hodlen en nu zenuwachtig wordt van een paar dagen AVAX hodlen haha. Als je Vechain door de beer weet te hodlen dan moet je wat gewend zijn lijkt mij.bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Nou, weer een faal erbij op mijn lijstje. Dat wordt "lekker" doorwerken tot mijn pensioen 😂
bsmpower schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
/f/image/DTBgrha3C2G46vmBMja1KLYk.png?f=fotoalbum_large)
Laat me raden, je kocht tss de 28 en 28,5$?
Dat is zware weerstand, al weken lang.
Koop je beter laag in de zone en verkoop je tegen weerstand.
Of inkopen als er duidelijk door de weerstand heen is.
Hodling VET trough the BEAR is like : (zo voel ik me ook met ADA , maar ben immuun voor pain)zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:26:
[...]
Zolang de BTC.D nog doorstijgt is het zinloos om alts te kopen. AVAX doet nog wel een x2. Gewoon geduld hebben. Ik snap ook niet dat je zolang Vechain hebt kunnen hodlen en nu zenuwachtig wordt van een paar dagen AVAX hodlen haha. Als je Vechain door de beer weet te hodlen dan moet je wat gewend zijn lijkt mij.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/L41NrMdhBI3L4DyY7YLkm6n3.jpg?f=user_large)
als btc die downtrend breekt gaan de alts gezamelijk met btc omhoog, maar niet yolo los totdat btc volgende niveau heeft gevonden.zwembroek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:26:
[...]
Zolang de BTC.D nog doorstijgt is het zinloos om alts te kopen. AVAX doet nog wel een x2. Gewoon geduld hebben. Ik snap ook niet dat je zolang Vechain hebt kunnen hodlen en nu zenuwachtig wordt van een paar dagen AVAX hodlen haha. Als je Vechain door de beer weet te hodlen dan moet je wat gewend zijn lijkt mij.
als btc afketst.. eens, dan gaan alts het wat harder voelen, maar dat is het risico van het vak gokverslaving.
iets met time in the market vs timing the market.
[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 16-10-2024 10:29 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!