Op naar donkerrood!
Sluit het weer af. Tot over een half jaar.DVDL schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 15:53:
*opent autoscout24
Well well well, nooit gedacht dat de weg hierheen zo snel zou beginnen
:strip_exif()/f/image/bmWb23E0KF1wgM5lYgs0SsFv.png?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
AEX komt door ASML
lekker hoor
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Een ordinaire pump en dump lijkt het wel

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
oke vergeet dit maar voor vanavond, deze hoop is weg!
nothing stops this train
* WhySoSerious verscheurt ontslagbrief en begint snel aan achterstallig werk
Vroegtijdige ejaculatie.
This is it- moment of truth. That last spike up was the "blue path" idea shared here days ago.
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 15 oktober 2024
Decent reaction so far, let's see how things develop. $BTC https://t.co/sOJpgC7iCM pic.twitter.com/oc5sjCleIa
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Rekt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Laatste kans om onder de 420k te kopen.
Not financial advice.
Not financial advice.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zou ook mooi dom zijn om bullish aan de top van de range te worden. Maar ze zijn er vast bij.
Lijkt wel een globaal liquidity event ofzo. Heel bizar dat alles zo hard ging.
NVIDIA Corporationtomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 16:48:
131.73
- 6.34
4.59%
Idd, gebeurde ook nagenoeg exact om 16.00 uur.tomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 16:48:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nou idd..nog met een schuin oog naar Twitter gekeken maar niks voorbij zien komentomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 16:48:
Geloof me, ik heb die dip gretig gekocht (128$), idem voor ASML, ff snel 100 EUR er af, graag hoor!
tomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 16:53:
[...]
Geloof me, ik heb die dip gretig gekocht (128$), idem voor ASML, ff snel 100 EUR er af, graag hoor!
:fill(white):strip_exif()/f/image/F7IDDbK1qpNgCeOXUt0Ypkl9.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f63qBGmc9vNWTSzjgj9p6BRt.jpg?f=user_large)
Ik snap ook niet dat mensen verbaast zijn met de open interest door het dak. Voornamelijk late longs.
Eens puur provisie jagen van die gasten.
Oh ja ik zie het, blijkbaar hebben ze die cijfers per ongeluk al vrijgegeven. Wat een flater!
Kan je die aandelen net zo snel kopen als crypto. Zal mij daar ooit ook eens in verdiepen na de crypto bull.tomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 16:53:
[...]
Nou geen beste guidance van ASML.
Ja, werkt hetzelfde.zwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 16:56:
[...]
Kan je die aandelen net zo snel kopen als crypto. Zal mij daar ooit ook eens in verdiepen na de crypto bull.
We gaan dus rekt vanwege ASMl? Kutbedrijf….
When 50k?
When 50k?
Nee ASML.Coldcat schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 16:59:
When 50k?
Wel meer omzet en winst dan verwacht, maar veel minder orders. Niemand kan die dure machines betalen.
[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 15-10-2024 17:01 ]
Terwijl Ingrid net tegen Henk aan het zeuren was. Zullen wij niet eens BTC kopen voor de nieuwe caravan.
Wel als BTC naar 4200K gaat. Dan koopt iedereen er hier een paar. Gaat de koers van ASML omhoog. Dat is goed voor Tech. Wat goed is voor Tech is goed voor BTC. NEVERENDING BULLMARKET CONFIRMED.knakworst schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:00:
[...]
. Niemand kan die dure machines betalen.
Gelukkig openen die pas hun Bitvavo als BTC op 100k staat.FranB70 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:02:
Terwijl Ingrid net tegen Henk aan het zeuren was. Zullen wij niet eens BTC kopen voor de nieuwe caravan.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Alsof Bitcoin zich daar wat van aantrekt haha. Maar goed.Coldcat schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 16:59:
When 50k?

Het gaat hier altijd over shitcoins maar is bitcoin wel zoveel beter. Wordt ook kapot gemanipuleerd. Het is redelijk stabiel uptrending maar dat is het dan ook wel.
Die refreshen vaker dan de gemiddelde F5 knop aankan op een mechanical keyboard. Emotie Money.Vis schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:04:
[...]
Gelukkig openen die pas hun Bitvavo als BTC op 100k staat.
Uh wat is deze? We zaten op 65K, knallen naar 68K en net zo hard weer terug? Manipulasie!
Die cijfers hadden woensdag voorbeurs belendgemaakt moeten worden. Waarschijnlijk heedt iemand een foutje gemaakt bij het uploaden.
Nou, het is wel indicatief voor risk-on assets, NQ, etc, daar heeft BTC echt wel wat correlatie mee (ondanks dat sommige anders beweren), combineer dat met hoge OI en een hoop trapped longs -> long squeeze en een cascade aan liquidaties.zwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:04:
[...]
Alsof Bitcoin zich daar wat van aantrekt haha. Maar goed.
[Afbeelding]
Raparteer ze effe Don.Don Guacamole schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:05:
Uh wat is deze? We zaten op 65K, knallen naar 68K en net zo hard weer terug? Manipulasie!
Ik ben dan misschien een domme boer, ongehinderd door enige kennis van zaken, maar je kunt aan alles merken dat er enorm veel hoogtevrees in de markten zit.
Stonks die zo volgeblaft zijn met lauw gratis geld dat er bij de eerste beste stuiptrekking meteen cash uit spuit.
Dit gaat echt wel knappen op termijn.
Stonks die zo volgeblaft zijn met lauw gratis geld dat er bij de eerste beste stuiptrekking meteen cash uit spuit.
Ben jij nu echt serieus? Dit moet een grap zijn!bsmpower schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:05:
Het gaat hier altijd over shitcoins maar is bitcoin wel zoveel beter. Wordt ook kapot gemanipuleerd. Het is redelijk stabiel uptrending maar dat is het dan ook wel.
Ik zie het alweer. Ik ga maar weer golfen. Doei.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CgNaltTyR1nVTvzF2LGksEZB.gif?f=user_large)
laatste kans om BTC nog boven de $64k te verkopen!
nothing stops this train
Maar die run naar 67k net, is toch eerder een short squeeze?tomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:06:
[...]
Nou, het is wel indicatief voor risk-on assets, NQ, etc, daar heeft BTC echt wel wat correlatie mee (ondanks dat sommige anders beweren), combineer dat met hoge OI en een hoop trapped longs -> long squeeze en een cascade aan liquidaties.
Woensdag dipdag hebben we dus alvast gehadknakworst schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:05:
Die cijfers hadden woensdag voorbeurs belendgemaakt moeten worden. Waarschijnlijk heedt iemand een foutje gemaakt bij het uploaden.
Een hourly candle van 2k! Over een jaar is dat normaal.
Klopt, maar je hebt een hoop mensen die tussen 67 en 68 long gingen, want m00n. Die zijn inmiddels vrolijk uit positie geholpen.PHPResource schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:08:
[...]
Maar die run naar 67k net, is toch eerder een short squeeze?
En wat is het dan mooi als je op zo'n moment wat fiat klaar hebt staan.FrambozenTaart schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:06:
Ik ben dan misschien een domme boer, ongehinderd door enige kennis van zaken, maar je kunt aan alles merken dat er enorm veel hoogtevrees in de markten zit.
dit soort events is pure manipulatie, mensen krijgen fomo en gaan in paniek handelen.... ik kijk alleen aan de zijlijn mee, ik verkoop pas ergens in 2025 (ofniet) en traden is niet voor mij weg gelegd
nothing stops this train
Of op die short squeeze grotendeels uitgestapt bent.zwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:11:
[...]
En wat is het dan mooi als je op zo'n moment wat fiat klaar hebt staan.
Wel rekt gegaan in stocks, maar daar maar bijgekocht
Gerommel in de marge voor de verkiezingen, daarna up only amigo.FrambozenTaart schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:06:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Golfballen zijn net shitcoins in de herfst. Door de blaadjes verdwijnt mijn super bal als sneeuw voor de zon..Darrell schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:07:
Ik zie het alweer. Ik ga maar weer golfen. Doei.
[Afbeelding]
Stack Sats
Ja echt om te janken iddknakworst schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:21:
[Afbeelding]
Nu lekker de pagina weghalen heeft ook zo veel zin. Wat een shitshow.
Bitcoin is rugging the longs and the shorters simultaneously with that crazy move. $BTC pic.twitter.com/CoHlSL7Nav
— BoltXBT (@b_oltman) 15 oktober 2024
And there it is - $67k-$68k ✅
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 15 oktober 2024
Short-term predictions are impossible, and many of mine do not pan out, but I would speculate (dubiously of course) that momentum will slowly start to wane as we get closer to the November labor market report and election results in 2-3 weeks.
The… https://t.co/OkFNIjnTda pic.twitter.com/dORcQNwssJ
The market will only find its next real direction after those major events are behind us.
That does not mean momentum has to immediately die, just something to watch for between now and end of month. If you look over the past year, #BTC often rallied up to the lower high structure during the middle-to-late part of a month, and then stayed there and did not make a decision until after the labor market data was released.
So far, it has resulted in a series of lower highs, but March is when the unemployment rate started really moving up.
So the next direction for #BTC will likely depend on those labor market results, which will be released on November 1st.
The market will want to know if the recent move down in unemployment is a new trend, or still a stochastic move higher.
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 15-10-2024 17:24 ]
Het één na grootste bedrijf in Europa heeft niet een crisisadviseur die kan bedenken dat je het bericht moet laten staan en een excuus persbericht eruit moet gooien voor de vroege release
Heel bijzonder.
Stop is met quoten van dit figuurGipsy King schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 15:45:
De ALTcoin Koning spreekt :
[Twitter]
Hij moet nu wel iedereen aanslingeren he
Is dit serieus of een grap? Ik weet het ook allemaal niet meer 😅Kol Nedra schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:07:
laatste kans om BTC nog boven de $64k te verkopen!
Dat krijg je als iedereen zit te speculeren en niemand zich nog focust op zijn werkknakworst schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:24:
Het één na grootste bedrijf in Europa heeft niet een crisisadviseur die kan bedenken dat je het bericht moet laten staan en een excuus persbericht eruit moet gooien voor de vroege releaseHeel bijzonder.
Volatiliteit, we gaan er meer van krijgen, ook nu richting de US verkiezingen. Ogen dicht en je lekker mee laten voeren met de stroom.
YouTube: Queens Of The Stone Age - Go With The Flow (Official Music Video)Sluw schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:30:
Volatiliteit, we gaan er meer van krijgen, ook nu richting de US verkiezingen. Ogen dicht en je lekker mee laten voeren met de stroom.
Dit was wel echt de meest mooie rekteroni van longs EN shorts die ik gezien heb
En ondanks dat heb jij beide kanten op de liquidaties weten te missen zo te horen. Nice!tomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:35:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
En een Nederlands bedrijf is ervoor verantwoordelijk. Met een Franse CEO, dat wel.tomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:35:
Keek net voor een meeting naar coingecko. Ik dacht nog lekker dat gaat de goede kant op.
Kijk ik nu weer. Vol verwachting 😂
Ik blijf wachten, uiteindelijk komt het goed.
Kijk ik nu weer. Vol verwachting 😂
Ik blijf wachten, uiteindelijk komt het goed.
Haha, als je oprecht al zo in de war raakt van alle (tegenstrijdige) berichten op een dag als vandaag, dan zou ik toch echt lekker Bitcoin gaan DCA'en en hodlenbsmpower schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:26:
Is dit serieus of een grap? Ik weet het ook allemaal niet meer 😅
Dan kun je de waan van de dag vergeten, uiteindelijk gaat het toch wel up. Ja, ook BTC doet af en toe binnen een uurtje +3k en dan weer -3k, maar dat hoort er nou eenmaal bij. In het verleden is dat nog veel erger geweest. Zoals @anti elppa altijd zegt: is allemaal ruis.
Want ook met die volatiliteit in het achterhoofd is Bitcoin nog steeds stabieler dan de meeste shitcoins.
Als je hierop rekt gaat zit je met een te hoge leverage te kloten 😀tomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:35:
De kwartaalresultaten van ASML zijn net opnieuw gepubliceerd.
https://www.asml.com/en/i.../q3-2024-572fba47762609d4
https://www.asml.com/en/i.../q3-2024-572fba47762609d4
[ Voor 39% gewijzigd door Chaes op 15-10-2024 17:41 ]
Voor mij ook niet. Althans, ik koop wel af en toe bultje crapcoins, sommige kan ik met winst verkopen na aantal maanden, sommige niet en gaan 99.99999% rekt. Ik wacht nu toe WIF/PEPE/BONK/LUNC weer goed stijgen en verkoop de meuk. Met Pepe zal dat wel loslopen, de rest gaat wel moeizaam.Kol Nedra schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:12:
dit soort events is pure manipulatie, mensen krijgen fomo en gaan in paniek handelen.... ik kijk alleen aan de zijlijn mee, ik verkoop pas ergens in 2025 (ofniet) en traden is niet voor mij weg gelegd
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
De run up verkocht, de run omlaag gekocht, en nu weer wat verkocht, dus ik klaag niettwit schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:36:
[...]
En ondanks dat heb jij beide kanten op de liquidaties weten te missen zo te horen. Nice!
"Dad, why didn't you buy Bitcoin in 2009 ? " pic.twitter.com/BQaWWjOUoJ
— naiive (@naiivememe) 15 oktober 2024
nothing stops this train
Snap het wel dat die ASML keldert, die chipfikkers van hun lijken echt verdacht veel op die plaatjes stapelaar van VeChain:
/f/image/gfkHGQNC8ourEztkcuIZLtdk.webp?f=fotoalbum_large)
Zo te zien zit er nog asbest in ook, zie die twee knapen die de laatste platen eruit trekken voor de mileustraat.
/f/image/gfkHGQNC8ourEztkcuIZLtdk.webp?f=fotoalbum_large)
Zo te zien zit er nog asbest in ook, zie die twee knapen die de laatste platen eruit trekken voor de mileustraat.
Eindelijk die 10% op een dag!
Jammer genoeg +5 en -5
Jammer genoeg +5 en -5
De daily is nu (nog) groen, dat is dan wel weer grappig.Masstje schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:48:
Eindelijk die 10% op een dag!
Jammer genoeg +5 en -5
Idd, we zijn nog dichter bij de 69k dan vanmorgen, niks aan het handje.tomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:52:
[...]
De daily is nu (nog) groen, dat is dan wel weer grappig.
Weer allemaal drukte om niks.
Wel enkele altjes mooi naar beneden op de daily.FrambozenTaart schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:56:
[...]
Idd, we zijn nog dichter bij de 69k dan vanmorgen, niks aan het handje.
Weer allemaal drukte om niks.
BTC.D ook weer op bijna +1%
idd ruis. Ik stap in de auto 3h terug met 65,7k op de klokken. Stap net uit met 66,1K. Nog wat gemist of gebeurd hier?Guere schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:38:
[...]
Haha, als je oprecht al zo in de war raakt van alle (tegenstrijdige) berichten op een dag als vandaag, dan zou ik toch echt lekker Bitcoin gaan DCA'en en hodlen
Dan kun je de waan van de dag vergeten, uiteindelijk gaat het toch wel up. Ja, ook BTC doet af en toe binnen een uurtje +3k en dan weer -3k, maar dat hoort er nou eenmaal bij. In het verleden is dat nog veel erger geweest. Zoals @anti elppa altijd zegt: is allemaal ruis.
Want ook met die volatiliteit in het achterhoofd is Bitcoin nog steeds stabieler dan de meeste shitcoins.
Ziet er trouwens nog steeds helemaal top uit. Alles netjes schoongeveegd. Whales lachen zich allemaal een hernia. Hebben weer wat sats bij henk en ingrid en wat mensen hier uit de zakken geklopt.
btc d ook zeer sterk. Stonks vuur rood. BTC groen. heatmap onder en boven clean. Depth charts prima.
Doe straks maar gewoon weer ff 68k aan om nog keer neerwaards kanaal te testen. En dan er door bitte
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 15-10-2024 18:09 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zou me niks verbazen als er in elk geval nog een attempt op 67k komt. 68k denk ik niet nu.anti elppa schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:07:
[...]
idd ruis. Ik stap in de auto 3h terug met 65,7k op de klokken. Stap net uit met 66,1K. Nog wat gemist of gebeurd hier?
Ziet er trouwens nog steeds helemaal top uit. Alles netjes schoongeveegd. Whales lachen zich allemaal een hernia. Hebben weer wat sats bij henk en ingrid en wat mensen hier uit de zakken geklopt.
btc d ook zeer sterk. Stonks vuur rood. BTC groen. heatmap onder en boven clean. Depth charts prima.
Doe straks maar gewoon weer ff 68k aan om nog keer neerwaards kanaal te testen. En dan er door bitte
nee gok ook niet hoor. Maar deze week zie ik het wel gebeuren.tomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:11:
[...]
Zou me niks verbazen als er in elk geval nog een attempt op 67k komt. 68k denk ik niet nu.
mmmm kom er toch op terug. het nog bullisher dan ik dacht. when 69k?
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 15-10-2024 18:22 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/edaw3PvQZvjILdhxvNajsyS9.jpg?f=user_large)
Vermoed je dat die stevige marktbrede daling van net ook mede oorzaak was van die snelle daling vanaf 68k, of ging dat sowieso zo diep omdat er te gretig op de long trein werd gesprongen?tomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:11:
Zou me niks verbazen als er in elk geval nog een attempt op 67k komt. 68k denk ik niet nu.
snelle V shaped recovery. 69k?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
FrambozenTaart schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:45:

Ik zie liever de 69k babe
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Babes zijn sowieso al weer even geleden. Dat zegt wel wat over hef sentiment hier denk ik. Tijd voor een flinke reeks achter elkaar.
This is the way.ByteMe_ schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:49:
Ik zie liever de 420k babe
Dat zit wel Schnorr.
Bitcoin trekt ASML wel uit het slop.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!